Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (553. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.028.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 551552553554555
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delimavii67

    menzil olayı tamamen kullanımla alakalı, ben bizzat denedim, herşeyi sıfırlayarak çok agresif kullandım ve depoyu doldurduğumda menzil 750 gösteriyordu, şuandaki durum ise tekrar sıfırlayıp yumuşak bir kullanım yaptığımda menzil 1343 km gösteriyor. aracım 2012 grand cmax, şuanki kullanım tarzım 1750-2000 devir arası vites değiştirme epeydir bu şekilde kullanıyorum yol bilgisayarı ortalamam ise 4.9, geçenlerde İstanbul yolculuğu yaptım 1 depoyla 1100 km yol katettim araba dolu yüklü ve klima sürekli açıktı

    Grand C Max lerin depo hacmi bir kac lt daha fazla

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    bildiğim kadarıyla yol bilgisayarı menzil hesabını kullanıcının son 15 km deki kullanımına göre menzil veriyor,guag menüde baktığınızda afe ve rafe olması lazım iki veri mevcut,biri genel ortalamanız(yolbilgisayarında görünen),diğeri son 15 km kullanm ortalamanız,sonuç olarak ortalamayı 0 layıp yakıt alsanızda,depo dolumu yaptığınızda son 15 km kullanımınıza göre menzil belirleyecektir.Ayrıca araçlarımızın yolbilgisayarı 55 lt yakıta göre menzil tayin ediyor,menzil 0 olduğunda depoda 5 lt yakıt oluyor,en azından benim grandcmax de öyle.

    Ben de benzer birşey yazacaktım Beşkazalı hemşehrim. 15 km olduğunu bilmiyordum ama depodaki yakıta göre menzili son 20-30 km'deki kullanım ortalaması diye yazacaktım. 15 km olduğunu öğrenmem iyi oldu.

    Guag menü nedir, nasıl girilir? Merak ettim doğrusu.

    Bir de menzil 0 km olunca yakıtta bitiyor olmalı. 2013 model benzinli fieastamda böyle oldu çünkü. Ve menzil 0 km yazdıktan sonra en fazla 1 km gidebilmiştim. Akaryakıt istasyonuna 300 metre kala araba durmuştu. Rampa da olunca yarım saat itmekle uğraşmıştım :)

    guag menu yolbilgisayarlarımızdaki alt menü,direksiyondaki sol kumanda yönlendiricilerinin ortasındaki ok tuşuna basıp debriyajsız marş yaptığımızda guag menü çıkar,son 5 lt olayıda daha evvel burda paylaşmıştım,aracım gran cmax,depo 60 lt, bu araçla bir depo ile kaç km gidebilirimi test amaçlı,oldukça ekonomik kullanımla İzmirde depo tam dolu olarak hareket ettim,Çanakkale,Edirne,Kırklareli,İstanbul,Bursa ve Bandırmaya girerken araç yakıt ikazı verdi,km 1204 dü,yakıt almadım tura devam ettim,balıkesir çıkışında akaryakıt istasyonuna yaklaştım,km 1309 du ve depo 54.5 lt yakıt aldı,buna istinaden son 5 lt depo menzilde görünmüyor diye yazdım,sanırım ford mühendisleri yakıtsızlıktan yolda kalmayalım diye böyle tasarlamışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    bildiğim kadarıyla yol bilgisayarı menzil hesabını kullanıcının son 15 km deki kullanımına göre menzil veriyor,guag menüde baktığınızda afe ve rafe olması lazım iki veri mevcut,biri genel ortalamanız(yolbilgisayarında görünen),diğeri son 15 km kullanm ortalamanız,sonuç olarak ortalamayı 0 layıp yakıt alsanızda,depo dolumu yaptığınızda son 15 km kullanımınıza göre menzil belirleyecektir.Ayrıca araçlarımızın yolbilgisayarı 55 lt yakıta göre menzil tayin ediyor,menzil 0 olduğunda depoda 5 lt yakıt oluyor,en azından benim grandcmax de öyle.

    Ben de benzer birşey yazacaktım Beşkazalı hemşehrim. 15 km olduğunu bilmiyordum ama depodaki yakıta göre menzili son 20-30 km'deki kullanım ortalaması diye yazacaktım. 15 km olduğunu öğrenmem iyi oldu.

    Guag menü nedir, nasıl girilir? Merak ettim doğrusu.

    Bir de menzil 0 km olunca yakıtta bitiyor olmalı. 2013 model benzinli fieastamda böyle oldu çünkü. Ve menzil 0 km yazdıktan sonra en fazla 1 km gidebilmiştim. Akaryakıt istasyonuna 300 metre kala araba durmuştu. Rampa da olunca yarım saat itmekle uğraşmıştım :)

    guag menu yolbilgisayarlarımızdaki alt menü,direksiyondaki sol kumanda yönlendiricilerinin ortasındaki ok tuşuna basıp debriyajsız marş yaptığımızda guag menü çıkar,son 5 lt olayıda daha evvel burda paylaşmıştım,aracım gran cmax,depo 60 lt, bu araçla bir depo ile kaç km gidebilirimi test amaçlı,oldukça ekonomik kullanımla İzmirde depo tam dolu olarak hareket ettim,Çanakkale,Edirne,Kırklareli,İstanbul,Bursa ve Bandırmaya girerken araç yakıt ikazı verdi,km 1204 dü,yakıt almadım tura devam ettim,balıkesir çıkışında akaryakıt istasyonuna yaklaştım,km 1309 du ve depo 54.5 lt yakıt aldı,buna istinaden son 5 lt depo menzilde görünmüyor diye yazdım,sanırım ford mühendisleri yakıtsızlıktan yolda kalmayalım diye böyle tasarlamışlar.

    Ortalama 4,2 yakmışsınız görünüyor. Peki bu kullanımınızda nelere dikkat ettiniz ? Hangi hızlarda ve viteste kullandınız genel olarak ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    bildiğim kadarıyla yol bilgisayarı menzil hesabını kullanıcının son 15 km deki kullanımına göre menzil veriyor,guag menüde baktığınızda afe ve rafe olması lazım iki veri mevcut,biri genel ortalamanız(yolbilgisayarında görünen),diğeri son 15 km kullanm ortalamanız,sonuç olarak ortalamayı 0 layıp yakıt alsanızda,depo dolumu yaptığınızda son 15 km kullanımınıza göre menzil belirleyecektir.Ayrıca araçlarımızın yolbilgisayarı 55 lt yakıta göre menzil tayin ediyor,menzil 0 olduğunda depoda 5 lt yakıt oluyor,en azından benim grandcmax de öyle.

    Ben de benzer birşey yazacaktım Beşkazalı hemşehrim. 15 km olduğunu bilmiyordum ama depodaki yakıta göre menzili son 20-30 km'deki kullanım ortalaması diye yazacaktım. 15 km olduğunu öğrenmem iyi oldu.

    Guag menü nedir, nasıl girilir? Merak ettim doğrusu.

    Bir de menzil 0 km olunca yakıtta bitiyor olmalı. 2013 model benzinli fieastamda böyle oldu çünkü. Ve menzil 0 km yazdıktan sonra en fazla 1 km gidebilmiştim. Akaryakıt istasyonuna 300 metre kala araba durmuştu. Rampa da olunca yarım saat itmekle uğraşmıştım :)

    guag menu yolbilgisayarlarımızdaki alt menü,direksiyondaki sol kumanda yönlendiricilerinin ortasındaki ok tuşuna basıp debriyajsız marş yaptığımızda guag menü çıkar,son 5 lt olayıda daha evvel burda paylaşmıştım,aracım gran cmax,depo 60 lt, bu araçla bir depo ile kaç km gidebilirimi test amaçlı,oldukça ekonomik kullanımla İzmirde depo tam dolu olarak hareket ettim,Çanakkale,Edirne,Kırklareli,İstanbul,Bursa ve Bandırmaya girerken araç yakıt ikazı verdi,km 1204 dü,yakıt almadım tura devam ettim,balıkesir çıkışında akaryakıt istasyonuna yaklaştım,km 1309 du ve depo 54.5 lt yakıt aldı,buna istinaden son 5 lt depo menzilde görünmüyor diye yazdım,sanırım ford mühendisleri yakıtsızlıktan yolda kalmayalım diye böyle tasarlamışlar.

    Ortalama 4,2 yakmışsınız görünüyor. Peki bu kullanımınızda nelere dikkat ettiniz ? Hangi hızlarda ve viteste kullandınız genel olarak ?

    genel olarak gece yol gittim gündüzleri şehir gezilerine bıraktım,klima kullanımı çok azdı,100 km hızın üzerine nadiren çıkıldı,3 gece 4 gündüz süren 4 kişilik bi seyahatti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: BeSKazaLy

    bildiğim kadarıyla yol bilgisayarı menzil hesabını kullanıcının son 15 km deki kullanımına göre menzil veriyor,guag menüde baktığınızda afe ve rafe olması lazım iki veri mevcut,biri genel ortalamanız(yolbilgisayarında görünen),diğeri son 15 km kullanm ortalamanız,sonuç olarak ortalamayı 0 layıp yakıt alsanızda,depo dolumu yaptığınızda son 15 km kullanımınıza göre menzil belirleyecektir.Ayrıca araçlarımızın yolbilgisayarı 55 lt yakıta göre menzil tayin ediyor,menzil 0 olduğunda depoda 5 lt yakıt oluyor,en azından benim grandcmax de öyle.

    Ben de benzer birşey yazacaktım Beşkazalı hemşehrim. 15 km olduğunu bilmiyordum ama depodaki yakıta göre menzili son 20-30 km'deki kullanım ortalaması diye yazacaktım. 15 km olduğunu öğrenmem iyi oldu.

    Guag menü nedir, nasıl girilir? Merak ettim doğrusu.

    Bir de menzil 0 km olunca yakıtta bitiyor olmalı. 2013 model benzinli fieastamda böyle oldu çünkü. Ve menzil 0 km yazdıktan sonra en fazla 1 km gidebilmiştim. Akaryakıt istasyonuna 300 metre kala araba durmuştu. Rampa da olunca yarım saat itmekle uğraşmıştım :)

    guag menu yolbilgisayarlarımızdaki alt menü,direksiyondaki sol kumanda yönlendiricilerinin ortasındaki ok tuşuna basıp debriyajsız marş yaptığımızda guag menü çıkar,son 5 lt olayıda daha evvel burda paylaşmıştım,aracım gran cmax,depo 60 lt, bu araçla bir depo ile kaç km gidebilirimi test amaçlı,oldukça ekonomik kullanımla İzmirde depo tam dolu olarak hareket ettim,Çanakkale,Edirne,Kırklareli,İstanbul,Bursa ve Bandırmaya girerken araç yakıt ikazı verdi,km 1204 dü,yakıt almadım tura devam ettim,balıkesir çıkışında akaryakıt istasyonuna yaklaştım,km 1309 du ve depo 54.5 lt yakıt aldı,buna istinaden son 5 lt depo menzilde görünmüyor diye yazdım,sanırım ford mühendisleri yakıtsızlıktan yolda kalmayalım diye böyle tasarlamışlar.

    Ortalama 4,2 yakmışsınız görünüyor. Peki bu kullanımınızda nelere dikkat ettiniz ? Hangi hızlarda ve viteste kullandınız genel olarak ?

    genel olarak gece yol gittim gündüzleri şehir gezilerine bıraktım,klima kullanımı çok azdı,100 km hızın üzerine nadiren çıkıldı,3 gece 4 gündüz süren 4 kişilik bi seyahatti.

    İyimiş güle güle kullanın inşallah.




  • Şunu da farketim bugün Dağlık bir yoldan gidiyordum menzilim 288 di. Sonra düz yola geçtim birkaç km gidince menzil arttı.

    Bir diğer şey arabayı durdurdum kontağı kapattım. Hemen sonra yine açtım kontağı baktım menzil 350 km falan diyor.
    Belki de araba durunca yakıt miktarı seviyesi falan değişiyor ve yeni ölçüm yapıyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsfirtina -- 18 Ekim 2015; 1:05:40 >
  • vay beee tam 5 yıl olmuş bu sayfayı açalı...arkadaşlar yeni cmax dizel OTOMATİK ne zaman gelicek duyumu olan var mı,bayiler henüz tarih veremiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisami1905

    vay beee tam 5 yıl olmuş bu sayfayı açalı...arkadaşlar yeni cmax dizel OTOMATİK ne zaman gelicek duyumu olan var mı,bayiler henüz tarih veremiyorlar

    Focus otomatiklerde sanzuman sorunu tam olarak halledilememis,Ford'un handikapi da bu..bence Ford da otomatik takintisindan vazgecmek gerek,her guzelin bir kusuru her markanin da bir ihtisasi oldugu gercegi unutulmamali,otomtk tamam bazilarimiz icin iyi hos da problem olustugunda da halli cok zor ve maliyetli (halledilebilirse tabi).Su an icin manueller en mantikli en azindan problemsizi gozukuyor.Ford Global bu hatalari tam olarak halledemediginden satislari kisitlandiriyormus.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    2012 C max kullanıyorum, bir süredir sağ aynada sorun meydana geldi. Sabah açılmıyor,4-5 defa deneme sonrasında açılıyor veya tokatlayınca açılıyor. Ama gün boyu sorun olmuyor. Çözüm önerisi olan var mı? Sorun ne olabilir?

    Bakim sirasinda sag aynada ara sira yasadigim bu sorunu yeniden programlamayla hallettiklerini soylediler,bakalim zaman gosterecek..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 dizel otomatikler 120 hp 300 torkla 2016 ocakta showroomlarda yerini alıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisami1905

    1.5 dizel otomatikler 120 hp 300 torkla 2016 ocakta showroomlarda yerini alıyor..

    Bu motor yine PSA ile mi geliştirilmiş, yoksa fordun geliştirdiği bir motor mu? Ford'un motoru ise, amerikalı bir üretici ilk defa Avrupalılara, dizelde rakip olabilecek bir motor üretecek sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar,
    almayı düşündüğüm 4 araç arasında kaldım. olumlu/olumsuz tavsiyelerinizi almak isterim.
    - 2011 C-Max 1.6 SCTi Titaniım X ( 180 hP / 240 nM )
    - 2013 C-Max 1.6 Trend ( 125 hP / 159 nM )
    - 2010 Altea XL 1.4 Style ( 125 hP / 200 nM )
    - 2011 Yeti 1.2 Turbo AmbitionT ( 105 hP / 175 nM )
    ilk araç 55 bin TL civarı, 2 ve 4. araçlar 48 bin TL ve Altea 42 bin TL civarında.

    aslında kafama takılan en köşeli soru şu:
    Trend paketi, Titanium'a göre 2 yaş daha genç olmasına karşın 5 bin TL gibi daha ucuz. aradaki bu farka neden olan donanım ve özellikler gerçekten de bu kadar paraya değer mi? farklı motor, 16 jant ve standart HP gücü dışında Trend'de olmayanlar: arka klima, akıllı giriş, cam tavan, okuma lambaları, ön kol dayama, koltuk arkası masalar, oto kararan dikiz ayna, ısıtmalı dış ayna, otomatik yanan farlar, ön far sileceği... yani Titanium'u alırsam yarın bir gün iyiki biraz fazla verip şu özelliklere sahip olan aracı aldım der miyim, yoksa arabada olduklarını bile unutacağım çok da elzem olmayan donanımlar mıdır?
    bu arada Altea nedereyse Titanium'daki tüm özellikleri barındırıyor. Yeti ise crossover benzeri fiziği ve vergi avantajıyla farklılık yaratıyor, ancak donanımda en zayıf kalıyor.
    bir de Ford, Seat ve Skoda servis ve yedek parça durumlarını da değerlendiren yorumlar olursa çok faydalı olacak.
    yanıtlarsanız çok memnun olurum




  • Selamlar
    Bende 2013 model bir grand titanyum bakiyorum.
    O tarihte aracin lastik ölçüleri ve marka modelini yazabilir misiniz?
    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taksonomist

    merhaba arkadaşlar,
    almayı düşündüğüm 4 araç arasında kaldım. olumlu/olumsuz tavsiyelerinizi almak isterim.
    - 2011 C-Max 1.6 SCTi Titaniım X ( 180 hP / 240 nM )
    - 2013 C-Max 1.6 Trend ( 125 hP / 159 nM )
    - 2010 Altea XL 1.4 Style ( 125 hP / 200 nM )
    - 2011 Yeti 1.2 Turbo AmbitionT ( 105 hP / 175 nM )
    ilk araç 55 bin TL civarı, 2 ve 4. araçlar 48 bin TL ve Altea 42 bin TL civarında.

    aslında kafama takılan en köşeli soru şu:
    Trend paketi, Titanium'a göre 2 yaş daha genç olmasına karşın 5 bin TL gibi daha ucuz. aradaki bu farka neden olan donanım ve özellikler gerçekten de bu kadar paraya değer mi? farklı motor, 16 jant ve standart HP gücü dışında Trend'de olmayanlar: arka klima, akıllı giriş, cam tavan, okuma lambaları, ön kol dayama, koltuk arkası masalar, oto kararan dikiz ayna, ısıtmalı dış ayna, otomatik yanan farlar, ön far sileceği... yani Titanium'u alırsam yarın bir gün iyiki biraz fazla verip şu özelliklere sahip olan aracı aldım der miyim, yoksa arabada olduklarını bile unutacağım çok da elzem olmayan donanımlar mıdır?
    bu arada Altea nedereyse Titanium'daki tüm özellikleri barındırıyor. Yeti ise crossover benzeri fiziği ve vergi avantajıyla farklılık yaratıyor, ancak donanımda en zayıf kalıyor.
    bir de Ford, Seat ve Skoda servis ve yedek parça durumlarını da değerlendiren yorumlar olursa çok faydalı olacak.
    yanıtlarsanız çok memnun olurum

    Merhaba

    listenin bütçe-favori marka/modeller doğrultusunda hazırlandığını düşünecek olursak,farklı segment ve kategorideki araçlar listeye dahil edilmiş.Ben fikrimi CMax ler ile belirtecek olursam yakıt ekonomi probleminiz yok ise,performans istiyorsanız ve biraz daha zorlayarak 2012 veya 2013 1.6 SCTİ Trend ya da Titanium öneririm.
    C Max Kategorilerinde Trend,Titanium,Titanium X ve Titanium X OP (ve hatta X OP + Tecno Pack +Nav Packde var)versiyonları mevcut ,evet fiyatı belirleyen hatta büyük ölçüde etkileyen bu donanım farklılıkları ,C Max ler bu konuda oldukça geniş ve tatmin edici lüks sayılabilecek donanımlar sunuyor ,sadece otomatik park ve Sony Müzik sistemi farkı dahi 5-6000.TL arası olduğunu düşünecek olursak fikir sahibi olmak zor olmaz.Donanımlar kesinlikle zevk meselesi ,örneğin ben bu donanımdaki bir araca binmekten ve donanımlarını elden geldiğince kullanabilmekten ve bunların sağladığı kolaylıklardan zevk alıyorum ve iyi ki bu olmuş diyorum,bu göreceli bir kavramdır ve sizin beklenti ve standartlarınızla alakalıdır tamamen.
    Daha önce bir C Max kullanmadıysanız bu saydığınız araçların hepsini deneyip tekrar masaya yatırmanız faydalı olur,daha önce de yeri geldiğinde bir kaç kez belirttiğim gibi şunu söylemek isterim ,bundan önceki aracım full donanımlı bir 4x4 idi ve uzun boylu bir kişi olduğumdan bu araçtan sonra bu rahatlıkta hangi araca binebilirim diye düşündüm ve CMax e kadar geldim,bence bir çok özelliği ve rahatlığı bünyesinde barındıran tam bir aile arabası.
    Bi-Xenon farlar,Güneş ışınlarını yansıtan Ön cam ve rezistansı,yükseklik ayarlı otomatik bagaj kapağı dahi çok gerekli ve kullanışlı bir detay bence.Ayrıca bu aracı kullanıp da tüm özelliklerinden haberdar olmayan,bu da mı varmış diyen ,çok fazla kullanıcı olduğunu düşünüyorum.




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    yanıt için çok teşekkür ederim sayın Freebirdx,
    aydınlatıcı ve yol gösterici oldu. bütçem 45 bin TL civarıydı. ancak imkanları zorlayabilirsem önerdiğiniz gibi yaparak manuel vites benzinli C-Max Trend almayı düşünüyorum. Titanium'larda temizler pahalı, ucuzlar internete düşmüyor, yani internettekiler ya boya/darbeli yada ederinden pahalı :( bu bakımdan çok istesem de Titanium seçeneği oldukça zayıf. Altea XL ise "albeni" diyen aracı bulursam olabilecek. Yeti, o kadar paraya değecek bir araç gibi durmuyor!
    şu anki aracım 2002 Scenic benzinli; yani C-Max segmentine yabancı değilim. zaten bu nedenle baktığım diğer araçlara oturamadım; direksiyona sığamadım resmen :)
    crossoverler hak etmedikleri ölçüde pahalı! bu segmentin Türkiye koşullarına göre en iyi arabası şu anda C-Max; evin abisi!
    Scenic ve Picasso aynı evdeki 2 kızkardeş gibiler. genç akrabaları Altea XL ise ailenin kuzeni gibi...
    son tahlilde param yeterse C-Max; olmazsa, para biriktirebileceğim birkaç seneliğine Altea XL, sonra gene C-Max :)
    bu arada aracım sahibinden'de ilanda; ilan no: (238861630)
    ilgilenen olursa referans olabilirsiniz
    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taksonomist

    yanıt için çok teşekkür ederim sayın Freebirdx,
    aydınlatıcı ve yol gösterici oldu. bütçem 45 bin TL civarıydı. ancak imkanları zorlayabilirsem önerdiğiniz gibi yaparak manuel vites benzinli C-Max Trend almayı düşünüyorum. Titanium'larda temizler pahalı, ucuzlar internete düşmüyor, yani internettekiler ya boya/darbeli yada ederinden pahalı :( bu bakımdan çok istesem de Titanium seçeneği oldukça zayıf. Altea XL ise "albeni" diyen aracı bulursam olabilecek. Yeti, o kadar paraya değecek bir araç gibi durmuyor!
    şu anki aracım 2002 Scenic benzinli; yani C-Max segmentine yabancı değilim. zaten bu nedenle baktığım diğer araçlara oturamadım; direksiyona sığamadım resmen :)
    crossoverler hak etmedikleri ölçüde pahalı! bu segmentin Türkiye koşullarına göre en iyi arabası şu anda C-Max; evin abisi!
    Scenic ve Picasso aynı evdeki 2 kızkardeş gibiler. genç akrabaları Altea XL ise ailenin kuzeni gibi...
    son tahlilde param yeterse C-Max; olmazsa, para biriktirebileceğim birkaç seneliğine Altea XL, sonra gene C-Max :)
    bu arada aracım sahibinden'de ilanda; ilan no: (238861630)
    ilgilenen olursa referans olabilirsiniz
    saygılarımla

    Tekrar Merhaba,

    Konu hakkında bilinçli olduğunuz gözüküyor ,çok doğru gözlem ve analiz yapmışsınız,bu da doğru seçim yapmanızı ve istediğinizi elde etmeniz konusunda avantaj sağlayacaktır.Tekrar bir üzerinden geçme ve mesajları doğru alma açısından söylemek istediklerim ;
    Aslında benim tavsiyem TDCİ modelleri olacaktır,Benzinli modellerin yakıt tüketimlerinin fabrika değerlerinin çok üstünde olduğunu bilmeniz gerekir ,gözlemlediğim kadarıyla özellikle şehiriçi tüketimleri fazla,bu sorun olmayacaksa ve gerçekten temiz bulabilirseniz bu yolda ilerleyin ,performans yanınıza kar kalacaktır.
    İnanın bu işler şans işi ,internetten araç alınmaz gibi gelse de bunun bir vesile olabileceğini düşünmek bazen olumlu kazanım da olabiliyor,dediğiniz gibi genelleme yapılabilir mi bilemiyorum ama inanın temiz satıcılar/insanlar yine temiz alıcılarla karşılaşıyor,ben de geçen yıl bu vesileyle gerçekten çok temiz ve az kullanılmış bir aracı 600km uzaktan alıp getirmiştim.Sadece bize düşen bu arayışa girince etraflıca araştırmak,dikkatli olmak ve karşıdaki satıcı/kişiyi iyi analiz etmek gerekiyor.
    Titaniumlarda aslında rayiç bir değer vardır ve belki max +,- 1000TL oynar,şu an güncel fiyatları bilemiyorum ama problemli veya hafif kusurlular bu ederin altında satılınca,problemsizler yüksek gözüküyor da olabilir.
    Bence CMax kararıyla doğru ilerliyorsunuz, ben de o yollardan geçip çok düşünmüştüm,aradığınız aracı bulma konusunda biraz şansa ihtiyacınız olacak ve gerekli takip ve araştırmalarla bu şansı arttıracağınızı düşünüyorum,her şey gönlünüze göre ve hayırlısı olsun , bol şanslar..




  • Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsfirtina -- 5 Kasım 2015; 19:50:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    quote:

    Orijinalden alıntı: taksonomist

    yanıt için çok teşekkür ederim sayın Freebirdx,
    aydınlatıcı ve yol gösterici oldu. bütçem 45 bin TL civarıydı. ancak imkanları zorlayabilirsem önerdiğiniz gibi yaparak manuel vites benzinli C-Max Trend almayı düşünüyorum. Titanium'larda temizler pahalı, ucuzlar internete düşmüyor, yani internettekiler ya boya/darbeli yada ederinden pahalı :( bu bakımdan çok istesem de Titanium seçeneği oldukça zayıf. Altea XL ise "albeni" diyen aracı bulursam olabilecek. Yeti, o kadar paraya değecek bir araç gibi durmuyor!
    şu anki aracım 2002 Scenic benzinli; yani C-Max segmentine yabancı değilim. zaten bu nedenle baktığım diğer araçlara oturamadım; direksiyona sığamadım resmen :)
    crossoverler hak etmedikleri ölçüde pahalı! bu segmentin Türkiye koşullarına göre en iyi arabası şu anda C-Max; evin abisi!
    Scenic ve Picasso aynı evdeki 2 kızkardeş gibiler. genç akrabaları Altea XL ise ailenin kuzeni gibi...
    son tahlilde param yeterse C-Max; olmazsa, para biriktirebileceğim birkaç seneliğine Altea XL, sonra gene C-Max :)
    bu arada aracım sahibinden'de ilanda; ilan no: (238861630)
    ilgilenen olursa referans olabilirsiniz
    saygılarımla

    Tekrar Merhaba,

    Konu hakkında bilinçli olduğunuz gözüküyor ,çok doğru gözlem ve analiz yapmışsınız,bu da doğru seçim yapmanızı ve istediğinizi elde etmeniz konusunda avantaj sağlayacaktır.Tekrar bir üzerinden geçme ve mesajları doğru alma açısından söylemek istediklerim ;
    Aslında benim tavsiyem TDCİ modelleri olacaktır,Benzinli modellerin yakıt tüketimlerinin fabrika değerlerinin çok üstünde olduğunu bilmeniz gerekir ,gözlemlediğim kadarıyla özellikle şehiriçi tüketimleri fazla,bu sorun olmayacaksa ve gerçekten temiz bulabilirseniz bu yolda ilerleyin ,performans yanınıza kar kalacaktır.
    İnanın bu işler şans işi ,internetten araç alınmaz gibi gelse de bunun bir vesile olabileceğini düşünmek bazen olumlu kazanım da olabiliyor,dediğiniz gibi genelleme yapılabilir mi bilemiyorum ama inanın temiz satıcılar/insanlar yine temiz alıcılarla karşılaşıyor,ben de geçen yıl bu vesileyle gerçekten çok temiz ve az kullanılmış bir aracı 600km uzaktan alıp getirmiştim.Sadece bize düşen bu arayışa girince etraflıca araştırmak,dikkatli olmak ve karşıdaki satıcı/kişiyi iyi analiz etmek gerekiyor.
    Titaniumlarda aslında rayiç bir değer vardır ve belki max +,- 1000TL oynar,şu an güncel fiyatları bilemiyorum ama problemli veya hafif kusurlular bu ederin altında satılınca,problemsizler yüksek gözüküyor da olabilir.
    Bence CMax kararıyla doğru ilerliyorsunuz, ben de o yollardan geçip çok düşünmüştüm,aradığınız aracı bulma konusunda biraz şansa ihtiyacınız olacak ve gerekli takip ve araştırmalarla bu şansı arttıracağınızı düşünüyorum,her şey gönlünüze göre ve hayırlısı olsun , bol şanslar..


    aklımı okuyorsunuz üstadım,
    samimi yaklaşım, yol gösterici tavsiye ve analitik fikirleriniz sayesinde konuya ilişkin inandıklarıma güvencim arttı.
    sabırla araştırıyorum şüphesiz, inşallah kendim gibi bir satıcıya ait aracım gibi bir araç bulurum :)
    titizim; performansa ve konfora önem veririm. yani benim için sürüş, yol gitmekten ibaret olmayıp aynı zamanda keyifli olmak zorunda.
    yakıt sorun değil, yılda 10 bin km bile yapmıyorum. ayrıca yeni kasa C-Max baktığım için dizeller bütçemi fazlasıyla aşıyorlar :(
    bu arada sahibinden'de 238861630 ilan nosu ile şu an satıştaki aracım (2002 Scenic) inşallah kıymetini bilecek bir biniciye nasip olur.
    teşekkür ederim, sağlıcakla kalın Freebirdx üstad



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taksonomist -- 5 Kasım 2015; 19:54:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.

    Koltuk kılıfı kullanan arkadaşlar airbaglerin fonksiyonelliğini yitireceğini hatta "daha da başa bela" olabileceğini de biliyorlar mı?
    Benim açık füme döşemelerim var ve üstünü (sadece zemini) yakın tonlarda polar ile örtüyorum ve gerektiğinde yıkanıyor.Yazın da malum ter,deniz v.s.durumlarda sırtlık bölgesine benzer-uygun kumaş,ince havlu gibi şeyler kullanıyorum.
    Tabi zevk meselesi..paylaşmak istedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.

    Koltuk kılıfı kullanan arkadaşlar airbaglerin fonksiyonelliğini yitireceğini hatta "daha da başa bela" olabileceğini de biliyorlar mı?
    Benim açık füme döşemelerim var ve üstünü (sadece zemini) yakın tonlarda polar ile örtüyorum ve gerektiğinde yıkanıyor.Yazın da malum ter,deniz v.s.durumlarda sırtlık bölgesine benzer-uygun kumaş,ince havlu gibi şeyler kullanıyorum.
    Tabi zevk meselesi..paylaşmak istedim.



    Valla hocam eğer dediğiniz gibiyse zevki geçiyor güvenlik meselesi oluyor o zaman. Ama bu airbaglari nasıl etkiliyor onu anlamadım ?




  • 
Sayfa: önceki 551552553554555
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.