Şimdi Ara

Yeni IETT otobüsleri Mercedes CITARO (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 34lvt53

    PEKİ ARKADAŞLAR BİŞEY SORAYIM NİYE BU YENİ GELEN OTOBÜSLER HEP ZENGİN MUHİTLERDE İLK OLARAK KULLANIMA VERİLİYOR YANİ BEN DÜN İLK DEFA ŞİŞLİDE GÖRDÜM BU OTOBÜSÜ DİĞER SEMTLERDE YAŞAYANLAR BU ÜLKENİN VATANDAŞI DEĞİLMİ VAROŞ SEMTLERE GİDİN BAKIN 1950 MODEL OTOBÜSLERLE SEYAHAT EDİYORLAR BENCE BURDA ÇOK BÜYÜK BİR AYRIMCILIK VAR VE BEN BUNU HAYATIMDA TOPLASAN 5 KERE BELEDİYE OTOBÜSÜNE BİNMEMİŞ BİRİ OLARAK ŞİDDETLE KINIYORUM SADECE OTOBÜS KONUSU DEĞİL TABİ TRAMVAY OLSUN ASFALT OLSUN KALDIRIMLAR OLSUN BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDİYOR AMA HİÇ KİMSE İKİNCİ SINIF İNSAN MUAMELESİNİ HAKETMİYOR SEN BU ADAMA T.C. KİMLİĞİ VERİYORSAN AYNI HİZMETİ O İNSANLARADA GÖTÜRMEK ZORUNDASIN


    aslında haklı gibi görünsen de işin aslı şu arkadaşım...bu otobüsler alçak üretildiği için öncelikle düzgün engebesiz yollarda kullanılmaya başlandı...hatta daha çok karşıya gidip geliyolar...daha sonra ne olur bilinmez...




  • arkadaşlar neden yeşil otobüsleri mahalle aralaraına vermiyolarda otobanı kullanan hatlara veriyolar bi bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mozel
    Körüklülerin itiş tekerleği sizce körükte mi, yoksa körükten önceki arka tekerlekte mi? Bana birisi körükte dedi ama pek inanamadım

    İstanbul'daki körüklü Mercedes'lerin çekişi en arka tekerdedir. Yani körüğün de arkasındaki teker. İnanmayacak bir şey yok. Motor en arkada olduğu için çekiş de en arkada. Motoru ortada olan otobüslerde çekiş de orta tekerde oluyor.
  • Teşekkürler NLTY2000,

    Aslında sadece teknolojiyi anlatmak için sorduğum tuzak soruydu. Kızmadınız umarım.

    Tüm Türkiye bence daha da iylerine layık... Herkese hayırlı olsun...
  • Bu arada İstanbul'da arazi araçlarının zor ilerlediği yolda bu otobüsler nasıl ilerleyecek? Bu belediyenin işi sırf yalan dolan, göz boyama.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    http://www.iett.gov.tr/haber_detay.php?nid=215

    Belediyeden.... :))


    =) yav bunları neden ben göremiorum bende istanbuldayım 19 senedir :P
  • Haklısın dostum bizim gibi insanların nesine mercedese binmek dayayacaksın ikarusları olup bitecek.
    Ayrıca o otobüler seyir halindeyken yükseliyorlar, yolcu alacağı zaman alçalıyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: nlty2000

    Bu arada İstanbul'da arazi araçlarının zor ilerlediği yolda bu otobüsler nasıl ilerleyecek? Bu belediyenin işi sırf yalan dolan, göz boyama.
  • bence çok iyi oldu şu manlar falan var hala kullanılan onlarıda artık itlaf etsinler
    bide iyi güzel mercedes falan ama niye bu arabaları yeşile boyuolar anlamıom iğrenç gözüküo bence daha canlı renkler ve biraz daha janjanlı olması lazım
  • oo ii kozyatağı yazıo yarın bizim burdaki durağa çıkıp bakiim... geçer belki
  • araç filosu


    Markası
    Adedi

    IKARUS 280.67
    127

    IKARUS IK.161
    20

    IKARUS 260.70
    4

    IKARUS 260.25
    18

    IKARUS 260.25
    675

    IKARUS 260.25
    400

    IKARUS 260.25 Doğalgazlı
    100

    IKARUS 260.25
    48

    MAN SL-200
    246

    MAN SL-200
    87

    MAN SL-200
    139

    MAN SL-200
    83

    MAN SL-232
    4

    MAN SG-220
    98

    MAN SG-220
    72

    MAN SG-220
    2

    MERCEDES
    134

    MERCEDES
    60

    MERCEDES
    132

    MERCEDES (Körüklü)
    3

    MERCEDES (Körüklü)
    52

    MERCEDES (Körüklü)
    27

    ORTARE
    14

    ORTARE
    12

    BERKHOF
    1

    BERKHOF
    5

    TOPLAM
    2.470



    şu doğalgazl yazan lpg mi...bide ikarusların4 tane olan modeli warya heralde çok özel bişe sadece 4 tane war...




  • körüklüler en arka tekerden çekişlilerse virajlarda filan nasıl kontrol altında tutulabiliyorlar?
    bu arada neden hala belediyeler hidrojen li otobüsleri kullanmaya başlamıyorlar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vasago

    körüklüler en arka tekerden çekişlilerse virajlarda filan nasıl kontrol altında tutulabiliyorlar?
    bu arada neden hala belediyeler hidrojen li otobüsleri kullanmaya başlamıyorlar?

    olurmu ööle şey onların hepsi ortadaki tekerlerden çekişli bizzat gördüm,geçen sene körüklü otobüsün biri karda kalmış ve ortadaki tekerlek patinaj çekiyordu!
  • ikarusları kaldırmak olurmu varmı başka egzosunda alev topu cıkaran otobüs
    ses desen zaten aşmış


    ejderha gibi namussuzlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cosworth

    ikarusları kaldırmak olurmu varmı başka egzosunda alev topu cıkaran otobüs
    ses desen zaten aşmış


    ejderha gibi namussuzlar




    haklısın abi...hele o paslanmaktan kırılmış çatlamış merdivenleri yokmu...hele o kapıları tek basışta açılmayıp sonradan güm diye bomba patlar gibi açılmaları??? her yerinden hava almasının yazın ne kadar işe yaradığını bilmeyen yoktur sanırım...
    IKARUS lar kaldırılmamalıdır... ne bu Cıtaro falan gitar mıdır vitara mıdır nedir...




  • her sabah okula gidiyorum okulum dağda ve orayı ikarustan başkası çıkamaz. yollar gıcır asfalt ama yolar değil otobüsün hırpalanması daha önemli. en azından artık ikarusları makyajlıyorlar.
    bu arada ikarusu bizim okulun başkanı sayesinde biniyoruz (anladın sen onu ) ama çoğu kişinin bilmediği şey bu otobüslerin gümrük girişi yoktur ve o yüzden plakasızdır. ben eskiden belediye otobüsleri plakasız olur sanırdım o diil de müzik bile dinlenmiyor bu ikaruslarda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: vasago

    körüklüler en arka tekerden çekişlilerse virajlarda filan nasıl kontrol altında tutulabiliyorlar?
    bu arada neden hala belediyeler hidrojen li otobüsleri kullanmaya başlamıyorlar?

    olurmu ööle şey onların hepsi ortadaki tekerlerden çekişli bizzat gördüm,geçen sene körüklü otobüsün biri karda kalmış ve ortadaki tekerlek patinaj çekiyordu!

    Önceki Mercedes'lerin ve yeni çıkanların körüklü modellerinde çekiş lastiği en arkadakiler.Motor Ikarus ve MAN'lardaki gibi ortada değil arkada. o nedenle çekiş lastiği de körüğün arkasındakiler..




  • ya bu otobüse bugün tekrar bindim ve bişi farkettim bütün yolcular bindikten sonra sanki şöför manuel olarak süspansiyon yüksekliğini ayarladı...bundan çok eminim dikkat eden var mı eğer yoksa bi dikkat etsin öz. başlangıç durağından binenler farkedebilir bayaa da iyi uzuyo aletler ama dediğim gibi nerde benim dev gibi içinde telefonla konuştugum patron koltuklu yüksek ikarusum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trasher

    ya bu otobüse bugün tekrar bindim ve bişi farkettim bütün yolcular bindikten sonra sanki şöför manuel olarak süspansiyon yüksekliğini ayarladı...bundan çok eminim dikkat eden var mı eğer yoksa bi dikkat etsin öz. başlangıç durağından binenler farkedebilir bayaa da iyi uzuyo aletler ama dediğim gibi nerde benim dev gibi içinde telefonla konuştugum patron koltuklu yüksek ikarusum

    yeni otobüsler zaten yolcu alacağı zaman yere yaklaşıyor ve harekete geçeceği zaman da kendiliğinden yükseliyor!




  • benım bı kaç şikayetım var eft hoş ğüzel ama körüklüsünde koltuk yok ve o fren yaptıktan sora çok ani kalkıyo yukarı ve millet zıplıyo resmen ve iett artık şu ikarusları kaldırsın


    ve cep telefonuyla konuşmaya gene izin yok halbukı arabada hiç bi yerde yazmıyo ve ztn motorada zararı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksea533 -- 28 Ocak 2006 4:48:02 >
  • yaw siz de bi şey beğenmiyorsunuz bee kardeşim!
    adamlar ne güzel mis gibi gıcır gıcır son teknoloji otobüs almışlar,siz yine beğenmiyorsunuz!
    binin o zaman ikaruslara,dewam edin!
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.