Şimdi Ara

Yeni DOBLO (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.038
Cevap
14
Favori
585.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    @ati alt kilit mekanizması mı değişecekmiş? hani kapının alt ray tekerleğindeki kancalı falan bişey, süngerle her yıkamamda bir parmağımı yırtan birsürü çıkıntısı olan parça..

    yoksa kapı içindeki kilit mekanizması mı değişecekmiş?

    aydınlat lütfen bizi ati.


    sevgili akineton; inan bende nasıl birşey bilmiyorum. ama kısmet olursa gelecek haftaya değişir.
    değiştiğinde gerekli bilgiyi foruma yazarak açıklarım.
    servisten yeni dobloya özel kauçuk paspas siparişi verdim. fiyat 40tl. kilidi taktırmaya gittiğimde gelmiş olacak beğenirsem satın alacağım.
    düşünen akadaşlar servislerden teğmin edebilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı:atitrend

    2010 modelse eğer eninde sonunda gelecektir. normalde ben arka kapıyı pek kullanmam. günde 1-2 sefer açar kaparım o da dışarıdan ama 10000 km olmadan değişmesi ğerekti. hiç olmassa yenilenir. açma kolunuda değiştirseler ne güzel olur.

    2011 model dışardan bisey yok ama içerden bazen zor açılıyo
  • bozulmadan değiştiğini sanmıyorum.
    bu gün bayideydim ve 2011 modellerin kapı açması nasıl diye bir bakalım dedim ve hiç bir fark göremedim.
    zaten 2010 araca 2011 de kimse anlamaz . bir tana model farklılığı olmazmı ya. en ufak detayda bile 2010 la 2011 bodel aynı.
    eskiden doğanda şahinde bile hersene bir yerlerini değiştirirlerdi. bilirdiniz kaç model olduğunu.
  • dün birde fiat tın şikayet bölümüne yazmıştım. bu nasıl araba diye. böyle kapı kolumu olur diye . biz sürekli servise mi gitmek zorunda kalacağız diye.
    2 sefer kapı açılmıyor diye . sağ tekerden ses geldiği diye , direksiyonda titreşim var diye. dedim işi gücü bıraktık servise gidiyoruz. tamam yapılıyor ama sürekli servise gitmek zorunda kalmak hiç hoş değil dedim. ben ticaretle uğraşıyorum sürekli bana araba lazım. ikide bir aracımı servise bırakamam yazdım .
    adamlar gitmiş benim gayet memnun olduğum servise ,siz bu adamın işlerini yapamıyormussunuz ilgilenin halledin diye mesaj atmışlar.
    gelin bütün sorunlarınızı halledelim dediler. dedim benim sorunum veya şikayetim sizinle ilgili değilki siz halledesiniz. benim sorunum fiat ın yaptığı kapı koluyla ve sürekli servise gitmekle, bunuda siz halledemessiniz. ben sizin servisinizden gayet memnunum fakat benim aracı servise bırakma lüxüm yok dedim.
    serviste ; ama siz oraya şikayet ederseniz onarım işini biz yapmış olduğumuz için bize dönüyorlar niye sorunu halletmiyorsunuz diye. dedi. birşey diyemedim.




  • kilit konusunda seni beklicem ati.
    paspas konusunda da seni bekliyorum artık

    Paspas demişken;
    Geçen denemeden aldım alakası yokmuş geri gittim iadeye, elemana da denettim "bak olmuyor" demek için; deneyip girdik dükkana, patronu sorunca "oluyoda olmuyo" demesinmi!
    yiycektim zerzevatı oracıkta.
    patronunda gel dedim "bakalım sen arabanı böyle kullanırmısın?"
    adam da "tamam abi gerek yok zaten bizi yeni modellere oluyo diye keklemişler" dedi.
    bile bile satana mı kızarsın, kraldan çok kralcıya mı, bide pişkin pişkin bizi de kazıklamışlar diyene mi...

    sonra bostancı sanayide epey dolandım ağız birliği yapmış gibi "yenilere daha kauçuk paspas çıkmadı" cevabından başka birşey duymadım.

    artık 22ye alakasız bişey almaktansa 40a düzgününü alıcaz el mahkum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akineton -- 20 Ekim 2010; 18:47:20 >




  • bunların müşteri ilişkileri demekki komtan çavuşa, çavuş eşeğine.. mantığıyla işliyor.

    adam okumadımı acaba maili!

    şikayet bölümü çalışma kurallarıı: 1- şikayetçinin servisini sıkıştır - problem halloldu..

    nasıl müşteri memnuniyeti ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    bunların müşteri ilişkileri demekki komtan çavuşa, çavuş eşeğine.. mantığıyla işliyor.

    adam okumadımı acaba maili!

    şikayet bölümü çalışma kurallarıı: 1- şikayetçinin servisini sıkıştır - problem halloldu..

    nasıl müşteri memnuniyeti ama



    tam doğru yere parmağını bastın. adamlar şikayet var madem . servis hallediver koçum diyor. ulan fiat denen i..ne . onun yerine adam gibi bir kapı kolu yapta millet o kolu kırmadan takalım şu araca.
    şimdi kırılsa birde derlerki kırık garantiye girmiyo. adam gibi yap millette açacam diye kırmasın.
    artı bu zamanda öyle kapı kolumu kaldı ya. sırf farklı olsun diye dik duran kaba saba bir kol. hışırtı yapmaktan sorun çıkarmaktan başka bir işe yaramıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    kilit konusunda seni beklicem ati.
    paspas konusunda da seni bekliyorum artık

    Paspas demişken;
    Geçen denemeden aldım alakası yokmuş geri gittim iadeye, elemana da denettim "bak olmuyor" demek için; deneyip girdik dükkana, patronu sorunca "oluyoda olmuyo" demesinmi!
    yiycektim zerzevatı oracıkta.
    patronunda gel dedim "bakalım sen arabanı böyle kullanırmısın?"
    adam da "tamam abi gerek yok zaten bizi yeni modellere oluyo diye keklemişler" dedi.
    bile bile satana mı kızarsın, kraldan çok kralcıya mı, bide pişkin pişkin bizi de kazıklamışlar diyene mi...

    sonra bostancı sanayide epey dolandım ağız birliği yapmış gibi "yenilere daha kauçuk paspas çıkmadı" cevabından başka birşey duymadım.

    artık 22ye alakasız bişey almaktansa 40a düzgününü alıcaz el mahkum.

    akineton kardeşim ; bu gün bayide aracın içine koymuşlardı. tam araca uygun oluklu bir yapısı varve havuzlu paspas. toz toprak kenarlardan dökülmüyor. ama malesef şaft üstü yoktu galiba veya ben dikkat etmedim. fiyatıda gayet iyi. o kalitede paspası o fiyattan aşağı bulamassın.




  • selam beyler
    2011 model 1.6 beyaz maxi (mini limuzin, cenaze aracı, uzay mekiği vb. yakıştırmalar yapılan) elegance modeli aracımla aranıza katıldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnktrk

    selam beyler
    2011 model 1.6 beyaz maxi (mini limuzin, cenaze aracı, uzay mekiği vb. yakıştırmalar yapılan) elegance modeli aracımla aranıza katıldım


    aracınız hayırlı olsun
  • Arkadaşlar merhaba..
    Bende aranıza yeni katıldım. 1.6 premıo 105 hp + konfor pk. bir arac almak istiyorum.
    Ama şu arka kapı açılma sorunu,arka cam açılmama sorunu, yol bilgisayarındaki menzil sorunu vb. gibi sorunlar beni düşündürüyor.Gerçi yeni alınan araçta sorun olabilir.Çünkü yüzlerce parca uyumla birleştiriliyor birinin uyumsuzluğu bir kusur yaratır. Ama bu kusur sizinde formda sıkça bahsettiğiniz kapı kolları gibi olursa o uyumsuzluk HATA olur ve en akılcı ve optımum şekilde çözümü beklenir.Servise suç atarak çözüm olmaz(FİAT için söylüyorum).Ben 444 no.lu telefonu aradım dedim böyle bir sorun varmı , tetik sistemini iyileştirme çalışmaları var mı (olduğunu biliyorum ama bakalım onlar ne diyecek diye sordum). Onlar "her yeni aracta olabilecek sorunlar oluyor servislerde sorunları gideriyorlar" dediler.????????? Öylemi kapı kolları sadece sizdemi sorunlu yoksa şansa mı sorunlu çıkıyor.Çünkü titiz bir sürücüyüm bu tip küçük sorunlarda üzülüp kafama takarım.O kadar para verip sonra üzügüntü sahibi olmak hoş olmaz sanırım. Birde acelem yok bu aracı almak için bana bir zaman verebilirmisiniz.Beklesem bu sorunlar çözülürmü. Görüşlerinizi merakla bekliyorum. SAYGILAR.SELAMLAR.
    Bu aksesuar sorunları , motorla ilgili sorunlar varmı.(vites, şanzıman ,yakıt sistemi vs.)En azından olabilecekleri önceden biliyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comcoma

    Arkadaşlar merhaba..
    Bende aranıza yeni katıldım. 1.6 premıo 105 hp + konfor pk. bir arac almak istiyorum.
    Ama şu arka kapı açılma sorunu,arka cam açılmama sorunu, yol bilgisayarındaki menzil sorunu vb. gibi sorunlar beni düşündürüyor.Gerçi yeni alınan araçta sorun olabilir.Çünkü yüzlerce parca uyumla birleştiriliyor birinin uyumsuzluğu bir kusur yaratır. Ama bu kusur sizinde formda sıkça bahsettiğiniz kapı kolları gibi olursa o uyumsuzluk HATA olur ve en akılcı ve optımum şekilde çözümü beklenir.Servise suç atarak çözüm olmaz(FİAT için söylüyorum).Ben 444 no.lu telefonu aradım dedim böyle bir sorun varmı , tetik sistemini iyileştirme çalışmaları var mı (olduğunu biliyorum ama bakalım onlar ne diyecek diye sordum). Onlar "her yeni aracta olabilecek sorunlar oluyor servislerde sorunları gideriyorlar" dediler.????????? Öylemi kapı kolları sadece sizdemi sorunlu yoksa şansa mı sorunlu çıkıyor.Çünkü titiz bir sürücüyüm bu tip küçük sorunlarda üzülüp kafama takarım.O kadar para verip sonra üzügüntü sahibi olmak hoş olmaz sanırım. Birde acelem yok bu aracı almak için bana bir zaman verebilirmisiniz.Beklesem bu sorunlar çözülürmü. Görüşlerinizi merakla bekliyorum. SAYGILAR.SELAMLAR.
    Bu aksesuar sorunları , motorla ilgili sorunlar varmı.(vites, şanzıman ,yakıt sistemi vs.)En azından olabilecekleri önceden biliyim.



    şu anda tek kayde değer sorun arka kapıların içeriden açılması güç ve alışkanlık gerektiriyor. iyileştirilmiş parçalar gelerek eskilerle değiştiriliyor ama sonuçta tasarım hatalı. kullanım zorluğu var.
    cam açılmama sorunu yok ,sadece bazen otomatik olarak kalkıp inmiyor. cam modülü bazen devreye girmiyor. elle düğmeye basılı tutarak açıp kapatmak gerekiyor. oda birçok firmada olmayan bir özellik.
    menzil sorununu daha bu güne kadar ilk sizden duyuyorum. hatta yol bilgisayarı o kadar hassas ki kullanılan yakıtı sıfır hata ile gösteriyor. eski aracım olan megane 2 de yüzde 20, eski dobloda yüzde 10 luk hata ile gösterirdi.
    onun dışında mekaniğinde veya motorunda sorun duymadım.
    fiat ın şuanda tek yapması gereken; tekrar daha kullanışlı bir iç açma kolu tasarlaması gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnktrk

    selam beyler
    2011 model 1.6 beyaz maxi (mini limuzin, cenaze aracı, uzay mekiği vb. yakıştırmalar yapılan) elegance modeli aracımla aranıza katıldım

    arkadaşım aracın hayırlı olsun . kazasız belasız kullanırsın inşallah. belliki ticaret yapacaksın
  • yeni araç alacak arkadaşlar bence en azından kasım ayını beklesinler . yıl sonu kampanyalarından yararlanarak daha uygun fiyatlara araç alabilirler.
  • Hayırlı olsun @cnktrk cenaze arabası yakıştırmasını duymamıştım ama uymamış zaten, cankurtaran gibi dense sanki daha yakışır. Mini limuzin çok doğru bir benzetme, upuzun şasi ile beyaz renk birleşince alımlı görüntüsü oluyor aracın.

    ati menzil bende de hatalı görünüyor, mesela boş depoya 100 liralık mazot aldım 84 km menzil gösterdi.

    Bir de çeyrekten düştüğü zaman yakıt uyarısı veriyor normal mi? ışığın yanmasını bari beklese, bip bip bip her marşta...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Hayırlı olsun @cnktrk cenaze arabası yakıştırmasını duymamıştım ama uymamış zaten, cankurtaran gibi dense sanki daha yakışır. Mini limuzin çok doğru bir benzetme, upuzun şasi ile beyaz renk birleşince alımlı görüntüsü oluyor aracın.

    ati menzil bende de hatalı görünüyor, mesela boş depoya 100 liralık mazot aldım 84 km menzil gösterdi.

    Bir de çeyrekten düştüğü zaman yakıt uyarısı veriyor normal mi? ışığın yanmasını bari beklese, bip bip bip her marşta...

    menzil olayını şöyle anlatayım. aracı kullandığın son 300 metre ye göre hesap yapıp menzili veriyor. yani son 300 merede ortalam 3.5 litre yakıt ortalamasıyla kullandıysan , sana araçta kalan yakıtla ortalama 3.5 lt yakıt yakarak gideceğin mesafeyi belirtiyor. bu ortalamayla 200 km menzil gösteriyorsa , 7 lt ortalamayla kullanırsan 100 km menzil gösterir. bilmem anlatabildimmi.

    yakıtı aldıktan sonra 300-400 metre ilerle ve ondan sonra menzile bak . gerçi ben menzile pek bakmam.
    yakıt uyarıyı araç menzil 50 km nin altına düştüğünde veriyor. kırmızının yanıp yanmadığına bakmıyor. ama yinede belliki bir sorun var 20 lt ortamayla kullanacak halimiz yok . çeyrek depoyla hiç gitmese 200 km yol gider. servise bir gittiğinde format atsınlar belki düzelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celikcantxxl

    arkadaşlar merhaba;

    sonunda ailece karar verdik ve granit grisi panaroma donanımlı yeni doblolardan alıyoruz. Aracın panaroma donanımına ek olarak prestij paketini de aldık fakat prestij pakette ön konsolda ki kaplamalar siyah plastiktenmiş. Premiolarda sunulan alüminyum görünümlü kaplamaları nerede kaça yaptırabilirim. bilgisi tavsiyesi olan var mı?

    birde ilk kez dizel aracımız olacak. Rodaj süresince ve sonrasında aracı verimli kullanmak için nelere dikkat etmem gerekir, bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz?

    yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler,
    iyi forumlar

    Fiyatı nedir acaba ?
  • bizde sorduk ama malesef cevap gelmedi.
  • evet servise gidip bi yazılım güncelleticem zaten ama elim değmedi bitürlü. yağ seviyesi lambası yanmıştı eskişehir civarında, servise gittim baktılar hiç bir sorun yok güvenle devam edebilirsin yoluna dediler. (bebek vardı zararsız birşeyse istanbula kadar beklesin demiştim)
    sorun tekrarlamayınca servis işini erteledim ama gitsem iyi olacak bi ara...
  • iyi akşamlar arabamı bu akşam teslim aldım çok özelliği var daha onları çözemedim

    aldığım araç doblo 1.6 105 hp premio confor ... en çok park sensörünü ve camların otomatik kapanmasını sevdim çok rahat park edebiliyon

    ve kapatınca açık cam kalmıyor ....sevmediğim emniyet kemeri uyarı sesi ve arka kapılar hemen kilitleniyor bazen tutukluk yapıyor dışardan açmak

    zorunda kalıyom daha birçok özelliği var özellikleri denedikçe burdan yazıcam

    konfor 10 numara sarsma yok alırken tereddütlendim ama iyiki almışım dedim fiyatıda çok uygun geldi boya korumada yaptırdım

    fiyatı boya koruma sigorta dahil 33.000 tl

    allah herkese dilediğini versin
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.