Şimdi Ara

Yeni Ford Ranger Kulübü (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.887
Cevap
20
Favori
363.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corian

    Ne demek her markaya saygımız sonsuz . Önemli olan pick-up ruhunu yaşamak ve yaşatmak . Yalnız fordçular derken yanlış anlaşmalara sebep vermemek için kelimeyi ayırarak yazalım lütfen...


    özür olsun haklısın yaww hiç düşünmedim
    ford cular
    yaww benim ruhum genç abi derseniz bozulurum wallaa




  • Arkadaşlar , geçen gün yolda giderken cama taş geldi ve noktasal bir çatlak oluştu . Gözüm gibi baktığım Ranger ıma nazar değdi diye hayıflanırken sigorta şirketinin yönlendirmesiyle cam tamiri yapılan bir firmaya gittim ve yarım saatte cam eski haline döndü . Hem de hasarsızlık bozulmadan , sigorta şirketi karşıladı. Camı değiştirtmek istemedim çünkü hem aracın orjinalliği bozulsun istemedim hem de milli servet sonuçta . Bu tür bir şeye ihtiyaç olursa cam firmasıhttp://www.doraglass.com/dora.html . Özel bir işlemle çatlağı tamir ediyorlar.
  • BURADA YENI RANGER ILE ILGILI PAYLASIMDA BULUNMUYORMUYUZ?

    2006 VE 2008 ARASI ARAÇTA DAĞLAR KADAR FARK VAR, BU ARACI YENI RANGERA REFERANS ALMAYALIM LUTFEN TASARIMI VE IMALATI TAMAMEN FARKLI ULKELERDE YAPILDI BUNLARIN.
  • FLETCH, 2006 VE 2008 RANGER TAMAMEN FARKLI IKI ARAÇ YENI RANGERI ANLATIRKEN 2006 MODELİ REFERANS ALMAYALIM. TASARIMINDAN TUTUN IMALATI BILE FARKLI ULKELERCE YAPILDI.

    TESEKKURLER


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    öncelikle selamlar.


    2006 ford ranger XLT kullanıcıyım . kısa ve öz olarak aktarabılecegım


    1-yuksek performans
    2-yakıt su gıbı
    3-yol tutusu cok ıyı degıl ( bunun yuzunden 1 kez cıddı bır kaza atlattım yolda 2 kez 360 derece dondukden sonra kaldırıma cıktm durdum zemın ıslakdı )
    4- keskın virajlarda rampa cıkarken hız lımıtı az olmak zorunda cok kolay aracın arkası kayıyor.
    5- virajlara kesinlikle temkinli girmek şart.
    6- arac bence daha agır olmalıydı
    7- arka koltukda oturanların genelde zıplamakdan canı cıkıyor.
    8- yoldakı cukurları cok fazla hıssetırıyor.
    9- aracda ufak tefek gıcırdamalar basladı .
    10- aracım 70.000 km de ortalama aklıma gelenler aktarıcaklarım bukadar
    11- arac otomatık vıtes secılmesı sart bence cunkı cok cabuk devırlenıyor vede sureklı vıtes ıstıo ozellıkle sehır ıcınde vıtes degıstırmekden sıkılıyorsun..
    esenkalın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    öncelikle selamlar.


    2006 ford ranger XLT kullanıcıyım . kısa ve öz olarak aktarabılecegım


    1-yuksek performans
    2-yakıt su gıbı
    3-yol tutusu cok ıyı degıl ( bunun yuzunden 1 kez cıddı bır kaza atlattım yolda 2 kez 360 derece dondukden sonra kaldırıma cıktm durdum zemın ıslakdı )
    4- keskın virajlarda rampa cıkarken hız lımıtı az olmak zorunda cok kolay aracın arkası kayıyor.
    5- virajlara kesinlikle temkinli girmek şart.
    6- arac bence daha agır olmalıydı
    7- arka koltukda oturanların genelde zıplamakdan canı cıkıyor.
    8- yoldakı cukurları cok fazla hıssetırıyor.
    9- aracda ufak tefek gıcırdamalar basladı .
    10- aracım 70.000 km de ortalama aklıma gelenler aktarıcaklarım bukadar
    11- arac otomatık vıtes secılmesı sart bence cunkı cok cabuk devırlenıyor vede sureklı vıtes ıstıo ozellıkle sehır ıcınde vıtes degıstırmekden sıkılıyorsun..
    esenkalın

    Fletch , ben bir 2008 Ford Ranger 4x2 XLT Hi-rider A/T kullanıcısı olarak tespitlerinden bazıları hakkında yorum yapmak istiyorum .
    1- Yüksek performans aynen geçerli
    2- Yakıt bana göre bu araç için gayet iyi , şehir içi şu an 285 bin yakıyor.
    3- Yol tutuşu tabiki bir binek gibi değil ama arcın tepkilerine alıştığın zaman gayet yeterli ama bu bir sonraki maddede de olduğu gibi virajın tipi yolun şartları ve hızına bağlı ama çok yavaş da girmeme gerek kalmıyor.
    6- Aracın ağırlığı derken kasaya ağırlığı kastediyorsan doğru arkaya ağırlık koyduğun zaman zıplama azalıp yol tutuş artıyor.
    7- Arka koltukta daha önce eski model picuplarda dolaştım . Yeni Ranger de bunu bayağı azaltmışlar. En azından artık canın çıkmıyor.
    9- Araç daha 2500 km olduğu için pek yorumda bulunamam ama şu anda bazı zamanlar bayağı bozuk yollarda gitmeme rağmen henüz tıkırtı sesi yok . Ayrıca kabine yol gürültüsü , motor gürültüsü gibi sesler çok az geliyor.
    11- Otomatik vitesi seçtim ve almadan önceki ön yargılarımın tamamen değiştiğini söyleyebilirim.

    Sevgiler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: corian

    Arkadaşlar , geçen gün yolda giderken cama taş geldi ve noktasal bir çatlak oluştu . Gözüm gibi baktığım Ranger ıma nazar değdi diye hayıflanırken sigorta şirketinin yönlendirmesiyle cam tamiri yapılan bir firmaya gittim ve yarım saatte cam eski haline döndü . Hem de hasarsızlık bozulmadan , sigorta şirketi karşıladı. Camı değiştirtmek istemedim çünkü hem aracın orjinalliği bozulsun istemedim hem de milli servet sonuçta . Bu tür bir şeye ihtiyaç olursa cam firmasıhttp://www.doraglass.com/dora.html . Özel bir işlemle çatlağı tamir ediyorlar.

    söylediğin iyi oldu aynı durum bende de var.
    hiç iz kalmadımı? birde fiyat olarak kaça yapıyorlar? bende sigortaya yaptıracağım sadece merak ediyorum
    cam fiyatı 170 ytl




  • Camın içinde topluiğne başı kadar , belki de daha küçük bir iz kaldı ama bazen ben bile bulamıyorum yerini . Ama yüzey de prüz yok . 60 YTL fiyatı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corian

    Camın içinde topluiğne başı kadar , belki de daha küçük bir iz kaldı ama bazen ben bile bulamıyorum yerini . Ama yüzey de prüz yok . 60 YTL fiyatı.

    bende önemsemiyordum ama yaptırsam iyi olacak
    doraglass ın bayisi bandırmada da var susurluktada var ama bu işlemi yapmayabilirler
  • Teşekkürler MMK ve Lokosit verdiğiniz bilgiler için.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bulusbil

    FLETCH, 2006 VE 2008 RANGER TAMAMEN FARKLI IKI ARAÇ YENI RANGERI ANLATIRKEN 2006 MODELİ REFERANS ALMAYALIM. TASARIMINDAN TUTUN IMALATI BILE FARKLI ULKELERCE YAPILDI.

    TESEKKURLER


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    öncelikle selamlar.


    2006 ford ranger XLT kullanıcıyım . kısa ve öz olarak aktarabılecegım


    1-yuksek performans
    2-yakıt su gıbı
    3-yol tutusu cok ıyı degıl ( bunun yuzunden 1 kez cıddı bır kaza atlattım yolda 2 kez 360 derece dondukden sonra kaldırıma cıktm durdum zemın ıslakdı )
    4- keskın virajlarda rampa cıkarken hız lımıtı az olmak zorunda cok kolay aracın arkası kayıyor.
    5- virajlara kesinlikle temkinli girmek şart.
    6- arac bence daha agır olmalıydı
    7- arka koltukda oturanların genelde zıplamakdan canı cıkıyor.
    8- yoldakı cukurları cok fazla hıssetırıyor.
    9- aracda ufak tefek gıcırdamalar basladı .
    10- aracım 70.000 km de ortalama aklıma gelenler aktarıcaklarım bukadar
    11- arac otomatık vıtes secılmesı sart bence cunkı cok cabuk devırlenıyor vede sureklı vıtes ıstıo ozellıkle sehır ıcınde vıtes degıstırmekden sıkılıyorsun..
    esenkalın




    senin bu kadar tepkili olabilecegini düşünseydim ztn buraya msj atmazdım.ranger kullanıcısıyım aracla ılgılı kısaca olumlu olumsuz olan seylerı yazmak ıstedım objektif olarak . görüyorumkı burda sen arabanı cok sevdıgın ıcın toz kondurmak ıstemıyorsun ( eger kullanıyorsan )

    senın aracının farklılıgı dorudur benımkıne gore bırazdaha yakısıklı okdr . he turkıyede monte edılmıs ha afrikada sonucda ford malzemede aynı kalıtede belkı 1-2 farklılasma vardır yenı kasada okadar dostum .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: corian


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    öncelikle selamlar.


    2006 ford ranger XLT kullanıcıyım . kısa ve öz olarak aktarabılecegım


    1-yuksek performans
    2-yakıt su gıbı
    3-yol tutusu cok ıyı degıl ( bunun yuzunden 1 kez cıddı bır kaza atlattım yolda 2 kez 360 derece dondukden sonra kaldırıma cıktm durdum zemın ıslakdı )
    4- keskın virajlarda rampa cıkarken hız lımıtı az olmak zorunda cok kolay aracın arkası kayıyor.
    5- virajlara kesinlikle temkinli girmek şart.
    6- arac bence daha agır olmalıydı
    7- arka koltukda oturanların genelde zıplamakdan canı cıkıyor.
    8- yoldakı cukurları cok fazla hıssetırıyor.
    9- aracda ufak tefek gıcırdamalar basladı .
    10- aracım 70.000 km de ortalama aklıma gelenler aktarıcaklarım bukadar
    11- arac otomatık vıtes secılmesı sart bence cunkı cok cabuk devırlenıyor vede sureklı vıtes ıstıo ozellıkle sehır ıcınde vıtes degıstırmekden sıkılıyorsun..
    esenkalın

    Fletch , ben bir 2008 Ford Ranger 4x2 XLT Hi-rider A/T kullanıcısı olarak tespitlerinden bazıları hakkında yorum yapmak istiyorum .
    1- Yüksek performans aynen geçerli
    2- Yakıt bana göre bu araç için gayet iyi , şehir içi şu an 285 bin yakıyor.
    3- Yol tutuşu tabiki bir binek gibi değil ama arcın tepkilerine alıştığın zaman gayet yeterli ama bu bir sonraki maddede de olduğu gibi virajın tipi yolun şartları ve hızına bağlı ama çok yavaş da girmeme gerek kalmıyor.
    6- Aracın ağırlığı derken kasaya ağırlığı kastediyorsan doğru arkaya ağırlık koyduğun zaman zıplama azalıp yol tutuş artıyor.
    7- Arka koltukta daha önce eski model picuplarda dolaştım . Yeni Ranger de bunu bayağı azaltmışlar. En azından artık canın çıkmıyor.
    9- Araç daha 2500 km olduğu için pek yorumda bulunamam ama şu anda bazı zamanlar bayağı bozuk yollarda gitmeme rağmen henüz tıkırtı sesi yok . Ayrıca kabine yol gürültüsü , motor gürültüsü gibi sesler çok az geliyor.
    11- Otomatik vitesi seçtim ve almadan önceki ön yargılarımın tamamen değiştiğini söyleyebilirim.

    Sevgiler.



    selamlar saygıdeger dostum . benım verdıgım cvp lara gore karsılastırma yapmak gercekden cok guzel . senınn yazdıgın yorumlara gore bende 1-2 ekleme yapmamda bı mahsur yoktur sanırım

    yaklasık 10 senedır pickup aracmız var . daha once mitsubishi L200 ümüz vardır 1999 da almıstık onu ortalama 7 sene flan kullandık . daha sonrasında ise ranger aldık . cok samımı arkadasımında nissan skystar aracı var . verecegim cevplar genelde gördüklerim ve yaşadıklarım üzerinedir okuduklarım üzerine degil .


    3- Yol tutuşu tabiki bir binek gibi değil ama arcın tepkilerine alıştığın zaman gayet yeterli ama bu bir sonraki maddede de olduğu gibi virajın tipi yolun şartları ve hızına bağlı ama çok yavaş da girmeme gerek kalmıyor.

    cevap : yol tutusunu tabıkı bir binek arabayla kıyaslıyamam . cunkı aynı katogoride de aynı katagorisini bırak arasındaki yükseklik farklı daglar kdr . benım kıyaslamam daha cok baska bır pickup araca gore . kımı zaman düz yolda ılerleken cukurlu ve bozuk yollarda aracın hafıf hafıf kaydıgını hıssedıyorum . arabanın arkası bos ıken gercekden anı manevralardan kacınmak şart. ama goruyorumkı burdakı kullanıcılar aracın arkasında sureklı kum torbası yada agırlık koyarak aracı agırlastırıp kusursuz bır surus elde etmeye calısıyorlar. halbukı arkadasımın arası skystarr ranger e gore gormedıgım bır makas sıstemıne sahıp dıyebılırım. cunkı her 2 araclada uzun yol gıdıp geldım skystarr ı daha cok begendım . yolda daha cok tutunan bır arac vede zıplamallar sarsılmalar bence daha az . lastıklerın genıs olması da bence + avantaj .


    2- Yakıt bana göre bu araç için gayet iyi , şehir içi şu an 285 bin yakıyor.

    cevap : ben 1 depo ile 550 km yol yapabılıyorum senın gıbı ne kadar yakıo dıe kmde kac para yakar dıe hıc hesaplamadım .

    140 150 ytl ye doluyor 550 km yol yapıor . buda sanırım 272 krs a denk gelıyor . ama dızel arabanın daha cok yol yapması lazım . bunun sebebıde motorunun cok yuksek olması .


    1- Yüksek performans aynen geçerli

    araç turboya geçiyor ya işte ben orda bitiyorum

    çok yakıyor , çok kaçıyor .



    7- Arka koltukta daha önce eski model picuplarda dolaştım . Yeni Ranger de bunu bayağı azaltmışlar. En azından artık canın çıkmıyor.


    cevap : arka koltukdaki oturma mesafesinden deildi benim kastım . ztn bence yetri kdr genis ınsanlar raha rahat ayaklarını haraket ettırebılıyorlar. benım sıkıntı aracın haraket esnasındakı arka tarafta olusan zıplamalar ınsanlar cok fazla zıplıyor cukra flan gırdınmı


    saygılar sevgiler




  • Sevgili Fletch . Benim mesajına cevap yazmaktaki amacım Yeni Ranger da bazı aksiliklerin belki de düzeltilmiş olabileceğini belirtmek istedim , yoksa yanlış anlama , amacım seninki eski baaaak bizimki yeni diye çocukça bir caka satma girişimi değildir .
    Senin modeldeki bir Ranger ı kullanmadım . Fakat ben de daha önce skystar ve L200 (ikisi de eski model) kullanmıştım. Onları kullandığımdaki izlenimler üzerine yorum yapıyorum.
    Arka koltuklardan bahsederken ben de zıplama konusunu kastetmiştim . Daha önce bir skystar ın arka koltuğunda 50 km kadar yolculuk etmiştim ama mahvolmuştum . Benim aracı geçen pazar hanım kaptı elimden ve ben oğlumla arkada oturdum ve gayet rahat bir 60 km lik yolculuk yaptım. Zıplatma olayını bayağı azaltmışlar.
    Yakıt konusuna gelince , daha önce dizel bir aracım olmadı ama kullandığım benzinli ama daha düşük hacimli arabalar ve çevremde başka dizel araç kullananlarla karşılaştırdığım için yorumluyorum , yakıt tüketimi çok ekonomik denemez ama fazla da değil bence..
    Skystarın makas sistemini bilmiyorum fakat geniş lastik avantaj demişsin. Acaba Yeni ranger de lastik ebatlarını büyütmüş olabilirler mi çünkü benim araçta 245/70-16 lastik var...

    Sevgiler...




  • Başka bir konu da , belki yeni girdiğin için konuya gözünden kaçmış olabilir , bulusbil Ford un içinden olduğu için sana iki modelin farklı olduğunu anlatmaya çalışmış. Biraz üslubu sertçe olmuş ama arkadaş içerden biri olarak bizi bayağı aydınlatmıştır .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayford

    sevgili M.M.K
    park sensör işini ben sorunsuz çözdüm,panik yapma
    aracın sağını solunu deldirmene gerek yok benim model çok şık oldu azcık daha beklersen
    hem fulbaksı hemde park sensör işini nasıl çözdüğümü göreceksin
    2.3 gün sabret yeter
    not çektiğim resimleri buraya nasıl aktaracağım onu bana bilgilenr dirirsen sevinirim
    saygılar


    bayford
    bekliyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corian

    Benim aracı geçen pazar hanım kaptı elimden ve ben oğlumla arkada oturdum ve gayet rahat bir 60 km lik yolculuk yaptım. Zıplatma olayını bayağı azaltmışlar.

    Sevgiler...



    allah bagıslasın . sımdıden oglunuzu arka koltukda oturması ıcın alıstırıyor ve aynı zamanda egitiyorsunuz .
    tebrikler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch


    quote:

    Orjinalden alıntı: corian

    Benim aracı geçen pazar hanım kaptı elimden ve ben oğlumla arkada oturdum ve gayet rahat bir 60 km lik yolculuk yaptım. Zıplatma olayını bayağı azaltmışlar.

    Sevgiler...



    allah bagıslasın . sımdıden oglunuzu arka koltukda oturması ıcın alıstırıyor ve aynı zamanda egitiyorsunuz .
    tebrikler

    Hepimizinkini inşallah ... 2 yaşında ama arabaya biner binmez '' baba kemerini tak , gaza basma '' diye de hemen uyarıyor.




  • buda benim ranger
  • resimi gönderemiyorum bitürlü
    yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayford

    resimi gönderemiyorum bitürlü
    yardımcı olursanız sevinirim

    www.imageshack.us sitesine fotoğrafı upload et
    sonra sana linkler verecek o linki buraya kopyala

    yada göndereceğin fotoğrafın boyutu büyüktür onun kalitesini ve boyutunu düşürerek buraya yükleyebilirsiniz.bu işlem için advanced jpeg compressor programını kullanabilirsiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayford

    resimi gönderemiyorum bitürlü
    yardımcı olursanız sevinirim


    bayford bana gönder.
    murat.karca@arcelik.com
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.