< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (3198. sayfa)
-
-
Stop Start a uygun EFB bir akü bulunuyor 3008de. Akü üzerinde "12V 70AH 680A" 12V voltaj, ampersaat kapasitesi (70) yazan ibareye uygun bir seçim yapabilirsiniz.
70AH altında olmaması önemli kapasite olarak, 74vs olablir bazı markalar. 680A değeri ise cold cranking amp (0 derece Fahreneit ta 30 saniye boyunca verebileceği akım değeri) bu 680-760-780 vs olabilir çok soğuk iklimler dışında bizi çok bağlayan bir değer değil.
Tabi en önemlisi boyularını kontrol ediniz :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 22 Ocak 2025; 16:21:55 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Jayus
motor arızası sebebi ısıtma bujilerindenmiş ,3 adet değişimi ile 4200 TL ye mal olduservis fiyatları inanılmaz. ısıtma bujisi ordinal ürün 600 TL.. muhtemelen işçilik için ciddi bir ücret alıyorlar..ülkenin şartları..
-
Çok teşekkür ederim üstadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Haziran ayında bende değiştirdim aküyü. Kodlama yapılmadı, yapılması gerekmiyor mu diye sordum. Şimdi tam hatırlamıyorum ama kodlamadan ziyade fiziksel bir işlem yaptığından bahsetmişti bu yüzden gerek olmadığını söyledi. Aracı çalıştırdım arıza ışığı falan yanmadı hatta 30-40 km çalışmayabilir dediği start-stop bile ilk duraklamamda devreye girdi.
-
Teşekkür ediyorum bilgilendirme için…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
merhabalar yakinim için 2020 model 3008 1.2 puretech active dynamic otomatik bakıyorum birşey sormak istiyorum bu araclara ekstra geri görüş kamerasi takılıyor mu ve motor yağ yakma sorunu çok rastlanan bir durum mudur ? cok teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, dün yeni 3008 gt testi yaptım. Araca yaklaştığımızda kilitleri otomatik açma, uzaklaştığımızda kapama özelliği vardı. Çok istediğim bir özellik. Satış temsilcisi 2023 lerde de var, sizde de vardır diye şaşırdı. Var mı bu özellik 2023 gt lerde?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok dostum sallamış
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yağ yakma değil, 2022 öncesi 1.2 lerde özellikle trigger kayışı malzemesi değişti ve yağ tipi de değişti. İkinci el alırken mutlaka trigger kontrol ettirilmeli. Özellikle servis dışında bakim yapıldiysa.. Burasi Türkiye, sorun yaşayıp elden çıkarmaya çalışanlar da olabilir.. Kontrol etmek önemli.
Geri görüş kamerası takılabilir ve lakin çok ucuza çıkmaz orjinal ekran ve 180 derece visionpark kullanılacak ise. Zira kodlama vs de gerekiyor. Servis çok uğraşmaz ama instagram üstünden yapanlar var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
St lerin sattıkları otomobillerin özelliklerine hakim olmaları beni benden alıyor
Var var olmaz mı, hatta telefondan uzaktan çalıştırma bile var apk yüklüyoruz deseydiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
çok teşekkürler cevaplariniz için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyler daha önce sormuştum, bizim 3008lerin motorun sol üst tarafında bir zincir kopuyormuş ve 100.000,00 TL civarı zarar veriyormuş, bir de böyle birşey gördüm instagramÜÇ KARDEŞLER ÖZEL SERVİS on Instagram: "“Aracınızı önemsiyoruz”🛠️#özelservis #tamir #araba #bakım #car #carwash #peugeot #opelcorsa #opel #peugeot3008 #mekanik"https://www.instagram.com/reel/DE9FTd8oeua/?igsh=YzR3MWNmcmU5MnRh
Sizin haberiniz var mı bu olaydan? Kopmadan değiştirsek bile 50.000 lira gibi bir masraftan bahsediyorlar....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: siyahtemas
Beyler daha önce sormuştum, bizim 3008lerin motorun sol üst tarafında bir zincir kopuyormuş ve 100.000,00 TL civarı zarar veriyormuş, bir de böyle birşey gördüminstagramÜÇ KARDEŞLER ÖZEL SERVİS on Instagram: "“Aracınızı önemsiyoruz”🛠️#özelservis #tamir #araba #bakım #car #carwash #peugeot #opelcorsa #opel #peugeot3008 #mekanik"https://www.instagram.com/reel/DE9FTd8oeua/?igsh=YzR3MWNmcmU5MnRh
Sizin haberiniz var mı bu olaydan? Kopmadan değiştirsek bile 50.000 lira gibi bir masraftan bahsediyorlar....1.2 benzinli motorları triger kayışı söz ettiğiniz parça. Bu parça ile ilgili sıkıntılar çıkmıştı. 2020 sonrası sorun giderildi. Yeni gelen hibrit modellerde ise zaten kayış yerini zincire bıraktı, tartışma tamamen kapandı.
Aracınız 1,2 litrelik motor ise
2020'den önce imal edildiyse kayış kontrolü yaptırın.
Daha yeni fakat içim rahat etsin diyorsanız yine kontrol ettirebilirsiniz.
Aracınız 1.2 litrelik benzinli model değilse, güle güle kullanmaya devam edin.
-
Şu 2020 de düzeltildi, 2022 de başka kayışa geçildi laflarını bırakın artık.
1.2 Puretech motorların hepsinde triger problemli.
Servislerde her gün patır patır 408 lere motor değiştiriliyor.
408 daha çıkalı ne oldu ki?
-
"408 lerde patır patır motor değiştiriliyor" servis bilgisi ve adet paylaşırsanız sağlıklı olur kullanıcılar için..
Konunun 3008 olduğunu hatırlatır, bununla ilgili bir veriye dayalı bilgi varsa daha doğru olur..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 27 Ocak 2025; 14:12:17 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Peugeot çalışanı olsaydım, adet bilgisi verirdim.
Çok yakın tanıdıklarım çalışıyor ve her gün motor değişimi yaptıklarını söylüyorlar.
-
Bu tip bilgileri konuda dikkate almamız çok sağlıklı olmaz.
Takdir edersiniz ki "öyle diyorlar, bir tanıdık söyledi" gibi ifadeler çok sağlıklı olmuyor. Tecrübeniz varsa bu sıkıntıda, paylaşmak için psa çalışanı olmanız gerekmiyor. "Her gün motor değişiyor" çok gerçekçi durmuyor açıkçası.. Yılda minimum 200 motor eder sadece sizin tanıdığınızin değiştirdiği. Tr de ki servis sayısı ile çarparsak, her satılan aracın motoru değişiyor gibi bir hesap çıkar..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 27 Ocak 2025; 14:34:3 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir tanıdığım var, kendisinin EUROREPAR servisi var, o dedi ki 1.2 motorlardaki triger parçalanması sorunu artık kalmamış...
-
2018 Dizel 3008 Gtline... Bütün kayışları (bildiğim kadar 2 tane triger ve V) 100.000 de değiştik... Şu anda 12.000 km ve tam 7 yıldır maşallah iyi geldik... Sadece direksiyonu sağa ve sola çevirip hafifçe hızlandığımda önde bir yerden tık tık tık sesler geliyor. Aksi gibi ustaya gidince ses olmuyor, kapalı otoparkta dairesel olarak yukarı çıkınca oluyor bu ses... Sadece bir usta "akis" başı olabilir dedi... Yaklaşık 5 aydır o sesle devam ediyorum...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X