Şimdi Ara

Yerli otomobilin en tecrübeli babayiğidi projeden ayrılıyor (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
336
Cevap
1
Favori
53.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    tamam. sen öyle san. eğlen kendi kendine
  • Hacxtr kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsun. Sanki önceki hükümetler bize çağ atlattı . Bu hükümetten daha beter durumları bile vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seçim yaklaşınca WW ortak olur seçim sonuna kadar..

  • Atanamayan Dr. Strange kullanıcısına yanıt
    Senin kendi kendine yazdıklarınla eğleniyoruz zaten, ondan endişelenirsen. Hayatı boyu AutoShow senelik dergisi okumuş senelerce Viper Racing oynamış adamla atış atışabiliyorsan. Alayınız gerçekliğe isyanla meşgulsünüz.
    Bak mesela İsrail'in tek silindir akülü Aquarius motor üretim firması var. Böyle şeyleri görünce bana bir durgunluk geliyor kimlerin nelerle uğraştığını düşündükçe. Çünkü birilerinin bir gelişim safhası var, sizin elinizde ise hiçbir şey yok. Anca imamhatiplilerin cebini doldurun siz aşırma projelerinizle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 9 Eylül 2019; 23:39:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Aynen dergi bir tek sana özel üretiliyor zaten biz temin edemiyoruz aga. İmamhatiplere bir lira verdiğimi ispatla öyle konuş oturup büyüttüğün yerden sallama boşu kes. Sen beni nereden ne düşündüğümü nereden biliyorsun da konuşuyorsun. Anca en ufak düşüncenize uymayan biri olunca üstadınız kadir bilmem ne imamhatipli bilmem ne siz şöylesiniz bilmem ne. Siz nesiniz peki ? Şusunuz bağnaz, fanatik, düşüncelere kapalı, çomarlarsınız. İmamhatiplere verdiğim paraların belgesini bekliyorum. Hadi metecim kanıtla bakalım. Sabahtan beri siz siz siz neymişim ben ne yardım etmişim göreyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atanamayan Dr. Strange -- 9 Eylül 2019; 23:49:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seyrim kullanıcısına yanıt
    VW de iyi bir tercih değil ilk bakışta, gerizekalı torunun el attığı tüm projeleri zarar yazdı. Yönetimden atıldı sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atanamayan Dr. Strange kullanıcısına yanıt
    Şekerim kimselerin vesikasıyla ilgilenmiyorum. Sizin hırsızlıklarınızın belgesi beni ilgilendirmiyor. Beni araba süspansiyonu kadar bile ilgilendirmiyorsunuz. Sizin artıklarınızı toplamak bize düşmedi. Varsa bir iddian öyle beyni kıymadan geçirme resimleriyle bizi ihya etmekle zaman kaybetme, özüne dön.
    Çomar derken 'çapulcu' demek istedin de dilin sürçtü sanırım. Misal, bu da bir kişisel münakaşa. Çapulcu olsan da bizi ilgilendirmez, yerli arabanızı da heves etmediğimiz gibi. Bizim gözümüz etrafına led kuşak çekilerek millileştirilmiş cadillac btslerde kalmadı, imamhatipli ağzı açık ayran delileri gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    OK.
    Yerli otomobilin en tecrübeli babayiğidi projeden ayrılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu koşullarda kimse sanayii ve teknoloji yatırımı yapmaz. Bir defa ekonomik iklim buna müsait değil. Hükümetin oluşturduğu ekonomi ikliminde ancak emlak rantı ve mütehhitlik para ediyor. (Gerçi burada da yolun sonuna geldik.). Hükümet 17 yıldır, cebinde parası olan adamı toprağa (arsa) ve betona teşvik ediyor. Yani cebinde biraz parası olan adam "ben şuradan arsa alayım, seneye iki katına satarım" diye düşünüyorsa; böyle bir ortamda kimse sanayi yatırımı yapmaz. Oysa hükümet öyle bir ekonomi iklimi oluşturmalı ki, cebinde parası olan adam "ben hangi malı üretsem de ihracatını yapsam" şeklinde düşünmeli.

    İşin bir tarafı yukarıdaki gibi. Diğer taraftan insan kaynağını da yanlış yönetiyoruz. Bugün özel sektör çalışanı olmak çok kötü hale gelmiştir. Hepimiz devlet memuru olmak istiyoruz. Oysa yukarıda belirttiğim gibi hükümet öyle politikalar izlemeli ki, kimse devlet memurluğunu düşünmemeli. Özel sektör daha cazip olmalı. Herkesin devlet memuru olmak istediği bir ortam ülkenin felaketidir. Çünkü herkesin devlet kapısına göz diktiği bir ekonomik iklimde, sanat, ticaret ve sanayi geri kalır.

    Yukarıda belirttiğim durumlardan dolayı, yüksek teknolojili ürünler üretmemiz imkansız gibi (bu koşullarda) gibi bir şey. Bu sistemde Ali Ağoğulları çıkar; Nuri Demirağlar, Vecihi Hürkuşlar çıkmaz.





  • Atanamayan Dr. Strange kullanıcısına yanıt
    Yerli arabanın pist rekorunu kırma görevini üstlenmiş gibi ne bu hâller, tavırlar? Gören de hayatında 5 noktalı emniyet kilidi takmışsın sanacak. Neyin paylaşamazlığındasın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Dalga mı geçiyorsun ? Böylesiniz şöylesiniz diye hakaret ediyorsun bir de ne diyorsun.
    Sadece tartışma, forum burası. Bir şey savunduğum üstlendiğim yok. He aklı selim biri olmayınca karşı da tartışma olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atanamayan Dr. Strange kullanıcısına yanıt
    İş ciddiye binince hemen de geri çekil kenara. Ne oldu, daha yarışa yeni başlamıştık hızlı deve piston halkaların mı sıkıştı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Aklı selim biri yok demiştim. tekrar kanıtladığın için teşekkürler. boş cümlelerine daha fazla cevap vermeyeceğim.
  • Yerli otomobilin bir lastiği patladı. Uçuş ertelendi😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben İnan Kıraçı Derin Galatasaray olarak bilirim ne yerli otosu kardeş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dişhekimi06

    KOÇ grubunun ne zaman iyi olduğunu söylediğimizi gördünüz?

    1961 yılındaki Otomotiv Kongresi bu fikir etrafında bir araya geldi.. Kongre salonu hayli kalabalıktı.. Herkes, Türkiye’nin kendi otomobilini yapma inanç ve kararlılığında bir araya gelmişti.. Büyük sanayiciler, temsilcilerini bizzat göndererek izliyorlardı kongreyi.. Koç Grubu adına ise orada Bernard Nahum vardı.. Otokoç’un ortağı ve yöneticisi Nahum, bir yerli otomobil üretme fikrinden çok, üretimin zorluklarını anlatan bir konuşma hazırlamıştı.. Konuşmayı ön sıralardan izleyen genç bir mühendis, yavaş yavaş gerilmeye başlamıştı duyduğu sözler karşısında.. Nahum, konuşmasında, otomobil üreteceğimize Bursa’da şeftali üretelim deyince, ön sırada oturan mühendisin kan beynine sıçradı.. Ayağından çıkardığı postalı Nahum’un kafasına fırlattı... Arkasından da, 50 yıldır artık ezbere bildiğimiz ama o tarihlerde ilk kez söylenen şu sözü sarf etti; “Bize otomobili siz ürettirmiyorsunuz, sizler bizi batıya mahkûm ve mecbur ediyorsunuz.”




    TARİHİN BİLİNEN İLK AYAKKABILI EYLEMİ
    hocam daha öncesi de var:

    yıl 1960 koç grubu araba için düzenlenen seminere katılmışlar. o dönemde koç grubu adına cevat kelle katılmış ve bir konuşma yapmaya karar vermiştir. tabi millet çok tepki göstermiş bunlara. özellikle genç mühendisler... daha sonra genç mühendislerden biri üzerini çıkartıp, yanında getirdiği deri eldivenlerini takmış ve cevat kelle üzerine afferdersin idrarını yapmıştır.

    tarihte yapılmış deri eldivenli ilk idrarlı eylemdir.




  • Buda yalan oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.