Şimdi Ara

Yeni Nissan Juke Fiyatları 39.990 TL - 74.990 TL ! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
9.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Analiz özürlüysen yapabileceğim bir şey yok, uzat kafanı camdan bak bakalım yaşa göre cinsiyete göre bir modelin talepleri değişiyor mu değişmiyor mu Ben pazarlama üzerine bir şeyler yaptığım için biliyorum. Hedef kitle denen bir olgu vardır.
    Millete filozofluk taslayacağım diye uğraşıyorsun ama olmamış, liseli detected olmuşsun, boşver üniversiteli gençleri sen sizin bedene kim giriyor


    Analize bak, çay demle. Küsüratlı yazayım ki, attığım belli olmasın minvalinde karalıyoruz sıkıldıkça galiba. Çok ince analizler; üniversitedeki gençler bile değil. İlk yıllarındaki gençler. Güler misin, ağlar mısın...

    Zevkler, renkler; kişiye göre değişir. Senin kafayla yola çıkarsak, Hülya Avşar ve türevlerinin, kaymak gibi asfaltta yıllarca Off-Road araçlarıyla ne yaptıklarını da iyice bir analiz etmek lazım "dohuz"u bulmadan önce. Burada Barbie bebek almıyoruz, otomobil alıyoruz. Bir kadın ne kadar çekici bulabilirse bu otomobili, bir erkek de o kadar çekici bulabilir.

    Liseli detected seviyesine inmek istemiyorum. Sen yukarı çıkıver yorulmadıysan inerken. Yazık yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Hedef kitlesi çok dar ama o kitleye peynir ekmek gibi satacak. Genel satışlarda üst sıraları görmesi mümkün olmasa da çok genç bayanlar ve üniversitenin ilk yıllarını yaşayan gençler arasında gözde bir model olacağını düşünüyorum.
    Bahsettiğim kitle de son derece dar bir pazar zaten.
    Ama bu insanlara satacak.


    Yalniz bu kitle pek dar sayilmaz. Universiteye her yil 700.000` kisi aliyorlar. Yarisi 4 yillik yarisi iki yillik desek 350.000 4 yillik eder. Ilk yillari dediginiz 2 yil desek ettimi size 700.000 kisi. Bunun icinde 2 yilliklar hic yok dikkatinizi cekerim. Turkiyede arac sahipligi yuzde 17 oraninda (yaniliyor da olabilirm). Diyelim universite ogrencileri ortalamanin altinda Bunlarin yuzde 10nu araba aliyor olsa 70.000 eder ki fena bir rakam degil.

    Genc bayanlar ise nufusun yarisi bayan desek 35 M. 4 te biri sizin genc olarak tanimladiginiz yaslarda desek 9M. Hadi diyelim bayanlarda ortalamanin altinda erkeklerin daha cok arabasi var. Yuzde 10 alalim. 900.000 kisi eder. 5 yil da bir araba degistirseler. 200.000 otomobil demek bu. 10 yilda bir degistirseler 100.000.

    Aslinda bu segmentler en hizli buyuyen segmentler, ekonomi gelsitikce bayanlar ve universite ogrencileri arasindaki araba sahipligi orani hizla artiyor. Zaten bu yuzden otomobil sirketleri hizla genclere yonelik araclar piyasaya suruyorlar. Bu pazardan pay kapmaya calisiyorlar. Ayrica bir insana ilk arabasini satmak cok onemli cunku eger memnun kalirsa para kazandiginda ayni firmanin daha pahali arabasini alma olasiligi cok yuksek. Bunu sadik musteri firsati olarak goruyorlar.

    Bir de benim yorumum su bu segmentte ozelliklerden cok gorunum on planda. Bayanlar icin otomatik klima veya manuel klimanin hic bir farki yok mesela. Ya da yagmur sensorunun. Aracin gorunusunun guzel olmasi ilk siralardan birinde. O yuzden kar marjlarinin daha yuksek oldugunu tahmin ediyorum bu tarz araclarda.



    Hala otomobillerin alıcı kitleleri 1. sırada filo şirketleri olduğu için böyle riskli bir modelin satışlarda üst sıralara girmesi zor.
    2. sırada bir türlü yargılarını yıkamayan kullanıcı kitlesi var.
    Bu tip arabaların önünü bunlar kesiyor, hele son kararı, kullanacak öğrenci ya da bayan vermiyorsa.

    Başta yaptığınız rakamsal analizler hakkında da "galdı mı dohuz!" demeden geçemeyeceğim.


    ben zaten satar satmaz demedim. Bu segmenttekilerin anasi babasi karar vermiyor, kendileri karar veriyor falan da demedim. Siz genc bayanlar ve universitenin ilk yillari olarak tanimladiginiz segmente cok kucuk demissiniz. Tahmin ettiginiz kadar kucuk olmadigini soylemek istedim. Bunu soylerken sizin yaptiginiz gibi kafadan cok kucuk cok az insan var demek yerine ufak bir tahmin ile gostermeye calistim ki soylenenler havada kalmasin.

    Galdi mi dohuz nedir anlayamadim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    Eğer motor MR16DDT bu ise 188hp iş yapar. Ama o yükseklikteki araç ile ne kadar stabil yüksek hız korunabilir ??? Sorun orda...Yılan gibi kıvrımlı otobanlar.... Konu yine jettaya geliyor sıkı durun Jetta ile durmadan 230 ile gidilen yolları bu araç ile herhalde yüksekliğinden dolayı 190-200 ile ancak gidebiliriz gibi geliyor bana...Sonuçta yükseklik çok önemli virajlar için...Hız yapmak önemlidir ama, o hızı güvenli muhafaza etmek çok daha önemlidir. Yüksek araçlarda viraj kabiliyeti pek olmaz...



    Kaç dakikadır nefesimi tuttum ben, bu anı bekliyordum




  • Plantamax haklisin da butun SUVler, minivanlar, MPVler vs. icin gecerli. Fakat yine de spor versiyonlarini satin alanlar var bu araclarin.
    Mesela bir X5 veya X6 nin 5 serisi gibi viraj almasini bekleyemezsiniz ama 188 beygiri gecin X6M diye bir arac var ve bu araci satin alan da var.

    Ya da Porsche cayanne var. 911 gibi viraja girmesi imkansiz ama yine de uretiliyor.

    188 hplik crossovera gereksiz diyorsan, bunlar ne direk cop olmasi lazim ama alan bir suru insan var. Bunu da alan olacaktir.

    Bir de her yer Turkiye degil, Amerika da 0-100 7-8 sn oldugu zaman normal goruyor adamlar. Bizim performansli dedigimiz 8 sn icin adam testte vasat yaziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 9 Ekim 2010; 4:45:54 >
  • İmzayı değiştirip, "yeni araç çıktığında 'aynı x olmuş, tıpkı y, aaa z yi kopyalamışlar' diye konularda veritabanı oluşturan üyeler" ayarında bir şey yapacaktım ama sen öyle deyince vazgeçtim :)))

    Bu araç alayımızı tokatlar da, o fazladan gelen 20 cc için fiyata binen onca yük cidden fena vurmuş. Alıp da tokatlayacak adam pek çıkmaz herhalde. Alsa bile Bağdat Caddesi'nde falan turlar durur. Arabanın içi değil, dışı yakıyor ne de olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Plantamax haklisin da butun SUVler, minivanlar, MPVler vs. icin gecerli. Fakat yine de spor versiyonlarini satin alanlar var bu araclarin.
    Mesela bir X5 veya X6 nin 5 serisi gibi viraj almasini bekleyemezsiniz ama 188 beygiri gecin X6M diye bir arac var ve bu araci satin alan da var.

    Ya da Porsche cayanne var. 911 gibi viraja girmesi imkansiz ama yine de uretiliyor.

    188 hplik crossovera gereksiz diyorsan, bunlar ne direk cop olmasi lazim ama alan bir suru insan var.



    Hayır niye gereksiz olsun. Öyle demiyorum. Fakat şöyle bir durum var; bu aracı sadece hız odaklı olarak almak büyük hata olur...Bir alfa guiletta 1.75 235hp olan bir aracı bu aracın 74 milyarlık versiyonuna tercih edecek pek çok kişi vardır mesela...Hız için araç düşünen kişilere anlatmak istediğim şey bu. Mesele YÜKSEKLİ VE DENGE...Birde X6M örneği vermişsin ama; X6M de süspansiyon var, ve lastik tabanı çok geniş...X6M belki bir LAMBO gibi viraj alamaz ama; ÖRNEĞİN Y virajını X6M 180 İLE DÖNÜYORSA, LAMBO 220 İLE DÖNER, AYNI VİRAJI BİR JUKE MOTOR GÜCÜ 180KM/H HIZA YETMESİNE RAĞMEN, 150 KM/H İLE ANCAK DÖNER. Burdaki olay farkındaysan motor gücünden ziyade aracın yapısı ile alakalı...Yani aracın tasarımı çok tatlı, motoru çok güzel ama, virajların hakkını verebilecek bir yapı yok. X6M örneği biraz alakasız aslında...Çünkü o tip araçlar o yüksekliğe göre NERDEYSE max olarak fizik kuralları ile kapışıyor. Juke ise M departmanı gibi hız odaklı kasmaz spor versiyonunda. Yani örneğin alakasız olması bu sebepten...


    Bire bir ayni sey degil tabiiki ama alakasiz da degil. Sonucta bana gore spor bir aracin yuksek olmasi gereksiz ama iste adam SUV nin bile sporunu uretiyor. Benzer olan nokta ise juke fiyatina yol tutusu daha iyi alcak bir arac alabiliyorsun. X6M yerine de gider M5 alirsin daha iyi viraj alir.
    Benim demek istedigimse kimine gore 188 hplik Juke`hizlidir ve viraj kabiliyetini yetersiz bulur. Kimine gore ise bu normal bir performanstir ve viraj kabiliyetini spor arabalarla karsilastirmaya gerek duymaz. Yine tekrarliyorum, her ne kadar X6 alakasiz desende, piyasadaki butun SUVlar ayni motorlu, ayni teknolojiye sahip daha alcak bir aractan daha kotu viraj performansi gostereceklerdir. Yukseklik arttikca viraj kabiliyeti azalir, ne kadar suspansiyon taksanda lastik genisletsen de sedana yetisemezsin (sedanin da yani suspansiyon ve lastik genisligine sahip oldugunu var sayarsak.).Hem de daha cok para odersin bu SUVler icin:) Demekki bu araclari alan adam virajdan odun verip aracin yuksek olmasini tercih ediyor.




  • tiguan ı tercih ederim......
  • biz burda sportage ix35 falan diyoruz ama kızlar bayılıyor bu tasarıma ,hele bizim şirkettekilerin ağzında hergün
  • kardeşim cuma günü kazasız belasız teslim alacak
    1.6 cvt tekna juke u aldı
    sport modunda araba güzel gidiyor
    gayet canlı
    yalnız cvt 6 ileri şanzıman hakkında bilgisi olan var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    kardeşim cuma günü kazasız belasız teslim alacak
    1.6 cvt tekna juke u aldı
    sport modunda araba güzel gidiyor
    gayet canlı
    yalnız cvt 6 ileri şanzıman hakkında bilgisi olan var mı


    cvt 6 ileri mi?? 7 değil mi??

    cvt'li focus kullandım, çok konforlu..hatta kullandığım otomatik şanzımanlar arasında en iyisi diyebilirim..

    yakıt tüketimini de 4 ileri klasikler kadar arttırmıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Kowalski -- 9 Kasım 2010; 23:08:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    saftirik mühendis 1.6 DIG-T için 1.618 cm3 motor koyunca ÖTV % 23 ve dolayısıyla fiyat da 6-7 bin artıyor .



    Evet, ÖTV %23 + KDV Toplamda; %27 fazla vergi söz konusu 18cc için.

    JUKE 1.6 DIG-T PLATINUM LEATHER 5DR 4X4 CVT versiyonun 74.990TL' lik fiyatında yaklaşık 16.000 TL' lik fazla vergi ödenmesi gerekiyor.

    Değer mi?

    1.6' yı geçmeseydi, 59.000 TL gibi bir fiyatı olurdu belki. Tamam aracın tasarımı dikkat çekici vs. ama bence, o da çok!

    Saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.