Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (279. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64.582
Cevap
648
Favori
2.732.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 277278279280281
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada gözler 3008 in tasarımına alışınca yıllardır beğendiğim pek çok SUV demode ve eskimiş görünmeye başladı. Özellikle Xtrail ve CRV icin söylüyorum bunu.
    3008 ve CHR tasarımı ile bundan sonraki SUV Crossover estetik algısının dinamiklerini belirleyecek diye düşünüyorum. İster istemez sınıfın diğer araçları kendilerini bu trendle güncellemek zorunda hissedecek. Yeni tasarımlar gelince dediydi dersiniz :)
    ( hep gelip gelip 3008 forumunda başka arabaları övüyorlardı. Rahatladım be!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün serviste basamak taktırdım. Basamağa çok hevesim vardı bir suv ya da jeep alırsam mutlaka basamak taktıracağım diyordum.
    Fakat sanki o beklediğim hissi alamadım ya da basamaksız haline mi alışmıştım bilmiyorum ama içime tam oturmadı acaba taktırmasaydım daha mı iyi olur diye düşündüm.

    Sizin de görüşlerinizi rica ediyorum arkadaşlar sizce basamaklı mı yoksa basamaksız mı daha iyi? 😕
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • abidin0 A kullanıcısına yanıt
  • Basamak olmamış hocam. Orijinal parça mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bu 3008 e her şey yakışıyor.

    Maasallah. Gerçekten çok guzel olmuş.

    Basamaklı ayrı guzel basamaksınız ayrı.

    Fiyat da paylaşırsanız Yen'i taktıracak arkadaşlar faydalanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustimi -- 3 Aralık 2016; 23:29:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahin181 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam orjinal serviste taktırdım. Gören arkadaşlar da güzel olmuş diyorlar ama hala kafamda tam oturmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustimi kullanıcısına yanıt
    Basamak 1000 TL demişti, bunun üzerine paspas ve bagaj havuzunu hediye etmeye ikna etmiştim. Paspas ve bagaj havuzu daha ellerine ulaşmamış o yüzden şu an basamak için 735 TL aldı paspaslar gelince 265 daha ödeyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatihsrp F kullanıcısına yanıt
    Açık söylemek gerekirse basamak pek gitmemiş hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatihsrp F kullanıcısına yanıt
    Aslında basamak güzel fakat kapılardaki krom detaylar basamakta krom olmadığından gözümüze kötü geliyor. Kromları görmezden gelirsek çok yakışmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapı altı krom detaylara uymadığı için basamaklar biraz uygun durmamış gibi . Basamak kenarlarıda krom kaplanabilirse hoş duracağını düşünüyorum. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CKcelalkarakurt kullanıcısına yanıt
    Aynı anda aynı şeyleri yazmışız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende kapı altındaki siyah plastikten dolayı basamağın iyi görünmediğini düşünüyorum. Eğer o siyah plastik kısım olmasaydı kapılar aşağı kadar beyaz metal olsaydı o zaman hoş dururdu. Çok parçalı bir görüntü oluştu, beyaz - siyah - metal 🙄



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatihsrp -- 4 Aralık 2016; 0:06:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mk84 M kullanıcısına yanıt
    33 saniyeyle ben önce yazmışım. Sen benden kopya çekmişsin 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen haftalarda ise gidiş güzergahım gereği 11litre 9,5 litre gibi değerler paylaşınca benim beceriksizliğim gibi yorumlar olmustu. Ki defalarca anlatmama rağmen bazı kafalar anlamamıştı. Arac kısa mesafe 3. Vitese geçmeden 1-2 dur kalkla gidiyor demiştim.

    Bugün 6. Vitesle tanıştım. Bu da tarihe not dusulsin o halde
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihsrp

    Arkadaşlar bugün serviste basamak taktırdım. Basamağa çok hevesim vardı bir suv ya da jeep alırsam mutlaka basamak taktıracağım diyordum.
    Fakat sanki o beklediğim hissi alamadım ya da basamaksız haline mi alışmıştım bilmiyorum ama içime tam oturmadı acaba taktırmasaydım daha mı iyi olur diye düşündüm.

    Sizin de görüşlerinizi rica ediyorum arkadaşlar sizce basamaklı mı yoksa basamaksız mı daha iyi? 😕
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Basamaklar görüntü olarak iyi de, ben genel olarak özelliği yerden yüksek olan bir aracın altıan basamak takarak o yüksekliği standart binek araç seviyesine indirmeyi saçma buluyorum. Tümsekli yamuk bi otopark girişinden geçerken ya da kaldırımdan inerken o basamağın üstüne oturunca araba taktırdığınız güne lanet edebilirsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O benimde dikkat ettiğim bir konuydu arkadasım, taktırmadan önce özellikle sordum. Servis yetkilisi alttaki makaslar ile aynı mesafede olacağını söyledi ki taktırdıktan sonra aracın altına baktığımda gerçekten makaslar ile aynı seviyedeydi. Yani bir bir sürtünme olacaksa bu durumda basamak olmasada makaslar sürter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: eraser_6

    Peugeot kendini aştı 3008 lansmanına katıldım arabayı inceleme fırsatı buldum değişiklik isteyenleri gayet çizgileri tarz olan bir araba suv lar arasında f/p olarak beni cezbetti diyebilirim.

    Araba güzelde f/p demek zor.. Haaa ilk 1 yılda büyük kronik bir sorun çıkmazsa olabilir. Burada sorun Peugeot un sorun çıktığında alacağı tavır. Geri dönüşleri nasıl değerlrndireceği..?

    Mesela 2 Japon markanın değişik 2 davranışı var. Honda yeni güncel kasa crv çıktığında bir çok arkadaşımız Turbo hortumu yüzünden yolda kaldı. Hortum yerinden çıkıyor araba güçten düşüyor.. Ve sağa çekiyorsunuz. Bu durum honda ya bildirildi ve honda sessiz sedasız.. Loctite uygulaması ile bunu düzeltti... 2016 nisandan beri crv de bu sorun yok artık. Oysa Nissan yıllardır cvt sorunu yaşar.. İnanın Nissana gidin.. 2.eldeki QQ ve özellikle x traillerin yarıya yakını şanzıman arızası vermiştir.. Yazılım güncellemesi yapılmış veya şanzıman değişmiştir. Araç ile yüklü vaziyette.. eşya.. insan yüklü.. Giderken dağ başında kalıyorsunuz.. Araç çekiliyor. Ve sadece yazılım gümcellemesi yapılıyor. Büyük ihtimal tekrar edincede cvt değişiyor. Yine oluyor.. Ve Nissan 10.000 tl fark verin yeni araç verelim diyor.. Cvt yi yüksek torka dayanıklı hale getirmiyor.. Yeni yazılım yükleyelim diye aslında gücü.. Torku düşürüyor... Yani cvt hatasını hala kabul etmiyor.. Bir arkadaşım gece vakti samsun yolunda kaldı.. Araçta 2 çocuk.. Annesi ve eşi vardı. Bagaj yüklü.. Perişanlık yani.. Damadım x trail alacağım dedi.. Bu sıkıntıyı söyledim.. Haklı olarak her x trail de olmaz ya... dedi.. 2 gün sonra beni aradı.. Yüzbaşıoğlu Nissan bayiindeyim.. Aracı alıyorum.. Çok keyifli.. güzel dedi.. Hayırlı olsun dedik.

    1 saat sonra aradı.. Boğaz köprüsünün üstünde kaldık.. Cvt arızası dedi... Daha araç 50-60 km. De.. Çekici ile servise gitti. Yeni araç değişimi istemedi mahkeme hala sürüyor.. Yani dsg ye laf söylenir ama Nissan dada bu var.. Haa ww napıyor dsg de..? Yağlıya geçti... artık mineral yağ kullanıyor .v s . Ama dsg den vazgeçmiyor. Şimdi Peugeot servisindeki elemanlar .. Tüm servislerden bahsediyorum.. maalesef yetersiz.. bilgisiz .. Siz olası bir problemde 3008 i servise götürdüğünüzde.. Ufo görmüş masum köylü gibi bakacaklar. İnşallah bu 6-7 aylık süreçte kronik bir sorun çıkmaz ve ağız tadıyla araçları kullanırsınız..

    3 yıldır aynı motorlar ve otomatik şanzuman kullanılıyor yani UFO gibi bakmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Düşük hacimde şu cvt yi bir türlü uyduramadılar dizel motora.
    Önce ford un tdci cvt fiyaskosu
    Bir önceki kasa A4 lerdede problemleri okudum.
    Honda boşuna zf ye dönmedi.
    Toyota benzine koydu ve sorunsuz ama 1,4 dizele tek kavrama ile devam dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktor-xx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: eraser_6

    Peugeot kendini aştı 3008 lansmanına katıldım arabayı inceleme fırsatı buldum değişiklik isteyenleri gayet çizgileri tarz olan bir araba suv lar arasında f/p olarak beni cezbetti diyebilirim.

    Araba güzelde f/p demek zor.. Haaa ilk 1 yılda büyük kronik bir sorun çıkmazsa olabilir. Burada sorun Peugeot un sorun çıktığında alacağı tavır. Geri dönüşleri nasıl değerlrndireceği..?

    Mesela 2 Japon markanın değişik 2 davranışı var. Honda yeni güncel kasa crv çıktığında bir çok arkadaşımız Turbo hortumu yüzünden yolda kaldı. Hortum yerinden çıkıyor araba güçten düşüyor.. Ve sağa çekiyorsunuz. Bu durum honda ya bildirildi ve honda sessiz sedasız.. Loctite uygulaması ile bunu düzeltti... 2016 nisandan beri crv de bu sorun yok artık. Oysa Nissan yıllardır cvt sorunu yaşar.. İnanın Nissana gidin.. 2.eldeki QQ ve özellikle x traillerin yarıya yakını şanzıman arızası vermiştir.. Yazılım güncellemesi yapılmış veya şanzıman değişmiştir. Araç ile yüklü vaziyette.. eşya.. insan yüklü.. Giderken dağ başında kalıyorsunuz.. Araç çekiliyor. Ve sadece yazılım gümcellemesi yapılıyor. Büyük ihtimal tekrar edincede cvt değişiyor. Yine oluyor.. Ve Nissan 10.000 tl fark verin yeni araç verelim diyor.. Cvt yi yüksek torka dayanıklı hale getirmiyor.. Yeni yazılım yükleyelim diye aslında gücü.. Torku düşürüyor... Yani cvt hatasını hala kabul etmiyor.. Bir arkadaşım gece vakti samsun yolunda kaldı.. Araçta 2 çocuk.. Annesi ve eşi vardı. Bagaj yüklü.. Perişanlık yani.. Damadım x trail alacağım dedi.. Bu sıkıntıyı söyledim.. Haklı olarak her x trail de olmaz ya... dedi.. 2 gün sonra beni aradı.. Yüzbaşıoğlu Nissan bayiindeyim.. Aracı alıyorum.. Çok keyifli.. güzel dedi.. Hayırlı olsun dedik.

    1 saat sonra aradı.. Boğaz köprüsünün üstünde kaldık.. Cvt arızası dedi... Daha araç 50-60 km. De.. Çekici ile servise gitti. Yeni araç değişimi istemedi mahkeme hala sürüyor.. Yani dsg ye laf söylenir ama Nissan dada bu var.. Haa ww napıyor dsg de..? Yağlıya geçti... artık mineral yağ kullanıyor .v s . Ama dsg den vazgeçmiyor. Şimdi Peugeot servisindeki elemanlar .. Tüm servislerden bahsediyorum.. maalesef yetersiz.. bilgisiz .. Siz olası bir problemde 3008 i servise götürdüğünüzde.. Ufo görmüş masum köylü gibi bakacaklar. İnşallah bu 6-7 aylık süreçte kronik bir sorun çıkmaz ve ağız tadıyla araçları kullanırsınız..

    3 yıldır aynı motorlar ve otomatik şanzuman kullanılıyor yani UFO gibi bakmazlar

    benim 5008 2011 model...yani 6 yaşında..şanzımanda auto r 6.....yani robotize ....otomtikleştirilmiş manuel şanzıman...allahtan sorun çıkarmıyor..ama hala bilmiyorlar bu şanzımanı hep standart işler gelsin bakım yapalım..istiyorlar...bir sorun olursa hemen bilgisayara bağlayıp bakalım diyorlar...bir servis yazılım güncellemesine gerek yok diyor...diğeri faydalı ..diyor..bir diğerinin haberi bile yok böyle bir uygulamadan..yani ankarada yetkili ve en büyük 3 servis abc ,göral ve fatih peugeotta bir standart yok..yağ değişiminde kullanım kılavuzunda 5 x 30 önerilmesine rağmen 5x40 yağ koyalım abi..bişi olmaz diyen yetkili servis var...triger kayışını(peugeot 180.000 km de değişir demesine rağmen)...100.000 de değişmesi gerekir diyen yetkili servis var..herşeyi siz takip etseniz bile kabul ettirmeniz bile ayrı bir uğraş gerektiriyor....




  • Fatihsrp F kullanıcısına yanıt
    tek kelime. çıkart. nedenmi? işte sebebler..
    bu araçta kapılar açıldığında marşpierrelerde çamur olmaz. dizayn ergonomi ona göre. e şimdi bunu bozmuş oldu basamak?
    bu 1, 2cisi bu suv spor havasınbd aiken hantallaştirmiş. 100 kişiye sorsan çoğunluk bunu söyler.
    ayrıca ne işe yariyo mantik olarak=? hiç, boş,
    fiyat desen milyar vardir. o paraya daha guzel aksesuarlar alabilirdiniz. (aslında gerek yok)
  • 
Sayfa: önceki 277278279280281
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.