Şimdi Ara

YENİ MEGANE SPORT TOURER SAHİPLERİ (184. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.103
Cevap
88
Favori
871.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    quote:

    Orijinalden alıntı: şahinbeyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    merhaba ben aracımın önundeki çıtaları dışarıdan fiber aldım ve servise göre daha uygun. Kalşte farkı var tabii biri plastik diğeri fiber. Renk olarak orjinali daha mat yan sanayisi ise parlak gri isteyen mat griye boyatabilir.
    Aldığım yerin linki ve yapılan işlerin fotolarını görebilirsiniz.

    http://www.spoylercenter.com/


    Fiyat konusunda bilgi verebilirmisiniz

    150 tl yukarıda yazmıştım pazarlık yapın tavsiye ederim.

    Teşekkürler,kusura bakmayın görmemişim,karar verdiğimde mutlaka pazarlık yapacagım,ben yetkili servisi aradıgımda bana piyasada bulunanların plastik karışımı olmayan ürünler oldugunu ve çabuk çatlayacagını söylediler ,ne kadar dogru tartışılır diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilitea

    arkadaşlar sport tourerde turbo yok denıyor coomeind rail diye bir sistemden bahsediliyor. bilgisi olan varmı.

    allahım yaa insanlar nereden uyduruyor bunları :)
    şu anda piyasada yeni araçlarda turbo olmayan bir dizel var mı acaba??
    değiken geometrili torbo var bizim araçlarda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şahinbeyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    quote:

    Orijinalden alıntı: şahinbeyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    merhaba ben aracımın önundeki çıtaları dışarıdan fiber aldım ve servise göre daha uygun. Kalşte farkı var tabii biri plastik diğeri fiber. Renk olarak orjinali daha mat yan sanayisi ise parlak gri isteyen mat griye boyatabilir.
    Aldığım yerin linki ve yapılan işlerin fotolarını görebilirsiniz.

    http://www.spoylercenter.com/


    Fiyat konusunda bilgi verebilirmisiniz

    150 tl yukarıda yazmıştım pazarlık yapın tavsiye ederim.

    Teşekkürler,kusura bakmayın görmemişim,karar verdiğimde mutlaka pazarlık yapacagım,ben yetkili servisi aradıgımda bana piyasada bulunanların plastik karışımı olmayan ürünler oldugunu ve çabuk çatlayacagını söylediler ,ne kadar dogru tartışılır diye düşünüyorum

    Evet orjinaleri plastik ve daha kaliteli fakat fiyatı 380 tl. Benim bulduklarım fiber orjinali kadar sağlam değil ama adam çatlama veya herhangi bir sorunda garantisini veriyor. Aradaki farkları orjinal olanı rengi mat gri bunda ise parlak gri yan yan bakınca belli oluyor fakat buna pek dikkat çekmiyor bu fark. Bencek 150 tl için alınır 380 tl gerçekten çok ben vermedim o kadar sonuç olarak mutluyum ve aracımın duruşu çok değişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KF850

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilitea

    arkadaşlar sport tourerde turbo yok denıyor coomeind rail diye bir sistemden bahsediliyor. bilgisi olan varmı.

    allahım yaa insanlar nereden uyduruyor bunları :)
    şu anda piyasada yeni araçlarda turbo olmayan bir dizel var mı acaba??
    değiken geometrili torbo var bizim araçlarda

    evet turbo var nos sistemide tesisatı hazır bir tek tüp takılması lazım.
  • Ben konyada ikamet ediyorum ,bu ürünlerin boyasını sanırım firma bizim verecegimiz boya bilgilerine göre yapıyor,ürünün kargoyla bana gelmesi lazım, montajını kolaymı acaba kendim yapabilirmiyim üstadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şahinbeyim

    Ben konyada ikamet ediyorum ,bu ürünlerin boyasını sanırım firma bizim verecegimiz boya bilgilerine göre yapıyor,ürünün kargoyla bana gelmesi lazım, montajını kolaymı acaba kendim yapabilirmiyim üstadım

    Sorduğunu soru bana diye düşünerek cevap veriyorum. Eyer bir tek ön tampon çıtasını alacaksan zaten onlar gri. Fakat body kit olayından bahsediyorsan evet boya kodunu vermen gerekli. Daha detaylı bilgi istiyorsanız verdiğim linkteki telefonu arayarak bilgi alabilirsiniz. Yanlış anlama olmasın bende sizin gibi gidip paramla satın aldım ürünü oranın bir çalışanı değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper5

    quote:

    Orijinalden alıntı: şahinbeyim

    Ben konyada ikamet ediyorum ,bu ürünlerin boyasını sanırım firma bizim verecegimiz boya bilgilerine göre yapıyor,ürünün kargoyla bana gelmesi lazım, montajını kolaymı acaba kendim yapabilirmiyim üstadım

    Sorduğunu soru bana diye düşünerek cevap veriyorum. Eyer bir tek ön tampon çıtasını alacaksan zaten onlar gri. Fakat body kit olayından bahsediyorsan evet boya kodunu vermen gerekli. Daha detaylı bilgi istiyorsanız verdiğim linkteki telefonu arayarak bilgi alabilirsiniz. Yanlış anlama olmasın bende sizin gibi gidip paramla satın aldım ürünü oranın bir çalışanı değilim.

    Sevgili Alper5 çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şahinbeyim -- 27 Ocak 2012; 11:20:55 >




  • Az önce tlf aradım ön üçgenimsi gri çıtalara 170 tl diyor,en son 150 tl olur kargo hariç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şahinbeyim

    Az önce tlf aradım ön üçgenimsi gri çıtalara 170 tl diyor,en son 150 tl olur kargo hariç

    Ben o taraflarda işim vardı gitmişken oradan alıp adamlara montajınıda yaptırmıştım. Fiyat uygun bencek. İstanbulda iseniz oradan gidip ürünü görerek almanızı ve montajınıda kendilerine yaptırmayı tavsiye ederim.
  • Konyada ikamet ediyorum, ancak kargoyla halledebilirim
  • anlaştıysanız gülle gülle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KF850

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilitea

    arkadaşlar sport tourerde turbo yok denıyor coomeind rail diye bir sistemden bahsediliyor. bilgisi olan varmı.

    allahım yaa insanlar nereden uyduruyor bunları :)
    şu anda piyasada yeni araçlarda turbo olmayan bir dizel var mı acaba??
    değiken geometrili torbo var bizim araçlarda

    TDI : Turbocharged Direct Injection

    CRDI : Common rail direct fuel injection

    DTI : Semi-direct injection

    CDTI : Common-rail Diesel Turbo Injection

    JTD : uniJet Turbo Diesel

    TDCİ= turbo dizel common-rail injection demektir

    motor teknolojileri kısaltmalarıdır.

    O halde toparlayalım..

    d: diesel

    i: injection

    t: turbocharged

    c: common rail

    h: high pressurized

    j: jet
    şimdi ise (d. c. i ) bilen arkadaşım birleştir ne görecen ama tekrardan yaz buraya.....
    kullanma klavuzu yada motoru açmadıgın sürece bir şeyden emin olamayız. turbosuz o kadar cok dizel araba var ki tahmin dahi edemezsin.




  • d.c.i = diesel commonrail injection olabilir...yazının içinde turbo yada t harfi yok diye turbo yok diyemeyiz bu çok gülünç olur...mercedes de cdi kısaltmasını kullanıyor peugeot hdi ....vb

    turbo yoksa 2004 1.5 DCİ kangomun turbosunu (pardon ne olduğunu bilmediğim yada yanlışlıkla oraya konmuş bişeyi) iki kez nasıl değiştirdim bir kez daha düşüneyim ... :) :) ...
    ayrıca turbosuz diesel binek araç varmı varsa bir iki örnek verelim...bizde birşeyler öğrenmiş oluruz...
    turbosuz 1.3 yada 1.4 yada 1.5 yada 1.6 diesel araçlar değil hız rekoru kırmak otobanda sol şeride dahi neredeyse çıkamazlar...buna inanmıyorsanız turbonuzun hortumunu çıkarın ve direk hava filtresine bağlayın bakın neler olacak...atmosferik dieseller bu kadar güç ve tork asla üretemezler.... devirlenmeleride bağlantılı olarak yavaş olur....
    eskiden normal mazotun içine benzin katardık çok az ama araba uzun yolda iyi gitsin diye giderdi de ama yakıt biraz fazla yakardı birde motorun ve pompanın ömrü kısmen azalırdı...
    ama artık turbo diesel ler euro diesel in de katkısı ile gidiyor
    sonuç:dci motorlar turbo beslemelidir isterse arkasında sadece diesel yazmış olsada yanlış yazılmış olmaz....daha iyisi (renault'ta) çıkana kadar en iyi bu....
    keşke 16 sübaplı olsa diyorduk o da yapıldı 130hp 1.6 litre inşaallah bir iki yıl için de gelirde yararlanırız...
    selamlar - sevgiler herkese iyi sürüşler bu karlı günlerde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taylor1956 -- 27 Ocak 2012; 23:02:51 >




  • aklıma şimdi geldi bi ara ısızu gemini vardı hatırlarsınız belki motoru tahmin ediyorum 1.6 litreydi ve turbosuz du o araç iyi gidiyordu şimdikiler kadar olmasada o zamanlar audi 80 lerden daha iyi olduğu söylenirdi...şimdi düşünüyorum ama kamyonetlerin bile çoğu turbo...
  • Memlekette turbosuz dizel araba kalmadı artık.
    Bu bütün kısaltmalar her markanın kendine göre kısaltması.
    Artık tüm dizel motorlarda common rail kullnılıyor.
    biri hdi diyor biri cdi bir ctdi biri dci
    Bunların hepsi aynı teknolojiyi kullanır.
    mekanizma şöyledir.
    mazot yüksek basınclı bir pompa tarafından bir bir kollektöre(commonrail) basılır 1500-2000 bar civarındadır. akla zarar bir basınçtır.(düşününki şebeke su basıncı 4 bardır.)
    bu yüksek basınç enjektörlere(açılır kapanır) iletilen sinyaller vasıtasıyla yanma odasına gönderilir.
    BU sırada yanma odasında gerekli sıkıştırma ve hava basıncının oluşması içinde Turboya ihtiyaç vardır.

    Yani dünyadaki tim dizel araçlarda Turbo şu anda vardır.
    VW grubu eskiden TDİ ile çıkartıyordu bunlarda common rail yoktu yüksek basınçlı pompa enjektörler vardı.Ama turbosu yine vardı. ama artık vw grubundada common rail kullanılmaya başlandı. TDİ CR diye geçmeye başladı. ve Turbo yine var.

    Bu turbo yok lafını ortaya atan arkadaşa gülüyorum.
    Lafım metalmilitea arkadaşıma değil. bunu onun kafasına sokandadır. Yurdum insanı bilsede bilmesede sallıyor valla




  • EYVAH EYVAH...MİLLİYET GAZETESİ 23.01.2012 TARİHLİ YAZISINDA.....

    Renault Megane Yenileniyor!
    Renault, markanın lokomotif modeli Mégane ailesinin tamamını yeniliyor.

    § Ön yüz LED teknolojili gündüz aydınlatma sisteminin eklenmesiyle modernleşirken kalite algısı gamdaki çıkışın göstergesi olan parlak siyah ve krom dokunuşlarla güçlendiriliyor.

    § Yenilenen Mégane, Energy dCi 110 ve Energy dCi 130 ve Energy TCe 115’den oluşan üç yeni motor seçeneği sayesinde sınıfının en tutumlu otomobili oldu. 115 hp gücü ile pazarın en güçlü 1.2 l benzinli motoru yeni Energy TCe 115 Mégane’a dizel motorlara yaraşan yaklaşık 1 000 km menzil sağlayan 5.3 l / 100 km (NEDC çevriminde 119 g CO2/km) yakıt tüketimi sayesinde ekonomisi ile ön plana çıkıyor.

    § Daha fazla konfor ve güvenlik için, Yeni Mégane’da, Visio System® ya da yokuşta kalkış desteği gibi ilk kez Yeni Scénic’de kullanılan sürüş destek donanımları da benimsendi.

    § Mégane yeni yüzüyle, Mart 2012’den itibaren Avrupa’da, ardından başta Türkiye, İsrail, Fas, Cezayir, Tunus, Güney Afrika, Rusya ve Arjantin gibi ülkeler olmak üzere, tüm dünyada satışa sunulacak.

    Modernleşen ön yüz

    Müşterilerin beğenisini kazanan Mégane ailesi, tasarımı küçük dokunuşlarla yenilenerek daha modern bir görünüşe kavuştu. Ön yüz bundan böyle, yeni bir ışıklı imza oluşturan LED’li gündüz farını içeriyor. Parlak siyah renkli tampon krom dokunuşlarla bezendi. Jantları tamamen yenilendi. Bu unsurların hepsi Renault’un başlıca önceliklerinden biri olan kalite hissine verilen önemi ortaya koyuyor.İç mekân, çift tonlu deri/alkantara paket dahil üç farklı ambiyansta sunulan yeni döşemelerle zenginleşti. Bose versiyonu başlı başına bir donanım paketi haline geldi. Öte yandan, GT ve GT-Line versiyonları da diğerlerinden ayırt ediliyor: Bumerang şeklindeki özel LED ışıklar, kırmızı dikişli döşeme, parmak dayama kabartılı spor direksiyon simidi, Renault Sport imzalı kapı eşikleri ve torpido paneli çıtaları ile GT ve GT-Line versiyonları Renault Sport ailesine ait olduklarını gururla sergiliyor. Yenilenen Mégane’a mavi ve sedef beyaz olmak üzere iki yeni renk ekleniyor.
    Yenilenen Mégane’da enerji patlaması

    Yeni Mégane sürüş keyfi ile ekonomiyi birleştiren Energy tip üç yeni motor seçeneğinin kullanıldığı ilk model oldu. Renault’un F1’deki deneyimine dayanan yeni nesil “downsizing” uygulamasını esas alan araçlar bu gam düzeyinde görülmemiş bir teknolojik içerik barındırıyorlar ve hepsinde yavaşlama/fren fazında enerji geri kazanımlı Stop&Start sistemi bulunuyor. Özenli bir akustik geliştirmeye konu olan Energy motor seçenekleri hafif ve tok bir sese sahipler. Ses emisyonları yerini aldıkları motorlara kıyasla yarı yarıya azaltıldı.
    Daha fazla rahatlık için faydalı ve erişilebilir teknolojiler

    Günlük yaşamda güvenliği artırmak, sürüşü kolaylaştırmak ve kabin konforunu maksimuma çıkarmak Renault için her zamankinden daha fazla öncelikli durumda.

    Renault, Scénic ve Grand Scénic’te olduğu gibi, Yeni Mégane’da da otomatik kısa / uzun far geçişleri ve şeritten çıkış uyarısını içeren Visio System®’i benimsedi. İç dikiz aynasının arkasında ön cam üzerine sabitlenen bir kameradan oluşan bu sistem gece görüş alanını genişletiyor ve ilk kez bu modelde sunulan çift işlevselliği sayesinde sürücünün dikkatli ve uyanık kalmasını sağlıyor. Ayrıca yeni tip yokuşta kalkış yardım sistemi ile konfor da bir kenara bırakılmıyor. « Otoyol modu » sinyali ise sürüş konforunu artırıyor: Sinyal kolu üzerine hafif bir dokunuş şerit değişimini haber vermek için üç sinyallik bir dizini başlatıyor. Park yardım sistemi ise geri görüş kamerası ile zenginleştirildi. Diğer yandan, çift bölgeli otomatik klimada artık iç mekânın hava kalitesini kontrol eden ve kabin havalandırmasını otomatik olarak başlatan bir kirli hava sensörü bulunuyor.

    2011 yılında tüm dünyada 235 bin adet ve 2008 sonundaki ilk lansmanından bu yana toplam 730 bin adet üretilerek Renault markasının en çok satılan modeli olan Mégane bugün kendi sınıfında güvenilirlik liderleri arasında yer alıyor. Bu güvenilirlik sadece basında kabul görmekle kalmıyor (Automobile Magazine dergisinin güvenilirlik yönünden en iyi 100 modeli arasında) aynı zamanda bu modeli liste başına koyan ADAC ve diğer bağımsız dış kuruluşlar tarafından da takdir ediliyor.

    Renault tarafından 2003 yılında başlatılan sürekli geliştirme yaklaşımı kapsamında, Mégane III’te ilk bir yıl içindeki arıza oranı öncüsüne kıyasla % 40 azaltıldı.

    Mégane III, dayanıklılık ve yaşlanmayı dikkate alan güçlendirilmiş tasarım ve kontrol süreçlerinden geçti. Örneğin : Tasarım aşamasından itibaren, eksiksiz bir güvenilirlik sağlamak ve Mégane II’ye kıyasla kullanım ve görünüş dayanıklılığını arttırmak için özel 100 maddelik bir liste dikkate alındı. Gürültüleri azaltmak, sızdırmazlığı iyileştirmek ve elektronik bileşenlerin güvenilirliğini sağlamak için özel bir özen gösterildi.

    http://otomobil.milliyet.com.tr/renault-megane-yenileniyor-/yenimodel/haberdetay/23.01.2012/1492569/default.htm?ref=milliyet_anasayfa




  • Arkadaslar yeteri kadar yazmis sanirim daha benim biseyler eklememe gerek yok turbo konusu ile ilgili
  • Anlaşmadık daha,şu kar kış ortadan bir kalsın bakalım ,en kısa zamanda taktıracagım inşallah
  • Anlaşmadık daha,şu kar kış ortadan bir kalsın bakalım ,en kısa zamanda taktıracagım inşallah
  • Arkadaşlar dün aracımı servise bıraktım. 20000 bakımı yaptırdım İstanbul Tuzcuğlu'nda nakit ödediğim için %10 indirim yaptılar 335 tl verdim. Genel olarak memnunum servisten.
    Ayrıca arka fren balatalarının kontrolü için 4000 km sonra tekrar getirmemi istediler. Bana 24-25000 kısa gibi geldi genelde frenlere pek yüklenmem çünkü sizde durum nedir daha önce bi balata mevzuu konuşulmuştu ama şimdi tam hatırlayamadım.
  • 
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.