Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (314. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.036.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbsap

    Selam arkadaşlar, yakın zamanda aranıza katılıcam hayırlısıyla. grand c-max, beyaz ve otomatik park..x paketi pahalı buldugum için almadım.umarım sonradan üzülmem..
    grand scenic ile beraber değerlendirdim ama gc-max hem iç dizayn hem de performans ile karar vermemde zorlamadı beni..artık sabırsızlıkla aracımı bekliyorum.herkese kazasız ve belasız günler..

    hayırlı olsun benim aracın aynısını almışsınız bende panaromik tavan olduğu için xpaketi eledim... tek albenisi xenon far olmasıydı benim için..
    hayırlı günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cmax67

    C max Trend tdci 115 ps fiyati acıklandi arkadaslar 54.250 sony yok ama :S

    Titanium fiyatına 2500 tl zam yapılmış.
    57450 fiyat vardı.Şimdi 59900 olmuş.Yani Titaniuma trend ayarı yapılmış.Ancak muhtemelen en az 2000 tl gibi indirimler yapilacaktir.Bence trend donanimida oldukça tatminkar.ancak sony yoksa bende yokum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delimavii67

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbsap

    Selam arkadaşlar, yakın zamanda aranıza katılıcam hayırlısıyla. grand c-max, beyaz ve otomatik park..x paketi pahalı buldugum için almadım.umarım sonradan üzülmem..
    grand scenic ile beraber değerlendirdim ama gc-max hem iç dizayn hem de performans ile karar vermemde zorlamadı beni..artık sabırsızlıkla aracımı bekliyorum.herkese kazasız ve belasız günler..

    hayırlı olsun benim aracın aynısını almışsınız bende panaromik tavan olduğu için xpaketi eledim... tek albenisi xenon far olmasıydı benim için..
    hayırlı günler

    Hayırlı uğurlu olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: delimavii67

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbsap

    Selam arkadaşlar, yakın zamanda aranıza katılıcam hayırlısıyla. grand c-max, beyaz ve otomatik park..x paketi pahalı buldugum için almadım.umarım sonradan üzülmem..
    grand scenic ile beraber değerlendirdim ama gc-max hem iç dizayn hem de performans ile karar vermemde zorlamadı beni..artık sabırsızlıkla aracımı bekliyorum.herkese kazasız ve belasız günler..

    hayırlı olsun benim aracın aynısını almışsınız bende panaromik tavan olduğu için xpaketi eledim... tek albenisi xenon far olmasıydı benim için..
    hayırlı günler

    Hayırlı uğurlu olsun

    teşekkur ederim, benimde x pakette zenon farlar ve bagajın otomatik açılması aklımda kaldı zaten :) bu arada test ettiğim araçta panaromic tavan vardı, izmirde öğle saati elimle kontrol ettiğimde oldukça sıcaktı, perdesini çektirdim bir süre sonra onuda kontrol ettim oda sıcaktı..döndükten sonra kendi aracımı kontrol ettim (açılır yada panaromik tavan yok) o kadar sıcak gelmedi. Daha da ferahlık kattığı tartışılmaz ama arabanın kendisi zaten yeterince ferah ,sonuçta zevk meselesi elbette ama sıcak iklimli yerlerde sanki sıkıntı olur diye düşünüyorum..




  • Arkadaşlar, dizel C Max kullananların (Ki bende buna dahilim) en sık şikayeti dizel araçlarımızın 1. ve 2. viteste ağır davranması. C Max den önce yeni kasa(2009 Model) Citroen C5 kullanıyordum. Araç 1500 kg ağırlığında, 110 hp. ve 270 tork vardı. motor gücü bence düşük geldi. Bu yüzden arabaya tuning yaptırdım. Tuning sonrası 110 hp, 128 hp ye, 270 tork 320 'ye çıktı. (Tuning öncesi ve sonrası Dyno testi ile ölçtürdüm raporları saklıyorum) Doğal olarak tuning sonrası araç oldukça rahatladı, çekiş arttı, az dahi olsa yakıt düştü. C Max de tuning deneyen oldu mu, sormak istediğim sadece yalandan kutu takmak değil, programı değiştirmek.(daha önceki aracımın programı almanyada yazılmıştı) Deneyen var ise sonuçları nasıl, paylaşırsanız hepimize faydası olur. Bir diğer konu ise, araçlarımızın süspansiyonunun çok sert olması. Yani en küçük kasis dahi içerde hissediliyor. Bu sadece beni mi rahatsız ediyor, çözüm önerisi olan var mı? Herkese kazasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exper26 -- 5 Ağustos 2012; 0:06:08 >




  • Araba alacak arkadaşlarima, özellikle c sınıfı kullananlara yeni arac tercih ederken kesinlikle c sınıfının altında arac almamalarini söylerim çünkü bu süspansiyon farkları b ve c segmentleri arasında cok fazla.dolayısı ile konfor farkıda cok fazla.
    aynı şey d sınıfı ile c sınıfı arasindada var.(gerçi eski aracim golfün süspansiyonları mükemmeldi ama eminimki bir passat , mondeo yada insignia değildir.)
    sizin sert süspansiyon soyleminizi uzun zaman önce cmaximle ilgili ilk izlenimlerimi yazdığım yazıda belirtmiştim.bende ilk başlarda sıkıntı yaşamıştım.
    ama şimdi alışmaya başladım.gerçi hala golfu aramıyor değilim bu konuda.
    sizin şanssızlığınız d sınıfı bir araçtan cmaxe geçmiş olmanız.
    fiestadan yada o sınıftaki bir araçtan geçenlerde süspansiyondan çok memnunlar.bunu benim o yazıma cevap olarak bir kaç arkadaş yazmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Arkadaşlar, dizel C Max kullananların (Ki bende buna dahilim) en sık şikayeti dizel araçlarımızın 1. ve 2. viteste ağır davranması. C Max den önce yeni kasa(2009 Model) Citroen C5 kullanıyordum. Araç 1500 kg ağırlığında, 110 hp. ve 270 tork vardı. motor gücü bence düşük geldi. Bu yüzden arabaya tuning yaptırdım. Tuning sonrası 110 hp, 128 hp ye, 270 tork 320 'ye çıktı. (Tuning öncesi ve sonrası Dyno testi ile ölçtürdüm raporları saklıyorum) Doğal olarak tuning sonrası araç oldukça rahatladı, çekiş arttı, az dahi olsa yakıt düştü. C Max de tuning deneyen oldu mu, sormak istediğim sadece yalandan kutu takmak değil, programı değiştirmek.(daha önceki aracımın programı almanyada yazılmıştı) Deneyen var ise sonuçları nasıl, paylaşırsanız hepimize faydası olur. Bir diğer konu ise, araçlarımızın süspansiyonunun çok sert olması. Yani en küçük kasis dahi içerde hissediliyor. Bu sadece beni mi rahatsız ediyor, çözüm önerisi olan var mı? Herkese kazasız sürüşler dilerim.

    Cmaxı kullandığım ilk hafta banada 1.2.vites çok hantal geldi, hatta yokuşta kalkışlarda bir çok kez stop ettirdim.Ama şu an alışkanlıktan belkide sorun yaşamıyorum.Forumda yokuş kalkış desteğinden kaynaklandığı bahsi geçmişti.Yokuşta kalkarken freni bıraktıktan sonra biraz geç hareket ediyorum yada başka deyişle freni biraz erken bırakıyorum.
    Şehir içi trafiğindede önüme araç yada yaya çıkıp yavaşladığımda (eski aracım benzinli olduğundan) 1-2 vites seçimi biraz zor oldu.Aracın hızı çok düştüğünde 2.viteste toparlamıyor ya gazı bol vereceksin yada 1'e alıp debriyaja daha yumuşak davranıp aracın yığılmamasına uğraşacaksın.Başta bu bayağı canımı sıktı.Aracı alalı 40 gün oldu şu an daha seri kullanabiliyorum.Alıştım ama açıkcası 1-2.vitesde benzinli aracımdaki ataklığı arıyorum.Dediğiniz gibi Tuningin böyle bir faydası varsa süper olur.
    Ama üst viteslerdeki performansı,virajlarda savrulmaması ve yol tutuşu süper.Uzun rampalarda herkesten yol istiyorum.
    Eski aracım 2007 nissan note'du.Oda yüksek bir araçtı.Süspansiyon konusunda fark yok sanki,sorun yaşamadım.
    Herkese Keyifli sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: otmotvmhndsi

    Herkese hayırlı ramazanlar...

    8bin km'de Tit-x tdcı compact cmax sahibiyiz. EPROM yazılımı 19.202 yüklü... sanırım yenisi gelmiş, 20.22 galiba üsttarafta yazılmış... Aracına 19.202'den sonra bunu yükletip, performans ve yakıt tüketimi konularında değişiklik görenler var mı acaba???

    Hayırlı ramazanlar, yaklaşık bir ay önce aracı bakıma soktum (Yıllık bakım) serviste, bilgisayara bağlandığında eğer gerekiyorsa yazılımın otomatik yüklendiğini söylediler. zaten oradaki eeprom numarası yazılım versiyon numarası değil. yükletseniz de numara değişmeyecektir. bence sorun yoksa denemeyin bile, bakım yapılırken zaten sorun varsa yüklenecektir.
    İyi forumlar...

    Merhaba,
    2011 Temmuzunda aldığım dizel aracıma forumlarda yazılanları dikkate alarak serviste yazılım yükseltmesi yaptırdım, dün yaptırdığım için henüz bir yorum yapamıyorum ama sizlerden deneyimlerinizi öğrenmek istedim, yazılı yükseltme performans, yakıt veya sorun giderme anlamında somut bir fayda sağladımı? Hangi versiyonda nelerin düzeltildiğine dair bir bilgiyi nereden edinebiliriz.

    Dün kontrol ettim versiyon numarası 16.03 idi forumda yazılana göre güncel değil. Bu konuda bilgi sahibi olan var mı? Serviste doğru dürüst birşey bilmiyorlar. Böylece gereklimi değilmi konusunu öğrenmiş oluruz. Birde TEST menüsündeki Eprom versiyonu nedir?

    Teşekkürler,




  • 1 ve 2. vites sorununu yine ilk değerlendirme yazımda yazmıştım.orada da söylediğim gibi keşke dizel gibi az yakan benzinli motorlar olsa, o zaman kesinlikle dizel düşünmezdim.ama cmaximin torkuda inanılmaz o konuda da hakkını yemeyelim yokuslarda ve 3.vites ve sonrasında cok iyi gidiyor.
    Arabam arızalı olduğu dönemde corolla d4d ve focus tdci kullanmistim.cmax bariz olarak ikisindende hantal.agirliktandir diyenler olacaktır, olabilir ama fark cok fazla.özellikle focusla.
    dizellerin sorunu bu.hepsinde 1.vites ve 2.vites sorunu var.ne zamanki hibrit dizeller olur o zaman sorun ortadan kalkar.
    düzeltme:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 5 Ağustos 2012; 16:18:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    1 ve 2. vites sorununu yine ilk değerlendirme yazımda yazmıştım.orada da söylediğim gibi keşke dizel gibi az yakan benzinli motorlar olsa, o zaman kesinlikle dizel düşünmezdim.ama cmaximin torkuda inanılmaz o konuda da hakkını yemeyelim yokuslarda ve 3.vites ve sonrasında cok iyi gidiyor.
    Arabam arızalı olduğu dönemde corolla d4d ve focus tdci kullanmistim.cmax bariz olarak ikisindende hantal.agirliktandir diyenler olacaktır, olabilir ama fark cok fazla.özellikle focusla.
    dizellerin sorunu bu.hepsinde 1.vites ve 2.vites sorunu var.ne zamanki hibrit dizeller olur o zaman sorun ortadan kalkar.
    düzeltme:imla

    11 TEMMUZ 2012 de aracımı teslim aldım. Gerçekten o zamandan bu zamana aracımı kullanırken herşeyinden memnun kaldım fakat 1.ve 2. vites gerçekten bende çok sıkıntı yaşattı. daha önce hiç dizel araç kullanmamıştım. Aldığım zaman arabamın 115 beygir ve 270 tork olduğunu biliyor ve bu makina manyak hızlıdır diyordum kendime. Gerçekten öyle ancak 3.vites ve yukarısında. 1.vites ve 2.viteste şehiriçi veya şehir dışı farketmiyor yavaşlıyayım denemeyin araç kendini toparlayamıyor. Bu olay canımı çok sıkıyor bir kaz defa bu konu için servise gittim fakat yapacak bir şey olmadığını söylediler. Ben de olayın kendi şöföolüğümden kaynaklandığını zannediyordum aracı yığıp yığıp bırakıyordum arkadan araçlar yol ister oldular. Demek ki olay sadece bende değil tüm c-max ailesinde aynı. Ancak bunun bir çözümünün olması gerekmiyor mu? Neden bu kadar güçlü bir araç 1.ve2. viteste yığılır? Acaba araç sıfır olduğu için (daha 1000 km.de) pistonlar tam olarak alışamadımı? Hani eskiden motor açma tabiri vardı ya hala bu motorlar için de geçerlimi? Eğer geçerli ise motor açılınca bu yığılmalar ortadan kalkacakmı? Bu soruları servisede sordum. Servis de görevli arkadaş evet evet diyerek kafa salladı ama inanın oda verdiği cevaba inanmıyordu. Yani beni mimikleri ile tatmin edemedi. Sizin bu konu ile ilgili bir araştırmanız varmı? Tuning dışında başka bir şey? Eğer tek çözüm tuning ise onuda yaptırmaya razıyım.....




  • Ayrıca bu arada hafta sonu İzmire gittim geldim. Çekiş, performans, yol tutuş, sarsılmama ve fren mesafeleri mükemmel. İlk uzun yolculuğum olduğu için hepsini denemek istedim. Hepsi de başarılı idi. Fren olayı çok güzel. Aşağı yukarı 100 km.hızla giderken denemek için frene çok olmamak kaydı ile asıldım. Araç hiç sağa sola yalpalama yapmadı. Sanırım ESP den dolayı tam olarak bilmiyorum. Güvenim biraz daha arttı araca. Yakıt konusuna gelirsem; 90 ila 160 km. hızla klima devamlı açık halde aracın gösterdiği 100 km. 5.2 lt idi. Beni tatmin etti. Daha araç 1000 km. İzmire giderken sanırım 700 km de falandı. İlerleyen zamanlarda yakıtın daha da düşeceğini tahmin ediyorum. Ramazandan sonra izne ayrılacağım ve SİNOP a gideceğim. Başka yerlerede uğrayacağım. Aşağı yukarı 3000 km. yapacağım hesaplarıma göre. Bakalım ne kadar yakacak. Sonuçları sizlerle döndüğümde paylaşırım. Ama önümü görmem için deneyimleri olan arkadaşlardan fikir alabilirim. Tahmini olan var mı acaba?




  • UZMANTV
    Dizel motorlara zarar veren kullanım hataları nelerdir?
    http://www.uzmantv.com/dizel-motorlara-zarar-veren-kullanim-hatalari-nelerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    http://www.uzmantv.com/dizel-motorlara-zarar-veren-kullanim-hatalari-nelerdir

    teşekkürler güzel bir paylaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackfog3220

    quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    1 ve 2. vites sorununu yine ilk değerlendirme yazımda yazmıştım.orada da söylediğim gibi keşke dizel gibi az yakan benzinli motorlar olsa, o zaman kesinlikle dizel düşünmezdim.ama cmaximin torkuda inanılmaz o konuda da hakkını yemeyelim yokuslarda ve 3.vites ve sonrasında cok iyi gidiyor.
    Arabam arızalı olduğu dönemde corolla d4d ve focus tdci kullanmistim.cmax bariz olarak ikisindende hantal.agirliktandir diyenler olacaktır, olabilir ama fark cok fazla.özellikle focusla.
    dizellerin sorunu bu.hepsinde 1.vites ve 2.vites sorunu var.ne zamanki hibrit dizeller olur o zaman sorun ortadan kalkar.
    düzeltme:imla

    11 TEMMUZ 2012 de aracımı teslim aldım. Gerçekten o zamandan bu zamana aracımı kullanırken herşeyinden memnun kaldım fakat 1.ve 2. vites gerçekten bende çok sıkıntı yaşattı. daha önce hiç dizel araç kullanmamıştım. Aldığım zaman arabamın 115 beygir ve 270 tork olduğunu biliyor ve bu makina manyak hızlıdır diyordum kendime. Gerçekten öyle ancak 3.vites ve yukarısında. 1.vites ve 2.viteste şehiriçi veya şehir dışı farketmiyor yavaşlıyayım denemeyin araç kendini toparlayamıyor. Bu olay canımı çok sıkıyor bir kaz defa bu konu için servise gittim fakat yapacak bir şey olmadığını söylediler. Ben de olayın kendi şöföolüğümden kaynaklandığını zannediyordum aracı yığıp yığıp bırakıyordum arkadan araçlar yol ister oldular. Demek ki olay sadece bende değil tüm c-max ailesinde aynı. Ancak bunun bir çözümünün olması gerekmiyor mu? Neden bu kadar güçlü bir araç 1.ve2. viteste yığılır? Acaba araç sıfır olduğu için (daha 1000 km.de) pistonlar tam olarak alışamadımı? Hani eskiden motor açma tabiri vardı ya hala bu motorlar için de geçerlimi? Eğer geçerli ise motor açılınca bu yığılmalar ortadan kalkacakmı? Bu soruları servisede sordum. Servis de görevli arkadaş evet evet diyerek kafa salladı ama inanın oda verdiği cevaba inanmıyordu. Yani beni mimikleri ile tatmin edemedi. Sizin bu konu ile ilgili bir araştırmanız varmı? Tuning dışında başka bir şey? Eğer tek çözüm tuning ise onuda yaptırmaya razıyım.....

    İlk kullandığımda daha korkak davranıyordum gaz verme konusunda.Şimdi yavaşlayıp tekrar hızlanırken biraz daha sert ve korkmadan gazı köklüyorum.Daha seri toparlıyor böylece.Benzinli gibi olmasada yavaş yavaş alışıyoruz araçla biribirimize.Bende haftaya uzun yola çıkacağım.Bence uzun yolda yaptıktan sonra bunları pek farketmiyeceğiz gibi geliyor




  • 1. ve 2. viteslerdeki yığılma var diyenler ile ilgili olarak şunları söyleyebilirim.
    Önceki aracımda dizel Fiestaydı. Diyelimki 2 viteste gidiyorsunuz yavaşladınız, yavaşladınız aniden hızlanmak istediğinizde gaza basar basmaz dizel
    araç hemen toparlamaz bir yığılma yapabilir. Bunun yerine vites küçültüp hızlandıktan sonra vitesi yükseltirseniz hiç bir problem yaşamazsınız.
    C-max ta ise benim anlayabildiğim motor devrini 1500 lerin altına düşürmeyeceksiniz. Düşük devirlerde araç yığılma yapabilirken, motor devri normal ise
    boyle bir sorun olmuyor.
    Birde şu var. Aracın km si arttıkça motor performansı daha da artıyor. Aracım şu an 7 000 km lerde ve ilk zamanlara göre aracın motor performansının arttığını hissedebiliyorum.
    Kardeşim benzinli araç kullanıyor. Geçen benim arabamı kullandı. Şehir içi ve yokuş bir yoldu. Motor devri düştükten sonra gaz verdiğinde araba yığıldı. Demekki benzinli araca alışık olanlarda boyle bir durum olabiliyor. Ama ben boyle bir durumla karşılaşmıyorum.
    Aracı yığılma yapıyor diyen arkadaşlara tavsiyem motor devrini düşürmesinler. Daha sık vites değiştirsinler, ve araçlarının açılması için biraz zaman tanısınlar.
    Fiesta c-max a göre daha ataktı. 2. viteste gaza bastığınız anda gerçekten torku hissettirirdi. C- max şimdilik o kadar hissettirmiyor.
    Ama motor performansı olsa olsa ancak bu kadar olur diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackfog3220

    quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    1 ve 2. vites sorununu yine ilk değerlendirme yazımda yazmıştım.orada da söylediğim gibi keşke dizel gibi az yakan benzinli motorlar olsa, o zaman kesinlikle dizel düşünmezdim.ama cmaximin torkuda inanılmaz o konuda da hakkını yemeyelim yokuslarda ve 3.vites ve sonrasında cok iyi gidiyor.
    Arabam arızalı olduğu dönemde corolla d4d ve focus tdci kullanmistim.cmax bariz olarak ikisindende hantal.agirliktandir diyenler olacaktır, olabilir ama fark cok fazla.özellikle focusla.
    dizellerin sorunu bu.hepsinde 1.vites ve 2.vites sorunu var.ne zamanki hibrit dizeller olur o zaman sorun ortadan kalkar.
    düzeltme:imla

    11 TEMMUZ 2012 de aracımı teslim aldım. Gerçekten o zamandan bu zamana aracımı kullanırken herşeyinden memnun kaldım fakat 1.ve 2. vites gerçekten bende çok sıkıntı yaşattı. daha önce hiç dizel araç kullanmamıştım. Aldığım zaman arabamın 115 beygir ve 270 tork olduğunu biliyor ve bu makina manyak hızlıdır diyordum kendime. Gerçekten öyle ancak 3.vites ve yukarısında. 1.vites ve 2.viteste şehiriçi veya şehir dışı farketmiyor yavaşlıyayım denemeyin araç kendini toparlayamıyor. Bu olay canımı çok sıkıyor bir kaz defa bu konu için servise gittim fakat yapacak bir şey olmadığını söylediler. Ben de olayın kendi şöföolüğümden kaynaklandığını zannediyordum aracı yığıp yığıp bırakıyordum arkadan araçlar yol ister oldular. Demek ki olay sadece bende değil tüm c-max ailesinde aynı. Ancak bunun bir çözümünün olması gerekmiyor mu? Neden bu kadar güçlü bir araç 1.ve2. viteste yığılır? Acaba araç sıfır olduğu için (daha 1000 km.de) pistonlar tam olarak alışamadımı? Hani eskiden motor açma tabiri vardı ya hala bu motorlar için de geçerlimi? Eğer geçerli ise motor açılınca bu yığılmalar ortadan kalkacakmı? Bu soruları servisede sordum. Servis de görevli arkadaş evet evet diyerek kafa salladı ama inanın oda verdiği cevaba inanmıyordu. Yani beni mimikleri ile tatmin edemedi. Sizin bu konu ile ilgili bir araştırmanız varmı? Tuning dışında başka bir şey? Eğer tek çözüm tuning ise onuda yaptırmaya razıyım.....

    Bunun çözümü ne yazıkki yok, vede sorunun cmax ilede alakası yok.sorun tamamen dizel motorla ve teknolojisi ile alakalı ve bildiğim tüm dizeller böyle.
    Ancak kullandıkça alisiliyor ve daha az rahatsız olunuyor.ayrıca devirli kullanım ve debriyaji daha dikkatli ayarlayarak kullanılırsa bir fark yaratabiliyorsunuz.
    Sizde ilk defa dizel kullanıyorsanız benim gibi alisacaksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackfog3220

    Ayrıca bu arada hafta sonu İzmire gittim geldim. Çekiş, performans, yol tutuş, sarsılmama ve fren mesafeleri mükemmel. İlk uzun yolculuğum olduğu için hepsini denemek istedim. Hepsi de başarılı idi. Fren olayı çok güzel. Aşağı yukarı 100 km.hızla giderken denemek için frene çok olmamak kaydı ile asıldım. Araç hiç sağa sola yalpalama yapmadı. Sanırım ESP den dolayı tam olarak bilmiyorum. Güvenim biraz daha arttı araca. Yakıt konusuna gelirsem; 90 ila 160 km. hızla klima devamlı açık halde aracın gösterdiği 100 km. 5.2 lt idi. Beni tatmin etti. Daha araç 1000 km. İzmire giderken sanırım 700 km de falandı. İlerleyen zamanlarda yakıtın daha da düşeceğini tahmin ediyorum. Ramazandan sonra izne ayrılacağım ve SİNOP a gideceğim. Başka yerlerede uğrayacağım. Aşağı yukarı 3000 km. yapacağım hesaplarıma göre. Bakalım ne kadar yakacak. Sonuçları sizlerle döndüğümde paylaşırım. Ama önümü görmem için deneyimleri olan arkadaşlardan fikir alabilirim. Tahmini olan var mı acaba?

    bende 3,4 kere s.arası yolculuk yaptım.ortalama 4.8 ile 5.2 arasında değişti.bence arabanın değerleri bunlar.(tabi benim kullanım karakterime göre)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecura

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emosi

    arkadaslar aracımın sol kapısından gelen gıcırtı için bugun servise gittim, Kapı fitilllerine 2 adet slikon sprey sıktılar, sesin aslında coğu azaldı ( Tunap 107 micro logic ve Tunap 104 micro logic sprey sıktılar )

    Buarada bende internette arastırıp bir kaç ürün siparisi vermsitim,bugun onlarda elime ulastı ses konusunda hassasım yarın insallah sırasıyla üçünü de denicem,

    Sprayway Kuru Slikon Sprey
    ModaCar M-Care Kauçuk ve Fitil Koruma,Gıcırtı Önleyici Süt
    Turtle Wax F21 Super Protector

    Ayrıca bugun arabamın ön tamponuında bugun 2 adet derin küçük cizik gördüm arac 1 haftalık , aldığımda yoktu ,ama carpmadığıma da eminim, zaten cukur bölgede,

    taş sekmiş mi diyorum yada boyası mı dökülmüş emin değilim...garantiye girer mi ?

    aracı sonax dısında yıkatmadım,yani öyle yüksek basınclı yıkama da yok...

    Bugun sonax ürünü pasta uyguladım, derin olduğu için işe yaramadı...

    Elimde Fix it Pro çizik giderici kalem var, daha önce denemedim, Acaba onu denesem mi,bu konuda bilgisi olan var mı arkadaslar...









    üstadım sende ses kesildimi

    Bende forumlarda önerilen Turtle Wax F21 Super Protector ve Sprayway Kuru Slikon Spreyi kullandım tek sol kapıdan geliyordu,sonrasında 4 kapıdan daha siddetli gelmeye basladı.( Özellikle Turtle waxı kessinlikle önermiyorum, bazı forumlarda öneriliyor fakat kullanım alanı torpido parlatılması, fitil değil...)
    Servise tekrar gittim, fittilleri temizleyip, çok yağlı olmayan bir sprey sıktılar Tunap 104 isimli, sesler tamamen gecmisti,bugunlerde tekrar sağ kapıdan basladı, tekrar gideceğim mi yada modacarın '' ModaCar M-Care Kauçuk ve Fitil Koruma,Gıcırtı Önleyici Süt ''
    deneyeceğim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecura

    quote:

    Orijinalden alıntı: drersin


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecura

    evet bugun dikkat ettim far kısmından yukarı dogru bi su fıskırıyo o kapakların acıldıgını hic düsünmemiştim sagolun
    yalnız bnmde sol camda gıcırtı gelmeye basladı onun icin sert bi diş fırcası alıp plastik sütü ile havalandırma yapıcam umarım uzun sureli sesi keser ne yazıkki kronik bir problem

    Benin de tekrar sol camdan tekrar ses gelmeye basladi. Wurth sprey alıp kullansam faydası olur mü acaba?

    arkadaslar olur diyo ama bilemiyorum bende daha denemedim acıkcası ben temizleme sütü aldım
    arkadasların würt spreyi alma nedenleri anladıgım kadarıyla fırcadan dolayı deformasyonu engelleme
    oraya fırca uygulayarak havalandırma yapmanız lazım sesi kesmek icin

    Havalandırma derken ? nasıl bir uygulama ayrıntıya girebilir misin ...




  • Arkadaslar bugun aracımın motoruna bir bakım dedim,

    Radyatörün arkasında kaucuk-sünger bir parca cıktı, bosta idi, Allahtan pervaneye sıkısmamıstı, bir yerden düsmüş gibi ama yerini bulamadım,

    İzindeyim,servise uzağım bu parcanın nereye ait olduğunu bile var mı...?







  • 
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.