Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (958. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
30.780
Cevap
291
Favori
1.599.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 956957958959960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Peugeot 308 1.2 puretech 2015 aracim var . Araci 10 bin km iken 2. El aldim alali 15 gun oldu. Birsey dikkatimi cekti kapı fitilleri hep yamalı sizde de aynı durum var mı.



    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. Yılda 25bin km. yaptığım için dizel bir araca geçiş yapacağim. Şuan Leon fr kullanıyorum. Özellikle tüketim konusunda 308 çok dikkatimi çekiyor. Tdi motora güvenemediğim için hdi motora yöneldim. İlk baştan c4 bakıyordum ancak 308 gerçekten aradığım araba gibi duruyor. Yalnız dikkatimi çeken bir konu var. 2. El satış sitesinde örneğin 2015 otomatik active ortalama ayni kilometrelerde araçlar için çok farklı fiyatlar var. Özel bir sebebi var mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    Trim sesi kesin olur. Az ya da çok ama kesin. Plastik parçaların sökülüp yerine takılması her seferinde bir tık artırıyor sesi.
    Arabamın aynalarını değiştirirlerken kapı içlerini söktüler, hafif bir trim sesi başladı. Durumu ilettim, kapı izolasyonu adı altında birşey yaptılar, ses 5 katına çıktı.
    Ve şu anda da aynam tam kapalıyken tıkırdama sesi duyuyorum kapıdan. Servisin eline ne kadar çok verdiysem arabayı, hallettiğinin 1 fazlasını çıkarıp geri verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylakadam81

    Merhaba arkadaşlar Peugeot 308 1.2 puretech 2015 aracim var . Araci 10 bin km iken 2. El aldim alali 15 gun oldu. Birsey dikkatimi cekti kapı fitilleri hep yamalı sizde de aynı durum var mı.



    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Sağ ve sol kapının ucu bende de yırtık. Kronik bir problem galiba ama kopmuyor nedense.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KaTürk K kullanıcısına yanıt
    Arac yıkamada tazyikli sudan kaynaklanıyor bunlar yıkamada özelikle belirtin fitillere çok yakından su tutmasın
  • Yeni i30 ve 308 kullandım, ikisi de dizel otomatik olmak üzere. 308 yavaş hissettiriyor test ederken çünkü yalıtımı çok iyi, ben 130 a çıkmış göstergeye bakınca farketmiştim. i30 testinde beni çoğunlukla ara sokaklarda gezdirdiklerinden kesin konuşmayayım ama 90-100 den sonra bir lastik sesi geliyor, yoksa onda da lastik sesi hariç gene ses yok. Sanırım sadece lastik sesi olduğundan dikkat çekiyor.



    Bu arada şanzıman konusunda tamamen ters düşünüyoruz, i30 un şanzımanı bence gecikmeli çalışıyor, ara sokaklarda çokça dur kalk yaptım, tepkiler hep gaza bastıktan biraz sonra geldi. 308 de basıyordun tık uzuyordun.



    Ben de i30 ile 308 düşünüyorum şartlar el verirse. Çok para bağlamamak için 308, yok herşey olsun dersem i30 alacağım ben gibi duruyor. Makyajlı ya bence kalmayın 308 dizel manuelleri 80000 veriyorlarmış, 308 istiyorsanız alıp geçin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fasson kullanıcısına yanıt
    Aslında genel olarak aynı görüşteyiz gibi geldi bana hocam. DSG'nin hızlı vites atması konusunda bir itirazım yok. Bu hususu sadece ben değil herkes teslim ediyor. Aslında benim kastettiğim donanım (motor, devir, tork vb.) hususlarla araçtaki yazılımın mükemmel uyumu. DSG çok iyi de olabilir. DSG motor tarafından üretilen torku doğrudan tekerleklere, asfalta yansıtabiliyor. Buna da eyvallah. Ancak bu makineye VW tarafından uygun görülen yazılımda (DSG kullanılan her araçta değil.) bence bir sıkıntı var. Yeşil yanmayla daha 70 m gitmeden aracın DSG şanzımanının 6. vitese aldığını çok duydum. Bu kadar düşük devirlerde aracın hızlı bir şekilde bir üst vitese geçmesine gerek var mıydı? derseniz bence yok. Bu kadar düşük devirlerde aracın daha zayıf tork sağlayan viteslerle ilerlemek istemesi ısınma başta olmak üzere DSG'ye atfedilen bir çok problemin ana nedenlerinden bir olabilir. İşte 308'deki kararlılık araçta kullanılan motorun ve şanzımanın mükemmel şekilde koordineli çalışmasını sağlayan yazılımdan kaynaklanıyor bence. Kendi payıma araca yazılım güncellemesi gelse bile yaptırmamayı düşünenlerdenim. 308'de kabul ettiğim bir husus ise şu. Evet hızlanırken EAT6'da geçişleri hissetmiyorum ama vites küçültürken 3'ten 2'ye geçişlerde bir sarsıntı oluyor bazen. Onun haricinde yukarıda bahsettiğim uyumdan son derecede memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    Yeni i30 ve 308 kullandım, ikisi de dizel otomatik olmak üzere. 308 yavaş hissettiriyor test ederken çünkü yalıtımı çok iyi, ben 130 a çıkmış göstergeye bakınca farketmiştim. i30 testinde beni çoğunlukla ara sokaklarda gezdirdiklerinden kesin konuşmayayım ama 90-100 den sonra bir lastik sesi geliyor, yoksa onda da lastik sesi hariç gene ses yok. Sanırım sadece lastik sesi olduğundan dikkat çekiyor.



    Bu arada şanzıman konusunda tamamen ters düşünüyoruz, i30 un şanzımanı bence gecikmeli çalışıyor, ara sokaklarda çokça dur kalk yaptım, tepkiler hep gaza bastıktan biraz sonra geldi. 308 de basıyordun tık uzuyordun.



    Ben de i30 ile 308 düşünüyorum şartlar el verirse. Çok para bağlamamak için 308, yok herşey olsun dersem i30 alacağım ben gibi duruyor. Makyajlı ya bence kalmayın 308 dizel manuelleri 80000 veriyorlarmış, 308 istiyorsanız alıp geçin.

    Evet i30 şanzımanı da genel olarak hiç çift kavrama gibi değilmiş,Videolardan edindiğim bilgiye göre ben otobanda sürdüğüm be dur kalk yapmadığım için farkedemedim sanırım düz yolda da hissettirmedi doğal olarak.

    Aklımı kurcalayan bir tek 3 den 2 düşerken hissediliyormuş onu araştırıyorum

    Diğer çift kavramalarda da sanırım 2,3 vites araları hissediliyor böyle bir kanı oluştu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • necdetpek kullanıcısına yanıt
    Hocam 4lü değerleri nasıl yakalıyorsunuz? Bende ortalama şehir içi 5.6, şehir dışı 5 . Genelde uzun yolda 110-130 bandında sabitleyip giderim çok nadir gaz fren yaparım ama yine de 5'in altını göremiyorum. Tavsiyelere açığım
  • Harbyteam kullanıcısına yanıt
    Özel sebebi Peugeotun fiyat politikası. Kimi arkadaşların 80 verdiği araca kimi arkadaş 70 verip alıyor. Sabit bir satış fiyatı bulabilmek çok güç ve sık sık kampanyalı satışlar yapılıyor. Hal böyle olunca normal şartlarda üst baremdeki fiyata yakın bir noktada fiyatın oluşması gerekirken düşük fiyattan alan ve elden hemen çıkarmak isteyen arkadaşlar düşük fiyatla ilana çıkıyor ve fiyat birliği sağlanamıyor. Fiyat çarpıklığının sebebi bu. Tabi vuruğu kırığı var diye fiyat kıranları hesaba katmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxaa

    Hocam 4lü değerleri nasıl yakalıyorsunuz? Bende ortalama şehir içi 5.6, şehir dışı 5 . Genelde uzun yolda 110-130 bandında sabitleyip giderim çok nadir gaz fren yaparım ama yine de 5'in altını göremiyorum. Tavsiyelere açığım

    Araç 110 dan sonra fazla yakıyor(geneli böyledir) . 90/100 gitmek lazım 4.5 litrenin altına düşmek için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri


    quote:

    Orijinalden alıntı: taxaa

    Hocam 4lü değerleri nasıl yakalıyorsunuz? Bende ortalama şehir içi 5.6, şehir dışı 5 . Genelde uzun yolda 110-130 bandında sabitleyip giderim çok nadir gaz fren yaparım ama yine de 5'in altını göremiyorum. Tavsiyelere açığım

    Araç 110 dan sonra fazla yakıyor(geneli böyledir) . 90/100 gitmek lazım 4.5 litrenin altına düşmek için

    Sizin araç ne bilmiyorum ama benim classic edition plus aracım aynı güzergahta 105 km hız sabitleyici ile 120 km hıza göre daha fazla yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba 2008 auris 1.6 blue manuel sahibiyim aracimdan memnunum tek sorunu yalıtımın cok iyi olmaması. Peugeot 308 çok hoşuma giden bir araç ama Fransız olması beni düşündürüyor. Aracın kronik sorunları var mı 1.2 ve 1.6 turbolu benzinli motorların sorunu var mıdır yılda 12000 den fazla yapmam dizel almaya gerek görmüyorum ama dizel benzin fiyat farkı da çok yok sanki kullanıcı görüşlerini merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba.Pazar günü aracı yıkarken farkettiğim 2 konuyu sizlere danışmak istedim.Birincisi aracın ön farlarının ızgara tarafında oturduğu yer milimetrik simetrik değil.sol ve sağ farın mesafe payları farklı.Bir kaç başka araçta da baktım benzer farklar var.Parça boyları aynı şase simetrikken bu ufak farklar neden olabilir? İkincisi de aracı silerken ön ve arka tamponun iki köşesini silerken bezle bastırınca gıcırdama sesi geliyor.Ortayı silerken birşey yok ama iki köşede parça esnerken gıcırdama yaptı.Aynı ses ön kaputun sağ uç kısmını silerken de duyuldu bezle bastırırken ortada solda yok ama sağ uç köşeye doğru gıcırdama yapıyor.Sebebi ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxaa

    Hocam 4lü değerleri nasıl yakalıyorsunuz? Bende ortalama şehir içi 5.6, şehir dışı 5 . Genelde uzun yolda 110-130 bandında sabitleyip giderim çok nadir gaz fren yaparım ama yine de 5'in altını göremiyorum. Tavsiyelere açığım

    Ekonomik sonuçlar elde etmek için illa yavaş gitmek gerektiği düşüncesinde değilim. Ortalama 103 km hız yakaladığım halde, 444 km'Lik Ankara-İstanbul arasında 4.0 Lt yakalandığını gördüm. Resmi inceleyebilirsiniz. Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)


    Ortalama hızı 100 veya daha üstü bir rakam görmek için sizler de bilirsiniz, 120-130 aralığında uzun süre gitmek gerekmekte. O nedenle doğrudan hıza bağlı bir olay değil. Ama nasıl hızlandığınıza ve nasıl yavaşladığınıza çok bağlı.


    Kullanım sırasında dikkat ettiğim noktaları şöyle sıralayabilirim.

    1- Ani kalkışlar yerine tatlı gaz vererek hareket ederim.
    2- Uzun yolda sadece düzlüklerde hız sabitlemeyi kullanırım. Sürekli kullanmak, hele hele 120-130 km gibi hızları sabitlemek kesinlikle tüketimi arttırıyor.
    3- İleride trafik sıkışmışsa, kırmızı yanıyorsa, keskin viraj varsa ayağımı gazdan önceden çekerim. Araç sıfır yakıtla o bölgeye kadar kendiliğinden gider. Bu sayede fren balatalarım da hızlı aşınmamış olur.
    4- Sollamalarda önümdeki aracın dibine kadar girip, aniden gazlayarak sollamak yerine, uygun olmayan yerlerde sollayamayacaksam önümdeki araçla aramda mesafe bırakırım. Sollayacağım zaman ise ani hızlanmama gerek kalmayacak şekilde yaklaşıp geçerim.
    5- Yanımdan geçen araçlara sinirlenip, onlara derslerini vermek gibi bir takıntım yok. Bu araç bir çok arabaya dersini verecek performansa zaten sahip. Bunu sürekli göstermenin bir anlamı yok.
    6- Gereksiz ağırlıklar taşımam.
    7-Yazın klima, tüketimi yükseltiyor. Sabah- akşam saatlerinde yolculuk yapmayı sevdiğim için klimayı öğle sıcağındaki gibi yoğun kullanmak zorunda kalmıyorum.
    8- Lastiklerim Michelin Crosclimate. Hava ayarlarını uzun yolculuk öncesi mutlaka kontrol ederim.
    9- Aracımın bakımlarını aksatmam.
    10- Önümde dik yokuşlar varsa, inişlerde biraz daha fazla hızlanır, yokuşta araca çok yüklenmem. Zaten aldığı hızla yarısını rahatlıkla çıkar hem de ortalama hızım yüksek kalır.

    Ayrıca yakıt için coğrafi şartlar da elbette önemli. Örneğin Ankara'dan İstanbul'a dönüşler Ankara'ya gidişe göre daha ekonomik oluyor Deniz kıyısına inmiş oluyoruz. Ankara'ya gidişlerde ise 4.2 veya 4.3 gibi değerler görüyorum.

    İstanbul Antalya arasında 700 kmden fazla bir yol ortalaması ise 4.2 lt çıkabiliyor. Ortalama hız 96 km. Bir çok yerleşim yerinden geçmek ve hatta kırmızı ışıklara yakalanmak ortalama hızı biraz düşürse de 7 saatte Antalya'ya gitmek fena bir sonuç değil bence.

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)


    Uzun oldu kusura bakmayın, ama araçlarımız ekonomik bize düşen ise aracımıza ve yol durumuna göre kullanmak. Başta da dediğim gibi ekonomik olsun diye 80 ortalamalarla gitmeye gerek yok. Yeterki ani hareketlerden kaçının ve ne aracı ne de kendinizi yorun. Unutmayın ortalama tüketimde 1 litre az yakmak, 15 bin Km'de bir yaptırdığımız bakımın fazlasını tasarruf etmek demektir.




  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Klima uğultusu ile ilgili olarak deniz peugeot istanbul tarafından klima bağlantı ayağı siparişi verildi ve ürün servise ulaştı. 04/11/2017 tarihinde 1. yıl bakım ile beraber klima ayağı değişimi yapılacak.
  • necdetpek kullanıcısına yanıt
    bu sürüş tekniklerinin hepsini ben de uyguluyorum. 3.6 lt ye kadar düşürdüğüm olmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaaaa

    Klima uğultusu ile ilgili olarak deniz peugeot istanbul tarafından klima bağlantı ayağı siparişi verildi ve ürün servise ulaştı. 04/11/2017 tarihinde 1. yıl bakım ile beraber klima ayağı değişimi yapılacak.

    Bilgi için teşekkürler. Mepa ve Fatih ile görüşüp hangisi ok derse haftaya ona gitmeyi düşünüyorum. Bunlar olmazsa Deniz de aklımda bulunsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaaaa

    bu sürüş tekniklerinin hepsini ben de uyguluyorum. 3.6 lt ye kadar düşürdüğüm olmuştu.

    Harika sonuç.

    Ben 4.0'ın altına inemedim. Ancak kısa süreli kullanımlarda öyle rakamlar görüyorum. 60 km yolda 3.2 litre gibi gördüm.

    Ama genelleme yapabilmek için en az 400 Km yolculuk ve ortalama hızın 100 Km veya üstü olmasını kendime şart koşuyorum. Bu şartlardaki rekorum resmini de paylaştığım 4.0 litre.:)
  • mkiranatli M kullanıcısına yanıt
    toyotadan ne eksiği var ki, 2008 yılından beri aynı motoru kullanan toyota mı 4 kere motor yenileyen 5. sini de getirmek üzere olan peugeot mu?
  • 
Sayfa: önceki 956957958959960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.