Şimdi Ara

Yeni daikin kombi (Yüksek Modülasyon Oranı 1/8 ) (234. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.681
Cevap
102
Favori
477.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 232233234235236
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daikin sicak su 23kw,isitma 24kw diger kombilere bakildiginda 24kw isitma 25kw veya 28kw hatta ve hatta 35 kw sicak su kullanimi mevcut, kisacasi bu kombi sicak su konusunda biraz yetersiz..ani kapatip açmalarda 20,30saniye beklemek zorunda kaliyom..Deneme şansim olsaydi Daikin belki 2. Planda olabilirdi.Buderus 122i düşünebilirdim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 8 Nisan 2020; 2:32:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yaşadığım süreci anlatmıştım. Anakartin yanmış yeni anakart takılmıştı. Kombiyi ilk kullanmaya başladığım dönemlerde 11 67 hatası alıyordum. Eski anakartda servis bazı ayarları değiştirmişti düzelmişti hata. Şimdi yeni anakart da aynı sorun var her ne kadar servise 1167 hatası alırım ayar yap hazır evdeyken desemde bunlar yeni nesil düzeldi o sorunlar kart deyip geçiştirmisti servis elemanı. Korana sürecinde evime çok servis girsin çıksın istemiyorum. Buradan yada özelden servis menüsüne nasıl girip hangi ayarları değiştirmem gerektiğini söyleyebilecek varsa çok sevinirim. Ne güzel 1 yıldır 1167 yi unutmuştum yoruyor bu kombi böyle zamanlarda.DCND024A1AATR model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • limoni0106 L kullanıcısına yanıt
    C3 baca ayarini 4 veya 5 deniyebilirsin,olmaz ise kademe kademe deneyin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis menüsüne nasıl giriliyor şifreli sanırım bizim modellerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • limoni0106 L kullanıcısına yanıt
    Giriş için 742 c kodlarını değiştirmek için ce menüsünde 115

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • limoni0106 L kullanıcısına yanıt
    Cümleten hayırlı akşamlar, limoni hocam başınıza gelenleri üzülerek okudum çok geçmiş olsun. Öncelikle yaşadığınız bu tatsız durumdan dolayı kendim bir bayi olarak Daikin ailesi adına sizden özür dilerim. Bazı arkadaşlar beni tanıyor ama ben yine de kendimi tekrar tanıtayım, ismim Barbaros Öncül, Öncül Yapı Mühendislik Daikin Afyon bayisiyim. Postu okuyup hemen gerekli mercilere durumunuzu ilettim, eğer mümkünse iletişim bilgilerinizi bana mesaj atabilirseniz neler yapabileceğimize bi bakalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kilicher bi sorum olacak bu 1167 sorununu nasıl çözeceğiz kombilerin kronik bir hatasımı Yardımcı olursanız sevinirim bu hata çoğunlukla herkes alıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kilicher K kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkürler. Benimde kombiyi aldığım bayi çok kibar ve çözüm odaklıydı. Bayilerde sıkıntı yok sanırım servis yüzü zayıf. Kombiyi ilk aldığım gün servis kurulum yaparken başladı benim hikaye aslında ☺️ daha servis tanıtım yaparken okey tuşu kombi içinde gömülü kaldı uzun zaman önce burada o süreci de paylaşmıştım. Servis daha sıfır cihazı kullanmadan söküp düğmeyi çıkardı. Tabi akabinde aynı sorun devam etti malum servisten parça değişimi talep ettiğimde ellerinde parça olmadığı yeni parçanın 10 günde ancak fabrikadan gelebileceği söylendi. Şikâyet var.com a yazmamla ertesi gün ön panel değişmişti. Daha sonraları 11 67 hatası malum onuda gel git hallettirdik servise ayarları değiştirerek. Bu süreçte gözlemlediğim servis elemanlarının bilgisizliği ve profesyonellikten uzak stajyer öğrenci gibi davranmaları idi. Zaten bunun şikayetini Daikin e bildirmiştim. Yaklaşık 1.5 yıldır kombimde sıkıntı olmadığı için kafam rahattı malum olay yaşanana kadar. Şimdi son sıkıntım elektrik idaresi kaynaklı elektrik idaresi kabul etti hatasını IBAN numarası falan aldılar. Anakart fiyatı değişim işçiliği dahil 2000 lira Daikin in liste fiyatı ise Daikin e şikayet formu açtırdım fiyatların faiş olması ile ilgili dönüş yapacağız dediler. Servisin iş bilemez tavırlarını zaten daha önce şikayet etmiştim bu süreçte Daikin dikkate almamış ki aynı servisle devam ediyor, devam etse dahi serviste bir değişim yok. Bu karantina günlerinde işimin görüldüğüne şükür ediyorum artık. Yinede ilginiz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • limoni0106 L kullanıcısına yanıt
    Rica ederim zararınızın karşılanmasına sevindim hocam ;)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aylina12345 kullanıcısına yanıt
    Hocam 1167 tek nedenden kaynaklanan bir hata değil muhtelif sebeplerden olabilir, geçmiş postlarda bununla ilgili bilgi çokca bilgi paylaşımları oldu, göz gezdirmenizi rica ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıcak su açıldığında pompanın hızını düşürüp yükselteceğimiz bir ayar var mı. Şebeke suyu hızlı akıyor ama kombiden gelen sıcak su akış hızı yavaş oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thenorthstar38 T kullanıcısına yanıt
    Öyle bi ayar yok sanirim pompa %100 calişiyor.Gecenlerde hidraforda hava kalmadigi için su incelip yükseliyodu düzeltince şuan gayet hizli geliyor ev basinci düşük olabilir.Sicak suyu açinca A14 100 oluyomu.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Bizim dairede hidrofor yok 4 katlı daire yazın en üst iplik gibi akar belediyeye baktım projede hidrofor görülmüyor nasıl iş anlamadım. Evet sıcak su açılınca a14 %100 oluyor.

    Peki bir de bunkombilerde güneş enerji sistemi ile uyumlu diyor. Bu tabir mevcut güneş enerji sistemini mi kast ediyor yoksa ayrı bir güneş enerji sistemi mi kuruluyor. Ev ısıtmasında

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thenorthstar38 T kullanıcısına yanıt
    Onu servis veya bölge müdürü ile görüşmen olmadi müşteri hizmetleriyle görüşmen daha sağlikli olur.Tahminimce Bildigimiz güneş enerjisi olabilir hocam.Ev basinci yetersiz olabilir hocam hidroforlu dinamo takma şansin varsa iş görür gibime geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler sorayım net bilgiye ulaşınca buradan yazarım. Belki başka işine yarayan da olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thenorthstar38 T kullanıcısına yanıt
    Güneş enerjisi uyumu kullanım suyu için ısıtma suyu için değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkür ederim. Servisi aradım onlarda öyle söyledi. Ama güneş enerjisi sıcak suyu ile uyumsuz kombi mi var ki özellik diye yazmışlar onu anlamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thenorthstar38 T kullanıcısına yanıt
    Olmaz mı? Var tabi. Aslında çoğu kombi uyumlu değil. Daha çok yeni çıkan premix cihazlarda sabit hale geldi neredeyse.
  • cglynfrk kullanıcısına yanıt
    Bu yeni bir bilgi oldu benim için teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 232233234235236
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.