< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yetkili servis kendi hatasını bana yıkmaya çalışıyor.. (2. sayfa)
-
-
Benzer bir soruna benziyor ama bende kısa far uyarısı değil otomatik farlar ayarı arızalı uyarısı veriyor.bu linkte ki araç daha en başta kasko çamura yatmış gibi duruyor.benim olayda yetkili servisin bariz hatası var.kasko ile de görüştüm.ya en başta söylemeleri gerekirdi diyorlar yada bize farların tkm olarak değişeceğine dair bir yazı istiyorlar..peugeot buna yanaşmıyor çünkü Peugeot Fransa böyle bir yazı vermeyi kabul etmiyor.benim aracı sözde yapıp bana teslim ettiler ama atrik far mï beyin mi sorun her neyse onu bile tam olarak bilmiyorlar..belki de benim araca uygun bir far değil , Fransa'dan 2 ay far bekledik far artık sipariş verirken kod hatası mı yaptılar bilmiyorum amabu bilgisiz servislerden her şey beklenir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında bu konu tek kelimeyle rezalet bir konu.telefonu açmamaları yada yetkili arkadaş ile görüşüp hemen size dönüyoruz demeler ardından kimsenin arayıp sormaması.en son peugeot Türkiye senin işi halleder dediler.orda ki bayan da müşteri temsilcisi mi yetkili servis temsilcisi mi belli değil.düşünün bunu yapan yetkili servis.her gün onlarca araç gelip gidiyor buraya.6 senedir bakımlarımı buraya yaptırıyorum.herkes güler yüzlü,ilgi alaka çok iyiydi v.s v.s...taaa ki bu olay başıma gelene kadar..yahu olayın benle bir alakası yok.benim aracı servise verdiğim de iki farda uyumlu çalışıyordu.simdi farlar otomatik olarak çalışmıyor devamlı uyarı veriyor bir lamba devamlı yanıp sönüyor ama yetkili servis sorumlu değilmiş, Peugeot sorumlu değilmiş tek sorun bendeymis.neden çünkü en başta Peugeot marka bir araç alarak hatanın en büyüğünü yapmışım maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Valla Allah sabır versin bayram üstü saçma sapan bir iş
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mahkemeden tespit talebinde bulunup aracin farlarini degistirirsiniz. Bilirkisi raporu ile farlarin uyumsuz ve sorunlu oldugu tespit edilmis olur. Boşuna yillarca dava sirasinda kesif yapilmasini beklemezsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bornova'da ki servis Karşıyaka biraz uzak kalıyor diye gitmiyordum ama bakalım ilerleyen süreçte neler olacak.
Genel merkezden aradılar ve servisteki elemanlardan fazla servisi haklı göstermek için ellerinden geleni yaptılar.. parasıyla yapalım diyen genel merkez zaten.servis en azından parasıyla yapalım deme yüzsüzlüğünde bulunmadı.
Sadece en son cuma günü benim olaya bakan biri var o aradı ve bayramdan sonraya kadar bekleyin genel merkeze mail göndermiş.artik Fransa mı neresi bilmiyorum orada ki mühendislerden bilgi alıp dönecekmiş.farlar uyumsuz nasıl bir yol izleyelim tarzı birşeyler yazmış.oyalama mı yapıyorlar bilmiyorum son 2aydır devamlı aynı tarzda oyalayıp duruyorlar hallettik hallediyoruz gibi.ama bayramdan sonra 2 gün daha bekleyeceğim ondan sonra olumlu bir haber gelmezse tüketici hakem heyetine gidip ya dava açacağım yada noterden bir ihtarname çekeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: AIRBOSS
Servis esas sorunun kaynağını bulamamış ya da tamamen servisin kusuru yanlış parça sipariş etmek .
Bir otomobil markası, ayni modele ait yeni-eski uyumsuz far takimi ürettirmez. Sağ far takımı sol far takımına uyumlu olması zorunludur. Firma üretilen ürünün desteğini vermek zorunda. Böyle bir tedarik yükünün altına ciddi bir ölümcül risk olmadıkça girmez. (Yangin vs)
Eğer yine de yapıyor ise 2 konu vardır.
1. Firma yedek parça siparişi sırasında ekranda "uyari" gösterir, ve parçanın çift olarak değiştiğini belirtir. Eğer bu koşul olsaydı, Peugeot Türkiye, sigorta firmasına bu konu hakkında yazı verirdi.
2.ucretsiz diğer far gönderilmiştir veya Geri çağırma yapılmıştır, sizin zaten diğer fariniz degismesi gerekiyordur ya da servis çift olarak gelen diğer farin üzerine yatmıştır.
Bana kalırsa esas problem,
Bana servis parçaları doğru bir şekilde elektronik olarak tanitamamis gibi geldi. İnternete bağlayıp parça kodu ile tanıtıp far sistemini diaognos etmesi gerekir.
Bence farkli bir servise giderek işlemleri devam ettirin, servisler birbirinin kuyusunu güzel kazar.Eğer sizin dediğiniz gibi bir şey varsa servisin yeni takılan farı araca tanıtamamak gibi çünkü 2 kere araç servise gitti ve 1'er hafta orada kaldı bunların yetki belgesinin iptal edilmesi gerek.bu arada söylemeyi unuttum servisteki elemanlardan birinin dahiyane bir çözümü var.abi sen değişmeyen eski fara bir taş fırlat farı kır yolda giderken önde ki araçtan taş fırladı dersin sonra getir nasılsa kasko var yaptırırız.Bunu dedi ama ispat edemem..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Aslında eski farda tek bir çizik bile yoktu.iceriden sözde tırnak mı ayak mı bişey kırılmış.onuda normal bir kaporta ustası pls kaynağı var.onla güzelce yapıştırıyorlar.keske hiç servise bulaşmasaydım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunu nasıl yapabilirim..bilgi verebilir misiniz rica etsem..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peugeot dan sonrasını okumadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Buna sigorta dolandırıcılığı deniyor. Hem kendiniz riske girersinz hem de size bu tramer olarak döner.
Siz suandaki peugeot servisiyle değil, başka peugeot servis ile işi yürütün ayrica bu işin transferini peugeot çağrı merkezini yani PSA Türkiye'ye direk bağlı olan şikayet hattı uzerinden yapın.
Bu adamlar bu işi şu şekilde çözemedi, ayni burada yazdığınız gibi.. hatta yazılı yapın. Bu nedenle işlemlerine başka bir serviste devam etmek istiyorum. Donanim olarak teknik yeterlilik ile ilgili problemleri olduğunu düşünüyorum şeklinde..
Eger bu şekilde bir durum varsa gerekli eğitimleri ve gereğini markanın yapması lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Temmuz 2021; 12:43:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Temmuz 2021; 12:31:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar..Son durum ile alakalı birşeyler yazayım istiyorum..burada yazanlar olmuştu Karşıyaka Arkas iyidir hoştur işi bilen ustalar vardir denmişti..oraya da götürdüm aracı ama bana en ufak bir katkıları olmadı olumlu manada..yok netice alamazmışım,yok yıllarca sürermiş boşa zaman kaybıymış..anlaşmaya bak v.s dendi..adamlar telefonları açmıyor ne anlaşması dedim..Olurmuş böyle şeyler fazla takmamak lazımmış..neyse fazla uzatmayayım..ben dava sürecini başlattım..hatta dün mahkeme vardı..delil tespiti için. aracı götürdüm adliyeye..bilir kişi geldi epey bir inceledi aracı..15-20 güne rapor hazır olur dedi..bakalım bundan sonra ki süreç nasıl işleyecek.. avukatın söylediğine göre en hızlı sonuç alınacak yöntem buymuş..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanayide far ayakları tamir edilseymiş keşke.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah askina bir far icin o kadar zaman beklemenin mantigi nedir. Far on panjur vs en cok kirilan edilen kazaya karisan parcalar. Nasil ellerinde olmaz aylarca siparis surer anlamiyorum. Fransadan kargoya verseler 3 gunde gelir. Cok zor dostum germis olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Panthér
Sanayide far ayakları tamir edilseymiş keşke.Keşke..İş yerim sanayide zaten..bir sürü kaportacı boyacı müşterim var..uğraşma hiç servisle falan 1günde hallederiz dendi..bende hadi yetkili servis olsun bir sürü sök tak v.s başım ağrımasın dedim..netice ortada..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hadi beklemek v.s onu geçtim hiç değilse işlerini doğru düzgün yapsalardı keşke..koskoca yetkili servis arabamın içine etti resmen..ne farlar doğru düzgün gösteriyor ne giderken sağa sola dönüyor..birde yeni dikkatimi çekti çok dar yollardan geçerken sokak arası gibi resmen duvarlarda renk süzmeleri oluşuyor gökkuşağı gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X