Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan 1.5 Skyactiv-G AT Testim (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
165
Cevap
9
Favori
60.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler. klima açıkken start stop girmiyor dedin hocam videoda. her start-stoplu araçta böyle mi?( hiç start stoplu bir aracım olmadı ) yani araç beklerken stop etse bile ayireten klimayı çalıştırmaya yetecek kadar bir sistem yapılmamış mı hiç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Head-up display yillar once citroen C4 ile gelmisti C segmentinde yeni bir olay degil yani.

    Kendimi yanlış ifade ettim hacım demek istediğim çok yaygın değil

    @bravaman üstadım bende isterdim ama güzergah ve zaman kısıtlıydı.
    @herdem09 video için teşekkürler




  • Eline sağlık. Golf' le yalıtımı kıyaslayabilir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonNn_

    teşekkürler. klima açıkken start stop girmiyor dedin hocam videoda. her start-stoplu araçta böyle mi?( hiç start stoplu bir aracım olmadı ) yani araç beklerken stop etse bile ayireten klimayı çalıştırmaya yetecek kadar bir sistem yapılmamış mı hiç ?

    Ortam soğukluğuna ve klima kademesine göre zaman zaman stop edebilir ama genelde klima açıkken sıcak havalarda stop etmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    Eline sağlık. Golf' le yalıtımı kıyaslayabilir misin?

    Hocam bu araç benzinli olduğu için daha sessiz ama çok üst hızlara çıkmadım o yüzden lastik ve rüzgar sesi için çok yorum yapamayağım
  • Çok teşekkürler arkadaşlar, emeğinize sağlık.. Araç çok güzel gerçekten :)
  • Hocam ellerinize sağlık.... Yalnız yabancı forumdaki 2.0 yolu kazıyor resmen ah ah vergiler olmasa...
  • Eline sağlık.Bayiye sadece 3 adet gelmesi,satılması ve sonra da sıra yazmaları manidar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Elinize sağlık.
    Keşke biraz da aracın etrafında dolaşsaydınız

    Aracı alıcı gibi test ettiğimiz dışarıdan kameraya almak hoş karşılanmaya bilir. Allah izin verirse yakın zamanda Muharrem daha profesyonel testlere başlayacak. Şimdilik elden gelen bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonNn_

    teşekkürler. klima açıkken start stop girmiyor dedin hocam videoda. her start-stoplu araçta böyle mi?( hiç start stoplu bir aracım olmadı ) yani araç beklerken stop etse bile ayireten klimayı çalıştırmaya yetecek kadar bir sistem yapılmamış mı hiç ?

    Benim Honda Civic Hb aracim da her turlu devreye giriyor..Hatta klima da uflemeye devam ediyor 3-4 dakika gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrmst

    Ah hocam zaten o vergiler olmasa... Bayide 2.0 Gırtlak versiyon Mazda 6 yatıyor 2013 model. 129.000TL. Muharremle bakıp bakıp iç geçirdik.

    dentul

    1 Fabrikada üretimi yapıldığı için araç yetişmediğinden bahsettiler. Ama yine 3 araç çok komik bir rakam. Hele ki koca istanbulda Mazda'nın 2 tanecik bayisi varken bi bayiye 3 araba düşmesi... Biz bu testi yapabilmek için Avrupa yakasından Anadolu yakasına geçmek zorunda kaldık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lonely_man -- 16 Nisan 2014; 23:05:51 >
  • SonNn_ S kullanıcısına yanıt
    vw de eğer klima fanı sonda değilse start stop devreye giriyor. İç sirkülasyona alıyor tam soğuk değil ama ılık üflüyor çalışınca soğuk hava veriyor.
  • Ben aracı bek test edilmiş bulmadım Muharrem Abi acısından en kısır geçen testlerden biri olmuşa benzettim.


    Arada gazlamak istemiş ama olmamış düşük devirlerde çok güzel sanki sürekli atlayacak hissi veriyor video da bile.

    Sesi gerçekten hoş.

    Malzeme kalitesi hoş görünüyor.

    Birde test aracındaki temsilci bilgili ve objektif konuşması çok güzel olmuş şu ana kadar testlerdeki en iyi satış temsilcilerinden biri gibi geldi bana.Ama biraz VW düşmanlığı var değilde antipati var gibi.Ama arkadaşlarına Polo Gti ile Scirocco aldırmış

    Araca gelince gerçekten mazda yine yapmış bir de bu sefer tasarım harika olmuş.

    Şu aracı 5 aşağı çekseler belki 2.elini yaratıp satışları patlatabilirler

    Araç iyi 2.eli de güzel alınır ehliyete 2. senem var bu aracı 35-40'a alırız bu 2.el seviyesi ile

    Test güzergahı Muharrem Abiyi engellemiş Capitol'ün oradan çıkıp Gold'Un oradan dönüp valide bağına giden yolun oradan dolaşıp gelmişsiniz.Oradan dayasaydın abi Köprü yoluna bağırtsaydın biraz keşke imkan olsa da




  • Hocam eline sağlık yalnız bir çıkıp basamadın sol şeride



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malvolorne -- 16 Nisan 2014; 23:31:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Ben aracı bek test edilmiş bulmadım Muharrem Abi acısından en kısır geçen testlerden biri olmuşa benzettim.


    Arada gazlamak istemiş ama olmamış düşük devirlerde çok güzel sanki sürekli atlayacak hissi veriyor video da bile.

    Sesi gerçekten hoş.

    Malzeme kalitesi hoş görünüyor.

    Birde test aracındaki temsilci bilgili ve objektif konuşması çok güzel olmuş şu ana kadar testlerdeki en iyi satış temsilcilerinden biri gibi geldi bana.Ama biraz VW düşmanlığı var değilde antipati var gibi.Ama arkadaşlarına Polo Gti ile Scirocco aldırmış

    Araca gelince gerçekten mazda yine yapmış bir de bu sefer tasarım harika olmuş.

    Şu aracı 5 aşağı çekseler belki 2.elini yaratıp satışları patlatabilirler

    Araç iyi 2.eli de güzel alınır ehliyete 2. senem var bu aracı 35-40'a alırız bu 2.el seviyesi ile

    Test güzergahı Muharrem Abiyi engellemiş Capitol'ün oradan çıkıp Gold'Un oradan dönüp valide bağına giden yolun oradan dolaşıp gelmişsiniz.Oradan dayasaydın abi Köprü yoluna bağırtsaydın biraz keşke imkan olsa da

    Aynen üstadım güzergah kısa ve trafikti ne yazıkki ama sevindiğim nokta bizden önce testen geldi araç ve biz park ettiğimizde araç yine teste gidiyordu demek ki araca ilgi var. Mazda bu araçla daha iyi yerleri hak ediyor

    İlk defa Mx-5 den sonra Mazda böyle hoşuma gitti




  • Bende test ettim eksiklerini sayacak olursam kendi açımdan şanzıman beklentilerimi karşılamadı hala hantal sayılır eski kasadaki kadar olmasada. Power donanımda manuel vites olmaması eksiklikte son nokta, yine mazda ve yine istenilen donanımı istenilen motor şanzıman kombinasyonunda alamıyoruz böyle birşey olamaz. Sunroof yok deri yok. Powerda jantlar keşke 17" olup daha geniş tabanlı olsaydı 18" de tabanlar ince olmuş ayrıca 18" uzun yolda otoban olmayan yollarda yoracaktır.

    Tabiki iyi yönleri de var hatta şanzıman hariç arabadan memnun kaldım fakat mazda türkiyeden hiç memnun kalmadım donanım olarak beklentim çok yüksekti mazda6yı verip 3ü almayı bile düşünmüştüm gelmeden önce donanımda en azından sunroof opsiyonu olmadığı sürece bu düşüncemi rafa kaldırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    Hocam eline sağlık yalnız bir çıkıp basamadın sol şeride

    Saolun üstadım, inşallah ilerleyen zamanlarda daha iyi bir güzergahta tekrar test ederim
  • Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Forumdaşlar herkese merhaba,
    Yeni Mazda 3 'ü uzun süredir test etmek istiyordum, Maslak'taki bayiye gittim sadece servis varmış. Saolsun trafik saati olmasına rağmen teste çıktım ve kendi imkanımca aracın limitlerini zorlama ve donanımlarını inceleme fırsatı buldum.
    Araç hakkında konuşmam gerekirse, aracı 2 şekilde kıyaslayacağım 1 eski kasasına göre, 2 muadil araçlara göre.
    Kendi içinde kıyaslarsam. Eklenen yeni donanımlar insanı hem şaşırtıyor hemde şımartıyor. C segmenti bir araçta head up display ekranı gelmiş ve oldukça kullanışlı, tek eksik nokta gördüm sistemde o da devir kesiciye girerken ekranın kırmızı yanıp yanıp sönmesi daha güzel olabilirdi.
    Isıtmalı ön koltuklar oldukça başarılı, Bose ses sistemi standartların oldukça üstünde ses çıkışına sahip. Muhtemelen konumlandırma da burada çok iyi yapılmış yoksa o ses mümkünü yok ya birbirini sönümlendirir ya da içeride boğuk bir ses oluşur.
    Motor çok sessiz ve alt devirler yeterince canlılıkta. Üst devirlerde ise mükemmel bir motor sesiyle kesiciye manuel modda giriyor. 5000 devirden sonra araç ivmelenmeyi oldukça fazla hissettiriyor 6250 devirde araç kesiciye giriyor. Video da defalara kesici sesini duyabilirsiniz
    Aracın sıkıştırma oranı 14 olduğunu söyledim görevli 10 dedi ama sıkıştırma oranı 14 bunu da belirteyim
    Aracın göstergeleri çok başarılı devir saati içinde hız göstergesi var böylece dikkat dağılmıyor. Gerçi Head up Display ekranı ile çoğu zaman göstergelere bakma ihtiyacı bile duyulmayacaktır.
    Otomatik vitesi güç ve tüketimden biraz çalıyor ama oldukça rafine bir otomatik vites 35 km/h da 2 den 1. vitese aldım ve kesintisiz geçip direk ivmelendi. F1 kulakcıları çok hassas bir şekilde ilerliyor, bekleme neredeyse hiç yok ve gaz tepkileri oldukça başarılı.
    Araçta 215/45/R18 lastik bulunuyor konfor olarak çok çok iyi olmasa da darbe emişleri gayet başarılı. Yol tutuş ve direksiyon geri bildirimi olarak hissettiğim bu araç gayet stabil bir ilerleyiş sağlıyor.
    Tüketim olarakta normal bir sürüşte 7-7,5 litrelerde dolaşacaktır. Satış temsilcisi aracın daha az yakacağını iddaa ediyor ama o tarz bir tüketim için uzun yol ya da trafiksiz sakin kullanım lazım.
    Araç en üst donanım ve bütün opsiyonlar vardı. Karartmalı arka camlar bile araçta bulunuyor, renk olarak lansman kırmızısı oldukça dikkat çekici. En dolu Mazda 3 sedan 74 bin tl ye geliyormuş ama ne yazık ki ellerine 3 araç ulaşmış hepside satılmış. Şuan için sıra varmış. Şuanki piyasa şartlarında 74 bin tl makul bir fiyat emsalleri oldukça pahalı ama muhtemelen yıl sonuna 70 bin tl ye bu araç rahatlıkla alınır.


    Şimdi gelelim 2. kısıma emsalleri ile kıyaslamaya. Bu kadar aracı övdüğüm yeter artık emsallerine göre eksiklerini belirteyim.

    Öncelikle koltuk döşemeleri daha iyi olabilirdi.
    Aracın 4 camı otomatik ama sadece sürücü camı tek dokunuşla kapanıyor , bu birçok japon aracında var olan birşey ama yine de eksik.
    Araçta sunroof ne yazık ki yok bence bir eksiklik ama bu tamamen tasarımından dolayı tavan yukarı doğru yumurta gibi şişik
    Yeterince saklama alanı yok orta konsol sade ve şık olmuş ekran sırıtmıyor ama oraya en azından alt kısımlara fazladan bir göz daha ilave edebilirlerdi.
    Direksiyonun solunda genellikle ruhsat koymak için boş bir ufak göz olur bu araçta o da yok.
    Lastik ebatı ara ebat kalıyor onun yerine 225 40 R18 daha populer bir lastik ebatı olabilirdi tabi bunda mühendislik çalışmasını eleştiremiyeceğim ama bu ebatı taksanızda sıkıntı çıkartmayacaktır.


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Birazdan Nissan Qashqai 1.6 Dci 130 HP X-tronic testinin videosunu yükleyeceğim. Ona da kısa bir izlenim hazırlayıp konusunu açarım
    Youtube'yi açamayanlar için Dailymotion'da da yükledim. Lütfen HD izleyin





    Hangi üniversitede okuyorsunuz?

    Işık mı?




  • Eline sağlık Muharrem.
  • Muharrem emeğine sağlık.

    Vites geçişlerini biraz tam otm. şanzımana bıraksaydın

    Göstergeler bana Volvo V40'ı anımsattı. Bir de bu head-up display Peugeot modellerinin bazılarında yok muydu? (örn 3008)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.