Şimdi Ara

##YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM ## (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
697
Cevap
25
Favori
120.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BuRAk-

    merhaba teşekkürler yanıt için, önce el frenine almak daha mantıklı aslında çünkü p ye getirince vites kutusu ile durduruyor aracı, el frenini çekseniz bile yük altında kalabilir vites kutusu. daha iyi bilen arkadaşlar yine yorumlarını iletebilirler tabi ki yanlışımız var ise düzeltiriz.
    diğer yönden de bahsettiğim konuyu servise uğradığımda sordum, kendileri bunun normal olduğunu gaz verince aracın kalkış için hazırlık aşamasına gelince bu hareketi yaptığını ve yapmadığı zaman problem olduğunu/olacağını söylediler.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur hocam bilmiyorum ama servislere de çok inanmamak lazım garanti den yapmamak için tüm markalar çok ciddi birşey olmadıkça normaldir diyip yolluyor çoğunlukla. Ücretli olsaydı oooo çok ciddi bir durum bile diyebilirlerdi Şaka maka şimdi arabayı park edeceğimiz yere girdik diyelim önce frene basıp vitesi n konumuna aliyoruz sonra el frenini çekiyoruz. Sonra vitesi p konumuna alıp kontağı kapatıyoruz doğru mu anlamışım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abidig

    Doğrudur hocam bilmiyorum ama servislere de çok inanmamak lazım garanti den yapmamak için tüm markalar çok ciddi birşey olmadıkça normaldir diyip yolluyor çoğunlukla. Ücretli olsaydı oooo çok ciddi bir durum bile diyebilirlerdi Şaka maka şimdi arabayı park edeceğimiz yere girdik diyelim önce frene basıp vitesi n konumuna aliyoruz sonra el frenini çekiyoruz. Sonra vitesi p konumuna alıp kontağı kapatıyoruz doğru mu anlamışım.

    Alıntıları Göster
    Haklısın yapmadıkları şey değil ama daha sıfır arabada herhalde öyle söylemezler . açıkçası vites kutusunun n ve p deki davranışlarını tam olarak bilmesem de, n de iken tamamen kavramayı ayırdığını düşünürsek tüm yük el frenine binmiş oluyor. n de el frenine aldıktan sonra freni bırakıp tekrar bastığımızda ve p ye aldığımızda en garantisini yapmış oluyoruz (belki biraz da abartılı ). söylediğin doğru yani




  • Arkadaşlar selamlar
    Ben de 2018-2019 model Ford kuga almayı düşünüyorum.bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.artıları eksileri nelerdir.halihazırda for bmax kullanıcısıyım.fordu iyi kötü tanıyorum.sizler ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz.cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deconalp

    Arkadaşlar selamlar
    Ben de 2018-2019 model Ford kuga almayı düşünüyorum.bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.artıları eksileri nelerdir.halihazırda for bmax kullanıcısıyım.fordu iyi kötü tanıyorum.sizler ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz.cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
    Dizel otomatik öneririm . Style ile Titanium arasında da fiyat farkı çok ise style fazlasıyla yeterli olacaktır. Bakım kasko parça servis te çok sorun olmaz . Sorunlu bir model değil bildiğim kadarı ile çünkü yaygın servis ve piyasada çok satan bir model bir ara sınıfında en çok satan 3 veya 4. Modeldi. Tabi günümüzde her marka ve modelin bir kusuru var artık. Ya fiyat ya parça ya kronik ya servis vs vs size en uygunu hangisi bunu sizin ihtiyaçlarınıza göre artı eksi şeklinde liste yapmanızda faydalı olacaktır. Fiyat , genişlik , servis ağı vs şeklinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Eşime 2014-2015 model bir Kuga almayı düşünüyorum, tercihen 100.000 km altında. Aracın kronik sorunu var mıdır? Yan sanayi yedek parça ve bakımlar ne durumdadır?r
  • Arkadaşlar mrb
    1.5 dizel otomatik kugalardaki şanzıman vukuatlı mi ?
    Sorunlar okuyorum bu konuda
    Bilgi verirseniz memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne gibi sorunlar mesela, ne oluyormuş ona göre değerlendirmek gerekir
  • @maestro_34

    Arkadaşlar 45 bin bakımı için bayi tavsiyesi olan var mı fiyat bilen paylaşırsa da sevinirim. 2018 dizel otomatik . İstanbul Kocaeli Sakarya gidiyorum sürekli. Bir de kaput filmi yaptırmıştım alırken aracı ama üstü hep nokta nokta leke oldu zamanla. Kimi yer pas gibi ama çok ufak film uzerindendir inşallah . Çam ağacı altına çekiyorum sürekli mecburen başka yer yok. Birde çok uzun yol yapiyorum . Ondan taş ve çam balıdır inşallah. Bir kaç yere sordum daha erken diyor 2.5 yıl olmadı daha , kimisi sök diyor . Var mı başına gelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.El Ford Kuga bakıyorum; fakat bir tanıdığım " 2019dan aşağısını alma, 17-18ler tutulmadı, sorunlar var " dedi.
    İşte sadece ondan aldığım bilgiyle fikir sahibi olmak istemedim.

    2017 veya 18 Kuga 2.el alınır mı?
    Bu araçlar 19da yenilendi mi? 19'da sorunları hallettiler falan da dedi. Öyle bilgiler bulamadım hiç bir yerde.

    Aydınlatırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow39

    2.El Ford Kuga bakıyorum; fakat bir tanıdığım " 2019dan aşağısını alma, 17-18ler tutulmadı, sorunlar var " dedi.
    İşte sadece ondan aldığım bilgiyle fikir sahibi olmak istemedim.

    2017 veya 18 Kuga 2.el alınır mı?
    Bu araçlar 19da yenilendi mi? 19'da sorunları hallettiler falan da dedi. Öyle bilgiler bulamadım hiç bir yerde.

    Aydınlatırsanız sevinirim.
    Hocam 2018 zaten daha yeni çıkan Kuga hariç son kasa zaten hatta 2017 de olabilir emin değilim ondan ama 2018 öyle. Milletin o tuttu bu tutmadı laflarını da hiç sevmem. Kuga 2018-2020 modelleri bir ara sınıfında en çok satan 4. Ya da 5. Modeldi nasıl tutmamış acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MSERDAR06AS M kullanıcısına yanıt
    Bende 18 yazlıkların yanına, 17 jant ile kışlık jant-lastik takımı almayı planlıyorum. 18'liklerin konforu törpülediğini düşünüyorum, oldukça dar yanak tümsek ve çukurlardan geçerken sertlik oluşturuyor. Siz 19 dan 17 ye geçmişsiniz gerçi ama konfor bakımından benim yapmak istediğim nekadar mantıklı? Statik kaplama asfatlardaki Yolsesi, kasis tümsek konforu açısından siz nekadar değişim hissettiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abidig

    @maestro_34

    Arkadaşlar 45 bin bakımı için bayi tavsiyesi olan var mı fiyat bilen paylaşırsa da sevinirim. 2018 dizel otomatik . İstanbul Kocaeli Sakarya gidiyorum sürekli. Bir de kaput filmi yaptırmıştım alırken aracı ama üstü hep nokta nokta leke oldu zamanla. Kimi yer pas gibi ama çok ufak film uzerindendir inşallah . Çam ağacı altına çekiyorum sürekli mecburen başka yer yok. Birde çok uzun yol yapiyorum . Ondan taş ve çam balıdır inşallah. Bir kaç yere sordum daha erken diyor 2.5 yıl olmadı daha , kimisi sök diyor . Var mı başına gelen.
    Ben sordum ben cevaplayayım Forumda artık herkes sadece soru soruyor . 45 bin bakım yetkili servislerde 950-1000 TL civarı. Şanzıman yağı da değişiyor oda 1250-1500 arası. Toplam da 2000-2350-2600 fiyat verdiler. ( 2000 şehir dışında iş nedeniyle giderim diye sormuştum ama çok nette fiyat veremedi ) 2600 e anlastik ancak polen filtresi 10 ay önce 30 bin bakım da degismisti koku falan birşey yoktu soğutma iyiydi baya ondan onu çıkarttım. 260-280 TL civarı indi. Balatalari da 30 bin de dışarda orjinal motocraft ile değiştim yarı yarıya fark var fiyat olarak. Şimdi yine yetkili servis degismek istedi 3 bin km gider anca dediler ama yine dışarıda degistiricem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow39

    2.El Ford Kuga bakıyorum; fakat bir tanıdığım " 2019dan aşağısını alma, 17-18ler tutulmadı, sorunlar var " dedi.
    İşte sadece ondan aldığım bilgiyle fikir sahibi olmak istemedim.

    2017 veya 18 Kuga 2.el alınır mı?
    Bu araçlar 19da yenilendi mi? 19'da sorunları hallettiler falan da dedi. Öyle bilgiler bulamadım hiç bir yerde.

    Aydınlatırsanız sevinirim.
    o bir tadığınızın "sorunlar" olarak neyi kastettiğini yazarsanız onun üzerine yorum yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abidig

    Ben sordum ben cevaplayayım Forumda artık herkes sadece soru soruyor . 45 bin bakım yetkili servislerde 950-1000 TL civarı. Şanzıman yağı da değişiyor oda 1250-1500 arası. Toplam da 2000-2350-2600 fiyat verdiler. ( 2000 şehir dışında iş nedeniyle giderim diye sormuştum ama çok nette fiyat veremedi ) 2600 e anlastik ancak polen filtresi 10 ay önce 30 bin bakım da degismisti koku falan birşey yoktu soğutma iyiydi baya ondan onu çıkarttım. 260-280 TL civarı indi. Balatalari da 30 bin de dışarda orjinal motocraft ile değiştim yarı yarıya fark var fiyat olarak. Şimdi yine yetkili servis degismek istedi 3 bin km gider anca dediler ama yine dışarıda degistiricem.

    Alıntıları Göster
    Selamlar

    Mesajınızı yeni gördüm,

    Bakım içerikleri

    standart bakımlar (15/45/75/105k km)

    - motor yağı değişimi (yağ filtresi dahil)
    - periyodik bakım kapsamında hava filtresi
    - şanzıman yağı ( dizel pws araçlarda 45k ve katları)
    - çok amaçlı temizleyici & tapa & conta

    ana bakımlar (standart bakımın üzerine - 30/60/90k km)

    - yakıt filtresi (dizel)veya buji (benzinli)
    - polen filtresi
    - fren hidrolik sıvısı ve işçilik


    1.5 L dizel 120 ps pws için fiyat: 2715 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro_34

    Selamlar

    Mesajınızı yeni gördüm,

    Bakım içerikleri

    standart bakımlar (15/45/75/105k km)

    - motor yağı değişimi (yağ filtresi dahil)
    - periyodik bakım kapsamında hava filtresi
    - şanzıman yağı ( dizel pws araçlarda 45k ve katları)
    - çok amaçlı temizleyici & tapa & conta

    ana bakımlar (standart bakımın üzerine - 30/60/90k km)

    - yakıt filtresi (dizel)veya buji (benzinli)
    - polen filtresi
    - fren hidrolik sıvısı ve işçilik


    1.5 L dizel 120 ps pws için fiyat: 2715 TL

    Alıntıları Göster
    Ben polen filtresi hariç , şanzıman yağı dahil , ön balatalar değişim ile 3000 TL ye yaptırdım. Diger yazdığınız standart bakım vs de dahil. Hepsi yetkili serviste. Biraz indirim de almama rağmen fiyat bu oldu. Açıkçası garanti uzatma yapacaktim ama vaz geçtim. Bakım maliyetleri çok gelmeye başladı. Gerçi diğer markalarda aşağı kalır değil hatta daha pahalı çünkü şanzıman yağı değişimi ve balatalarin değişimi de var ekstra onlarla beraber fiyat artıyor. Bu arada Polen koku yoksa gereksiz dediler bende değiştirmedim onu . Maşallah sıfır koku ve çok iyi soğutuyor zaten önceki bakım 9-10 ay önce yapıldı. Uzun yol çok yapıyorum. Bakalim hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro_34

    o bir tadığınızın "sorunlar" olarak neyi kastettiğini yazarsanız onun üzerine yorum yapılabilir.

    Alıntıları Göster
    Hocam öğrendim detaylarını.
    Kasa farkı dediği " titanium " ve "yeni titanium " dedikleri olaymış.
    Yenilenmiş gibi görünse de titanium'da olan tavan çıtası vs bir iki şey yenisinde yok falan filan.
    Yani kasa aynı.
    Sorunlar dediği de şanzıman ile ilgiliymiş. Şehir içinde motor performansını bulamadığı için arıza veriyorMUŞ.
    Bunları bilerek tanıdığım dedim. Bilir kişi olacak kapasitede olmadığı için de burada gerçekten kullananlara sormak istedim.
    Kimse etkilenmesin bunlardan. Ben kaporasını yolladım Ford Kuga 2019'un. Alıyorum inşallah. Yani söylentilere bakmadım. Verilere bakarak aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abidig

    Ben polen filtresi hariç , şanzıman yağı dahil , ön balatalar değişim ile 3000 TL ye yaptırdım. Diger yazdığınız standart bakım vs de dahil. Hepsi yetkili serviste. Biraz indirim de almama rağmen fiyat bu oldu. Açıkçası garanti uzatma yapacaktim ama vaz geçtim. Bakım maliyetleri çok gelmeye başladı. Gerçi diğer markalarda aşağı kalır değil hatta daha pahalı çünkü şanzıman yağı değişimi ve balatalarin değişimi de var ekstra onlarla beraber fiyat artıyor. Bu arada Polen koku yoksa gereksiz dediler bende değiştirmedim onu . Maşallah sıfır koku ve çok iyi soğutuyor zaten önceki bakım 9-10 ay önce yapıldı. Uzun yol çok yapıyorum. Bakalim hayırlısı

    Alıntıları Göster
    Benim belirtmiş olduğum fiyat güncel olmayabilir, herşeyin bu kadar pahalandığı bir zamanda sizin ödediğiniz meblada bir anormallik yok. Hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro_34

    Benim belirtmiş olduğum fiyat güncel olmayabilir, herşeyin bu kadar pahalandığı bir zamanda sizin ödediğiniz meblada bir anormallik yok. Hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. Bence de normal diğer markaları da duyuyorum arkadaşlardan onlarda arttı baya birde emsal olması açısından yazdım buradaki arkadaşlara . Herkese hayırlı günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow39

    Hocam öğrendim detaylarını.
    Kasa farkı dediği " titanium " ve "yeni titanium " dedikleri olaymış.
    Yenilenmiş gibi görünse de titanium'da olan tavan çıtası vs bir iki şey yenisinde yok falan filan.
    Yani kasa aynı.
    Sorunlar dediği de şanzıman ile ilgiliymiş. Şehir içinde motor performansını bulamadığı için arıza veriyorMUŞ.
    Bunları bilerek tanıdığım dedim. Bilir kişi olacak kapasitede olmadığı için de burada gerçekten kullananlara sormak istedim.
    Kimse etkilenmesin bunlardan. Ben kaporasını yolladım Ford Kuga 2019'un. Alıyorum inşallah. Yani söylentilere bakmadım. Verilere bakarak aldım.

    Alıntıları Göster
    Selamlar

    Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun, seçiminizden memnun kalacağınıza eminim.

    Kasa farkı denen olay, markaların stratejileri ile ilgili. ilk 2 sene st-line donanımı varken 3.yıl st-line gelmedi, bunun yerine titanium'u, titanium ve yeni titanium olarak 2'ye ayırdılar.

    17-18'deki titanium'da tavan rayı varken 19'da bunu yeni titanium'a verdiler. 17-18'de şeritte tutma, yan aynalarda kör nokta uyarıcısı gibi özellikler tekno paket ile ayrıca alınabilirken 19'daki yeni titanium'da bunlar standart oldu. Onun dışında şanzımanmış, motormuş hiçbir fark yok.

    Şanzımanda sorun var denemez fakat motorun gücü alt devirlerde gerçekten yetmiyor. aracı sıfırdan hızlandırmak cidden bir dert. düşük devirlerde hızlıca 6. vitese doğru giderek yakıt tüketimini azaltmaya yönelik hareket ediyor, hızlanmak için manuel olarak vites düşürebilirsiniz. fakat bir kere hızlanmaya görsün, 300 nm tork sayesinde ara hızlanmalar müthiş, çekiş gücü inanılmaz. fakat şehir içinde bu hızlara çıkamadığınızdan performans tatmin edici olmuyor ancak bu da düşük yakıt tüketimi olarak yüzünüzü güldürüyor.

    dizel kuga'larda, benim de başıma gelen ve duyduğum tek bir sorun var, silkeleme sorunu. bu her dizel araçta olabilecek bir sorun, dizel yakıttan kaynaklanan kurum birikiyor, araç bunu yakarken bazen oluşan uygun şartların değişmesinden dolayı tamamlayamayabiliyor ve bu da silkeleme yapabiliyor.

    spesifik bir konuda başka bir sorunuz olursa bilgim dahilinde cevaplayabilirim.




  • Arkadaslar merhaba. Forumda 2018 ve 2019 yılında oldukça doyurucu yorumlar yapılmış ama 2020 yılında servis dışında çok fazla konu yazılmamış. Mesela nisan ayından temmuza kadar neredeyse 1 yorum var. Bazı yorumlar silindi veya silindirtildi mi acaba? 2020 model 1.5 dizel titanium LP araç için dün 326.000 TL fiyat aldım. Araç hemen teslim edilebiliyor. Son dönemde tüm SUVlara showroomlarda bakma şansım oldu. Gerçekten en konforlu ve rahat hissettiğim bu araç oldu. Olumlu, olumsuz görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.