Şimdi Ara

///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\ (228. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.886
Cevap
140
Favori
988.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben tsi almadığıma pişmanım. Test sürüsünü tsi motor araçla yaptım sonra 1.4 style aldım tsi lerin yol gidişi bizim araçlara göre harika ve vites geçişleri çok güzeldi. Kullanan arkadasim var yakıtından çok memnun. O araçlar 105 hp 1.4 ler 85 lik. Su an diyorum keşke 3, 4 bin daha verip tsi nin referansını alsaydım. Otamatik vites bir ayricalikmis.. manüel kullanınca bunu daha iyi anladım.. Ha bu ara bizim araçlarda (1.4 ler) yavaş sayılmaz çok rahat 180 lere çıkiyor. Performansda güzel sayılır ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azasio

    2013 ibiza st style paket hakkinda bilgi verebilirmisiniz arkadaslar? 1.2Tsi dsg olan model. Yakit konfor vs.. simdiden tesekkurler.

    9000 km oldu araç,1.2 tsi dsg esp paket style donanım.
    Dsg ilk günkü gibi,en ufak bir sorunum yok, ki zaten 1.2 tsi tork degerinden dolayi sorunsuz diyebilirim.
    Yakit ; sehir dışı 4.7 litreyi rahatlıkla görüyorum,sehir ici 7.7 civarında geziyor. Oturdugum yer Uludağ eteklerinde oldugundan bayırlar tuketimi epey etkiliyor.
    Yol tutuşu esp ile yeterli düzeyde diyebilirim. 120~130 km/h den sonra eger rüzgar var ise hissetmeniz kaçınılmaz bunda aracin 1000 kg civari olmasi etkili. Arkaya 2 kisi otuttur 200 e kadar yolu var,emin olabilirsin:)
    Motor+sanziman uyumu kusursuz, 100 ile giderken bile gaza yuklenince arac sizi alip goturuyor,bayilma,kararsizlik gibi durumlar yasamazsiniz.
    Konfor B sinifi bir arac icin kesinlikle yeterli, direksiyon servosunun ve amortisorlerin tıslaması cok hosuma gidiyor:) Motor sesi ve yol sesi konusundada yalitim gayet yeterli.
    Malzeme kalitesi orta seviyede, ön konsol gayet iyi fakat arka kapilarin full plastik olmasi göze hos gelmiyor.
    Arka tekerleklerde disk kullanilmis,frenleme gayet yeterli.

    Arac fiyat/(performans,kalite,konfor,guvenlik) olarak bana gore piyasadaki siralamada ilk 3 te var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zipcik -- 21 Ekim 2013; 9:06:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    Ben tsi almadığıma pişmanım. Test sürüsünü tsi motor araçla yaptım sonra 1.4 style aldım tsi lerin yol gidişi bizim araçlara göre harika ve vites geçişleri çok güzeldi. Kullanan arkadasim var yakıtından çok memnun. O araçlar 105 hp 1.4 ler 85 lik. Su an diyorum keşke 3, 4 bin daha verip tsi nin referansını alsaydım. Otamatik vites bir ayricalikmis.. manüel kullanınca bunu daha iyi anladım.. Ha bu ara bizim araçlarda (1.4 ler) yavaş sayılmaz çok rahat 180 lere çıkiyor. Performansda güzel sayılır ;)

    Yakıt farkı en az 1 lt vardır (100 km icin).
    Yılda 10.000 kmden 3 yılda 1500 TL yakıta fazla ödeyeceksiniz,bir bu kadarda fazla vergi vereceksiniz. Yani aradaki fark aslında 3 yılda kapanıyor olacak. Bunu soyleme nedenimi yanlis anlamayin lutfen,tercih yaparken bunlarada dikkat edilmesi gerektigine deginmek istiyorum.

    Ben test surusunu 1.4 ile yapmistim,tsi gibi degil tabiki ama arac bence gayet canli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 2013 tsi dsg var. Sigorta sesi gibi çıt çıt ses geliyor. Dikkat edince rahatsız ediyor. Sigorta kutusu sanırım sol altta değil mi? 15–20 saniyede bir çıtçıt ses geliyor. Sizlerde de varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-2010-model-seat-ibiza1.2-reference-25.000-kmde-135783496/detay

    Şu araç nasıldır?

    Araba bakarken İbizalar hoşuma gitti. 2. elini düşünerek almayacağız aracı. Önümde yaklaşık olarak 4 yıl üniversite var aracı ben kullanacağım. Sonrasında da zaten iş güç evlilik derken kendime ait başka araba alır bu aracı annemle babam ömrü billah kullanırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zip_16


    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    Ben tsi almadığıma pişmanım. Test sürüsünü tsi motor araçla yaptım sonra 1.4 style aldım tsi lerin yol gidişi bizim araçlara göre harika ve vites geçişleri çok güzeldi. Kullanan arkadasim var yakıtından çok memnun. O araçlar 105 hp 1.4 ler 85 lik. Su an diyorum keşke 3, 4 bin daha verip tsi nin referansını alsaydım. Otamatik vites bir ayricalikmis.. manüel kullanınca bunu daha iyi anladım.. Ha bu ara bizim araçlarda (1.4 ler) yavaş sayılmaz çok rahat 180 lere çıkiyor. Performansda güzel sayılır ;)

    Yakıt farkı en az 1 lt vardır (100 km icin).
    Yılda 10.000 kmden 3 yılda 1500 TL yakıta fazla ödeyeceksiniz,bir bu kadarda fazla vergi vereceksiniz. Yani aradaki fark aslında 3 yılda kapanıyor olacak. Bunu soyleme nedenimi yanlis anlamayin lutfen,tercih yaparken bunlarada dikkat edilmesi gerektigine deginmek istiyorum.

    Ben test surusunu 1.4 ile yapmistim,tsi gibi degil tabiki ama arac bence gayet canli.

    Ne kadar doğru olduğunu araştırmadım ama, beni tsi motordan soğutan lpg sisteminin 5 bin gibi fiyatlara gelmesi ve elektroniğin bu motorda fazla olmasından dolayı arıza riskinin fazla olduğunun servis sorumlusu bir arkadaşımdan almış olduğum bilgiydi. Bu bilgiyi farklı illerde yetkili serviste çalışan ustalardan aldım.. Belki düz motorlarda (1.4 olanlar) arıza tespiti ve tamiri kolay olduğundan bu fikre varmış olabilirler.. Şu da var ki hesabınız son derece doğru... Garanti süresi içinde sorun olmaz ama garanti bittikten sonra sorun yaşanacağı bir gerçek bence.. Ha garanti süresi dolduktan sonra da servise gidebilenler için sorun yoktur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: zip_16


    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    Ben tsi almadığıma pişmanım. Test sürüsünü tsi motor araçla yaptım sonra 1.4 style aldım tsi lerin yol gidişi bizim araçlara göre harika ve vites geçişleri çok güzeldi. Kullanan arkadasim var yakıtından çok memnun. O araçlar 105 hp 1.4 ler 85 lik. Su an diyorum keşke 3, 4 bin daha verip tsi nin referansını alsaydım. Otamatik vites bir ayricalikmis.. manüel kullanınca bunu daha iyi anladım.. Ha bu ara bizim araçlarda (1.4 ler) yavaş sayılmaz çok rahat 180 lere çıkiyor. Performansda güzel sayılır ;)

    Yakıt farkı en az 1 lt vardır (100 km icin).
    Yılda 10.000 kmden 3 yılda 1500 TL yakıta fazla ödeyeceksiniz,bir bu kadarda fazla vergi vereceksiniz. Yani aradaki fark aslında 3 yılda kapanıyor olacak. Bunu soyleme nedenimi yanlis anlamayin lutfen,tercih yaparken bunlarada dikkat edilmesi gerektigine deginmek istiyorum.

    Ben test surusunu 1.4 ile yapmistim,tsi gibi degil tabiki ama arac bence gayet canli.

    Ne kadar doğru olduğunu araştırmadım ama, beni tsi motordan soğutan lpg sisteminin 5 bin gibi fiyatlara gelmesi ve elektroniğin bu motorda fazla olmasından dolayı arıza riskinin fazla olduğunun servis sorumlusu bir arkadaşımdan almış olduğum bilgiydi. Bu bilgiyi farklı illerde yetkili serviste çalışan ustalardan aldım.. Belki düz motorlarda (1.4 olanlar) arıza tespiti ve tamiri kolay olduğundan bu fikre varmış olabilirler.. Şu da var ki hesabınız son derece doğru... Garanti süresi içinde sorun olmaz ama garanti bittikten sonra sorun yaşanacağı bir gerçek bence.. Ha garanti süresi dolduktan sonra da servise gidebilenler için sorun yoktur..

    Evet motor klasik atmosferik motora gore daha karmasık, en basitinden turbo var.
    Fakat tsi kendini bana göre yıllar önce kanıtladı,motor problemi yasayanlar bir elin parmaklarini gecmez ki bu da normal kabul edilir cunku milyonlarca uretiliyor.
    Servise gittigimde su bilgiyi almistim, VW grubunun urettigi teknolojinin Seatta uygulanmasi en az 3 yil aliyormus. Yani yeni nesil bir motor uretildiginde önce Audi ve VW kullaniyor dah sonra Seat ve Skodaya aktariliyormus. Bu durumun en guzel yani olasi kronik problemler coktan cozulmus oluyor.
    2+2 yil garanti bittiginde bakimlari da yetkili serviste yaptiracaginizdan iyi niyet kapsaminda yardimci olunacagindan suphem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar aracımı yeni aldım ibiza 1.4 style...3bin km oldu ve ortalama 32-33 krş yaktı karma kullanımda...sizce nasıldır???lpg taktırayım mı performansı düşer mi
  • kartalca60 K kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Çok iyi bir değer. Benin araç buna yakın lpg de yakıyor 700 km de taktırdım daha 2000 olmadı ben mi süremiyorum bu aracı iyice düşünmeye başladım bu rakamları duydukça
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    Hayırlı olsun. Çok iyi bir değer. Benin araç buna yakın lpg de yakıyor 700 km de taktırdım daha 2000 olmadı ben mi süremiyorum bu aracı iyice düşünmeye başladım bu rakamları duydukça

    dostum aracı kullanırken gazı okşayarak sür vites değiştirme göstergesine dikkat et 3000 devir üzerine çıkma ışığı gördüğün anda ayagı gazdan çek bunları yaparsan tuketim düşer
    ama bunlara rağmen yoğun istanbul trafiğinde hareket ediyorsan yakıt çok da düşmeyebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mrh

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    Hayırlı olsun. Çok iyi bir değer. Benin araç buna yakın lpg de yakıyor 700 km de taktırdım daha 2000 olmadı ben mi süremiyorum bu aracı iyice düşünmeye başladım bu rakamları duydukça

    dostum aracı kullanırken gazı okşayarak sür vites değiştirme göstergesine dikkat et 3000 devir üzerine çıkma ışığı gördüğün anda ayagı gazdan çek bunları yaparsan tuketim düşer
    ama bunlara rağmen yoğun istanbul trafiğinde hareket ediyorsan yakıt çok da düşmeyebilir

    Gaziantepteyim ve gözüm hep vites değiştirme göstergesinde.. şu ışık olayına dikkat edeyim birazda.. Şu an Lpg taktırdım 300 krş civarı yakıyor. Motoru sağır kalmasın diye arada 5000 devirlerde vites değiştiriyorum o kadar. Aracım 2000 km ye girmedi daha ama yakıtın git gide düştüğünün farkındayım.. Araç 2. ayına girecek gün geçtikçe atikleşiyor. Yakıtta da düzelir inşallah.




  • dr_mrh D kullanıcısına yanıt
    yolun durumuna göre değişiyor biraz agresif kullanımda bu ortalamayı buluyorum...yoksa 28-30 krşa düşer gibi bence...genelde uyuyorum ben vites değiştirme uyarısına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalca60

    yolun durumuna göre değişiyor biraz agresif kullanımda bu ortalamayı buluyorum...yoksa 28-30 krşa düşer gibi bence...genelde uyuyorum ben vites değiştirme uyarısına

    sizin araçta lpg var mı? Birde 2013 model değil mi aracınız?
  • benim araç lpg li
    2011 model suan 35 binde 30 bin km önce lpg taktırdım
    suanda 25 kr civarı yakıyor lpg yi 2.55 civarından alıyorum ama 30 kurusuda buldugu zamanlar olabiliyor
    kısa mesafe de soguk ta araba çok yakar
    bir de lpg çok artıyor 2.7 den alınca daha cabuk bitiyor 50 liralık yakıt
    aygaz lpg biraz daha iyi bence ama benim aldığım yerde finans bank pos u yok ben de milangaz alıyorun finansda %5 indirim var
  • Selam arkadaşlar. Ankara'da kış başlıyor ufaktan. Ben de kışlık lastik bakıyorum; nokian marka uygun fiyata buldum fakat lastiğin ölçüleri 185/65 R15. Aracın üzerindeki lastikler ise 185/60 R15. 65'lik lastik alırsam problem yaşar mıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: acipbisey

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_M_C

    Benim araç 140 kadar çok iyi hızlanıyor, 140-160 arasında da fena sayılmaz yalnız 160 dan sonra arabanın soluğu kesiliyor gibi 180 e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş hızlanarak. bu hızlanmaları yaparken vitesler yüksek devirde değiştiriyorum (5500 d/dk). Sizin araçların hzılanmasıda bu şekilde mi?

    Benim araçta aynı şekilde.. 140 a çok rahat zorlanmadan çıkıyor.. 160 da da fazla zorlanmıyor gibi ama ondan sonrası biraz riskli geldi bana güven vermiyor.. rüzgarda vs sallanıyor araç.. ama 110 120 gibi hızlarda 5-5,5 lt arası yakıt olduğu için hız sabiteme ile genellikle bu hızlarda gidiyorum

    arkadaşlar altınızda b sınıfı araç var... canınıza mı susadınız yaw 180 ler falan ne demek. 160 dan sonra riskli yazmış arkadaşım. e tabi olacak o kadar :D:D160 a kadar sorunsuz mu .! Allah bereket versin...

    Hocam haklısınız. Araç hangi segment olursa olsun fazla sürat herzaman tehlikeli. Bu yazdığımız değerler 3-5 dk motor sağır olmasın diye yapılmış süratler.




  • acipbisey kullanıcısına yanıt
    aracım 2013 model kardeş ve lpg yok taktırmadım işte kararsızım lpg konusunda...lpg de ortalama ne kadar yakar acaba
  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.