Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
41.376
Cevap
301
Favori
2.391.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu yeni kasa mi iyi bir makyaj mi ben tam anlamadim acikcasi.
    Yani ornek veriyorum h kasadan buna gecildiginde arac tamamen degistigi icin yeni kasa,
    Ama bu kasa bariz sekilde j ye benziyor.
    Bence yeni dogmusa benzemiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç güzel olmuş. Uzun kaput, arkaya doğru alçalan tavan yapısı ve dar bagaj kapağıyla birazcık Golf' den esinlenmeler var. Motorları da kulağa hoş geliyor ama teknik verilere bakmak lazım. Bu arada araç 2.6 cm alçalmasına rağmen rüzgar katsayısı 0,30 cd' ye düşebilmiş. Bana biraz fazla geldi. Bu değer B segmenti değerleriyle aynı. Golf' ün 0,27 cd...
  • 200kg hafiflemiş 1.6 cdti performansı oldukça tatmin edici olacaktır diye düşünüyorum. Muhtemelen 9sn civarı olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok can yakar
  • Araç hafiflemişse ben alırım.soru şu ki sport 1.4 turbo mu enjoy 1.6 dizel mi :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cantlar 17 ınç mi yine acaba?
  • Astra fena geliyor, çok can yakacak.
     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)
  • Yeni arabamız ya bu ya mazda 3 olacak. En iyisi bi versus konusu açayım ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Ön tarafı clioya arka tarafı leona benzeten bir tek ben miyim

    Kaç ben oyalarım kaç, Meksika sınırında buluşuruz yeni pasaportları ayarladım

    Haters gonna hate
  • Donanımhaber benzetme timi görevini tamamladıysa yorumlara geçelim;

    Astra benim gözümde Türkiye'deki bir çok C sınıfındaki rakibinden daha iyi bir araç. En son Hyundai'lerle, Kia'larla kıyaslanır hale geldi. Umarım hak ettiği araçlarla yarışabilecek bir araç olmuştur. Pazara da düzgün bir fiyatla girer. 3 senedir Astra J kullanıcısıyım, ondan önce de Insignia. Astra J'nin hoş ve yumuşak hatlı duruşu sınıfındaki diğer araçlara nazaran artık modasını kaybetmişti. Bu sınıfta tutulan çoğu araç sert çizgilere sahip. A3 gibi Golf gibi sert çizgilere sahip bir Astra olması hoşuma gitti açıkcası. Ne zaman bir A3 ya da Giulietta görsem beni heyecanlandırıyor. Sanıyorum bu araba da öyle olacak. Sonunda Astra J'lerin içindeki ucuz hava katan ikinci parça plastikten kurtulunmuş. Daha bütün duran bir konsol yapılmış. Gayet şık. Fakat ben eski aracın direksiyonu üzerindeki kumandaların sadeliğini seviyordum. Bu biraz daha karmaşık gibi.

    Kendi aracımdan hoşnutsuz olduğum yanı ara hızlanmanın yetersizliği. Yeni kasa aracın platformu da tamamen yeni. Youtube'da kamuflajlı arabaların incelemesi var. Açıkcası ümitliydim bu arabadan ama gözlemleyebildiğim kadarıyla kamuflajlı arabalar da vites geçişlerinden sonra bayılıyor gibi duruyor. Kullanmadan anlaşılmaz, incelemek gerek.

    Opel, yeni Astra'yı bir kaç özellikle ön plana çıkartmaya çalışıyor.
    * 200 kiloya kadar hafif deniyor. Yeni 1.4 motor bloğu tamamen alüminyumdan tasarlanmış. Sanıyorum bu 200 kiloluk azalma 1.4'lerde olacak.
    * Yeni CarPlay destekli R 4.0, R700 ve NAV900 sistemleri. CarPlay sistemi ile Android, IOS işletim sistemli telefonlar cihaz ile entegre çalışabilecek. iPhone'larda Siri üzerinden kontrol sağlanabilecek. Mesajlar, fotoğraflar, müzikler görülebilecek, Spotify gibi aplikasyonlar kullanılabilecek. Android'lerde bunlara artı olarak daha fazla 3. parti uygulama (Whatsapp vs.) desteklenecek. Kamuflajlı arabada Corsa'daki müzik sistemi vardı. Sanıyorum bunlar da opsiyonel olacak. Opel'in Astra J'de Nav650 için 2800tl istediğini düşünürsek en az 4.000tl'lik opsiyon olacaktır.
    * Araçta otomatik park özelliği var. Çok kullanılmadığı göz önünde bulunursa yine opsiyonel olacaktır. (Opel'in resmi web sitesindeki yüksek çözünürlüklü fotoğraflardan görülebiliyor)
    * Selefi çoğu araçta bulunan Panoramik Cam Tavan özelliği olmayabilir. Kamuflajlı araçlarda normal sunroof var.
    * IntelliLux adlı yeni matrix far sistemi. Bunun da videoları var. Muhteşem bir sistem. Eğer yeni araçta AFL olursa opsiyonel ya da sadece Cosmo için standart olacaktır. GM Türkiye'nin bunu tamamen opsiyonel getirmesi durumunda gelecek araba çok şık olmayacaktır.
    * Araçlara anahtarsız çalıştırma sistemi ile birlikte start stop gelmiş. (VW gibi her araçta değil, sadece bazı modellerde vardı start-stop) Umarım tüm araçlarda standart olur bu iki özellik ki sınıfında bir adım öne çıksın.
    * Kör nokta uyarı sistemi ve adaptif cruise control gözüküyor görsellerde. Opsiyonel olacağını düşünüyorum yine.
    * Çok ayrıntılı incelenirse, özellikle kapı içlerinde J'ye nazaran daha ucuz malzeme kullanılmış gibi. Sadece yanılma da olabilir. Fazla fotoğraf görmeli.

    Olması gerektiği dolulukta, 1.3 dizel bir Corsa'nın 65.000'lere geldiği, 1.6 CDTI Cosmo Astra'nın liste fiyatının 80.000 olduğu düşünülürse ortalama dolulukta manuel 1.6 dizel bir Astra 85-90.000 civarında gelecektir. Hele IntelliLux, R 4.0, Kör nokta uyarı sistemi vs istenirse rahat 95-100'ü bulacak bir araba olacak gibi. Umarım ya bu fiyatlardan gelmez, ya da bu fiyatlardan gelen araba gerçekten bu paraları hak eden bir araba olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cridor -- 2 Haziran 2015; 0:11:28 >




  • Sedanı nasıl olacak acaba? Kafamdaki focus fikrini silebilir mi tabi benim için o önemli ancak arka koltuklarda bile ısıtma ilgi çekici geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • J kasa daha oturakĺı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedan araçlar çok daha sonra güncelleniyor opelde.hb çıktıktan 1-2 sene sonra gelir büyük ihtimal.önceki kasalarda böyle oldu yanlış hatirlamiyorsam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasada dolasan beyaz bi fotoş vardi, o daha guzeldi, bu biraz bekledigimden sade. Canlisi daha bi cekici olabilitesi var sanki... Ic mekan daha guzel olmus ozellikle sag yolcu tarafi. Arka kapinin arka kismi biraz egreti geldi gozume. Dis tasarim ogeleri acisindan tam tatmin olamadim ama surus ve ic ergonomi konusunda umitliyim. Ilerde alma niyetim devam ediyor ama teste bagli. Bir de sedana uygun bir kasa gibi, daha yassi bi sedan gelecek sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orta konsol çok güzel duruyor ekranı çok güzel yerleştirmişler müthiş duruyor mercedes,opelden örnek alsın ve dış hatları çizgileri gayet güzel duruyor ama dış tasarımı pek beğenemedim yollara düşünce canlı canlı görünce fikir değişebilir.
  • Şanzımanda bi yenilik yok mu acaba? Hiç bahsedilmemiş tanıtımlarda. İnşallah motoru,tasarımı yenileyip eski otomatik şanzımanla getirmek gibi bir hata yapmamışlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    Şanzımanda bi yenilik yok mu acaba? Hiç bahsedilmemiş tanıtımlarda. İnşallah motoru,tasarımı yenileyip eski otomatik şanzımanla getirmek gibi bir hata yapmamışlardır.

    Dizeller tork konvertörlü bir şanzımanla gelecektir ama benzinliler belli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluemoon

    Bu yeni kasa mi iyi bir makyaj mi ben tam anlamadim acikcasi.
    Yani ornek veriyorum h kasadan buna gecildiginde arac tamamen degistigi icin yeni kasa,
    Ama bu kasa bariz sekilde j ye benziyor.
    Bence yeni dogmusa benzemiyor..

    Makyaj gibi durmasının nedeni; sıradışı değişimin yadırganabilmesi, gelenekçilik ve mevcut alıcı kitlesinin düşünülmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cridor

    Donanımhaber benzetme timi görevini tamamladıysa yorumlara geçelim;

    Astra benim gözümde Türkiye'deki bir çok C sınıfındaki rakibinden daha iyi bir araç. En son Hyundai'lerle, Kia'larla kıyaslanır hale geldi. Umarım hak ettiği araçlarla yarışabilecek bir araç olmuştur. Pazara da düzgün bir fiyatla girer. 3 senedir Astra J kullanıcısıyım, ondan önce de Insignia. Astra J'nin hoş ve yumuşak hatlı duruşu sınıfındaki diğer araçlara nazaran artık modasını kaybetmişti. Bu sınıfta tutulan çoğu araç sert çizgilere sahip. A3 gibi Golf gibi sert çizgilere sahip bir Astra olması hoşuma gitti açıkcası. Ne zaman bir A3 ya da Giulietta görsem beni heyecanlandırıyor. Sanıyorum bu araba da öyle olacak. Sonunda Astra J'lerin içindeki ucuz hava katan ikinci parça plastikten kurtulunmuş. Daha bütün duran bir konsol yapılmış. Gayet şık. Fakat ben eski aracın direksiyonu üzerindeki kumandaların sadeliğini seviyordum. Bu biraz daha karmaşık gibi.

    Kendi aracımdan hoşnutsuz olduğum yanı ara hızlanmanın yetersizliği. Yeni kasa aracın platformu da tamamen yeni. Youtube'da kamuflajlı arabaların incelemesi var. Açıkcası ümitliydim bu arabadan ama gözlemleyebildiğim kadarıyla kamuflajlı arabalar da vites geçişlerinden sonra bayılıyor gibi duruyor. Kullanmadan anlaşılmaz, incelemek gerek.

    Opel, yeni Astra'yı bir kaç özellikle ön plana çıkartmaya çalışıyor.
    * 200 kiloya kadar hafif deniyor. Yeni 1.4 motor bloğu tamamen alüminyumdan tasarlanmış. Sanıyorum bu 200 kiloluk azalma 1.4'lerde olacak.
    * Yeni CarPlay destekli R 4.0, R700 ve NAV900 sistemleri. CarPlay sistemi ile Android, IOS işletim sistemli telefonlar cihaz ile entegre çalışabilecek. iPhone'larda Siri üzerinden kontrol sağlanabilecek. Mesajlar, fotoğraflar, müzikler görülebilecek, Spotify gibi aplikasyonlar kullanılabilecek. Android'lerde bunlara artı olarak daha fazla 3. parti uygulama (Whatsapp vs.) desteklenecek. Kamuflajlı arabada Corsa'daki müzik sistemi vardı. Sanıyorum bunlar da opsiyonel olacak. Opel'in Astra J'de Nav650 için 2800tl istediğini düşünürsek en az 4.000tl'lik opsiyon olacaktır.
    * Araçta otomatik park özelliği var. Çok kullanılmadığı göz önünde bulunursa yine opsiyonel olacaktır. (Opel'in resmi web sitesindeki yüksek çözünürlüklü fotoğraflardan görülebiliyor)
    * Selefi çoğu araçta bulunan Panoramik Cam Tavan özelliği olmayabilir. Kamuflajlı araçlarda normal sunroof var.
    * IntelliLux adlı yeni matrix far sistemi. Bunun da videoları var. Muhteşem bir sistem. Eğer yeni araçta AFL olursa opsiyonel ya da sadece Cosmo için standart olacaktır. GM Türkiye'nin bunu tamamen opsiyonel getirmesi durumunda gelecek araba çok şık olmayacaktır.
    * Araçlara anahtarsız çalıştırma sistemi ile birlikte start stop gelmiş. (VW gibi her araçta değil, sadece bazı modellerde vardı start-stop) Umarım tüm araçlarda standart olur bu iki özellik ki sınıfında bir adım öne çıksın.
    * Kör nokta uyarı sistemi ve adaptif cruise control gözüküyor görsellerde. Opsiyonel olacağını düşünüyorum yine.
    * Çok ayrıntılı incelenirse, özellikle kapı içlerinde J'ye nazaran daha ucuz malzeme kullanılmış gibi. Sadece yanılma da olabilir. Fazla fotoğraf görmeli.

    Olması gerektiği dolulukta, 1.3 dizel bir Corsa'nın 65.000'lere geldiği, 1.6 CDTI Cosmo Astra'nın liste fiyatının 80.000 olduğu düşünülürse ortalama dolulukta manuel 1.6 dizel bir Astra 85-90.000 civarında gelecektir. Hele IntelliLux, R 4.0, Kör nokta uyarı sistemi vs istenirse rahat 95-100'ü bulacak bir araba olacak gibi. Umarım ya bu fiyatlardan gelmez, ya da bu fiyatlardan gelen araba gerçekten bu paraları hak eden bir araba olur.

    Tavan aslında panaromik açılır cam tavana uygun duruyor gibi.

     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

    Birde ön kapıdaki yuvalar daha büyük ve ergonomik olabilirmiş sanki, fotoğraflardan ufak geldi gözüme.




  • Rakiplerine oranla çok daha yakışıklı olmuş. Çok güzel görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.