Şimdi Ara

Yine HP, Yine Teknik Servis Sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar
    Hp Compaq Presario bilgisayarımı servise yolladım ve ellerine 21.07.2008 tarihinde ulaştığına dair sms yolladılar. Laptopumu orijinal compaq logolu kırmızı kutusuna koyup adaptörümle berbaer postalamıştım. Ama sanırsam volkan diye birisi arayıp bana laptopun orijinal kolisinin ve adaptörünün olmadığını söyledi. O an şok oldum. Laptop kolisinden çıkartılıp başka koliye konmuş gibi bir durum ortaya çıktı ama kimse yasal olarak benim kolimi açamaz. Daha sonra ben itiraz ettim 6-7 defa 2 gün içerisinde HP ile telefon görüşmeleri yaptım. Çağrı Merkezi görevlisini ısrarla koliyi ve adaptörü Hp elemanlarının kaybettiğine inandırmaya çalıştım ama nafile. Sonuçta akıldan zorum olmadığına göre laptopumu hangi koliye koyduğumu bilirim.Daha sonra bir fax geldi ve bana yeni bir adaptör satmaya uğraşıyorlardı hemde 129 dolara. Sonra sinirlendim ve aradım. Hem benim eşyalarımı kaybediyorsunuz hemde benden para istiyorsunuz diye kızdım. Ama pişkin ve ukala görevli onu ne kadar uyarırsam uyarıyım bana sorunuza şu an cevap veremem yarın arayın demekle yetindi.

    Şu an sinirden çıldırmak üzereyim. Onarım listesinde 25 dakika giden pilim vardı. Ve bana dedikleri şey piliniz sağlam hiçbir şeyi yok! Bu satırları bile sinirden zor yazıyorum.

    Sizce ne yapmalıyım. Bu kendini bilmezlere günü göstermem lazım. laptopuma sahip çıkamıyolar ve üstüne üstlük pişkinlik yapıyolarlar.


    SİZ SİZ OLUN SAKIN HP BİLGİSAYAR ALMAYIN YOKSA BAŞINIZ ÇOK YANAR

    Mehmet Berkay Önen







  • Ben de hp kullanıyorum.Babam aldığımız gün bana şunu söyledi."Bu bilgisayar servise giderse son günlerini yaşıyacaktır.Ona göre kullan"Hp'nin servisininn kıt olduğu doğru.Daha önceki sorunlarla benzer sorunlar.O yüzden tüketici mahkemesi mi ne öyle bişe var.Oraya başvurabilirsin.Herhangi bir para talep etmiyorlar diye biliyorum.Çünkü daha önce de bu tür sorunlar yazılıp çizilmişti.Çözümü hep aynı oluyor.Şimdiden kolay gelsin.
  • Bugün tekrar arayıp konuştum. Bana bpzuk olarak gönderdiğim ve kaybettikleri adaptörün yerine sıfır bir adet adaptör yollayacaklarmış. Ama pil konusunda hala ısrarcılar bakalım belki onuda çözerler.
  • forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.