Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (1087. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.910
Cevap
96
Favori
1.413.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10851086108710881089
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Hoşbulduk abi. Benim marka takıntım yok elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım arkadaşlar. Arkadaşa gerekli bilgiyi verdim hatta şansına bulunduğu yerde bu işi yapan güvendiğim(işinde usta) tanıdığım kişide vardı ona yönlerdirdim görüşüp nasıl bir şey yapabilirz diye konuşcaklar.

    Teşekkür ederim bu arada, elimden geldiğince kendi zevkime görebirşeyler yapmaya çalışıyorum. 2 bin tl cıvarı bir masrafdaha yapınca tam aklımdaki Connect olucak ondan sonrada zevkini çıkartıp satıcam. %99 bundan sonraki aracımda Focus olucak.

    Senin buralarda ne işin var abi Tepee'yemi geçiş yaptın?

    Evet dostum 3,5 yıl süren Linea maceramı bir ay kadar önce sonlandırdım. Herhangi bir bağım da yoktu kendisine ancak binek aracın kendine has vergi ve muayene gibi avantajlarından faydalandım ve açıkçası o konuda hiç de şikayetim yoktu. Ancak tekrar binek araç almak için bayileri ziyaret ettiğimde aile kullanımına uygun ve biraz da gönlüme hitap eden otomobillerin 70-80 bin TL aralığında satıldığını görünce, aradaki farkın beni çok zorlayacağına karar verdim ve 20 bin TL gibi bir kredi kullanarak Partner Tepee Zenith modelini aldım.

    Tercihimin bu yönde olmasının en büyük nedeni, cam tavan da dahil olmak üzere aracın sahip olduğu donanımlarla binek modelleri aratmaması ve konforu oldu. Tabi 115 HP lik değişken geometrili turbolu motorun da etkisini hafife almamalı.

    Tabi tüm bunları yazıyorum ama daha direksiyona geçme şansım olmadı. MTV taksitinden kurtarmak için Temmuz ayında plaka işlemlerini başlatacağız, inşallah 3-4 gün içerisinde marşa basacağım. Daha sonra yorumlarım daha oturmuş olacaktır.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can




  • Hayırlı olsun Can abi. Kazasız belasız uzun yıllar kullanırsın inşallah.
  • Hayirli olsun wkwwlwig guzel tercih ama lineadan sonra arka camin acilmamasi kotu olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @wkwwlwig

    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin inşallah . Bence piyasa araç fiyatlarını düşününce özellik konfor fiyat aralığında tepelerde olan bir araç. Aracın gücü çok iyi geçenlerde 200x kasa bmw 3.20i yazan araç hadsiz benle kapıştı 3 20 nere tepe nere kardeşim zorun ne ama sanırım lpg idi 4. Viteste farkı açtım lpg li olduğunu tahmin ettikten sonra geçeceğimi biliyordum ama 3.20i geçincede ne bilim insan bi tuhaf oluyor

    yaptığımın iyi birşey olmadığınıda biliyorm ya neyse :))

    Nacizane tavsiyem ön ızgaraları krom yapmanız olacak ben özel olarak yaptırdım önden çok iyi duruyor araç. 60 tk idi geçen sene.
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gökhan abi bizim pejonun anahtarı kayboldu yedek anahtarla çalıştırıyorum ama orj anahtarı yaptırabilirmiyim
  • @akgolo, @ONUR_345241, Uğur,

    İyi dilekleriniz için çok teşekkürler, ben de sizlere sahip olduğunuz otomobilleri(ticari araç demek istemedim) sevdikleriniz ile uzun yıllar kazasız, belasız ve masrafsız kullanmanızı dilerim...

    @akgolo, aracınızın rengi gerçekten çok güzel, benim de arayıp bulamadığım bir renk... Panjurdaki krom detay da bu renk araca çok yakışmış, ancak hem aracım beyaz olduğundan, hem de orijinalliğe önem verdiğimden sanırım ekstra uygulamalara girişmeyeceğim. Yine de öneriniz için teşekkürler...

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erntrkmen

    Gökhan abi bizim pejonun anahtarı kayboldu yedek anahtarla çalıştırıyorum ama orj anahtarı yaptırabilirmiyim

    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun, bizim de diğer aracımızda başımıza gelmişti. Tam olarak bilemiyorum ama sanırım yedek anahtar kumandasız, en azından bizimki öyle idi. Sıralamayı doğru yapmaya çalışacağım, umarım yardımcı olur.

    Öncelikle kasko poliçenizi incelemeniz gerekecek, bu incelemenin iki taraflı yapılması gerekecek : Hemen tüm şirketler poliçelerinde anahtar kaybı ile ilgili masrafları karşılıyor, diğer yandan aracınız çalınırsa şirket sizden hem asıl hem de yedek anahtarı istiyor. Eğer ikisini de veremezseniz ve poliçenizde anahtarla çalınma teminatı yoksa herhangi bir ödeme yapmıyor. Benim tavsiyem kaskonuz aracılığı ile servise müracaat ederek tüm takımı değiştirmenizdir, tüm kilitler, kontak, vs.

    Bu işlem için de servisten randevu almanız gerekiyor, bizim Punto aracımızın anahtarı yurt dışından getirtildiği için servisin eline ancak 15 günde ulaştı ve bizi çağırarak değişimi yaptılar. Fiziksel değişim yeterli oluyor, zira anahtar araca özel geldiğinden herhangi bir tanıtma işlemi yapılmıyor.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ONUR_345241

    Hayirli olsun wkwwlwig guzel tercih ama lineadan sonra arka camin acilmamasi kotu olur

    Gerçekten de öyle, hatta sırf camları açılabilsin diye Doblo ve Kangoo modellerini inceledim ama onlar da bir çok açıdan Partner'dan daha nahoş göründüler. En azından arka cam perdeleri var diye avunacağız. Bir diğer husus da arkada oturan oğlumun elini kolunu dışarı çıkartamayacağı için seviniyor olmam.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    quote:

    Orijinalden alıntı: erntrkmen

    Gökhan abi bizim pejonun anahtarı kayboldu yedek anahtarla çalıştırıyorum ama orj anahtarı yaptırabilirmiyim

    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun, bizim de diğer aracımızda başımıza gelmişti. Tam olarak bilemiyorum ama sanırım yedek anahtar kumandasız, en azından bizimki öyle idi. Sıralamayı doğru yapmaya çalışacağım, umarım yardımcı olur.

    Öncelikle kasko poliçenizi incelemeniz gerekecek, bu incelemenin iki taraflı yapılması gerekecek : Hemen tüm şirketler poliçelerinde anahtar kaybı ile ilgili masrafları karşılıyor, diğer yandan aracınız çalınırsa şirket sizden hem asıl hem de yedek anahtarı istiyor. Eğer ikisini de veremezseniz ve poliçenizde anahtarla çalınma teminatı yoksa herhangi bir ödeme yapmıyor. Benim tavsiyem kaskonuz aracılığı ile servise müracaat ederek tüm takımı değiştirmenizdir, tüm kilitler, kontak, vs.

    Bu işlem için de servisten randevu almanız gerekiyor, bizim Punto aracımızın anahtarı yurt dışından getirtildiği için servisin eline ancak 15 günde ulaştı ve bizi çağırarak değişimi yaptılar. Fiziksel değişim yeterli oluyor, zira anahtar araca özel geldiğinden herhangi bir tanıtma işlemi yapılmıyor.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can

    Evet yedek anahtarı kumandasız. Kaskoda yaptırmadık




  • Aracınızın kaskosu yok mu? Tercih meselesi tabi ama bence büyük risk almış oluyorsunuz. Hangi şehirde yaşadığınızı bilemiyorum ama özellikle İstanbul gibi büyük şehirlerde çarpma, sürtme, çalınma riski çok yüksek olduğundan kaskosuz dolaşmak pimi çekili bombayı elinde tutmak gibi.

    Bence yapmanız gereken servise danışarak tam takım için fiyat almanızdır.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkwwlwig

    Aracınızın kaskosu yok mu? Tercih meselesi tabi ama bence büyük risk almış oluyorsunuz. Hangi şehirde yaşadığınızı bilemiyorum ama özellikle İstanbul gibi büyük şehirlerde çarpma, sürtme, çalınma riski çok yüksek olduğundan kaskosuz dolaşmak pimi çekili bombayı elinde tutmak gibi.

    Bence yapmanız gereken servise danışarak tam takım için fiyat almanızdır.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can

    Şehir Ankara. Servise Danışalım Ozaman.
  • Tepeelere uygun sticker bulabilirmiyiz arkadaslar..eski aracim dobloya gore vardi umarim tepeede de vardir
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar logo yaptim nasil ?
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi akşamlar,

    Bayiden haber geldi, plakamız ve ruhsatımız çıktı. İnşallah yarın sabah gidip teslim alacağım otomobilimi...

    Heyecan var arkadaşlar, bu gece uyku zor girecek gözüme...

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can
  • benım sürgülü kapılarda gıcırdama var arkadaslar nasıl gıderebılırız surguyu yaglamak mı gerekıyor
  • @erntrkmen

    Hocam konya yolundaki göral da kasko bölümünde özlem hanım var yanına gidin fiyatta yardımcı olur . Uygunmudur bilmiyorm ama genişletilmiş kasko ( full e yakın sanırom ) 540 tl ye yaptırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinnn61 kullanıcısına yanıt
    Sprey şeklinde yağlayıcı ve pas sökücü ürünler var onlardan herhangir bir tanesi ile hareketli mekenazmalara sıkarsanız sorun çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 3 Temmuz 2014; 19:30:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Sprey şeklinde yağlayıcı ve pas sökücü ürünler var onlardan herhangir bir tanesi ile hareketli mekenazmalara sıkarsanız sorun çözülür.

    tesekkur edıyorum sagolun
  • Herkese iyi akşamlar,

    Dün yazamadım işten güçten, şimdi fırsat buldum başladım...

    Dün sabah 9:30 civarında otomobilimi Libadiye'den teslim aldım ve Tuzla'ya iş yerime kadar keyifli bir yolculuk yaptım. Orası, burası, şurası derken iki günde 200 km devirdim. ilk izlenimlerimi aktarmak istedim sizlere...

    Öncelikle son 3-4 yıl binek araç kullandıktan sonra oturma pozisyonu aşırı yüksek geldi. Kendimi neredeyse Transporter kullanır gibi hissettim. Sonradan koltuğumu indirince biraz daha alışık olduğum seviyeye yaklaştı ama hala yüksekteyim. Avantajları tartışılmaz, trafiği üstten seyredebiliyorum, görüş açım harika vs. Tabi yere yakın olmanın verdiği hız hissini kaybettim. Farkında olmadan 120-130 km/h süratlere çıktığımı gördüm.

    Motorun çekişi muazzam, özellikle 1500 d/dak sınırını aştığında lokomotif gibi çekmeye başlıyor. 1. ve 2. vites oranları normal ama en çok 3. ve 4. sevdim. 3. vites 30-80 km/h, 4. vites 60-120 km/h aralığında rahatlıkla kullanılabiliyor.

    Sessizlik ve konfor olarak da daha önceki ticari araç tecrübelerime göre beklentilerimi karşıladı. Tabi 100 km/h den sonra A sütunundan rüzgar sesleri gelmeye başlıyor, arka kelebek camlar bozuk zeminde tıkırdıyor, çukur ve kasislerde süspansiyon vuruntuları mevcut. Hiçbirini umursamadığımı söyleyebilirim, araç yapı itibarı ile içi boş bir kutu gibi ve akustik anlamda sesi hissettirmeye çok müsait. Varsın tıkırdasın, sesi aç keyfine bak...

    Ses demişken aracın ana ünitesini beğendiğimi söylemek isterim. Üç satırlı ekranı farklı yerleşimlere göre bölebiliyorsunuz. Saat, tarih, radyo Frekansı, Bluetooth, yol bilgisayarı hepsi bir anda takip edilebiliyor. İphone hemen algılandı, rehberim senkronize oldu, ses kalitesi iyi. USB belleğe 6-7 klasör halinde 1000 civarında MP3 kaydettim, hiç beklemeden açılıyor, kumanda üzerinden klasörleri ve şarkıları değiştirebiliyorum.

    İzlenimler devam edecek muhakkak, ancak iki günün sonunda aramızda kuvvetli bir bağ kuruldu diyebilirim.

    Sevgi ve saygılarımla,
    Can




  • selam arkadaşlar. 2013-2014 allure navigasyonlu km si az olan tepee arıyorum. satan arkadaşlar veya bilen varsa haber verirseniz çok sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 10851086108710881089
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.