Şimdi Ara

YENİ FIAT EGEA (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
5
Favori
30.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat in kredi olanaklari da iyi. Ben yaklasik 2 yil sonra ev alacagimdan sifir araba almayi düşünüyorum.cunku evin borcu bitene kadar arabayi degistiremem.simdi 2011 model bi arac alsam evin borcu 5 yil sürse araba 9-10 yillik araba olacak. Ama sifir alsam 5 yillik araba olacak hem de km si az olacak.

    Bu mantikla elysee 301 ve egea arasinda en mantikli arac egea gibi gorunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Fiat Egea 1.6 multijet lounge beyaz siparişi verdim. Bir hafta içinde geleceğini söylediler. Eski aracım 2008 Linea t-jet emotion. Araç gelince gözlemlerimi ayrıntısı ile yazarım.

    Test sürüşüne çıktım. Araç güzel, sessiz, motor istekli. İlgilenen arkadaşların teste çıkmasını tavsiye ederim.

    67,600 TL fiyat verdiler. Elazığ Metinler Otomotiv.
  • bugün itibariyle babama 1.4 urban 95 hp benzinli beyaz renk Fiat Egea siparişini vermiş bulunuyoruz. 49.750 TL.
    eski aracı 1.4 77 hp benzinli active albea idi.
    aralık ayının ortasına doğru teslim edilecekmiş.
    deneyimlerimizi birbirimizle paylaşalım.
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kampanyacı

    Hayırlı olsun hocam

    Çok teşekkürler.
  • Eski golf TSİ surucuyum ve aracima hastaydım. Bugün agea 120hp dizel test ettim motor bu kadar mi tatlı olur. Hem sessiz hem canavar, yol tutusta çok iyi direksiyon gelişmiş ama golften geri geldi bana. Frenleri iyi calisiyor,fena degil. Lounge modeliydi içine pek bakmadim urban kapıları basitti bu daha iyiydi araç hoşuma gitti motor mukemmeldi sabaha kadar test et deseler sıkılmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06onur -- 23 Kasım 2015; 22:33:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski TSI golf ile kıyaslarsanız o motor okadar tatlı gelir tabi :)
  • Golfün yenilerinide gördük.Hele son fiyaskodan sonra...100 000 TL para ver.bidonla yakıt icir.Maalesef piyasa hakkını veremeyen şişirilmiş markalarla dolu.Şahsen orta segmentte bir Wolkswagen e bakıyorum birde mesela Mazda ya...Birsürü para verip sorun satinalmaktan başka bişey değil bence.DSG sanzimandan çok çektik almanya dan mühendis geldi sorunu çözemedi.Japon al keyfine bak.Maddi durumun ona da yetmiyorsa al bir fiat bak keyfine arıza yapsada parça bol ve ucuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvo35

    Eski TSI golf ile kıyaslarsanız o motor okadar tatlı gelir tabi :)

    Golf 7 yide inceledik kapıyı açar açmaz mükemmel bir kalite hissi var.

    1# Açık söylemek gerekirse 66000tl param olsa 1yasinda garanti kapsaminda TDI golf 7 mid plus alır binerim bence en mantiklisi.
    2# Sıfır almam ama alacak olsam, Agea mutlu eder alıcisini. Yol tutuşu filanda gayet gelişmiş.
    3#İlla otomatik diyorsan 1yasinda auris benzin+lpg ye motor olarak tad verip cvt şanzımanı mükemmel calisan araç. Ama Agea 120ps surus hissi olamaz içinde pek kaliteli sayılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06onur -- 15 Aralık 2015; 22:26:20 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmariacci

    Fiat in kredi olanaklari da iyi. Ben yaklasik 2 yil sonra ev alacagimdan sifir araba almayi düşünüyorum.cunku evin borcu bitene kadar arabayi degistiremem.simdi 2011 model bi arac alsam evin borcu 5 yil sürse araba 9-10 yillik araba olacak. Ama sifir alsam 5 yillik araba olacak hem de km si az olacak.

    Bu mantikla elysee 301 ve egea arasinda en mantikli arac egea gibi gorunuyor.

    Hocam 301/c elize ile egea arasındaki tek benzerlik fiyatları. Bundan başka hiç bir alakaları yok. Birisi sub compact denilen daha ufak sınıfta (301), diğeri ise normal compact sınıf (egea). 301 bizim ve Kuzey afrika/ortadoğu/Rusya gibi bazı gelişmekte olan pazarlar için özel olarak üretilmiş, bagaj hariç gerisi hikaye olan, güvenlik falan da hak getire diyebileceğimiz bir araçtır. Tamam hava yastığı falan olabilir ama guvenlik meselesi sadece hava yastığından ibaret değil malesef. Cok daha karmaşık. Buna karşın Egea ise tüm Avrupa ülkelerinde satılacak ve doğal olarak araç tasarlanırken yolcu güvenliği kaygıları ön planda tutulmuştur. Araçları sadece fiyatı, bagaj hacmi ve marka imajına göre değil de bu şekilde degerlendirilince egeanın fersah fersah onde bir arac olduğu çıkıyor aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bionic1 -- 17 Aralık 2015; 21:49:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    öncelikle hayırlı olsun... Geçen hafta 1.4 urban mistik griyi 50.500'e aldık. Yalnız aynı bayiden bu 4. fiat alınışı olduğu için gold indirimden faydalandık güya sizde var mıydı böyle bir durum?
  • Otomatik ne zaman gelecekmis?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 otomatik benzinli versiyonunun ozellikleri donanimi nedir nasildir hic bir bilgi yok. Arac bir ay sonra satisa cikacak bilgi yok anlamiyorum. Resimleride var halbuki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: kvo35

    Eski TSI golf ile kıyaslarsanız o motor okadar tatlı gelir tabi :)

    Golf 7 yide inceledik kapıyı açar açmaz mükemmel bir kalite hissi var.

    1# Açık söylemek gerekirse 66000tl param olsa 1yasinda garanti kapsaminda TDI golf 7 mid plus alır binerim bence en mantiklisi.
    2# Sıfır almam ama alacak olsam, Agea mutlu eder alıcisini. Yol tutuşu filanda gayet gelişmiş.
    3#İlla otomatik diyorsan 1yasinda auris benzin+lpg ye motor olarak tad verip cvt şanzımanı mükemmel calisan araç. Ama Agea 120ps surus hissi olamaz içinde pek kaliteli sayılmaz.

    301 den iyi ama golfden tek iyi olan yanı multijet. Benzinli düşünürsen motoru da vasat. Yalnız bunları fazla dillendirme ege ci arkadaşlar bu konularda çok hassas. Kıyas kabul etmiyorlar. Ben 1.6 multijet motoru çok beğeniyorum. Bir bravo stilo kalitesinde olsa alacaktım ama malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Golfün yenilerinide gördük.Hele son fiyaskodan sonra...100 000 TL para ver.bidonla yakıt icir.Maalesef piyasa hakkını veremeyen şişirilmiş markalarla dolu.Şahsen orta segmentte bir Wolkswagen e bakıyorum birde mesela Mazda ya...Birsürü para verip sorun satinalmaktan başka bişey değil bence.DSG sanzimandan çok çektik almanya dan mühendis geldi sorunu çözemedi.Japon al keyfine bak.Maddi durumun ona da yetmiyorsa al bir fiat bak keyfine arıza yapsada parça bol ve ucuz...

    honda civic'i epeyce kullandım. ne honda civic ne de corolla bir golf değil. bagajları bile yaylı. civic'in vtec motoru bir zamanlar efsaneydi ama artık çağın gerisinde kaldı o da.
  • Bagaj kollarının renault symbol gibi bagajın içine girmesi çok büyük handikap.
    Amortisörlü olmaması sebebiyle bagajın tamamı kullanılamıyor.
    Aynı durum Focus, Linea ve corolla’da da var. Bence geniş bagaj hacimli sedan diye satılan araçların bu basit detayı neden önemsemediklerini anlamak mümkün değil.

    Albea da bile bu kollar bagajda yer kaplamıyor.

    Gerçekten çok çok enteresan bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rtal

    Bagaj kollarının renault symbol gibi bagajın içine girmesi çok büyük handikap.
    Amortisörlü olmaması sebebiyle bagajın tamamı kullanılamıyor.
    Aynı durum Focus, Linea ve corolla’da da var. Bence geniş bagaj hacimli sedan diye satılan araçların bu basit detayı neden önemsemediklerini anlamak mümkün değil.

    Albea da bile bu kollar bagajda yer kaplamıyor.

    Gerçekten çok çok enteresan bir durum.


    maliyetten kaçıyorlar. stilo'da hem ön hem de arka amortisörlüydü. onun torununun daha kaliteli olması gerekirdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Golfün yenilerinide gördük.Hele son fiyaskodan sonra...100 000 TL para ver.bidonla yakıt icir.Maalesef piyasa hakkını veremeyen şişirilmiş markalarla dolu.Şahsen orta segmentte bir Wolkswagen e bakıyorum birde mesela Mazda ya...Birsürü para verip sorun satinalmaktan başka bişey değil bence.DSG sanzimandan çok çektik almanya dan mühendis geldi sorunu çözemedi.Japon al keyfine bak.Maddi durumun ona da yetmiyorsa al bir fiat bak keyfine arıza yapsada parça bol ve ucuz...

    honda civic'i epeyce kullandım. ne honda civic ne de corolla bir golf değil. bagajları bile yaylı. civic'in vtec motoru bir zamanlar efsaneydi ama artık çağın gerisinde kaldı o da.

    İyi de çağın ilerisindeki golf daha doğrusu wolkswagen in bakım maliyetlerinden bahsediyorum.ayrıca sorun üreten yeni özelliklerden bahsediyorum ben.hondanon motorunun çağın gerisinde kaldığından bahsetmekle neyi kastediyorsunuz aciklasaydiniz iyi olurdu.Sorun turbo koymamaksa burada biraz durup düşünmek lazım.Mazotun yandikdan sonra çıkardığı ısı benzinden daha düşüktür.Benzininkide lpg den daha düşüktür.Dizel bir araçta turbo kanatciklari dakikada 250000 devirdakikaya kadar çıkar yakıtın isisininda etkisiyle akkor halini alabilmekte ve halk arasında turbo yandı degiminin kaynağı arıza meydana gelmektedir.Şimdi yandiktan sonra ortama daha fazla ısı veren benzinli bir araca birde lpg takıldığını ve turbolu olduğunu ve biraz performanslı kullanıldığını düşünürsek tablo ortaya çıkar.Japonların ürettiği ürünleri ne kadar düşük kusurla ürettiği düşünülürse araçlarına turbo koymamalarinin muhakkak mantıklı bir sebebi vardır.kaldi ki turbo dediğiniz parça öyle ahım şahım pahalı bir parçada değil.Benim ford tourneo connectin rezistansli on caminin fiyatı ile turbosunun fiyatını bir inceleyin isterseniz.Artık bu tarz düşünce yapıları yirmi sene öncesinde kaldı.turbodan çok daha pahalı donanımlar var.Ayrıca son bir noktaya daha işaret edeyim.çağın gerisindeki japon otomobili mazda 3 un 2004 dynamik modeliyle golf un 2004 modelini f/p olarak kiyaslarsaniz mazda nın size neredeyse golf un 3/1 i kadar daha ucuza malolduğunu göreceksiniz.iki sene önce kullandığım golf un fiyatı 60000 TL iken üzerinde esp yoktu.ama bol bol arıza vardı.özellikle dsg şanzıman çileden çıkarmıştı.golf un en bosunun fiyatı hemen hemen mazdanin en dolusu kadar.dünyanın sınıfında en az arıza yapan en güvenli araci sayenizde çağ dışı kaldı.(Hondaya çağ dışı derken diğer japon markalarinida kastettiğinizi düşünerek)Sizler japonlara Almanlara verdiğiniz parayı verin size merkeli üretip versinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Golfün yenilerinide gördük.Hele son fiyaskodan sonra...100 000 TL para ver.bidonla yakıt icir.Maalesef piyasa hakkını veremeyen şişirilmiş markalarla dolu.Şahsen orta segmentte bir Wolkswagen e bakıyorum birde mesela Mazda ya...Birsürü para verip sorun satinalmaktan başka bişey değil bence.DSG sanzimandan çok çektik almanya dan mühendis geldi sorunu çözemedi.Japon al keyfine bak.Maddi durumun ona da yetmiyorsa al bir fiat bak keyfine arıza yapsada parça bol ve ucuz...

    honda civic'i epeyce kullandım. ne honda civic ne de corolla bir golf değil. bagajları bile yaylı. civic'in vtec motoru bir zamanlar efsaneydi ama artık çağın gerisinde kaldı o da.

    İyi de çağın ilerisindeki golf daha doğrusu wolkswagen in bakım maliyetlerinden bahsediyorum.ayrıca sorun üreten yeni özelliklerden bahsediyorum ben.hondanon motorunun çağın gerisinde kaldığından bahsetmekle neyi kastediyorsunuz aciklasaydiniz iyi olurdu.Sorun turbo koymamaksa burada biraz durup düşünmek lazım.Mazotun yandikdan sonra çıkardığı ısı benzinden daha düşüktür.Benzininkide lpg den daha düşüktür.Dizel bir araçta turbo kanatciklari dakikada 250000 devirdakikaya kadar çıkar yakıtın isisininda etkisiyle akkor halini alabilmekte ve halk arasında turbo yandı degiminin kaynağı arıza meydana gelmektedir.Şimdi yandiktan sonra ortama daha fazla ısı veren benzinli bir araca birde lpg takıldığını ve turbolu olduğunu ve biraz performanslı kullanıldığını düşünürsek tablo ortaya çıkar.Japonların ürettiği ürünleri ne kadar düşük kusurla ürettiği düşünülürse araçlarına turbo koymamalarinin muhakkak mantıklı bir sebebi vardır.kaldi ki turbo dediğiniz parça öyle ahım şahım pahalı bir parçada değil.Benim ford tourneo connectin rezistansli on caminin fiyatı ile turbosunun fiyatını bir inceleyin isterseniz.Artık bu tarz düşünce yapıları yirmi sene öncesinde kaldı.turbodan çok daha pahalı donanımlar var.Ayrıca son bir noktaya daha işaret edeyim.çağın gerisindeki japon otomobili mazda 3 un 2004 dynamik modeliyle golf un 2004 modelini f/p olarak kiyaslarsaniz mazda nın size neredeyse golf un 3/1 i kadar daha ucuza malolduğunu göreceksiniz.iki sene önce kullandığım golf un fiyatı 60000 TL iken üzerinde esp yoktu.ama bol bol arıza vardı.özellikle dsg şanzıman çileden çıkarmıştı.golf un en bosunun fiyatı hemen hemen mazdanin en dolusu kadar.dünyanın sınıfında en az arıza yapan en güvenli araci sayenizde çağ dışı kaldı.(Hondaya çağ dışı derken diğer japon markalarinida kastettiğinizi düşünerek)Sizler japonlara Almanlara verdiğiniz parayı verin size merkeli üretip versinler.

    ben aracıma tüp taktırmam. zaten tsi motorlara takılamıyor yani bu sebeple lpg'nin yan etkileri görülemez. aracımla 2000 deviri bile görmüyorum doğru düzgün. 4.8 yakış gördüm dün gece hem de istanbul içinde (60km civarı bir ortalama hız yakaladım gece 12 filandı tabii). böyle bir rakamı hiçbir atmosferik benzinli araçta kimse göremez.
    civic'i de golf'ü de yeterince sürdüm. sürüş konforu açısından aralarında gerçekten çok fark var. gerçekten sorunlu olsa bile sırf bunun için yine golf'ü tercih ederdim ki sorunlu da değil. tek sıkıntı dsg'de ki ben zaten manuel vites aldım. ben motoru için almadım ama motor performansı da ekstrası oldu bir yerde. gerçekten çok hoş bir gidişi var 1.4tsi'nın.




  • benim 1.4 urban egea 95 hp 4. vites 70 km hızda 5.1 litre yakıyor, hem atmosferik motor hem de henüz rodajda.
    6. vites 3 bin devirde 112 km hıza çıkıyor.
    ortalama yakıt tüketimi 70 km hızda 100 km de 5.8 litre.
    performansı bir tsi değil elbet ama yeterli bence.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.