Şimdi Ara

Yeni iPad'in Ekranı İçindeki Toz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 23 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sp@wn (3 mesaj) onboardx (2 mesaj) Blackrz (1 mesaj) mcanozen (1 mesaj) burtii (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (1 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Cihaz (8. nesil 10.2 iPad) elime 4-5 gün önce geçti. Sipariş ettiğim ekran koruyucu camı montaj ederken ana ekran tuşuna yakın, kasa ile cam arasında kalan yerde ekran içinde 1-2 mm boyutunda ince bir tüy parçası olduğunu fark ettim. Ekran çiziği veya ekran üstündeki bir tüy veya toz değil. Direk ekranın içinde.


    Sizce ne yapmalıyım? Cihazı Apple online mağazadan sipariş etmiştim. Apple Store'a götürüp göstersem mi? Zamanla ekranın içinde hareket edecek bes belli.


    Montaj aşamasında mı oraya girmiş anlamadım. Çakma Çin tableti değil sonuçta. Bu şekilde olmamalıydı diye düşünüyorum




  • Apple Online Store sipariş aldıysanız 14 günlük değişim hakkı var. Pazartesi-Cuma günleri 09:00 - 20:00 saatleri arasında Apple Store müşteri hizmetlerine 0216 282 15 11 numaralı arayın. Değişim veya iade talep edebilirsiniz. Geçmiş olsun..

  • Hocam benim aldığı. İPad Pro da ekranda leke vardı değiştirdim Apple store da.İkinci aldığım cihazında şarj kısmında alüminyumda yamukluk vardı.Yani üretim hatası olabiliyor.Apple store dan aldıysanız birey söylemeden iade edin.

  • İlk fırsatta görütücem Apple Store'a. Ama işin kötü tarafı cihazı oğlumun okulu için almıştım. Yenisini 1 ayda vereceklerse benim için sıkıntı olur.

    En doğrusu sorup öğrenmek olacak.


    @onboardx @burtii teşekkürler cevaplar için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sp@wn -- 11 Kasım 2020; 9:38:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sp@wn

    İlk fırsatta görütücem Apple Store'a. Ama işin kötü tarafı cihazı oğlumun okulu için almıştım. Yenisini 1 ayda vereceklerse benim için sıkıntı olur.

    En doğrusu sorup öğrenmek olacak.


    @onboardx @burtii teşekkürler cevaplar için

    Yenisini istemeyin, iade edip yenisini alın diyor arkadaşlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de cihazda sorun var derseniz ve değişim isterseniz süreç uzar. 14 günü doldurmadan koşulsuz iade edin. Para iadesiyle de yeniden alırsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Blackrz kullanıcısına yanıt

    Akasya AVM'de Apple Store var. Orada servis hizmeti veriliyor mu? Oraya götürsem bakarlar mı cihaza?

  • sp@wn kullanıcısına yanıt
    14 günlük iadeyi isteyin mağazadan yenisi alın bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sp@wn

    Akasya AVM'de Apple Store var. Orada servis hizmeti veriliyor mu? Oraya götürsem bakarlar mı cihaza?

    Hocam siz iade hakkınızı kullanın.Eğer fiziksel storedan aldıysanız akasyaya ve zorlaya iade edebilirsiniz.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.