< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2025 Volkswagen Tiguan | ANA KONU | (26. sayfa)


-
-
-
Aracı kullananlar konfor ve sürüş özellikleri hakkında bilgi verebilir mi bende haftaiçi teslim almayı bekliyorum bundan önceki aracım Volvo v40 tı nasıl bi sürüş hissi bekliyor meraktayım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
benim passat'ta da körükle koltuk inip kalkıyor. d sınıfı için aks mesafesi dar tiguan'ın. passat'ın aks mesafesi 283 cm iken tiguan'ın 267 cm. tiguan golf'ün altyapısını kullanıyor. içi ferah, tavan mesafesi passat'tan çok daha iyi tamam ama genel genişlik, aks mesafesi d sınıfında değil. aracın kalitesi belirlemez sınıfını aks mesafesi ve yatay hacmi belirler.
-
sert plastiği geçtim yeni passat'a artık dikişli deri koymuşlar arka kapılarda, yumuşak plastiği geçmişler, arkada ambians aydınlatması var. premiumlar gibi olmuş. hatta her premiumda bile yok bu dikişli deri, hasta oldum, sedan olsa yıkardı ortalığı.
tiguan'a niye koymamışlar; çünkü bu haliyle de çok iyi satıyor. yoksa koyarlardı. bir de kaliteyi o seviyeye getirseler fiyatı daha da artardı. sebebini bilmediğim bir şekilde aynı kalitedeki bir suv aynı kalitedeki sedandan pahalı oluyor.
-
Güzel özellik ancak Tiguanda yok. Passat ve supebde var
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
eski b7 variant ve güncel a4 avant kullanıcısı olarak b9 bassata geçebilirim, ama önce aracımı satmam gerek. sizin passat elegance donanım mı? 18 napoli jant araç gelmiyor demişti bayi. eğer imkan olursa arka karartılmış cam opsiyonlu elegance almak isterşm ama tek tereddütüm meşhur kuru kavrama dsg... bakalım, hayırlısı diyelim.
-
-
Tiguan müşteri kitlesinde arkada genelde çocuklar oturur, onlar da deri meri demez, canına okur diye koymamışlardır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ee passat da öyle. Aile arabası passat da, hele ki yeni passat sw olduğu için tek hedefi aileler. Aşiret ti, müdürdü kalmadı onlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün bayide passat ve tiguan döşemelerine detaylı baktım, bence deri görünümlü plastik ucuz görünüyor, onun yerine yumuşak plastiği ön ve arkalara yansıtması iyi olurdu. Bir de passatta multimedyanın sol altındaki döşeme yerinden çıkacak kadar çok oynuyor, tiguan daha sıkıydı, teşhirdeki araca özel öyle denk gelmiş olabilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gerçekten passat variant’ın malzeme kalitesini bende çok beğendim. Kaliteyi oldukça arttırmışlar. Sedan kasaya devam etselerdi piyasayı yıkar geçerdi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Sizinle daha önce yazışmıştık fiyat konusunda, dilerim en kısa sürede isteğinize kavuşursunuz.
Ben de elegance var, 18" "York" alüminyum alaşımlı jant 235/45 R18 lastikle geliyor, bendeki lastikler Turanza 6 Enliten. Diğer araçlarda goodyear ve michelin lastikleri görünce iyi demiştim bize de böylesi denk gelir dedik turanza denk geldi. Baştan kontolü akıl etseydim lastikten dolayı aracı değiştirirdim. Memleket yollarında sert hamur dert. Araba 1100 km oldu, arabada sadece lastik sesi vardı ama lastik rodajı sonrası bayağı azaldı fakat lastikten dolayı diğer araçlardan daha fazla lastik gürültüsü çekeceğim. Şimdilik normal sürüşte başka ses yok hakikaten sessiz araba.Camların ses yalıtımlı olmasının etkisi muhakkak vardır.
Doğuş Kartal da elegance donanımlı çoğu araçta York tipi jant vardı diye hatırlıyorum.
Son 12 yılda 320d (2011 Model)-Grand Picasso (2014 M)-A4 allroad (2015 M)-Ranger wildtrak (2020 M) araçları kullanıp bu araca geçtim. Ben SUV-CUV-sedan arabalara sıcak bakmıyorum bu nedenle bizim gibiler için alternatif çok yok.
Aracın içi çok geniş hakikaten çok geniş ve fazladan her genişlik konforu ve ferahlığı katlıyor. Ayrıca ön konsol ve tüm öndeki aşırı sadelik ve düğmesizliğe bayıldım. Ekrandan her işi yapmak zor oluyor ama zamanla kullanım alışkanlığı artıyor. Fakat bazı fiziksel düğmelerin yokluğu her zaman hissedilecek. Gözü yoracak hiçbir şey yok, göze takılacak hiçbir detay bulunmuyor.
Aracın cam yüzey genişliği sıcaklarda büyük dert, nisan güneşinde bile araba fırın gibi oluyor.
Bu nedenle Endura'da ön cama bu iş için özel üretilmiş VLT 70-80, tüm yan camlara PHP35 (2 ön-2 arka-2 arka kelebek-2 bagaj bölümü), arka cama PHP50 serisi ve açılır cam tavana yine bu iş için üretilmiş SKY-X 25 (Güvenlik ve Isı Yalıtımlı Poliüretan Esaslı Cam Tavan Filmi) filmi uygulattım.Filmler metalize nano seramik termal cam filmi. Cam tavana uygulanan film içerden değil dışardan uygulanıyor, yani koruma fonksiyonu da bulunuyor. Böylece artık perdeyi kapatmıyorum cam tavan devamlı açık, ferahlık hissi daha da artmış oldu.
Bagaj bölümü işlevsel, lastiğin olduğu alt tablada bulunan boşluklar tüm araç ıvır zıvırlarını almakta bu nedenle bagajda dolaşan gereksiz bir kalabalık yok, sadece göreve hazır boş bagaj var.
Ben velur veya kadife paspasla kullanamıyorum bu nedenle kauçuk paspas aradım ama ne avrupa'da dolayısı ile ne de Türkiye'de böyle bir paspas yok. Türkiye de ki belli başlı üreticilerden Tuzla OSB de bulunan Deniz Kauçuk a gittim. Araç ölçüleri daha alınmadığı için kalıp hazırlanmamıştı, getirdim aracı alın dedim ama ölçüm yaptıkları özel cihaz o gün şirkette yoktu. Zaten kalıp yüksek maliyetli bir şey ne zaman hazırlanır belli değil. Sağolsunlar çok ilgilendiler, B 8,5 için olan paspasları getirip denediler ve oldu. tek sıkıntı öndekilerin klipsleri bir yerden oturuyor ama diğer tarafta delik tam denk gelmiyor. Sırıtmıyor ve paspaslar kaymıyor bu nedenle aldım ve gayette iş görüyor. Bagaj hazuvu da oldu, biraz köşelerde sıkıntı çıkardı ama yinde oldu sayılır. şimdilik memnunum.
2007 de ilk gelen partiden Golf GT almıştım dolayısı ile DSG ile tanışmış oldum. O zaman mekatronik ünitesinde bir parça arızadan değişmişti. A4 de kullandım bir sıkıntı görmedim. 2006 dan bugüne artık 18 yılda hala oturmadıysa diyecek bir şeyim yok.
Bilgi eğlence sisteminin stabilite anlamında güncellemeye ihtiyacı var zaten onlarda ilk parti passat-tiguan dönüşlerinden gelecek girdileri bekliyorlardır.
Bol miktarda Almanya-Polonya inceleme videoları izledim. Övme veya yerme içeren 10-20 dk lık videoları değilde özellikler bazında kullanım videoları çok faydalı. Yaya algılama frenlemesini kendi üzerinde bile deneyen var ve çok faydalı videolar. Tiguan ve passat kullanıcısı arkadaşlara araçları tanımaları anlamında bu videoları tavsiye ederim.
Aldıktan sonra tedirginlik vardı ama zamanla araca ısınıyorum umarım öyle devam eder. D sınıf araç alıp E sınıf boyutunda iç hacim büyük avantaj. ben 5.30 luk araçtan geçtiğim için 4.92 fazladan beni yormuyor ama şehir için park konusunda dezavantajlı.
Neyse Tiguan konusunu daha fazla bulandırmayayım, özelden mail adresini paylaşırsanız detayları içeren teklif formunu size gönderebilirim. Başkaca detay isterseniz mesajla veya telefonla görüşebiliriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 5 Mayıs 2024; 22:26:23 >
-
Nerdeyse birebir aynı ön bölüm ama bunu koyma, tipik VW maliyet küçük hesapcılığı.
-
Sürüş hissiyatı olarak bugüne kadar kullandığınız araçlardan farkları eksileri ve artılarını bize söylebilir misiniz ilk kez suv bi araç sahibi oluyorum test sürüşü yapmadan aldım aklımda soru işaretleri var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
17 lik jantlari degistirmek istiyorum ama replika degil cikma orijinal jant almak istiyorum. Nereden temin edilir? Sahibinden de bizim araclara uygun cikma jant pek yok. Serviste cok pahali gozukuyor. Daha once deneyimi olan varsa paylasabilirse cok sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış anlama olmasın ben passat kullanıcısıyım, tiguan kullanan arkadaşlar size yardımcı olabilir.
Hiç SUV aracım olmadı veya sürmedim. Ben de kendi aracımı denemeden aldım, bizim araçlar konfor odaklı. Aradığınız konfor ve güvenlikse büyük ihtimal doğru yerdesiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
clarkson yükseltilmiş golf diyerek beğenmemişti bir önceki nesil tiguan'ın sürüşünü.
-
yeni kasayı kullananlarda aynı şeyi düşünüyor mu acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X