Şimdi Ara

YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
5
Favori
48.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ambiancenin koltukları kötü tamam ama stepway in koltuğu gayet güzel
  • bütün yorumları okudum bizim pederde ya dacia sandero ya da renault symbol alcak inceleme v yorumlarınızı dört gözle bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: erensttürk

    Arkadaşlar öncelikle merhaba bu foruma sırf benim gibi forum forum dolaşıp araç hakkında bilgi arayan arkadaşlara bi nebzede olsun yardımcı olmak için üye oldum aracı siparışini 29.12.2012 tarihinde verdim ve yarın yani 02.01.2012 tarihinde çıkarıyorum benim aldıgım ara. dacia sandero Yeni Sandero Ambiance 1.5 dCi 75 bg buna ek olarak metalik renk klima ve istepne seçenekleri ile aracım 32.490tl ile yanında paspas ve ilk yardım seti hediyesi ile satın aldım aracımı yarın çıkardıgımda siz forum sakinlerine daha ayrıntılı araç hakkındaki görüşlerimi yazıcam sizinde araç hakkında ögrenmek istedikleriniz merak ettikleriniz var ise belirtebelirtebilirsiniz iyi günler.

    Hocam aracı teslim aldıktan sonra fotoğraflarla detaylı bir inceleme - yorumlama yapma imkanınız olursa aracı henüz inceleyememiş kişiler için bilgi verici nitelikte olacaktır.

    Özellikle vites geçişleri,direksiyon sertliği ve tepkileri,yol tutuşu,yakıt tüketimi,performans gibi konular çok merak ediliyor.

    Öncelikle cevap icin geciktigim için üzgünüm aracı test etmem 120km yapana kadar devam etti :D aracın fotolarını ilerliyen zamnalarda yayınlıycam ilk önce araçta gördügüm eksiklikleri size söyliyim cam açma dügmeleri aracın ön konsolunda olması biraz kötü olmuş ama ne yalan söyliyim araçta bence başka bi eksiklik yok bide sanırım arka hoparlörler boş ama onu arkada oturanlar düşünsün diymi:D onun dışında aracın vites geçişleri titreşimsiz ve gayet iyi zaten araç gösterge panelinden vitesi dgiştirmen gerektiginde uyarı sinyali veriyor direksiyon sertligide gayet iyi tek el ile rahatlıkla manevra yapa biliyorum yol tutusu konusunda bişey söyliyemiycem şünkü geçmişten gelen bi renoyla viraja sert girilmez ön yargısı bendede var o yüzden güvenipde deniyemedim yakıt tüketimi henüz aracın motoru açılmadıgı için bişey söylemek yanlış olur performansa gelince araçda performans bence yüksek egimli yollarda belli olur ve araç kendinden beklenmiyen bi performansta seri benim kanatım böyle iyi günler.




  • Selam,

    Bu gün nihayet ne zamandır gelmesini umutla beklediğim fakat bir türlü fırsat bulamayıp incelemeye gidemediğim Sandero Stepway i inceledim.

    Rahatlıkla söyleyebilirim ki hayal kırıklığına uğradım.

    35.000 Tl lik bir araba hala maliyet kaygısıyla bu şekilde kalitesiz üretiliyorsa bu markaya diyecek bir şey yok zaten. Emin olun bu araç B segmentinde incelediğim en kalitesiz araç.

    Aracın dıştan görünümü çok hoş , videolar da fotoğraflarda çok cafcaflı duruyor. Navigasyon zımbırtısıda iyi hoş değişik durmuş ama dizayn yapalım derken kaliteyi unutmuşlar sanırım.

    Araca yaklaşırken güzel bir araç olduğunu görüp daha da umutlanıyorsunuz.. Ama yaklaşıp elinizi kapı koluna attığınızda ; o da ne öyle adi bir plastikten yapılma şahin-doğan tarzı araçların kapı koluna benzer , kalite hissinden yoksun bir kapı kolu. Hafif bir kapı , basit iç plastikler. Vites in şeklini renault ile aynı yapmışlar ama vites yolları bile renault ile aynı değil çok daha basit ve kalitesiz.

    Bu aracın bana kalırsa tek olumlu tarafı motoru.. Motorunun hatrına da 35.000 tl verip 20.000 tl ayarında bir araç kalitesine sahip bir arabayı almak ne kadar mantıklı bilmiyorum.

    Tabi aynı fiyata 0 km Megane 1.6 Hb nin olduğunu veya 2. el de 5-10 bin kmde 0 gibi Focusların , corollaların olduğunu lpg takılıp binilebileceğini düşünürseniz veyahut da B segmenti dizel olarak Fiesta,punto,aveo vb. gibi daha kaliteli alternatiflerin olduğunu düşünürseniz şu fiyata Stepway çok mantıksız kalıyor.

    Aracın dizaynına , şekline şemaline diyecek en ufak lafım yok çok hoş olmuş.. Samimi söylüyorum dacia 1-2 kademe yol kat etmiş daha kaliteli bir araç olmuş ama yine de bu fiyatı hak edecek bir araç olmamış.

    Yazdıklarım tamamen kendi şansi düşüncelerim. Kimsenin aldığı araca lafım yok mutlaka alanlarbeğenip almıştır , kendine uygun bulup almıştır hayırlı olsun demek düşer. Ama ben beğenmedim ve fikrimi bu yönde belirttim

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 3 Ocak 2013; 23:24:19 >




  • Pug 301 çok daha mantıklı yada aveo. Dacia çok bozdu.
  • arkadaşlar bugün itibariyle sandero stepway ımı teslim aldım aracla ilgili bi kac izleninimim söle arac bana göre oldukca güzel ic dizayn vs hosuma gitti altı yüksek yakıt konusu mükkemmel daha bi kac kişi görmesine ragmen aracı cok begendiler bazı parcaları kalitesiz katılıyorum ama hic bişeyde kusursuz degildir allah herkese nasip eder işallah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Selam,

    Bu gün nihayet ne zamandır gelmesini umutla beklediğim fakat bir türlü fırsat bulamayıp incelemeye gidemediğim Sandero Stepway i inceledim.

    Rahatlıkla söyleyebilirim ki hayal kırıklığına uğradım.

    35.000 Tl lik bir araba hala maliyet kaygısıyla bu şekilde kalitesiz üretiliyorsa bu markaya diyecek bir şey yok zaten. Emin olun bu araç B segmentinde incelediğim en kalitesiz araç.

    Aracın dıştan görünümü çok hoş , videolar da fotoğraflarda çok cafcaflı duruyor. Navigasyon zımbırtısıda iyi hoş değişik durmuş ama dizayn yapalım derken kaliteyi unutmuşlar sanırım.

    Araca yaklaşırken güzel bir araç olduğunu görüp daha da umutlanıyorsunuz.. Ama yaklaşıp elinizi kapı koluna attığınızda ; o da ne öyle adi bir plastikten yapılma şahin-doğan tarzı araçların kapı koluna benzer , kalite hissinden yoksun bir kapı kolu. Hafif bir kapı , basit iç plastikler. Vites in şeklini renault ile aynı yapmışlar ama vites yolları bile renault ile aynı değil çok daha basit ve kalitesiz.

    Bu aracın bana kalırsa tek olumlu tarafı motoru.. Motorunun hatrına da 35.000 tl verip 20.000 tl ayarında bir araç kalitesine sahip bir arabayı almak ne kadar mantıklı bilmiyorum.

    Tabi aynı fiyata 0 km Megane 1.6 Hb nin olduğunu veya 2. el de 5-10 bin kmde 0 gibi Focusların , corollaların olduğunu lpg takılıp binilebileceğini düşünürseniz veyahut da B segmenti dizel olarak Fiesta,punto,aveo vb. gibi daha kaliteli alternatiflerin olduğunu düşünürseniz şu fiyata Stepway çok mantıksız kalıyor.

    Aracın dizaynına , şekline şemaline diyecek en ufak lafım yok çok hoş olmuş.. Samimi söylüyorum dacia 1-2 kademe yol kat etmiş daha kaliteli bir araç olmuş ama yine de bu fiyatı hak edecek bir araç olmamış.

    Yazdıklarım tamamen kendi şansi düşüncelerim. Kimsenin aldığı araca lafım yok mutlaka alanlarbeğenip almıştır , kendine uygun bulup almıştır hayırlı olsun demek düşer. Ama ben beğenmedim ve fikrimi bu yönde belirttim

    Saygılar..


    Katılıyorum. Geçen hafta keyfe keder bayide baktım. Stepway yoktu. Normal ve boş vardı. Kalite sıfırdı.




  • abiler yorumlarınız için sağolun artık arabayı almış kafar bilgi sahibiyim herkese kolay gelsin
  • beğenmeyenler mercedese biniyor galiba cilo 4 çok güzel ama dimi? fiyatını da bi kıyaslayın da yerden yere vurmayın!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: güray33

    beğenmeyenler mercedese biniyor galiba cilo 4 çok güzel ama dimi? fiyatını da bi kıyaslayın da yerden yere vurmayın!

    Hocam mercedes e falan binmiyoruz ama goz var nizam var hersey ortada yani..

    Bugun clio 4 test surusu yaptim ikiside ayni markanin b segmenti araclari olmasina karsin arada daglar kadar fark var..

    Clio nun vites gecisleri bile daha farkli daha kaliteli.

    35 bin lira verip 1.5 dci stepway alacagima ayni fiyata 0.9tce clio alirim veya 3 bin lira daha ekleyip dizelini alirim. 35 veren 38 ide haliyle verir herhalde.

    Saygilar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Fotoğraf Paylayaşayım bari =). Almayı Düşünen Arkadaşlar için yararı olur umarım.

     YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI)

     YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI)

     YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI)

     YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI)

     YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI)

     YENİ dacia SANDERO ve SANDERO STEPWAY 2012 İncelemesi (BOL FOTOĞRAFLI)




  • Gerçekten ama gerçekten dış tasarımına ve şu an kullandığı yeni nesil 90 bg lik dizel motoruna laf edilemez.
    Ve benim almayı istediğim araçlardan biri ancak İngiltere de bile Türkiyedekinden daha kalitelisi,arka cam otomatiği ve hoperlörler dışında vergiler dahil
    5.000-6.000 pound yani Türk Lirası olarak 16.000-17.000 TL arasında bir rakama geliyor.Araştırabilirsiniz.
    Tamam bizim vergilerimiz çok yüksek ama krizdeki avrupa ülkelerinde de vergiler artık yüksek.
    Kısaca ederi maksimum 20.000-25.000 aralığında olaması gereken bir aracı yüksek karlarla bize iteliyorlar.
    Bütçem el verseydi sıfırını alırdım gerçekten,alanlara hayırlı olsun.

    Ekleme: Hoş diğer bütün markalar da aynı taktiği uyguluyor;
    yani yurtdışında en baz donanımı bile zengin ve kaliteli olan araçlar her ne hikmetse ülkeme geldiğinde
    donanım ve kalite fakiri olup yurtdışındaki full donanım fiyatına satılıyor ve hatta bizi sıraya dizip bekletiyorlar.
    Yanlış anlaşılmasın kimseyi zorla sıraya soktukları yok tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deeplord -- 4 Ocak 2013; 13:56:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeplord

    Gerçekten ama gerçekten dış tasarımına ve şu an kullandığı yeni nesil 90 bg lik dizel motoruna laf edilemez.
    Ve benim almayı istediğim araçlardan biri ancak İngiltere de bile Türkiyedekinden daha kalitelisi,arka cam otomatiği ve hoperlörler dışında vergiler dahil
    5.000-6.000 pound yani Türk Lirası olarak 16.000-17.000 TL arasında bir rakama geliyor.Araştırabilirsiniz.
    Tamam bizim vergilerimiz çok yüksek ama krizdeki avrupa ülkelerinde de vergiler artık yüksek.
    Kısaca ederi maksimum 20.000-25.000 aralığında olaması gereken bir aracı yüksek karlarla bize iteliyorlar.
    Bütçem el verseydi sıfırını alırdım gerçekten,alanlara hayırlı olsun.

    Ekleme: Hoş diğer bütün markalar da aynı taktiği uyguluyor;
    yani yurtdışında en baz donanımı bile zengin ve kaliteli olan araçlar her ne hikmetse ülkeme geldiğinde
    donanım ve kalite fakiri olup yurtdışındaki full donanım fiyatına satılıyor ve hatta bizi sıraya dizip bekletiyorlar.
    Yanlış anlaşılmasın kimseyi zorla sıraya soktukları yok tabi

    http://www.dacia.co.uk/
    6 bin sterlinden başlıyor,
    6 bin sterlinlikte merkezi kilit dahi yok. türkiyede 24 bin tl ye satılan ise, ingilterede 6600 sterline satılan 1.2 16v ambiance modeli. O ise 19 bin tl den yüksek bir fiyata geliyor. Bize 24 bin tl ye geliyor. Yani yine 20-25 bin aralığında satın alabiliyorsunuz. Bu da ötv kdv dahil %65 vergi verdiğinizi düşündüğünüzde gayet normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scorp3867

    quote:

    Orijinalden alıntı: deeplord

    Gerçekten ama gerçekten dış tasarımına ve şu an kullandığı yeni nesil 90 bg lik dizel motoruna laf edilemez.
    Ve benim almayı istediğim araçlardan biri ancak İngiltere de bile Türkiyedekinden daha kalitelisi,arka cam otomatiği ve hoperlörler dışında vergiler dahil
    5.000-6.000 pound yani Türk Lirası olarak 16.000-17.000 TL arasında bir rakama geliyor.Araştırabilirsiniz.
    Tamam bizim vergilerimiz çok yüksek ama krizdeki avrupa ülkelerinde de vergiler artık yüksek.
    Kısaca ederi maksimum 20.000-25.000 aralığında olaması gereken bir aracı yüksek karlarla bize iteliyorlar.
    Bütçem el verseydi sıfırını alırdım gerçekten,alanlara hayırlı olsun.

    Ekleme: Hoş diğer bütün markalar da aynı taktiği uyguluyor;
    yani yurtdışında en baz donanımı bile zengin ve kaliteli olan araçlar her ne hikmetse ülkeme geldiğinde
    donanım ve kalite fakiri olup yurtdışındaki full donanım fiyatına satılıyor ve hatta bizi sıraya dizip bekletiyorlar.
    Yanlış anlaşılmasın kimseyi zorla sıraya soktukları yok tabi

    http://www.dacia.co.uk/
    6 bin sterlinden başlıyor,
    6 bin sterlinlikte merkezi kilit dahi yok. türkiyede 24 bin tl ye satılan ise, ingilterede 6600 sterline satılan 1.2 16v ambiance modeli.Türkiyedekinin 4 değil, 2 hoparlör içermesi dışında "tamamen aynı". Yani ordakiler süper burdakiler tırt durumu yok. O ise 19 bin tl den yüksek bir fiyata geliyor. Bize 24 bin tl ye geliyor. Yani yine 20-25 bin aralığında satın alabiliyorsunuz. Bu da ötv kdv dahil %65 vergi verdiğinizi düşündüğünüzde gayet normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    quote:

    Orijinalden alıntı: güray33

    beğenmeyenler mercedese biniyor galiba cilo 4 çok güzel ama dimi? fiyatını da bi kıyaslayın da yerden yere vurmayın!

    Hocam mercedes e falan binmiyoruz ama goz var nizam var hersey ortada yani..

    Bugun clio 4 test surusu yaptim ikiside ayni markanin b segmenti araclari olmasina karsin arada daglar kadar fark var..

    Clio nun vites gecisleri bile daha farkli daha kaliteli.

    35 bin lira verip 1.5 dci stepway alacagima ayni fiyata 0.9tce clio alirim veya 3 bin lira daha ekleyip dizelini alirim. 35 veren 38 ide haliyle verir herhalde.

    Saygilar..

    Alıntıları Göster
    dizel 90 hp sandero stepway(navigasyonsuz) 33 bin lira iken,
    yine dizel navigasyonsuz joy paket 75 hp clio 38 bin tl. fark 5 bin tl. donanım farkı olarak hız sabitleme ve fazladan hava yastıkları öne çıkıyor renaultda.
    5 bin tl farka rağmen dacia almaya değmez mi acaba?

    açıkçası bu aracın 1.2 lpg li ve klimalı versiyonu 27.500 değil de 25 civarı olsa, tam arabanın hakkı olacaktı gibime geliyor. Çünkü 33 bin tl buna verene kadar 34-35 bin tl ye aveonun da dizeli var. Sanki biraz yüksek bir rakam dacia için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scorp3867 -- 4 Ocak 2013; 15:14:48 >




  • İnceleme çok güzel elinize sağlık.

    Markalara ön yargım yoktur ama hala sanki özellikle dışarıdan bakınca bir bütünlük sağlayamadılar bayağı toparladılar önceki kasaya göre ama yine önü arkası tam böyle olmamış gibi.

    Mesela reno Clio içinde aynı şeyi düşünürdüm ama CLİO 4 ile bendeki bu önyargıyı bitirdiler on numara yaptılar sanırım sanderonun da bundan sonraki kasası bendeki bu yargıyı sonlandıracaktır.
  • Fiyatına göre iyi bir araç alan adam zaten kalite beklentisiyle almıyor.

    Ekonomi için alıyor. Motoru ekonomlk ve sağlam.
    Yerden yüksek bizim yollara uygun.

    Servis ve yedek parça sorunu yok ve ucuz parçaları. İçi geniş bagaj yeterli.

    Ayrıca sıfır araç akarı kokarı yok.
    Bunların hepsini toplayınca seviliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insideman -- 4 Ocak 2013; 18:35:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scorp3867

    dizel 90 hp sandero stepway(navigasyonsuz) 33 bin lira iken,
    yine dizel navigasyonsuz joy paket 75 hp clio 38 bin tl. fark 5 bin tl. donanım farkı olarak hız sabitleme ve fazladan hava yastıkları öne çıkıyor renaultda.
    5 bin tl farka rağmen dacia almaya değmez mi acaba?

    açıkçası bu aracın 1.2 lpg li ve klimalı versiyonu 27.500 değil de 25 civarı olsa, tam arabanın hakkı olacaktı gibime geliyor. Çünkü 33 bin tl buna verene kadar 34-35 bin tl ye aveonun da dizeli var. Sanki biraz yüksek bir rakam dacia için.

    aynen benimde aklım chevy aveodayken bir anda sandero stepway aldım. hakkikaten aveo daha mantıklı bakınca ama aveo nun en boş dizeline baktım ikinci el dışardan bile ben boşum diye bağırıyor hiç değilse stepway dışardan faça vermiyor, millet ne araba yapmış be dacia diyor ben anti renaultcuyken fuance ye binip jetta da neymiş param olsa dizel fuance alırım adamlar araba yapmış dedim. renault, "fransızlar şık araba tasarlar konfora bakmaz" anlayışını yıktı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: güray33

    beğenmeyenler mercedese biniyor galiba cilo 4 çok güzel ama dimi? fiyatını da bi kıyaslayın da yerden yere vurmayın!

    Hocam mercedes e falan binmiyoruz ama goz var nizam var hersey ortada yani..

    Bugun clio 4 test surusu yaptim ikiside ayni markanin b segmenti araclari olmasina karsin arada daglar kadar fark var..

    Clio nun vites gecisleri bile daha farkli daha kaliteli.

    35 bin lira verip 1.5 dci stepway alacagima ayni fiyata 0.9tce clio alirim veya 3 bin lira daha ekleyip dizelini alirim. 35 veren 38 ide haliyle verir herhalde.

    Saygilar..

    arada ki fark 5 bin( hatta benim aldığım fiyattan nerdeyse 7 bin) bugün bayide sordum. ford, renault, pegeout b segmenti araçlara 40.000 lira ve üstü para isteyerek bence bizleri soyuyolar ama biz gecekonduda oturup araba almaya çalışan bi milletiz müstehak! ben müteahhitlik yapmama rağmen dacia ya binecem aylık 450 liraya köhne bi evde oturan komşum hyundai accent blue otm. biniyor.işte bütün mesele bu bence.




  • Bugün vakit bulup Yeni Sandero Stepway'i inceledim.

    Dış görünüş göze hoş geliyor. Jantlar hemen dikkatimi çekti. Kapaklı jant sanki alaşımlı jant gibi.

    Kapı kolları gerçekten çok basit ve insanda ilk olumsuz etkiyi bırakıyor.

    TOK KAPI SESİ VAR MI?

    Kapıyı açıp kapattığımda kulaklarıma inanamadım. "Pat, küt..." sesi gitmiş ve tok bir kapı sesi gelmiş. Bunu beğendim.

    İç mekanda geniş, ferah. Sıkıcı değil. Eskiye göre kaliteli plastikler var. Yerden yüksek yapısı insana güven veriyor.

    İki hava yastığı, ESP dahil güvenlik ekipmanları standart.

    Arka camlar manuel.

    Ön cam açma butonları hâlâ olması gereken yerde değil. Bunu beğenmedim.

    Bana göre parasının hakkını son kuruşuna kadar hakediyor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.