Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (443. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
62.449
Cevap
637
Favori
2.483.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 441442443444445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Ocak ayının başından beri Yeni 3008 i kullanıyorum. GÖsterişinden konforundan gayet memnunum. Sıkıntım şu ki ( bunu bu forumda ifade etmek istedim belki dostların görüş ve tavsiyeleri vardır), bazen araca yaklaşıyorum anahtarsız kilit açma çalışmıyor. Bazen tekmeli kapı açma çalışmıyor. Bazen kablosuz şarj çalışmıyor. Yani aracımın kapısını açacak mı ya da yolda giderken bir şey olacak mı endişemi henüz atamadım. Golf 7 ime duyduğum güveni bu araçta tam duyamadım henüz. Altını çiziyorum HENÜZ. Teşekkürler..


    Yaklaşık aynı tarihte almışız. Neredeyse 1 ay oldu benim. 2.000 km. yol yaptım. Benimki 'active' paket. Yani daha az oyuncak, daha az elektronik karmaşa ama daha ulaşılabilir fiyat.

    Saatimin geri kalması sorunu vardı. Öneri üzerine GPS'i açtım. Şu an için geri kalmıyor görünüyor.
    2 farklı zamanda radyo değiştirme sayfası dondu. Yol boyu hep aynı radyoyu dinlemek zorunda kaldım. Kapatıp açmadan da düzelmedi.
    2 defa da start-stop sayfası dondu. (Ben start-stopu be mevsimde kapalı tutmayı seviyorum) O da kapatıp açmadan düzelmedi.

    Bunların dışında sorun yaşamadım.

    Ben C4'den geçiş yaptığım için daha lüks, daha güvenli,daha kaliteli arabaya geçtiğimi hissediyorum bir aydır.
    Sadece yakıt masrafım arttı. O da 100 km.'de 1-1,5 litre kadar.




  • egeliefe kullanıcısına yanıt
    Yazılımla düzelebilecek sorunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    eleştirilere her zaman açığım ancak inanın benim ne şekilde araç kullandığımı görmeyen bilmeyen, 3008 aracı olup olmadığını bile bilmediğim, 3008'i varsa bu 3008'de şerit destek sistemi kullanıp kullanmadığını bilmediğim (keza hangi şehirde bu özelliği kullandığı meçhul) birinin eleştirilerine açık değilim kusura bakmayın.



    burada bulunma ve paylaşım amacımız insanları yermek değil, bilgi paylaşmak, tecrübelerimizi ve teknik bilgilerimizi paylaşarak 3008 sahiplerine yol göstermek, dinleyici olarakta bence görevimiz birileri arabadaki (özünde başarılı ve gerekli sistemin) negatif yanını işaret ediyorsa bunu dikkate almak.



    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    Hangi durumlarda kullanılmaması gerektiğini yazıyoruz, sinyal kullanmadığımı nerden biliyorsun, Allahın dağında etrafımda hiç araba yokken bile sinyal kullanan birisiyim imkanımız olsada burdaki tek şeritli dağ yollarında aracı bir sana versemde kullansan, max 2 dakika sonra bu nasıl kapatılıyor diye sormaya başlarsın




  • Hararetli arkadaşa cevap verme bakımından değil de, forum paylaşımların ve adabını bilen siz değerli arkadaşlar için olayı anlatayım.

    Ailemle hafta sonu gezisi için şehirlerarası 3 şeritli yolun orta şeridinde rampa çıkarken, sağımda seyreden otobüs, önünde seyreden kamyonun yavaşlaması ile Otobüsü önüme sürdü. Anında sola meyledip, sol aynadan arkaya baktım.
    Şeritden gelen yoksa sola kaçacaktım ki, aracım beni orta şerite tekrar fırlattı. Otobüs ile aracım aynı şeride girdik ve sert manevra ile tekrar sola kaçtım.

    Ogün bugündür kapalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    Hangi durumlarda kullanılmaması gerektiğini yazıyoruz, sinyal kullanmadığımı nerden biliyorsun, Allahın dağında etrafımda hiç araba yokken bile sinyal kullanan birisiyim imkanımız olsada burdaki tek şeritli dağ yollarında aracı bir sana versemde kullansan, max 2 dakika sonra bu nasıl kapatılıyor diye sormaya başlarsın

    Mercedes Volvo BMW vs.. Hepsinde aktif şerit takip sistemi kullanilio ve onlarda daha basarili olduğundan nerdeyse otonom sürüş deniyor fakat hepsinde şerit degistrrken sinyal vermeniz gerekiyoki sistem devreye gitmesin ani kaza durumlarında tabiki refleksle kavis hareketi yapmalisnz ancak ordada yapacak bise yok bu. Sistemin tek handikapi ama kalkipta komple kapatmak :) siz kendini kapatin abi bide 2 dk vereyim falan lumpenlikleri birakalm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Hocam bende aynı seyle karşılaştım. Ama benimki spor modda değildi fakat 176 yi geçemedi altıncı vitese almama rağmen tekrar beşe aldı ve 176 yi geçmedi. Fazla hızı sevmediğimden kurcalamadim. Fabrikadan hiz sınırlayıcı koymuşlardır diye düşündüm. Sorun var mıdır acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    Hangi durumlarda kullanılmaması gerektiğini yazıyoruz, sinyal kullanmadığımı nerden biliyorsun, Allahın dağında etrafımda hiç araba yokken bile sinyal kullanan birisiyim imkanımız olsada burdaki tek şeritli dağ yollarında aracı bir sana versemde kullansan, max 2 dakika sonra bu nasıl kapatılıyor diye sormaya başlarsın

    Mercedes Volvo BMW vs.. Hepsinde aktif şerit takip sistemi kullanilio ve onlarda daha basarili olduğundan nerdeyse otonom sürüş deniyor fakat hepsinde şerit degistrrken sinyal vermeniz gerekiyoki sistem devreye gitmesin ani kaza durumlarında tabiki refleksle kavis hareketi yapmalisnz ancak ordada yapacak bise yok bu. Sistemin tek handikapi ama kalkipta komple kapatmak :) siz kendini kapatin abi bide 2 dk vereyim falan lumpenlikleri birakalm

    Sevgili forumdaşım, arkadaşlarımız bizler için faydalı paylaşımlarda bulunuyor sizler halen kişiselleştirerek, teknik paylaşımların üzerinde egosal, ön yargılı tavırlarla ve birazda saldırgan yorumlarda buluyorsunuz, bu ne forumun kalitesine nede, bu aracı kullanıcı profiline yakışmıyor. Biraz daha saygı ve anlayış lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98

    Hararetli arkadaşa cevap verme bakımından değil de, forum paylaşımların ve adabını bilen siz değerli arkadaşlar için olayı anlatayım.

    Ailemle hafta sonu gezisi için şehirlerarası 3 şeritli yolun orta şeridinde rampa çıkarken, sağımda seyreden otobüs, önünde seyreden kamyonun yavaşlaması ile Otobüsü önüme sürdü. Anında sola meyledip, sol aynadan arkaya baktım.
    Şeritden gelen yoksa sola kaçacaktım ki, aracım beni orta şerite tekrar fırlattı. Otobüs ile aracım aynı şeride girdik ve sert manevra ile tekrar sola kaçtım.

    Ogün bugündür kapalı.

    Benzer şekilde bende sorun ile karşılaştım, daralan yol üzerindeki eski çizgiler beni şeridin sağ kullanılmayan kısmından dışarı atmak istedi.

    Peki sistem ne zaman çok işe yarıyor? gece sürüşlerinde şerit dışına taşmaların önüne geçiyor, ama genel şehir içi kullanımda bence kullanılmamalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    eleştirilere her zaman açığım ancak inanın benim ne şekilde araç kullandığımı görmeyen bilmeyen, 3008 aracı olup olmadığını bile bilmediğim, 3008'i varsa bu 3008'de şerit destek sistemi kullanıp kullanmadığını bilmediğim (keza hangi şehirde bu özelliği kullandığı meçhul) birinin eleştirilerine açık değilim kusura bakmayın.



    burada bulunma ve paylaşım amacımız insanları yermek değil, bilgi paylaşmak, tecrübelerimizi ve teknik bilgilerimizi paylaşarak 3008 sahiplerine yol göstermek, dinleyici olarakta bence görevimiz birileri arabadaki (özünde başarılı ve gerekli sistemin) negatif yanını işaret ediyorsa bunu dikkate almak.



    Saygılarımla

    Kardeşim, bu incelik meselesi. İnsan ilişkisi zayıfsa bir insanın, veya bulunduğu ortam da kendisi gibiyse, yapabiliyorlar bu tür yorumlar. Yazdıklarına aynen katılıyorum ama elden de bir şey gelmiyor. Bırak bazıları kalın kalsın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cihatertan C kullanıcısına yanıt
    Arkadasim şehir içi kullanimi için onermem uzun yoksa öneririm dersin anlarim araci bende kullaniorum bi iki dalgnligmda benide zirladi fakat sorun bnde araçta değil Diğerek daha fazla sinyal kullanım siz insanlar sinyal kullanmamaya yada sistemi komple kapattirmaya sevk ederken odun olmuyosunuz bemi oluyorum ben yanlisinizi düzeltip insanlar uyariyorum uyari sizinki değil bnmki oluyor kusura bakmayin ama gordumki sizin gibi düşünen fazla ve doğru olan maniple etmekte birebirsiniz buyrun bildginizi okuyun insanlarda yanlis yonlrndrip trafik ihlali yaptrmayin iyi günler iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog


    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Günaydın,

    İstanbul bursa seyahtaimde yeni otobani kullandım. Daha once aynı yolu qq aracim ile de gitmiştim.

    Net olarak yol tutuş ta fark var yüksek hızlarda.

    180-190da dahi içeriye aldığı ses rahatsız edici boyutta değil.

    120 den sonra sanki hız degismiyormus gibi. Süspansiyon başarılı, direksiyon da bir titreşim olmuyor.



    Geçen fiili hız ile gösterge hızı arasındaki farktan bahseildmisti, özellikle analog gostergelerde bir miktar gerçekten fazla gösterir.

    GPS ile yaptığım ölçüde daha önceki tüm araclarimfa bu fark vardı.

    3008 1-2 km fark ile gösterge ile GPS hızı aynı. Buna da şaşırdım açıkçası. 130 sabit hızda 129-130 gösterdi gösterge.



    Hıza dikkat 427 liralık ilk cezamı yedim 120 ile giderken araç sanki 80 le gidiyormuş hissi veriyor sıkılıyorsun az gaza basim desen gözünü göstergeden ayırsan bir bakmışsın 160 la gidiyorsun, bu nasıl suv anlamadım ben

    Maalesef benzer problemi bende sıklıkla yaşıyorum ve bu nedenle 3008'den çok şikayetçiyim :)

    açıkçası arabanın ne ara hızlandığını anlamıyorsunuz, kabin sesi, yol tutuşu vs bu noktada çok başarılı, gözünüzün hız sınırlarında kalabilmek için mutlaka göstergede olması veya hız sabitleyici kullanmak şart, uzun yolda çok net ceza yenilir.

    190+ km/h hızda bir önceki Golf 7 ile Peugeot 3008 aracın hız algısı, sessizliği vs karşılaştırılamaz bile. (3008 çok daha iyi)

    *Forumlardaki hiç bir arkadaşımızın araçlarını makaslı kullanmadığını ve şerit ihlali yapmadığınızı biliyorum ancak, acil durumlarda hızlı şerit değiştirmelerde ve limitte aracı kullanmalarda, aktif şerit destek sistemi aracınızı bir önceki şeridinize geri koymaya çalışacaktır, mutlaka bu sistemi kapatınız, hiç beklemediğiniz şekilde terse düşebilirsiniz !!!



    Bu yüzden kaza atlatan biri olarak, şerit uyarı haricindeki, şeride alma özelliğinin kesinlikle kapatılmasını öneriyorum.

    hepiniz saka gibisiniz hayatinizda sinyal kullanmamissiniz biede okadar benimsemissnzki normalmis gibi serit takipten sikayet ediosunuz o sinyal kollari sadce dönuslerde degil serit degistirirkende kullanilmasi icin var ve bunu zorunlu serit takiip sistemini degil bnce sizler kendinizi kapatin :)

    Hangi durumlarda kullanılmaması gerektiğini yazıyoruz, sinyal kullanmadığımı nerden biliyorsun, Allahın dağında etrafımda hiç araba yokken bile sinyal kullanan birisiyim imkanımız olsada burdaki tek şeritli dağ yollarında aracı bir sana versemde kullansan, max 2 dakika sonra bu nasıl kapatılıyor diye sormaya başlarsın

    Mercedes Volvo BMW vs.. Hepsinde aktif şerit takip sistemi kullanilio ve onlarda daha basarili olduğundan nerdeyse otonom sürüş deniyor fakat hepsinde şerit degistrrken sinyal vermeniz gerekiyoki sistem devreye gitmesin ani kaza durumlarında tabiki refleksle kavis hareketi yapmalisnz ancak ordada yapacak bise yok bu. Sistemin tek handikapi ama kalkipta komple kapatmak :) siz kendini kapatin abi bide 2 dk vereyim falan lumpenlikleri birakalm

    Yolun sağına soluna kar birikmiş 2 araba zor geçiyor bu sırada şerit takip seni sağ tarafa çekiyor sen kardan kaçıyorsun sola çekiyorsun , yolun şeridi bazen var bazen yok, bazen çukur oluyor anlık kaçman gerekiyor yine şerit takip seni yola sokmaya çalışıyor, kamyonun arkasında kaldın anlık çıkıp bakman lazım yine şerit takiple mücadele ediyorsun, hadi son çıkmanda sinyalini verdin çıktın yolun solunda taş var sağa çekip kaçman lazım ama şerit takip seni sola atmaya çalışıyor. Bu bahsettiklerim bu yol boyu devamlı oluyor. Bu şekilde bir yolda şerit takip ile tecrüben olmadığı belli, sana 2 dakika vereyim demedim 2 dakika kullansan kapatmak istersin dedim arada fark var! benim görüşüme göre bu yolda özgür olunmalı bana göre zararı var. O kötü yoldan çıkınca açıyorum zaten. Ben illa kullanırım diyorsan buyur kullan çukurdan kaçarken sinyalini vermeyi unutma




  • yaşadığım tam olarak da buydu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu

    Arkadasim şehir içi kullanimi için onermem uzun yoksa öneririm dersin anlarim araci bende kullaniorum bi iki dalgnligmda benide zirladi fakat sorun bnde araçta değil Diğerek daha fazla sinyal kullanım siz insanlar sinyal kullanmamaya yada sistemi komple kapattirmaya sevk ederken odun olmuyosunuz bemi oluyorum ben yanlisinizi düzeltip insanlar uyariyorum uyari sizinki değil bnmki oluyor kusura bakmayin ama gordumki sizin gibi düşünen fazla ve doğru olan maniple etmekte birebirsiniz buyrun bildginizi okuyun insanlarda yanlis yonlrndrip trafik ihlali yaptrmayin iyi günler iyi forumlar

    Manüplenin en güzelini bu mesajınla sen yapmışsın, sen uyarıcı, bilinçli iyi vatandaş biz kötüye teşvik ediyoruz öylemi.

    "Arkadasim şehir içi kullanimi için onermem uzun yoksa öneririm dersin anlarim" demişsin ee niye anlamadın o zaman? biz hangi durumda kullanılıp hangi durumda kullanılmayacağını konuşuyoruz zaten, ortaya siz kendinizi kapatın diye atlayıp sonra geri vitese çekip uyacıcı bilinçli vatandaş havalarıda çok güzel gerçekten İyi forumlar.






  • Karışmış yine çek ordan bir sinyal bir şerit takip.
    tartışılmıştı bu sonu yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcellance -- 15 Şubat 2017; 15:56:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir bardak suda fırtına kopmuş..

    isteyen kapatsın isteyen açsın..kırmayın birbirinizi...

    ben avtive aldım..kafam rahat..test aracındaki direksiyona müdehaleyi çok yadırgamiştim...,

    ah bide star stop u tamamen kapatabilsem...şahane olacak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasss1980


    bir bardak suda fırtına kopmuş..

    isteyen kapatsın isteyen açsın..kırmayın birbirinizi...

    ben avtive aldım..kafam rahat..test aracındaki direksiyona müdehaleyi çok yadırgamiştim...,

    ah bide star stop u tamamen kapatabilsem...şahane olacak..



    Birisi ortaya laf atar, laf sokarsa, insanlarda o kişinin ağzının payının verir, hizaya sokar. Nasıl olsa beni tanımıyor, ismimi bilmiyor, müstear ismimle de beni tanımayacak, yüzümü görmeyecek diye forumlarda haddi aşmak da, cevapsız kalmaz haliyle... Diğer arkadaşların da söylediği gibi, sokcuuu arkadaş, anlatmak istediğini daha nezih bir dille anlatabilirdi. Burada yoksa kimseyle tükürük yarışı yapmak amacımız değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaslar aracımız için aksesuarlar sırayla üretilmeye başlanmış.
    linklerdeki ürünleri sipariş etmeyi düşünüyorum. geldiklerinde kalite konusunda gerekli bilgilendirmeleri yaparım.


    https://www.aliexpress.com/item/Car-Styling-Fit-For-2017-Peugeot-3008-Accessories-Door-Window-Lifter-Protection-Chrome-Trim-Strip-Interior/32784354957.html?spm=2114.13010208.99999999.289.OJEuio

    https://www.aliexpress.com/item/Fit-For-2017-Peugeot-5008-3008-GT-Accessories-Stainless-Steel-Car-Rear-Air-Conditioner-Outlet-Decoration/32785010645.html?spm=2114.13010208.99999999.280.Fd7NmH


    https://www.aliexpress.com/item/Fit-For-2017-Peugeot-5008-3008-GT-Accessories-Stainless-Steel-Water-Cup-Sticky-Patch-Holder-Cover/32785022191.html?spm=2114.13010208.99999999.283.Fd7NmH


    https://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-Car-Front-Air-Conditioner-Outlet-Decoration-Cover-Car-Styling-Fit-For-2017-Peugeot-5008/32785052961.html?spm=2114.13010208.99999999.277.Fd7NmH

    https://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-Car-Headlight-Adjustment-button-Cover-Car-Styling-Interior-Chrome-Fit-For-2017-Peugeot-5008/32784181497.html?spm=2114.13010208.99999999.274.Fd7NmH (bu arada start stop düğmesine dikkat ;) )

    https://www.aliexpress.com/item/Fit-For-2017-Peugeot-3008-Inner-Accessories-Electronic-Parking-Brake-Decoration-Cover-Frame-Trim-Styling-Stainless/32783452074.html?spm=2114.13010208.99999999.271.Fd7NmH (grip control olan araçlar için bulabildim sadece.)

    daha önce sipariş veren olduysa incelemeleri bekliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcellance



    Karışmış yine çek ordan bir sinyal bir şerit takip.
    tartışılmıştı bu sonu yok...

    Konuyu anlamadan dur şunlara bir laf atayım diye mesaj yazılınca malesef böyle şeyler oluyor. Aslında hiç sevmem bu tip tartışmaları ama böyle kötü niyetli yazılınca kendimi tutamama huyum var. Üretici bile kapatıp açma opsiyonu koymuşki elverişsiz yerlerde kapat diye. Biz hangi durumlarda kapatılması gerektiğini tartışırken, ne sinyal vermeden şerit değiştirenlerle aynı kefeye koyulduğumuz kaldı, ne lumpenliğimiz kaldı nede insanları trafik kuralları ihlaline teşvik ettiğimiz kaldı...

    Neyse rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın arkadaşlar.




  • 
Sayfa: önceki 441442443444445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.