Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (50. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
185.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feridun_yrd

    ilk izlenim:

    acc ile direksiyonu şertitte tutma işlevi bayi ve kimle konuştuysam (sanki pdf kitapdada yazıyor) birlikte aktiflenmiyor denilmişti. Oysa arkana yaslan eller serbest gaza dokunma gidiyor virajda alıyor.

    araç çelik yığını olarak hantal değil yumuşak ve seri, dizelde testte bu kadar dikkat etmedim ve gerçekten sessiz öyle camlar koltuklar titresin hırıltı duymadım tabi 30km akşam trafiğinde gördüklerim

    navigasyon ve android çok kullanışsız (eski sürüm) teyp ses kanal ayarı (rakamlara atama) eko ayarı bulamadım, genişlik olarak çok iyi koltuğun beşik yatması volvodada var ve çok güzel mercedeste sürekli pedallara doğru kayıyordu insan....

    en sevmediğim yanı bulamadım belki bagaj karanlık birtek ışık yansa mazda da öyleydi kapı tuşları aydınlatmasızdı bu Japonlar ışık konusunda mercedesten ders almalı...

    son olarak çok önce aldığım halı bagaj bej renki aynen oturdu ve arkadaki kasveti kaldırdı....keşke 2013lerdeki gibi tabanda krem olsaydı...

    kadran ve göstergeler ilk başta bana ilkel geldi ama ortadaki digital bölüm minikde olsa meramını anlatıyor isterdim yeni E serisindeki gibi bir ekran grubu 155 bin tl ye bunlar olmamış...

    tüketim karmada 5.1 acc yi iptal ettim 4.8lere düştü eco açık olduğu için agresif atlamalar yapmaması çok güzel yani öndeki çekilldi. siz 60laydınız aletide 120ye ayarladınız Volvo ve mercedes de deli gibi vites küçültüp köklerdi çok yüksek devirlere çıkardı seri ama tüketim çok olurdu bu eco olayı bu anlamda tatlı hız artımı yapıyor ki benim için süper...

    önüne araç atlayınca bir uyarı almadım ama çarpmadı sanırım frenledi...daha deneyeceğim. Mercedes ve volvoda duran trafiğe arkadan 100ile daldığınızda görüp frenliyordu ve duruyordu, crv ya görmedi ya da ben panikleyerek kontrolü aldım deneyeceğim...

    Executive plus özellikleri itibariyle iyi ki aldım denilen özellikler mi
    Yoksa executive yeterli mi
    Kullanıcı olarak sizin yorumunuzu merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • plus olması gerekli yoksa bir cazibesi yok
    tüketim sehir içi duran trafikte 7.1 yine şehir içi akan yolda 4.8
    motor sessiz kabine süratte yol ve rüzgar sesi alıyor orta halli
    bagajın perdesini açarsan tavanda 3. lamba var bagaja göre ayarlanabiliyor otomatik cılızda olda yanıyor içerde yanlarda oldayfı keşke
    hback veya bagajsız araç ses yapardı bu gayet sessiz tabi bagajı boş tutuyorum ilk yardımı tabanna çısıtla tutturdum
    kotluklar oturma kısmı kısa yada ben iriyim
    ön arka koltuk mesafesi ve tavan yüksekliği harika
    cam tavan ve krem deri içeriyi ferah tutuyor
    acc de önüne biri atladığında algılıyor
    önemli volvoda da bundada karanlıkta yaya bisiklet uyarıcı çalışmıyor ama acc aşırı yağmurda ve karanlıkta çalışıyor çok yağışta fazla güvenmeyin
    balçık çamurdu yol kaymam gerekirken dümdüz devam ettim 4 çeker bir an uyandı faZla uzun sürmedi
    yan ön arka basamaklara gerek yok bir tek eksoz ucu alınabilinir
    9. vitese sanırım yüksek süratlarde çıkıyor mercedes 70 de 7 ye atıyordu bu 120lerde 7-8 e geçti rodaj süresi çok devirli veya hızlı sürmek istemiyorum 9 un aralığını düz yolda alt sınırı nedir siz denediniz mi kendi halinde giderken....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracı pazartesi teslim aldık. Antalya dan Konya ya gelene kadar tüm özellikleri deneme imkanım oldu. Adaptif hız sabitleyici büyük rahatlık şerit takip ve şeritte tutma başarılı ama çokta güvenmemek lazım. Uzun far asistanı aydınlatmasız yollarda gerektiği gibi çalışıyor. 110 gibi hızlarda gelen rüzgar sesi işi bozuyor fitillerle ilgilenmek gerek. Dokunmatik ekranın hassasiyeti bence yeterli. Elektrikli bagaj kapağı büyük rahatlık. Excutive + varken exctive almak mantıksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem_kilinc C kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun .
    Özel değilse fiyatı ve donanım hakkında bilgi verirmisininiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi exc+ donanım 150.000 liraya geldi. Şerit takip şeritte tutma çarpışma önleyici sistem adaptif hız sabitleyici vb özellikleri var. KApılardan gelen rüzgar sesi can sıkıyor ama çözülmeyecek bir konu değil. Aslında önemli olan bu paraya satılan bir araçta bunu çözemezlermiydi bence çözebilirlerdi doblo da bile bu ses gelmiyorsa orda sıkıntı var demektir. Bazı arkadaşlar diyebilir o Zaman bmw Mercedes al. Ama durum öyle değil malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    https://m.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo

    Güncel CR-V de bu şekilde bir 4WD performansı mı sergiliyor?

    Bu videodaki araç AWD. Teste bakarsanız 4 çeker çalışmıyor gibi görünüyor. Anacak Honda bu test'ten sonra bir açıklama yaptı. O açıklamada kısaca söylenen şudur. Arka tekerlere çekiş iletilmesi için ön tekerleklerde belli bir eşik düzeyinin üstünde sürtünme olması gerekli diyor. Ancak bu yapılan testte tekerlekler o dönen sistemin üzerine çaıktıgında sürtünme çok çok azalıyor o yüzden araç arka tekerleklere çekiş iletmiyor. Gerçek yol şartlarında bu kadar az sürtünme hiçbir zaman olmayacağından böyle bir sorun olmaz demişler. Zaten bu araçlar çok arazi koşulları için üretilmiş araçlar değil. Honda'nın kullanma kitapçığında araç eğer fazla zorlanır ve AWD sistemi fazla ısınırsa önden çekişe düşer yazıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyilmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    https://m.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo

    Güncel CR-V de bu şekilde bir 4WD performansı mı sergiliyor?

    Bu videodaki araç AWD. Teste bakarsanız 4 çeker çalışmıyor gibi görünüyor. Anacak Honda bu test'ten sonra bir açıklama yaptı. O açıklamada kısaca söylenen şudur. Arka tekerlere çekiş iletilmesi için ön tekerleklerde belli bir eşik düzeyinin üstünde sürtünme olması gerekli diyor. Ancak bu yapılan testte tekerlekler o dönen sistemin üzerine çaıktıgında sürtünme çok çok azalıyor o yüzden araç arka tekerleklere çekiş iletmiyor. Gerçek yol şartlarında bu kadar az sürtünme hiçbir zaman olmayacağından böyle bir sorun olmaz demişler. Zaten bu araçlar çok arazi koşulları için üretilmiş araçlar değil. Honda'nın kullanma kitapçığında araç eğer fazla zorlanır ve AWD sistemi fazla ısınırsa önden çekişe düşer yazıyor.

    Benim dikkatimi çeken Subaru hariç bu araçlarda ASR yokmu? Çünkü Subarunun tekeri hariç ASR'li gibi dönen hiçbir teker yok. ASR olsa teker boşa döndüğünü anladığı an durur sonra tekrar döner bu işlem kesik kesik olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Bu konuda aracın genel kullanım bilgilerini, deneyimlerini içerir yorumlara gerçekten ihtiyacimiz var. Sizin araç sahibine bu soruları yöneltip bilgi istemeniz gerçekten takdire şayan.

    Araç sahibi evvelki aracının Passat olduğunu belirtmiş. Muhtemelen 1.6 TDi'dır ki yakıt tüketimine değinmiş CR-V nin. Bende 1.6 TDi A3 Sedan var. Ortalamam şehir içi 6.5 - 7 litre dolaylarında seyrediyor. Buradan hareketle Passat kasa ağırlığı nedeniyle 0.5 daha fazla yaksa 7.5 litre dolayları maksimum tüketim sağlamış olur. Şimdi 7.5 litre dolaylarında yakan bir araçtan sonra CR-V ye geçip de fazla yakıyor demenin kriteri nedir acaba? Hangi şehir ve trafik şartlarinda? İstanbul mesai başi ve sonunda 8 - 8.5 litre yaksa bu cüssede bir araç yine kabul edilebilir bence. Peki 1 litre için fazla yakıyor denilebilir mi?

    Keşke forumda aracın sahibi olan daha fazla üye olsa da yorum alabilsek. Araç ciddi manada ilgimi çekiyor ve bebeğimiz olması nedeniyle aracımı büyütmeyi düşündüğüm için de takipteyim konuyu. Fakat paylaşım çok az Arasında kaldığım diğer araçlar ise Yeni A4 / Passat ve Passat Variant. Yeni A4 de hacim olarak bana fazla kazanım sağlamayacaği icin kendi kendine eleniyor. Selamlaştığınız CR-V kullanıcısı gibi ben de farklılık olması için Passat'a oranla CR-V yi ön plana alıyorum açıkçası. Ama bilgi çok çok az.

    Ben size bir kıyaslama yapayım. 2012 model 1.6TDI Golf ile şehiriçi 9lt yakıyorum. Honda CR-V Exec+ ile 8.5lt yakıyorum :) Genel olarak araba az yaksın diye dikkat etmem ama Golf'ü daha spor kulandığımı itiraf etmeliyim. Yani Honda çok yakmıyor. Honda ile uzun yolda da 7.5lt yapmıştım. En fazla 1.6 dizel binekten 1lt fazla yakarsınız CR-V ile. Çok dert etmeyin. Bebeğinizde varsa aracın içi yayla gibi. Sizi fazlasıyla memnun eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyilmaz -- 12 Ocak 2016; 23:38:12 >




  • cem_kilinc C kullanıcısına yanıt
    Exc donanımlı olanına 2015 model 143 bin fiyat aldım plus modeli yok gelse bile hem mart ayında hem zamlı olarak gelecekmiş 141 bine fiyat aldığım bayi de oldu ama stok sıkıntısı var.
    İkinci El temiz bakıyorum sıfırı kadar fiyat yazmışlar kafam baya karışık şehir dışında ki başka bayileri arayacağım artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trust34

    Exc donanımlı olanına 2015 model 143 bin fiyat aldım plus modeli yok gelse bile hem mart ayında hem zamlı olarak gelecekmiş 141 bine fiyat aldığım bayi de oldu ama stok sıkıntısı var.
    İkinci El temiz bakıyorum sıfırı kadar fiyat yazmışlar kafam baya karışık şehir dışında ki başka bayileri arayacağım artık.

    Yaşadığınız şehri bilmiyorum ama Balıkesir'e sorun. Ekim ayında bana 2 haftada vermişlerdi Exec+'ı. Hazır gelecek araçları varsa yardımcı oluyorlar.
  • Ben Antalya'da ki son exc plus aracı aldım hatta ben ödemeyi yaptıktan sonra bi kaç kişi daha aradı. Bence 10000 liralık farka değer sadece Honda logosunun içindeki radar için 12000 lira parça fiyatı var diye okumuştum. O kadar çok araştırdım ki nerde okuduğumu hatırlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayhani A kullanıcısına yanıt
    AWD sistemi açık ara en iyi olan firma zaten Subaru. Bunu tartışmaya gerek yok.
  • Çok teşekkür ediyorum yanıtınız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 13 Ocak 2016; 0:07:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyilmaz

    AWD sistemi açık ara en iyi olan firma zaten Subaru. Bunu tartışmaya gerek yok.

    Tabiki. Bu videodan alnlaşılıyor zaten. Bana tuhaf gelen diğer suvların sanki asr sistemi yokmuş gibi tekerlerin boşta dönmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [font="Verdana"]daha detaylı test sonuçları:

    *130-140km/h hızda düz yolda 9.vites kullanılıyor
    *sağdan soldan önüne atlayan olursa ekranda simge olarak gözüküyor frenliyor tabi aydınlık havada
    *şeritte kalmayı açıp acc ile giderken akıllı bir yazılım var; şöyle en sol şerittesiniz normalde ortalıyor ama soldaki refüşe yanaşma korkusu(sağa viraj olunca) nedeniyle bir şey denedim ortalama yaptığında biraz sağa yanaşık sürüş sonrası artık ortlama
    yapmayarak benim istediğim gibi biraz daha sağa yanaşık sürüşe devam etti. bu çok ince bir detay, tek istediğim şeriti görmediğinde beni mutlaka uyarmalı sadece ekrana bakarsan şeriti görmediğini anlayabilirsin. nasıl uzun süre direksiyona dokunmazsan
    uyarı yapıp tutmanı istiyorsa şerit görmediğinde uyarsa daha iyi olur. ev-iş güzergahında nerelerde görmediğini bildiğim için korkusuzca sürüyorum, burada volvoda da testim şeridin okunaklı olmasından öte ŞERİT genişiliğini sistem dikkate alıyor,
    yollarımızda viyadük kavşak vb yol daralmaları olduğunda standart dışı bir şerit çizgisi var bunlara dikkat etmelisiniz. otoyol vb de sırtınıza yaslanın acc+ şeritte kalma sürsün...
    *yine çok hoşuma giden bir durum volvoda yaşadım ama crv çok sertti. kırmızı yanmadan yayalar yola atladı inanın o kadar sert bir otomatik frenleme koltuktaki her şey uçtu belkide hayatımda gördüğüm en sert duruştu.
    tabii ki öndeki insana çarpmaması harika ötesi bir şey... tabi arkadaki sürücü dibinizdeyse kesin çarpardı...benim ilk baktığım arkam oldu...kimse yoktu.
    *tüketim benzinli araca göre çok ekonomik ama volvol s60 da 3.8 gördüğüm güzergahı aynı koşullarda crv 4.7 görüyorum...
    *arka sisi açınca sol at yanıyor uluslar arası kural bu ama sağ altta yansa çok şık görünürdü...
    *arka egsoz başlığı taktıracaktım ama modifiyeli gibi sonradan takıldığı belli narin bir parlak uç olsa keşke orijinalinde, ben ne basamak ne başka bir şey dışardan taktırmak istemiyorum mutlaka ses vb sorun yaratıyor.
    *araç rengi itibariyle toz leke kir göstermiyor oysa önceki aracımda kırmızıydı sanırım daha koyuydu ve çok çektim...
    *sert süspansiyon çukurlarda vuruyor ama içeride ses gelmemesi sevindirici cla da derzlerden geçince bile heryerinden ses gelirdi..
    *far autoda iken A yeşil far simgesi bazen aktif oluyor bazen sönüyor. onu çözemedim. bu araçta otomatik uzun far varmıydı özelliklere bakacağım. güzel bir özellik her aracımda vardı inşallah A onu ifade ediyordur.
    *kapı açma seçeneklerini henüz kavrayamadım, anahtarsız açıyorum hep ve açtığım kapı dışında diğerlerini açmıyor nasıl düzenlenecek adam gibi yol bilgisayarı olsa....volvoda her şeyin ayarı var ne kaç sn aktif olacak ne yaparsan hangi kapı açılıyor, oturduğunda hava soğuksa
    koltuk ısıtma otomatik açılıyor bunda da öyle bir ekran olmalıçç




  • Beyler moralinizi bozmak istememde bizim arkadas 2011 model 2.0 exclusive olani bulgaristanda 1 hafta icinde alacak 25 bin levaya turk parasiyla 50 bin tl yani, su ulkede bulundugum her gune sovesim geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StaatSanWalt kullanıcısına yanıt
    Siz öyle söylüyorsunuz ama Türkiye'de tüm zamanların rekoru kırılıyor, yıllık 1 milyon araç satılıyor... Demekki Bulgaristandaki fiyatlar olsa Dünya Araç Satış Rekoru Türkiye'de kırılır.. Senin sövesin geliyor, millet sıfır araç satın alıyor kardeş..
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Sende haklisin be hocam ne denebilir ki bizim millete gereken bu demek ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ulkeye bir arac alamadiginiz icin sovesiniz geliyorsa buyrun sovun ..gidin bulgaristana alin cipinizi sadce cip mutlu ediyorsa sizi buyrunuz efenim gidiniz :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crv executive otomatik 1 aydır kullanıyorum.bir çok aracı test ettikten sonra aldım.motor gayet sessiz.şuana kadar kullandığım en sessiz dizel araç diyebilirim.ben içeride rüzgar sesi fazla duymadım.araç yapısına göre diğer binek araçlardan daha fazla rüzgar sesi alması normaldir.suvlarda binek araca göre daha çok rüzgar sesi hissedilir.ben qashqai de camı açamazdım rüzgar sesinden.crv de camı açıp gidebiliyorum sessiz bir şekilde. Yakıt şehir içi 6.8 civarında şehir dışı 5.5 civarında eminim dahada düşecektir. Performans olarakta çok iyi diyebilirim.görüş açısı çok iyi.eksi yönleri bana göre el freni birde bilgi ekranı çok karışık ve türkçe değil.genel anlamda memnunum.fiyatına gelince biraz pahalı ama kullandıkça verdiğim paraya üzülmüyorum artık.aynı paraya mercedes alırsın diyen arkadaşlar var ne alabilirim cla. Bence crv ile cla kıyaslanmaz onada bindim. Performans genişlik rahatlık olarak crv.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.