Şimdi Ara

Yıldızlı Günler Enfes Tarifeler 3-10-20-25-30-40GB+SSM 366TL (25 Mayıs Son) (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
1.389
Cevap
51
Favori
62.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
89. Sırada  bugün en iyi #23
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turco8181 T kullanıcısına yanıt

    Tebrik ediyorum hocam eğer bende bu durumu fark edersem bende böyle bir yol izlerim diye düşünüyorum ama umarım bu yol'a gerek kalmaz umarım sözleşme maddelerindeki taahhüt ettiklerini karşılarlar... 25 senedir böyle bir şey görmedim ben umarım da görmem...


    En kötü servis sağlayıcı bile taahhüt ettiğini karşılamak zorundadır. Bunu TTnet genel müdürüne bildirdiniz mi ? Ben bir kere bir sorunumu bildirmiştim 5 dk sonra ilçe müdürü aradı ilgilendiler.

  • manilafortuna kullanıcısına yanıt
    Hocam hiç uğraşmadım. Ailem de herkes avukat oldugu için daha da kolayıma geldi bu şekilde. Siz de açın hakem heyetine verin btk'ya şikayet edin uğraşsın dursunlar. Milleti salak yerine koyuyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,

    Vodafone bayinin bilinçli yada bilinçsiz tezgahı ile bugün son gün olan 10 GB 154 olanı malesef kaçırdık.


    Bu pttcell de benzer bir şey var, bu nasıl sizce, Telekom alt yapısı olduğu için aynı noktada Telekom ile aynı hız ve kapsam oluyormuş diye duymuştum.Çekim ve hız Telekom ile aynı mıdır. Birde sanırım Telekom 250 SMS veriyordu bu 100 SMS veriyormuş.

    .12 ay taahhüt de hak kaybı olmaması için ayın kaçında geçmek mantıklı,

    Kampanya 19 Mayıs'ta bitiyormuş, ben geçersem haftasonu 17 mayısda başvuru yaparım.


    pttcell her yerde 10 gb tarifesi - faturalı - pttcell
    Pttcell Her Yerde 10 GB Tarifesi - Faturalı - PTTCell
    https://pttcell.com.tr/pttcelli-olmak-isteyenler/faturali-teklifler/pttcell-her-yerde-10-gb-tarifesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Enfes prime 40 gb paketine Bimcell'den geçtim. Birçok kişi Youtube'daki videoların bazısının sınırsızdan değil kotadan yediğini söylemiş umarım bu sorunu yaşamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manilafortuna kullanıcısına yanıt

    Türk telekomdan hissen var galiba. Öyle ateşli savunmuşsun ki...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahsin75 T kullanıcısına yanıt

    Normal de pttcell de fatura kesim tarihi 26 sı

    yeni geçenlerden veya konusunda sorabilirsin


    Telekom sınırlamadığı sürece fark yoktur  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Fatura kesim tarihinin ayın 22'si veya 26'sı olduğunu neye göre belirliyor hocam Telekom?

    Aynı gün geçiş yapan iki kişiden biri için 22, diğeri için 26 olabiliyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Geçen ay başına kadar 26 sıydı sonra 22 si yaptılar

    Sistem belirliyor şuan 22 si veriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bize de gün olarak 22 verdiler. Herkeste öyleyse madem şu an. Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Şirket elemanı kişi çok.. deliller ile gösterince bile inanmıyor bazıları

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt

    Hocam turk telekom'u savunacak değilim ben ceo'suna genel müdürüne kadar şikayetlerim olmuş kadar bunlarla uğraştım.

    5 sene fiber altyapı gelmedi daha da gelmedi bile yan binada var.


    Savunaacak yanları yok, savunmuyorum da. Sadece paket eğer sınırsız sosyal medya diyor ise bunu vermek zorundalar.


    yani en kötü '' net '' olsa bile tombala.net bile olsa taahhüt ettiklerini vermek zorundalar çok büyük yaptırımları var, sözleşme neyse o'nu vermek zorundalar.


    Demek istediğim 35 milyon kullanıcı içinde 200 kişi böyle dedi diye öyle olmamalı bu .000008 gibi bir oran yapıyor kullanılarda bazen bilmeden 1080p izliyor vs internetleri gidiyor ....


    Demek istediğim bu...


    BEnde yeni geçtim buraya daha aktive olmadı denemeler yapacağım eğer gerçekten kota'dan gidiyorsa o zaman bende davalık olurum.


    3 milyar kişi ay'ın ikiye bölündüğüne inanıyor sende inan dersen bana benim yapım gereği bilimsel olarak ispatlamadığın sürece ben sana inanmam demek istediğim bu.


    1 milyar kişi '' inek '' kutsaldır dediği için ineğin kutsal olduğunun bilimsel açıklaması olmadığı gibi... Yani ben orada 200 kullanıcı şikayetinin yetersiz veri olduğunu savundum, 2 gün sonra kendim verilerle ölçeceğim zaten...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manilafortuna -- 14 Mayıs 2025; 1:18:42 >




  • manilafortuna kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten öyle oluyor. İnternet üzerinde ve çevremde birçok kişi tüketici hakem heyetine şikayette bulundu Türk telekom'u bu paketten harcama sahtekarlığından dolayı. İnsanların adaleti olan inancı zedelendiği ve biraz da avukat vs isleriyle uğraşmak zor geldiği için dava etmiyor birçok kişi ama bu bildiğin dolandırıcılık. Ben şahsen üzerime düşeni yapıp hukuki yola başvurdum. Delillerini de zaten yukarıda gösterdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tarifeye internet sitesinden dün başvurdum. 24 saat geçti ama arayan soran yok. Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canınıyerim kullanıcısına yanıt

    Yoğunluk  

    Siz kendinizde arayabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Bir konuda sizden bilgi almak istiyorum. Ben bu kampanyadan faydalanmak için 12 Mayısta 10 GB 154 TL olan tarife için numara taşıma talebinde bulundum. Tarafıma aynı gün tüm detayları içeren sözleşme özeti bilgilendirme maili gönderildi. Bu mailde 12 Mayısta başvuru yaptığım, hangi tarifeyi seçtiğim, bu tarife ile ne kadar ücretlendirileceğim vb. bütün detaylar mevcut. Kurye dün yani 14 Mayıs tarihinde geldi ve sim kartımı teslim aldım. Türk Telekom'un ilgili numara taşıma sorgulama sayfasından baktığımda başvuruyu dün yani kuryenin sim kartı teslim ettiği gün olan 14 Mayısta yapmışım gibi gözüküyor. Hattımın taşınması da 16 Mayıs sabahı gerçekleşecek. Şimdi benim merak ettiğim konu ben başvuru esnasında tercih ettiğim tarifeden faydalanabilecek miyim? Yoksa Türk Telekom burada bir uyanıklık mı yapmaya çalışacak? Beni seçmediğim herhangi bir tutardaki tarifeye kendi kafalarına göre kayıt yapma şansları var mı? Böyle bir durum gerçekleşirse elimdeki maille BTK'ya şikayet edersem bir sonuç alabilir miyim? Bu konulara hakim birisi bilgi verirse çok mutlu olurum. Teşekkürler.





  • memocano M kullanıcısına yanıt

    İlk sayfada aradığın cevap mevcut bakabilirsiniz


    Yararlanacaksınız

    şirket neden uyanıklık yapsın?

    yok

    BTK şikayet edecek dediğiniz gibi öyle birşey olmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Mantıken öyle ancak numara taşıma sorgulama sayfasına baktığımda başvuru tarihi 14 Mayıs diyor. O kafamı biraz kurcaladı. Bakalım yarın taşıma gerçekleşsin belli olur zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memocano M kullanıcısına yanıt

    Belli olacak birşey yok .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhabalar. Bir sorum olacaktı. Ben taahhütümün bitimine 29 gün kala yani son fatura döneminde başka operatöre hattımı taşıdım. Faturasız olarak taşıdım. 3 hafta sonra enfes tarifleri gördüm ve geçmek istedim. Hatta buraya size de danışmıştım. Online başvuru yaptım ve durumu anlattım. Dedim daha 1 ay olmadan tekrar aynı operatöre dönüyorum dedim sorun olur mu diye sordum. Yok olmaz en fazla 40-50 TL bir ödeme çıkar ekstra dediler tamam o zaman dedim. Şu an 2. fatura dönemindeyim. Her şey sorunsuzdu. Ama 1 haftadır bana 490 TL ödenmemiş fatura mesajı gelip duruyor. En son artık aradım müşteri hizmetlerini dediler ki geçiş yaparken ki son faturanız vs. Dedim en fazla 2-3 gün kullandım tam fatura nasıl çıkıyor vs. En son buraya sormak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DarkEagles_1903 kullanıcısına yanıt

    Faturayı ve faturanızın ne zaman kesildiği .

    hangi tarihte hattınız karşı operatöre geçti .

    Tekrar Türktelekoma ne zaman geldiğinizi yazarsanız bakayım

  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.