Şimdi Ara

Yeni Renault Captur (57. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.429
Cevap
69
Favori
553.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Hocam otomatik değil benim baktıklarım ve alacağım dizel düz vites olacak. i30 için bu 61binTL full versiyonu. Captur için bu sigara kiti, kol dayaması falan dahil edildiğinde 59bin'i geçiyor. Yani aynı fiyat diyebiliriz. Bayilerde Captur'da fiyat düşmezler ama i30 için 61bin'den 60 bin'e 59bin'e düşülebilir diye düşünüyorum. Düz vitesinde de i30 için sıkıntı yok. Hem 3 sürüş modu da var, direksiyon sertliği ayarlanabiliyor. Vergisi de Captur ile aynı daha ne olsun : ))

    Siz galiba Sedan da düşünüyorsunuz. Ben küçük araba olmadı HB C sınıf araba yani uzunluk bakımından max 4300 düşünmekteyim. Captur'u fiyat yüzünden eledik bu konuda. Clio4 kaldı ve i30 kaldı. Dediğiniz gibi i30'a da çok zam geldi. Ama sonuca baktığımızda aynı fiyata B sınıf Captur alınacağına daha iyi özellikli, açılabilen cam tavanlı iC segmentinde i30 alınır rahat edilir diye düşünüyorum.

    Genişlik dert değil ise hepsi bir kenara Clio4 buraya diyebiliriz : )) Ama zamlanmasın işte. Ağustos ortasında falan şuıanki fiyatlardan 1000-2000 TL fazla olacaksa ve i30 fiyatı değişmezse ya da çok az farkla değişirse bu durumda i30 almak mantıklı olacaktır. i30 dizel'in yakıt giderleri de hemen hemen Captur ile aynı bu arada. Leon'da da hoşuma gitmeyen kısımlar ve en önemlisi eller serbest anahtar sistemi olmaması soğutuyor beni. Yoksa o da iyi araç. Ama 50 bin üzerinde para verilecekse konforlu ve eller serbest falan bir rahatlık olmalı yani.




  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    Hocam desteksiz atmışşın bana göre kusura bakma. i30 unda cıcıgını çıkardık inceleye inceleye, zaten kıyaslaman baştan yanlış ya neyse.

    Bırak kullanmayı. önce gir web sitesine hyundai nin i 30 teknik verilerine bak, otomatiğin ivmelenmesi, yakıt değerlerini incele bi zahmet. Malzeme kalitesine gelince hep aynı örneği veriyoum, açık renk bir kumaş döşenme olan model vardı bu kadar kalitesiz kumaş olur. Konsolü kurcalarken üstü elimde kaldı, kimse görmeden takayım diye 10 dk uğraştım arabanın içinde. ne i30 muş.

    Yol tutuşu- Malzeme kalitesi ! her neyse. .. i 30 u astra ille, megane ilegolf ile kıyaslarsın ki capturla kıyaslandığına göre Renault un ne kadar harika bir araç çıkardığı mda ortada.

    sen aynı segmentte tiguanın, 72.000 lerde, juke un 60.000 lerde mokkanın bilmem kaçbinlerde satıldığını biliyor musun? Vw olunca değer dimi? Arkadaşım Bora da kullandım, audi a4 de, meganin hiç de aşağı kalır yanı yok vw grubundan, golften.

    Yahu hem al i 30 unu hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin, hyundai forumunda da paylaşırsın görüşlerini. ne diyeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attila Khan

    ben Icon modelini test etmistim ama Touch da nasil cok mu fark var diyorsunuz ve birde siz Captur aldiniz mi yoksa karar asamasi mi ?

    Ben capturu aldim yaklasik 1 hafta oldu. Aracin herseyinden cok memnunum ama iste icondan inip toucha binince biraz farkli geliyo o kadar. 3bin daha vermemek icin iconda diretmedim bu sefer ama benim gibi eger plastik kalitesine "biraz"dan fazla takilirsaniz can sikabilir. Ama ben su an arabamin hizlanmasina, yakitina, sessizligine ve konforuna odaklandigim icin sert plastigi goz ardi ediyorum :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    Sizin düz vites ise daha ucuz olmali fiyatlari emin misiniz ? Birde i 30 da eller serbest yok diye biliyorum anahtarliydi sanki fuarda :)
  • egesum kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım atıyorsun falan demek ayıp oluyor bu 1. Terbiyeye davet ediyorum. Kaldı ki yazdıklarım iyi de okunmuyor. Otomatik verilerini mi baz almışım ben? O zaman siz gidin iyice bir bakın ya da bakamıyorsunuz ben yazayım:

    i30 için: 0-100 km çıkış: 10.9sn / Captur için: 13.1sn
    i30 ortalama yakıt: 4.3, Captur: 3.7

    Bu özellikler Captur'un ön plana çıkan özellikleri ve sizin daha iyi dediğiniz özellikler. i30'un torku 260Nm gücü 94kW, Captur'un ise 220Nm ve 66kW. Arada dağlar var. Kalite konusuna girmiyorum bile.

    Ne diyoruz biz? İkisi de aynı fiyat. Anlatabiliyor muyuz? İki arabanın full versiyonu aynı fiyat. Ben şimdi aynı fiyat iki arabayı karşılaştırmayayım mı? Bu kadar gözü kapalı fanatikl olmayın. Toplum olarak körü körüne bir şeylere bağlanmaya çok alışmışız. Ben ne Captur'u ne i30'u savunuyorum. Hatta Clio4 alacam diyorum. Ne i30'u fanlığı?

    Önce yazılanları okuyun ya da hiç yazmayın kendinizi rezil etmeyiniz.

    Bizim yakındığımız konu fiyat politikasıdır. Hiçbir aklı başında insan aynı fiyata sahip iki arabadan daha az özellikli olanı, daha az kalite ve düşük segmentte olanı almak istemez. Tamam Captur B sınıfı olabilir ama mini SUV'da rakipsiz. Ona eyvallah. Oradan kazanıyor zaten. Yine de fiyatı uçuk.

    Param çok olsa yani dert etmeyecek olsam, Captur alırım. Zevk meselesi. Ama para söz konusu olunca kusura bakmayın Captur bu saatten sonra geri planda kalır. Ondan daha ucuzu ve aynı özellikleri olan Clio4 başa geçer. Daha dar ve SUV değil ama olsun. Ya da aynı fiyata bir üst segment olan i30 gelir. Dediğim gibi para derdiniz yoksa Captur ideal. Ama bizler gibi 50bin üzeri araç alacaklar para hesabı yapıyorsa her türlü seçeneği değerlendirmeli.

    Honda civic HB, seat Leon, i30 ya da bunlardan daha düşüğü Clio4 gibi. Ama tercihlerini buraya yazan kişilere yobazca yaklaşıp bunlar cadı diye ateşe verip git o foruma bu foruma diyemezsiniz. Hadi size hayırlı forumlar.




  • metemym kullanıcısına yanıt
    hocam bence en iyisini yapmissin yok navigasyondu yok bilmem ne derken arac 60 bine dayaniyor bende bu gidisle bende icon modelinden vazgecerim navigayonda olmayi versin napalim disarida daha ucuzmus hem illa gerekiyor ise alıp takariz
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Yok hocam zaten eller serbest olmasa i30'a bakmam bile. Leon'dan da o yüzden uzak duruyorum. Daha pahalı çünkü elite versiyon. Her şeyi dahil içine.

    YENİ i30 1.6 CRDi ELITE AJ** 61.300

    Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Düğmesi Elite

    Sizin baktığınız Style versiyon olabilir. Onda eller serbest değil. Benim dediğim bu ve çok güzel. Ama önceliğim dediğim gibi Clio4. Tabi zam gelmezse. Her şey fiyatlara bakar : ))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uçanninja

    Arkadaşım atıyorsun falan demek ayıp oluyor bu 1. Terbiyeye davet ediyorum. Kaldı ki yazdıklarım iyi de okunmuyor. Otomatik verilerini mi baz almışım ben? O zaman siz gidin iyice bir bakın ya da bakamıyorsunuz ben yazayım:

    i30 için: 0-100 km çıkış: 10.9sn / Captur için: 13.1sn
    i30 ortalama yakıt: 4.3, Captur: 3.7

    Bu özellikler Captur'un ön plana çıkan özellikleri ve sizin daha iyi dediğiniz özellikler. i30'un torku 260Nm gücü 94kW, Captur'un ise 220Nm ve 66kW. Arada dağlar var. Kalite konusuna girmiyorum bile.

    Ne diyoruz biz? İkisi de aynı fiyat. Anlatabiliyor muyuz? İki arabanın full versiyonu aynı fiyat. Ben şimdi aynı fiyat iki arabayı karşılaştırmayayım mı? Bu kadar gözü kapalı fanatikl olmayın. Toplum olarak körü körüne bir şeylere bağlanmaya çok alışmışız. Ben ne Captur'u ne i30'u savunuyorum. Hatta Clio4 alacam diyorum. Ne i30'u fanlığı?

    Önce yazılanları okuyun ya da hiç yazmayın kendinizi rezil etmeyiniz.

    Bizim yakındığımız konu fiyat politikasıdır. Hiçbir aklı başında insan aynı fiyata sahip iki arabadan daha az özellikli olanı, daha az kalite ve düşük segmentte olanı almak istemez. Tamam Captur B sınıfı olabilir ama mini SUV'da rakipsiz. Ona eyvallah. Oradan kazanıyor zaten. Yine de fiyatı uçuk.

    Param çok olsa yani dert etmeyecek olsam, Captur alırım. Zevk meselesi. Ama para söz konusu olunca kusura bakmayın Captur bu saatten sonra geri planda kalır. Ondan daha ucuzu ve aynı özellikleri olan Clio4 başa geçer. Daha dar ve SUV değil ama olsun. Ya da aynı fiyata bir üst segment olan i30 gelir. Dediğim gibi para derdiniz yoksa Captur ideal. Ama bizler gibi 50bin üzeri araç alacaklar para hesabı yapıyorsa her türlü seçeneği değerlendirmeli.

    Honda civic HB, seat Leon, i30 ya da bunlardan daha düşüğü Clio4 gibi. Ama tercihlerini buraya yazan kişilere yobazca yaklaşıp bunlar cadı diye ateşe verip git o foruma bu foruma diyemezsiniz. Hadi size hayırlı forumlar.

    Hocam doğru diyorsun ne çekti bu 50 bin civari araba arayanlarin ortak sorunu bu bir türlü karar veremiyoruz cunku marka modeller farklı, donanımlar farklı ama fiyatlar cok yakın nedense




  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    ya simdi siz düz vites baktiniz icin yanit veremiyorum ama otomatik baksaydiniz yakit sarfiyati olarak kötüleyebilirdim ama sekil itibari ile i30 gercekten cok guzel son cikan Hondayı gördünüz mü çekirge gibi yapmislar ama gel gör ki 6 sene mekanik garantisi var :)
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Aynen Hocam. Yeni Honda da çok şahane. Zaten kalitesi tartışılmaz. Ve 60 bin fiyat var. Ama eller serbest mi değil.. Ah olayı hiç düşünmeden Honda'yı alırdım. Diyorum ya 50 bin üzeri araç bizleri rahat ettirecek. Captur ve Clio B segmenti olmasına rağmen rahat ettirecek tüm özellikler var. Ama Captur fiyat konusunda kendisini aşmış arkadaş o ne öyle. Otomatik kullanmadığım için hiç bakmıyorum o verilere. Bana dizel ve düz vites olacak. Tak tak değiştircem o vitesi : )) Bu durumda da i 30 öne çıkıyor. Ya da dediğiniz gibi 60bin li rakamlara hiç girmeden 50 bin'e full Clio4 alınır rahat edilir. Gerçi onda da kronik sorunlar var ama olsun yine de değer : ))
  • egesum kullanıcısına yanıt
    Hocam Renault babamızın malı degil ki bu kadar korumanızın ne mantıgı var Megane motor olarak bahsettiginiz rakiplerinden geri kalır yani yok ama iç görünüm olarak bence baya bir eksigi var rakiplerine göre. Arkadas kendi dusuncelerini yazabilmeli i 30 seviyor diye baska forumlarda yaz demek bence cok yanlis bende i 30 seviyorum ama Clio 2 var hala ben napim Hyundai forumlarinda mi yazayim ?
  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    Maalesef otomatik uzmani Honda yeni civic modelinde manuel ve dizel ile giris yapti buyuk hata ve bence eski kasasi hala daha guzel. Bu sene araci degistirecem diyordum ki Yeni Honda HB tam bir hayal kirikligi oldu halbuki eski kasayi makyajlasalar degil 50 - 55 bin bile verilirdi de simdi mecburen baska markalara bakacam bende. Clio 4 takip ettik ettik de ne oldu daha 3 gün önce gittim BİKA Touch EDC ( plastik jant kapak ) araca 46.500 TL fiyat koymuş saticiya şaka mı bu dedim yok zam geldi dedi güler misin ağlar misin. Aynı arkadas bana Icon modeli olsa olsa 40 bin - 45 bin arasi olur demisti 6 ay önce bu arada. Simdi full + full Clio 4 Icon modeli EDC li 50 Bin olursa öpte basina koy, R-LINK falan ekleyince 50 bini bile gececek şaka gibi B sinifi arac 50 binden fazla ama gercek.
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi hesaplattım Clio4 Icon yedek lastik dahil, 17'' jant, R-link geri görüş falan yani full almak istenirse fiyatı 52.250 TL. Evet B sınıfı 4060 uzunluğa sahip ve Temmuz fiyatı 52bin. Ağustos ayında 53 bin olacak muhtemelen. şimdi ben nasıl bakmayım bunun bir üst segmentine. Buna 5 bin daha ekler daha kaliteli olanı alırım. Otomatik düşünmediğim için sorun yok ama makyaj konusunda Honda da haklısınız. Yine de göz önüne alınması gereken bir araç civic HB.

    Şimdi kara kara düşünüyorum. B sınıfı Clio4 full pakete 52 bin verilir mi diye. Bir yanım ver diyor bir yanımı vermemesi için zor tutuyorum : )))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attila Khan

    hocam bence en iyisini yapmissin yok navigasyondu yok bilmem ne derken arac 60 bine dayaniyor bende bu gidisle bende icon modelinden vazgecerim navigayonda olmayi versin napalim disarida daha ucuzmus hem illa gerekiyor ise alıp takariz

    Hocam navigasyonu hiç aramıyorum. Zaten öncesinde de her işimi iPadden yapıyordum müzikle alakalı filan e şimdi müziğe bir de navigasyon ekleyiveririm iPadden yapılacak :-)

    Gerçekten araçtan çok memnunum illa icon olmasına gerek yok :-) ben 17"jantları almadım onu da alırsanız zaten tadından yenmez :-) klasik teyp daha kolay kullanılıyor :-)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    Deme ya 52 Bin harbiden iyi para peki bu paraya baska seceneklerimiz illa ki olacak hatta C sifindan bile simdi diger kullanicilar neden kiziyor anlamiyorum bu arada yine gecen gun Clio 4 EDC nin arka tamponuna bir bakayim dedim baya zayıf plastikten arkadan carpmalarda tamamen gocer orasi pek saglam gibi gelmedi bana
  • metemym kullanıcısına yanıt
    Hocam siz önceden Clio4 Icon sahibimiydiniz? Aracınızı sattınız mı öyle ise neden sattınız? : ))

    Ama o navigasyonu bir düşünün konsolda. Bir işe yaramasa bile heybeti yeter : ))
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    52bin çok çok iyi para. İnternetten takip ettiğimde Clio4'un arka siyah kısmı yani tamponu çok şekil ve kaliteli duruyordu. Araba yaygınlaştı tabi yollarda sık görüyoruz özellikle kırmızı Clio4'leri. Canlısına bakınca dediğiniz gibi hem aşırı plastik duruyor ki öyle, hem de çok kalitesiz duruyor. Anlam veremedim bu işe. Halbuki netten baktığımda çok güzeldi yarış arabası gibiydi. Bu farkı kapamak için de sanırım siyah metalik renk bir Clio4 almak gerekecek. Onlarda fazla dikkat çekmiyor bu tampon olayı : )) Fiyat çok pahalı ama gönlüm Clio'da.
  • metemym kullanıcısına yanıt
    Ben bayiye ilk gittigimde Captur önümde satıs sorumlusu yanimda ilk sordugum sey Icon modeldeli 17" jantlari 16" istiyorum olur mu satisci yok olmaz o zaman Touch model alin oldu ben zaten hic begenmedim bu 17" olayınıda peki sizin arac 16" ile nasil fotograf ekleme sansiniz var mi merak ettim yere daha mı yakın oluyor nasıl oluyor 16" ile ?
  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    Hocam acaba biz hata mi ediyoruz bu Icon modeli yerine Touch model alsak navigasyon kamera falan haricten taktirsak daha ne kadar kar ederiz yada sacma mi olur ne bilim 52 Bin gercekten fazla geliyor bana arka tamponlar kazayi birak adam tekme atsa inecek asagiya o derece basit yapilmis tabi bence :)
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Şöyle bakalım bir iki donanım arasındaki farka. Tabi Clio için söylüyorum.

    Touch'da olmayanlar:

    Deri direksiyon, arka park sensörü, ön kol dayama, 17'' jant. Konfor paketi ile ilk 3 özellik 500TL'ye alınabiliyor. R-link ve geri görüş kamerası bu donanıma istenilse de verilmiyor. Konfor paketi ve yedek lastik ile metalik boyayı dahil ettiğimizde Touch donanım 48.600 TL oluyor. R-link ve geri görüş falan konulduğunda da Icon modeli 52bin oluyor. arada 3.5binlik fark var.

    Yani bence alındı mı en üst donanım alınmalı hangi marka olursa olsun. Captur'u bilmem ama Clio için 17'' jant mutlaka olmalı. R-link de olmalı ama daha Türkiye'ye gelmedi sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.