Şimdi Ara

YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2023 (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: ivesa26 , boraa28
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü4 Mobil1 iOS
5 sn
5.561
Cevap
198
Favori
389.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
28. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tüm paketlere 10bin TL zam gelmiş. güvenlik testinden 4 yıldız aldıktan sonra vazgeçmiştim, kaporamı da aldım. bakalım yolda kaç tane göreceğiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • uk05 U kullanıcısına yanıt

    Evet dahada gelmeye devam eder bakın görün bundan 2 ay sonra araç kaç ₺ olacak. Bende ciddi ciddi düşünüyordum ama o özellikle çarpışma önleme freninin performansını görünce araçtan soğudum.


    Bu paralara 0 Citroen v.b araç almak yerine temiz az km li diğer markarlara bakmaya başladım.

  • efesb kullanıcısına yanıt
    aynen ben de 2. ellere bakmaya başladım. 20 tane favori var listemde. dünkü zamlardan sonra galeri showroomlardaki araçlara 8 10k eklenmiş, ama sahibinden satanlar henüz artış yapmamış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Haziran siparişleri ne zaman gelecek acaba bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samuel_Etoo S kullanıcısına yanıt

    tahminin Haziran sonu ancak gelir

  • Arkadaşlar araç broşürüne baktım klima için tam otomatik klima yazıyor. Araçta çift taraflı klima yok mu ? Sanki var diye hatırlıyorum.

  • Videolarda çift bölge ayarlandığıni gördüğümü hatırlıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samuel_Etoo S kullanıcısına yanıt

    Evet bende baktım videoda çift bölge olarak gözüküyor. teşekkür ederim.

  • Fiyat listesine bir 5k daha bindirim gelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samuel_Etoo S kullanıcısına yanıt

    Bu çok enteresan PSA C4 lerin satılması için grup olarak bir politikaya gitmiş çünkü geçen hafta 10bin zamlanan Peugeot lar (2008 özelinde baktım ) bugün yine 10bin daha zamlanmış 155hp Gt 2008 409bin olmuş.

    Aralarında 47bin₺ fark var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efesb -- 9 Haziran 2021; 11:22:34 >
  • Bu ay bayilerde C4 kaldı mı sanırsam satılmış hepsi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Citroen C4 1.2 Purotec manuel 224.000 fiyat nasıl alınır mı arkadaşlar. Kapora verdim bekliyorum ama çok boş gibi araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esirin60

    Eşimin aracını değiştirip c4 almak istiyorduk. Ama fiyatlar hayal kırıklığı oldu. 15 gün önce kendime passat 1.5 business aracı 358'e aldığımda acaba pahalımı aldım diye çok düşünmüştüm. Şimdi bu fiyatları görünce çok doğru bir karar verdiğimi anladım.

    7-8 yıllık Passat'a para bağlamak anlamsız, 2 yıl sonra 10 yıllık bir arabanız olacak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarpuli

    :) Corolla HALEN daha otomatik %50 diyorum, Leon satıldı diyorum ama siz ''aman aman koşun plastik direksyionda 300.000 olacak hemen alın'' diyorsunuz.


    Alana hayırlı olsun 300 değil 500 olsun, listelere bakarız C4 neresinden girecek / giremeyecek...



    Alıntıları Göster

    Aylık bazda Corolla HB'i geçti, ek olarak Citroen'ler 1-2 yılda anca açılır.


    2016'da C3 III geldiğinde satışlarda 7. veya 8. oluyordu, Polo'ya yaklaşamıyordu ama geçen sene aylık bazda çoğu zaman Polo'yu geçti.


    C4 şu an Avrupa'da da çok fena gitmiyor, yeni bir araç hafif hafif toparlıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: muazgultekin

    evet hocam leon lansman yapıldığında dolar kuru 7.5 civarındaydı :)) ve o fiayata verdiler. Şuanda Seat'ın sitesine bakarsanız bence gerçekleri hemen göreceksiniz :)) Çünkü şuanda kampanyalı Fiyatı 299.000 lira :))


    eğer citroen de o tarihlerde lansmanı yapsaydı muhtemelen sınırlı sayıda 230.000 bandında satabilirdi. Ama KUR'un geldiği durum ortada ve gideceği yerde ortada yaşayıp göreceğiz. Umarım ben haksız çıkarım :)

    Golf 8 sahibiyim, C4 her zaman Megane ve 308'den üstün, Leon'dan kaliteli olmuştur.


    Corolla dediğimiz araç C3'ten ötü izolasyona sahip, iç mekan kaliesi Taliant-Egea gibi olan dışı C içi B segment bir araç. Bence C4'e haksızlık yapıyorsunu arkadaşlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarpuli

    Israrla corolla yı görmezden geliyorsunuz :) kurun yükselme ihtimali ve haklı çıkma ihtimaliniz çok yüksek ama bu citroen Türkiye yi haklı çıkarmaz.

    Corolla daha kalitesiz bir araba, daha çok satıyordur doğrudur ama Egea'da çok satıyor.


    Buradaki insanlar Corolla,Egea,Taliant,Civic vs. almak istemiyor, farklı olmak istiyor, Avrupa araç istiyor.


    Bende polis-filo aracı Corolla almak istemem şahsen, yeni yenidir der C4 alırım. Corolla 2-3 yıllık bir araç, milletin zamanında 90 bine aldığı arabaya 250 bin verene kadar C4 alırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: erahora

    Citroen C4'ün çok yanlış bir fiyat politikasıyla satışa çıktığını düşünüyorum. Volkswagen Golf Life 1.0 eTSI DSG'nin şu anda bayi fiyatı 321.000 iken, Peugeot 2008 Allure 1.5 BlueHDI EAT8'in fiyatı 368 bin iken, eşdeğer sayılabilecek C4 1.5 BlueHDI Shine donanımın fiyatı 347.000 lira. Herkesin tercihi farklı olur ama bana kalırsa piyasada çok tutmuş olan Golf ve 2008 daha mantıklı kalıyor.

    Dizel Golf gelse 500 bin olur, Peugeot 2008 sonuçta B segment bir araba, C4 ise C segment.


    Fiyatları normal.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: efesb

    Bahsettiğiniz sebepler bu arabanın en zayıf yerleri dolayısıyla tüm aracı almaya niyetli alıcıların ortak kaygıları.


    Kadran ve bagaj konusunda benimde ciddi soru işaretlerim var. aracı adam akıllı bir kullanarak karar vermeyi düşünüyorum.


    Eğer aklıma yatmaz ise Eylülde piyasaya çıkacak olan yeni 308 i bekleyeceğim. Ama tek sorun kurun her ay yukarı gidiyor olması. Yani o araç geldiğinde €/₺ kuru 12 olursa bu fiyatlara araç almak hayal olacaktır.

    Konfor olarak C4'ün 308'den bariz üstünlüğü var.


    Bagaj olarak 380 litre eğer doğru anladıysam stepnesiz değer, stepneyle yine 410-420 litrelere çıkar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: oto_sever

    Herkese merhabalar,


    Öncelikle sahip olduğum araçlarda en büyük takıntımın süspansiyon sistemi olduğunu belirtmek isterim. Citroen tarihine baktığımızda konfor odaklı araçlar üretme konusunda ün yapmıştır. Geçmişte Hidroaktif sistemli bir C5 aracım da olmuştu. Yeni C4’de reklamı yapılan “Kademeli Hidrolik Destekli Süspansiyon Sistemi” için çok fazla beklentim vardı. Öncesinde aynı süspansiyon sistemine sahip C5 AirCross’u test ettim. Özellikle tekli kasislerden hızlı geçişlerde araç çok iyi işler çıkarttığı için çok beğendim. C4’ü de özellikle beni en fazla rahatsız eden ardışık olarak gelen (hız kesmek için her kavşak öncesine konulan beyaz kalın çizgiler) kısmen engebeli yollarda test ettim. Burada umduğumu bulamadım açıkçası. 195/60/18 lastiklere rağmen (60 yanak zaten konfor odaklıdır) süspansiyon tepkileri standart bir otomobilden farklı değildi. En büyük beklentim olan süspansiyon sönümlemesi ve uçan halı hissiyatı arzu ettiğim şekilde karşılanmadığı için C4’ü alma planım o anda son buldu. 

     

    C4’ün bana göre artıları:

    -       SUV görünümde olması ve yerden yüksek yapısı,

    -       1.5 dizel ünite ve EAT8 şanzıman oldukça iyi,

    -       Güvenlik donanımları ve sürüş destek sistemleri.

     

     C4’ün bana göre eksileri:

    -       Öncelikle dolu paket pahalı geldi, %50 ÖTV diliminde sadece manuel ve boş paketli araç sunuldu. Seat Leon veya VW Golf’te olduğu gibi belli sayıda araç (300 adet gibi) kapora verenlere otomatik benzinli olarak %50 ÖTV bandında sunulabilirdi.

    -       Gösterge paneli çok küçük, bir çok bilgi ve veriyi okumak yakın gözlüğü kullanan kişiler için oldukça sorunlu,

    -       Arka cam çok küçük, ayrıca spoiler arka camı ortadan ikiye ayırıyor, alışmak zaman gerektirir,

    -       Araç genel olarak dış ortam sesini içeri alıyor, yalıtım sınıfının en iyisi değil,

    -       Kalite algısı sınıf ortalamasında, ne çok iyi, ne de çok kötü,

    -       Arka süspansiyonlar maalesef bu sınıftaki çoğu araçta olduğu gibi torsiyon sistemli,

    -       Aracın yüksek ve konfor odaklı yapısı nedeni ile, sürüş dinamizmi rakiplerinin gerisinde.

     

    Tasarım konusuna göreceli olduğu için hiç girmiyorum. Kalite ve konfor bağlamında, herkesin beklentisi ve hissiyatı farklıdır. C4 benim kriterlerimi karşılamadı diye sizin beklentilerinizi karşılamayacak diye bir şey yok. Hepimize doğal olarak kısa testler (5-10 km) yaptırıyorlar. Bu kadar kısa testlerde objektif değerlendirmeler yapmak aslında çok zor. Bu nedenle almayı düşünen herkes öncelikle ayrıntılı bir test yapsın diyorum. Ama şu da gerçek ki; piyasaya girdiği fiyat bandında çok rakibi var. %50 ÖTV bandında Manuel Golf Life, Toyota Corolla Dream Multi Drive S var.  Ayrıca, Seat Leon Style Plus da %80 bandında olmasına rağmen iyi bir alternatif. Dolu paket fiyatına, ikinci elde çok az km’li Premium BMW 1, Audi A3 vs araçlar alınabilir. Hatta D segmentine çıkılabilir. Para ve karar sizlerin tabii ki.


    Saygılarımla, herkese iyi forumlar diliyorum.

    Audi A3 ve Mercedes Benz A180'de artık torsiyon çubuklu. Buradan C4'e bir eksi yazamayız.


    İzolasyon olarak Corolla ve Civic'ten çok üstün, iç mekan kalitesi de aynı şekilde.


    Golf-C4 derseniz benzinli Golf parasına dizel C4 geliyor, dizel C4'ün her zaman ikinci elde alıcıs olur. C5 Aircross'ların ikinci eli ortada, arabalar kapışılıyor.


    Arkadaşlar bence fazla pimpirikleniyorsunuz, alanlar artık bu piyasada kazanıyor, C5 Aircross ve C3'ün kapış kapış sattığı piyasada C4'te er geç kapışılır.


    Ek olarak Golf 8'in Impression paketine sahibim, benim aracımda baz araç. 230 civarına aldığımda forumda dalga geçenler vardı, araba Dolar artınca 290 bin lira oldu, bu gidişle 400'e çıkacak gibi geliyor bana.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    aracı bende sürdüm, fiyat konusunu konuşmadım, zaten kaos hakim, olmayan araca kapora topluyorlar araç getiremiyorlar, araç zam yedi daha gelmeden


    bu aracın eksileri daha gelmeden belliydi

    1.si aracın b segment şasi üzerine kurulması: 308, 3008, c5a şasisini bu araca vermediler, 2008,c3, c3a gibi araçlarla aynı platformda gelmesi zaten beklentiyi düşürdü, uzun yola çıkmadan bu konuda net hüküm veremem ama ben bir sorun görmedim, youtube incelemelerinde de yol tutuşuna yeterli deniyor

    2.si arka cam ortasından geçen spoiler ve silecek olmaması: sileceğe benim dışımda takılan var mıdır bilmiyorum ama coupe araçlarda genelde olmuyor, aracın sınıfı büyük ihtimal odd verilerinde c hb olarak geçecek ama benim düşüncem bu aracın sınıfı c coupe crossover, o yüzden yok, showroom incelemesinde spoiler arka camı ikiye bölüyor demiştim ama asıl sorun arka camın dikiz aynasında küçücük kalması, hem görüş alanınız çok dar hem de spoiler görüşü ikiye bölüyor, sürüş esnasında spoiler'ın üstüne mi bakayım altına mı bakayım derken normal bir sürüşten daha fazla efor sarfediyorsunuz


    eksilerden devam edeyim, citroen bazı konularda kendini hiç geliştirmiyor, bi anlık hevesle geri vitese takınca aynalar iniyor mu diye sordum direkt yok cevabı aldım, şu özelliği bile koymamaları artık benim canımı sıkıyor illa alman arabası mı gerekli buna kavuşmak için, test araçları shine bold bu arada

    head up display çok büyük, asıl yola bakmanız gereken yeri baya bi kaplıyor, içindeki yazılar da küçük, belki ayarlardan büyüyordur bilemem ama çerçeveleri sürüş esnasında gözünüze takılıyor


    beğendiğim yönlerin başında konfor geliyor, bu kadar iyi beklemiyordum, c5a bana konforsuz gelmişti ama yeni süspansiyonlar bu sefer olmuş, sınıfı için çok konforlu olmuş araç, yerdeki tüm bozuklukları sizden saklıyor, derin rögar kapağının üstünden geçiyorum pıt diye geçiyor, ülkenin bozuk yolları için ideal

    malzeme kalitesi yine sınıfı için yeterli, koltuklar çok rahat, direksiyon kuş tüyü gibi hafif ve manevra yapması keyifli (düşük hızlarda), ses yalıtımı başarılı, c5a 'da en çok şikayet edilen konuların başında gelen motor sesi sorunu bu araçta yok, dışardaki sesleri yalıtma konusu da başarılı

    bende araca dışardan bakınca arkası dar gibi gelmişti ama öyle bir şey yok, aracın arka yaşam alanı gayet geniş, iç mekan genişliği konusunda sorun yok

    şanzıman geçişleri anca sesten anlaşılıyor hissettirmiyor, geri görüş kamerası direksiyonla beraber dönüyor, arkada havalandırma ve kol dayama var, ön kol dayamaya sağ kolu yaslayıp direksiyon kontrol edilebiliyor

    ben aracı genel olarak beğendim, almayı şu an düşünmüyorum ama ilerde olabilir, kendi aracım c4 b7 kasa ile karşılaştırınca her yönden daha iyi bir araç var karşımda, eski c4'ün daha iyi olduğu yönler bagaj ve arka görüş olabilir, 2022 focus, 308, astra'yı da görmek isterim, belki o zaman bu araç kıtlığı biter, alacaklara şimdiden hayırlı olsun, c4 c41 güzel bir şehir içi aracı olmuş

    Hocam yeni kasa Astra L'de C4 ile aynı şasiye sahip olacak, yani B segment şasisi demesek daha doğru olur, B segmentlerde de kullanılan bir şasi diyelim.


    Araç bir kere iç mekan kalitesi olarak Corolla vs.'den çok üstün geldi bana, Corolla'daki 1.5 motor son derece hantal ve atmosferik, C4'teki 100 beygirlik motorun 0-100 hızlanması da ondan daha iyi.


    SHİNE ve SHİNE BOLD araçlar otonom sürüş yapabilecek kadar aktif güvenlik sistemine sahip, benim GOLF 8'in en dolusu 1.5 e-TSi R-Line 500 bin TL civarı ve otomatik frenleme YOK.


    C4'ün Shine ve Shine Bold aktif güvenliğe sahip, dizel otomatik ve araba canavar gibi tüm aktif güvenlik sistemlerine sahip. Corolla'da sadece Passion X-Pack aktif güvenliğe sahip. C4'ün 38 binlik versiyonu bence ucuz, dizel otomatik otonom sürüş yapan araba sonuçta.


    Forumdaki arkadaşlar %50 ÖTV'den araç gelmemesine üzülmüş, arkadaşlar Dolar 15 olunca bu arabalar 700-800 bin olur, %100 kazandılar eski kasa alanlar. Sizde kazanırsınız.


    Bakın otonom sürüş diyorum, en dolu paket 155 beygir benzinlisi de 368 bin. Bence fiyatlar uygun arkadaşlar, elektrikli arka cam olmayan Taliant 230 bin lira.

  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.