Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (1144. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.910
Cevap
95
Favori
1.415.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11421143114411451146
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Tekrar hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileklerimle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Biraz iddialı olacak ama güvenlik paketli rifter bence nerdeyse tesla gibi otomatik pilotta sürüş yapıyor.

    Şerit takip sisteminin 10 sn sonra devreden çıkmadan sürekli çalışmasının yolunu buldum
    Nasıl bi yolu var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Biraz iddialı olacak ama güvenlik paketli rifter bence nerdeyse tesla gibi otomatik pilotta sürüş yapıyor.

    Şerit takip sisteminin 10 sn sonra devreden çıkmadan sürekli çalışmasının yolunu buldum
    Arkadaşlar cümleten merhabalar..
    2500 km yol yaptım ve yeni pc başına geldim..

    size şunu söyleyebilirim bu zamana kadar ki sürüş deneyimlerinizi bir kenara bırakın.
    beni tanıyanlar bilir,tüm takip eden dostlarımıza selam olsun.kucak dolusu..

    aracı öyle bir yükledimki resimleri atarım arka davlumbazlar tekere oturdu o denli..
    toplam 800 kg mı görmüşümdür..
    o hali ile bile 4.7 litre yakıt ortalaması ile geldim gerisini siz düşünün.
    giderken boş gittim 4.1 litre yakıt ortalamasını yine yakaladım.

    önceki acrive ilede bu değeri görmüştüm.

    gelgelelim aracım size hissettirdiklerine

    buradan PEUGEOT mühendislerini tebrik ediyorum özellikle yazılım ve arayüz grubunu..
    bir sürücünün sürüş esnasında nelere ihtiyacı olabileceğini en ince detayına kadar hesaplamışlar.

    viraja giriyorum tam uzunları yakacağım birden uzunlar yanıyor..hayretler içindeyim.

    yok böyle bir empati.

    döneceğim yöne kırınca yanan sis farlarını kale bile almıyorum.

    belirli km periyotlarında çıkan mola uyarıları,kör nokta asistanı..

    yanınızdan geçen hızlı ve yakın araçlar için tehlike uyarısı..

    tabeları okuyup ekrana düşüren sistem..

    ve en çok kullandığım hayran kaldığım adaptif hız sabitleme bir sürüş zirvesi..

    şerit takip sistemi ile bir el tutup direksiyonu sizin yerinize yola sokuyor..

    2015 bmw 1 serisi ni satıp bu aracı aldım.

    nerde bmw nerde bu.bmw tam bir garibanlıktı..

    arkadaşlar şunu tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki RİFTER bu üst donanım seçeneği ile otonom sürüşe çok yaklaşmış

    ve segmentde ciddi bir çığır açmıştır.

    bu segmentde bir araç arıyorsanız mutlaka bir test edin bakın derim

    kendisine hayran bırakıyor.


    saygı ve sevgi ile kalın kazasız belasız radar cezasız sürüşler herkese...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Arkadaşlar cümleten merhabalar..
    2500 km yol yaptım ve yeni pc başına geldim..

    size şunu söyleyebilirim bu zamana kadar ki sürüş deneyimlerinizi bir kenara bırakın.
    beni tanıyanlar bilir,tüm takip eden dostlarımıza selam olsun.kucak dolusu..

    aracı öyle bir yükledimki resimleri atarım arka davlumbazlar tekere oturdu o denli..
    toplam 800 kg mı görmüşümdür..
    o hali ile bile 4.7 litre yakıt ortalaması ile geldim gerisini siz düşünün.
    giderken boş gittim 4.1 litre yakıt ortalamasını yine yakaladım.

    önceki acrive ilede bu değeri görmüştüm.

    gelgelelim aracım size hissettirdiklerine

    buradan PEUGEOT mühendislerini tebrik ediyorum özellikle yazılım ve arayüz grubunu..
    bir sürücünün sürüş esnasında nelere ihtiyacı olabileceğini en ince detayına kadar hesaplamışlar.

    viraja giriyorum tam uzunları yakacağım birden uzunlar yanıyor..hayretler içindeyim.

    yok böyle bir empati.

    döneceğim yöne kırınca yanan sis farlarını kale bile almıyorum.

    belirli km periyotlarında çıkan mola uyarıları,kör nokta asistanı..

    yanınızdan geçen hızlı ve yakın araçlar için tehlike uyarısı..

    tabeları okuyup ekrana düşüren sistem..

    ve en çok kullandığım hayran kaldığım adaptif hız sabitleme bir sürüş zirvesi..

    şerit takip sistemi ile bir el tutup direksiyonu sizin yerinize yola sokuyor..

    2015 bmw 1 serisi ni satıp bu aracı aldım.

    nerde bmw nerde bu.bmw tam bir garibanlıktı..

    arkadaşlar şunu tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki RİFTER bu üst donanım seçeneği ile otonom sürüşe çok yaklaşmış

    ve segmentde ciddi bir çığır açmıştır.

    bu segmentde bir araç arıyorsanız mutlaka bir test edin bakın derim

    kendisine hayran bırakıyor.


    saygı ve sevgi ile kalın kazasız belasız radar cezasız sürüşler herkese...

    Alıntıları Göster
    Bu yakıt ortalamalarını yakalamak için dikkat ettiğiniz bir husus varmı? Devirin 2bin üzerine çok çıkmaması, frenleri az kullanmak, belli hızda sabit gitmek, kalkışlarda yine devri yükseltmemek gibi. Teşekkürler




  • Xaero X kullanıcısına yanıt
    öncelikle uzun süreli otonom sürüş yapmanın yolunu göstermekte tereddüt ediyorum çünkü bazı kişilere kötü örnek olsun istemiyorum.

    otonom sürüş (şerit takip 70km hızdan sonra devreye girer, adaptif cruise 30kmden sonra)sizi olası tehlikelerden koruyamaz, daima dikkatinizi yola vermelisiniz, direksiyonu tutmanız şart değil ama mutlaka eller direksiyona yakın dizin üstünde olmalı.
    giderken telefonu kurcalamak, telefonla yazışmak sizin ve diğer araçlar için tehlike oluşturur. lütfen bunu göze önünde bulundurun.

    adaptif cruise öndeki aracın mesafesine göre frenleme yapıyor hatta tam durduruyor ve frene basılı tutuyor yokuşta dahi araç kaymıyor. trafik açıldıktan sonra azıcık hızlanıp ynadaki cruise düğmesine bakarak öndeki aracı takibe ve eski hafızadaki hızınıza ulaşıyor. ancak şöyle ki : yüksek süratlerde giderken çok ilerde duran bir araç varsa algılaması geç oluyor dikkatli olunmalı, kontrol her zaman sürücüde olmalı, araca güvenilmemeli.

    şerit takip sistemini devamlı çalışması için direksiyon kolunun arasına 0,50 veya 0,33 lük su şişesi sıkıştırmak yeterli, bu şekilde direksiyon kontrolünü geri alınız uyarısı artık gelmeyecektir.




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Anlattığım kadar hatta daha üstünde değilmi sürüş keyfi.gerçekten gün geçtikçe aracımın özelliklerini keşfettikçe her seferinde tekrar hayran kalıyorum.istanbul dışına çıkamadım İstanbul içinde kullanıyorum 1200 km yaptım ortalamam 5,7 tüketimim.birde Peugeot uygulamasını telefona yükledim günlük kullanımı süreyi aracın çalışmasını tarih ve saat olarak veriyor ayrıca tüketimi lt ve TL olarak veriyor oda ayrı bir güzellik.sileceklerde ayrı güzel sileceğin üzerinde su fıskiyesi var .peugeot bu segmentte çıtayı çok yukarıya çekti diğerleri araba bu Rifter.tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kış lastiğine geçen var mı aranızda?. Veya istanbul için ne öneriyorsunuz kış lastiği?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gessy

    Kış lastiğine geçen var mı aranızda?. Veya istanbul için ne öneriyorsunuz kış lastiği?
    Ben Nokian 215 65 16 ebatlarında kış lastiği aldım. Sök tak olmasın diye ikinci el peugeot 407 sensörlü bir takım jant aldım. Kasım ayında takmayı planlıyorum. Kış lastik fiyatları oldukça yüksek. İnternetten aldım

    Bulunduğum il Kayseri
    Aracım Rifter Allure teknopaket
    Mesleğim akademisyen makine müh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar bende falken 215/65/16 hs01 suv modeli kış lastiklerini aldım internet üzerinden 2 günde teslim edildi. son zamanlara sıkıştırmak istemedim açıkçası
  • Herkese merhabalar, Ankara'da yaşıyorum. Rifter'ımı mayıs ayında aldım,şu anda 12.900 km'de. Aracım Gt Line, alınabilecek tüm ekstraları aldım. Aracın üzerinde gelen jantları sevmediğim için, orjinal jantları aracı aldığım bayiye verip, üzerine 2500 TL ödeyerek fotoğrafta gördüğünüz jantlarla değiştirdim. Camlarına film, ön kaputa koruyucu şeffaf film ve aracın alt tarafına da ses izolasyonu yaptırdım. Son 7961 km yi peugeot uygulaması ile kayıt altına aldım, oradaki ortalama yakıt tüketimi 6,6 lt/ 100 km

    Bir önceki aracım 2012 model 308 idi. 180.000 km ye geldiği için satmaya karar verdim. (ondan önce de 207 ve 206 kullandım yani bu üst üste 4. peugeot aracım.hepsini de sıfır aldım ve hiçbirisinde sorun yaşamadım) Aslında 3008 almayı istiyordum ancak bütçem oralara çıkmama izin vermediği için rifter'a bakmak için bayiye gittim, içine bir kez oturunca tamam dedim :) Eşim ticari araç alma fikrine başta olumsuz baksa da, aracı görünce o da razı oldu, şu anda da büyük bir keyifle kullanıyor rifter'ı. hatta o kadar ki, artık diğer binek arabaları beğenmiyor :) Biz kamp yapmayı, kano ile küreklemeyi çok sevdiğimiz için araçtan en büyük beklentimiz geniş ve kullanışlı olması idi, ancak beni esas cezbeden güvenlik ve konfor ekipmanlarının bolluğu oldu ki, şu anda da iyi ki bu aracı almışım diyorum. Gerçekten kullanımı keyif veriyor, uzun yolda da çok rahat. Bu sınıftan beklenmeyecek kadar iyi. Yolda özellikle esnaf kesiminden büyük ilgi görüyor. Kırmızı ışıkta dururken yandaki panelvandan inip, arabaya bakanlar, soru soranlar, fotoğraf çekenler o kadar çok ki. Tabi kapışmak isteyenler caddy,doblo ve benzerleri bolca oluyor, ama hafif gaza basmamla aynada yok olmalarını izlemek kaçınılmaz oluyor takdir edersiniz :) Araçla ilgili artılar ve eksileri kendimce yazmaya çalışayım;

    Artılar :

    + Sınıfında hiçbir araçta olmayan donanımlara sahip olması. Adaptive cruise çok iyi çalışıyor, tek istisnası uzakta duran trafiğe yüksek hızla yaklaştığınızda algılamayabiliyor, ya da geç algılıyor. ancak akan trafikte kusursuz, şehir içinde bile sürekli kullanıyorum. şerit takip sistemi şerit çok iyi çizilmiş olsa da bazı şerit tiplerini algılayamayabiliyor,tamamen güvenmeyin. Grip kontrolü deneyecek sürüş koşulları henüz oluşmadı, onu bilemiyorum. Yokuş iniş destek sistemi de gayet güzel çalışıyor. Trafik tabela algılama sistemi sadece hız levhalarını algılıyor. Olması gereken o mu bilemiyorum.Far asistanı da çok başarılı, 4000 km civarı uzun yol yaptım, sadece 2-3 kez elle müdahale etme gereği hissettim.

    + Süspansiyon kalitesi beni çok şaşırttı, ticari bir araçtan bu kadar keyifli sürüş beklemiyordum (arka koltuklar ön taraf kadar iyi değil, yolcuyu sallıyor ne yazık ki. neyse ki biz iki kişiyiz)

    + Şanzıman müthiş, vites aralıkları çok iyi, sessiz ve sarsıntısız geçiyor. vites kulakçıklarını (f1) kullanmıyorum bile

    + Motor gücü ve aracın ivmelenmesi gayet iyi. Eski aracım 308'den daha seri bu.

    + Cüssesine göre düşük yakıt tüketimi (1650 kg, 12900km'de ortalamam 6,8 lt/100 km çoğunlukla şehir içi, az trafik)

    + Direksiyonun şekli, hafifliği ve icockpit'in genel olarak estetik ve kullanışlı olması

    + Yüksek ve esnek yükleme kapasitesi

    + Çok sayıda saklama gözü, her tür eşyayı koyacak bir yer bulunuyor. özellikle bagaj tavanındaki uçak tipi bagaj harika

    + Çok sayıda usb girişi ve arkada derecesi ayarlanabilir havalandırma


    Eksiler :

    - Ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı olmaması

    - Koltuklar biraz zayıf bana göre, yan destek az, koltuklar biraz daha uzun olsa daha çok baldır desteği olabilirdi (ticari araç olduğu için tabi ki normal)

    - Gt line olunca araç içi renk seçeneğinin olmaması,dışı mavi içi bakır ne alaka ? (allure'da aracın rengi maviyse içerdeki detaylar da mavi)

    - Cam tavanın altındaki aracın arkasına kadar uzanan yükleme alanı, cam tavanın tüm esprisini götürmüş. tamam fonksiyonel bir şey ama estetik olarak hoş değil bence. ayrıca ambians aydınlatmasının rengini değiştirememek de handikap.

    - Aracın arka tasarımının tamamen partner'den alınması, bu kadar estetik bir aracın arkasının da aynı tasarım diline sahip olmasını beklerdim.

    - Arkadaki yolcular için ön koltuk arkalarına konan tepsilerin işlevsiz oluşu. Ağırlık taşıyamaması.Hiç koymasalar daha iyiymiş.

    - Bir yola çıkarken, orta sütunun sol arkanızı görmeyi imkansız hale getirmesi. camı açıp camdan kafamı çıkarıyorum bazen yola bakmak için.

    - Dikiz aynasının sürücü koltuğundan uzakta kalması, ayar yapmak zor.

    - Farlarının led ya da xenon olmaması, 160.000 tl verdiğimiz aracın farları sarı olmamalı bence.

    - Peugeot uygulamasının kafasına göre çalışması, bluetooth ile sadece bir kez veri alabildim. kablo takmadan veriyi alamıyorum. kablo takdığımda bile veri alamayabiliyor bazen, kablo takılıyken uygulamayı açmak gerekiyor.

    - Araçla birlikte gelen kriko komik, 308'deki krikonun dişlisi aracı kaldırırken kırılmıştı. bu da onun kadar zayıf bir kriko.

    - 220 volt opsiyonunun olmaması ( bende inverter var sorun değil ama opsiyonel de olsa olmalıydı)

    - Orjinal aldığım yan basamakların sadece estetik bir parça olması, üzerine basmak mümkün değil çok dar. tavana bagaj montajı yaparken tabure kullanmak zorunda kaldım. boyum da kısa değil, 185 cm.

    Ayrıca iki de sorum var;

    1- Grip kontrolle gelen m/s lastiklerin kış performansına güvenemiyorum. Satıcı kış lastiği almama gerek olmadığını, bu lastiklerin kışın süper performans vereceğini söyledi. Ancak grip kontrol de olsa benim şüphelerim var. Kış lastiği satın almalı mıyım sizce ? Alırsam üstündeki lastiklerle aynı ölçülerde olması mı gerekir ? (215/65/16) Grip kontrolün sağlıklı çalışması için aynı ölçüler olmalı diye düşünüyorum.

    2- 15.000 km bakımını yetkili serviste yaptıran arkadaşlar fiyat bilgisi paylaşabilir mi ?

    İlk mesajım biraz uzun oldu ama, aklıma gelen her şeyi yazmak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.







    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aacrt

    Bu yakıt ortalamalarını yakalamak için dikkat ettiğiniz bir husus varmı? Devirin 2bin üzerine çok çıkmaması, frenleri az kullanmak, belli hızda sabit gitmek, kalkışlarda yine devri yükseltmemek gibi. Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Selamlar herkese

    cümleten merhabalar arkadaşlar..


    araçta özel bir tuş yok bu durum için 7 litreyide gören arkadaşlarımız var..

    üst sınır,ama işin doğası aracın momentumunu kullanmak az fren ve trafiği okumak.

    makas atmamak aksiyon yapmamak ani gazlama vs işine girmemek genel tasarruf önerilerim.

    mümkün mertebe hız sabitlemeyi kullanmak ki bu durumda motor devri ve vites eşleşmesi en optimum seviyede oluyor

    bireysel ayarlamak na mümkün

    genel olarak bunlar stabil sürmek soğukkanlılığını korumak da diğer öğeler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çınar bey

    Anlattığım kadar hatta daha üstünde değilmi sürüş keyfi.gerçekten gün geçtikçe aracımın özelliklerini keşfettikçe her seferinde tekrar hayran kalıyorum.istanbul dışına çıkamadım İstanbul içinde kullanıyorum 1200 km yaptım ortalamam 5,7 tüketimim.birde Peugeot uygulamasını telefona yükledim günlük kullanımı süreyi aracın çalışmasını tarih ve saat olarak veriyor ayrıca tüketimi lt ve TL olarak veriyor oda ayrı bir güzellik.sileceklerde ayrı güzel sileceğin üzerinde su fıskiyesi var .peugeot bu segmentte çıtayı çok yukarıya çekti diğerleri araba bu Rifter.tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim
    anlattığınız ve üstü mümkün gözüküyor..

    keyif verici bir deneyimm

    benimde telefonumda uygulama vardı diğer araca dair

    bu gt line için güncelleme yapmam lazım bakalım serviste günncellemeyi yüklemişlermi active e yüklemiştim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gessy

    Kış lastiğine geçen var mı aranızda?. Veya istanbul için ne öneriyorsunuz kış lastiği?
    205 tabanlı 16 jant lastiğim var ama takmayacağım hatta satmayı bile düşünüyorum alan olursa..

    ipleri duruyor o denli kışın kar yağdığında çıkmıyorum diğer kuru zamanlarda da çok dikkatli kullandım bu zamana kadar..

    ama kış lastikleri ayrı bir konfor hamur ve verdikleri ile ayrı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aacrt

    Ben Nokian 215 65 16 ebatlarında kış lastiği aldım. Sök tak olmasın diye ikinci el peugeot 407 sensörlü bir takım jant aldım. Kasım ayında takmayı planlıyorum. Kış lastik fiyatları oldukça yüksek. İnternetten aldım

    Bulunduğum il Kayseri
    Aracım Rifter Allure teknopaket
    Mesleğim akademisyen makine müh

    Alıntıları Göster
    Merhabalar aramıza hoşgeldiniz Aslanınız hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın kazasız belasız ve radarsız..)

    radarda malum artık çok tehlikeli olanlardan...

    sizi takım listemize ekledim.

    bu arada kendimi tanıtayım adım gökhan Ordu perşembeliyim

    46 yaşındayım elektrik teknikeriyim.

    istanbul da ikamet ediyorum

    sizlerde yaşlarınızı yazarsanız saygı ve sevgide kusur etmeyiz.

    2009 da başlayan peugeot partner tepee maceramızı buradan devam ettirmekteyiz

    siz değerleri kullanıcı dostları sayesinde

    pastırmalar şehrine selam olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj_rifter

    Herkese merhabalar, Ankara'da yaşıyorum. Rifter'ımı mayıs ayında aldım,şu anda 12.900 km'de. Aracım Gt Line, alınabilecek tüm ekstraları aldım. Aracın üzerinde gelen jantları sevmediğim için, orjinal jantları aracı aldığım bayiye verip, üzerine 2500 TL ödeyerek fotoğrafta gördüğünüz jantlarla değiştirdim. Camlarına film, ön kaputa koruyucu şeffaf film ve aracın alt tarafına da ses izolasyonu yaptırdım. Son 7961 km yi peugeot uygulaması ile kayıt altına aldım, oradaki ortalama yakıt tüketimi 6,6 lt/ 100 km

    Bir önceki aracım 2012 model 308 idi. 180.000 km ye geldiği için satmaya karar verdim. (ondan önce de 207 ve 206 kullandım yani bu üst üste 4. peugeot aracım.hepsini de sıfır aldım ve hiçbirisinde sorun yaşamadım) Aslında 3008 almayı istiyordum ancak bütçem oralara çıkmama izin vermediği için rifter'a bakmak için bayiye gittim, içine bir kez oturunca tamam dedim :) Eşim ticari araç alma fikrine başta olumsuz baksa da, aracı görünce o da razı oldu, şu anda da büyük bir keyifle kullanıyor rifter'ı. hatta o kadar ki, artık diğer binek arabaları beğenmiyor :) Biz kamp yapmayı, kano ile küreklemeyi çok sevdiğimiz için araçtan en büyük beklentimiz geniş ve kullanışlı olması idi, ancak beni esas cezbeden güvenlik ve konfor ekipmanlarının bolluğu oldu ki, şu anda da iyi ki bu aracı almışım diyorum. Gerçekten kullanımı keyif veriyor, uzun yolda da çok rahat. Bu sınıftan beklenmeyecek kadar iyi. Yolda özellikle esnaf kesiminden büyük ilgi görüyor. Kırmızı ışıkta dururken yandaki panelvandan inip, arabaya bakanlar, soru soranlar, fotoğraf çekenler o kadar çok ki. Tabi kapışmak isteyenler caddy,doblo ve benzerleri bolca oluyor, ama hafif gaza basmamla aynada yok olmalarını izlemek kaçınılmaz oluyor takdir edersiniz :) Araçla ilgili artılar ve eksileri kendimce yazmaya çalışayım;

    Artılar :

    + Sınıfında hiçbir araçta olmayan donanımlara sahip olması. Adaptive cruise çok iyi çalışıyor, tek istisnası uzakta duran trafiğe yüksek hızla yaklaştığınızda algılamayabiliyor, ya da geç algılıyor. ancak akan trafikte kusursuz, şehir içinde bile sürekli kullanıyorum. şerit takip sistemi şerit çok iyi çizilmiş olsa da bazı şerit tiplerini algılayamayabiliyor,tamamen güvenmeyin. Grip kontrolü deneyecek sürüş koşulları henüz oluşmadı, onu bilemiyorum. Yokuş iniş destek sistemi de gayet güzel çalışıyor. Trafik tabela algılama sistemi sadece hız levhalarını algılıyor. Olması gereken o mu bilemiyorum.Far asistanı da çok başarılı, 4000 km civarı uzun yol yaptım, sadece 2-3 kez elle müdahale etme gereği hissettim.

    + Süspansiyon kalitesi beni çok şaşırttı, ticari bir araçtan bu kadar keyifli sürüş beklemiyordum (arka koltuklar ön taraf kadar iyi değil, yolcuyu sallıyor ne yazık ki. neyse ki biz iki kişiyiz)

    + Şanzıman müthiş, vites aralıkları çok iyi, sessiz ve sarsıntısız geçiyor. vites kulakçıklarını (f1) kullanmıyorum bile

    + Motor gücü ve aracın ivmelenmesi gayet iyi. Eski aracım 308'den daha seri bu.

    + Cüssesine göre düşük yakıt tüketimi (1650 kg, 12900km'de ortalamam 6,8 lt/100 km çoğunlukla şehir içi, az trafik)

    + Direksiyonun şekli, hafifliği ve icockpit'in genel olarak estetik ve kullanışlı olması

    + Yüksek ve esnek yükleme kapasitesi

    + Çok sayıda saklama gözü, her tür eşyayı koyacak bir yer bulunuyor. özellikle bagaj tavanındaki uçak tipi bagaj harika

    + Çok sayıda usb girişi ve arkada derecesi ayarlanabilir havalandırma


    Eksiler :

    - Ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı olmaması

    - Koltuklar biraz zayıf bana göre, yan destek az, koltuklar biraz daha uzun olsa daha çok baldır desteği olabilirdi (ticari araç olduğu için tabi ki normal)

    - Gt line olunca araç içi renk seçeneğinin olmaması,dışı mavi içi bakır ne alaka ? (allure'da aracın rengi maviyse içerdeki detaylar da mavi)

    - Cam tavanın altındaki aracın arkasına kadar uzanan yükleme alanı, cam tavanın tüm esprisini götürmüş. tamam fonksiyonel bir şey ama estetik olarak hoş değil bence. ayrıca ambians aydınlatmasının rengini değiştirememek de handikap.

    - Aracın arka tasarımının tamamen partner'den alınması, bu kadar estetik bir aracın arkasının da aynı tasarım diline sahip olmasını beklerdim.

    - Arkadaki yolcular için ön koltuk arkalarına konan tepsilerin işlevsiz oluşu. Ağırlık taşıyamaması.Hiç koymasalar daha iyiymiş.

    - Bir yola çıkarken, orta sütunun sol arkanızı görmeyi imkansız hale getirmesi. camı açıp camdan kafamı çıkarıyorum bazen yola bakmak için.

    - Dikiz aynasının sürücü koltuğundan uzakta kalması, ayar yapmak zor.

    - Farlarının led ya da xenon olmaması, 160.000 tl verdiğimiz aracın farları sarı olmamalı bence.

    - Peugeot uygulamasının kafasına göre çalışması, bluetooth ile sadece bir kez veri alabildim. kablo takmadan veriyi alamıyorum. kablo takdığımda bile veri alamayabiliyor bazen, kablo takılıyken uygulamayı açmak gerekiyor.

    - Araçla birlikte gelen kriko komik, 308'deki krikonun dişlisi aracı kaldırırken kırılmıştı. bu da onun kadar zayıf bir kriko.

    - 220 volt opsiyonunun olmaması ( bende inverter var sorun değil ama opsiyonel de olsa olmalıydı)

    - Orjinal aldığım yan basamakların sadece estetik bir parça olması, üzerine basmak mümkün değil çok dar. tavana bagaj montajı yaparken tabure kullanmak zorunda kaldım. boyum da kısa değil, 185 cm.

    Ayrıca iki de sorum var;

    1- Grip kontrolle gelen m/s lastiklerin kış performansına güvenemiyorum. Satıcı kış lastiği almama gerek olmadığını, bu lastiklerin kışın süper performans vereceğini söyledi. Ancak grip kontrol de olsa benim şüphelerim var. Kış lastiği satın almalı mıyım sizce ? Alırsam üstündeki lastiklerle aynı ölçülerde olması mı gerekir ? (215/65/16) Grip kontrolün sağlıklı çalışması için aynı ölçüler olmalı diye düşünüyorum.

    2- 15.000 km bakımını yetkili serviste yaptıran arkadaşlar fiyat bilgisi paylaşabilir mi ?

    İlk mesajım biraz uzun oldu ama, aklıma gelen her şeyi yazmak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.







    Selamlar aramıza hoşgeldiniz..

    aslanınızı iyi günlerde kullanın kazasız belasız ve radarsız..

    güzel bir renk seçmişsiniz ayrıca janlarınız yakıyor iyi günlerde kullanın..

    çok yakışmış.

    evet aracın bazı eksileri var lakin.

    piyasadaki şu anda tek tam otomatik 8 ileri tork konvertörlü aısın şanzıman kulllanan RİFTER..

    diğerleri hepsi çift kavrama diye tabir edilen kuru sistem yarı otomatik makinalar..

    bu bile diğerlerinden öne çıkmasına yetiyor bence..

    şu anda piyasada tam otomatik bir zf var birde aısın birde mercedesin kendi tam otomatikleri

    diğerlerinin alayı yarı otomatik..

    evet aracın ön takım ve motor şanzıman teknik alyapısı emp2 denilen platformun üstüne kurulu arka kısımda tepee nin devamı..

    gönül isterdiki koltuklara ve arka kısmada bir el atılsın,ama atmamışlar

    ayrıca aracın avrupa versiyonunda otomatik park 220 volt priz ısıtmalı koltuklar mevcut..

    buraya yine bazıları gelmemiş.

    aracı görenler ve ön kokpiti inceleyenler hayran kalıyorlar benimde şahit olduğum...

    bu dolulukta bir 3008 malesef 250 bin lira..

    bu arada kendimi tanıtayım adım gökhan 46 yaşındayım istanbulda yaşıyorum sizlerde yaşlarınızı yazarsanız saygı ve sevgi konusunda sürçü lisan etmeyiz




  • dj_rifter D kullanıcısına yanıt
    15 bin bakım 800 TL

    Bu arada nisanda aldım aracı, temmuz ayına kadar 2 kere radyo ekranına hiç görünüyo gelmedi, 15 20 dakika.sonra.kendi kendine düzelmişti, serviste baktılar ama işlem yapmamışlardı.

    Geçen hafta aradilar fransadan parca geldi aracı getirin dediler, radyo alicisiv garantiden değişti, gitmişken 15 bin bakımı da yaptırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    15 bin bakım 800 TL

    Bu arada nisanda aldım aracı, temmuz ayına kadar 2 kere radyo ekranına hiç görünüyo gelmedi, 15 20 dakika.sonra.kendi kendine düzelmişti, serviste baktılar ama işlem yapmamışlardı.

    Geçen hafta aradilar fransadan parca geldi aracı getirin dediler, radyo alicisiv garantiden değişti, gitmişken 15 bin bakımı da yaptırdım.
    15 bin bakımı 900 lira tutmuş şuan 19 bindeyim..

    faturada baktım polen filtresi değişimi 150 lira diyor el insaf..

    standart bakım ücretide 150 lira.

    yağ 450 tutmuş şişirmişlerde şişirmişler..

    tepee nin bakımlarını kendim yapıyordum,sattığım bmw nin kinide öyle..

    rifterinde bakımları beni bekliyor,yağ filtresi yağ polen filtresi ve hava filtresi bunlar çocuk oyuncağı..

    toplam yağ ve filtreler.400 tl asla geçmez..

    garanti vs de sadece müşteri sağmak için kullanılan kapitalist yöntemler bana göre..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Merhabalar aramıza hoşgeldiniz Aslanınız hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın kazasız belasız ve radarsız..)

    radarda malum artık çok tehlikeli olanlardan...

    sizi takım listemize ekledim.

    bu arada kendimi tanıtayım adım gökhan Ordu perşembeliyim

    46 yaşındayım elektrik teknikeriyim.

    istanbul da ikamet ediyorum

    sizlerde yaşlarınızı yazarsanız saygı ve sevgide kusur etmeyiz.

    2009 da başlayan peugeot partner tepee maceramızı buradan devam ettirmekteyiz

    siz değerleri kullanıcı dostları sayesinde

    pastırmalar şehrine selam olsun..

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. İsmim Alper, Ordu doğumluyum, küçük yaşlarda bir süre perşembede ailecek yaşamışız, memleketim Kayseri, yaşım 43, makine mühendisiyim öğretim üyesiyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aacrt -- 24 Ekim 2019; 8:3:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj_rifter

    Herkese merhabalar, Ankara'da yaşıyorum. Rifter'ımı mayıs ayında aldım,şu anda 12.900 km'de. Aracım Gt Line, alınabilecek tüm ekstraları aldım. Aracın üzerinde gelen jantları sevmediğim için, orjinal jantları aracı aldığım bayiye verip, üzerine 2500 TL ödeyerek fotoğrafta gördüğünüz jantlarla değiştirdim. Camlarına film, ön kaputa koruyucu şeffaf film ve aracın alt tarafına da ses izolasyonu yaptırdım. Son 7961 km yi peugeot uygulaması ile kayıt altına aldım, oradaki ortalama yakıt tüketimi 6,6 lt/ 100 km

    Bir önceki aracım 2012 model 308 idi. 180.000 km ye geldiği için satmaya karar verdim. (ondan önce de 207 ve 206 kullandım yani bu üst üste 4. peugeot aracım.hepsini de sıfır aldım ve hiçbirisinde sorun yaşamadım) Aslında 3008 almayı istiyordum ancak bütçem oralara çıkmama izin vermediği için rifter'a bakmak için bayiye gittim, içine bir kez oturunca tamam dedim :) Eşim ticari araç alma fikrine başta olumsuz baksa da, aracı görünce o da razı oldu, şu anda da büyük bir keyifle kullanıyor rifter'ı. hatta o kadar ki, artık diğer binek arabaları beğenmiyor :) Biz kamp yapmayı, kano ile küreklemeyi çok sevdiğimiz için araçtan en büyük beklentimiz geniş ve kullanışlı olması idi, ancak beni esas cezbeden güvenlik ve konfor ekipmanlarının bolluğu oldu ki, şu anda da iyi ki bu aracı almışım diyorum. Gerçekten kullanımı keyif veriyor, uzun yolda da çok rahat. Bu sınıftan beklenmeyecek kadar iyi. Yolda özellikle esnaf kesiminden büyük ilgi görüyor. Kırmızı ışıkta dururken yandaki panelvandan inip, arabaya bakanlar, soru soranlar, fotoğraf çekenler o kadar çok ki. Tabi kapışmak isteyenler caddy,doblo ve benzerleri bolca oluyor, ama hafif gaza basmamla aynada yok olmalarını izlemek kaçınılmaz oluyor takdir edersiniz :) Araçla ilgili artılar ve eksileri kendimce yazmaya çalışayım;

    Artılar :

    + Sınıfında hiçbir araçta olmayan donanımlara sahip olması. Adaptive cruise çok iyi çalışıyor, tek istisnası uzakta duran trafiğe yüksek hızla yaklaştığınızda algılamayabiliyor, ya da geç algılıyor. ancak akan trafikte kusursuz, şehir içinde bile sürekli kullanıyorum. şerit takip sistemi şerit çok iyi çizilmiş olsa da bazı şerit tiplerini algılayamayabiliyor,tamamen güvenmeyin. Grip kontrolü deneyecek sürüş koşulları henüz oluşmadı, onu bilemiyorum. Yokuş iniş destek sistemi de gayet güzel çalışıyor. Trafik tabela algılama sistemi sadece hız levhalarını algılıyor. Olması gereken o mu bilemiyorum.Far asistanı da çok başarılı, 4000 km civarı uzun yol yaptım, sadece 2-3 kez elle müdahale etme gereği hissettim.

    + Süspansiyon kalitesi beni çok şaşırttı, ticari bir araçtan bu kadar keyifli sürüş beklemiyordum (arka koltuklar ön taraf kadar iyi değil, yolcuyu sallıyor ne yazık ki. neyse ki biz iki kişiyiz)

    + Şanzıman müthiş, vites aralıkları çok iyi, sessiz ve sarsıntısız geçiyor. vites kulakçıklarını (f1) kullanmıyorum bile

    + Motor gücü ve aracın ivmelenmesi gayet iyi. Eski aracım 308'den daha seri bu.

    + Cüssesine göre düşük yakıt tüketimi (1650 kg, 12900km'de ortalamam 6,8 lt/100 km çoğunlukla şehir içi, az trafik)

    + Direksiyonun şekli, hafifliği ve icockpit'in genel olarak estetik ve kullanışlı olması

    + Yüksek ve esnek yükleme kapasitesi

    + Çok sayıda saklama gözü, her tür eşyayı koyacak bir yer bulunuyor. özellikle bagaj tavanındaki uçak tipi bagaj harika

    + Çok sayıda usb girişi ve arkada derecesi ayarlanabilir havalandırma


    Eksiler :

    - Ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı olmaması

    - Koltuklar biraz zayıf bana göre, yan destek az, koltuklar biraz daha uzun olsa daha çok baldır desteği olabilirdi (ticari araç olduğu için tabi ki normal)

    - Gt line olunca araç içi renk seçeneğinin olmaması,dışı mavi içi bakır ne alaka ? (allure'da aracın rengi maviyse içerdeki detaylar da mavi)

    - Cam tavanın altındaki aracın arkasına kadar uzanan yükleme alanı, cam tavanın tüm esprisini götürmüş. tamam fonksiyonel bir şey ama estetik olarak hoş değil bence. ayrıca ambians aydınlatmasının rengini değiştirememek de handikap.

    - Aracın arka tasarımının tamamen partner'den alınması, bu kadar estetik bir aracın arkasının da aynı tasarım diline sahip olmasını beklerdim.

    - Arkadaki yolcular için ön koltuk arkalarına konan tepsilerin işlevsiz oluşu. Ağırlık taşıyamaması.Hiç koymasalar daha iyiymiş.

    - Bir yola çıkarken, orta sütunun sol arkanızı görmeyi imkansız hale getirmesi. camı açıp camdan kafamı çıkarıyorum bazen yola bakmak için.

    - Dikiz aynasının sürücü koltuğundan uzakta kalması, ayar yapmak zor.

    - Farlarının led ya da xenon olmaması, 160.000 tl verdiğimiz aracın farları sarı olmamalı bence.

    - Peugeot uygulamasının kafasına göre çalışması, bluetooth ile sadece bir kez veri alabildim. kablo takmadan veriyi alamıyorum. kablo takdığımda bile veri alamayabiliyor bazen, kablo takılıyken uygulamayı açmak gerekiyor.

    - Araçla birlikte gelen kriko komik, 308'deki krikonun dişlisi aracı kaldırırken kırılmıştı. bu da onun kadar zayıf bir kriko.

    - 220 volt opsiyonunun olmaması ( bende inverter var sorun değil ama opsiyonel de olsa olmalıydı)

    - Orjinal aldığım yan basamakların sadece estetik bir parça olması, üzerine basmak mümkün değil çok dar. tavana bagaj montajı yaparken tabure kullanmak zorunda kaldım. boyum da kısa değil, 185 cm.

    Ayrıca iki de sorum var;

    1- Grip kontrolle gelen m/s lastiklerin kış performansına güvenemiyorum. Satıcı kış lastiği almama gerek olmadığını, bu lastiklerin kışın süper performans vereceğini söyledi. Ancak grip kontrol de olsa benim şüphelerim var. Kış lastiği satın almalı mıyım sizce ? Alırsam üstündeki lastiklerle aynı ölçülerde olması mı gerekir ? (215/65/16) Grip kontrolün sağlıklı çalışması için aynı ölçüler olmalı diye düşünüyorum.

    2- 15.000 km bakımını yetkili serviste yaptıran arkadaşlar fiyat bilgisi paylaşabilir mi ?

    İlk mesajım biraz uzun oldu ama, aklıma gelen her şeyi yazmak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.







    Hayırlı olsun arabanız. Serviste takılan yan basamaklar dediğiniz gibi biraz görsel amaçlı duruyor. Ben servise sormada dışarıda aceleyle taktırdım, serviste daha geniş olanlarıda varmış diye sonrada duydum. Basamakları taktırdığım yerde nasıl takacağını anlatmadı sonradan baktımki arabanın altındaki plastiği kesip oraya destek kaynatmışlar. Genel basamaklar 1.5 m civarında benimkisi boydan boya 2m. Adamlar sormadan sıfır arabanın altını kesip kaynattılar. Aşağıda resimlerini koymaya çalışacağım. Evet basamak gerçekten cok sağlam oldu aracı yıkarken elemanlar basamağı kullanıp tavana rahatça yetişebiliyorlar. Ancak yaptıkları o büyük metal destek AVM kapalı otoparkına girerken bile yere sürtebiliyor. Yada kaldırıma parkedip geri inerken. Vakit bulunca biraz kestirmeyi düşünüyorum, gerçi ustaya gittim bu nedir demek için ama hepsine böyle yapıyoruz kes dersen keserim ama aynı yükü kaldırmaz dedi. Bu işin kar kış olayı var aracın altında kar toplama ihtimalide var bence. Bunuda yakında test etmiş olurum. Basamağın ön tarafındaki destek daha kibar.
    Kış lastiklerinde kullanmak için aldığım 407 jantlarıda plastik kaplama boyasıyla boyadım ancak boyalar çatladı oda farklı bir görüntü oluşturdu.


    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aacrt A kullanıcısına yanıt
    Kaça yaptırdınız yan basamakları, hayırlı olsun bu arada. Bende allure modeli tekno gri rengini aldım ama araç istenbul pdi test aşamasında. Serviste yan basamakları yaptırmayı düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 44 plaka -- 24 Ekim 2019; 21:30:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11421143114411451146
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.