Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (69. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.799
Cevap
57
Favori
575.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar.

    Bora ve Haluk hocam, tekrardan rahatsız edeceğim sizleri. :)

    Görüşmeyeli nasılsınız? İyisinizdir diye umuyorum ama okuduğum kadarıyla Bora hocam yakıt fiyatları yüzünden halinden pek memnun değilmiş gibi duruyor. :)

    Hatırlarsanız size daha önceden 1.6 multijet motoru sormuştum. Çok faydalı, çok bilgilendirici cevaplar vermiştiniz eksik olmayın. Delta düşünüyordum ama vazgeçtik, çünkü kompakt sınıf için fiyat fazla yüksek. İsimleri bende kalsın farklı farklı araçlara da baktıysam da o kadar paranın değmeyeceğini düşündüm.

    En sonunda, bunlara göre daha uygun fiyatlı bir araç almaya karar verdik peder beyle birlikte. Benim aklıma ilk olarak Fiat geldi. Fiyat/fayda olarak çok ama çok başarılı araçları var çünkü. Gelelim benim kriterlerime. Ticaret yaptığımızdan dolayı alacağımız aracı maksimum kredi, minimum peşinat şeklinde ödemeyle düşünüyoruz. İnternet sitesinde çok bilgi göremedim ama %100'üne kadar kredilendirilebileceği yazıyordu bir yerde. Bunu Kozyatağı'ndaki ve Beylikdüzü'ndeki bayilere de ayrıca soracağım.

    Araç olarak ise aklıma tabi ki Grande Punto geldi. 1.3 multijet boş+boş grande punto'nun liste fiyatı 28.900 TL. Bir de Bravo'ya bakayım dedim, malum makyajla donanım paketleri de arttı; 1.4 T-Jet Active Plus olanı 33.900, 1.6 105hp olanı ise 37.900.

    Kafam çok karışık. 1.3 multijet bomboş ve özellikle Caddy'den sonra dapdaracık bir Grande Punto mu, yoksa 4 bin TL daha çıkıp performanslı ama benzinli bir üst segment donanımlı ve kaliteli Bravo mu? Yoksa çıkmışken 4 bin daha çıkıp bunun dizeli mi?

    İş ve ödemeler yüzünden elimize nakit geçmesi lazım, bunu da Caddy'yi tabiri caizse "okutarak" yapacağız. 28 bin liraya dizel Punto mu yoksa 33 bin liraya mı benzinli Bravo mu?

    Eklemek istediğim de bir şey var; ben okula arabayla gidersem yıllık 18bin km civarı ortalama yol yapıyoruz. Ama kısmetse Haziran ayında mezun oluyorum. Evle iş arası da çok fazla mesafe yok, ev Merter'de; işyerleri Fatih tarafında. Okul işi aradan çıkarsa yıllık 10bin km'yi fazla geçmez. :)

    Ne dersiniz dostlar?
    _____________________________






  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Herkese merhabalar.

    Bora ve Haluk hocam, tekrardan rahatsız edeceğim sizleri. :)

    Görüşmeyeli nasılsınız? İyisinizdir diye umuyorum ama okuduğum kadarıyla Bora hocam yakıt fiyatları yüzünden halinden pek memnun değilmiş gibi duruyor. :)

    Hatırlarsanız size daha önceden 1.6 multijet motoru sormuştum. Çok faydalı, çok bilgilendirici cevaplar vermiştiniz eksik olmayın. Delta düşünüyordum ama vazgeçtik, çünkü kompakt sınıf için fiyat fazla yüksek. İsimleri bende kalsın farklı farklı araçlara da baktıysam da o kadar paranın değmeyeceğini düşündüm.

    En sonunda, bunlara göre daha uygun fiyatlı bir araç almaya karar verdik peder beyle birlikte. Benim aklıma ilk olarak Fiat geldi. Fiyat/fayda olarak çok ama çok başarılı araçları var çünkü. Gelelim benim kriterlerime. Ticaret yaptığımızdan dolayı alacağımız aracı maksimum kredi, minimum peşinat şeklinde ödemeyle düşünüyoruz. İnternet sitesinde çok bilgi göremedim ama %100'üne kadar kredilendirilebileceği yazıyordu bir yerde. Bunu Kozyatağı'ndaki ve Beylikdüzü'ndeki bayilere de ayrıca soracağım.

    Araç olarak ise aklıma tabi ki Grande Punto geldi. 1.3 multijet boş+boş grande punto'nun liste fiyatı 28.900 TL. Bir de Bravo'ya bakayım dedim, malum makyajla donanım paketleri de arttı; 1.4 T-Jet Active Plus olanı 33.900, 1.6 105hp olanı ise 37.900.

    Kafam çok karışık. 1.3 multijet bomboş ve özellikle Caddy'den sonra dapdaracık bir Grande Punto mu, yoksa 4 bin TL daha çıkıp performanslı ama benzinli bir üst segment donanımlı ve kaliteli Bravo mu? Yoksa çıkmışken 4 bin daha çıkıp bunun dizeli mi?

    İş ve ödemeler yüzünden elimize nakit geçmesi lazım, bunu da Caddy'yi tabiri caizse "okutarak" yapacağız. 28 bin liraya dizel Punto mu yoksa 33 bin liraya mı benzinli Bravo mu?

    Eklemek istediğim de bir şey var; ben okula arabayla gidersem yıllık 18bin km civarı ortalama yol yapıyoruz. Ama kısmetse Haziran ayında mezun oluyorum. Evle iş arası da çok fazla mesafe yok, ev Merter'de; işyerleri Fatih tarafında. Okul işi aradan çıkarsa yıllık 10bin km'yi fazla geçmez. :)

    Ne dersiniz dostlar?



    Coşkuncum merhaba,

    Kararsız kalmak zor bir durum. Hele ki bir de elinde bir araç var ve de yeni alacağın aracın eskisinden daha iyi donanım ve de özelliklere sahip olmasını isteyip te bazen çeşitli fedakarlıklarda bulunmak gerekmiyor mu?

    Neyse neyse, öncelikle alacağınız aracı kaç yıl kullanmayı düşünüyorsunuz diye sorayım.

    Zira Fiat grubu araçları daha çok popüler markalardan daha ucuza alabiliyorsun ama satarken de ucuza gidiyor. Alacağınız aracı minimum 4-5 yıl kullanırsanız satarken yapacağınız zarar daha az olacaktır.

    Aracı 4-5 yıl kullanırsanız dizel almanızda da fayda var.

    Yıllık 12 bin kullansanız ortalama, 5 yılda 60 bin km yapacaktır.

    Benzinli bir araçta ciddi yakıt gideri demektir bence.

    İlk alım bedeli o kadar dokunmasa da (galiba sizde dokunuyor :), her depoda bunu hatırlamak daha fazla koyacaktır.


    Model tercihi tamamen size kalmış ama eğer grande punto olacaksa bunun yerine biraz daha ekleyip punto evo olsun derim.

    Bravo olacaksa da 105 lik dizel olsun bari.

    Peki neden Fiorino ya da yeni Doblo düşünmüyorsunuz? Caddy den sonra iç hacim olarak bunlar beklentilerinizi daha iyi karşılamaz mı?

    Hatta 2.0 litrelik dizel Scudo bile olabilir.

    Bazen benim bile aklıma yatıyor şöyle bir Scudo olsun da tatile çıkayım eşim dostumla diye.

    Ama bazen :)


    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T


    Valla Halukcum henüz adamla görüşmedim bire bir..Sonuçta adamın aracına talip olabilmem için kendi aracımı satmam lazım..Ama bana genel olarak uygun geldi araç..fiyat olarakta km. olarakta..ama dediğin gibi iş kesinleşirse hangi araç olursa olsun şasi no-motor no ve plaka no ile sigoratcımdan sorgu yaptırırım,ayırca ekspertizde tabi..

    yakıt garantisi olayını söylediğin iyi oldu onuda sorarım iyi düşündün bunu..



    ben şu işi halledersem eğer bende yazıcam buraya 1 depoyla şu kadar yaptım diye ahdettim




    Kusura bakma işte paylaşım ayağına yazmış bulundum değerleri :)

    İnşallah sen de istediğin araca kavuşursun en kısa sürede.

    Bu arada ben bunları yazıyorum ama işin bir de gürültü boyutu var.

    Daha önce de yazdığım gibi dizel aracın gürültüsünü sevmiyorum. Hele ilk çalıştırmadaki gürültüsünden nefret ediyorum.


    Sen de benzinli araçtan sonra dizelin gürültüsünü hoş karşılamazsın gibime geliyor.



    Neyse neyse, sen bir an önce sat aracını da dizel araba alalım sana :)


    Haluk




    Yok yok Halukcum sen yaz değerlerini..Rahatsız olmak bir yana hoşuma gidiyo kamçılıyo beni Sakın paylaşımsız bırakma burayı


    Her güzelin bir kusuru var..Dizel makine az yakar cebi rahat ettirir ama ısınana kadar guruldar resmen..Eh o kadarda olsun..Başlarda belki yadırgarım biraz ama çokta rahatsız edeceğini sanmam..Hatta ısınmış,kıvama gelmiş dizel motorun sesi hoşuma gider..Kükreme misali..

    İnşallah bakalım..Eldekini hayırlı bir fiyata çıkartabilirsem piyasaya bakıcam..Mutlaka bizimde nasibimizde birşeyler vardır..İnşallah hayırlısı vardır

    İyi dileklerin için teşekkürler..Herşeyin en iyisi hepimizin olsun..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Coşkuncum merhaba,

    Kararsız kalmak zor bir durum. Hele ki bir de elinde bir araç var ve de yeni alacağın aracın eskisinden daha iyi donanım ve de özelliklere sahip olmasını isteyip te bazen çeşitli fedakarlıklarda bulunmak gerekmiyor mu?

    Neyse neyse, öncelikle alacağınız aracı kaç yıl kullanmayı düşünüyorsunuz diye sorayım.

    Zira Fiat grubu araçları daha çok popüler markalardan daha ucuza alabiliyorsun ama satarken de ucuza gidiyor. Alacağınız aracı minimum 4-5 yıl kullanırsanız satarken yapacağınız zarar daha az olacaktır.

    Aracı 4-5 yıl kullanırsanız dizel almanızda da fayda var.

    Yıllık 12 bin kullansanız ortalama, 5 yılda 60 bin km yapacaktır.

    Benzinli bir araçta ciddi yakıt gideri demektir bence.

    İlk alım bedeli o kadar dokunmasa da (galiba sizde dokunuyor :), her depoda bunu hatırlamak daha fazla koyacaktır.


    Model tercihi tamamen size kalmış ama eğer grande punto olacaksa bunun yerine biraz daha ekleyip punto evo olsun derim.

    Bravo olacaksa da 105 lik dizel olsun bari.

    Peki neden Fiorino ya da yeni Doblo düşünmüyorsunuz? Caddy den sonra iç hacim olarak bunlar beklentilerinizi daha iyi karşılamaz mı?

    Hatta 2.0 litrelik dizel Scudo bile olabilir.

    Bazen benim bile aklıma yatıyor şöyle bir Scudo olsun da tatile çıkayım eşim dostumla diye.

    Ama bazen :)


    Haluk


    Haluk abi, öncelikle iyi niyetin ve samimiyetin için çok teşekkür ederim.

    İşe finansal olarak bakacak olursak; evet alırken çok pahalı bir şey olmaması gerekiyor. Çünkü düşünüyorum taşınıyorum; kötü araba yok artık. E ama bu fiyatlar da çok şişirilmiş durumda. 45-50-55 bin TL'ler havada uçuşuyor. 3 yıl önce kendi kendime derdim hep, 50-50 bine araba alacak olsam Mercedes'ten başkasına bakmazdım diye. Ama gel gör ki full donanım dizel otomatik Fluence bile 56 bin TL. O açıdan bakınca Bravo'ya 36-37 çok gözükmüyor. Peşinat olarak da çok vermek istemediğimizdeki ki açıkçası peder bey istemiyor; Punto giriyor işin içine.

    Doblo ya da Fiorino ise tamamen kişisel tercih olarak düşünmemekteyiz. Ben çok şükür araba olduğu için yadsımıyorum Caddy'yi ama babam fena halde sıkılmış durumda. "Kendimi kamyonetçi gibi hissediyorum" diyor. O yüzden katiyen binek bir araba istiyoruz. Zaten Doblo ya da Fiorino alacak olsam sırf sıfır diye o araçları almam, kendi arabama binerim. Malum, makaslı araba 1 sene doldurmadan yeterince eskiyor ve langurduyor zaten.

    Yine Punto-Bravo kıyasına dönecek olursak; düz Grande Punto'yu tercih edersek sadece uygun fiyatlı olduğu için tercih edeceğiz. Ama peder bey ikna olursa Bravo düşünelim diyorum. Siz de dizelden yanasınız anlaşılan. :) En son benzinli arabaya bineli 5 sene oldu ama sağolsun Caddy de şehiriçi 8lt'den aşağı pek inmediği için, acaba T-Jet mi baksam; hem yürür, hem bayilerde vardır, hem de bir ihtimal alırken daha çok fiyat kırarlar diye düşünüyorum.

    Ailemiz de 5 kişilik, sürekli hep beraber gezmesek de Caddy'den sonra Punto'nun içinde boğulmaktan korkuyorum.

    Selam ve saygılar, Coşkun
    _____________________________






  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Herkese merhabalar.

    Bora ve Haluk hocam, tekrardan rahatsız edeceğim sizleri. :)

    Görüşmeyeli nasılsınız? İyisinizdir diye umuyorum ama okuduğum kadarıyla Bora hocam yakıt fiyatları yüzünden halinden pek memnun değilmiş gibi duruyor. :)

    Hatırlarsanız size daha önceden 1.6 multijet motoru sormuştum. Çok faydalı, çok bilgilendirici cevaplar vermiştiniz eksik olmayın. Delta düşünüyordum ama vazgeçtik, çünkü kompakt sınıf için fiyat fazla yüksek. İsimleri bende kalsın farklı farklı araçlara da baktıysam da o kadar paranın değmeyeceğini düşündüm.

    En sonunda, bunlara göre daha uygun fiyatlı bir araç almaya karar verdik peder beyle birlikte. Benim aklıma ilk olarak Fiat geldi. Fiyat/fayda olarak çok ama çok başarılı araçları var çünkü. Gelelim benim kriterlerime. Ticaret yaptığımızdan dolayı alacağımız aracı maksimum kredi, minimum peşinat şeklinde ödemeyle düşünüyoruz. İnternet sitesinde çok bilgi göremedim ama %100'üne kadar kredilendirilebileceği yazıyordu bir yerde. Bunu Kozyatağı'ndaki ve Beylikdüzü'ndeki bayilere de ayrıca soracağım.

    Araç olarak ise aklıma tabi ki Grande Punto geldi. 1.3 multijet boş+boş grande punto'nun liste fiyatı 28.900 TL. Bir de Bravo'ya bakayım dedim, malum makyajla donanım paketleri de arttı; 1.4 T-Jet Active Plus olanı 33.900, 1.6 105hp olanı ise 37.900.

    Kafam çok karışık. 1.3 multijet bomboş ve özellikle Caddy'den sonra dapdaracık bir Grande Punto mu, yoksa 4 bin TL daha çıkıp performanslı ama benzinli bir üst segment donanımlı ve kaliteli Bravo mu? Yoksa çıkmışken 4 bin daha çıkıp bunun dizeli mi?

    İş ve ödemeler yüzünden elimize nakit geçmesi lazım, bunu da Caddy'yi tabiri caizse "okutarak" yapacağız. 28 bin liraya dizel Punto mu yoksa 33 bin liraya mı benzinli Bravo mu?

    Eklemek istediğim de bir şey var; ben okula arabayla gidersem yıllık 18bin km civarı ortalama yol yapıyoruz. Ama kısmetse Haziran ayında mezun oluyorum. Evle iş arası da çok fazla mesafe yok, ev Merter'de; işyerleri Fatih tarafında. Okul işi aradan çıkarsa yıllık 10bin km'yi fazla geçmez. :)

    Ne dersiniz dostlar?





    Coşkuncum selamlar


    Bizler iyiyiz sen nasılsın? Benzine gelen zamlardan sonra satmaya karar verdim..Aracımı çok sevsemde bu sevda cepte büyük bir delik açar bu gidişle

    Belli ki karar aşamasındasın..İnsan olmuşken hem iyisi hemde en hesaplısı ideali olsun istiyor..Doğaldır..

    İhtiyacınızı tam olarak nasıl bir araç karşılar onu bilmek lazım öncelikle..Ama sen Caddy'den sonra binek araçlara göz gezdirdiğine göre ilk tercih ticari olmayacak belli ki..Zaten en baştan beri saydıklarının içinde Doblo veya yeni bir Caddy veya o sınıfta bir araç yok..

    Seçeneklerde Grande Punto ve Bravo varsa burada önemli olan bütçe..Şunu söyleyeyim yıllık 10-15 bin arası bile yol yapsam benim tercihim dizel olurdu..27 Şubat 2010'da Bravo'mu aldığımda kabaca 4.800 km'deydi,şu anda 18.600 km olması lazım hatta geçmiştir..Tam 1 yılı dolmadığı halde yaklaşık 14 bin km yol yapmışım şimdiye kadar..Ancak aracı alırken bir önceki aracım Vectra'yı baz aldım ve tabi o dönemki ortalama yakıt fiyatlarını..Ama ihtiyaçlar hiç ama hiç hesapta yokken değişti ve yıllık yaptığım km inanılmaz arttı..Buna birde akaryakıt zamlarını eklersek açıkçası benim hesap şaştı (epeyde kafiyeli oldu )

    Yerinde olsam ;

    Eğer bütçem uygunsa 105'lik dizel Bravo alırdım..Çünkü,

    Grande Punto güzel araç evet..seninde dediğin gibi f/p oranı yüksek ancak donanım olarak boş ve size Caddy'den sonra ufak gelecek bir araca sıfır km. olarak para bağlamak bence çok doğru değil..Ayrıca Grande Punto için sözünü ettiğimiz rakam da yaklaşık 29.000 TL..

    T-Jet Bravo'yu şu aralar yaşadığım isyanımdan dolayı eliyorum en baştan..Aracın boyutlarına konforuna motoruna lafım yok..Ama şahsen ben benzinli araca bu şartlarda tövbe etmişken sana al kullan diyemem

    Bu nedenle yukarıda da dediğim gibi bütçe elveriyorsa M-Jet 105'lik bir Bravo tadından yenmez..Mevcut ruh halimle sen sordukça ben M-Jet Bravo demeye devam edeceğim
    _____________________________




  • İyiyim abi çok sağol. Naçizane tavsiyelerin için teşekkür ederim, sen benim için olayı özetledin zaten.

    Olay pederi kafalayıp 1.6 mjet active plus Bravo almakta o zaman. Kullanım zamanını da yazmamışım kusura bakmayın. Caddy 26 Ağustos 2005 trafiğe çıkışlı ve ilk sahibiyiz. Değiştirmek için geç bile kaldık, ama alacağımız aracı 48 ay vadeyle almak istediğimizden minimum 4 yıl bizde duracak. Açıkçası 2. el değeri de umrumda değil. 4 sene sonra kim öle kim kala. :)

    Kafama takılan son ama son bir iki şey var.

    1. Bravo'da ESP standart değil ve Safety Plus Kit satın almak gerekiyor. Onun da 1.500 TL farkı var. Aracın limitleri ne seviyede acaba? Grande Punto gibi yumuşak karakterliyse ESP gerekebilir. :)

    2. Active Plus donanımda mercekli far mevcut mudur? Donanım listesinde Follow Me Home özellikli siyah zeminli far diyor. İlanlara baktım, siyah zeminli farlar mercekli.

    Çok teşekkür eder, saygılar sunar, iyi geceler dilerim. :)
    _____________________________






  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    İyiyim abi çok sağol. Naçizane tavsiyelerin için teşekkür ederim, sen benim için olayı özetledin zaten.

    Olay pederi kafalayıp 1.6 mjet active plus Bravo almakta o zaman. Kullanım zamanını da yazmamışım kusura bakmayın. Caddy 26 Ağustos 2005 trafiğe çıkışlı ve ilk sahibiyiz. Değiştirmek için geç bile kaldık, ama alacağımız aracı 48 ay vadeyle almak istediğimizden minimum 4 yıl bizde duracak. Açıkçası 2. el değeri de umrumda değil. 4 sene sonra kim öle kim kala. :)

    Kafama takılan son ama son bir iki şey var.

    1. Bravo'da ESP standart değil ve Safety Plus Kit satın almak gerekiyor. Onun da 1.500 TL farkı var. Aracın limitleri ne seviyede acaba? Grande Punto gibi yumuşak karakterliyse ESP gerekebilir. :)

    2. Active Plus donanımda mercekli far mevcut mudur? Donanım listesinde Follow Me Home özellikli siyah zeminli far diyor. İlanlara baktım, siyah zeminli farlar mercekli.

    Çok teşekkür eder, saygılar sunar, iyi geceler dilerim. :)



    Yatmadan bir cevap yazayım bari.

    Coşkuncum aracın yol tutuşu gayet iyi geldi bana.

    Yukarıda da yazdım geçen hafta Ankara - İstanbul - Ankara yaptım ve de yolda 130 altına hiç inmedim. 200 le de gittim bir süre.

    Bana eski aracım C-max ten daha iyi izlenim bıraktı. Tabii ki c-max yüksek olduğu için normaldir ama sonuçta o da platformunu yol tutuş üstadı focusla paylaşıyor.

    Arka süspansiyon bağımsız değil ama alet yola iyi oturuyor.

    Bende daha hiç ESP devreye girmedi.

    Bu açıdan yumuşak karakterli diyemem araca.

    Ama mümkünse ESP li almakta fayda var tabii.


    Yarın devam ederiz :)


    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Peki abi teşekkür ederim. Ben de esneyerek okudum yazdıklarını. İyi geceler.
    _____________________________


  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar merhaba,

    Bugün nihayet uzun ısrarlarım sonucu 3500 km de ilk bakımını yaptırdım aracıma.

    ...

    Bunlar da bugünün faturası:

    5 litre 5/30 motor yağı = 134.24
    Hava filtresi = 26.90
    Yağ filtresi = 28.61
    Motor içi temizleyici (galiba tunap)= 16.53
    İşçilik = 25.00
    Toplam = 231,28
    %10 peşin iskontosu = 23,13
    KDV matrahı = 208,15

    KDV dahil ödediğim rakam = 245,62


    Gitti 245 gaymem :)

    Kendim kaşındım.

    Pişman değilim.

    Araban var mı derdin var.

    Yapılan işlemlerin hepsinde aracın başındaydım (ya da altındaydım :)

    Gerçekten güzel araç yapmışlar.

    Benim eski C-max ten bile daha iyi yalıtımı var.

    Bir dahaki bakıma 10.000 dediler. Büyük ihtimalle aynı miktarı öderim.

    Belki tune up katkısına gerek kalmaz bu sefer.

    220 ye biter bu iş.

    En son Kadıköyden almıştım yakıtı. İstanbul trafiğinde 100 km kadar kullanıp bir de Şile ye gidip geldikten sonra Ankaraya geldim. Yolda 130 a sabitledim ve de birkaç yerde yine 200 yaptım motoru son olarak sıkıştırmak adına.

    Şimdi 750 km oldu ve ışık yanmadı.

    Çok büyük ihtimalle 800 civarı ışık yanacak ve de 160 TL civarı bir mazot alacak depo silme olarak.

    Bu yağ değişiminden sonra yakıtın biraz daha düşeceğini ümit ediyorum.

    Ben de hız limitleri dahilinde kullanacağım aracımı.

    Havalar da ısınacakmış zaten :)

    Hepinize selamlar, sevgiler.

    Haluk

    edit: imla + ekleme




    Hocam ben de ilk bakımı 5000 km yaptırmayı düşünüyordum sen benden de hızlı çıktın en iyisini yaptırmışsın.
    Bu arada yol maceralarını okudum Bravo ile yollar daha da güzel değil mi
    Ben de tatili bekliyorum kısmetse epey gezeceğiz.
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    İyiyim abi çok sağol. Naçizane tavsiyelerin için teşekkür ederim, sen benim için olayı özetledin zaten.

    Olay pederi kafalayıp 1.6 mjet active plus Bravo almakta o zaman. Kullanım zamanını da yazmamışım kusura bakmayın. Caddy 26 Ağustos 2005 trafiğe çıkışlı ve ilk sahibiyiz. Değiştirmek için geç bile kaldık, ama alacağımız aracı 48 ay vadeyle almak istediğimizden minimum 4 yıl bizde duracak. Açıkçası 2. el değeri de umrumda değil. 4 sene sonra kim öle kim kala. :)

    Kafama takılan son ama son bir iki şey var.

    1. Bravo'da ESP standart değil ve Safety Plus Kit satın almak gerekiyor. Onun da 1.500 TL farkı var. Aracın limitleri ne seviyede acaba? Grande Punto gibi yumuşak karakterliyse ESP gerekebilir. :)

    2. Active Plus donanımda mercekli far mevcut mudur? Donanım listesinde Follow Me Home özellikli siyah zeminli far diyor. İlanlara baktım, siyah zeminli farlar mercekli.

    Çok teşekkür eder, saygılar sunar, iyi geceler dilerim. :)


    Merhaba joushkun, ben de yeni bir Bravo sahibi olarak sana birkaç tavsiyede bulunmak isterim umarım beni yanlış anlamazsın. Çünkü amacım sadece seni bilgilendirmek. Çünkü ben de arabayı Haluk kardeşimizin yorumları sayesinde tanıdım, test edip beğendim ve aldım.

    Motor konusundan başlarsak kesinlikle dizel tavsiye ederim. Dizel arabadan sonra benzinli bir araba fiyatlar da bu seviyedeyken moralinizi bozabilir. Ben uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden DPF olmayan 105'liği tercih ettim. Performans beklentin varsa 120 hp tercih edebilirsin. Aralarında mutlaka fark vardır.

    Donanım konusunda sınır yok istediğin paketi ve opsiyonu alabilirsin burası tamamen ekonomi ile alakalı. Ama diğer markalara vereceğin parayı düşünerek opsiyonları seç ben en yuksek donanım ve tum opsiyonlar için 46.000 fiyat aldım. Diğer markalarda 50 bin üstüne çıkmalısın.

    Konfor ve yalıtım ust duzeyde. Bagaj 400 litre. Kısacası memnun kalacagınız bir araç almış olursunuz. Bence babanızla birlikte bir test sürüşü yapıp sonra donanımına karar verin
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu




  • Bu arada 105'lik dizel ile 120'lik dizel arasındaki farkları bildiğim kadarıyla yazayım..Herkes bildiklerini ekleme yaparsa kaynak olur merak edip araştıranlara..

    105'lik dizelde sabit geometrili turbo varken 120'lik dizelde değişken geometrili turbo var..120'lik dizel'in torku biraz daha fazla (300 Nm) ama çok büyük fark yaratacak bir değer değil bence (105'lik 290 Nm - 120'lik 300 Nm)

    Ayrıca Emre'nin de dediği gibi 120'lik dizellerde DPF (partikül filtresi) var..Bu sistem temizlik gerektiğinde,kendi kendine çok yüksek sıcaklıklara ulaşarak yapıyor..Fakat sorun çıkartır ve değişmesi gerekirse fiyatının epey tuzlu olduğundan bahsediliyordu..

    Bunların dışında 105'lik ve 120'lik dizelde kullanılan motorlar aynı..Sadece verdiği güç ve torklar farklı...Tabi 15 hp daha güçlü ve değişken geometrili turboya sahip makine mutlaka biraz daha performanslıdır..Yakıtı da haliyle birazcık daha yüksek olacaktır..105'lik dizel eğer yeterli gelmezse chip uygulaması yaptırarak sağlanacak %10-15'lik artış aracı 120'lik dizel seviyesine çıkartır hatta tork olarak daha yüksek değerlere ulaştırır ki o zaman fazlasıyla tatmin edecektir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 19 Ocak 2011; 20:27:05 >
    _____________________________




  • Emre ve Bora, merhabalar.

    Emre; tavsiyelerin için teşekkür ederim. Yanlış anlamak ne demek, aksine memnun olurum. :) Aracı test etmeyi ben de çok istiyorum fakat zaman yaratamıyorum bir türlü. Muhtemelen Cuma günü Kozyatağı tarafındaki Fiat'a gidip teste çıkacağım. Düşündüğüm motorlar ve donanım ise 1.6 mj 105hp ve Active Plus donanımı.

    Bu motoru seçmemdeki en büyük etken Bora'nın görüşleri oldu. Ben de oturup akıllıca düşününce, 3 bin TL daha verip dizel almanın daha mantıklı olacağını gördüm. Donanım olarak ise Active Plus'ın yeterli olacağını düşünüyorum. Dynamic donanımdan eksiklikleri gözlemlediğim kadarıyla; dijital klima, alaşım jant, sis farı ve park sensörü. Blue&Me ve otomatik sensörler açıkçası benim için pek bir şey ifade etmiyor. Teknolojiyi seven ve yakından takip eden biri olmama karşın, arabamdan sileceklerimi ve farlarımı otomatik çalıştırmasını asla beklemiyorum. :) Alaşım jant ve sis lambası da sonradan eklenebilen öğeler.

    Active Plus donanım tercih edecek olmamın en önemli sebebi de fiyatı. Gerek C gerek D segmentinde çok çok fazla arabaya binip kullanma, seyahat etme ya da yerinde inceleme fırsatım oldu. Donanımlar tabi ki önemlidir ama bana 4-5 kişinin rahatça yol alabileceği ekonomik ve bazı standartların üzerinde bir otomobil lazım olduğundan bu donanımdaki Bravo çok yeterli geliyor. Ama itiraf etmek istiyorum; uzatılmış C segmenti olarak gördüğüm, ayılıp bayıldığımız D segmenti otomobillerde 99 model Mercedes E serisinin konforunu, tokluğunu ve sessizliğini göremediğim için çok da takılmıyorum, çok para vermeyi de gerekli görmüyorum C ve D segmenti araçlara. Yanlış anlamayın, asla kötülemiyorum kompakt ve orta segmenti; ama highline tdi dsg passat ya da elegance superb'de önden çekişin beraberinde getirdiği hissizlik ve yavanlık bu araçlara bu kadar para gömmenin yersiz olduğunu düşündürüyor.

    Tabi bunlar benim görüşlerim. :) Bravo alana kadar daha ucuz kompakt arabalar da var ama çok çok güzel tasarımı ve Fiat yaygınlığı aklıma başka araç getirmedi. :)

    Yarın son fiyatları almış olacağım. Caddy'yi de umarım satışa hazırlayıp kısa sürede onu da elden çıkartırım.

    Hepinize tekrardan teşekkür ediyorum, ama aklınıza birşey gelirse de lütfen yazın ve yorumlarda bulunun. Forumda en çok keyif aldığım konulardan birisi oldu bu konu.

    Keyifli sürüşler, iyi muhabbetler.

    Coşkun
    _____________________________






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Bu arada 105'lik dizel ile 120'lik dizel arasındaki farkları bildiğim kadarıyla yazayım..Herkes bildiklerini ekleme yaparsa kaynak olur merak edip araştıranlara..

    105'lik dizelde sabit geometrili turbo varken 120'lik dizelde değişken geometrili turbo var..120'lik dizel'in torku biraz daha fazla (300 Nm) ama çok büyük fark yaratacak bir değer değil bence (105'lik 290 Nm - 120'lik 300 Nm)

    Ayrıca Emre'nin de dediği gibi 120'lik dizellerde DPF (partikül filtresi) var..Bu sistem temizlik gerektiğinde,kendi kendine çok yüksek sıcaklıklara ulaşarak yapıyor..Fakat sorun çıkartır ve değişmesi gerekirse fiyatının epey tuzlu olduğundan bahsediliyordu..

    Bunların dışında 105'lik ve 120'lik dizelde kullanılan motorlar aynı..Sadece verdiği güç ve torklar farklı...Tabi 15 hp daha güçlü ve değişken geometrili turboya sahip makine mutlaka biraz daha performanslıdır..Yakıtı da haliyle birazcık daha yüksek olacaktır..105'lik dizel eğer yeterli gelmezse chip uygulaması yaptırarak sağlanacak %10-15'lik artış aracı 120'lik dizel seviyesine çıkartır hatta tork olarak daha yüksek değerlere ulaştırır ki o zaman fazlasıyla tatmin edecektir..


    Bora hocam merhabalar. Sana cevap yazmayı unutmuştum ama böylesi daha iyi oldu gibi. :)

    120hp 1.6 dizel bir otomobil için güzel bir değer. Hatta Duratorq yani Bertuğ da sağolsun epey methetmişti o motoru bana. Dayısında en üst donanım Bravo var ve onların Tdci Focus'u fersah fersah geçtiğini, devirlenmeyi çok seven ekonomik bir motor olduğunu ballandıra ballandıra anlatmıştı. :)

    Evet 120hp güzel değer ama şimdilik ilgimi çekmiyor. Dediğin gibi uzun vadede chip ya da power box türü bir uygulamayla %10-15 değil %20-30 güç almak mümkün olacaktır. Ayrıca partikül filtresi de baş ağrıtacak ve patlamaya hazır bomba gibi. Filtre Avrupa standartlarına uygun, çevreyi temiz tutan bir parça olabilir ama bizim mazotlarımızın henüz herhangi bir standartı olmadığı için; lazım değil diye düşünüyorum. :)

    Neyse, sonuç olarak senin de yardımların ve tavsiyelerinde 105'lik 1.6 multijette karar kılmış bulunuyorum. İnşallah satın alma kısmı da olumlu geçer ve Bravo'ya sahip olabilirim. :)

    Selamlar, saygılar

    Coşkun
    _____________________________






  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Bu arada 105'lik dizel ile 120'lik dizel arasındaki farkları bildiğim kadarıyla yazayım..Herkes bildiklerini ekleme yaparsa kaynak olur merak edip araştıranlara..

    105'lik dizelde sabit geometrili turbo varken 120'lik dizelde değişken geometrili turbo var..120'lik dizel'in torku biraz daha fazla (300 Nm) ama çok büyük fark yaratacak bir değer değil bence (105'lik 290 Nm - 120'lik 300 Nm)

    Ayrıca Emre'nin de dediği gibi 120'lik dizellerde DPF (partikül filtresi) var..Bu sistem temizlik gerektiğinde,kendi kendine çok yüksek sıcaklıklara ulaşarak yapıyor..Fakat sorun çıkartır ve değişmesi gerekirse fiyatının epey tuzlu olduğundan bahsediliyordu..

    Bunların dışında 105'lik ve 120'lik dizelde kullanılan motorlar aynı..Sadece verdiği güç ve torklar farklı...Tabi 15 hp daha güçlü ve değişken geometrili turboya sahip makine mutlaka biraz daha performanslıdır..Yakıtı da haliyle birazcık daha yüksek olacaktır..105'lik dizel eğer yeterli gelmezse chip uygulaması yaptırarak sağlanacak %10-15'lik artış aracı 120'lik dizel seviyesine çıkartır hatta tork olarak daha yüksek değerlere ulaştırır ki o zaman fazlasıyla tatmin edecektir..


    Bora hocam merhabalar. Sana cevap yazmayı unutmuştum ama böylesi daha iyi oldu gibi. :)

    120hp 1.6 dizel bir otomobil için güzel bir değer. Hatta Duratorq yani Bertuğ da sağolsun epey methetmişti o motoru bana. Dayısında en üst donanım Bravo var ve onların Tdci Focus'u fersah fersah geçtiğini, devirlenmeyi çok seven ekonomik bir motor olduğunu ballandıra ballandıra anlatmıştı. :)

    Evet 120hp güzel değer ama şimdilik ilgimi çekmiyor. Dediğin gibi uzun vadede chip ya da power box türü bir uygulamayla %10-15 değil %20-30 güç almak mümkün olacaktır. Ayrıca partikül filtresi de baş ağrıtacak ve patlamaya hazır bomba gibi. Filtre Avrupa standartlarına uygun, çevreyi temiz tutan bir parça olabilir ama bizim mazotlarımızın henüz herhangi bir standartı olmadığı için; lazım değil diye düşünüyorum. :)

    Neyse, sonuç olarak senin de yardımların ve tavsiyelerinde 105'lik 1.6 multijette karar kılmış bulunuyorum. İnşallah satın alma kısmı da olumlu geçer ve Bravo'ya sahip olabilirim. :)

    Selamlar, saygılar

    Coşkun




    Coşkuncum merhaba


    Hangi aracı alırsanız alın umarım kazasız belasız binersiniz ağız tadıyla..Eğer bunda bizimde katkımız olursa ne mutlu..Bu devirde esasen kötü araç yok..sadece beklentilerini hangisi karşılıyorsa (fiyat,donanım,tüketim değeri,servis ağı,yedek parça durumu vs.vs.) onu tercih edeceksin..kimisi ekonomi değil performans peşindedir kimisi 2. elde iyi bir piyasası olsun ister..bu seçenekleri çoğaltmak mümkün..

    Dizel araca gelince..Son senen olsa bile en azından 1 yıl daha öğrenci adamsın dolayısıyla alacağınız aracı aktif kullanacak biri olarak,baştan 3-4 bin fazla verip ondan sonra kullanım esnasında benzinliğe daha seyrek uğramanın doyumsuz hafifliğini yaşayacaksın satmaya kalkarsanda zararın minimum olacaktır..


    Açıkçasını söylemek gerekirse araç içi ferahlık ve konfor açısından 2004 aralık çıkışlı Vectra C aracımı özlemiyor değilim..Gemi gibi bir araçtı tabiri caiz ise ve üretim yılı için dolu dolu bir araçtı..Yağmur sensöründen hız sabitleyicisine xenon farına varana kadar ama motoru performans fakiriydi..şimdiki aracım bu anlamda Vectra'yı 3'e 5'e katlar..asla pişman değilim..her aracın yeri sınıfı ayrı..bence Bravo segmentinde fiyat/fayda açısından en iyi araçlardan biri..belkide en iyisi..

    Chip konusuna gelirsek evet rahatlıkla %30 gibi bir artış sağlanabiliyor..ki bizim bravo forumunda yanlış anımsamıyorsam 138 hp'lik chip'li dizel bravo vardı ve sahibi elden çıkarana kadar tık demeden sorunsuz kullandı..fakat ben yine de %30 gibi bir artışın,aracın limitlerini zorlamak anlamına geldiğini düşünüyorum..şahsen dizele geçersem ve performansından memnun kalmazsam ortalama %15'lik bir artış bana yetecektir..başta da dediğim gibi önemli olan beklentiler..

    Eğer bu konuda net kararını bilseydim senin için fiyat alırdım zira pazartesi günü Kırmak oto-Medos otomotiv ve senin bahsettiğin Kozyatağı Arma otomotive gittim..Özellikle Kozyatağı Arma otomotiv epey kalabalıktı ama açıkçası showroomlarını beğenmedim..fazla büyük değil..bir tane 77'lik Punto Evo ve birde 120'lik buz beyazı M-jet Sport Style Dualogic Bravo vardı..başkada binek araç yoktu sanırım..bu konuda en iyi şartlar Kırmak'ta var..ama onlarında satış kısmı pek al benili değil hem servis hizmetinden hemde yaklaşımlarından fazlasıyla memnun olduğum yer Kartal Medos otomotiv..inşallah kendilerini bozmazlar..



    Gelişmeleri bekliyoruz..Elimizden birşey gelirse seve seve yardımcı oluruz..



    Ekleme : Yukarıda ESP'yi ve Active Plus aracın farlarını sormuşsun..

    Şu ana kadar aracı fazla zorlamadım ve ESP'lik bir durum yaşamadım (allahta yaşatmasın)..Şimdiye kadar bana güvensizlik hissettirmedi açıkçası..Ama durum elverirse ESP'li alman daha iyi olur tabi ki..

    Farlara gelince ben Active Plus'larda karartılmış zeminli mercekli farlar var diye biliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 19 Ocak 2011; 23:24:53 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T
    Coşkuncum merhaba


    Hangi aracı alırsanız alın umarım kazasız belasız binersiniz ağız tadıyla..Eğer bunda bizimde katkımız olursa ne mutlu..Bu devirde esasen kötü araç yok..sadece beklentilerini hangisi karşılıyorsa (fiyat,donanım,tüketim değeri,servis ağı,yedek parça durumu vs.vs.) onu tercih edeceksin..kimisi ekonomi değil performans peşindedir kimisi 2. elde iyi bir piyasası olsun ister..bu seçenekleri çoğaltmak mümkün..

    Dizel araca gelince..Son senen olsa bile en azından 1 yıl daha öğrenci adamsın dolayısıyla alacağınız aracı aktif kullanacak biri olarak,baştan 3-4 bin fazla verip ondan sonra kullanım esnasında benzinliğe daha seyrek uğramanın doyumsuz hafifliğini yaşayacaksın satmaya kalkarsanda zararın minimum olacaktır..


    Açıkçasını söylemek gerekirse araç içi ferahlık ve konfor açısından 2004 aralık çıkışlı Vectra C aracımı özlemiyor değilim..Gemi gibi bir araçtı tabiri caiz ise ve üretim yılı için dolu dolu bir araçtı..Yağmur sensöründen hız sabitleyicisine xenon farına varana kadar ama motoru performans fakiriydi..şimdiki aracım bu anlamda Vectra'yı 3'e 5'e katlar..asla pişman değilim..her aracın yeri sınıfı ayrı..bence Bravo segmentinde fiyat/fayda açısından en iyi araçlardan biri..belkide en iyisi..

    Chip konusuna gelirsek evet rahatlıkla %30 gibi bir artış sağlanabiliyor..ki bizim bravo forumunda yanlış anımsamıyorsam 138 hp'lik chip'li dizel bravo vardı ve sahibi elden çıkarana kadar tık demeden sorunsuz kullandı..fakat ben yine de %30 gibi bir artışın,aracın limitlerini zorlamak anlamına geldiğini düşünüyorum..şahsen dizele geçersem ve performansından memnun kalmazsam ortalama %15'lik bir artış bana yetecektir..başta da dediğim gibi önemli olan beklentiler..

    Eğer bu konuda net kararını bilseydim senin için fiyat alırdım zira pazartesi günü Kırmak oto-Medos otomotiv ve senin bahsettiğin Kozyatağı Arma otomotive gittim..Özellikle Kozyatağı Arma otomotiv epey kalabalıktı ama açıkçası showroomlarını beğenmedim..fazla büyük değil..bir tane 77'lik Punto Evo ve birde 120'lik buz beyazı M-jet Sport Style Dualogic Bravo vardı..başkada binek araç yoktu sanırım..bu konuda en iyi şartlar Kırmak'ta var..ama onlarında satış kısmı pek al benili değil hem servis hizmetinden hemde yaklaşımlarından fazlasıyla memnun olduğum yer Kartal Medos otomotiv..inşallah kendilerini bozmazlar..



    Gelişmeleri bekliyoruz..Elimizden birşey gelirse seve seve yardımcı oluruz..



    Ekleme : Yukarıda ESP'yi ve Active Plus aracın farlarını sormuşsun..

    Şu ana kadar aracı fazla zorlamadım ve ESP'lik bir durum yaşamadım (allahta yaşatmasın)..Şimdiye kadar bana güvensizlik hissettirmedi açıkçası..Ama durum elverirse ESP'li alman daha iyi olur tabi ki..

    Farlara gelince ben Active Plus'larda karartılmış zeminli mercekli farlar var diye biliyorum..


    Bora abi merhabalar

    Evet dizelde karar kılmakla ben de mantıklı bir tercih yaptığımın farkındayım. Halihazırda çok yakmasına rağmen dizele bindiğimiz için, mazotun pintiliğini çok iyi bilirim. Öğrencilik olarak da kısmetse Haziran ayında öğrencilik hayatım son buluyor ama rahat rahat gezemedikten sonra araba almanın ne manası var değil mi? :)

    Fiyatı da Beylikdüzü Birmot'tan alacağım. Bakalım hayırlısı olsun. Arma'ya da dün okuldan çıkıp gittim ama ya önünden hızlı geçtim ya da başka bir şey yaptım, bulamadan geri döndüm. Biraz da acelem vardı, fazla uğraşmadım.

    Farları öğrendim evet hepsi mercekliymiş. ESP de çok gerektirmez belki ama bir kere gerekir. Allah göstermesin diyelim. İyi dileklerin için de çok teşekkür ederim, cümlemize kazasız belasız günler. :)

    Bu arada msn adresim joushkun@live.com . Msn kullananlardan eklemelerini rica ediyorum.

    Bir ekleme de benden: Chip filan düşünmüyorum. 105 ile 120 arasında ortalama 500 euroluk bir fark olduğunu sanmıyorum. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 19 Ocak 2011; 23:42:04 >
    _____________________________






  • Arma'ya gitmek benim içinde zor oldu biraz..Eğer sen E-5'ten Kadıköy tarafından geleceksen Arma otomotiv tam Metro marketin karşısında kalıyor..Metro marketin karşısındaki benzinliğe gelmeden yan yola girip devam edersen tam Arma'nın önüne çıkarsın..Eğer Gebze tarafından geliyorsan yol biraz daha karışık


    Araç tercihine gelince dediğin gibi çok yakar mı korkusu olmadan rahat rahat kullanırsın..zaten dizel araca aşinasın bu nedenlede seni rahatsız edecek bir olumsuzluğu olmayacaktır..

    Mercekli farlar ileride xenon düşünürsen avantaj oluyor ve tabi merceksizlere göre aydınlatması daha iyi..fakat açıkçası ben Bravo'nun orjinal farlarından hiç memnun kalmayıp osram nightbreaker ampul takmıştım ama onlarda kesmedi..en son dayanamayıp yetkili serviste xenon taktırdım rahat ettim..


    Chip olayı biraz cesaret işi..ama dediğim gibi 105'liğin performansı beni kesmezse son çare olarak düşünüyorum..


    ekliyorum msn'e Coşkuncum..ilk fırsatta görüşürüz..
    _____________________________




  • Coşkuncum merhaba,

    Hayırlı olsun kararın.

    Umarım herşey gönlünce gelişir ve de istediğin aracı alırsın.


    Ben yine rutin şehiriçi yolculuklarımı yaptığımdan çok fazla tecrübe aktaramıyorum.

    Birkaç hafta sonra yine bir uzun yol planım var.

    O zamana inşallah.


    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T
    ...

    Mercekli farlar ileride xenon düşünürsen avantaj oluyor ve tabi merceksizlere göre aydınlatması daha iyi..fakat açıkçası ben Bravo'nun orjinal farlarından hiç memnun kalmayıp osram nightbreaker ampul takmıştım ama onlarda kesmedi..en son dayanamayıp yetkili serviste xenon taktırdım rahat ettim..

    ...





    Boracım xenonları kaça taktırdın sorması ayıp :)
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Hocam ben de ilk bakımı 5000 km yaptırmayı düşünüyordum sen benden de hızlı çıktın en iyisini yaptırmışsın.
    Bu arada yol maceralarını okudum Bravo ile yollar daha da güzel değil mi
    Ben de tatili bekliyorum kısmetse epey gezeceğiz.




    Emrecim selam,

    Boranın da dediği gibi ilk bakımı 10.000 yaptırmak zorundasın garanti gereği.

    Eğer ilk bakımı 5000 de yaptırırsan geriye sadece 5000 km kalıyor.

    Ben bu yüzden rodaj dönemi sonrası 2.000 km civarıyken yaptırmak istedim ama sonra araya İstanbul yolculuğu girdi ve de 3500 küsur km de yaptırdım.

    Artık 6500 km sonra bir daha yaptıracağım.

    Bari az yol yapayım da dokunmasın :)


    Senin ilk izlenimlerin nasıl aracınla ilgili?

    Önceki araçların nelerdi?

    Bir karşılaştırma alsak :)


    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Abi 500 küsur dedi servis ama ben 3 taksitle 350'ye anlaştım..en iyi yanı sorun çıkarsa bir muhatap bulabilirsin serviste..zaten piyasa malı ucuz xenon'lar da işçilikle 200'den aşağı bulunmaz sanırım..
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.