Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.229
Cevap
294
Favori
1.548.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    aracı test eden arkadaş 7.8 lik bir değer söylüyor acaba bu agresif kullanım mı yoksa sakin kullanım mı değer bence biraz yüksek. volkan ışık ekibindeki arkadaş şehir içi için 6.5 lik ortlama değer söylemişti.benim de o an aklıma gelmedi yakıt tüketimini bakmak ancak aracı alıpta belli bir süre sonra gerçek kullanıcıdan bu değerleri alabiliriz.

    Agresif mi yoksa sakin kullanım mı bilmiyorum ama aracı en son test ettiğimde yol bilgisayarı 6,9 lt göstermişti. İstanbul trafiğinde 7,8 lt normal.
  • Bugün 308 1,2 otomatik ile Kırşehir'e gidip geldim yaklasık olarak 425 km yol yaptım. Daha önceleri test etmiştim ama uzun yolda aracı daha farklı test ediyorsunuz.(en azından yanınızda hayali frene basıp garip hareketlerde bulanan birileri olmuyor.) Aracın yol tutusunu çok beğendim.Konfor odaklı yapıldığı kesin. 120'den sonra ruzgar sesini alıyor 120de fazla rahatsız edici değil ancak 150-160 arasında müziğin sesini artırırsanız fazla rahatsız olmazsınız. ( aynı sınıftaki araçların hepsi alıyor ) Testlerde virajlarda iyi değil diyorlardı ancak 150 ile girdiğim virajda peugeot bu sefer yapmıs dedim cizgisinden bir mm bile şaşmıyor. Şanzıman ve motor uyumu harikulade ki özellikle sollamalarda motor ve şanzıman tüm gücünü sergiliyor vitesi dokunduğunuz an küçültüyor nazlanmıyor. Yakıt konusunda şehir içinde 6,4 ltre-şehir dışında 90 kmh yaklasık 50 km gittim 4,5 litre yaktı fotoğraflamayı dusundum ancak fırsatım olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cngzhan -- 28 Kasım 2014; 17:18:53 >




  • Peki sizce 130 beygir klima açık kişi sayısı fazla olsa zayıflık hissettirirmi. Ne de olsa motoru 1.2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    Peki sizce 130 beygir klima açık kişi sayısı fazla olsa zayıflık hissettirirmi. Ne de olsa motoru 1.2

    Hocam geçen Muğlada devrant diye bi yokuş - kibaya diktir-var üniversitenin önünden marmarise giden yol 40 civarı hızla gidiyordum sonra bi araçaıkıştırdı beni gaza dokunmamla koltuğa yapışmam bir oldu bence gayet yeterli aracın motoru basrın mı hiç nazlanmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    Peki sizce 130 beygir klima açık kişi sayısı fazla olsa zayıflık hissettirirmi. Ne de olsa motoru 1.2

    Araçta 4 kişiydik ben ve 2 kişi ortalama kiloda bir arkadasım 123 kilo. Çekiş konusunda; kesinlikle 1.2 diye perfomstan taviz vermiyor sollamaya çıktığımda hızım 110 du 3 araç solladım hızım 178 olmuştu arkadasım; koltuğa yapıştırdın bizi demişti. Ben çok memnun kaldım. fiyatlarda 5-6 bin lira daha düşüş yapsalar hemen siparişim vereceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katılıyorum, kesinlikle bir 1.2 hissi ve performansi yok, otomatik olani denilen seviyeye gelse ben de düşünmem yapıştırırım valla. A3e de leona da golfe de bindim,.bu araba parasına göre en iyi kullanisliligi ve performansi sagliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka diz mesafesi çok dar performansi tatmin eder (1.2 turbo) aile icin uygun deil tam bekar arabasi s.ici icin tercih edilebilir. ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugün itibari ile 2013 1.2 82 bg active alarak aranıza katıldım. Araç henüz 920 km de ikinci el aldım. Biraz mecburiyetten aldım aslında elimdeki aracı piyasada satamadığım ve peugeot aldığı için. Daha önce 2011 golf 1.6 trendlinem vardı performans hemen hemen aynı gibi geldi bana. 1.2 82 bg olması korkutmuştu başta. Yol bilgisayar verilerini sıfırladım bugun yaklaşık 25 km yol yaptım ve 6.0-6.1 değerlerini yakaladım. Eğer bu değerler devam edersr gerçekten memnun olacağım. Sert süspansiyonlar bu araçta yok. Daha önceki puglar gibi küt küt vurma yok gayet hoşuma gitti konforu. İlerleyen günlerde tekrar yorumlarımı yazacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makusla06 kullanıcısına yanıt
    süspansiyon konusunda ilk defa tarafsız olarak yorumunuzu yaptınız bazı arkadaşlar karalamak için sert olduğunu iddia ediyor ama demek ki kullandıkları araç yeni 308 değil ben ce de süspansiyon bu sefer sertliği gayet iyi düzeyde yumuşak çünkü bende de sportium 308 var benim süspansiyon ona göre sert ve kütürtü sesi geliyor yalnız astra da yumuşak bunu kesinlikle iddia ediyorum.
  • Bu araba bence segmentinin en iyileri arasında. Bunu alman otomobillerini seven biri olarak söylüyorum. İmkanı olan direkt alsın düşünmesin.
  • Bu aracı fiyatı yüzünden bitirdiler. Takdiri size bırakıyorum;

    Golf 1.2 TSI Comfortline DSG

    - Metalik boya
    - Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi Keyless Entry
    - Dynaudio 10 hoparlörlü yüksek watt çıkışlı ses sistemi
    - Geri park kamerası
    - Led arka stoplar
    - Sürüş konfor paketi
    - Işık görüş paketi
    - Bi-xenon basic farlar
    - 5.8'' renkli kapasitif ekran

    75.000 TL' ye geliyor yaklaşık

    308 1.2 Puretech Allure EAT6

    - Metalik renk
    - Geri görüş kemarası ve navigasyon
    - Cam tavan

    74.300 TL

    Golf' ün artıları; autohold, sürücü diz havayastığı, yorgunluk tespit sistemi, alcantara koltuklar, xds, dynaudio ses sistemi, keyless entry, ambiyans aydınlatması, ikincil çarpışma freni
    308' in artıları; 17'' jantlar, Dinamik Full led farlar, navigasyon sistemi, cam tavan, elektrikli katlanabilir yan aynalar, led gündüz farları




  • Patlamaya hazır DSG ve 25 hp güç farkı hakkında ne diyeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Patlamaya hazır DSG ve 25 hp güç farkı hakkında ne diyeceksiniz.

    Ben DSG şanzımanda herhangi bir problem yaşamadım. Hemde 1.4 160 HP' lik turbo + kompresör motorda. Gayet memnundum. Siz bana 308' de ki şanzımanın bozulmayacağının garantisini verebilir misiniz ? 25 HP güç benim için çokta önemli değil. 1 sn. daha yavaş hızlansın sorun yok. Vw' nin marka imajı, 2.el piyasası, Golf' de ki malzeme kalitesi ve işçilik hakkında dikkat ettiyseniz hiç yorum bile yapmadım. 308 dediğim gibi harika bir otomobil. Çok beğeniyorum. Bir kaç ay önce 1.6 THP Allure ve üzerinde dünyanın opsiyon ekipmanı olan aracı 61.500 TL' ye almadığıma pişman oldum. Liste fiyatı 73.850 TL' di. Bu araç fiyatı uygun olduğu zaman mantıklı. Golf ile paralel fiyatlarda seyrederse çok mantıksız bir hal alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Patlamaya hazır DSG ve 25 hp güç farkı hakkında ne diyeceksiniz.

    Ben DSG şanzımanda herhangi bir problem yaşamadım. Hemde 1.4 160 HP' lik turbo + kompresör motorda. Gayet memnundum. Siz bana 308' de ki şanzımanın bozulmayacağının garantisini verebilir misiniz ? 25 HP güç benim için çokta önemli değil. 1 sn. daha yavaş hızlansın sorun yok. Vw' nin marka imajı, 2.el piyasası, Golf' de ki malzeme kalitesi ve işçilik hakkında dikkat ettiyseniz hiç yorum bile yapmadım. 308 dediğim gibi harika bir otomobil. Çok beğeniyorum. Bir kaç ay önce 1.6 THP Allure ve üzerinde dünyanın opsiyon ekipmanı olan aracı 61.500 TL' ye almadığıma pişman oldum. Liste fiyatı 73.850 TL' di. Bu araç fiyatı uygun olduğu zaman mantıklı. Golf ile paralel fiyatlarda seyrederse çok mantıksız bir hal alıyor.

    Aslında 25 hp önemli bir fark.0-100 ün haricinde uzun yol tüketimi ve özellikle rampa perofrmans tüketiminde fark yaratır gibime geliyor.
    yılbaşından sonra özellikle dizel otomatik çıktığı zaman fiyatında gevşeme olacaktır.o zaman daha mantıklı bir seçenek olur
    ikisi arasından tercih yapacak olursam ben tercihimi opsiyon eklenmemiş golf üzerinden yapardım(sadece sürüş konfor paketi eklerdim).zira 75 k dolu 308 için ne kadar yüksek gözüksede 75k dolu olsada 105 hp arabaya vermem.




  • Arkadaşlar haklı yönleri niz var golf satışı daha rahat az değer kaybediyor her ne kadar pejo cu olsam da gerçekler acı ama iki araçta güzel. İkisi ninde artı eksi si var vw servis fiyat ları pejo ya göre pahalı bunu göz ardı etmemek lazım. Ben tercih edecek olursam yeni 308 tercih ederim her Yerde golf kaynıyor farklı lık tercihimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    Peki sizce 130 beygir klima açık kişi sayısı fazla olsa zayıflık hissettirirmi. Ne de olsa motoru 1.2

    Hocam geçen Muğlada devrant diye bi yokuş - kibaya diktir-var üniversitenin önünden marmarise giden yol 40 civarı hızla gidiyordum sonra bi araçaıkıştırdı beni gaza dokunmamla koltuğa yapışmam bir oldu bence gayet yeterli aracın motoru basrın mı hiç nazlanmıyor
    Paylaş


    dostum HAyırlı uğurlu olsun Alllah utandırmasın . Devrantı çıkarken en son kaç yapar araç denedin mi hiç
  • 1.4 160 lık golfler 6 ileri yağlı sistem dsg sanırım.Problemler zaten kuru kavramada çıkıyor bildiğim kadarıyla ancak yanlışsa düzeltiniz lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb arkadaşlar. Uzun araştırma, değerlendirme ve test sürüşlerinden sonra aldım aracımı. 2 haftadır kullanıyorum. Gayet de mutluyum. Önce bu forumda da örneği var olan türde yorumlardan dolayı tereddütlerim vardı. Ancak alıp kullanmaya başlayınca bu yorumların bir çoğunun içi boş olduğunu anladım. Biz millet olarak bazı yargıları yıkma konusunda hep sorunlar yaşıyoruz. Bu kesin bir durum.
  • Forumdan yararlanmak isteyen arkadaşlar için değerlendirmelerimi yapayım belki bir şeyleri değiştirir.
    Dışarıdan yaptığım değerlendirmeler sonunda bu 3 araçtan birini almaya karar verdim. Sonra tek tek incelemeye başladım.

    Opel Astra 1,4 turbo - Sport donanım (140 HP) 58-60 bin arası
    Toyota Auris 1,6 - Active donanım (130 HP) 58-60 bin arası
    Peugeot 308 1,2 PureTech - Active donanım (130 HP) 60 bin

    Tümü benzinli ve manuel vitesli araçlar. Dizel alıp 5-10 bin TL fark vermenin gereksizliğine ve manuel vites kullanmanın zevkine inananlardanım. (yıllık 10 bin KM yol yapıyorum ortalama)

    308'in 2 haftalık şehir için kullanımı 100 km için 7 litre. Astra ve Auris yakıt tüketimleri çok yüksek... (11-12 Lt'leri gördüm arkadaşlarda)
    308'in bagaj hacmi 470 Litre. Astra ve Auris yanından bile geçemezler. Özellikle Auris tam bir sıkıntı...
    Kullanılan malzeme anlamında her iki markadan aşağıda değil.
    Güvenlik donanımları, Yol tutuşları, savrulma ve yolda kalma durumları, frenleme mesafeleri, çarpışma testleri hepsine NCAP in kendi resmi sitesinden baktım, sizde mutlaka bakınız.
    Ses yalıtımı gayet başarılı. (Önceki 2 aracımı da 0 almıştım) Motor sesi hiç duyulmuyor.
    Süspansiyonlar da iyileştirmeye gidilmiş. Daha yumuşak ve konforlu.

    Bu aracı kullanan sürücünün sağ ayağına hakim olması gerekli. Azcık ayarı kaçırdığınızda araç yollara sığmayacak gibi bir mesaj veriyor. Gücü direksiyonda, oturduğunuz koltukta hissediyorsunuz. Onun dışında ne rampa ne düz yol ne de virajı takmıyor araba. Yakıt, güç/performans ve konfor anlamında kıyaslanacağı bir çok aracı rahatlıkla geride bırakabilir.

    Arkadaşlar hep toyota yada opel al diye ısrar ettiler. (Genel zihniyet)

    Opelden turbo motoru ile sıkıntılar yaşandığını bizzat işittiğim, Süspansiyonun çok sert olduğu ve yakıt anlamında zorlanacağımı düşündüğüm için vaz geçtim.
    Toyotadan yakıtı, ses yalıtımı (alacağım aracı çalıştırdım traktör gibi geldi bana) bagajının çok küçük olması (ayrıca sürücü koltuğunu yukarı kaldırdığımda kafam sol çıtaya değdi) nedenleriyle vaz geçmiştim.




  • 2014 yılın Otomobili (Car of the Year) seçilen bir araç için söylenen-yazılan o kadar arızalı yorumu görünce 24 Ülkenin otomobil dergisi yazarlarının bu işi bilmediklerine karar verdiğimi de beyan etmeden geçemeyeceğim...
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.