Şimdi Ara

Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya.... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.632
Cevap
40
Favori
177.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün nihayet ASX ile test sürüşü yaptım.Eşimle beraber gittim daha kullanmadan eşim arabaya hasta oldu çok beğendi.

    Sürüş izlenimlerim:

    Arabanın moturu gayet seri ve atak kasa için yeterli bence.
    Yokuş kalkış desteği gayae güzel çalışıyor denedim.
    Start stop ta epey iyi ve şehir içinde tasarrufa epey katkısı olur bence.
    Benim en cok önem verdiğim yüksek sürüş pozisyonlu araç olmasıydı;Sürücü koltuğunda yükseklik ayarının olması size en uygun pozisyonu bulmanızda epey başarılı.öyleki kafam tavana değene kadar yükselttim koltuğu.Tek olumsuzluk bel desteğinin olmaması.bel fıtığı olduğumdan bu benim için önemliydi.
    Arabanın sürüşü,yol hakimiyeti hoşuma gitti.Ön konsol dizaynı daha iyi olabilirdi fakat çok kötüde değil.
    Vites yükseltmelerde size yardımcı oluyor.ekranda shift diya ok işaretli bir yazı çıkıyor.
    Aux girişinin yanında USB bağlantısıda olsaydı çok iyi olurdu.
    ASX in donanı versiyonu ayarlamasıda politikasıda çok hoşuma gitti;Şöyleki Güvenlikle ilgili özellikler her iki versiyondada standart
    Bir çok markanın versiyonlarında üst donanımlarda yer alan Cruze control,Aliminyum alaşım cant ve auto kilma ASX te standart.
    Yakından görünce arabanın tipi daha çok hoşuma gitti.

    Granit Kahve+Arka park sensörü+Ecza çantası+Trafik Sigortası her şey dahil 52800TL ön anlaşma yaptık.
    ULUGÖL OTOMOTİV Zeki bey

    Pazartesi son kararımı vereceğim.




  • Taner bey Bilgi için Teşekkür ederim.Lpg olayında ilk kez kafamdaki sorular cevaplandı.Yedek lastigi aracın arka bagaj altına Monte edilirmi,hiç sordunuzmu olurmu diye?

    Araçta benim tek hoşuma gitmeyen Basit motor görünümü.Umarım kullanılan parçalar kalitelidir.

    Bu aracın İntense versiyonunu kullananlar illaki İntense'mi olmalı yoksa invite versiyonu yeterlimidir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    Taner bey Bilgi için Teşekkür ederim.Lpg olayında ilk kez kafamdaki sorular cevaplandı.Yedek lastigi aracın arka bagaj altına Monte edilirmi,hiç sordunuzmu olurmu diye?

    Araçta benim tek hoşuma gitmeyen Basit motor görünümü.Umarım kullanılan parçalar kalitelidir.

    Bu aracın İntense versiyonunu kullananlar illaki İntense'mi olmalı yoksa invite versiyonu yeterlimidir?

    Merhaba sayın arkadaşım loko,

    Arka bagaj altında yedek lastiği yerleştirecek yer yok. Zaten bu araçta LPG montajının zorluğu motordan değil, tankın mecburen simit olmak zorunda olmasından ve tankın konulacağı yedek lastik havuzunun hemen altında enlemesine yerleştirilen eksozun olmasından kaynaklanıyor.

    Yedek Lastik zaten ince (50 km menzil ve 80 km/h hız). Bagajda taşıyorum. Tavan raylarını aldım, ama daha takmak kısmet olmadı, bagaj havuzunu GittiGidiyor.Com'dan aldım, olmazsa olmaz % 100 orjinal ve TEMSA ithalatı Estonya/Letonya/Litvanya (3'ünden birisi) malı kauçuk paspasları da bayiden aldım.

    BRC'yi özellikle taktırdım. Bu motora VIALLE (3500 TL) veya BRC (1650 TL) en iyi uyan LPG sistmelerinin başında geliyor. 7500 km yaptık 9 ayda, normalde bunu 3 yılda yapardık! BRC MY11'de bu motor için VCS Valve Care System ve aracın kendi AS&G Auto Stop & Go sistemi için menüde ilgili özellikleri aktifleştirme var. VCS'de 4000 veya 6000 devirlerde valf kenarlarını ve yataklarını korumak için benzin de püskürtülüyor, eşim şehiriçinde ve sakin kullanacağından gerek duymadım, zaten ilk montaj en iyi montajdır ve hiçbir güncelleme yaptırmadım, LPG'ye "HEMEN" geçiyor ve çok memnunum çok şükür.




  • merhabalar;

    dün izmir-yükseliş mitsubishi satış yetkilisinden öğrendiğim b,lgiye göre ağustos-2012'de otomatik 1.6lt asx geliyormuş.
    4 gözle bekliyoruz...
  • Nisan sonu Mercedes 250D mi satıp Asx alacagım.Kararımı verdim.Gerçi 19 yıllık 250 mi satmak çok zoruma gidecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darcany

    Bugün nihayet ASX ile test sürüşü yaptım.Eşimle beraber gittim daha kullanmadan eşim arabaya hasta oldu çok beğendi.

    Sürüş izlenimlerim:

    Arabanın moturu gayet seri ve atak kasa için yeterli bence.
    Yokuş kalkış desteği gayae güzel çalışıyor denedim.
    Start stop ta epey iyi ve şehir içinde tasarrufa epey katkısı olur bence.
    Benim en cok önem verdiğim yüksek sürüş pozisyonlu araç olmasıydı;Sürücü koltuğunda yükseklik ayarının olması size en uygun pozisyonu bulmanızda epey başarılı.öyleki kafam tavana değene kadar yükselttim koltuğu.Tek olumsuzluk bel desteğinin olmaması.bel fıtığı olduğumdan bu benim için önemliydi.
    Arabanın sürüşü,yol hakimiyeti hoşuma gitti.Ön konsol dizaynı daha iyi olabilirdi fakat çok kötüde değil.
    Vites yükseltmelerde size yardımcı oluyor.ekranda shift diya ok işaretli bir yazı çıkıyor.
    Aux girişinin yanında USB bağlantısıda olsaydı çok iyi olurdu.
    ASX in donanı versiyonu ayarlamasıda politikasıda çok hoşuma gitti;Şöyleki Güvenlikle ilgili özellikler her iki versiyondada standart
    Bir çok markanın versiyonlarında üst donanımlarda yer alan Cruze control,Aliminyum alaşım cant ve auto kilma ASX te standart.
    Yakından görünce arabanın tipi daha çok hoşuma gitti.

    Granit Kahve+Arka park sensörü+Ecza çantası+Trafik Sigortası her şey dahil 52800TL ön anlaşma yaptık.
    ULUGÖL OTOMOTİV Zeki bey

    Pazartesi son kararımı vereceğim.

    Hayırlı olsun, koltukla ilgili olarak bel fıtıgı bende de var koltugun bel ayarı yok ama o kısım zaten bel destekli benim şimdiye kadar hiç ağrım olmadı en son istanbuldan 5 saat hiç durmadan geldim ankaraya ama ağrı sızı yapmıyor koltuklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: darcany

    Bugün nihayet ASX ile test sürüşü yaptım.Eşimle beraber gittim daha kullanmadan eşim arabaya hasta oldu çok beğendi.

    Sürüş izlenimlerim:

    Arabanın moturu gayet seri ve atak kasa için yeterli bence.
    Yokuş kalkış desteği gayae güzel çalışıyor denedim.
    Start stop ta epey iyi ve şehir içinde tasarrufa epey katkısı olur bence.
    Benim en cok önem verdiğim yüksek sürüş pozisyonlu araç olmasıydı;Sürücü koltuğunda yükseklik ayarının olması size en uygun pozisyonu bulmanızda epey başarılı.öyleki kafam tavana değene kadar yükselttim koltuğu.Tek olumsuzluk bel desteğinin olmaması.bel fıtığı olduğumdan bu benim için önemliydi.
    Arabanın sürüşü,yol hakimiyeti hoşuma gitti.Ön konsol dizaynı daha iyi olabilirdi fakat çok kötüde değil.
    Vites yükseltmelerde size yardımcı oluyor.ekranda shift diya ok işaretli bir yazı çıkıyor.
    Aux girişinin yanında USB bağlantısıda olsaydı çok iyi olurdu.
    ASX in donanı versiyonu ayarlamasıda politikasıda çok hoşuma gitti;Şöyleki Güvenlikle ilgili özellikler her iki versiyondada standart
    Bir çok markanın versiyonlarında üst donanımlarda yer alan Cruze control,Aliminyum alaşım cant ve auto kilma ASX te standart.
    Yakından görünce arabanın tipi daha çok hoşuma gitti.

    Granit Kahve+Arka park sensörü+Ecza çantası+Trafik Sigortası her şey dahil 52800TL ön anlaşma yaptık.
    ULUGÖL OTOMOTİV Zeki bey

    Pazartesi son kararımı vereceğim.

    Hayırlı olsun, koltukla ilgili olarak bel fıtıgı bende de var koltugun bel ayarı yok ama o kısım zaten bel destekli benim şimdiye kadar hiç ağrım olmadı en son istanbuldan 5 saat hiç durmadan geldim ankaraya ama ağrı sızı yapmıyor koltuklar

    Teşekkürler yanıtın için.
    Size bir şey daha sorayım.Arabanın içeri ses alması çokça yazılmış,bu ses rahatsız edici düzeyde mi?yalıtım yaptırmak gereklimi sizce?




  • Evet ses konusu oldukca yazılıyor ama ben rahatsızlık duymuyorum, tabi ses konusu göreceli, ben rahatsız olmam ama bir başkasını rahatsız edebilir, ses yalıtımı nasıl yapılıyor sonradan onuda bilmiyorum ama yaptırılmak istensede maliyetli olur gibime geliyor, ses testleri ile ilgili adac 'ın sitesinde test araclarında ölçülen db leri yazıyor genel olarak c d sınıfı bizim gibi aracların ölçümleri 66-71 arasında değişiyor, asx inki 71 db mesela, audi a3 ün 70 db, jettanınki 68 db, Qashqai 69 db, kia sportage 70 db, gibi değerler verilmiş, görece sedan aracla bizimki gibi daha yüksek araclar arasında bir miktar fark var, o da tercihe bağlı artık,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chevymel1 -- 26 Mart 2012; 15:46:14 >
  • Bursa'da yaşıyorum. Ametist siyah Mıtsubıshı ASX ınvıte paket kullanıyorum. Genel bir değerlendirme yapmak gerekirse aracımdan her anlamda çok memnunum yakıt tüketimi başta olmak üzere. 20 ocak 2012 tarihinde aracımı satın aldım şu an 3200 km lerdeyim. aldığım günden bu yana yakıt tüketimim 8,7 civarlarında genel ortalamam. Evimin bulunduğu mevki yaklaşık olarak 400 metre hatrı sayılır derecede yokuş tırmanışı sonucu ulaşılan bir yer, bu yokuşları günde en az 2 kez tırmandığımı, oldukça soğuk bir kış geçirdiğimizi, aracın rodaj sürecinde olduğunu ve benim manuel vitese yabancı oluşumuda hesabakatarsak tüketim değerlerim oldukça makul geldi bana.
    Donanım olarak ınvıte paketi soran arkadaşımıza ithafen: ınvıte paket gayet ama gayet yeterli diyorum ekskliğini hisettiğim tek olay 4 camın auto modunun olmaması ve elektirkli katlanan ayna diyebilirim.
    Müzik dinlemeyi çok seviyorum ve ASX ses tertibatı ile beni sonsuz mutlu ediyor. çok net pürüzsüz seslerle keyifli yolculuklar yapıyorum.
    Aracın kumanda elemanları klima kontrolleri belki biraz sade ama çok kullanışlı basit kullanımı alışma süreci gerektirmiyor yoldan dikkatinizi almadan müdahale edebiliyorsunuz.
    Aracımın içeri ses aldığını biraz fazla aldığını düşünüyorum. özellikle pütürlü asvaltta ses içerde baya kulağı tırmalıyor, bu kanıya herhangi bir araçla karşılaştırma yaparak varmadım. Ben biraz rahatsızım.

    Aracımın siyah olması haricinde bir şikayetim yok, frenleri yol tutuşu, performans arayışım olmaması yüzünden performansıyla her şeyi ile gayet memnunum.

    Aracımı yıkatırken benzin istasyonunda yakıt alırken sürekli sorular soran insanlarla karşılaşıyorum genelde yakıt ve aracın fiyatı konusunda sorular alıyorum sorulan soruların yüzde 80 inden yola çıkarsak aracın görünen değeri 80 ila 90 bin arasında :) çünkü fiyat konusunda tahmin yürütenler hep bunu söylüyor 55 000 dolayında deyince şaşırıyorlar, yakıtından bahsedince şaşkınlık daha başka oluyor. İnsanlar ASX i beğeniyor fakat bilindik alışıldık bir marka olmayışı insanların çekinmesine sebep oluyor. Sanıyorum biz ASX sahipleri şanslı bir azınlığa mensup insanlarız.

    Ben bu aracı pek de istemeyerek aldım tesadüfler eseri alınmış bir araç diyebilirim fakat oldukça memnunum kesnlikle tavsiye ederim. Bundan 5 yıl sonra çıkması muhtemel yeni kasa ASX ile devam edermiyim ederim.

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • ASX için Rodaj süresinde nasıl kullanılmalı bu konuda teknik bilgi sahibi olan varmı.
    Ben bundan önceki Nissan Primera(1999) aracımı ilk 1000km yağ değişiminden sonra 5000km kadar her viteste epey devirli kullanmıştım.
  • Kullanım kitapçığında ilk 1000 km için 3000 devirdi sanırım max devir , ben o şekilde kullandım, 1000 km sonra yağ değişimi yok, 15000 km de periyodik bakımı var, o da servisten telefonla öğrendiğim kadarıyla 285 TL idi, 1000 km sonra uzun yolda baya bi dipgaz giderek kullandım eskişehire giderek, bu esnada 200 km hızı gördüm, sonra tekrar o hızlara cıkmadım ama zaman zaman devirli kullanıyorum, cok fazla açmak istemedi motoru sanki bana öyle geldi, çünkü gaza bastıgım zaman artık eskisinden daha cabuk devirleniyor gibi geldi uzun yolda,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Bursa'da yaşıyorum. Ametist siyah Mıtsubıshı ASX ınvıte paket kullanıyorum. Genel bir değerlendirme yapmak gerekirse aracımdan her anlamda çok memnunum yakıt tüketimi başta olmak üzere. 20 ocak 2012 tarihinde aracımı satın aldım şu an 3200 km lerdeyim. aldığım günden bu yana yakıt tüketimim 8,7 civarlarında genel ortalamam. Evimin bulunduğu mevki yaklaşık olarak 400 metre hatrı sayılır derecede yokuş tırmanışı sonucu ulaşılan bir yer, bu yokuşları günde en az 2 kez tırmandığımı, oldukça soğuk bir kış geçirdiğimizi, aracın rodaj sürecinde olduğunu ve benim manuel vitese yabancı oluşumuda hesabakatarsak tüketim değerlerim oldukça makul geldi bana.
    Donanım olarak ınvıte paketi soran arkadaşımıza ithafen: ınvıte paket gayet ama gayet yeterli diyorum ekskliğini hisettiğim tek olay 4 camın auto modunun olmaması ve elektirkli katlanan ayna diyebilirim.
    Müzik dinlemeyi çok seviyorum ve ASX ses tertibatı ile beni sonsuz mutlu ediyor. çok net pürüzsüz seslerle keyifli yolculuklar yapıyorum.
    Aracın kumanda elemanları klima kontrolleri belki biraz sade ama çok kullanışlı basit kullanımı alışma süreci gerektirmiyor yoldan dikkatinizi almadan müdahale edebiliyorsunuz.
    Aracımın içeri ses aldığını biraz fazla aldığını düşünüyorum. özellikle pütürlü asvaltta ses içerde baya kulağı tırmalıyor, bu kanıya herhangi bir araçla karşılaştırma yaparak varmadım. Ben biraz rahatsızım.

    Aracımın siyah olması haricinde bir şikayetim yok, frenleri yol tutuşu, performans arayışım olmaması yüzünden performansıyla her şeyi ile gayet memnunum.

    Aracımı yıkatırken benzin istasyonunda yakıt alırken sürekli sorular soran insanlarla karşılaşıyorum genelde yakıt ve aracın fiyatı konusunda sorular alıyorum sorulan soruların yüzde 80 inden yola çıkarsak aracın görünen değeri 80 ila 90 bin arasında :) çünkü fiyat konusunda tahmin yürütenler hep bunu söylüyor 55 000 dolayında deyince şaşırıyorlar, yakıtından bahsedince şaşkınlık daha başka oluyor. İnsanlar ASX i beğeniyor fakat bilindik alışıldık bir marka olmayışı insanların çekinmesine sebep oluyor. Sanıyorum biz ASX sahipleri şanslı bir azınlığa mensup insanlarız.

    Ben bu aracı pek de istemeyerek aldım tesadüfler eseri alınmış bir araç diyebilirim fakat oldukça memnunum kesnlikle tavsiye ederim. Bundan 5 yıl sonra çıkması muhtemel yeni kasa ASX ile devam edermiyim ederim.

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Merhaba,
    ASX i yokuşlu yerde kullanıyorum demişsiniz.Yokuşta performansı nasıl?Çok zorlandıgı oluyormu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Bursa'da yaşıyorum. Ametist siyah Mıtsubıshı ASX ınvıte paket kullanıyorum. Genel bir değerlendirme yapmak gerekirse aracımdan her anlamda çok memnunum yakıt tüketimi başta olmak üzere. 20 ocak 2012 tarihinde aracımı satın aldım şu an 3200 km lerdeyim. aldığım günden bu yana yakıt tüketimim 8,7 civarlarında genel ortalamam. Evimin bulunduğu mevki yaklaşık olarak 400 metre hatrı sayılır derecede yokuş tırmanışı sonucu ulaşılan bir yer, bu yokuşları günde en az 2 kez tırmandığımı, oldukça soğuk bir kış geçirdiğimizi, aracın rodaj sürecinde olduğunu ve benim manuel vitese yabancı oluşumuda hesabakatarsak tüketim değerlerim oldukça makul geldi bana.
    Donanım olarak ınvıte paketi soran arkadaşımıza ithafen: ınvıte paket gayet ama gayet yeterli diyorum ekskliğini hisettiğim tek olay 4 camın auto modunun olmaması ve elektirkli katlanan ayna diyebilirim.
    Müzik dinlemeyi çok seviyorum ve ASX ses tertibatı ile beni sonsuz mutlu ediyor. çok net pürüzsüz seslerle keyifli yolculuklar yapıyorum.
    Aracın kumanda elemanları klima kontrolleri belki biraz sade ama çok kullanışlı basit kullanımı alışma süreci gerektirmiyor yoldan dikkatinizi almadan müdahale edebiliyorsunuz.
    Aracımın içeri ses aldığını biraz fazla aldığını düşünüyorum. özellikle pütürlü asvaltta ses içerde baya kulağı tırmalıyor, bu kanıya herhangi bir araçla karşılaştırma yaparak varmadım. Ben biraz rahatsızım.

    Aracımın siyah olması haricinde bir şikayetim yok, frenleri yol tutuşu, performans arayışım olmaması yüzünden performansıyla her şeyi ile gayet memnunum.

    Aracımı yıkatırken benzin istasyonunda yakıt alırken sürekli sorular soran insanlarla karşılaşıyorum genelde yakıt ve aracın fiyatı konusunda sorular alıyorum sorulan soruların yüzde 80 inden yola çıkarsak aracın görünen değeri 80 ila 90 bin arasında :) çünkü fiyat konusunda tahmin yürütenler hep bunu söylüyor 55 000 dolayında deyince şaşırıyorlar, yakıtından bahsedince şaşkınlık daha başka oluyor. İnsanlar ASX i beğeniyor fakat bilindik alışıldık bir marka olmayışı insanların çekinmesine sebep oluyor. Sanıyorum biz ASX sahipleri şanslı bir azınlığa mensup insanlarız.

    Ben bu aracı pek de istemeyerek aldım tesadüfler eseri alınmış bir araç diyebilirim fakat oldukça memnunum kesnlikle tavsiye ederim. Bundan 5 yıl sonra çıkması muhtemel yeni kasa ASX ile devam edermiyim ederim.

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Merhaba,
    ASX i yokuşlu yerde kullanıyorum demişsiniz.Yokuşta performansı nasıl?Çok zorlandıgı oluyormu?

    Benim kullandığım yerler oldukça yokuşlu yerler ve yokuşlar zaman zaman daralıyor ve karşıdan araç geldiğinde durup kalkmak gerekiyor bazen araç doluyken bile skıntı yok yani çarçabuk devirlenip hızlanabiliyor. Ben manuel vitese çok yabancı biriyim ilk başlarda zorlanmadım desem yalan olur ama sonra alıştı şuan gayet iyi.. memnun eder eminim.

    Benzin fiyatları 4 tl 4,50 tl arasında sabit kalsa asx hiç üzmeyecek bir araç Allahtan lpg alternatifi var istemeye istemeye takıcaz gibi ben hiç düşünmüyorum ama şartlar malesef




  • ASX Güvenlik Ödülü Aldı

    Amerika’nın en güvenilir kurumlarından biri olan Amerikan Otoyol Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS), Mitsubishi ASX’i yapılan testler ve ölçümler sonucunda en güvenilir araç seçti. IIHS tarafından en güvenilir araç seçilmek için tüm çarpışma testlerinden iyi sonuç alınması gerekiyor. Mitsubishi ASX; önden çarpma, yandan çarpma ve tavan dayanıklılık testleri ile arkadan çarpmalarda kafa yaralanma oranlarında çok iyi sonuçlar elde etti.

    Üstün güvenlik özellikleri ile donatılan Mitsubishi ASX, darbeye karşı emici ve güçlendirilmiş RISE gövde yapısına sahip. ASX’de güvenli fren sistemi (ABS), elektronik fren gücü (EBD), 7 hava yastığı (SRS), fren destek sistemi (BA), yokuş kalkış destek sistemi (Hill Start Assist System), ASTC (Aktif stabilite çekiş kontrol sistemi), acil durum stop sinyal sistemi (ESS) ve hız sabitleyici (cruise control) gibi güvenlik donanımları standart olarak sunuluyor.

    Mitsubishi ASX’in üretiminde kullanılan yüksek dayanımlı çelik aracın daha hafif ve kaza anı güvenliğinin daha fazla olmasını sağlıyor. Mükemmel gövde yapısı ve sürücü diz hava yastıkları ile Mitsubishi ASX bu başarılı sonuçları elde etti. ASX, 2010 yılında ANCAP ve 2011 yılında EURONCAP çarpışma testlerinden 5 yıldız almaya hak kazanmıştı.

     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....




  • arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar benim 2004 model 1.6 motor bir mitsubishi lancer aracım var abs sensörü lazım serviste 500 lira diyorlar tanesine acil yardım
  • ASX ses yalıtımı yaptıranlar bilgi verebilirlermi.nerde,kaça yaptırmışlar memnunlarmı faydası oluyormı gibi....
  • Evet makyaj zamanı..

     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    Taner bey Bilgi için Teşekkür ederim.Lpg olayında ilk kez kafamdaki sorular cevaplandı.Yedek lastigi aracın arka bagaj altına Monte edilirmi,hiç sordunuzmu olurmu diye?

    Araçta benim tek hoşuma gitmeyen Basit motor görünümü.Umarım kullanılan parçalar kalitelidir.

    Bu aracın İntense versiyonunu kullananlar illaki İntense'mi olmalı yoksa invite versiyonu yeterlimidir?

    Merhaba,
    Ocak ayinda intense aldim, ilk bayiide invite gorunce cok begendik almaya karar verdik. Fiyat arastirmasi icin gittigimiz 2. Bayiide intense modelini gorunce ya bu ya hic dedik. Cam tavan super birsey, esim ve cocuk surekli arkada gideceginden, arka koltukta oturanlara çok ferah bir izlenim veriyor. Bence ya intense ya hic :)
  • İntense ile invite arasında gerçekte 7000TL fark var bence değmez.o farkı vermeye.Cam tavan sunroof değil açılmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunher


    quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    Taner bey Bilgi için Teşekkür ederim.Lpg olayında ilk kez kafamdaki sorular cevaplandı.Yedek lastigi aracın arka bagaj altına Monte edilirmi,hiç sordunuzmu olurmu diye?

    Araçta benim tek hoşuma gitmeyen Basit motor görünümü.Umarım kullanılan parçalar kalitelidir.

    Bu aracın İntense versiyonunu kullananlar illaki İntense'mi olmalı yoksa invite versiyonu yeterlimidir?

    Merhaba,
    Ocak ayinda intense aldim, ilk bayiide invite gorunce cok begendik almaya karar verdik. Fiyat arastirmasi icin gittigimiz 2. Bayiide intense modelini gorunce ya bu ya hic dedik. Cam tavan super birsey, esim ve cocuk surekli arkada gideceginden, arka koltukta oturanlara çok ferah bir izlenim veriyor. Bence ya intense ya hic :)

    hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
    Darısı benim başıma.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.