Şimdi Ara

YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU (210. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.720
Cevap
128
Favori
523.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sos07 S kullanıcısına yanıt
    Rlink menu - navigasyon - ayarlar - sesler ve uyarilar - hiz uyari ayarlari - hiz siniri off yapin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • melihgs kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler.
    Deneyeyim bakalim duzelecek mi. Rahatsiz edici bir ses . Cocuk uyudugunda rahatsiz ediyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadjara silecek alacağım bosch eco yeterli mi yoksa aerotwin mi alayım? yada memnun olduğunuz başka marka var mıdır?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MaD85 M kullanıcısına yanıt
    Aerotwin daha iyi, eco tam basıp silmiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • melihgs kullanıcısına yanıt
    anladım hocam diğer araca aerotwin aldım memnunumama eco sunu merak ediyordum fiyat farkına değer mi diye, öyle sıkıntısı varsa twin alacaz demekki. teşekkür ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MaD85 M kullanıcısına yanıt
    İnwells markada iyi diyenler var ama ben denemedim. Onuda bi araştırın isterseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • melihgs kullanıcısına yanıt
    tamamdır hocam teşekkür ettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2018 touch modele hangi multimedia yı önerirsiniz ? Yavaş çalışan android cihazlardan takmak istemiyorum. Video filan oynatmasına gerek yok. Bluetooth ile telefon bağlantısı olsun ve apple carplay desteklesin yeterli benim için
  • Selam, geçen Kurban bayramına giderken arkadan çarpma sonucunda aracımda hasar oluştu. Eziklik dışında bana bir zararı yok çok şükür, tutanak vs. hepsi de tamam.

    Dönüşte Ankara-MAİS'e götürdüm ama aşırı yoğunluktan almak istemediler. Geçen hafta tekrar denedim yine aynısı, Ekim'de belki diyorlar.

    Araç Titanyum Gri, sedefli boya olduğu için de iyi bir yetkili serviste yaptırmak istiyorum. Ankara için var mı tavsiye edebileceğiniz bir yetkili servis?
  • Bu sabah arabayi calistirdim d konumuna aldim park frenini indiriyorum isik sonuyor kadranda kirmizi yazi ile park freni cekiniz uyarisi verdi . araci kapadim actim yine yapti en son d konumunda hareket ettim uyari gitti. Bundan 2 ay oncede yapmisti onda bu kadar uzatmamisti. Boyle bir sorun ile karsilasan var mi nasil bkr.cozum yolu buldunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selamlar arkadaşlar. 1 hafta kadar önce sıfır olarak aldığım 2020 kadjar touch roof aracımla ilgili izlenimlerimi buradan paylaşmak isterim. Artık Her ne kadar face grupları popüler olsa da, dh forumun bende yeri apayrıdır.

    Öncelikle motor ve şanzımandan başlamak isterim; Aslında Kadjar'ı tercih etmemin başlıca sebebi, yeni nesil 1.33Tce motor ve 7 ileri yeni nesil yağlı edc şanzıman.
    Konuyla ilgili olan arkadaşların da bildiği üzere, 1.33Tce motor Daimler-Mercedes işbirliğiyle geliştirilmiş olup, diğer küçük hacim turbo beslemeli benzinli motorlar gibi yüksek beygire sahip ancak farklı olarak, bir dizel motor kadar da torka sahip olan ilk küçük hacim turbo beslemeli benzinli motordur. Bunun yanı sıra dizele kıyasla ortalamada 100km'de yalnızca 1-1,5lt kadar fazla yakıt tükettiğinden, performansıyla da dizelin çok önünde olması sebebiyle, dizelin tahtını sallayacak güçlü bir benzinli motordur. Emisyonlarla başı dertte olan ve küçük hacimlere yönelen otomobil üreticileri içerisinde de bu durum, Renault ve Mercedes'i rakiplerinin birer puan önüne geçiriyor. Şu an Kadjar'daki 1.33Tce motor, Mercedes Cla Amg paket versiyonlarında satışta. Önümüzdeki yıllarda artık bütün markalar bu şekilde küçük hacimli turbo benzinli motorları yüksek beygir ve torklarda sunmaya başlayacak, dizel tamamen kalkacak, bunun yerine Hybrid araçlar gelecek. Toyota halihazırda bu teknolojilere geçmiş durumda. Şu an Toyota'ya gidip araç almak istediğinizde, Hilux harici hiçbir modelde dizel motor seçeneği olmadığını görürsünüz. Yalnızca küçük hacim turbo benzinli ve hybrid versiyonlar mevcut. Benim şahsi fikrim; şu an piyasada alınabilecek en yeni teknolojili yüksek performanslı ve aynı zamanda da en ekonomik benzinli küçük hacim motor 1.33Tce'dir. Yeni nesil 7 ileri yağlı edc şanzımanda ise, eski nesil kuru kavrama edc şanzımanda yaşanan sorunlar giderilmiş görünüyor. Eski nesil kuru kavrama edc'lerde, özellikle İstanbul gibi, şehiriçi dur-kalk trafiğinin yoğun yaşandığı yerlerde yüksek ısı şanzımanın arızalanmasına sebep oluyordu. Artık yeni nesil edclerde kuru kavrama yerine yağlı olduğundan, ısıya dayanıklılığı 300 kat daha arttırılmış durumda ve eski edc'nin en iyi yanı olan yüksek performans ve sürüş keyfi de aynen korunmuş durumda. Yaşasın sorunsuz edc

    Neyse, lafı uzatmadan Kadjar'a dönelim. Aslında icon paket bir araç almak istememe rağmen, Renault, yalnızca Touch Roof araç ithal ettiğinden mecburen bu aracı almak durumunda kaldım, fakat Touch Roof paketin aslında Touch'tan tek farkı cam tavan değilmiş. Önceden Touch paketlerde olmayan; arkada oturan yolcular için havalandırma menfezleri, 3 yuvarlak alüminyum butonlu yeni nesil otomatik dijital klima, Android auto ve Apple car playli geniş ekran RLink2 multimedya, far-yağmur sensörleri, otomatik kararan elektrokrom iç dikiz aynası, otomatik kapanan ısıtmalı dikiz aynaları vs gibi pek çok artısı var. Araçta; deri döşeme, koltuk ısıtma gibi opsiyonlar sunulmazken, led ön farlar dışında en dolu paketten donanım bazında eksik olarak yalnızca yeni nesil adaptif sürüş destek sistemlerine ve full sensörlere sahip değil. C segmenti bir suv oluşundan dolayı Renault, Kadjar'da clio4'lerdeki gibi Touch pakette öyle bomboş jant kapaklı falan bir araç vermiyor. Yani araç aslında dolu bir araç. Eski Kadjar'a göre de, dışarıdan ziyade, iç mekanda yapılan küçük dokunuşlar ve değişiklikler gerçekten hoş ve ergonomik olmuş. Hatta eski versiyonlarda bulunmayan torpido ışığını bile sonunda koymuşlar, hem de led Bu arada aracın bütün iç aydınlatmaları komple led geliyor. Ayrıca vites önündeki göze de renk değiştirebilen bir ambians ledi koymaları çok şık olmuş. Henüz 500km boyunca kullanmaya fırsat bulduğum aracımdan hem konfor hem de performans anlamında gayet memnun kaldığımı söylemek isterim. Aracın gidişi, seriliği müthiş diyebilirim. Şu an zaten sınıfındaki en hızlı suv olarak geçtiğini birkaç yerde okumuştum. Şanzıman geçişleri tam olması gerektiği gibi ve geçişleri hiç hissettirmiyor. 160 beygir ve 260nm torka sahip olan araç 0'dan 100km'ye yalnızca 9 saniyede çıkabiliyor ve max hızı saatte 210km. Yol tutuş, konfor ve amortisör sertliği, 1,5 tonluk yerden yüksek bir suv araca göre çok çok iyi diyebilirim ve motor henüz rodajda olmasına rağmen yakıt tüketimi ortalamam 7.5lt. Yani birkaç bin km sonra rodaj bitince hem yakıt düşecek, hem de performans daha artacaktır. Bunun dışında koltuklar gerçekten çok rahat, aracın içi çok ferah, bagaj içerisindeki seperatörlü paneller falan gerçekten çok kullanışlı.

    Biraz da satın alım sonrası yaşadıklarımdan bahsetmek isterim; öncelikle, aracı teslim almaya gittiğimde, aracın içerisine bırakılmış her araca uyumlu universal kauçuk paspasları fark ettim. Bu arabanın kendi paspasları nerede?, diye bayiye sorduğumda, Kadjar'ın tamamen paspassız bir şekilde geldiğini, bu paspası da kendileri koyduklarını söylediler. Yani, symbol gibi bir araç bile sıfır aldığınızda, kauçuk dahi olsa, kenarında symbol yazan araca özel kesim ve tabandaki klipslere takılan orjinal paspasıyla geliyor. Kadjar gibi pahalı bir araçtan açıkçası dokuma halı orjinal bir paspas beklerdim. Neyse bayi baktı stoklara falan bana bir takım kadjar'ın premium halı paspas setini buldu, sağolsunlar biraz indirim de yaptılar, zaten konu bayilik bir durum değil, Renault'un büyük bir eksikliğidir. Sonrasında araca aksesuar almak için Renault Türkiye'nin sayfasına girdiğimde, Kadjar için Renault'ta yalnızca 3 kalem aksesuar ürününün olduğunu fark ettim. Bunlar; çeki demiri, kablosuz şarj ünitesi ve easyflex bagaj koruma olarak geçen bagaj havuzu tarzı bir ürün. Bayi bu bagaj koruma ürününü Renault'un veri tabanında bulamadı maalesef, yani böyle bir ürün sitede aksesuar kataloğunda olduğu halde, Renault ithalatını hiç yapmamış. Kaldı geriye 2 kalem ürün.. Onlar da lazım olmadığından sormadım zaten. Bir de araçta icon paketteki ile aynı Rlink multimedya olup, ancak geri görüş kamerası olmadığından, orj geri görüş kamerası istediğimi söylediğimde ise maalesef Renault'ta yine böyle bir ürünün satılmadığını öğrendim ve dışarıdan yan sanayi ürünler de taktırmak istemediğimden dolayı geri görüş kamerası taktıramamamış oldum. Benim diğer aracım, yine bir Renault grubu aracı olan, 2019 model duster 1.6 ecoG için aksesuar kataloğuna girdiğimde envayi çeşit aksesuar varken, Renault'un Kadjar için aksesuar getirmemesi, artık Kadjar'ı gözden çıkartmış olması, yakın zamanda bambaşka değişik bir kasayla yeni bir kadjar veya farklı isimli bir c suv çıkaracağına da işaret olabilir.

    Ayrıca aracımı kullandıkça bazı hatalar tespit ettim. Cam tavanın perdesi ilk açılmaya başladığında, ön taafta tavan döşemesinin içerisine girip çıktığı yerde bir şeylere takılmış ve tavan perdesinin ön 2 tarafında zedelenme ve yırtılma olmuş, sıfır arabanın tavan perdesinin garantiden değişmesi gerekiyor. Ayrıca iç kapı açma kollarının iç tarafında bulunan oval kapaklar yerlerine tam oturmamış, kenarlarında bazı kapılarda boşluklar kaldığını fark ettim. Şimdi birkaç gün içerisinde aracı bayiye bırakıp bu sorunların çözülmesini talep edeceğim. Gerçi Renault'un bu konuda destek vereceğinden şüphem olmamasına rağmen, yeni alınan bir araçta böyle sıkıntılar olması insanın psikolojisini yıpratıyor.

     YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 29 Ağustos 2020; 14:28:13 >




  • ceyarr kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun.kazasiz belasiz gunlerde kullanmaniz dilegiyle.
    kaça aldiniz?

    1.2 tce 130 edc bile çekişi gücü mukemmel giderken . 1.3 edc 160 daha da iyi olmustur. 2017 modelleri ve sonrasi torpido da isik vardi .en ust versiyonu olan black edition larda iç aydinlatmalar led diye biliyorum
    Kendi gorusum Renault kadjari yanlis pazarliyor reklam yapamiyor. Turkiye sartlarinda cok satacak araç aslinda. Renault servisleri (turkiyeye gore )yaygin servis yerleri,parca temini ,yardimci olmalari bakimindan en iyilerinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sos07 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. biz ötv muafiyetli aldık farklı bir rakama. ama ötvli rakam 267 gibi bir şeydi o zaman, şimdi 290 küsür sanırım zam gelip duruyor habire..

    Zaten teknik olarak 1.33 Tce motor, 1.2Tce nin yeni ve gelişmiş versiyonu aslında. Renault şu an yeni araçlarda 1.2Tce kullanmıyor artık. 0.9Tce'nin yerini de yeni nesil 1.0Tce aldı zaten.
    Lamba konusunda Renault bayağı bir cömert davranıp ledden hiç kısmamış, icon ile touch ayıran en büyük farklardan biri olan led farları, iconun bir farkı olması açısından touch roof'ta kullanmamış ancak, araç üzerinde ön sis ve uzun kısa farlar ile plaka lambaları hariç led olmayan ampul yok. Ayna sinyalleri bile artık led olmuş durumda. Yalnız led ön farların da bazı dezavantajları var. Bu led aydınlatmalar kuru ve açık havalarda çok iyi aydınlatma sunarken, aslında her hava koşulunda en doğru aydınlatma, mercekli klasik 3500kelvin gün ışığı halojen farlar ile elde ediliyor. Beyaz ışık şık durmasına rağmen, yağışlı ve hava şartlarından dolayı görüşün düşük olduğu zamanlarda yolu aydınlatmada maalesef çok başarılı değil. Ve nasıl bir adaptif sistem kullanmışlarsa artık, led farlı araçlar bazen karşıdaki sürücünün gözünü alabiliyor. Normalde led farlar adaptif olup, yüksekliğini kendi otomatik ayarlar, ancak bazı araçları incelediğimde, led fara sahip olmasının yanısıra içeride far yüksekliği ayarı için düğmesi olduğunu gördüm, nasıl olduğunu anlamlandıramadım. Sis lambalarının da adı üzerinde esas işlevi olan siste önünü gösterme görevini yapabilmesi için teknik olarak 3500k, gün ışığı, yani sarı ışık olması şart. Tabi leddeki görsellik de klasik halojenlerde yok. Neyse ki Renault, touch paketlere de en azından bir mercek koymuş. Kadjar'dan önce citröen c5 air cross bakıyordum, onun da orta paketinde led far yok ve mercek bile koymaya erinmiş adamlar, bildiğin direk reflektörlü halojen far var arabada.

    Aynen dediğiniz gibi, Renault Kadjar'ı iyi pazarlayamıyor. Arabayı paket paket opsiyonlarıyla getirse, güzel reklam yapsa, aksesuar falan getirse, aracın satış rakamları ciddi yükselirdi.
    Duster'in aksesuar kataloğuna girdiğinizde; bir dolu aksesuar var, krom paketler, offroad paketleri, ışıklı kapı eşikleri, difüzörler, çamurluk ve kapı korumalar, krom çerçeveler, çıtalar, çeşit çeşit halılar, jantlar vs vs envayi çeşit ürün var. Kadjar' da niye yok?? Parasıyla arabama aksesuar alacağım, yok.. yan sanayisi de yok, yok oğlu yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 29 Ağustos 2020; 17:16:22 >




  • Hayırlı olsun. Ben 2015 de icon aldım. Kadjar bundan sonra gelirmi muamma bi ihtimal. 2015 2016 da bi reklam yaptılar sonra biraktilar. Zaten kadjar satislari yerlerde süründü. İlk 10 a bile giremedi. Koleos kalktı sanırım, çağrı merkezine soruyorum kimsenin haberi yok. Talisman touch paket geliyorken bu ay icon paketi eklemişler fiyat listesine, sanirim gelecek yada geldi. Kadjar tam ortada. Benim zamanımda orjinal hali paspas kauçuk paspas vardi. Şimdi araçtan ümidi kestikleri için gelmiyor sanirim. Kendim bi tek sis farlarini led ile değiştirdim baskada bisey yapmadim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • melihgs kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,
    aynen, Renault Kadjar'dan ümidi kesmiş. Benim zaten aracı almaktaki en büyük nedenim, yukarıda da bahsettiğim gibi, son nesil 1.33Tce motor ve yeni, yağlı sistem 7 ileri edc şanzıman.
    Bunun haricinde tipini de beğeniyorum. Konfor, genişlik, donanım gayet iyi, araba iyi bir araba. E sokakta adımbaşı olmaması da bir artı bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 29 Ağustos 2020; 22:49:12 >
  • Şu an renault yeni captur a odaklandi. Ama kadjar dan vazgecegine dusunmuyorum. Avrupa da kadjar satiyor turkiyede pazarlama da sorun var. Avrupa da ozellikle karavancilar kampcilar aileler aliyor kadjarı . Renault turkiyede kia nin mazdanin yaptigi hatayı yapiyor gibi, reklam tanitim sifir. Qashai den daha genis daha oturakli bi arac kadjar ama qashai reklamsiz satiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceyarr kullanıcısına yanıt
    Benim 5 sene boyunca 1 kere edc kavrama değişti, 1 defa geri görüş kamera değişti, 2 kerede ön led farlarım değişti. Hepsi garantiden halledildi. Renault hiç ses etmeden anında halletti. Onun dışında bi sıkıntı olmadı şükür. Sizi memnun edecektir. Ben memnunum araçtan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmkara A kullanıcısına yanıt
    Ümitköy sistem2 hep oraya götürüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vites topuzunun mandalı kırılan olmadı mı benden başka? Bir kere vale kırdı, 3 yıl dolmamıştı garantiden değişti. geçen gün de ben R ye alırken bir çıt sesi geldi ama idare ediyorum şimdilik :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LBJ_23 kullanıcısına yanıt
    2015lerde vites topuzu farklı, onlarda sıkıntı olmuyor ama yeni gri kaplamalı üzerinde edc yazanlar kırılıyor. Facebook gruplarında çok okudum. Servisle yine bi görüşün yardımcı olabilirler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.