Şimdi Ara

YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
4
Favori
34.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Bu sübap olayı açıkcası bana da tuhaf geliyor,Mehmet Usta yukarıda sübapların magnezyumdan çeliğe dönüştürüldüğünü söylemiş;
    Fakat bahsi geçen Prins'te zaten sübaplara zarar gelmesini engellendiği iddia edilen yağlama sistemi mevcut değil mi?
    Ayrıca;aracı üreten arkadaşlar magnezyum sübabı ne için çeliğe tercih etmiş? Aracın çelik sübapla çalışması da bir risk değil midir ?

    Yanlış anlaşılmasın,sadece meraklı bir insanım;ne Astra J aracım var,ne de şu an için almayı düşünüyorum.

    Edit:BRC zaten 25 bin liraya kadar sigorta yapıyor olası motor arızalarına karşı.



    2 İLE 3 SENE ÖNCE BİZEDE ÇOK TUHAF GELİYORDU. FRANSADA SAEDE LPG Lİ ARAÇLAR İÇİN ÇELİK SUPAP İMAL EDEN FABRİKALAR. ALMANYADA HOLLANDADA PORTEKİZDE POLONYADA BU TÜR ARAÇLARIN YAKIT DEĞİŞMİ İÇİN SUPAPLAR ÇELİK SUPAP LARLA DEĞİŞTİRİLİYOR. VE ÜCRETİNİDE MÜŞTERİ ÖDÜYOR. MALİYETİDE 500 LİRA İLE 1000 TL ARASINDA DEĞİŞİYOR. ARACA GÖRE.
    PRİNS VALVE CARE SİSTEMİ SUPAP VE SUPAP YATAKLARI İÇİN GELİŞTİRLMİŞ BİR SİSTEM. ANCAK ISIYA DAYANAN BİR SİSTEM DEĞİL. 800 DERECEDE SUPAPLARIN BAŞINA BORUYLA YAĞ PÜSKÜRTÜLSEDE FAYDA ETMEZ.. AMA KORUYUCUDUR.. SUPAP MEKANİZMASININ KROM TUTMASINI ENGELLER..

    NİSSAN QASQAİ, OPEL ASTRA J KASA, OPEL İNSİGNİA, MİTSUBİSHİ LANCER, MAZDA 3 BU ARAÇLAR İÇİN YAĞLAMA SİSTEMİ TAFSİYE DEĞİL ZORUNLUIDUR.. AMA ÇÖZÜMDE DEĞİLDİR.. SADECE KORUYUCUDUR..




  • VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER .. J KASALAR İÇİN SAPLAMA UYGULAMASI OLDUĞUNU BEYAN ETMİŞTİM PEK FOTO YÜKLEMEYİ BİLMESEMDE SAPLA ATILMIŞ BİR ARACIN FOTOSUNU BURAYA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM SAYGILAR...



     YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ
  • VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER .. J KASALAR İÇİN SAPLAMA UYGULAMASI OLDUĞUNU BEYAN ETMİŞTİM PEK FOTO YÜKLEMEYİ BİLMESEMDE SAPLA ATILMIŞ BİR ARACIN FOTOSUNU BURAYA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM SAYGILAR...



     YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ
  • VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER .. J KASALAR İÇİN SAPLAMA UYGULAMASI OLDUĞUNU BEYAN ETMİŞTİM PEK FOTO YÜKLEMEYİ BİLMESEMDE SAPLA ATILMIŞ BİR ARACIN FOTOSUNU BURAYA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM SAYGILAR...



     YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ
  • VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER .. J KASALAR İÇİN SAPLAMA UYGULAMASI OLDUĞUNU BEYAN ETMİŞTİM PEK FOTO YÜKLEMEYİ BİLMESEMDE SAPLA ATILMIŞ BİR ARACIN FOTOSUNU BURAYA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM SAYGILAR...



     YENİ OPEL ASTRA J 2011 - BRC LPG DÖNÜŞÜMÜ
  • Teşekkürler Mehmet Usta. Sanırım beklemeye devam. Saplama işi de pek hoş görünmüyor açıkçası. İlerde bir çözüm olur mu? Ya da Prinsin falan uygun kiti çıkacak mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka

    DEĞERLİ MESLEKTAŞLARIM DEĞERLİ FORUM OKUYUCULARI SORMUŞ OLDUĞUM SORULARIN CEVABINI ALMADIĞIM İÇİN BELKİDE ANLATAMADIM HİSSİNE KAPILIP TEKRARDAN YAZIYORUM..

    ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM KESİNLİKLE AMACIM SADECE VE SADECE SAYGI ÇERÇEVESİNDE BİLGİ ALIŞVERİŞİNDE BULUNMAKTIR.. DÜNYADA NAM SALMIŞ VE BU SEKTÖRDE TEKNOLOJİNN HER YÖNÜNDEN FAYDALANMIŞ FİRMALAR ÖZELİKLE (MTM) BRC, AEB, PRİNS, VİALLE,GFİ(TELEFLEX) ÇOK KALİTİTELİ ÜRÜNLER SUNMUŞTUR.. AYNI ŞEKİLDE OTOMOBİL FARBRİKALARIDA GÜN GÜN YENİ MODELLER YENİ ÜRÜNLERLE PİYASAYA GİRMEKTEDİR..

    İLK OLARAK LANCER DE PATLAYAN SUPAP ERİMESİ JAPONYADA DUYURLMUŞTUR. ÖZELİKLE SON MODEL ARAÇLARDA DA SIKÇA GÖRÜLEN SUPAP ERİMESİNE ÇÖZÜM ŞUANA KADAR YOKTUR..

    1. SUPAP ERİMESİ NEDİR..( bu soruyu yukardaki yazımdada belirttim çok enteresan bir cevap aldım)
    2. SUPAP NEDEN ERİR.
    3. YAĞLAMA SİSTEMLERİ SUPAP ERŞİMESİNE KARŞI ETKENMİDİR.
    4.PİPO SİSTEMİ ÖZELİKLE ASTRA J KASALARA UYGULAMANIZ DOĞRUMUDUR. SAPLAMA ATILIP YAKITI DİREK SUPAP BAŞLARINA GÖNDERMEK DAHA VERİMLİ OLMAZMI. NİTEKİM J KASALARA SAPLAMA ATILMADIĞI TAKTİRDE PİPOLU SİSTEMDE OLSA KARIŞIM DOĞRU OLMAYCAĞINDAN BELİRLİ BİR SÜREDE ARIZA LAMBASI YANAR.. DOĞRUMU DEĞİLMİ.
    5. VİALLE ,PRİNS GİBİ HOLLANDA MARKALARI SUPAP ERİMESİ İÇİN BAZI ARAÇLARA LPG UYGULAMA YASAĞI KOYDU EN AZINDAN BELİRLİ ŞARTLAR DOĞRULTUSUNDA VE KESİNLİKLE MÜŞTERİDEN SORUMLULUK ÜSTLENMEK ÜZERE İMZALI BELGE İSTENMELİYDİ.. VE BU ARAÇLARIN İÇİNDE J KASA ASTRADA VARDIR. PEKİ BRC (MTM) BU ARAÇLAR İÇİN LPG UYGULAMASINDA SAKINCA GÖRÜYORMU YOKSA TAKTIRMANIZIMI TAFSİYE EDİYOR.. EDİYORSA NEDEN..
    6. BU ARAÇLARDAKİ BENZİN STARTEJİSİNDEN KAYNAKLANAN PROBLEMLER AEB TARAFINDAN ÇÖZÜLMÜŞTÜ. ACABA AEB NİN ÜRÜNÜNÜ MÜ KULLANDINIZ YOKSA MOCAN OTOGAZ OLARAK GERÇEKTEN BU SORUNU ÇÖZECEK BİR APARAT YADA BİR SİSTEMMİ GELİŞTİRDİNİZ..

    BU SORULARLA UMARIM SİZİ RAHATSIZ ETMEMİŞİMDİR.
    BENİM BİLDİĞİM SUPAP ERİMESİNİN NEDENİ DÜŞÜK MAGNEZYUM ALAŞIMDAN ÜRETİLEN HER SÜPAP HASSASTIR VE ISIYA DAYANMAZ. YANİ YAKIT BESLEMEYLE ALAKALI DEĞİLDİR. DOĞRU KARIŞIMDA BİLE SUPAP ERİMESİ MEVCUTTUR.. YANİ YAKIT BESLEMESİ OLMADIĞINDAN SİSTEM FAKİR DE KALIP AŞIRI ISINMAYA BAĞLI ERİME OLMASI DEĞİL.. DOĞRU KARIŞIMDA BİLE ISIYA BAĞLI ERİME.. YANİ ARAÇ BENZİNDE ÇALIŞIRKEN ORTALAMA (bu sısı aracın çalışma devrine göre değişiklik kazanabilir)500 İLE 600 DERCEDE SEYREDİLİRKEN . ARAÇ LPG YE GEÇTİĞİ GİBİ YANMA ODASINDAKİ ISI 800 İLE 1000 DERECE ARASINDA SEYREDER. BU YÜKSEK ISIYA DAYNAMAYAN SUPAPLAR ZAMAN İÇİNDE ÖZELİĞİNİ YİTİRİR. BU SUPAPLARIN İMALATINDAN KAYNAKLANAN PROBLEMDİR. GEVÇEK MAGNEZYUM ALAŞIMLI OLDUĞUNDAN YANİ SIKIŞTIRILMAMIŞ MAGNEZYUM ALAŞIMI..

    ŞİMDİ ÖZELİKLE RİCA EDİYORUM: KİMSE ÇIKIP FAKİR KARIŞIMDA KALIRSA ERİR DEMESİN. KİMSE ÇIKIP ABİ BİZ TAKTIK BİLMEM KAÇ KM OLDU SORUN YOK DEMESİN. ŞIP DİYE KENDİNİ BELLİ EDEN BİR VAKA DEĞİL ZATEN. KİMSE ÇIKIP DÜŞÜK MAGNEZYUM ALAŞIMLI DİYE BİŞEY YOK MAGNEZYUM ALAŞIMLIDIR DEYİP BÜTÜN SUPAPLARI AYNI GURUBA KOYMASIN. KİMSE ÇIKIP MATIĞA DAYALI CEVAPTA YAZMASIN.

    BU GERÇEKTEN ÖNEMLİ BİR PROBLEMDİR AVRUPADA YADA DÜNYANIN BAŞKA YERLERİNDE BÜTÜN FİRMALAR BİRBİRLERİYLE DAYANIŞMA İÇİNDE OLUP SORUNLARINI DAYANIŞMAYA DAYALI HALLEDİYOR.. BİZDE BURDA BİLGİ ALIŞVERİŞİNDE BULUNARAK TEMİZ BİR TARTIŞMA ORTAMINDA HEM LPG KULLANICILARINI HEMDE KULLANICI ADAYLARINI BİLGİLENDİREREK BUI SEKTÖRÜ DAHA KALİTELİ YERLERE ÇEKEBİLİRİZ.

    NETİCEDE HEPİMİZ BİRER VATANDAŞIZ. KULLANICI 2000 TL SULARINDA SEYREDEN LPG CİHAZLARINDAN BİRİNİ TAKIP ANCAK 15.000 VE YUKARISI KM YOL YAPTIKTAN SONRA KARA GECEBİ,LİR.. VE TRAM KARA GEÇECEĞİM DERKEN SUPAP ERİTEREK EN AZ 1000 TL ZARARA GİRECEKSE BUNU BİLEREK HAREKET ETMESİ GEREKİR. BU TÜR ARAÇLARI OLAN İNSANIMIZI BİLGİLENDİRMEK YİNE BİZ LPG MONTAJCILARINA DÜŞER DİYE DÜŞÜNÜYORUM..

    VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER .. J KASALAR İÇİN SAPLAMA UYGULAMASI OLDUĞUNU BEYAN ETMİŞTİM PEK FOTO YÜKLEMEYİ BİLMESEMDE SAPLA ATILMIŞ BİR ARACIN FOTOSUNU BURAYA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM SAYGILAR...


    LPG' de yanmanın daha yüksek sıcaklıkta olduğu yanılgısını düzeltme gereği duydum.


    Volumetrik olarak LPG ve Benzinin alt kalorifik güçleri şöyledir:
    Benzin = 32.3 MJ/Dm3
    LPG = 25.6 MJ/Dm3
    LPG' nin Alt kalorifik gücü benzine göre daha düşük olduğundan bilinenin aksine yanma daha düşük sıcaklıklarda gerçekleşmektedir.
    Benzinle çalışmada tam yük civarında karışım aşırı zengin olup yanma bozulmakta, CO ve HC emisyonları artarken NOx emisyonları azalmaktadır.
    LPG' de ise tam yükte karışım fakir olup, CO ve HC emisyonları düşmekte, buna karşılık NOx artmaktadır.
    Bu durum bazı çevrelerce yorumlanırken, NOx değerlerindeki artışın benzinde olduğu gibi yanma esnasında oluşan yüksek sıcaklığa bağlanmaktadır. Bilindiği gibi benzinde yanma sırasında sıcaklık ne kadar yüksek olursa NOx emisyonları o ölçüde yüksek çıkmaktadır.
    LPG' de durum tamamen farklı olup, Alt Kalorifik Güçlerden de görüldüğü gibi yanma esnasında silindirlerde daha fazla sıcaklık oluşması fiziken mümkün değildir.
    Farklı yakıt kullanımında yanma odasında oluşabilecek sıcaklıklar açısından LPG veya DOĞALGAZ benzine göre gerek volumetrik verim ve gerekse adyabatik alev sıcaklıkları açısından daha avantajlı görünmektedir. Dolayısıyla bu yakıtlarla daha düşük sıcaklıklar ve daha düşük ısıl zorlamalar oluşmaktadır.

    Not: 2A Mühendislik A.Ş. Bilgi bankasından alıntıdır.




  • taktıracak arkadaşlara diyeceğim lpg nerde taktırırsanız taktırın arıza lambası yanmama garantisini isteyin yoksa taktırıp başınızı ağırtmayın bende 2.0 turbo 200bg astra sahibiyim yaklaşık 3500 km yaptım ilk bin km de 2 kere yandı sonra birdaha yanmadı onuda başta söylemişlerdi bin km den sonra yanarsa mal benim diye bende o şekilde kabul ettim şuan benzinden hiç farkı yok yakıtta 550tl yakan aracım şimdi normal 288kuruş basarsam 330 kuruşu geçmiyor.ah bide gaza zam gelmese daha da güzel olucak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Bu sübap olayı açıkcası bana da tuhaf geliyor,Mehmet Usta yukarıda sübapların magnezyumdan çeliğe dönüştürüldüğünü söylemiş;
    Fakat bahsi geçen Prins'te zaten sübaplara zarar gelmesini engellendiği iddia edilen yağlama sistemi mevcut değil mi?
    Ayrıca;aracı üreten arkadaşlar magnezyum sübabı ne için çeliğe tercih etmiş? Aracın çelik sübapla çalışması da bir risk değil midir ?

    Yanlış anlaşılmasın,sadece meraklı bir insanım;ne Astra J aracım var,ne de şu an için almayı düşünüyorum.

    Edit:BRC zaten 25 bin liraya kadar sigorta yapıyor olası motor arızalarına karşı.



    2 İLE 3 SENE ÖNCE BİZEDE ÇOK TUHAF GELİYORDU. FRANSADA SAEDE LPG Lİ ARAÇLAR İÇİN ÇELİK SUPAP İMAL EDEN FABRİKALAR. ALMANYADA HOLLANDADA PORTEKİZDE POLONYADA BU TÜR ARAÇLARIN YAKIT DEĞİŞMİ İÇİN SUPAPLAR ÇELİK SUPAP LARLA DEĞİŞTİRİLİYOR. VE ÜCRETİNİDE MÜŞTERİ ÖDÜYOR. MALİYETİDE 500 LİRA İLE 1000 TL ARASINDA DEĞİŞİYOR. ARACA GÖRE.
    PRİNS VALVE CARE SİSTEMİ SUPAP VE SUPAP YATAKLARI İÇİN GELİŞTİRLMİŞ BİR SİSTEM. ANCAK ISIYA DAYANAN BİR SİSTEM DEĞİL. 800 DERECEDE SUPAPLARIN BAŞINA BORUYLA YAĞ PÜSKÜRTÜLSEDE FAYDA ETMEZ.. AMA KORUYUCUDUR.. SUPAP MEKANİZMASININ KROM TUTMASINI ENGELLER..

    NİSSAN QASQAİ, OPEL ASTRA J KASA, OPEL İNSİGNİA, MİTSUBİSHİ LANCER, MAZDA 3 BU ARAÇLAR İÇİN YAĞLAMA SİSTEMİ TAFSİYE DEĞİL ZORUNLUIDUR.. AMA ÇÖZÜMDE DEĞİLDİR.. SADECE KORUYUCUDUR..

    Fayda etmez ama koruyucudur kısmı bana pek samimi gelmedi.O zaman bu valve care hiçbir işe yaramıyor.
    Ayrıca bir soru daha var yukarda,neden magnezyum kullanılıyor? Bir bildikleri var demek ki çelik üretmiyorlar.Orjinalinde çelik subap olmayan bir araca çelik sübap takmak gerçekte sağlıklı mı ?




  • Mehmet bey, ford focus 100 bg lik 2011 model aracıma lpg taktırma arefesindeyim. Bahsettiğiniz supap eritme sorunu focuslarda var mı? Yanlış bilmiyorsam focus subapları çelik. Paylaşımda bulunursanız sevinirim.

    Selamlar...

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Bu sübap olayı açıkcası bana da tuhaf geliyor,Mehmet Usta yukarıda sübapların magnezyumdan çeliğe dönüştürüldüğünü söylemiş;
    Fakat bahsi geçen Prins'te zaten sübaplara zarar gelmesini engellendiği iddia edilen yağlama sistemi mevcut değil mi?
    Ayrıca;aracı üreten arkadaşlar magnezyum sübabı ne için çeliğe tercih etmiş? Aracın çelik sübapla çalışması da bir risk değil midir ?

    Yanlış anlaşılmasın,sadece meraklı bir insanım;ne Astra J aracım var,ne de şu an için almayı düşünüyorum.

    Edit:BRC zaten 25 bin liraya kadar sigorta yapıyor olası motor arızalarına karşı.



    2 İLE 3 SENE ÖNCE BİZEDE ÇOK TUHAF GELİYORDU. FRANSADA SAEDE LPG Lİ ARAÇLAR İÇİN ÇELİK SUPAP İMAL EDEN FABRİKALAR. ALMANYADA HOLLANDADA PORTEKİZDE POLONYADA BU TÜR ARAÇLARIN YAKIT DEĞİŞMİ İÇİN SUPAPLAR ÇELİK SUPAP LARLA DEĞİŞTİRİLİYOR. VE ÜCRETİNİDE MÜŞTERİ ÖDÜYOR. MALİYETİDE 500 LİRA İLE 1000 TL ARASINDA DEĞİŞİYOR. ARACA GÖRE.
    PRİNS VALVE CARE SİSTEMİ SUPAP VE SUPAP YATAKLARI İÇİN GELİŞTİRLMİŞ BİR SİSTEM. ANCAK ISIYA DAYANAN BİR SİSTEM DEĞİL. 800 DERECEDE SUPAPLARIN BAŞINA BORUYLA YAĞ PÜSKÜRTÜLSEDE FAYDA ETMEZ.. AMA KORUYUCUDUR.. SUPAP MEKANİZMASININ KROM TUTMASINI ENGELLER..

    NİSSAN QASQAİ, OPEL ASTRA J KASA, OPEL İNSİGNİA, MİTSUBİSHİ LANCER, MAZDA 3 BU ARAÇLAR İÇİN YAĞLAMA SİSTEMİ TAFSİYE DEĞİL ZORUNLUIDUR.. AMA ÇÖZÜMDE DEĞİLDİR.. SADECE KORUYUCUDUR..




  • Sayın Mehmet Usta Ayka,

    Konu üzerinde defalarca aynı şeyleri konuşuyoruz. Sorduğunuz soruların hepsi burada teker teker cevaplandı, kanaat ve görüşler ileri sürüldü, bilgi ve deneyimler paylaşıldı.

    Firmamızın konu açma sebebi; Astra J'de mevcutta bulunan yakıt hattının LPG uygulandığı zaman Basınç hatası verme sorununun önüne geçilmesidir.
    Bir çok Opel Yetkili Servisi, sadece bu arıza kodunun oluşması nedeniyle anılan araca LPG dönüşümü yapmamaktadır. Müşterinin pompa basıncı ve aktüatör arıza kodunun yanmasını kabul etmesi halinde ise araca lpg uygulamaktadır, Örnekleri mevcuttur.
    Firmamızın lanse ettiği tam olarak, "POMPA BASINCI VE AKTÜATÖR ARIZASI OLUŞMAMASI" durumudur.
    Konunun içinde geçen subap meselesi "Başlı başına bir mesele" olarak farklı bir başlıkta konuşulabilir. Yeri bu başlığın altı değildir.
    Başka bir konu başlığında bu durumu diğer katılımcılarında desteğiyle gerçekleştirmek taraftarıyız. Memnuniyetle de görüşlerimizi belirtiriz.

    Değerli Mehmet Usta,
    Öncelikle sorumuz şudur;
    Bu araçtan montaj yaptınız mı? Veya manifold yapısını inceleme fırsatı buldunuz mu ? Yoksa başka firmaların yaptığı montajlar üzerinden varsayımlarda mı bulunmaktasınız. Ve bahsetiğiniz saplama olayını bu araçta nereye ve nasıl uygulayacaksınız, mümkün değildir. Bahsettiğiniz gibi saplama uygulaması yapılmış ( tabii ki yapılmışı varsa ) Astra J'nin resimlerini de buraya yüklermisiniz ? Bütün Resimlerde gösterdiğiniz gibi bir saplama uygulamasıyla bu aracın 4 tane emme sübabından zaten hiçbir şekilde yakıt gönderemeyeceğiniz için mezkur subapların %100 yanacağının farkındamısınız ?
    Muhtelif LPG Dönüşüm Firmalarında Pipo yöntemiyle veya " Y" kullanma yöntemiyle yapılmış yüzlerce Chevrolet Cruze'nin hiçbir sorunu olmadan 10.000'lerce KM yol yaptığını ve Chevrolet Cruze daki motor ile Astra J'nin motorunun ve subaplarının aynı olduğunun farkındamısınız ? İzmirdeki gururumuz 2A İzmir'de geçen yıl yapılan Chevrolet Cruze sayısı 300'ün üzerindedir.
    Ve benzin stratejisinden kaynaklanan problemler nedeniyle bu araçlar için geliştirdiğimiz ürün tamamen kendi ürünümüzdür, Zaten uluslar arası telif hakkı kanunlarına göre başka bir firmanın ( Örneğimiz AEB) ürünü için patent başvurusunda bulunamazsınız.


    Saygılarımızla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MOCAN OTOGAZ -- 15 Ocak 2011; 17:46:49 >




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MOCAN OTOGAZ -- 15 Ocak 2011; 17:42:53 >
  • Fayda etmez ama koruyucudur kısmı bana pek samimi gelmedi.O zaman bu valve care hiçbir işe yaramıyor.
    Ayrıca bir soru daha var yukarda,neden magnezyum kullanılıyor? Bir bildikleri var demek ki çelik üretmiyorlar.Orjinalinde çelik subap olmayan bir araca çelik sübap takmak gerçekte sağlıklı mı ?



    SYN SAPULTRA ;FAYDA ETMEZ AMA KOUYUCUDUR CÜMLESİ HİÇBİRYERDE GEÇMEMEKTEDİR.. LÜTFEN KONUYU SAPTIRTMAYIN..ÇÖZÜM DEĞİLDİR ANCAK KOUYUCUDUR CÜMLESİDİR.. İKİ CÜMLE ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK FARDIR..

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR BİLİYORUZKİ LPG HERHANGİ BİR KATKI İÇERMEDİĞİ İÇİN SUPAPLARDA VE SUPAP YATAKLARDAKİ AŞINMA BENZİNE GÖRE DAHA FAZLADIR.. AŞINMANIN MİKTARI , İMALATÇININ KULLANMIŞ OLDUĞU MALZEME VE KULLLANIM ŞARTLARINA BAĞLIDIR.. YÜKSEK HIZLAR VE AĞIR MOTOR YÜKÜ BU AŞINMAYI HIZLANDIRAN ETKENDİR.. KALICI ÇÖZÜM KESİNLİKLE YETERLİ SERTLİK VE UYGUN ALAŞIMDA SUPAP VE SUPAP YATAKLARIYLA DEĞİŞTİRMEKTİR.. LPG NE KATKI , NEDE SÜLFÜR İÇERMEDİĞİ İÇİN YAĞLAYICI ÖZELLİĞİ YOKTUR..YUKARDAKİ YAZILARIMDA VERMİŞ OLDUĞUM ARAÇLARIN MOTORLARINDA , SUPAPLARI YAĞLAYIP SOĞUTMAK İÇİN KATKI MADDESİ KULLANILMASI TAFSİYE EDLİR.. BİR ÇOK ARAÇTA TAFSİYE ETTİĞİMİZ YAĞLAMA SİSTEMLERİNİ ÖZELİKLE BU ARAÇLARDA MÜŞTERİNİN LPG İSTEĞİNE GÖRE ZORUNLU KILIYORUZ.. ZATEN LPG DE SORUNLU OLAN SUPAPLARIN SADECE ÖMRÜNÜ UZATMAK İÇİNDİR.. HASTAYA İLAÇLA TEDAVİ GİBİ DÜŞÜNÜN.. BAZI HASTALAR VARDIRKİ DOKTORLAR MALESEF UMUT5 YOK DER AMA BİRTAKIM İLAÇLARLA VE CİHAZLARLA BİRAZ DAHA YAŞAYABİLİR MİSALİ.. (eski yerli filmlerimize benzedi burası)..

    SAYIN MOCAN OTOGAZ; ŞUNA YÜREKTEN İNANIN SİİZN BU ARAÇ İÇİN GELİŞTİRMİŞ OLDUĞUNUZ SİSTEMİ HERNEKADAR BİLMESEM VE MERAK ETSEMDE BENİ GURULANDIRMIŞTIR.. SİZİ AYRICA TEBRİK EDERİM.. VE SİZDEN BU KONUYU BURAYA TAŞIDIĞIM İÇİNDE AYRICA ÖZÜR DİLERİM.. ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLERİM..




  • Orijinalden alıntı: burçak

    Mehmet bey, ford focus 100 bg lik 2011 model aracıma lpg taktırma arefesindeyim. Bahsettiğiniz supap eritme sorunu focuslarda var mı? Yanlış bilmiyorsam focus subapları çelik. Paylaşımda bulunursanız sevinrim...


    SAYIN BURÇAK BEY ÖZÜR DİLEYEREK CVP VERMEK İSTİYORUM.. GÖZÜMDEN KAÇMIŞ

    ARACINIZA LPG UYGULATABİLİRSİNİZ.. FORD YETKİLİLERİYLE DİALOG HALİNDEYİM EN SON MOTORLARINADA LPG BAĞLANILABİLİR.. SIKINTI YAŞAMAZSINIZ.. TAFSİYEM KALİTELİ BİR MARKA İLE KALİTELİ BİR SERVİSTE UYGULAMAYI GERÇEKLEŞTİRMENİZDİR...
  • Biraz alakasız olacak belki ama bende mesajlardaki bazı kelimelerin yanlış kullanılmasına takılıyım.
    Yukarıdaki mesajlarda "tavsiye" olması gereken kelimeler "tafsiye" olarak yazılmış. Önce yazım hatası diye düşündüm ama devamlı aynı hatalı kullanımı görünce düzeltme gereği duydum.
    İyi akşamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmazkalaycikli

    Biraz alakasız olacak belki ama bende mesajlardaki bazı kelimelerin yanlış kullanılmasına takılıyım.
    Yukarıdaki mesajlarda "tavsiye" olması gereken kelimeler "tafsiye" olarak yazılmış. Önce yazım hatası diye düşündüm ama devamlı aynı hatalı kullanımı görünce düzeltme gereği duydum.
    İyi akşamlar.


    EL ALIŞKANLIĞI TEŞEKKÜR EDERİM
  • quote:

    PRİNS VALVE CARE SİSTEMİ SUPAP VE SUPAP YATAKLARI İÇİN GELİŞTİRLMİŞ BİR SİSTEM. ANCAK ISIYA DAYANAN BİR SİSTEM DEĞİL. 800 DERECEDE SUPAPLARIN BAŞINA BORUYLA YAĞ PÜSKÜRTÜLSEDE FAYDA ETMEZ.. AMA KORUYUCUDUR.. SUPAP MEKANİZMASININ KROM TUTMASINI ENGELLER..

    Yazdıklarınızı okuyun,ondan sonra beni saptırmakla suçlayın.Benzin pompa basıncından konuyu sübaplara getiren sizsiniz.
    Sıcaklıktan koruyamıyorsa Prins valve care denen şeyin ne işe yaradığını açıklayan mantıklı bir açıklama getirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    quote:

    PRİNS VALVE CARE SİSTEMİ SUPAP VE SUPAP YATAKLARI İÇİN GELİŞTİRLMİŞ BİR SİSTEM. ANCAK ISIYA DAYANAN BİR SİSTEM DEĞİL. 800 DERECEDE SUPAPLARIN BAŞINA BORUYLA YAĞ PÜSKÜRTÜLSEDE FAYDA ETMEZ.. AMA KORUYUCUDUR.. SUPAP MEKANİZMASININ KROM TUTMASINI ENGELLER..

    Yazdıklarınızı okuyun,ondan sonra beni saptırmakla suçlayın.Benzin pompa basıncından konuyu sübaplara getiren sizsiniz.
    Sıcaklıktan koruyamıyorsa Prins valve care denen şeyin ne işe yaradığını açıklayan mantıklı bir açıklama getirin.



    DEĞERLİ ARKADAŞIM LÜTFEN ÜSTÜNE BASA BASA SÖYLÜYORUM ANLAMIYORSANIZ YADA ANLATAMIYORSAM LÜTFEN AÇIKLIK GETİRİN.. PRİNS İN VALVE CARE SİSTEMİ VE DİĞER TUNAP OLSUN DİĞER YAĞLAMA SİSTEMLERİ OLSUN YÜKSEK ISIDA HİÇBİR İŞE YARAMAZ.. ANCAK YÜKSEK ISIDA...YÜKSEK ISIDA.. YÜKSEK ISIDA.. ANLIYORMUSUNUZ.. YÜĞKSEK ISIDA.. HATTA 800 DERECE VE ÜSTÜNDE ANLADINIZMI BEYFENDİ...KONU O VEYA BU DEĞİL.. KONU BU ARACIN SÜPAPLARI GEVŞEK LPG UYGULAMASI YAPILMAMASI LAZIMDI.. YAPILMIŞSA BURDA DEĞERLİ MESLEKTAŞIMIN ACABA SORUNU NE ŞEKİLDE ÇÖZÜDÜĞÜ YÖNÜNDEYDİ.. LÜTFEN SİZDEN RİCA EDİYORUM YAZDIKLARIMI ANLAMADA ZORLUK ÇEKİYOSANIZ.. YADA BEN ANLATAMIYORSAM.. 0412 237 08 57 DEN BANA ULAŞIN SİZE AÇIKLAMA YAPAYIM.. BEN YAZMADA GALİBA SIKINTI YAŞIYORUM..




  • Cevabınız için teşekkür ederim.

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    Orijinalden alıntı: burçak

    Mehmet bey, ford focus 100 bg lik 2011 model aracıma lpg taktırma arefesindeyim. Bahsettiğiniz supap eritme sorunu focuslarda var mı? Yanlış bilmiyorsam focus subapları çelik. Paylaşımda bulunursanız sevinrim...


    SAYIN BURÇAK BEY ÖZÜR DİLEYEREK CVP VERMEK İSTİYORUM.. GÖZÜMDEN KAÇMIŞ

    ARACINIZA LPG UYGULATABİLİRSİNİZ.. FORD YETKİLİLERİYLE DİALOG HALİNDEYİM EN SON MOTORLARINADA LPG BAĞLANILABİLİR.. SIKINTI YAŞAMAZSINIZ.. TAFSİYEM KALİTELİ BİR MARKA İLE KALİTELİ BİR SERVİSTE UYGULAMAYI GERÇEKLEŞTİRMENİZDİR...
  • Sayın Mehmet Usta Ayka,

    1 ) Astra J montajınız varmı, veya bu aracın manifoldunu inceledinizmi

    2 ) Astra J için Saplama uygulamasının resimlerini neden halen buraya koymadınız ? ( iddialarınızı neden havada bıraktınız) Biz sizden citroen saplama uygulaması talep etmemiştik ! Bahsettiğiniz resimleri ve iddiaları buraya koyamayacaksınız lütfen mesajlarınızı silerek konumuzda görüntü kirliliği yaratmayınız.

    3 ) Bahsettiğiniz Yağlama aparatıyla valve care) yakılan yağın oluşturduğu Hidrokarbonun nerelerde tıkanıklığa neden olabileceğini ve bu tıkanan parçaların maliyetlerini ( örnek Katalitik Konvertör ve üzeri kurum kaplayan Oksijen Sensörü ) buraya yazarmısınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MOCAN OTOGAZ -- 16 Ocak 2011; 9:19:36 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.