Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (957. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
30.225
Cevap
294
Favori
1.547.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 955956957958959
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek

    Yanlış anımsamıyorsam, silkelediğini ve performansı sıkıntılı bulduğunuzu söylemiştiniz. Makyajlı kasa da ne değişecek anlamadım. Türkiye'ye aynı motor (BlueHDI 120HP) ve Otomatik şanzıman (EAT6) ile gelecek.

    Neyse işinize karışmayayım.

    Hocam tork kon. Araç almak istiyorum babam görme engelli onun vasıtası ile alacağım bu 5 yıl da sorun yaşamak istemiyorum.Bu yüzden 308in kredisi yüksek bende sizin izleniminiz nasıl eat6 konusunda?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 in kolonlarini degistiren var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 2015 BlueHDI Active + Cam Tavan + Geri Görüş Kamerası ve 110.000 km.'de bir araç var. Sizce alınır mı arkadaşlar ? Sorun çıkarmaya başlar mı ? Yılda 15.000 civarı kulllanacağımı tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    308 2015 BlueHDI Active + Cam Tavan + Geri Görüş Kamerası ve 110.000 km.'de bir araç var. Sizce alınır mı arkadaşlar ? Sorun çıkarmaya başlar mı ? Yılda 15.000 civarı kulllanacağımı tahmin ediyorum.

    Ben olsam almam 2 yılda taksi olsa bu kadar km yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    308 2015 BlueHDI Active + Cam Tavan + Geri Görüş Kamerası ve 110.000 km.'de bir araç var. Sizce alınır mı arkadaşlar ? Sorun çıkarmaya başlar mı ? Yılda 15.000 civarı kulllanacağımı tahmin ediyorum.

    Ben olsam almam 2 yılda taksi olsa bu kadar km yapmaz

    Haklısınız. Araçtan hiç inmeden kullanmak gibi birşey olmalı. Her ne kadar belirtmeseler de büyük ihtimal şirket aracı olmalı. Bir ara eşimde de olmal üzere 2 aracımız vardı ve çok rahat gezmemize rağmen 2 aracın toplamı 25.000km'yi geçememiştik :)
  • necdetpek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Anladığım kadarıyla 100 bine kadar sorun olmaz inşalla. EAT6 DSGye göre çok kararlı altını çizeyim. Ankarada akşam iş çıkışı o en sıkışık dur kalk trafikte bile tüketim 5.8 di dün. Start-Stop hayat kurtarıyor. Bundan iyisi (ekonomi yönünden) imkanımız olursa Tesla Model S artık. 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    308 2015 BlueHDI Active + Cam Tavan + Geri Görüş Kamerası ve 110.000 km.'de bir araç var. Sizce alınır mı arkadaşlar ? Sorun çıkarmaya başlar mı ? Yılda 15.000 civarı kulllanacağımı tahmin ediyorum.

    Ben olsam almam 2 yılda taksi olsa bu kadar km yapmaz

    Tamamen keyfi olarak ayda 10.000 km yapıyorum. Bu yoruma katılmıyorum. Adam gezmiştir zaten araba ne için var ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekrem742 kullanıcısına yanıt
    Düşünüyorum ben ancak trim sesi yapabilir sonrasında diye korkuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baristeel

    Teşekkürler hocam. Anladığım kadarıyla 100 bine kadar sorun olmaz inşalla. EAT6 DSGye göre çok kararlı altını çizeyim. Ankarada akşam iş çıkışı o en sıkışık dur kalk trafikte bile tüketim 5.8 di dün. Start-Stop hayat kurtarıyor. Bundan iyisi (ekonomi yönünden) imkanımız olursa Tesla Model S artık. 😂

    Kararlılık derken tüketimi mi kastediyorsunuz anlamadım ama eat6 yı 50bin km dır kullanıyorum son 3-4 ay içinde yakinlarimin araçlarında bir kaç kez dsg kullandım, dsg şanzıman, 308 deki eat6 dan daha kararlı daha seri ve daha sarsıntısız, dsg ariza yapabilir, masraflıdır daha dikkatli kullanim gerektiren bir mekanizmadir orası doğru olabilir, eat6 kararlı ve daha az tüketim yaptırır kısmına katılmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson


    quote:

    Orijinalden alıntı: baristeel

    Teşekkürler hocam. Anladığım kadarıyla 100 bine kadar sorun olmaz inşalla. EAT6 DSGye göre çok kararlı altını çizeyim. Ankarada akşam iş çıkışı o en sıkışık dur kalk trafikte bile tüketim 5.8 di dün. Start-Stop hayat kurtarıyor. Bundan iyisi (ekonomi yönünden) imkanımız olursa Tesla Model S artık. 😂

    Kararlılık derken tüketimi mi kastediyorsunuz anlamadım ama eat6 yı 50bin km dır kullanıyorum son 3-4 ay içinde yakinlarimin araçlarında bir kaç kez dsg kullandım, dsg şanzıman, 308 deki eat6 dan daha kararlı daha seri ve daha sarsıntısız, dsg ariza yapabilir, masraflıdır daha dikkatli kullanim gerektiren bir mekanizmadir orası doğru olabilir, eat6 kararlı ve daha az tüketim yaptırır kısmına katılmıyorum.

    Dsg nin daha seri,daha pürüzsüz,özellikle vites düşüşlerinde daha konforlu olduğunu bende düşünüyorum.Kararlılık konusunu tam anlamadım ama dsg çok daha hızlı ve yerinde tepki veriyor bence.Sağlamlık konusunda tam otomatik eat6 tabiki önde.

    Bu yüzden en iyisinin zf olduğunu düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 22 Ekim 2017; 1:45:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ZF elbette harika bir şanzıman, 6 aydır kullanıyorum. Ancak araştırınca EAT6'nın da ona yakın olduğunu düşünüyorum. DSG nedense korkutuyor. DSG kesinlikle sorun çıkaracak diye bir kanaatim yok ancak çok da yaşanmış olay var. SAdece temkinli yaklaşıyorum. Biraz daha az yakacak diye risk almaya gerek olmayabilir. EAT iyidir :)
  • baristeel B kullanıcısına yanıt
    Yoğun trafikte start-stop kullanımı önerilmeyen bir şeydir, araç kitapçıklarının da hepsinde belirtilir. Kısa vadede akü bitirmemek ve marş motorunun ömrünü bitirmemek için yoğun trafikte kapatmanızı öneririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlattıklarınıza bakarak net bi şekilde söyleyebilirim ki sizin test aracınızda sorun varmış. Performans noktasında bluehdi ın tork eğrisi çok iyi ayarlanmış olduğu için tork patlaması yaşamazsınız yani sizi alt devirlerden itibaren sarsmadan taşır. Bizde polo tdi da var, onun verdiği hissiyat sanki araç çok hızlıymış gibi fakat gerçekte 308in tozunu yutar. Bunun sebebi az önce yazdığım tork patlaması. Diğer dizeller belli bi devirde turbodan güç alıp üst devirlerde sağır oluyor ama 308de kullanılan hdi motor o torka daha geniş bi bantta sahip oluyor bu da o ani hızlama hissini size vermiyor.



    Silkeleme konusu sadece motor soğuksa 2den 3 e geçişte ufak bi şekilde oluyor o da anlık bişey ve nadiren olan bi durum. Dediğiniz gibi 2 saniye sürecek güçlü bi silkeleme yok.



    Ben 15bin km dir bu aracı kullanıyorum uzun yolda focus ve passata nal toplatmışlığım var. Yakıt yol performansı kalite ve konfor konusunda beni son derece tatmin etti i30u bi avm de tanıtımda gördüm. Bana çok hitab edemedi. Yani birisi bana sizin 308i sıfır km i30la değişelim derse kabul etmem.



    Başka bi araçla tekrar test yapın ve yanınızdaki kişiden kronometre tutmasını isteyip bi 0 100 yapın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: necdetpek

    Yanlış anımsamıyorsam, silkelediğini ve performansı sıkıntılı bulduğunuzu söylemiştiniz. Makyajlı kasa da ne değişecek anlamadım. Türkiye'ye aynı motor (BlueHDI 120HP) ve Otomatik şanzıman (EAT6) ile gelecek.

    Neyse işinize karışmayayım.

    Hocam tork kon. Araç almak istiyorum babam görme engelli onun vasıtası ile alacağım bu 5 yıl da sorun yaşamak istemiyorum.Bu yüzden 308in kredisi yüksek bende sizin izleniminiz nasıl eat6 konusunda?

    Ben otomatik araç almaya karar verdiğimde seçenekler belliydi. Çok fazla uzun yol yapan biri olduğum için önceliğim "güven veren, sağlam şanzımanlı" bir araç olmasıydı. Yolda kalma riskini almak istemedim.

    Bu gözle sıralama yapınca EAT6 rakipsiz öne geçti. Kullandığımda farkettim ki çift kavramalılarla arasında konfor olarak da önemsenecek bir fark da yok. 40bin Km dir kullanıyorum. Şeytan kulağına kurşun her yolculuktan keyif almaya devam ediyorum. Bugün de olsa yine aynı şanzımanı gözü kapalı alırım.

    Performansı da, yakıt ekonomisi de son derece iyi sonuçlar veriyor. Önceki paylaşımlarımı okumanızı öneririm. Doğru kullanım, şartlara uygun hareketlerle 100 Km ortalama hızların üzerinde kullanımlarda ve 400-500 km lik yollarda 4.0 -4.2 Lt ortalama tüketimler yakalanabiliyor. Bence sınıfı için iddialı rakamlar bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baristeel

    Teşekkürler hocam. Anladığım kadarıyla 100 bine kadar sorun olmaz inşalla. EAT6 DSGye göre çok kararlı altını çizeyim. Ankarada akşam iş çıkışı o en sıkışık dur kalk trafikte bile tüketim 5.8 di dün. Start-Stop hayat kurtarıyor. Bundan iyisi (ekonomi yönünden) imkanımız olursa Tesla Model S artık. 😂

    Aynı fikirdeyim. Üstelik arıza riski de son derece düşük. Nazar değmesin. Tesla kullanım maliyeti düşük ama satın alma maliyetini de hesap edersek, 10 sene de farkı çıkartır mı bilemiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Yoğun trafikte start-stop kullanımı önerilmeyen bir şeydir, araç kitapçıklarının da hepsinde belirtilir. Kısa vadede akü bitirmemek ve marş motorunun ömrünü bitirmemek için yoğun trafikte kapatmanızı öneririm.

    Diğerlerini bilemiyorum, ama 308'de akü de herhangi bir zayıflama olursa Start&stop devreye girmiyor. Akü performasını kontrol altında tutuyor. İstanbul trafiğinde 5 metrede bir dur kalk yoksa kullanıyorum. Şimdiye kadar bir sıkıntı ile karşılaşmadım.

    Beni en kızdıran anı, tam bir yere yanaşacaksın küt diye stop etmesi.:) Onun dışında çok şükür sıkıntı yaratmadı.

    Ayrıca aracı o kadar hızlı tekrar çalıştırmasına da hayranım. Yandaki çalışmakta olan araç hareket edene kadar bu çalışıp fark atıyor.




  • @Macropolo

    Bana da bir gariplik var gibi geldi sürekli 1,1.5 aya makyajlısı geliyor onu da test edeceğim bilgileriniz için çok teşekkür ederim.





    @necdetpek

    Tecrübenizi aktardığınız için teşekkür ederim konuyu en baştan sona okuyacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    O konuda sıkıntı olmaz,ben sadece kolonlarin kac cm oldugunu merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem742

    O konuda sıkıntı olmaz,ben sadece kolonlarin kac cm oldugunu merak ediyorum

    Peugeot Servicebox sitesine ücretsiz üye olup vida çapına bile bakabilirsiniz.



    Girince sol üstteki VIN kısmına şasi no yazıp enter...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem742

    O konuda sıkıntı olmaz,ben sadece kolonlarin kac cm oldugunu merak ediyorum

    16 cm slim olması lazım. Konuda daha önce yazılmıştı ama baya gerilerde olması lazım. Bu ara bu konuda sağlıklı bilgi çıkarsa ben de değişim düşünüyorum.

    Bu arada Ekrem bey servisiniz klima uğultusunu çözüyor mu? 1-2 ufak şey daha var, bakım için ist. uzak ama çözüyorlarsa atlar gelirim. Hoparlör montajını servis uygun fiyata yapar mı sizce? Kapıları bilen birinin sökmesinde fayda var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 955956957958959
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.