Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: odzi
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20.849
Cevap
385
Favori
1.596.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Usb belleği arkadaki girişe taktım ve kaynak bölümüne baktım usb görmüyor. Sadece şarz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Öncelikle aracınız hayırlı olsun.
    Perde için bende aynı şeyi düşünyüorum. Hatta sırf bu yüzden cam tavana cam filmi bile düşünüyorum.

    Bu arada aracınız benzinli mi dizel miydi? Eğer benzinli ise tüketim gayet güzel. Dizel ise tüketim biraz fazla geldi sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texasboy77

    Yaklaşık 800 km yol yaptım bugün, 110-130 arası kullandım genelde, üç kez şehir trafiğine de girdim ortalamam 7 litre. Motor, sürüş, konfor ve güvenlik özellikleri çok keyifli bir araç, yalnız basit gibi görünen ama bence olmaması gereken iki hata/kusurla karşılaştım. Birincisi ön cam silecekleri suyu sürücü camına da sıçratıyor, ikincisi de cam tavanın altındaki perde çok ince. Bir kaç sihirli dokunuşla premium bir araç bile olabilecekken böyle basitlikler yapmaları çok ilginç!

    Alıntıları Göster
    Hocam sürücü camından kastınız sol ön cam değil mi. Silecek suyu sileceklerin üzeinde diye biliyorum. O yüzden oluyor heralde değil mi. Çok sıkıntı çıkartacak yada rahatsızlık uyandıracak boyutta mı?

    Perdenin ince olması ne açıdan daha çok rahatsız ediyor. Işık yada güneş vurduğu için rahatsız mı ediyor. Sıcak mı vuruyor.




  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Youtube'da araç ile ilgili çekilen videolara göz atarken denk geldiğim Rus youtuber bir arkadaşta değinmişti silecek konusuna, muhtemelen tasarımsal bir boşluk var.
  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Durur vaziyette püskürtme yaptığınızda ön cam harici hiçbir yere şıçramıyor. Hareket halindeyken rüzgar nedeniyle camdaki su bir yere gitmek zorunda o da sürücü camına geliyor. Benim de hoşuma gitmiyor ancak önceki Golf 6, BMW 116d F20 LCI ve evdeki diğer bir araç olan BMW 520d G30 araçlarda da hareket halinde sürücü camına gönderiyor suyu. Hatta yağmurlu havada sürerken öndeki su sürücü kapısı camından arkaya doğru iz alıyor. Bu bir sorun değil bana göre.

    Tente ince konusuna gelince, bir sunroof tentesine göre ince. Ancak yine evde bulunan Audi A3 panoramik cam tavanın tentesiyle kıyasladığımda çok daha kalın bile. A3'deki tenteye parmağımla dokunduğumda tül gibi esniyor, tutup çekilebiliyor. Dilerseniz video bile çekerim bununla ilgili.
  • Tenteyle ilgili ben de şöyle bir yorum yapabilirim, 308 aracım cam tavanlı ve onun için de tentesi ince denirdi ki c5 ile aynı gibiler; ben 2 sene boyunca herhangi bir rahatsızlık duymadım ki sıcaktan nefret ederim. bu durum biraz öznel ama bence işlevsel bir malzeme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sener652

    Durur vaziyette püskürtme yaptığınızda ön cam harici hiçbir yere şıçramıyor. Hareket halindeyken rüzgar nedeniyle camdaki su bir yere gitmek zorunda o da sürücü camına geliyor. Benim de hoşuma gitmiyor ancak önceki Golf 6, BMW 116d F20 LCI ve evdeki diğer bir araç olan BMW 520d G30 araçlarda da hareket halinde sürücü camına gönderiyor suyu. Hatta yağmurlu havada sürerken öndeki su sürücü kapısı camından arkaya doğru iz alıyor. Bu bir sorun değil bana göre.

    Tente ince konusuna gelince, bir sunroof tentesine göre ince. Ancak yine evde bulunan Audi A3 panoramik cam tavanın tentesiyle kıyasladığımda çok daha kalın bile. A3'deki tenteye parmağımla dokunduğumda tül gibi esniyor, tutup çekilebiliyor. Dilerseniz video bile çekerim bununla ilgili.
    Ben konuyu anladım hocam. Arkadaş ilk yazdığında anlamamıştım.

    Benim şu andaki C5 sedan ım da da sol sürücü kapısı camından süzülerek arka kapıya kadar gidiyor hareket halindeyken. Suyu da çok bastıysam, cam kirli diye! Ki sizin de dediğiniz gibi XV de de aynısı oluyor. Çünkü silecekler sola doğru süpürüyor ve cama iyice yaklaştığı için biriken su rüzgarla birlikte sürücü kapısı camına süzülüyor.

    Bende bir an durumu anlamamıştım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: verso5

    Tenteyle ilgili ben de şöyle bir yorum yapabilirim, 308 aracım cam tavanlı ve onun için de tentesi ince denirdi ki c5 ile aynı gibiler; ben 2 sene boyunca herhangi bir rahatsızlık duymadım ki sıcaktan nefret ederim. bu durum biraz öznel ama bence işlevsel bir malzeme.
    Hocam zaten maddenin tabiatına aykırı daha kalın yapılması. Yaklaşık 1,5-1,8 metre kadar (sarılma kısmını da eklersek) kumaşı siz motorlu bir ruloya tavanın içerisinde ki gizli hazne de sarmanız gerekiyor. Zaten cam tavanlı araçların cam tavan olmayan modellere göre tavan kısmının daha basık olmasının asıl sebebi de bu. Tavan kaplamasının içine mekanizma ve bu tavan perdesinin sarılabileceği kadar genişlikte bir hazne için yer ayırmak durumunda kalıyor firma. Bunu firmalar hesaplarken de en uygun baş mesafesini sağlayabilmek için mm lerle uğraşıyorlar. Daha kalın olursa da baş mesafesi kötü diye şikayet alacak çünkü.




  • Önceki nesil tiguanimda cam tavan perdesi bildiğiniz dantel perde kıvamındaydı. Açık ve kapalı olmasını bazen anlayamıyorduk bile. Bir önceki aracım kuga da da o kadar kalındı ki ışık vs hiç girmiyordu. Arac tavan döşemesi ile aynı malzemedendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 10 Ekim 2019; 13:19:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist24

    Cam tavan perdesinin ince olduğunu duymuştum ama diğer sorun yazdığınız sileceklerle ilgili bir ayar olabilir mi?
    Ayar yapılıyor mu bilmiyorum, bugün düşük hızda giderken denedim, iki kez sıktım, sürücü yan camına gelmedi bu kez.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Aracım benzinli, silecek suyu sileceklerin üzerinde, aşırı rahatsız edici boyutta değil şu an için. Perdenin ince olması tavana bakmazsanız rahatsız edici değil, ama bakınca böyle araba yapıp koya koya bu perdeyi mi koymuşlar diye sövdürtmüyor değil...
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Şöyle örnek vereyim, diğer aracım Scenic III o da cam tavanlı ve perdesi ince değil. Kumaş kalınlığı 2-3 mm daha fazla olsa baş mesafesi pek etkilenmez sanırım, ama tabii ki sarkma yapmayacak bir kumaş da olmalı, her iki aracında tavan görüntüsünü yüklerim müsait bir zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texasboy77

    Şöyle örnek vereyim, diğer aracım Scenic III o da cam tavanlı ve perdesi ince değil. Kumaş kalınlığı 2-3 mm daha fazla olsa baş mesafesi pek etkilenmez sanırım, ama tabii ki sarkma yapmayacak bir kumaş da olmalı, her iki aracında tavan görüntüsünü yüklerim müsait bir zaman.
    Hocam cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Öncelikle her hangi bir otorite değilim bu konuda tabi ki, tamamen kişisel yorumumla yazdım yazdıklarımı.

    Şu anda da yorum yapacağım. Sizin de dediğiniz gibi, perdenin sadece kenarlardan tutunduğu düşünülürse sarkma yada esneme fazla yapmayacak bir özellikte olması lazım. Ama sarılıp toparlanacak kadar da esnek ve hafif olması lazım. Kalınlık kısmı belki tavanda kapalıyken çok önem arz etmese de siz cam tavanı açık hale getirdiğinizde yani tavan perdesini ruloda toparlanmasını sağladığınızda 10-15 yada ne bileyim 20 tur sarıldığında daha belirgin bir fark oluşturabilir. Hemde sessiz ve sorunsuz şekilde kapanıp (sarılıp), açılabilecek özellikte olması gerekiyor. Belki bu yüzden bu kadar ince yapmışlardır. Belki de tamamen maliyet kaygısından.

    Discovery de bir belgeselde izlemiştim. Kemer tokasının şeklini değiştirerek yılda 1.000.000 araç üretilen fabrikada 700.000 euro (yaklaşık) tasarruf sağlandı diyordu. Rekabet yüksek, şartlar zor. Firmalar tasarruf yada az maliyetle maksimum kar elde etme peşinde. Belki sadece bu sebepten. Hatta kuvvetle muhtemel bu sebepten. İlla ki hem kalın hemde elastik olan kumaş vardır. Ama eminim ki bu uyguladıkları kumaşın 2 yada 3 katı maliyete çıkıyordur. Yoksa mühendislikte imkansız diye bir şey yok artık. Maliyetler sınırlıyor her şeyi...




  • Bu arada arkadaşlar. Araçlarını alan arkadaşlar çoğaldı. Gece farın aydınlatmasını gösteren resim yükleme şansları var mı acaba...
  • YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMARYENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    Renk olarak merak eden olursa Platin Gri+Siyah tavan bu şekilde görünüyor.




  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    3. sayfada @Leon79'un araç tesliminde çektiği konuyla ilgili videolar var. Gece görüşü hakkında fikir verir.
  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Sanırım led farlar için söyledi arkadaş. Leon79 un arac feel adventure du. Bende led farları merak ediyorum açıkçası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Youtube da aşağıdaki gibi bir video buldum. Q2 ile karşılaştırmalar. Ancak almanca olduğu için yorumlardan ve yazılardan pek birsey çıkartamadım.
    Görüntü olarak gayet yeterli geldi videoya gore. Yalniz adaptive giulietta xenon larimin verdiği tadı başka hiç bir aracın aydınlatmasında bulamadım. O baska mesele.

    Autophorieyoutube
    Audi Q2 LED-Scheinwerfer vs. Citroen C5 Aircross LED-Scheinwerfer Pro und Contra [4K] - Autophorie
    https://www.youtube.com/watch?v=8pmf1c9fxkk&feature=youtu.be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Sizin araç teslim tarihi belli oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Islemler vs gelecek hafta teslim edilme planı var şu anda. Eğer terslik çıkmazsa son dakikada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.