Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (555. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.578
Cevap
83
Favori
1.028.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 553554555556557
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel


    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Belki hoparlör patlak.

    Serviste kontrol edildi. Patlak yok. Eski kasalardaki C-Max Sony ses sisteminin tadı da yok. Performansta azaltılmış.

    Amfi ihtiyacı olabilir mi? Çıkışı güçlü değilse kaldırmıyordur.

    olamaz. çünkü aynı C-Max paketi (Titanium) kullanılan Teyp 2008'de Sony idi 2012 model alınan C-Max'ta Sony. 2012de kasalar değiştirildi artık eski kasadaki ses sisteminin tadını vermiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Aynı model aracı sıfır olarak almıştım. Bahsettiğiniz problem kronik bir sorundur. Sesin arka kapı perdelerine yaptığı titreşimden dolayı olduğunu okumuştum.
    Bazı arkadaşlar garanti dahilinde serviste, bazı arkadaşlarda dışarıda sorunu hallettiler.
    Ben servis elemanlarına tam güvenemediğimden ve bu durumu büyük bir problem olarak görmediğimden müdahale ettirmedim. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.
    Yalnız bu durumun kesinlikle olmaması gerekiyordu. Üretimi tamamlanan araçlar iyi bir testten geçse bu sorun farkedilir ona göre önlem alınırdı. Malesef üretim sonrası kontrollerdeki eksikliği sadece bu durumdan bile anlayabiliyoruz.
    Aracınızın garantisi devam ediyorsa garanti dahilinde iyi bir servise başvurun. Ford garanti devam ediyorsa ilgilenir. Garantiniz bittiyse ne ilgilenir nede şikayetiniz bir işe yarar. Bu kanıya başıma geldiği için vardım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Aynı model aracı sıfır olarak almıştım. Bahsettiğiniz problem kronik bir sorundur. Sesin arka kapı perdelerine yaptığı titreşimden dolayı olduğunu okumuştum.
    Bazı arkadaşlar garanti dahilinde serviste, bazı arkadaşlarda dışarıda sorunu hallettiler.
    Ben servis elemanlarına tam güvenemediğimden ve bu durumu büyük bir problem olarak görmediğimden müdahale ettirmedim. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.
    Yalnız bu durumun kesinlikle olmaması gerekiyordu. Üretimi tamamlanan araçlar iyi bir testten geçse bu sorun farkedilir ona göre önlem alınırdı. Malesef üretim sonrası kontrollerdeki eksikliği sadece bu durumdan bile anlayabiliyoruz.
    Aracınızın garantisi devam ediyorsa garanti dahilinde iyi bir servise başvurun. Ford garanti devam ediyorsa ilgilenir. Garantiniz bittiyse ne ilgilenir nede şikayetiniz bir işe yarar. Bu kanıya başıma geldiği için vardım.

    Evet bu durum kronik bir sorundur,daha önce de bu konu bu platformda tartışılmıştı.İlgilenenler geçmiş sayfalara göz atabilirler.Tespit doğrudur titreşime ihtimalle perdeler sebep oluyor,serviste benimkinin hoparlör çevresine dolgu yapılmıştı,biraz durum iyileşti,tavsiyem bas tiz ayarlarını iyi yapın ve dengeyi önlere kaydırın,fazla da kafaya takmayın...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozanyagizel kullanıcısına yanıt
    Ben bu eleştirinin neye istinaden yapıldığını,neyi hedeflediğini anlayamadım..Bu dayanaksız eleştirinin sadece ses kalitesi kısmına biraz katılabilirim ,o da bu durumun herkes için göreceli bir durum olarak kabul ediliyor olması şartıyla,bir de şu açıdan düşünmek anlamak ve anlaşılıyor olmak açısından faydalı olacaktır ki ; müzik dinlemesini sevmeyen ve/veya en azından yüksek volume ile dinlemeyenler için bu durum problem oluşturmaz,ya da çok yüksek kalitede bir müzik dinlemek arzusunda olanlar da gerekli modifikasyonlarla bu emeline ulaşabilir.Benim için problem olmayan bu durum senin için problem oluyorsa kıyaslama ölçüsünü ve standardını da spesifik olarak ortaya koyman ve bunu aracın geneline mal etmemen gerekir.
    Bu tamamen zevk meselesi,aracın standardı ve müzik sistemi kalitesi hafife alınacak bir kalitede değil,ben bu yorumu C Max 2008 ve 2012 Titanium XP yi de kullanan bir kişi olarak yapıyorum,evet 2008 de ses sorunu pek yoktu ama araç bu kalitede ve performansta değildi,yol tutuş ve güvenliği de çok daha alt seviyede idi.
    Benim mantığım bu araçta sırf "yüksek seste" hoparlör problemi var diye bu tarz eleştirileri reddeder ,kusursuz bir insan olamayacağı gibi kusursuz bir (marka/model) aracın da olamayacağı genellemesi su götürmez bir gerçekliktir.




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Bizim modellerde Sony ses sistemi x paket içindeydi. Sadece Sony ses sistemi ne kadar bilmiyoruz. Aracın ses kalitesi, radyosunun çekimi vb bir çok araca göre iyi. Ancak yüksek sesle müzik dinlemeyenleri bile rahatsız eden hoparlör sorunu can sıkıyor. Aracı 2012 de ilk aldığımda duyduğum ses beni gerçekten hayal kırıklığına uğratmıştı. Önce flash belleğe yüklediğim mp3 lerin kalitesiz olabileceğini düşündüm. Değiştirdim olmadı. Sonra araştırma yaparken x paketlerde böyle bir sorun olduğunu okudum. Haliyle bir hayal kırıklığı oldu ama çok ta takılmadım. Bu güne kadar da bu konuyla alakalı bir müdahalem olmadı.
    Ama yüksek sesle müzik dinlemeyi seven kullanıcılar için bu bir sorundur. Bana ters gelen tarafı ise bu araçlar banttan çıktığında belli testlerden geçmiyormu? Eğer ciddi bir testten geçseler bu tür sorunlar çok rahat anlaşılır ve çözümü kolayca bulunabilir.
    Bu hoparlör sesi meselesi C-max ta ufak kronik sorunlardan birisi. Daha büyük kronik sorunlarda maalesef var. Belki diğer markalarda daha büyük kronik sorunlar vardır orasını bilmiyorum. Yalnız sıfırı 100 000 lira civarında olan bu araçta önlenmesi mümkün olabilecek sorunların kronik hale gelmesi bence aracı üreten şirketin vede sattığı aracın arkasında durmayan grubun ayıbıdır.
    Aracın garantisi devam ediyorsa servisler ilgileniyor. Ancak garantiniz bitmiş ise, kullanıcı olarak hiç bir kusurunuz olmasa bile ilgilenmiyorlar.
    Diyelim garanti dahilinde kronik bir sorun parça değiştirilerek çözüldü. Daha doğrusu siz çözüldü sandınız. Garantiniz bittikten sonra bu kronik sorun tekrarladığında. Artık firma aracın arkasında durmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Bizim modellerde Sony ses sistemi x paket içindeydi. Sadece Sony ses sistemi ne kadar bilmiyoruz. Aracın ses kalitesi, radyosunun çekimi vb bir çok araca göre iyi. Ancak yüksek sesle müzik dinlemeyenleri bile rahatsız eden hoparlör sorunu can sıkıyor. Aracı 2012 de ilk aldığımda duyduğum ses beni gerçekten hayal kırıklığına uğratmıştı. Önce flash belleğe yüklediğim mp3 lerin kalitesiz olabileceğini düşündüm. Değiştirdim olmadı. Sonra araştırma yaparken x paketlerde böyle bir sorun olduğunu okudum. Haliyle bir hayal kırıklığı oldu ama çok ta takılmadım. Bu güne kadar da bu konuyla alakalı bir müdahalem olmadı.
    Ama yüksek sesle müzik dinlemeyi seven kullanıcılar için bu bir sorundur. Bana ters gelen tarafı ise bu araçlar banttan çıktığında belli testlerden geçmiyormu? Eğer ciddi bir testten geçseler bu tür sorunlar çok rahat anlaşılır ve çözümü kolayca bulunabilir.
    Bu hoparlör sesi meselesi C-max ta ufak kronik sorunlardan birisi. Daha büyük kronik sorunlarda maalesef var. Belki diğer markalarda daha büyük kronik sorunlar vardır orasını bilmiyorum. Yalnız sıfırı 100 000 lira civarında olan bu araçta önlenmesi mümkün olabilecek sorunların kronik hale gelmesi bence aracı üreten şirketin vede sattığı aracın arkasında durmayan grubun ayıbıdır.
    Aracın garantisi devam ediyorsa servisler ilgileniyor. Ancak garantiniz bitmiş ise, kullanıcı olarak hiç bir kusurunuz olmasa bile ilgilenmiyorlar.
    Diyelim garanti dahilinde kronik bir sorun parça değiştirilerek çözüldü. Daha doğrusu siz çözüldü sandınız. Garantiniz bittikten sonra bu kronik sorun tekrarladığında. Artık firma aracın arkasında durmuyor.




    Bendeki sistemde bazı müzik türlerinde"özellikle yüksek bas içeren" ve volume 10-12 den sonra seste boğulma olabiliyor ama dediğim gibi her müzik türünde değil bazen de çok yüksek seviyede hiçbir şey olmuyor.Zaten dediğiniz gibi X pakette problem olma sebebi Camda Perde olduğu için...Bence sistem geliştirme aşamasında ve uygulamada perdesiz camlarda test edildi ve perdeli camlarda problem yarattığı geri dönüşlerle anlaşıldı ve servislere konunun halline dair çözüm önerileri gönderildi,belki de sorgulamamız gereken bizim servislerin bu önerileri ne ölçüde uygulayıp uygulayamadığı..ya da kendi çözümlerini deneme yanılma ile tatbik etmesi..Bu olayda değişmesi gereken bir parça yok sadece ses dalgalarının o bölgede yayılma,tınlama,parazit alanları iyileştirilmeli sanırım.




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Baslı seslerde, gelmemesi gereken anormal sesler için parça değişimini kastetmemiştim.

    -Mesela garantiden değişen direksiyon kutusunun, araç garantisi bittikten sonra tekrar arızalanması halindeki durum.
    -Sarı lekelenmeler sonucu garantiden değişen tavan döşemesinin, garanti bittikten sonraki durumu.
    -X paketlerdeki garanti süresince değiştirilen tavan perdesinin. Garantinin ardından tekrar arızalanması durumu
    -Bazı kullanıcılarda 10 12 binde değiştirilmek zorunda kalan debriyaj balatası
    -Yine aniden oluşan vites geçmemesi durumu

    Açıkçası hoparlorden cızırtı geliyormuş, kapıdan ses geliyormuş, lastik sesi, trim sesi beni pek ilgilendirmiyor. Kronik diyebileceğimiz pek çok kişinin aynı problemleri yaşadığını servisinde kullanıcınında bildiği halde otosan ın bunları görmezden gelmesi 10 senelik Ford kullanıcısı olan beni soğuttu.

    100 liralık mal alıyorsun müşteri hizmetleri memnuniyet için arıyorda. 100 000 liralık araç alıyorsun. Bir sıkıntım var diyorsun üstelikte kronik sorun. Ford geri dönüpte sormuyor bile.




  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    Maalesef çoğu otomotiv şirketinin politikası bu şekilde,karlılıkları servis ve yedek parça odaklı, araç satışından kar marjı düşük ama servis ve yedek parça tükenmez bir kaynak oluşturuyor, problem karşısında ancak müşteri sonuna kadar hakkını ararsa bir sonuca ulaşabiliyor,daha önce VW Golf aracımda yaşadığım frene basınca direksiyon titreme olayını kullanıcı hatasına bağlamışlar ve ben bunun böyle olmadığını 10.000km de 4 defa balata 2 defa disk değiştirildiği gerekçesiyle aylarca ispatlamaya çalışmış ve garantiye sokturmuştum,hatanın neden olduğu anlaşılamadı ve poyranın buna sebep verdiği rapora yazılmıştı.... Otokoçta görüştüğüm bir servis müdürü ,bir sorunun kronik olarak algılanması için tüm araçlarda yaşanması gerektiğini belirtti,kendi açılarında haklılar,benim aracımdaki sorun bir başkasında olmayabiliyor, sorunlar ürünler üzerinde homojen dağılmıyor ama var olan bir gerçek o sorunların bazı araçlarda yaşandığı.Bizdeki olay marka distribütörlüğü olduğu için sadece aracılık yapıyorlar ve yapabilecekleri sınırlı.Zamanında sırf bu sebepten ben de Doğuş Otoyu muhatap kabul etmeyip direkt VW Almanyaya yazarak,yazışma,fotoğraf ve faturalarla hakkımı sonuna kadar arayarak ispatlamaya çalışmıştım.Ülke gerçeği maalesef bu şekilde..
    Bu arada belki çoğu kişi bilmez ama Fordlarda otomatik vitesler manuele göre çok daha fazla problem yaratıyormuş(istatiksel servis problemleri esaslı raporlara göre) "bizim tabirimizle kronik mesele" ,çok kişi neden otomatiği gelmiyor diye serzenişte bulunuyor ama otomatik vites isterken bu gerçeği bilerek iki kere düşünmekte fayda var,arızalar ya giderilemiyor ya da astronomik rakamlara mal oluyor .
    Bazen ben de Ford için acaba diyorum ama ne alırsam alayım problemsiz araç bulamayacağımı da biliyorum ve halime şükrederek tadını çıkarmaya çalışıyorum.




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Güzel bilgiler vermişsiniz teşekkürler.

    Eski bir vw kullanıcısı olarak size bir sorum olacak. Genelde VW in ikinci elde değer kaybının az olduğu söylenir ki bende katılıyorum.

    Mesela 2012 senesinde sıfır aldığımız şu an kazasız, hatasız ve km olarakta 40-60 bin gibi düşük sayılabilecek tdci +x paket araçların fiyatları en fazla 63 000 gibi olmasına rağmen
    Aynı aracın 2016 modeli 4 sene daha genç ve bir de makyajlı kasa olduğu için galiba 100 000 lira civarında.

    4 senede % 35 lik bir değer kaybı çok değilmi?
    Mesela 4 sene önce c- max yerine bir jetta, passat golf veya tiguan alsaydık. Yine % 35-40 lara yaklaşan değer kaybı yaşarmıydık?
  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,kendi fikirlerimi yaşadıklarımla harmanlayarak paylaşıyorum sadece..

    Evet ,ithal dediğimiz araç türleri içinde VW ikinci eli en yüksek ve karlı araçların başında geliyor özellikle Diesel modelleri ve Golf için,çünkü kendi segmentinde dünyada en çok satan "kaliteli-ekonomik" adeta efsane olmuş bir model olmasının da katkısı var,sanırım ardından ikinci el değer kaybı açısından Passat ve Jetta geliyordur.
    Örneklemek gerekirse ben Golf TDI aracımı 6 yılda (31.000TL - 27.000TL) %13 zararla satarken diğer 4x4 SUV aracımı 7 Yılda (76.000TL - 53.000TL) %30 zararla sattım..Ayrıca VW ile ilgili yıllardır bildiğim ve beni düşündüren bir gerçek var ki bu marka Avrupa ve haricindeki ülkeler olarak 2 kalitede araç üretiyor ve aralarında bariz kalite,malzeme,donanım farklılıkları var, bizdeki araçları kesinlikle Avrupalının bindiği araçlardan değil ve yine kesinlikle o parayı hak etmeyen kalitedeler maalesef,benim satın aldığım golf de özel sipariş olanlardandı yani bu tarz ilave donanımları standart platformdan değil de kendileri için ürettiklerinden yolluyorlar ,bunu biz anlayamıyoruz sadece kod sisteminden tanınıyor merak edenler için bunu satın aldığım bayi o zaman ağzından kaçırarak belirmişti ,kendi gözümle de depodaki araçları inceleyerek gördüm ayrıca bunun haricinde de halen görüştüğüm üst düzey çalışanlar vasıtasıyla da bu gerçekliğe ulaştım,elbette sorarsanız kimse benim aracım şu kalitede VW böyle yapıyor demez,diyemez.Bir kez de Almanyada yaşayan ve standard bir Golf kullanan kişiyle tesadüfen tanışmıştım ve servise gittiğinde kendi gözleriyle de aracının standart olmasına rağmen buradaki araçların eşdeğerlerinden bariz artıları ve farklılıkları olduğunu tespit etmiştik,yani dışı görünüşte aynı ama aslında alakaları yok..Bu yüzden ben de emsallerinden yüksek fiyata aldığım bu aracı yine bu farklılığı bilen bir fanatiğine iyi bir rakama satabildim..

    Bunun yanında benim de anlayamadığım şöyle bir gerçeklik var ki o da ülkemizde ,ne hikmetse, tutulan tabir ettiğimiz otomobillerin zirvelerinde hak etmeyen tabiri caiz ise "beş para etmeyecek" marka ve modeller de var ,olması gerekenlerin çoğu da dünyada zirvede olsa da bizdeki aykırı zihinlerde para etmiyor.Bunun burada analizini yapmak uzun sürebilir ama özetle söylemek gerekirse ;sosyo kültürel ve ekonomik durum,vergilendirmedeki yanlış politikalar,markaların ülke yatırımları ve hizmetleri bu etmenlerin en başında gelir sanırım..

    Eğer bizler Ülke gerçekleri kriterlerine göre bir araca binecek isek ,yüksek ihtimalle kendi zevkimizden büyük ödün vermemiz gerekebilir,mevcut araç sahiplerinin çoğu bu şekilde direk ikinci el karlılığına göre satın alma yapıyor,benim gibi bazı düşünce sahipleri de sanırım ,bazen zarar etse de ikinci eli kenara bırakıp hayatında bir kez direk hedeflediği aracı satın alırken (yukarıda bahsettiğim 4x4/SUV) bazen de kalite-konfor-fiyat-ikinci el karlılığı -tutulan bir araç olma kriterleri doğrultusunda en iyi seçimi yapmaya çalışarak(Ford C Max-Focus ,Opel Grubu) kazanımlarda bulunmaya çalışıyor.

    Sizin sorunuza gelince evet 4 senede belki Ford grubu VW grubuna göre ikinci el karlılığına sahip değil ama son yıllarda bu makasın kapandığını veya kapanacağını düşünüyorum,artık araç donanım ve kaliteleri birbirine yakın ve ortak platformlarda karma üretiliyor neredeyse,(bazı Japon markalarında ve Ford grubunda Renault grubu motorları kullanılması gibi) evet gerçek olan şu ki artık araçları belirleyen logoları ve kendi segmentlerindeki kaliteleri ve buna bağlı müşterilerin tercihleri.
    Daha önce de belirttiğim gibi ben bu aracı seçerken kalite ve donanım olarak eş değerli olduğunu düşündüğüm bir Insignia ile mukayese ettim ve benim için diğer belirleyiciler olan ferahlık ,genişlik , araç ergonomisi ve dizaynı olarak C Max ağır bastı.Ön-Arka koltuk araları ve iç rahatlığı kesinlikle benim gibi uzun boylular için olan alternatifsiz bir aile aracı..

    Tüm bu gerçekler çerçevesinde dün yaptığım yorumu tekrarlamak isterim ki hiçbir araç kusursuz değildir,araç bir zevk meselesidir ve her zevke bu çerçevede saygı göstermek gerekir,ben piyasadaki tüm bu gerçeklikleri bilerek bu yüzden bu ses olayına ve 1.-2.vites geçişlerindeki silkelemeye pek takmıyorum :) Mesela bir kaç ay önce daha 30000.kmde motor tarafındaki aks keçesi sızdırıyordu bu değişti bunlar her zaman olabilecek şeyler,4x4 aracımda da daha 20000km de 2 gergi rulmanı değişmişti , bu ve benzeri durumlar bir aracı kötü yapmamalı, yeter ki daha büyük bir problem,bela olmasın.

    "Bazı arkadaşların yaptığı gibi" bir yorum yaparken ya da fikir beyan ederken 2 kere düşünmekte de her zaman fayda var diyorum..


    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Aynı model aracı sıfır olarak almıştım. Bahsettiğiniz problem kronik bir sorundur. Sesin arka kapı perdelerine yaptığı titreşimden dolayı olduğunu okumuştum.
    Bazı arkadaşlar garanti dahilinde serviste, bazı arkadaşlarda dışarıda sorunu hallettiler.
    Ben servis elemanlarına tam güvenemediğimden ve bu durumu büyük bir problem olarak görmediğimden müdahale ettirmedim. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.
    Yalnız bu durumun kesinlikle olmaması gerekiyordu. Üretimi tamamlanan araçlar iyi bir testten geçse bu sorun farkedilir ona göre önlem alınırdı. Malesef üretim sonrası kontrollerdeki eksikliği sadece bu durumdan bile anlayabiliyoruz.
    Aracınızın garantisi devam ediyorsa garanti dahilinde iyi bir servise başvurun. Ford garanti devam ediyorsa ilgilenir. Garantiniz bittiyse ne ilgilenir nede şikayetiniz bir işe yarar. Bu kanıya başıma geldiği için vardım.

    Halil Bey garantisi var sorunu belirttiğimde "basslarını kısın" diye çözüm üretiyorlar. Koskoca Ford servisi Antalya'da bulunan Bilaller servisi. hep bir polyannacılık. herkes sorun olarak gördüğü şu ses sorununa hiçbir testten geçildiğini düşünmüyorum. 2015 kasalarında kullandıkları da aynı hoparlör. tasarım değiştirilmedi. ne zaman 2011 kasasından 2012'de yenilik olarak gördüğü kasaya geçti, sorunlar arttı. hoparlörlerinde eski kalitesi yok. kapı içlerinde hiçbirşey yokken baktım kapıyı kapatıp dışarıdan bakıyorum bass olduğu zaman kapıya vururmuşçasına ses çıkartıyo. "nerde o eskiler." derler ya büyüklerimiz, o hesap. O eski 2011'de ki ses doygunluğu yok. bence bu maldan çalmaktır. izolasyonu yapmak zor değil. daha araç 2700 devirde araç içerisine bu denli motor sesini böylesine içeri alır mı ya. ayıptır. şimdi yeni c-max fiyatları en son baktığımda 103.000'di. yazık diyorum bu kadar para verilmez.




  • ozanyagizel kullanıcısına yanıt
    Hoparlordeki ses problemini bence kafaya takmayın. Garanti varmış başka bir servise de götürün. Hatta serviste yeteri kadar ilgilenmezlerse ford hattını arayarak ben servisteyim başka arkadaşların bu problemi ile ilgilenilmiş niye çifte standart oluyor deyin. Bu işe yarıyor. Ayrıca Ford garanti süresince pek sorun çıkarmıyor.
    Motor sesine fazlamı diyorsunuz? Bence çoğu dizel araçtan az. Bence lastik sesini çık alıyor. Acaba Continental lastikler mi böyle Zaten lastik değişim zamanı geliyor Michelin alsam lastik sesi biraz azalırmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno

    Hafif meyilli yollarda geri viteste debriyajdan vuvlama tarzı bir ses geliyor sizlerde de oluyor mu ? Bir de ön cam ısıtmada sol tarafta 3 cm ilk şerit şeklinde yukardan aşağı buğu kalıyor . Bana mı özel sizlerde de oluyor mu bunlar ?

    Bu sorun bir tek bende mi var ? Başka yaşayan yok mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Hoparlordeki ses problemini bence kafaya takmayın. Garanti varmış başka bir servise de götürün. Hatta serviste yeteri kadar ilgilenmezlerse ford hattını arayarak ben servisteyim başka arkadaşların bu problemi ile ilgilenilmiş niye çifte standart oluyor deyin. Bu işe yarıyor. Ayrıca Ford garanti süresince pek sorun çıkarmıyor.
    Motor sesine fazlamı diyorsunuz? Bence çoğu dizel araçtan az. Bence lastik sesini çık alıyor. Acaba Continental lastikler mi böyle Zaten lastik değişim zamanı geliyor Michelin alsam lastik sesi biraz azalırmı

    ses sorunu için nasıl bir çözüm sağladılar? ona göre servisten bu istekte bulunabilirim. 2008 Dizel C-Max vardı önceden. motor sesini almazdı böyle içeri. uzatılmış garantinin 3 ayı kaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno


    quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno

    Hafif meyilli yollarda geri viteste debriyajdan vuvlama tarzı bir ses geliyor sizlerde de oluyor mu ? Bir de ön cam ısıtmada sol tarafta 3 cm ilk şerit şeklinde yukardan aşağı buğu kalıyor . Bana mı özel sizlerde de oluyor mu bunlar ?

    Bu sorun bir tek bende mi var ? Başka yaşayan yok mu acaba?

    Kanımca bir problem varsa düz ya da meyilli yol farketmez,geri vites dişlisi her araçta normaline göre daha seslidir ve vınlama yapar,bir serviste kontrol ettirmekte fayda var.Ön cam rezistansının o kısmına elektrik gitmiyor sanırım,bir şekilde deforme olmuş..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler .
    Bu ses bazen dışardan duyulacak kadar geliyor . Başka kimsede yoksa bir sevise gidelim garanti bitmeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozanyagizel kullanıcısına yanıt
    Ben bir işlem yaptırmadım. Yaptıranlar vardı. Bunun için kapı döşemeleri sökülüyor.
    Ses ayarlarından bas ı ve arkaya giden sesleri azaltıp denedinizmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno


    quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno

    Hafif meyilli yollarda geri viteste debriyajdan vuvlama tarzı bir ses geliyor sizlerde de oluyor mu ? Bir de ön cam ısıtmada sol tarafta 3 cm ilk şerit şeklinde yukardan aşağı buğu kalıyor . Bana mı özel sizlerde de oluyor mu bunlar ?

    Bu sorun bir tek bende mi var ? Başka yaşayan yok mu acaba?

    buğu sadece yanlardan dikine kalıyorsa. Oralarda rezistans teli yok. Teli dikkatli bakarsanız zaten görürsünüz. Tellerin olduğu yerde ısıtmıyorsa o bölge elektrik almıyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Ben bir işlem yaptırmadım. Yaptıranlar vardı. Bunun için kapı döşemeleri sökülüyor.
    Ses ayarlarından bas ı ve arkaya giden sesleri azaltıp denedinizmi?

    Benim araca yaptılar,sol arka çevresine sanırım dolgu malzemesi ile biraz takviye yapıldı,bir süre pek bir şey yok gibiydi "aksilik özellikle serviste hallolmuş gibi gözüktü" sonra yine problem yaşamaya başladım,bir daha da uğraşmadım..
  • 
Sayfa: önceki 553554555556557
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.