Şimdi Ara

Yeni Vw Tiguan 2.0 TDI DSG Highline 4Motion İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
3.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Test ettiğim araç Yeni Vw Tiguan 2.0 TDI DSG Highline 4Motion. Araç açılabilir cam tavan opsiyonu ile 175.000 TL liste fiyatına sahip.

    Tiguan tasarım anlamında eskiyi arattırdı bize. Fazla sade sanki kolaya kaçılmış veya acele edilmiş gibi bir tasarıma sahip.

    Eskiden beri Golf Plus modelinin iç mekan tasarımını taşıyan eski Tiguan artık rakipleri arasında sıkıcı bir iç tasarımla devam ederken yenilenen model ile bu eksik telafi edildi. Sürücüye dönük kokpit , Büyük multimedya ekranı ve diğer vw modelleri ile ortak kullanılan tanıdık direksiyon bulunuyor. Hayalet ekran ise gerçekten çok iyi. Büyük ekranda ise ne yazık ki standart olarak navigasyon ve geri görüş kamerası gibi donanımlar sunamıyor. En donanımlı pakette dahi sadece opsiyon olarak alabiliyorsunuz.

    Aracın iç mekanında bolca yumuşak malzeme kullanılmış ancak koltukları beğenmedim, sünger hissiyatı hoş değil.

    Arka koltuğa geçtiğimizde ilk sıkıntı yaşadığım nokta kapı yeterince dışa açılmıyor ve inip binme aralığı oldukça dar ancak geçip oturduğunuzda sınıfının en iyileri arasında bir diz mesafesi sunuyor. Arka kapı içlerinin sert plastik olması ise can sıkıcı. Bagaj oldukça iddialı. 615 litre bagaj hacmi.

    Fabrika verileri ortalama 5.7 litre olarak belirlenmiş. Ben test sürüşüm boyunca 7.6 litrelik bir değer elde ettim.

    Daha fazlası:http://www.arabainceleme.com/2016/07/yeni-tiguan-incelemesi.html


     Yeni Vw Tiguan 2.0 TDI DSG Highline 4Motion İncelemesi
     Yeni Vw Tiguan 2.0 TDI DSG Highline 4Motion İncelemesi







  • araç kaliteli. itirazım yok. ama hakkaten kütük gibi duruyor.

    şu devirde böyle araç tasarlanır mı
  • Tucson varken şu araç için bayinin önünden bile geçmem. Tipe bak


    Emre sen seversin
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Eski Passat kullanıcı olarak tiguanı çok bekledim bende ancak hayal kırıklığı oldu. Aslında tucson elite Plus ile Tiguan highline aynı fiyata satılırken tucson daha mantıklı gibi. Araba öyle böyle değil çok dolu ve tasarımı güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dacia, Duster ile tasarımda öyle bir çığır açtı ki vw bile onu taklit ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JG Quintel -- 27 Temmuz 2016; 23:20:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tucson

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 175 bin tl ha, vay bee.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Seat Ateca 1.4 TSI 150 PS DSG
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    tucson segmentinin en güzel aracı. hyundai markasına da sempatim var ancak kudurdular. ederinin çok üzerine araç satıyorlar. motor-şanzıman eksiklikleri cabası.

    c segment suv düşünenler 3008'i beklemeli.
  • Aynı paraya forester dizel sport var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Yeni Vw Tiguan 2.0 TDI DSG Highline 4Motion İncelemesi

    Bu kasanın yanından bile geçemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 860K -- 27 Temmuz 2016; 23:53:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    tucson segmentinin en güzel aracı. hyundai markasına da sempatim var ancak kudurdular. ederinin çok üzerine araç satıyorlar. motor-şanzıman eksiklikleri cabası.

    c segment suv düşünenler 3008'i beklemeli.

    Yeni 3008 de hoş değil. Güncel kasa 115 binden satılırken yeni kasa o oynak tasarımla 125 binden aşağı olmaz herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle r-line olmasa bile bu kasanın lounge veya cup donanımları da gayet güzel.

     Yeni Vw Tiguan 2.0 TDI DSG Highline 4Motion İncelemesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    Tucson varken şu araç için bayinin önünden bile geçmem. Tipe bak


    Emre sen seversin

    Fırın eldiveni ile belki sevilir abi. O da belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otoparkta rastladim gecenlerde,guzelim tiguani pacoz etmişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 Ötv si verecek olsam 2.0 CRDİ 184 Ps 400 Tork Exutive Tucson Alırdım.Forester'da alınır ama Bizim buralarda servisi bile yok.En ufak bir problemde veya bakımda 300-400 km yol tepmek gerekir.
  • bu tarzda forester gibi saheser varken yuzune bakilmaz.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    paçoz eden vw mi yoksa otopark mı anlamadım
  • Maas neyine yeter bunun ev kirasindan sonra ancak yakita para artiyor.2000 motorun vergisine mi,bakim masrafina mi,yakit parasina mi yoksa bankadan cekilen kredinin aylik vadesine mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 motor ötvsine rağmen Crv ile arasında sadece 15.000 tl var, ama sonuç olarak 175.000 tl oldukça pahalı.

    Ön konsoldaki malzeme kalitesi, dokunmatik ekranının kalitesi ve hayalet gösterge ile CRVden daha albenisi yüksek bence, ayrıca 10 beygir eksiğine rağmen hızlanma verileri de daha iyi.

    Fakat bende tipini beğenmedim, hele halojen farlıları harbiden kötü duruyor. Tucson malzeme kalitesi olarak bu araçtan daha düşük fakat yalıtımı, süspansiyon konforu, tasarımı ve heybetli tasarımı onu ön plana çıkarıyor. Tek eksiği farları, her ne kadar led far olarak geçse de selektör yapınca halojen ampuller selektör yapıyor, CRVde böyleydi maalesef. Anca farları kapatıp selektör atınca mercekte çakıyor. İşi zor ama gene de satar, 1.4 TSI'da 6 ileri dsg getirmeleri güzel bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    2.0 motor ötvsine rağmen Crv ile arasında sadece 15.000 tl var, ama sonuç olarak 175.000 tl oldukça pahalı.

    Ön konsoldaki malzeme kalitesi, dokunmatik ekranının kalitesi ve hayalet gösterge ile CRVden daha albenisi yüksek bence, ayrıca 10 beygir eksiğine rağmen hızlanma verileri de daha iyi.

    Fakat bende tipini beğenmedim, hele halojen farlıları harbiden kötü duruyor. Tucson malzeme kalitesi olarak bu araçtan daha düşük fakat yalıtımı, süspansiyon konforu, tasarımı ve heybetli tasarımı onu ön plana çıkarıyor. Tek eksiği farları, her ne kadar led far olarak geçse de selektör yapınca halojen ampuller selektör yapıyor, CRVde böyleydi maalesef. Anca farları kapatıp selektör atınca mercekte çakıyor. İşi zor ama gene de satar, 1.4 TSI'da 6 ileri dsg getirmeleri güzel bir durum.

    Tiguanın Crv ye göre hacim ve ağırlık avantajı var. Bu sebeple iyi bir hızlanma sağlıyor.

    Vw nin en sevdiğim yanı detaylar. Standart göstergeleri bile Crv den çok daha güzel. Crv deki Çin malı tablet yerine tiguandaki ekran olsa arabanın kokpiti değişir.

    Bu arada Tiguan crv nin donanımlarının yanında bildiğin boy veriyor. Crv den tek memnun olduğum nokta aşırı dolu olması :) anahtara göre koltuğu ayarlıyor falan babamla birlikte kullandığımız için aşırı kolaylık oluyor.

    Birde seneye Tiguan motor gamını yenileyeceği için tercih etmek istemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.