Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (414. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.415
Cevap
64
Favori
549.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 412413414415416
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2012 Ceed comfort plus için geçen hafta bakıma girdim, bilgi olsun diye yazıyorum
    550 tl bakıma dediler, %10 dost indirim yaptılar güya.
    ancak her 1-2 ayda bir patlayan viraj lambasının ampulünü değiştirmişler 39 tl gene girdi ordan.

    Her ay patlayan 1 ampul nedense garanti ile alakası yok.
    Ayrıca ekran parlaklığını ayarlamaya yarayan soldaki tuş bozuk, artıyor parlaklık azalmıyor.
    Onu da garantiden değiştirsinler istedim, kırılmış müşteri hatası diyorlar. Diz hizasında diziniz çarpmıştır diyorlar.
    Tuş sapasağlam ama ben kırmışım içeriden. Fiyatı da 230 tl. yaptırmadım müşteri hizmetlerine yazıcam bakalım ne çıkıcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    Arkadaşlar 2012 Ceed comfort plus için geçen hafta bakıma girdim, bilgi olsun diye yazıyorum
    550 tl bakıma dediler, %10 dost indirim yaptılar güya.
    ancak her 1-2 ayda bir patlayan viraj lambasının ampulünü değiştirmişler 39 tl gene girdi ordan.

    Her ay patlayan 1 ampul nedense garanti ile alakası yok.
    Ayrıca ekran parlaklığını ayarlamaya yarayan soldaki tuş bozuk, artıyor parlaklık azalmıyor.
    Onu da garantiden değiştirsinler istedim, kırılmış müşteri hatası diyorlar. Diz hizasında diziniz çarpmıştır diyorlar.
    Tuş sapasağlam ama ben kırmışım içeriden. Fiyatı da 230 tl. yaptırmadım müşteri hizmetlerine yazıcam bakalım ne çıkıcak

    Benimde viraj lambası ampulü kesmişti, hatta ben farketmedim, arç bakımda iken farkedilip değişmişti benden extra para falan talep etmediler..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightcalimero

    merhaba arkadaşlar. daha öncede yazmıştım. km ilerleyince düzelir diye umdum. aracım 12.000 km ye geldi. ama bir depoda (araacım manuel dizel 128 hp) 4 yada 5 kere dpf devreye giriyor. aracında böle bir şeyle karşılaşan var mı acaba. servise götürdüm. bir sıkıntı yok diyolar. devirsiz kullanmaktan kaynaklanabilir diyolar. geçen 800 km yol yaptım. en az 700 km uzun yol. ama 2 yada 3 kere dpf devreye girdi. bu normal mi. aklımı çok kurcalıyo bu konu.

    Hangi yakiti kullaniyosunuz ? Birde dpf calistigini nasil anliyorsunuz,uyari mi cikiyor ekranda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erheroes13

    Arkadaşlar iyi günler 2. El araba almayı düşünüyorum Kia ceed ve Hyundai i30 arasında kaldım ancak Ceed daha ağır basıyor Ceed'in 2013-2014 model otomatik dizel premium'unu almayı düşünüyorum kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum bide aracın şehir içinde ne kadar yaktığını söylerse süper olur

    Ben 2012 kasım ayında aldım, premium. Şu an 51.000 km de aracım, al keyfini sür ne diyeyim, Kia dan bunu beklemezdim diyenlerle sohbet et... Taş taş.. Nazar değmesin, şu ana kadar keyif alarak ve sıkılmadığım tek araç.. Yakıtmı ? Boşver. Tam otomatik, agrasif kullanırım ne yaktığına bakmam. Ortalama 7,2 lt..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axiprens -- 14 Ekim 2015; 14:27:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    Arkadaşlar 2012 Ceed comfort plus için geçen hafta bakıma girdim, bilgi olsun diye yazıyorum
    550 tl bakıma dediler, %10 dost indirim yaptılar güya.
    ancak her 1-2 ayda bir patlayan viraj lambasının ampulünü değiştirmişler 39 tl gene girdi ordan.

    Her ay patlayan 1 ampul nedense garanti ile alakası yok.
    Ayrıca ekran parlaklığını ayarlamaya yarayan soldaki tuş bozuk, artıyor parlaklık azalmıyor.
    Onu da garantiden değiştirsinler istedim, kırılmış müşteri hatası diyorlar. Diz hizasında diziniz çarpmıştır diyorlar.
    Tuş sapasağlam ama ben kırmışım içeriden. Fiyatı da 230 tl. yaptırmadım müşteri hizmetlerine yazıcam bakalım ne çıkıcak

    Benimde viraj lambası ampulü kesmişti, hatta ben farketmedim, arç bakımda iken farkedilip değişmişti benden extra para falan talep etmediler..

    abi bu benim 7.8. viraj ampulu ve sadece 1-2 kere para almadılar artık gına geldi
    yakıt olarak normal kullansam ben istanbul içi 7 lt yakıyorum siz nasıl agresif 7.2 yakıyosunuz otomatikle anlamadım




  • @Cengaver

    Sevgili kardeşim, sanırım aracın üzerinde ve dolayısıyla servisin kullandığı ampullerde bir sıkıntı var ki durum bu. Benim de sağ viraj ampulu patladı (ki sanırım sizinki de öyle) farı değiştireli 1 yıldan fazla zaman alıyor her hangi bir problem olmadı tekrar. Siz Osram veya Philips marka ampul alıp deneyin (benim kullandığım yanlış hatırlamıyorsam eğer Osram idi).

    Umarım sorununuz çözülür.

    @adam_ıssız

    Gelemeyecek olmanıza üzüldüm, oysa alarmı bile hazırlamıştım.

    Killer Loop aracı bakım yetkili servise teklif etmesine rağmen arayan olmamış.

    Araçlara lafım yok, çok araç kullanma deneyimim yok ama aracı kullanmak keyifli, kolay, itirazım yok fakat iş satmaya geldiğinde işler değişiyor. Hele bayilerin (sizlerden duyduğum) tutumları hiç hoş değil. Geçen yıl, Mazda' yı aradım, yerini bilmiyordum, Mazda 3 test edecektim, benim araçtan konu açıldı derken, iş satmaya gitti. Hayır nasıl oldu muhabbet oraya gitti hatırlamıyorum, hatırladığım "Kediyi merak öldürür" misali, ben aracın 2 el değerini merak ettim. O zaman için 50.000 lira gibi büyük bir rakam teklif ettiler. Her ne hikmetse piyasada tutulmayan markalar sanırım, fiyatları düşük tutma prensibinde anlaşmışlar fakat 2. el fiyatlarını... Sıfır araç alayım deseniz, fiyatları (ki buna pejo da dahil) benzinli araç için mantık sınırı zorlayacak derece.



    @nightcalimero

    Sevgili kardeşim, DPF' nin çalıştığını nasıl anlıyorsunuz? Ben bilmiyorum, ekranda herhangi bir uyarı da yok. Sadece bir kez arabadan inince yanık balata kokusu gibi (ama balata kokusu değil) koku aldım. Bu koku haricinde de yolda giderken falan (keşke olsaydı) ne bir ikaz, ne bir uyarı...

    Anlık tüketimin yükselmesinden bahsediyorsanız, gözüm sık sık oraya gittiği için ben ekranda hararet göstergesi ile kullanıyorum aracı. Uzun zamandır bu şekilde, ekranda anlık tüketim göstergesi varken de bir kez dikkatimi çekti, yola çıkmıştım, yaklaşık 40 km gideceğim yolda anlık tüketim çizgisi (yolun bir yerinde) ortalamanın üzerinde idi. Sanırım yine siz anlık tüketimin yüksek olduğunu yazmıştınız DPF çalışırken; aklımda olsun anlaık tüketim ekranda olacak şekilde kullanayım, bakalım sonuç n'olacak?

    Peki bu tüketiminizi nasıl etkiliyor; mesela ortlama hızınızla birlikte en son depoyu doldurduğunuzda ne kadar harcadığını paylaşır mısınız?


    @erheroes

    42.500 km' yi devirdi araç, 2. yılı doldu... Ortalama tüketim verisi paylaşayım sizinle. Son aldığımda 39 km ortalama hızı vardı, 560 km yol yapmışım, kardeşim 142 liralık mazot aldım ( 3.93' ten) 36 litreden az fazla. Umarım yardımcı olur.




  • Yorumlarınız için teşekkür ederim Allah nasip ederse alıcam aralık gibi o zamana kadar araştırmayada devam ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende 2011 model concept var. Daha 45000 km de, satmaya kıyamıyorum. Bence Kullanım ve sorunsuzluk açısından çok iyi. Garanti olarak kızdırma bujisi hariç sorun yaşamadım. En son olarak kronik ön Göğüs problemiyle karşılaştım. Garantiden yapıyorlar ancak çok uzun süredir Parça bekliyorum. Son servise gittiğimde Kia merkezden bir sorumluyla karşılaştım. Parçanın geliştirildiğini söyleyip süre uzayacak dedi. Bir ay sonra beş yıllık garanti bitiyor deyince sizin iş emri açık sorun olmaz değişim yapılacak dediler.
    Bu arada 2014 Temmuzunda VW araçta aldım. Üst segment Passat olmasına rağmen bir sene içinde kapı çıtaları korozyona uğradı. Garantiden değiştirin dedim, Kullanıcı hatası tuzlu yolda kullanmışsınız deyip iyilik olsun diye çıtaları pasta cila ile parlatmaya çalıştılar. Halbuki araç tüm kış garajda kaldı çıksa çıksa bir iki kere hava açıldığında çıkmıştır. Garametli Kia bütün kış dışarıda idi hiçbir kromajı korozyona uğramadı. Araçlarınızın değerini bilin. Bu arada Dsg hiç güven vermiyor. Şu an sıkıntı yok ancak çok hızlı olmasına rağmen bir tam otomatiğin rahat vites geçişleri yok. Ilk kalkışlarda titreme yapabiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Hava şartları nedeni ile sinop tarafında gezinin pek zevkli olmayacağını düşündüğümüzden rotayı izmir e çevirdik. Ama sinopta ilk fırsatta gideceğimiz yerler arasında. Bu sebeple geçte olsa tanışacağız çayımızı içeceğiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HyperXCrossfire kullanıcısına yanıt
    dostum ben fransız arabası sevmiyorum. özellikle pejo benden uzak dursun..
    valide almış sordan etmeden ama tavsie etmem..
  • HyperXCrossfire kullanıcısına yanıt
    yakıtı totalden alıyorum. çalıştığı zaman araba normalden 2 kat fazla yakıt tüketiyor. anlık tüketime baktığın zaman anlıyosun. herhangi bir uyarı ışığı yanmıyor.
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    herhangi bir uyarı çıkmıyo arkadaşım. yaklaşık 15-20 dakika boyunca çalışıyor ve anlık tüketim 8-9 litrelere çıkıyor. buda haliyle ortalamayı yükseltiyor. dpf çalışmadığı zaman aracın yakıt tüketimi gayet iyi memnunum. ama dpf çalıştığı zaman insanın canı sıkılıyo düz yolda o tüketim değerini görünce :( yardımlarınız için teşekkürler.
  • nightcalimero N kullanıcısına yanıt
    Yakit aldiginiz yeri degistirin ilk olarak.En buyuk nedeni yakit cunku.Shell v-power nitro tavsiye ederim.Aslinda totalde iyi ama buyuk ihtimal bayide yamukluk var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightcalimero

    herhangi bir uyarı çıkmıyo arkadaşım. yaklaşık 15-20 dakika boyunca çalışıyor ve anlık tüketim 8-9 litrelere çıkıyor. buda haliyle ortalamayı yükseltiyor. dpf çalışmadığı zaman aracın yakıt tüketimi gayet iyi memnunum. ama dpf çalıştığı zaman insanın canı sıkılıyo düz yolda o tüketim değerini görünce :( yardımlarınız için teşekkürler.

    300-400 km'de bir dpf rejenerasyonu normal...Bence gözünüzden büyütmeyin bu kadar...Arkadaşların söylediği gibi aldığınız yakıt dolayısıyla filtrenin kurum bağlaması doğru orantılı. Shell kullanıyorum ve memnunum
  • tekkar dan bilgi geldi. 46 bin.. eve icra gelse bile vermem o paraya..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    tekkar dan bilgi geldi. 46 bin.. eve icra gelse bile vermem o paraya..

    Abi, çok iyi fiyat Telefonda deseydin keşke, aradıklarından dolayı yazan telefon faturasını da sen ödemeyi teklif etseydin, batarlar mazallah.

    İlginçtir, 2013 model araca istenen fiyata bakar mısın? Şimdi bu araba 55 ediyorsa, bu adamlar kaça aldılar sen düşün. Tam da dediğim noktadayız, bayiler kendi elleriyle, kendi ayaklarına sıkıyorlar. Ben, alım satım yapan bir arkadaş vardı, ona söyledim, başka bir araç almayacağını söyledi. Bir başkası var ama bütçesi yetmez... Bir diğeri var, belirlediği bütçe 44 civarı ve şu an almaya gücünün yetmeyeceğini söyledi.

    Abi, 3 arkadaş vardı, hatta konuyu ben açtım çoğunda ama adam alamayacak olunca, yapacak bir şey kalmıyor. Sorması ayıptır, aracın tamamı kadar mı paraya ihtiyacın var. Bir kısmını mı kullanacaksın, hani evin varsa (ipotek ettirip) kredi kullansan diyeceğim affına sığınarak. Eğer faize sıcak bakmıyorsam, diyeceğim bir şey yok.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-kia-plaza-sandikci-dan-ceed-1.6.dsl-otm-233850303/detay


    @nightcalimero

    Dün akşam kısa bir gezinti yaptık arabayla, aklıma geldiniz ve anlık tüketim çubuğunu kullandım ekranda ancak aniden yükselen bir durum göremedim. Tabii bu hemen olacak diye bir şey yok.

    Aklıma şu durumlarda geliyor, ben araca ortalama 20.000 km' de bir enjektör temizleyici katkı atıyorum (şu anda katkılı mazot arabada) bundan sebep görmemiş olabilirim. Motor yağını 10.000 olmadan değiştiriyorum, ondan dolayı görmüyor olabilirim. Ara ara aracı belli bir vitese sabitleyip, 5-10 dakika 2.500 devirde kullanıyorum.

    Nerede okuduğumu hatırlamıyorum, DPF temizliğinde artık filtrenin mi, yoksa egzoz manifoldunun mu 250 derece sıcaklığa ulaşması gerekiyormuş, bu sıcaklığa ulaştığında filtre temizleniyor diye okumuştum. Yani temizlik yapıyor görünebilir ama çıkan kurumu atamıyordur, belki içeride sıcaklık yeterince yükselmiyordur kullanım tarzınız sebebiyle. Filtreye mazotu püskürtüp yaksa bile, kurumu atamadığı için açılacağına tıkanıyordur belki de.

    İlla ki internetten arama yapmışsınızdır ancak yapmamış olma ihtimalinize karşın şu makaleyi okumanızı rica ediyorum.

    http://www.e5otomotiv.net/partikul-filtre-temizleme-nedir-partikul-temizligi-nasil-yapilir-istanbul-yapan-yerler.html

    Dün gece önceki sayfalara bakmıştım, yine aynı konudan bir kaç tavsiyede bulunmuşum... Aynı şeyleri yazacağım, bir deneyin, aracı biraz devirli kullanın, hani tabiri caizse araba biraz öksürsün. Yukarıda bir kaç arkadaş tavsiyede bulunmuş, mazotu bir değiştirin.

    Ben de Total excellium kullanıyordum. Yaklaşık 3 yıl aynı yerden ve aynı pompadan aldım mazotu. Bir uzun yolculukta araba (o zaman için corsa c vardı) ışıklarda kalkarken silkeledi. Yükün fazla olmasına verdim ancak gelirken BP' den almıştım (onu tavsiye ettiler diye) bir sorun yoktu. Buraya döndüğümde yine Total aldım ve yine aynı şey oldu, araba silkeledi... O günden bu tarafa almıyorum.

    Bu Kia' ya aynı yerden mazot aldım bir kez. Fakat arabadaki sesten ve çekişten hoşnut olmadım. Motorda alttan gelen bir tak tak sesi yapıyordu mazot, sebebini bilmiyorum. Diyeceğim, sürekli Shell Nitro+ alıyorum, 42.500 km' nin 1.000 km' sini 2 farklı istasyondan almış olsam dahi, 41.000' i Shell mazot. Bir sorun yaşamadım şimdiye kadar, hatta pompa hesabı, arabanın yol bilgisayarı hesabından (istisnasız her dolumda) 0.2 litre daha az çıkıyor. Yani yol bilgisayarını 6.2 litre gösterdiği yerde, pompa 6 litre tüketim çıkıyor (100 km'de). Bir de bu çözüm yolunu deneyin. Baktınız olmadı, o zaman servise gidin, bakalım oradan ne diyecekler.




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    bu yolladığın linkteki araç benimkinden daha kötü durumda. sadece 1 yaş küçük. hatchback. benimki sw. bu 55 se benimki 56.. hadi 54..
    ama piyasayı talepler belrliyor.. şimdi concept ler 80 binden yukarı.. sıfırı bu kadarken 2 nci eline yarı fiyatı vermek bu aracı alma abi demekten öteye gidemiyor.
    demek ki asla sıfır ceed almicaz.. dediğim gibi, 1-2 sene sonra premium alacağım tam otomatik olanından iknci el. taş çatlasa 55-60 arası olur o zaman fiyatı.
    çelik motor düşünsün nasıl satarım sıfırını die.. 30-40 bin değer kaybeden araç almaz kimse..
    ama ben her halükarda bu araca hayranım.. yine ceed her zaman ceed diyorum..

    diğer taraftan paraya ihtiyacım var dostum.. tümünü satmam lazım.. valide nin arabası var 1 sene onu kullanıcam..
    evimide satıyorum.. çok açıldık borçları sıfırlicaz işalla..

    ilgilenmen bile çok çok ince bir davranış. çok saol varol..
    3-4 gün önce camın arkasına satılık yazdım hayatımda ilk defa. 4 kişi aradı. biride polis :)
    sahibinden 1 kişi aramadı mesaj atmak dışında :)
    işalla satıcam bekliyoruz.. hayırlısıysa satılsın




  • Aracın sw olması satış sürecinin yavaş işlemesine sebep oluyor bu bir gerçek :/
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    yardımların için çok teşekkür ederim.
  • KafzieL kullanıcısına yanıt
    işin komik yanıda bu..
    18 yaşında bile olsam şu an kesinlikle yine SW alırdım.. tipi daha güzel bence :)
    Bunu bana bir galericide dedi.. ama 45 den fazla vermedi..
  • 
Sayfa: önceki 412413414415416
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.