Şimdi Ara

Yeni ISUZU NPR..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
19.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Yeni ISUZU NPR..

     Yeni ISUZU NPR..

     Yeni ISUZU NPR..


    Şampiyon yenilendi. Yılların ve yolların tartışmasız şampiyonu Isuzu NPR, artık yepyeni bir araç. 2 farklı şasi boyu ve motor seçeğeniyle tüketicinin her türlü ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlandı.

    Yenilenmiş ferah ve geniş kabin, kullanıcıya sürüş konforu sağlarken, son derece modern dış görüntüsü ise haklı bir gurur kaynağı oluşturuyor.

    Yüksek performans sağlayan 155 beygirlik Commonrail Turbo Dizel Intercooler motoru, yakıt tüketimi konusunda ise oldukça cimri.

    Yüksek güç ve performans ihtiyacı bulunan tüketicilere yönelik tasarlanan NPR HP, uzun şasesiyle sınıfında iddialı olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

    6 ileri 1 geri şanzımana sahip yeni NPR ABS; ASR ve EBD li hidrolik takviyeli hidrolik ve Egzost freni ne sahip.

    Fiyatlar ise NPR* 48.400 8.712 KDV dahil 57.112

    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haydarpaşa62 -- 2 Şubat 2010; 15:35:52 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    ISUZU NPR: Güvenilir ve Verimli Ticari Araç

    ISUZU NPR, işletmenizin nakliye ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış güvenilir ve verimli bir ticari araçtır. Geniş iç hacmi, güçlü motoru ve gelişmiş özellikleriyle NPR, çeşitli endüstrilerdeki işletmeler için ideal bir seçimdir.

    ISUZU NPR Yakıt Tüketimi

    ISUZU NPR, düşük yakıt tüketimiyle bilinir. NPR 3D ve NPR 8 Long modelleri, sırasıyla 7,5 km/lt ve 8,2 km/lt yakıt tüketimine sahiptir. Bu düşük yakıt tüketimi, işletmenizin yakıt maliyetlerinden tasarruf etmenize yardımcı olur.

    ISUZU NPR Yorumları

    ISUZU NPR, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Sağlamlığı, dayanıklılığı ve güvenilirliği nedeniyle övülmektedir. NPR'nin geniş iç hacmi, yük taşıma için bolca alan sağladığı için işletmeler tarafından da takdir edilmektedir.

    ISUZU NPR 10

    ISUZU NPR 10, daha ağır yükler taşımanız gereken işletmeler için tasarlanmış daha büyük bir modeldir. 10 tonluk yük kapasitesiyle NPR 10, inşaat, madencilik ve nakliye gibi endüstrilerde zorlu görevler için idealdir.

    ISUZU NQR 3D Yorumları

    ISUZU NQR 3D, kamyonet kullanıcıları arasında popüler bir seçimdir. Çevikliği, manevra kabiliyeti ve güvenilirliği nedeniyle övülmektedir. NQR 3D, kentsel alanlarda teslimatlar yapmak ve dar alanlarda manevra yapmak için mükemmeldir.

    ISUZU NLR Long Kullanıcı Yorumları

    ISUZU NLR Long, daha uzun yükler taşımanız gereken işletmeler için tasarlanmıştır. Geniş iç hacmi, 7,5 metrelik uzunluğu ve 5 tonluk yük kapasitesi ile NLR Long, inşaat malzemeleri, makine ekipmanları ve diğer uzun yüklerin taşınması için idealdir.

    ISUZU NPR serisi, işletmelerin nakliye ihtiyaçlarını karşılamak için çok çeşitli modeller ve özellikler sunar. Düşük yakıt tüketimi, güvenilirlik ve geniş iç hacimleri ile NPR, işletmenizin verimliliğini ve karlılığını artırmanıza yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • geçen bi amca almıştı sokaktan geçerken gördüm

    motor gücü de iyiymiş
  • süperr araç abii büyün kamyonları bitirir bu...
  • Isuzu gerçekten bu sefer kaideye değer bir araç yapmış bütün şöför abilerime ve alanlara hayırlı olsun
  • yollara armagan olsun...güzel araç.
  • Konsolu ve göstergeleri beğenmedim.
    Göstergeler tıpkı ÇİN menşei araçlarınkine benzemiş.
  • aracı deneyen varsa yorum bekliyorum.
  • beğendim ama torpido klasik japon araçlarda yuvarlak hatlara sahiptir bu ise köşeli.. bide gösterge
    tablosu eski kasa toyota taksi lerinkine benzemiş ama diş görüntü iyi
  • iveco daily kullanıyorum. çok rahat araç. bu isuzuları da kullandım. tonaj konusunda sıkıntı yok ancak çok konforsuz bir araç.
  • Renault mascot olck konforu şürüşü kurtarıcı var üzerinde arkadaşların geçen pazar ant yapmak nasip oldu süper bi araç tonaj konusuna gelince kapalı kasa isuzu vardı 3 den aşağı düşmedi hiç bi yerde vede şasesi oldukça ii ama bu isuzularda güzel olmus...
  • Güzel olmuş.Isuzu işini iyi yapıyor.Alanında gerçekten başarılı.
  • Aracı deneme şansı yakaladım aracın torpido kısmı olmamış ve bu araç tutulmadı bazı belediyeler aldı bu araçları npr sine 6 ton attık ve ortalama 60 derece gibi bir yokuşta araba 1. vites istedi. 6 vites olması bir ayrıcalık iyi kaçıyor kupa geniş göstergeler zayıf kalmış.mitsubishiden bişeyler öğrenip şu torpidoyu biraz yuvarlık yapıp torpido göğsüne yerleştirirse vitesi çok daha güzel olucak ve ön farlar sanki abartı kaçmış.yollara hayırlı olsun..
  • ARKADAŞLAR BEN YENİ ISUZU NPR 8 ALDIM BENDE 2007 FUSO VARDI ŞİMDİ ONU ARAR OLDUM NPR DE İŞÇİLİK BEŞ PARA ETMEZ TORPİDO ARAÇ 11.BİN KMT'REDE LAKIR LAKIR KOLTUKLAR ÇOK ÇOK DANDİK FİTES TOPUZU BİLE SOYULDU AYNALAR ÇOK GENİŞ ŞEHİR İÇİNDE RAHAT HAREKET EDEMİYORSUN UZUN YOLA GİTSEN YATAMIYON İKİLİ KOLTUK DAR GÖZÜNÜ SEVEYİM BEN FUSONUN SAKIN ŞAŞMAYIN BEN NPR ALDIM BİN PİŞMANIM BUKADAR DANDİK BİR İŞÇİLİK DAHA OLAMAZ SIFIR ARACIN UFAK BİR ÇUKURDA LAKIR LAKIR HER TARAFI OYNUYO KENDİME ÇOK KIZI YORUM ŞİMDİ SİZDE BENİM DURUMUMA DÜŞMEYİN ARAÇ 155 HP AMA RAMPASI BEŞPARA ETMEZ BOŞKEN BİLE 1.FİTES AŞŞAGI DÜŞÜYO DÜZDE İYİ ARACIN YAKIT VERİLERİNİ VERİYORUM %15 İLE %18 LİTRE ARASINDA DEYİŞİYOR. NOT= ARAÇ ŞU AN 37 BİN KMT OLDU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre651 -- 27 Ekim 2011; 21:54:19 >
  • arkadaş isuzu d 2500 i müthiş yapıyo ,tamam ayrı sınıf ama biraz esintiler olsa bu ne dandik işçilik ya.bizde nkr ve nkr wide vardı ,hakkkaten reklamda dediği gibi motor kapağı kaldırmadan 1 milyon km gidecek arabalardı.isuzunun rampa sorunu oldu olası var zaten ona alıştık .common rail yaptılar ama belki sessizlikde olur farkı gerisi tırt.nerde o efsane hinolar ya.en ağır şartlarda tık demeden çalıştılar valla.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.