Şimdi Ara

///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\ (229. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.885
Cevap
139
Favori
988.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...

    Hocam haklısınız. Araç hangi segment olursa olsun fazla sürat herzaman tehlikeli. Bu yazdığımız değerler 3-5 dk motor sağır olmasın diye yapılmış süratler.

    motorun sağır olmasını engellemek için 18 gerekmez :)). sokak arasında bile açarsın motoru. en kötü ihtimalle çık caddeye 5.vitesde gidebileceğin hızda 3. vitesle git ;). gerçi bende 150-160 a çıkardım normalmiş gibi ama herhalde ömür kısaldıkça hayat kıymete biniyor. şimdi nedense 100 bile yetiyor :)




  • selam arkadaşlar. benim araç 1,4 85 hp reference. araç 4000 km de. bayramda yakıt ölçümü yaptım ortalama 29-30 krş civarı yakıyor. şehir içi dışı karma. haftada 100 km. yapan biri olarak lpg konusunda kararsızım. birde lpg taktırmak garantiyi bozuyor diye biliyorum. seatın kendi servisinde taktırabilirmiyiz. acaba çokmu tokatlarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuksek33

    selam arkadaşlar. benim araç 1,4 85 hp reference. araç 4000 km de. bayramda yakıt ölçümü yaptım ortalama 29-30 krş civarı yakıyor. şehir içi dışı karma. haftada 100 km. yapan biri olarak lpg konusunda kararsızım. birde lpg taktırmak garantiyi bozuyor diye biliyorum. seatın kendi servisinde taktırabilirmiyiz. acaba çokmu tokatlarlar.

    Seatın bazı ilerdeki servislerinde lpg sorunu yok ama genel olarak lpg ye yanaşmıyorlar hatta servise alınmıyor araçlar. Bu yüzden de garanti bir işe yaramıyor. Ben buna rağmen brc taktırdım motor sigortasi yaptıracağım. Bana en yakın adana servisinde lpg garanti dışı bırakmıyor. Orada yaptıracağım bakımları. yakıt değerleriniz bence çok iyi bulunduğunuz il yakınında lpg ye başkan yetkili servis yoksa tavsiye etmem. Yinede lpg yakıtta %40 tasarruf demektir. Fakat sizpek fazla binmiyorsunuz anlaşılan sizin araca lpg taktirmak pek kârlı olmaz sanırım. Ben aylık 1000 km yapıyorum. 1 senede parasını çıkaracak inşaallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...

    Hocam haklısınız. Araç hangi segment olursa olsun fazla sürat herzaman tehlikeli. Bu yazdığımız değerler 3-5 dk motor sağır olmasın diye yapılmış süratler.

    motorun sağır olmasını engellemek için 18 gerekmez :)). sokak arasında bile açarsın motoru. en kötü ihtimalle çık caddeye 5.vitesde gidebileceğin hızda 3. vitesle git ;). gerçi bende 150-160 a çıkardım normalmiş gibi ama herhalde ömür kısaldıkça hayat kıymete biniyor. şimdi nedense 100 bile yetiyor :)


    Bu aracın en tatlı hızı 110 gerçektende.. İçine bu hızlarda sadece teker sesi geliyor. Yakıtta min seviyede oluyor. Diğer yorumlara katılıyorum araç her ne kadar da çarpışma testlerinden 5 yıldız almış olsada yüksek hızlarda bu diğer araçlara göre nispeten dar olan araçtan nasıl çıkılır iyi düşünmek lazım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acipbisey -- 22 Ekim 2013; 17:57:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalca60

    aracım 2013 model kardeş ve lpg yok taktırmadım işte kararsızım lpg konusunda...lpg de ortalama ne kadar yakar acaba

    Az km yaptığınız göz önüne alındığında taktirmamaniz bence daha mantıklı. Birde kaç yıl binerseniz lpg nin parasını çıkarırsaniz hesaplamak lazım. Yakın zamada satarsaniz size cefasi alana sefası kalır benim araç sanırım sürüsumden kaynaklı 250_300 arası yakıyor lpg de. Ssizin arac hep bu civarlarda da yakıt yaktı yoksa sonradan düşme oldumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    kardeş ilk depoda ortalama 37 kuruş yaktı sonra 34 kuruş oldu en son ölçümümde 32 kuruşa düştü giderek düşüyor...ben lpg takınca performansı düşer diye düşnüyorum birde benzinin sesi çok iyi oluyor :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalca60

    kardeş ilk depoda ortalama 37 kuruş yaktı sonra 34 kuruş oldu en son ölçümümde 32 kuruşa düştü giderek düşüyor...ben lpg takınca performansı düşer diye düşnüyorum birde benzinin sesi çok iyi oluyor :D

    Kardeş şimdiye kadar bindigim uç aracımdada lpg vardı ikisine kendim taktirdim. Sıralı sistemlerde performans düşmesi olmuyor. Bunu hem şehir içi hemde otoban sürüşlerinde denedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acipbisey -- 22 Ekim 2013; 19:30:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...

    Hocam haklısınız. Araç hangi segment olursa olsun fazla sürat herzaman tehlikeli. Bu yazdığımız değerler 3-5 dk motor sağır olmasın diye yapılmış süratler.

    motorun sağır olmasını engellemek için 18 gerekmez :)). sokak arasında bile açarsın motoru. en kötü ihtimalle çık caddeye 5.vitesde gidebileceğin hızda 3. vitesle git ;). gerçi bende 150-160 a çıkardım normalmiş gibi ama herhalde ömür kısaldıkça hayat kıymete biniyor. şimdi nedense 100 bile yetiyor :)


    Ben motoru acmak icin butun viteslerde yuksek devir cevirdim(5500) ayrica 5. Viteste yavaslayip hizlanarak (100e kadar gelip tekrar 160. 120 ye gelip tekrar 160 vb.) surus yaptim arac 3000 km de iken daha sonra yag degisim yaptim. Ara ara otoyolda yine yuksek devir cevirerek kullaniyorum. Motorun saglikli acilmasi icin boyle kullanilmasi gerek diye biliyorum. Yeni araclada motor acilmasi ve rodaj yok diyorlar ama kullanim kitapcigind a bile rodajla ilgili aciklamalar var. Motor acilmasi olayi da kesinlikle var 2008 de 2006 model grande puntonun 140 i gecmedigini kendi gozumle gordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yag degisimi yapacak arkadaslara da castrol kullanmalarini oneririm. Servisler mobil 1 de castrol de kullaniyorlar. Ben mobil 1 koydurdum ama castrol daha iyi gibiydi sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...

    Hocam haklısınız. Araç hangi segment olursa olsun fazla sürat herzaman tehlikeli. Bu yazdığımız değerler 3-5 dk motor sağır olmasın diye yapılmış süratler.

    motorun sağır olmasını engellemek için 18 gerekmez :)). sokak arasında bile açarsın motoru. en kötü ihtimalle çık caddeye 5.vitesde gidebileceğin hızda 3. vitesle git ;). gerçi bende 150-160 a çıkardım normalmiş gibi ama herhalde ömür kısaldıkça hayat kıymete biniyor. şimdi nedense 100 bile yetiyor :)


    Bu aracın en tatlı hızı 110 gerçektende.. İçine bu hızlarda sadece teker sesi geliyor. Yakıtta min seviyede oluyor. Diğer yorumlara katılıyorum araç her ne kadar da çarpışma testlerinden 5 yıldız almış olsada yüksek hızlarda bu diğer araçlara göre nispeten dar olan araçtan nasıl çıkılır iyi düşünmek lazım..

    bence kaporta buruştuktan sonra zaten hiçbirinden çıkamazsın benim kastım araç birazdar C sınıfı bi araç kadar geniş olmadığından yola yapışması daha az, savrulma riski daha çok olur diye düşünüyorum. yoksa araç devrildikten yuvarlandıktan sonra hepsi bir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...

    Hocam haklısınız. Araç hangi segment olursa olsun fazla sürat herzaman tehlikeli. Bu yazdığımız değerler 3-5 dk motor sağır olmasın diye yapılmış süratler.

    motorun sağır olmasını engellemek için 18 gerekmez :)). sokak arasında bile açarsın motoru. en kötü ihtimalle çık caddeye 5.vitesde gidebileceğin hızda 3. vitesle git ;). gerçi bende 150-160 a çıkardım normalmiş gibi ama herhalde ömür kısaldıkça hayat kıymete biniyor. şimdi nedense 100 bile yetiyor :)


    Bu aracın en tatlı hızı 110 gerçektende.. İçine bu hızlarda sadece teker sesi geliyor. Yakıtta min seviyede oluyor. Diğer yorumlara katılıyorum araç her ne kadar da çarpışma testlerinden 5 yıldız almış olsada yüksek hızlarda bu diğer araçlara göre nispeten dar olan araçtan nasıl çıkılır iyi düşünmek lazım..

    bence kaporta buruştuktan sonra zaten hiçbirinden çıkamazsın benim kastım araç birazdar C sınıfı bi araç kadar geniş olmadığından yola yapışması daha az, savrulma riski daha çok olur diye düşünüyorum. yoksa araç devrildikten yuvarlandıktan sonra hepsi bir


    Yorumlariniza katilmakla birlikte ALLAH hepimizi kazalardan belalardan korusun diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu duanıza yürekten AMİİİN diyerek katılıyorum. keşke herkes bu ihtimalleri göz önünde bulundursa da inşallah en azından bidahaki bayramlarda bunca can kaybı ve zarar olmasa 160 km yerine 120 giden biri 1 saatte varacağı yere 1 saat 15 dk da varır. ama varır . 15 dakika için bu riski almaya değer mi. playstation oyunlarında bir hakkımız daha olabilir ama malesaf hayatta tek canımız var.
  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    bende bakacağım yakıt ortalama 30 krş filan olursa taktırmam sanırım
  • arkadaşlar aracımı yeni aldım kmsi 3000i geçti yağ değişimi filan ne zaman olur acaba
  • Yag degisimi 15000 km de. Ben 3000 km de degistirmistim(capak varsa temizlensin diye) servisteki usta da -iyi yaptin. Biz ssoyleyemiyoruz para icin yapiyoruz zannediyorlar- demisti. Imkaniniz varsa sadece yag ve yag filtresini degistirin. Yoksa normal bakim araligi 15000 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D_M_C kullanıcısına yanıt
    3bin km erken değil mi kardeş...birde ne kadar olur yağ değişimi ücreti??bu arada aracım ibiza 1.4 style
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalca60

    3bin km erken değil mi kardeş...birde ne kadar olur yağ değişimi ücreti??bu arada aracım ibiza 1.4 style

    200 - 250 civari tutuyor yag,yag filtresi,karter tipasi,iscilik. Aracin normal bakimi 15000 de motor yagini kontrol edin koyu yesil olmasi lazim. Benim yag hafif kararmaya baslamisti. Arac yeni oldugundan capak vs olabilir diye ben degistirmistim. Motorun sagligi acisindan da 3000-5000 arasinda bir yag degisimi iyi diye biliyorum. Ama kesinlikle zorunlu birsey degil tamamen keyfi bir olay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalca60

    3bin km erken değil mi kardeş...birde ne kadar olur yağ değişimi ücreti??bu arada aracım ibiza 1.4 style

    200 - 250 civari tutuyor yag,yag filtresi,karter tipasi,iscilik. Aracin normal bakimi 15000 de motor yagini kontrol edin koyu yesil olmasi lazim. Benim yag hafif kararmaya baslamisti. Arac yeni oldugundan capak vs olabilir diye ben degistirmistim. Motorun sagligi acisindan da 3000-5000 arasinda bir yag degisimi iyi diye biliyorum. Ama kesinlikle zorunlu birsey degil tamamen keyfi bir olay

    Forum sitelerinde bu çapak olayını bende gördüm. Bunu vw kayseri de ustabaşı bir arkadaşıma sordum. 15000 km veya 1 yıl dolmadan bakıma gerek yok dedi.. Gaziantep serviside yağ değişimine gerek olmadığını soyledi.. Benim gördüğüm motora konulan hangi yağ olursa olsun kısa sürede siyahlaşıyor.. Motor yağları işiyle uğraşan bir akrabam yağ çamur kıvamına yakın hal alırsa değiştirmek gerektiğini söyledi ki bu araçlarımız daha yeni olduğu için de bu kıvama yıllar sonra motor bitmeye yakın gelir. Fakat arkadaşın dediği gibi bu tercih meselesidir. Servisteki arkadaşımın bana tavsiyesi 1000 km geçtikten sonra aracın sağına soluna altına bir baktır belki fabrikasyon bir hata, kaçak vs vardır dedi.. Sadece bir kontrol ettirmemi tavsiye etti. (Bayram öncesinde bir sıkıntıdan dolayı serviste bulunduğumda bakım için gelen birine 510 tl masraf çıkarttılar bunun 110 tl si sadece yağ parası sanırım %10 indirim varmış.. yıllık bakım+ birde bu yağ değişimi tuzlu olur gibi..) Tabiki bunlar benim fikrim..
    Herkese kazasız sürüşler diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acipbisey -- 23 Ekim 2013; 14:01:02 >




  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    bana satış elemanı 15bin kmye kadar sıkıntı olmaz demişti sadece yağına suyuna baktır eksilme filan olmuşmu diye demişti silecek suyuna filan...bilmiyorum artık olmadı bi gösteririm servise
  • 
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.