Şimdi Ara

Zidoo Z9S , Z10 , Z1000 ve UHD 2000 HDR Media Player Kullanıcıları ( Realtek 1296 Chipsetli ) (99. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.340
Cevap
34
Favori
185.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akancaym

    Açıkçası ben pek ısınma kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Usb veya sata bağlantı kablolarını falan değiştirseniz. Çünkü son zamanlarda olmaya başladı diyorsunuz. Son zamanlarda farklı bir şey yaptınız mı acaba? Çünkü bu genel bir sorun olsaydı birçok kullanıcıdan şikayet gelirdi. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum.
    Doğru düşünüyorsunuz.

    Cihazı dört aydır hiç donma olmadan, sorunsuz kullanıyordum. Son iki haftada bu arıza çıkmaya başladı.

    Neyi değiştirdim diye düşünüyorum ama çok da anlamlı bir şey bulamadım.

    Sata yok, USB'den harddisk bağlıyorum. Bağladığım harddiski bir değiştireyim bakalım, iyileşme olacak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akancaym

    Açıkçası ben pek ısınma kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Usb veya sata bağlantı kablolarını falan değiştirseniz. Çünkü son zamanlarda olmaya başladı diyorsunuz. Son zamanlarda farklı bir şey yaptınız mı acaba? Çünkü bu genel bir sorun olsaydı birçok kullanıcıdan şikayet gelirdi. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum.
    Evet ama donma sorunu genellikle ısınmadan kaynaklı olur.
    Tesbiti ve sorunu giderme de en kolayıdır.
    Dediğim gibi bir soğutucu kullanılarak denenebilir.
    Bunun dışında dediğiniz faktörler de önemli tabiki.
    Onları da denemek lazım.
  • aykutx kullanıcısına yanıt
    Eyvallah, peki sonradan ortaya çıkan bir problem olduğuna göre sebebi ne olabilir acaba? Saygılar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akancaym kullanıcısına yanıt
    X9s kullanıyorum. Yeri geliyor cihaz günlerce torrent indirdikten sonra üstüne birde film açıp izlediğim oluyor ama bahsettiğiniz gibi bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar. Bu yüzden ısınmadan kaynaklı olacağını sanmıyorum ama siz yinede altına bir laptop fanı koyup deneyin. Factory reset ile de düzelmediyse sorun donanım kaynaklı gibi gözüküyor.
    X9s te kurtarma yazılımı vardı bu cihazda varmı bilmiyorum. Eğer varsa birde onu yükleyip deneyin bakalım.

    Ekleme: Sorun hdd kaynaklı da olabilir. Mümkünse farklı bir hdd ile de deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dousk -- 8 Ekim 2019; 9:51:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yüklenen bir uygulama da ısınmasına sebep olabilir, son günlerde güncellenen ya da yüklediğiniz bir uygulama var mı play store dan kontrol edebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akancaym

    Eyvallah, peki sonradan ortaya çıkan bir problem olduğuna göre sebebi ne olabilir acaba? Saygılar
    herşey olabilir.
    1- ısıdan olabilir.
    2- bağlantı kablodan olabilir.
    3- bağlanan usb yada hdd den olabilir.
    4- daha yüksek amperli adaptör takmak gerekebilir.
  • lazzaro L kullanıcısına yanıt
    Hardiskinizde bad sector olma olasılığı yüksek. Hdd yi bad sector için tarama yapın. 40 dakika flim izlemekle cihaz ısınarak kitlenmez. Ben 80 megabit/sn olan filmleri 2 saat boyunca aralıksız izliyorum cihaz ısınıyor ama herhangi bir kitlenme yada donma yapmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 8 Ekim 2019; 20:20:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dousk

    X9s kullanıyorum. Yeri geliyor cihaz günlerce torrent indirdikten sonra üstüne birde film açıp izlediğim oluyor ama bahsettiğiniz gibi bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar. Bu yüzden ısınmadan kaynaklı olacağını sanmıyorum ama siz yinede altına bir laptop fanı koyup deneyin. Factory reset ile de düzelmediyse sorun donanım kaynaklı gibi gözüküyor.
    X9s te kurtarma yazılımı vardı bu cihazda varmı bilmiyorum. Eğer varsa birde onu yükleyip deneyin bakalım.

    Ekleme: Sorun hdd kaynaklı da olabilir. Mümkünse farklı bir hdd ile de deneyin.
    Farklı bir HDD ile denedim ve şimdilik donma olmadı. (...ben yine de dilimi ısırayım )




  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazzaro

    Z9S cihazımda son günlerde garip bir sorun yaşıyorum: Bir filmi ya da diziyi izlemeye başladıktan yaklaşık 40 dakika sonra görüntü donuyor. Cihaz hiçbir komuta tepki vermemeye başlıyor. Sadece arkasındaki düğmeden kapatıp açarak (ya da fişten çekerek) yeniden başlatılabiliyor. Ancak yeniden başlattıktan 5 dakika sonra yine donuyor.

    Bir süre çalıştıktan sonra donması akla ısınma problemini getiriyor, ama cihaz gayet havadar bir yerde, önü arkası açık.

    Bir umut yeni v2.2.96 yazılımını yükleyip factory reset yaptım. Ama bir şey değişmedi, yine donuyor.

    Benzer bir problem yaşayan var mı? Ne yapmalı?
    Benzer durum bende de vardı, reset, format, adaptör ve USB kablo değişimi, farklı HDD'ler ile kullanmak vb... gibi bir çok şey denedim. Bazen bir filmde 3 kez sorun yaşadım, bazen 3 4 film sorun çıkmadı ama sonraki filmde yine sorun çıktı. HDD'yi USB 2.0 girişinden bağlayınca sorun tamamen düzeldi. Zaten USB 2.0'ın hızı bile 4K Blu-Ray Remux'lar için fazlasıyla yeterli geliyor. 3.0 girişten sorun yaşayanlar yurt dışında da varmış. Tekrar sorun yaşarsanız 2.0'dan deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Electro-Man

    Benzer durum bende de vardı, reset, format, adaptör ve USB kablo değişimi, farklı HDD'ler ile kullanmak vb... gibi bir çok şey denedim. Bazen bir filmde 3 kez sorun yaşadım, bazen 3 4 film sorun çıkmadı ama sonraki filmde yine sorun çıktı. HDD'yi USB 2.0 girişinden bağlayınca sorun tamamen düzeldi. Zaten USB 2.0'ın hızı bile 4K Blu-Ray Remux'lar için fazlasıyla yeterli geliyor. 3.0 girişten sorun yaşayanlar yurt dışında da varmış. Tekrar sorun yaşarsanız 2.0'dan deneyin.

    Alıntıları Göster
    Bakın bu hiç aklıma gelmemişti. Evet doğru, HDD'yi 3.0 girişinden bağlıyordum.

    Tamam, tekrar sorun yaşarsam 2.0'dan devam edeceğim.

    Teşekkürler yardımınız için.




  • lazzaro L kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Mi Box'larda sadece 2.0 var, 3.0 seçeneği yok ama millet rahat rahat izliyor. Zidoo'da yazılım güncelleme için 3.0 kullanın deniyor, ben de onun dışında 3.0'ı kullanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zidoo'ya bağlı bir HDD kullanmıyorum ve bunun sebebi de artık NAS kullanmam.Dolayısıyla USB 3.0 portundaki sorun hakkında hiçbir tecrübem olmadı.

    Ama son yazılımla ilgili şöyle bir mesaj okudum Zidoo forumda : Zidoo'dan bir yetkili " USB 3.0 sıkıntısı ile ilgili geri dönüşleri dikkate aldık ve yeni yazılımda bu sorunu hallettik " demiş.Fakat birkaç kullanıcı sorun devam ediyor diye yazmış ama bunun doğruluk payını bilemiyorum.Aranızdan yeni yazılımı kullananlar varsa USB 3.0 portunu da bu doğrultuda test edebilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kararli bir sorun degil. Ben de bir sure yasadim USB 2.0, 3.0 hebsini denedim. bir ara her filmde yapti. gecen hafta 2-3tane film izledim hicbir sorun yasamadim. ve bu surede kullandigim yazilim versiyonu ayniydi. henuz guncel versiyona gecmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papirus

    Zidoo'ya bağlı bir HDD kullanmıyorum ve bunun sebebi de artık NAS kullanmam.Dolayısıyla USB 3.0 portundaki sorun hakkında hiçbir tecrübem olmadı.

    Ama son yazılımla ilgili şöyle bir mesaj okudum Zidoo forumda : Zidoo'dan bir yetkili " USB 3.0 sıkıntısı ile ilgili geri dönüşleri dikkate aldık ve yeni yazılımda bu sorunu hallettik " demiş.Fakat birkaç kullanıcı sorun devam ediyor diye yazmış ama bunun doğruluk payını bilemiyorum.Aranızdan yeni yazılımı kullananlar varsa USB 3.0 portunu da bu doğrultuda test edebilir...
    Ben belki çare olur diye yeni yazılımı denemiştim. Yeni yazılımda da donmuştu.
  • Bu playerlerden dolby atmosu destekleyen model var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ratsx kullanıcısına yanıt
    Zidoo nun Türkiye de satılan bütün modelleri destekliyor Atmosu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar,

    Zidoo’nun geçen gün yayınlamış olduğu en son yazılım olan v.2.2.96 yükledim. Yüklemez olaydım. Bugüne kadar herhangi bir ses kesintisi yaşamazken bu yazılımla birlikte her 6-7 dakikada bir ses kesilip kesilip geliyor. 3 sn sessizlikten sonra ses geri geliyor. Bir önceki yazılımdan memnun olan arkadaşlar cihaza güncelleme yapmayın beklerim derim.

    Saygılar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 9 Ekim 2019; 23:37:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mayers! kullanıcısına yanıt
    Bir önceki yazılıma dönme imkansız mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ratsx kullanıcısına yanıt
    Dolby TrueHD desteği olan her player(Nuh'tan kalma Blu-Ray oynatıcılar ve WD TV Live bile buna dahil) Atmos desteğine sahip. Aynı şey DTS-HD için de geçerli, onlar da DTS-X desteğine sahipler. Önemli olan ses sisteminizin Dolby Atmos ve DTS-X desteğine sahip olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.