Şimdi Ara

Yeni Toyota Corolla Cross Hybrid Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
6
Favori
14.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shegenli chingen kullanıcısına yanıt

    Gozumun onunde aldilar. Banada Passion paket teklif ettiler +3.000tl metalik renk farki ile. İlk gelen araclarin hepsi lansman fiyati ile satildi. Aralik ayi tabiki farkli olacak.  

  • Herkesin beklentisi farklı, sürüş koşulları ve sürüş stili farklı..

    uzun yol yapan, basan gazlayan, daha saf sürüş arayan için hybrid Toyotalar gerçekten para etmez.. hiç bir şekilde ne verim ne de keyif alabilirsiniz.

    üstüne boşa pil eskitip mtv verdiğinizle kalırsınız.

    örneğin 1.6 136hp dizel bir Astra kat be kat fazla keyif verir, her anlamda tatmin eder..


    aksi gibi şehir içi günlük yoğun trafikte işe gelip giden için bulunmaz nimet şuanda. iş arkadaşımda var 4 litre ortalamaya oturmuş hybrid Corollası. 1.4 turbo Astra ile ben 9 litre yakıyorum onun böyle yaktığı trafikte.. bu yüzden servise talim ediyorum.


    ha istesem gider alırım ama almam.. mazot fiyatı bu durumda olmasa eskisi gibi %15-20 ucuz olsa gider dizel alırım. asla sevmiyorum hybrid cvt sürüşünü. özellikle turbodizellerin her tip sürüşe uyan esnekliğine keyfine yaklaşamazlar bile.


    velhasıl tartışma boşa.. sadece birbirinize kendi beklentinizi dikte ediyorsunuz.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Bunda yeni nesil hibrit var. Eski nesillerle kıyaslamayın. Yakında corollada da olacak bu motor. Corolla 0-100 verisi 9.2sn. sizin keyif makinesi sandığınız astra muhtemelen 10sn civarı.

    Sizin keyif makinesinin ölü olduğu alt devirlerde de canlı sürüsü var bunun. Sizin keyif makinesinin traktör gibi çalıştığı ilk çalıştırma vs durumunda bunda çalıştığını anlamıyorsunuz.

    Sizin dizel trafikte gar gar 1-2 arası vites atıp dururken bu araç kaymak gibi süzülür gider. Dizelle kıyaslanamaz hiç bir koşulda. Her türlü tercih edilir.

  • Hibrit versiyonlarındaki klasik CVT değil sadece isimlendirilmesi e-CVT kayış filan yok yani şanzımanda. Sürüş keyfi konusunda klasik otomatik şanzımandan bir eksikliği yok. Atmosferik motor devir ister ayrı konu, fakat motor sesi hariç pek birşey duymuyorsun. Motor sesi de makyajlı Corolla ve Cross versiyonlarında sorun olmaktan çıkacak, yalıtımı arttırma kararı almışlar ve yapmışlar.


    Araç basınca klasik hızlanmam, nazlanırım diyen bir araç değil, alıp 160 km hıza kadar isterse araçta 5 kişi olsun yürüyüp gidiyor. Ayrıca zaten bu bu motorlar Toyota'nın giriş seviyesi motorları. Yurt dışında satılan 2.0 lt ve 2.5 lt Hibrit motorları gaza bastığın zaman ben buradayım diyor. Ülkenin saçma vergi politikasının derdini de Toyota çekecek hali yok.


    @zotacing

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Kullandım hybrid corollayı. 1.6 136hp Astrayı da kullandım.

    yeni corolla cross hybrid'in performansını Sinan koç testinde gördüm, o arabanın Astra 1.6 136hp ile yüksek hızda akıcılık-gidiş olarak hiç bir alakası yok. ıkına ıkına 170 anca gördü.

    Astrayla gayet dokunarak 160la gidiyorsun.. eğimdir araba yüklüdür, pili boş mu dolu mu farketmiyor. motorun dolu dolu kendi torku, kendi gücü. akıyor yürüyor araba her hızda..

    hiçbir şekilde de kafanda aman yavaş mı gitsem biraz.. tüketim çok mu arttı, motor güç göstergesi şurda mı, burda mı, piller boşalıyor mu, şarj mı oluyor. böyle hesaplara gerek yok. yapıştır. turbodizel makinanın güzelliği.

    0-100 hiç önemli değil.. isteyen ışıklarda istediği gibi beni geçebilir.

    Ayrıca mesele sadece performans da değil. performansı verme biçimi. arkadaşın dediği gibi sabit devir bağıra bağıra bir performans almayı sevmiyorum.

    Dişlilerle bir devir motor eşleniği olması her zaman hoşuma gider. bu doğaldır, herkes Cvt sevmez. hatta çoğunluk otomobil hastası için bir oyunbozandır.


    Motorun çalıştığını da 4 litrelik dizel Iveco gibi kucakta çalışmıyorsa ses olarak anlamak istiyorum. bu benim için bir problem değil.

    Aynı yere geliyoruz, herkes de sizin beklentiniz, zevkiniz veya kullanım biçiminiz yok.

    her türlü tercih edilir yazmışsın. hayır arkadaşım her türlü tercih edilmez.

    Ben hybrid karşıtı değilim gayet başarılı olduklarının da farkındayım. Hatta olması gerektiği gibi 1000cc motor Mtvsi alınsa ne biçim bir talep olacağını da biliyorum, doğru koşullarda beleş gibi geziyorsun. ancak her adama kesinlikle ve kesinlikle gelmez. bunu da biliyorum.


    Yurtdışındaki 2.0 200 beygirlik hybrid söz konusu olsaydı.. iş değişebilirdi. bunu da eklemek isterim.





  • zotacing kullanıcısına yanıt

    senin cevap yazdığın adam 1.6 atmosferik 115 bg motor için yeterli ve tutumlu yazabilen bir adam sen kime neyi anlatıyorsun ki?

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Sizin kullandığınız corolla eski nesil. Sürüşü iyi değildi ama bu başka. Yeni corollaya gelince bu motoru test edin. Uzun yol şehir içi sakin ya da performanslı test edin, motoru da şanzımanı da daha hoşunuza gider astradan.

    Corolla cross un muadili astra değil. Grandlandx dizel kullanın onda da astradaki keyfi alamazsınız.

    Sabit devirde hızlanan cvt yok bunda. Evet süper keyifli değil ama tam otomatikler de süper değil.

    2.0 190hp dizel ya da 1.6 180hp benzinli vs eyvallah ama 1.5, 1.6 dizele her türlü tercih edilir. Artısı çok daha fazla.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    çok doğru söylüyorsun, benim 2013 captivam şehir içi 11 lt yakıyordu ama verdiği sürüş keyfini iki corolla hybridi üstüste koy yakalayamaz. mesele beklenti. ben arabadan sürüş keyfi vermesini beklerim velev ki ayda 1000 tl fazla yaksın. ilk arabam 1.33 auristi, sonra astra 1.6cdti oldu ikisi sayesinde tatminkar ile harika nasıl oluyor deneyimledim. yeni nesil corolla hybridi ilk çıktığında kullandım, hoşuma da gitti lakim ben şehiriçinde 100 km de 3 lt yakıntın peşine düşmem, düşene de laf etmem herkesin cüzdanı bir değil. ama iş uzun yola geldi mi bizim ülke dümdüz ve eğimsiz bir ülke değil uzun yolda tork aranıyor kim ne derse desin.

  • japonları seviyorum ama tam olarak anlayamıyorum :) corollada var olan aydınlatmalı cam butonlarını crossta neden kaldırırsın , tek dokunuşla açılma kapanma duruyor onu unutmuşlar :)

  • KNNİ K kullanıcısına yanıt

    Haklisiniz. Sadece surucu cami dugmesi aydinlatmali. Bunlari anlamak gercekten zor…  

  • KNNİ K kullanıcısına yanıt
    Üstelik arka cam açma düğmesi üstünde logo yok
  • sendemail kullanıcısına yanıt

    Bende dizelde 8 litre ve üstünü 6 senedir bir türlü görmedim. Anladığım araç c suv, d segment olunca yani 1400 kg civarı olunca aracın yürümesi ile beraber az yakması isteniyorsa hala dizel alacaksın. Haaa motorin fiyatları ebeyin nikahı olmuş o ayrı konu ama tork ve az yakma ile eat şanzıman müthiş. Adblue azırası bende olmadı sanırım olma vaki geliyor 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakpinar1222

    Üstelik arka cam açma düğmesi üstünde logo yok

    Japonlar böyle. Benim 2012 modal nissanımda da böyle. Ancak aradaki fark 10-11 yıldır japonlar hala aynı 

  • Japonlar böyle çağdışı tasarımlarla ve özensiz malzemelerle devam etsin görürler. En kısa zamanda değişecekler ve ufaktan başladılar.Çinli firmalar fena geliyor, onlar olmasa halen 90 lı yılları yaşıyordular
  • Dünyanın en değerli ve en çok satan markasına komik yurdumun aynştaynları tasarım, motor ve şanzıman konularında her zaman olduğu gibi yine akıl veriyorlar :) yahu bu donanım haberde ki herbokolog ergen kitle beni öldürecek... ama gülmekten :)
  • nightbringer kullanıcısına yanıt

    Gördükleri şey satış rekorları ve yüksek kar marjı oluyor sanki. Bir ulaşım aracından beklenen şeyi yerine getiriyorlar. Ivır zıvır ışıklara, süslü malzemelere para harcamak yerine daha ucuz, az yakan, güvenlik donanımlı araç üretiyorlar. Adamların felsefesi bu. Dediğiniz şeyleri yapsa fiyat artacak. Adamların felsefesi başarılı olduğu için diğer markalarda da benzer şeyleri görüyoruz artık. Maliyeti kısmayan marka kaldı mı?

  • Arkadaşlar bugün aracımı teslim aldım. Passion x paket. İlk izlenimlerimi yazıyorum. Motor konusunda tereddüt edenlere söyleyeyim eğer batarya doluysa 100 e kadar araç çok atik. Ben yeni aldığım için batarya boştu. Bir ara dolunca denedim. Trafikte tamamen elektrikle ilerliyor ve çok çok sessiz. Start stopun ne kadar saçma olduğunu kullanınca anlıyorsunuz. Ayağınızı gazdan çekince ve frenleme sırasında şarj ediyor.


    Yalıtım çok beğenmedim yani elektrikle hiç gürültü gelmiyor ancak benzinli motor çalışınca motor sesi geliyor. Karşılaştırdığım araba Polo , sattığım araç Dizel Dustera göre tabiki az ancak polodan fazla.


    konfor süspansiyon çok iyi uçan halı hissi yaratıyor. Ancak bunu bozan jantlar 50 yanak olduğundan jantınmsertliğini hissediyorsunuz.

    Gelen lastikler Yokohoma BluEarth sert bir lastik ve yol gürültüsü yapıyor. Ancak Dusterda Geolander kullanmıştım ve kullanım ömrünün çok çok uzun olduğunu biliyorum.


    Yakıt tüketimi bataryam boş olduğu için ve rodaj olduğu için doğru olmayacaktır. Ancak Beşiktaş -Bakırköy arasını 1:15 gibi korkunç bir sürede geldim. Teslim Aldığımda 99.9 litre idi 25 km’de 6.7 gibi bir değere geldi. Tahminimce 5-5.5 arası ortalamaya inecektir. Uzun yolu bilemiyorum. Ruhsat ağırlığı 1550 kg gibi bir araç için iyi değerler olduğunu düşünüyorum.


    Allah herkese gönlüne göre kısmet etsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perfectstranger09 -- 7 Kasım 2022; 19:9:53 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.