Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (54. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: 5november1605 , 5november1605 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü2 Mobil1 iOS1 Android
5 sn
2.928
Cevap
39
Favori
141.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • IGNyoutube
    Resident Evil: PS4 vs. GameCube Graphics Comparison
    http://www.youtube.com/watch?v=ITGNvv6r7G8




  • Benim Resident Evil 1 HD'de gamecube versiyonuna göre gördüğüm farklar karakterler ve zombiler daha yüksek poligonlu ve daha detaylı olarak baştan tasarlanmış.Bazı yerlerde dinamik gölgeler ve ışıklandırma var.Bunun dışında mekan tasarımları ve çizimler aynı.Oyundaki videolar aynı kalitede , sadece biraz temizlenmiş.Baştan çekilecek hali yok zaten.Color correction yapılmış.Renklerde hafif değişiklik var.Bir de çözünürlük yükselmiş.Bu oyunu gamecube emulatoruyle zaten yüksek çözünürlükte oynayabiliyorduk.Bu şekilde oynayanlar grafik olarak çok bi fark beklemesin.Yok oynayanlar ise Önce emulatorle Resident Evil Zero'yu oynasın sonra da bu oyunu beklesin.
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH






  • GameSpotyoutube
    Sleeping Dogs Definitive Edition - Graphics Comparison
    http://www.youtube.com/watch?v=WWwFSWXKPA0






  • DudeRandom84youtube
    Alien Isolation PS4 Vs PS3 Graphics Comparison
    http://www.youtube.com/watch?v=4GP8EW-hpbE




  • Bu ne arkadaş, bir Definitive'dır, Remastered'tır gidiyor. Fiyatı düşük tutsalar bari.

    Bu arada, Tomb Raider D.E'yi PS4'te oynadım.

    PC sürümüne göre eksileri:

    - Tessellation yok (duvar ve zeminleri kabartmak için kullanılmıştı. Olsa iyiydi.)
    - Gölgelerin sayısı ve çözünürlüğü kısılmış, softluk katan ayar da kapatılmış. (PC'deki, normal-normal seçeneklerine denk geliyor. FPS'yi ciddi yükselten ayarlardır. Gölge sayısı ise, -nedense- tessellation'ı kapayınca azalıyordu. PS4'te de öyle olmuş.)
    Gölge sayısı, görsel açıdan da hayli önemli. PC'de, orman bölümleri başka bir hal alıyor.
    - TressFX detayı farklı gibi, ama renk farkından dolayı yanılmış da olabilirim.
    - FXAA açık. Detaylı grafiklere ve uzak çizimlere sahip bir oyunda, bulanıklık kötü oluyor. Kapama seçeneği olmalıydı.

    Artıları:

    - Uzak dağ çizimleri geliştirilmiş. Dağ sayısı ve detayı artmış, dağ çizim mesafesi yükselmiş. Kocaman bir adada olduğumuzu anlıyoruz.
    - Kontrast-renk oynamaları yapılmış, ama PC'de de ayarla elde edilebilir.

    Oyun 1080-60 çalışıyor; ancak yoğun sahnelerinde FPS hep düşüyor. Gayet bildiğin, %5 oc'li HD 7850 performansı veriyor. Ki üstteki eksiklere ek olarak, "high precision", abartı-über dof falan da kapalıdır muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 17 Ekim 2014; 16:20:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Bu ne arkadaş, bir Definitive'dır, Remastered'tır gidiyor. Fiyatı düşük tutsalar bari.

    Bu arada, Tomb Raider D.E'yi PS4'te oynadım.

    PC sürümüne göre eksileri:

    - Tessellation yok (duvar ve zeminleri kabartmak için kullanılmıştı. Olsa iyiydi, FPS'yi çok yemiyordu.)
    - Bazı dinamik gölgelerin çözünürlüğü düşürülmüş. Ayrıca, TressFX de daha detaysız geldi (kafa kısmında düz saçlar var).
    - FXAA açık. Detaylı grafiklere ve uzak çizimlere sahip bir oyunda, bulanıklık kötü oluyor. Kapama seçeneği olmalıydı.

    Artıları:

    - Uzak dağ çizimleri geliştirilmiş gibi. Dağ sayısı ve detayı artmış, dağ çizim mesafesi yükselmiş. Kocaman bir adada olduğumuzu anlıyoruz.
    - Kontrast-renk oynamaları yapılmış, ama PC'de de ayarla elde edilebilir.

    Oyun 1080-60 çalışıyor; ancak yoğun sahnelerinde FPS düşüyor. Gayet bildiğin, %5 oc'li HD 7850 performansı veriyor. Ki üstteki eksiklere ek olarak, "high precision", abartı-über dof falan da kapalıdır muhtemelen.

    Ps3 den 4 e port bir oyun oldugu icin bazi seyleri kistilar sanırım. Konsol zorlayacak bir oyun degil Tomb Raider cunku grafikleri cok super demiyim de iyiydi yani.

    Ben hd7850 ile oynadim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mactavish- -- 12 Ekim 2014; 5:21:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi

    xbox exlusive bir oyunda iki farklı nesilde nasıl bir fark olabiliyor bunu net bir şekilde görebiliyoruz.



    http://www.youtube.com/watch?v=_oJOEbsXiLk&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA


    Dağlar kadar fark var gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mactavish-

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Bu ne arkadaş, bir Definitive'dır, Remastered'tır gidiyor. Fiyatı düşük tutsalar bari.

    Bu arada, Tomb Raider D.E'yi PS4'te oynadım.

    PC sürümüne göre eksileri:

    - Tessellation yok (duvar ve zeminleri kabartmak için kullanılmıştı. Olsa iyiydi, FPS'yi çok yemiyordu.)
    - Bazı dinamik gölgelerin çözünürlüğü düşürülmüş. Ayrıca, TressFX de daha detaysız geldi (kafa kısmında düz saçlar var).
    - FXAA açık. Detaylı grafiklere ve uzak çizimlere sahip bir oyunda, bulanıklık kötü oluyor. Kapama seçeneği olmalıydı.

    Artıları:

    - Uzak dağ çizimleri geliştirilmiş gibi. Dağ sayısı ve detayı artmış, dağ çizim mesafesi yükselmiş. Kocaman bir adada olduğumuzu anlıyoruz.
    - Kontrast-renk oynamaları yapılmış, ama PC'de de ayarla elde edilebilir.

    Oyun 1080-60 çalışıyor; ancak yoğun sahnelerinde FPS düşüyor. Gayet bildiğin, %5 oc'li HD 7850 performansı veriyor. Ki üstteki eksiklere ek olarak, "high precision", abartı-über dof falan da kapalıdır muhtemelen.

    Ps3 den 4 e port bir oyun oldugu icin bazi seyleri kistilar sanırım. Konsol zorlayacak bir oyun degil Tomb Raider cunku grafikleri cok super demiyim de iyiydi yani.

    Ben hd7850 ile oynadim..


    Bu arada, üstteki mesajımı editledim. Gölge konusunda, çok daha fazla fark varmış.

    Gölge sayısı haricinde, görsel olarak çok takılacak farklar değil; ama PC'yle teknik karşılaştırma yaparken, önem kazanıyor.

    PS4'ün 60 FPS'nin altına düştüğü bir sahnede, %10 oc'li 780 Ti, 130 civarı FPS verdi. AMD teknolojisi TressFX'e ve konsolda olmayan, high precision türü ayarları açık tutmama rağmen.
    Ayarları tam eşitleyince, fark iyice açılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 17 Ekim 2014; 17:40:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mactavish-

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Bu ne arkadaş, bir Definitive'dır, Remastered'tır gidiyor. Fiyatı düşük tutsalar bari.

    Bu arada, Tomb Raider D.E'yi PS4'te oynadım.

    PC sürümüne göre eksileri:

    - Tessellation yok (duvar ve zeminleri kabartmak için kullanılmıştı. Olsa iyiydi, FPS'yi çok yemiyordu.)
    - Bazı dinamik gölgelerin çözünürlüğü düşürülmüş. Ayrıca, TressFX de daha detaysız geldi (kafa kısmında düz saçlar var).
    - FXAA açık. Detaylı grafiklere ve uzak çizimlere sahip bir oyunda, bulanıklık kötü oluyor. Kapama seçeneği olmalıydı.

    Artıları:

    - Uzak dağ çizimleri geliştirilmiş gibi. Dağ sayısı ve detayı artmış, dağ çizim mesafesi yükselmiş. Kocaman bir adada olduğumuzu anlıyoruz.
    - Kontrast-renk oynamaları yapılmış, ama PC'de de ayarla elde edilebilir.

    Oyun 1080-60 çalışıyor; ancak yoğun sahnelerinde FPS düşüyor. Gayet bildiğin, %5 oc'li HD 7850 performansı veriyor. Ki üstteki eksiklere ek olarak, "high precision", abartı-über dof falan da kapalıdır muhtemelen.

    Ps3 den 4 e port bir oyun oldugu icin bazi seyleri kistilar sanırım. Konsol zorlayacak bir oyun degil Tomb Raider cunku grafikleri cok super demiyim de iyiydi yani.

    Ben hd7850 ile oynadim..


    Bu arada, üstteki mesajımı editledim. Gölge konusunda, çok daha fazla fark varmış.

    Gölge sayısı haricinde, görsel olarak çok takılacak farklar değil; ama PC'yle teknik karşılaştırma yaparken, önem kazanıyor.

    PS4'ün 60 FPS'nin altına düştüğü bir sahnede, %10 oc'li 780 Ti, aynı ayarda 130 civarı FPS verdi. AMD teknolojisi TressFX'e rağmen.


    Genel olarak merak ettiğim şu: Karşılaştırma videolarında en iyi PS4 sürümü duruyordu renk paletinin farklılığından olabilir mi ? Uncharted 2 yi baya andırdı hatta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Bu ne arkadaş, bir Definitive'dır, Remastered'tır gidiyor. Fiyatı düşük tutsalar bari.

    Bu arada, Tomb Raider D.E'yi PS4'te oynadım.

    PC sürümüne göre eksileri:

    - Tessellation yok (duvar ve zeminleri kabartmak için kullanılmıştı. Olsa iyiydi.)
    - Gölgelerin sayısı ve çözünürlüğü kısılmış, softluk katan ayar da kapatılmış. (PC'deki, normal-normal seçeneklerine denk geliyor. FPS'yi ciddi yükselten ayarlardır. Gölge sayısı ise, -nedense- tessellation'ı kapayınca azalıyordu. PS4'te de öyle olmuş.)
    Gölge sayısı, görsel açıdan da hayli önemli. PC'de, orman bölümleri başka bir hal alıyor.
    - TressFX detayı farklı gibi, ama renk farkından dolayı yanılmış da olabilirim.
    - FXAA açık. Detaylı grafiklere ve uzak çizimlere sahip bir oyunda, bulanıklık kötü oluyor. Kapama seçeneği olmalıydı.

    Artıları:

    - Uzak dağ çizimleri geliştirilmiş. Dağ sayısı ve detayı artmış, dağ çizim mesafesi yükselmiş. Kocaman bir adada olduğumuzu anlıyoruz.
    - Kontrast-renk oynamaları yapılmış, ama PC'de de ayarla elde edilebilir.

    Oyun 1080-60 çalışıyor; ancak yoğun sahnelerinde FPS hep düşüyor. Gayet bildiğin, %5 oc'li HD 7850 performansı veriyor. Ki üstteki eksiklere ek olarak, "high precision", abartı-über dof falan da kapalıdır muhtemelen.

    Bence SMAA seçeneği olmalı. Anisotropi filtresinin işlendiği doku işlemci önbellek kaynaklarından istifade edecek şekilde hazırlanmış bir filtre ve çok iyi geometri netliği var, hatları kesin şekilde ikiye ayırdığı için. Diğer filtrelerde ise ortalama alınıyor, örneklem sınırı piksel içinde ayrıştırılmıyor.

    Anisotropinin kötü tarafı 100% kaliteli değil. 16x ayarı için 128 doku örneklemi çok veri akışı gerektiriyor. Çok sayıda doku işlecini sınırlı zar alanına sığdırabilmek için de her biri için gerekli önbellek miktarından fedakarlık gerektiriyor. Bu da asıl örneklem miktarında bir performans iyileştirmesine karşılık, kalitede düşmeyi beraberinde barındırıyor.

    Halbuki antialiasing filtreleri, renk sıkıştırma haricinde örneklemde 1:1 kalite/performans ölçeğine endeksli.

    Sonuçta, AF'yi kapatıp, SMAA ile geometriyi, üzerine de supersampling antialiasing ile eşdeğeri AF örneklemini dolaylıca uygulatmanın kalitede hiçbir kaybı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • Digital Foundryyoutube
    The Evil Within: Xbox One vs PC Comparison
    http://www.youtube.com/watch?v=vh3wbkuZSiE&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA




  • Anlamadigim hala bu sacma konu neden duruyor.simdi karsilastirma yapmak icin once ayni oyunun pc xboxone ps4 de cikip bakmak lazim ve pc nin grafik anlaminda daha iyi oldugunu anlamak icin normal bir zeka yeterli.simdi bazi moronlar pc ye cikmayip konsola cikan oyunlari gostererek uhaa konsol pc den daha iyi grafik veriyor diye soyleyecek kadar kit zekali olabiliyorlar.bunlardan konsol bolumunde cok var.algilama yetenegi zayif olanlar icin tekrar soylim konunun asil amaci olan sadece grafik kismi icin yorum yaptim.rahatliktir fiyattir eglencedir carttir curttur bunlari katmadim.konsollar rahatlik konfor icin yapilmistir grafik gucu ve islem kapasitesi konusunda ne yazikki cagin gerisinde kalmistirki daha 7 8 yil piyasada olacak ve teknoloji cok hizli ilerliyor.yani ps4 ve xboxone omru ps3 den daha kisa surecektir.ps3 son oyunlari gorduk.fps diplerdeydi.felaket kasiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eee, bende konsol ile PC'yi karşılaştıracaksak ikisinde de olan oyunlar ile değil, tamamen konsola odaklanılarak yapılmış bi oyun ile PC'de eşdeğer kabul edilebilecek başka bi oyun ile karşılaştırılmalı diyorum.

    Multi platform oyunun en temelden geliştirme süreci ile, sade bi platforma özel yaklaşım arasında çok fark.

    Multi platform olursa, konsolda yettiği kadar nasıl iyi gösterebiliriz in peşine düşüyorlar.

    Konsola ölel olursa , bu konsola göre şimdilik en iyisini nasıl yaparız ın peşine düşüyorlar.

    Multi platform olursa daa çok para kazanma şansı var.

    Konsola özel olursa, en azından olasılık uzayın daha dar.

    Millet xxxx zaten, ne versek yer derim, bende multiplatform peşine düşerim esasen.

    Canımı dişime takıcam konsola özel oyun yapacam. Killzone, Second Son ile rekabet edebilecek seviyede olacak diyelim grafik kalitsi. Ee bu oyunlar ne kadar satmışlar? Herbiri daha 2 milyonu deviremedi.

    AC 4 Blag Flag, PS3'de Ps4'ün 2 katı sattı ??? X360'da XB1'in 3 katı sattı??

    Watch Dogs PS4'de, neredeyse PS3+x360+xb1 toplamı kadar satmış.

    Sonuç, multi platform varsa para var, yoksa yok. Ps4 için ilk 13 oyun sonrası 1milyon satış altına düşüyor ve çok bu düşüşı çok hızlı azalıyor.
    Killzone,Second Son, Knack var sade PS4'de çıkmış olan.

    Yani öyle hem iyi olsun süper donanım kullansın konsola özel olsun diyip girişeceksin güzel de, para kazandırmıyor. Başka öyle çok satmış sade PS4 için çıkmış kaç oyun var kaç tane satmış bilen yazsın.

    Xbox 1 durumu da farklı değil daha kötü olmalı.

    O zaman şöyle bi sorun var. Konsol yapımcıları ne diyelim, 2009'dan itibaren diyelim, yeni konsollar için donanım bulamama, belki büyüklük kompeksi, belki ne olsa yerler gibi bakışa sahiptiler. Belki yeni bi tasarım yenilikci bi tasarım yaptıklarında maliyet çok olur dediler. Belki PC'nin işlem gücü ve insanların birbirini gazlamasıya ilerlemenin yavaş olacağını düşündüler.

    Ne oldu peki? Uygun fiyata donanım bulma konusu sıkıntılı oldu. Özel tasarımın maliyeti sıkıntı oldu. PC'ler (low-mid-hi end farketmeksizin) belli bi seviye, kullanım esnekliği, ulaşılabilirliğe erişirken kabul edilebilir seviyede kalite sunumaya başladılar.

    Peki yeni konsollar çıktıktan sonra, milyonlarca eski konsollar ne olacakdı? Bunun cevabını net verebilen çıktı mı? Gerçek ilerleme isteniyorsa bunlara da oyun geliştirmekten vazgeçmek lazım en başta. Kimin xxxx yer? 2014'deyiz, hala PS3-X360 satılmıyor mu hemde hepten azımsanmayacak miktarda?

    Bi geçiş süresi lazım vs. mi diyecez? Yeni konsolların sayısı anca belli bi seviyeye geldikten sonra mı daha çok yönelmeye başlayacaklar, daha karlı olmaya başlayacaklar? Eğer olacak olan oysa yazık olacak, 2015'in yarısına kadar 30 milyon PS4 veya 30 milyon XB1 görebilecek miyiz satılmış? Hani anlamlı bi sayıya ulaşması lazımki sade PS4 veya sade xb1'e özel oyun yapsınlar.

    Madem bi geçiş süreci var, madem kimse bi tarafını kaldırıp özel oyun yapmıyor, madem çok fazla satılmıyor, o zman yapacak bişey yok. GEçiş süreci diyip daha iyi donanım sunabilirlerdi belki. Belki gerçekten de analizleri sonucu daha az kazanacaklarını görmüşlerdir ve o yüzden bu seviyede bırakmışlardır.




  • Nintendo yeni bir konsol geliştirme sürecindeymiş.El konsolu mu yoksa ev konsolu mu tam bilinmiyor sanırım.
  • Yeni nesille alakası yok belki ama san andreas'ın hd versiyonu çıktı.Karşılaştırmasını paylaşmadan olmaz.



    https://www.youtube.com/watch?v=hSM3cRMLFXQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aterikasedi -- 27 Ekim 2014; 5:32:42 >




  • Lords of the Fallen analizi:



    Oyun next-gen.

    PS4'te 1080p 30 fps, Xbone'da 900p 30 fps çalışıyor.
    İki konsolda da fps stabilitesi - frame time - tearing sorunları varmış. Xbone'da durum daha kötü gibi.

    PC'de birkaç grafik bonusu var:

    - Gölge tekniği daha gelişmiş. Gölge kaynağının uzaklığına göre, gölge bulanıklaşıyor.
    - Texture ve volumetric lightning detayı daha iyi.
    - Genel detay seviyesinde farklar var. Yapılar, heykeller falan, PC'de daha detaylıymış.
    - Nvidia kartlarda, Apex ile daha gerçekçi partikül fizikleri sunuyor; ama standart haline göre, her zaman daha iyi gözükmüyormuş.
    - Bir de HBAO+ olanağı var, ama oyun içi SSAO'yu devre dışı bırakmak öneriliyor. Bunun için de, gölge ayarını high'a düşürmek gerekiyor.

    PC optimizasyonu iyi. 3570 + 780 ile, fps çoğu zaman 60'ın üstündeymiş. (Tam detayda. Apex dahil.)

    Oynanışı, Soul serisine benziyor. Steam'den 75 TL'ye alabilirsiniz :)









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 2 Kasım 2014; 19:12:15 >




  • Bu oyunu aslında düşünüyordum fakat önümde GTA V var Cod AW var sonra ise Bloodborne ve The Order a hazırlık yapacağım. Bu oyunun coop desteği varsa boş bir zamanla arkadaşla PS4 e alırız diye düşünüyorum.
    En kötü PC de aradan çıkartabilirim diye düşünüyorum bu oyunu Steam fiyatı güzel ama arkadaşla alırsak PS4 e zaten bir şey fark etmiyor. PC tadına bakıp coop için konsola alırız ileride.

    FPS demişken Alien ve Shadow Of Mordor da PS4 den daha fazla FPS almam nedense çok garip. Grafik olarak belki 1 tık altta olabilir fakat Mordor un PS4 de 60FPS olması lazım diye düşünüyorum. Aynı şekilde Alien



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mactavish- -- 2 Kasım 2014; 5:01:56 >
  • Mactavish- M kullanıcısına yanıt
    Lords of the Fallen'da, bildiğim kadarıyla online yok. Yine de dayanamayıp aldım, soul tarzı oynanış benim için yeterli

    Alien'ın PS4'te 30 fps olması ilginç.

    Bazı oyunları da, sabit 60 çalışamıyor diye, 30 kilidiyle çıkarabiliyorlar. Neden 40 veya 50 kilidiyle çıkarmıyorlar acaba?
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.