Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (281. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.036.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali.U

    quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali.U

    quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    Bu arada şimdi fiatın broşüründe gördüm.adamlar dobloya bile start&stop koymuş bizim araçlarımızda yok.sinir oluyorum böyle saçma araç özelliklerini öngöremeyen firmalara.mutlaka her araçta olması gereken bir kaç şeyi her firma eksik bırakıyor.

    Vallahi manuel araçta start-stoptan çok çeken gördüm. Bizim türk'ler alışkındır peygamber vitesi ile gitmeye. Adam almış start stop'lu arabayı 110-120 ile giderken boşa atar ne mantıksa artık. Araba stop eder. Kullanmayı bilmeyen insanlar o kadar çok. 500 Tl fazla verip 1 hafta sonra start stop iptal ettiren çok fazla insan gördüm. Bu insanlara yaranılmaz.Birde buraları çok fazla sahte üyelik basmış.Sırf arabayı kötülemek için giren Vw taraftarlarıda var. Vw touran Türkiye'de satılmadığı için rakiplerini böyle yenmeye çalışıyorlar.

    Bu arada mesajınızı ciddiye alıcak olursamda ayrı bir cevap yazayım.Start&stop sistemi araç hareket ederken devreye girmez.Açıkçası bu bilgisizliğiniz üzerine çok insan gördüm iptal ettiren sözünüze inanasım gelmiyor.Ayrıca iptal ettirmek için bir ustaya gitmenize gerek yok.Bu sistemin bulunduğu çoğu araçta(aslında hepsi diyeceğim ama istisna olabilir) bir düğmeyle sistemi kapatabiliyorsunuz.Neticede;
    Bu yeni bir teknoloji midir?Evet.
    Faydalı mıdır?Evet.
    Araçlarımızda eksiklik midir?Evet.
    Not:Aracımdan memnunum.(eski mesajlarımdan alıntı.)

    Vallahi inanmıyorsanız cevap:Yeni Doblonun orta sayfalarını bir okuyun derim. Ben bildiğim şeyler hakkında yazarım. Ben büyük bir eksiklik hissetmedim. Ayvalıkta bir sürü binek dolmuş olarak kullanılan doblo var. Ordaki şoförlere sorabilirsiniz. İşe yarıyormu diye.İstanbul trafiğinde felan işe yaraması güzel bişey. Bazı kişiler araç stop edince ne yapıcaz klima durucak felan diyorlar. Durmuyor ama en düşük fan hızına alıyor.Ayrıca start-stop genellikle çevre zararı için yapılmış bir sistemdir. Yani 40 sn lik bir ışıkta beklerken yakıcağınız mazot araç çalışırken yakacağı mazottan küçük bir miktar fazladır. Ama amacınız çevreci olmak ise ona bişey diyemem. Start stop araç hareket halindeykende devreye giriyor.Servisede sorabilirsiniz. 2. olarak sistem düğmeyle kapatılıyor ama arabayı tekrar çalıştırdığınızda devreye giriyor. Unutma ihtimaliniz çok fazla. Yani bence siz biraz daha bilgilenin.

    dünkü uslubumdan alindiysaniz kusura bakmayın densizin birine sinirlenmistim.sizde öyle vw sever falan diyince biraz koptum.inanın istanbulda o 40 snler cok önemli.1.5 km lik yolu 20 dkda alıyorum ve dolayısıyla çoğunda duruyorum.
    Yaptığım araştırmaya göre yazdım yazdıklarımı.birebir siz biliyorsanız ok.ama arastiricam ve size sonucunu bildiricem.
    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    Aracımın EEPROM versiyonu 20,202 çıktı. (30 Mayıs 2012 satın alma tarihim)

    Bilginize...

    kadaşım bu bahsettiğiniz EEPROM versiyonu nasıl öğrenilir yardımcı olursanız sevinirim
  • Merhaba,

    Değerli "fiko_cmax" ve "aob_hatay"

    Öncelik ile sizin sahibi olduğunuz araçları beğeniyorum.

    Ancak kişisel zevklerim sebebi ile 5008 de karar kıldım.

    Manidar konuşmalarımda ve bunların doğru olmamasından felan bahsedilmiş.

    Şimdi siz söyleyin aracı aldınız ve fiyatı 10.000~15.000 değerinde düştü.

    Buna bir de ikinci el değer kaybını ekleyin.

    Neredeyse 25.000 TL lik bir kayıp sözkonusu.

    Bu tür bir durum bir kullanıcı tarafından en istenmeyen durum.

    Bu sayfalarda bunu yazmamın ise tek bir sebebi vardı o da aramızda bir FORD çalışanı var ise bu durumu ona çaktırmadan duyurmak ve yaptıkları yanlış kararın nasıl geri dönüşler doğrucağı yönünde idi.

    Ama sayenizde bu tutum yazdığım bu cevap ile deşifre oldu.

    Dediğiniz satış durgunluğu var; ancak bu 10.000 TL lik bir indirimi haklı çıkarmaz.

    Size araçlarınız ile mutlu; düşük yakıt tüketimli günler dilerim.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearless_X

    quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    quote:

    Orijinalden alıntı: fearless_X

    quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    quote:

    Orijinalden alıntı: ardarda7

    Herkese selamlar,

    Şu anda 2 aylık C-Max [dizel titanium + otomatik park] sahibiyim, çoook da memnunum.. Mercedes - bmw almadık ama diğer araçları kullandıktan sonra o ayarda konforlu bir araç gibi geliyor bana... Bu biraz da insanların beklentisine göre değişiyor sanırım...

    ....

    C-max'ten inip Polo'ya bindiğimde ise traktör kullanıyormuş gibi hissediyorum... Motor sesi desen Polo'da fazlasıyla içeride.... Amortisör desen traktör...

    5 yıl kullandığım 2006 fiestayı sadece her yıl rutin bakıma götürdüm, 1,5 yıl kullandığım 2011 Fiesta'yı bir kez yıllık bakıma götürdüm, bir kez de egzost kokusunu içeri alması sebebi ile garantiden ücretsiz servise götürdüm, aynı gün aldım... Başka da hiç arıza yaşamadım, Ford'dan memnunum..

    Ayrıca donanım da beni fazlası ile tatmin ediyor; hız sabitleyici, yokuş kalkış desteği, bluetooth, sony müzik sistemi, otomatik park, otomatik çocuk kilidi, otomatik yanan far, otomatik yağmur silecekleri... Rüzgar sesi alıyormuş, alsın ne kadar alıyor? Bir insanı ne kadar rahatsız edebilir ki dinlemeye çalışmadıkça...

    Bir kaç yıl kullandıktan sonra yine Ford alırım sanırım...

    Hepinize iyi günler....

    Saygılarımla..

    Size katılıyorum.
    Amacım burada bir markayı övmek değil. C-max ı tercih etmemin en büyük nedeni
    5 sene tdci fiesta kullanmış olupta rutin bakımlar haricinde bir kez bile beni üzmemesidir.
    ........
    .................


    Sayın Halil bey ,

    Dikkatli okumamışın sanırım şehirdışı 8-9 lt yakıyor araç. Fabrika verisi 5.4.
    Dizel ise fabrika verisi şehirdışı 4.1 tüketimide yaklaşık o seviylerde en fazla 5 oluyor şehirdışında.
    Birinde 1 lt yada 0.5 lt fark var. Diğerinde 4 lt sizin için normal mi acaba .

    .......................

    Not: Ford sitesine şikayetimde buradaki şikayetleride kaale almaları ve kendilerini bu konuda düzeltmeleri içinde şikayetimin içinde belirttim. Nedense şikayetten sonra bir anda Ford sempatizanları Ford hakkında güzeş mesajlar yağdırmış. Kimseyi suçlamıyorum ama bu rastlantı mıdır sizce ?? Bu arada Cmax aracımı satıp tekrar Cmax alan biri olarak bunları yazıyorum. İnanmayan arkadaşlara tüm bilgilerimi verebilirim.( araçlarımın plaka no v.s)


    SAYIN fearless_X
    Yorumlarımı ben size cevaben yazmamıştım. Son sayfalarda kullandığımız araçları kötüleyen mesajların çoğalması üzerine bunları yazdım.
    Tabiki herkes para verip alıyor ve aracını istediği gibi kullanmak iyi kötü yorumlarını yapmak herkesin en doğal hakkıdır.
    Benim dikkat çekmek istediğim nokta araçlarımızın hep kötü yönlerini konuşmayalımda iyi yönlerini de konuşalım demekti.
    Şahsen ben ne var ne yok diye bu sayfaya girdiğimde hep olumsuz yazılar görmek moralimi bozuyor. Yepyeni araca bindiğim zaman orasından ses
    burasından tıkırtı, eksik,kusur vs arıyorum.
    Bazende ard arda öyle mesajlar yazılıyorki. Ford sorunlu bir marka, C-max ta Fordun en sorunlu modeli gibi.
    Ben sizin Fordu şikayetinizde bu siteyi referans gösterdiğinizi ne bileyim? Ford hakkında güzel mesajlar yazmam tamamen bir rastlantıdır. Benim Ford ile
    hiç bir maddi bağım yok. Ben sade bir devlet memuruyum.
    Ford markasına sempatin varmı derseniz. Evet sempati duyuyorum. Çünkü 3 yaşında alıp 5 senede benim kullandığım tdci fiesta beni bir sefer bile üzmedi. Fiestadan memnun kalmış olmam yine Ford seçmemde en büyük etkendir.


    Ne diyeyim sizde haklısınız o kadar anlattığım ben de haklıyım. Ve Fordun bu tutumuna çok sinirliyim. Daha öncede tavan perdesi sorunu yaşamıştım birçok kişiye garantiden değiştirilirken defalarca servise gitmelerim sonucunda 3 ay uğraştım zar zor halletttik. Ama olan bize oldu. Şimdi de bu durumu kanuni yollardan çözemezsem( sonuna kadar da gideceğim) arabayı üçe beşe satacağım .En azından sinir olmamış olurum. Dizelini alacaktım çünkü daha önceki dizel cmax'imden gayet memnundum( uzun yolda düz yolda ortalama 3.9 bile gördüm ve gerçek değerdi) kasa değişik daha güzel az yakıyorda dedik yeni kasa benzinli aldık sonra başımıza bir sürü iş geldi.

    Sn. fearless_X

    Ben de sn halil altın gibi memnun olduğum ve beni fazlası ile tatmin eden, uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm bir araç ile ilgili birçok olumsuz yorum okuyunca kendi memnuniyetimi yazma gereği hissettim.. Ford'la organik bir bağım yok, savunmuyorum da ama memnunum, birçok olumsuz yorum var, aracı araştıran birisi burayı incelediğinde benim görüşlerimi de bilsin istedim...

    Sn. Dizel C-max kullanıcıları;

    Tabi bu arada ben de yakıt tüketimimin bazı arkadaşlara göre yüksek olduğunu görüyorum (ş.dışı 5,9-6,0 Lt/100 km, ş.içi-istanbul 7,2 lt/100 km), genelde ben de eşim de sakin kullanırız sorun bizde mi yoksa araçta mı araştırıyorum.. Full'den yakıt alıyordum Opet'e döndüm biraz sarfiyat düştü gibi, siz ne öneriyorsunuz?

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardarda7 -- 23 Haziran 2012; 13:42:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çeyiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyakut

    Aracımın EEPROM versiyonu 20,202 çıktı. (30 Mayıs 2012 satın alma tarihim)

    Bilginize...

    kadaşım bu bahsettiğiniz EEPROM versiyonu nasıl öğrenilir yardımcı olursanız sevinirim



    Motorunuz kapali iken direksiyon uzerinde sol kontrol tuslarindaki "ok" tusuna basili tutarak start dugmesine basin. Start dugmesine basmayi birakin, ama ok dugmesine basili tutmaya devam edin. Yol bilgisayarinda TEST yazisini goreceksiniz. Menu tuslari ile assagi dogru gidin. EEPROM versiyonunuzu bu sekilde ogrenebilirsiniz. Versiyonunuz eski ise guncellestirme yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba,

    Değerli "fiko_cmax" ve "aob_hatay"

    Öncelik ile sizin sahibi olduğunuz araçları beğeniyorum.

    Ancak kişisel zevklerim sebebi ile 5008 de karar kıldım.

    Manidar konuşmalarımda ve bunların doğru olmamasından felan bahsedilmiş.

    Şimdi siz söyleyin aracı aldınız ve fiyatı 10.000~15.000 değerinde düştü.

    Buna bir de ikinci el değer kaybını ekleyin.

    Neredeyse 25.000 TL lik bir kayıp sözkonusu.

    Bu tür bir durum bir kullanıcı tarafından en istenmeyen durum.

    Bu sayfalarda bunu yazmamın ise tek bir sebebi vardı o da aramızda bir FORD çalışanı var ise bu durumu ona çaktırmadan duyurmak ve yaptıkları yanlış kararın nasıl geri dönüşler doğrucağı yönünde idi.

    Ama sayenizde bu tutum yazdığım bu cevap ile deşifre oldu.

    Dediğiniz satış durgunluğu var; ancak bu 10.000 TL lik bir indirimi haklı çıkarmaz.

    Size araçlarınız ile mutlu; düşük yakıt tüketimli günler dilerim.

    İyi forumlar...



    azizim ben sizin bu hesplarınızı anlayamıyorum

    bu 2.el değerr kaybı dediğiniz olumsuz fakat kaçınılmaz durum her araç için hatta daha az satan marka ve modeller için daha büyük oranda geçerli

    bu durum ne sadece ford için ne sadece c-max için geçerli bir durum

    alır almaz 10.000 15.000 kayıp demişsiniz de neye dayanarak dediniz anlamadım
    ben alır almaz araç henüz 5000 km görmeden max. 6-7 bin zararla satabiliyorum.bir önceki ford fusion arcım içinde aynı durum geçerliydi.onlar sıfırının 6.000 tl altında almak istediler ben 1.500 tl zararla sattım kullanıcıya.

    alır almaz 10.000-15.000 tl değer kaybı tahminizi çok abartılı
    2.el değer kaybını artı 10.000 tl hesap etmişsiniz bunu anlamak mümkün değil siz bu hesapları objektif yaptığınıza emin misiniz acaba?

    ben sahibinden.com sitesinde yaptğım araştırma sonucu 55.000 tl nin altında dizel bir c-max neredeyse yok.hemen hemen 10.000 km altında pek yok

    sizin 25.000 tl kayıp var dediğiniz hesap gerçek hayatta 10.000-15.000 tl kadar kayıp olarak hesaplanıyor

    ve bu durum sıfır alınan "her araç" (belki vw hariç) için geçerli
    siz kendi aracınız içinde bir araştırma yapın isterseniz

    Olayın Ford çalışanlarına yapılan indirimi söylüyorsanız ona hiçbirimiz hiçbir şey yapamayız.Adamlar kendi çalışanlarına "indirim" yapıyor sonuçta
    bunda yanlış karar ve sonuçlar bağlantısını kuramadım

    ben araçlarımızın hatta ülkemizde hiçbirşeyin hakettiği veya "ederi" kadar fiyata satıldığını düşünmüyorum
    eklenen fazladan vergilerle 45.000 tl eden bir araba için 55-60 bin ödüyoruz resmen ama bunun içinde yapacak birşey yok.var diyenler açıklasınlar beraber hareket edelim

    sizin c-max için 25.000 tl kayıbı nasıl hesap ettiğinizi ve hangi net verilere göre hesap ettiğinizi cidden merak ettim
    bu arada sınıfında en yakın rakibii neredeyse 3 e katlayacak satışı olan bir modelden bahsediyoruz

    şu ana kadar olumsuz yorumlar ecoboost motor için geliyor genelde.klasik benzinli bir motor kadar yakıyor neden biz dizelinin 2-3 bin altına bildiimiz benzinli gibi tüketen araç aldık şeklinde haklı selzenişler var.

    dizel için ben kendi gördüğüme yaşadığıma inanırım.benim araç ekstra hiçbir teknik kullanmadan bildiğiniz uzun yola çıkarken sıfırlama ve 100 km hıza sabitleme yöntemiyle ölçtüğümde 4.7 lt/100 km tüketiyor.bu rampalı yolu çok olmayan yoldaki değer.rampası bol olan yolda ise 5 lt/100 km değer elde ediyorum

    klima tamamen açıkken aynı rampalı yolda çekişte hiç düşüş yaşamadan 5.2 lt tükettiğini gördüm (hız yine 100 km sabit)




  • 2.el değer kaybını düşünen sıfır araba almaz zaten.
    Ayrıca şunu söylemek istiyorum bu tikirti ve sesler bizim arabamizda gelmiyor inşallah boylede devam eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Cmax in, Trend ( 125 lik , benzinli) olanını kullanmaya başlayan arkadaşlar görüşlerini yazabilirse çok memnun olurum.
    Selamlar.
    Kazasız günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aob_hatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba,

    Değerli "fiko_cmax" ve "aob_hatay"

    Öncelik ile sizin sahibi olduğunuz araçları beğeniyorum.

    Ancak kişisel zevklerim sebebi ile 5008 de karar kıldım.

    Manidar konuşmalarımda ve bunların doğru olmamasından felan bahsedilmiş.

    Şimdi siz söyleyin aracı aldınız ve fiyatı 10.000~15.000 değerinde düştü.

    Buna bir de ikinci el değer kaybını ekleyin.

    Neredeyse 25.000 TL lik bir kayıp sözkonusu.

    Bu tür bir durum bir kullanıcı tarafından en istenmeyen durum.

    Bu sayfalarda bunu yazmamın ise tek bir sebebi vardı o da aramızda bir FORD çalışanı var ise bu durumu ona çaktırmadan duyurmak ve yaptıkları yanlış kararın nasıl geri dönüşler doğrucağı yönünde idi.

    Ama sayenizde bu tutum yazdığım bu cevap ile deşifre oldu.

    Dediğiniz satış durgunluğu var; ancak bu 10.000 TL lik bir indirimi haklı çıkarmaz.

    Size araçlarınız ile mutlu; düşük yakıt tüketimli günler dilerim.

    İyi forumlar...



    azizim ben sizin bu hesplarınızı anlayamıyorum

    bu 2.el değerr kaybı dediğiniz olumsuz fakat kaçınılmaz durum her araç için hatta daha az satan marka ve modeller için daha büyük oranda geçerli

    bu durum ne sadece ford için ne sadece c-max için geçerli bir durum

    alır almaz 10.000 15.000 kayıp demişsiniz de neye dayanarak dediniz anlamadım
    ben alır almaz araç henüz 5000 km görmeden max. 6-7 bin zararla satabiliyorum.bir önceki ford fusion arcım içinde aynı durum geçerliydi.onlar sıfırının 6.000 tl altında almak istediler ben 1.500 tl zararla sattım kullanıcıya.

    alır almaz 10.000-15.000 tl değer kaybı tahminizi çok abartılı
    2.el değer kaybını artı 10.000 tl hesap etmişsiniz bunu anlamak mümkün değil siz bu hesapları objektif yaptığınıza emin misiniz acaba?

    ben sahibinden.com sitesinde yaptğım araştırma sonucu 55.000 tl nin altında dizel bir c-max neredeyse yok.hemen hemen 10.000 km altında pek yok

    sizin 25.000 tl kayıp var dediğiniz hesap gerçek hayatta 10.000-15.000 tl kadar kayıp olarak hesaplanıyor

    ve bu durum sıfır alınan "her araç" (belki vw hariç) için geçerli
    siz kendi aracınız içinde bir araştırma yapın isterseniz

    Olayın Ford çalışanlarına yapılan indirimi söylüyorsanız ona hiçbirimiz hiçbir şey yapamayız.Adamlar kendi çalışanlarına "indirim" yapıyor sonuçta
    bunda yanlış karar ve sonuçlar bağlantısını kuramadım

    ben araçlarımızın hatta ülkemizde hiçbirşeyin hakettiği veya "ederi" kadar fiyata satıldığını düşünmüyorum
    eklenen fazladan vergilerle 45.000 tl eden bir araba için 55-60 bin ödüyoruz resmen ama bunun içinde yapacak birşey yok.var diyenler açıklasınlar beraber hareket edelim

    sizin c-max için 25.000 tl kayıbı nasıl hesap ettiğinizi ve hangi net verilere göre hesap ettiğinizi cidden merak ettim
    bu arada sınıfında en yakın rakibii neredeyse 3 e katlayacak satışı olan bir modelden bahsediyoruz

    şu ana kadar olumsuz yorumlar ecoboost motor için geliyor genelde.klasik benzinli bir motor kadar yakıyor neden biz dizelinin 2-3 bin altına bildiimiz benzinli gibi tüketen araç aldık şeklinde haklı selzenişler var.

    dizel için ben kendi gördüğüme yaşadığıma inanırım.benim araç ekstra hiçbir teknik kullanmadan bildiğiniz uzun yola çıkarken sıfırlama ve 100 km hıza sabitleme yöntemiyle ölçtüğümde 4.7 lt/100 km tüketiyor.bu rampalı yolu çok olmayan yoldaki değer.rampası bol olan yolda ise 5 lt/100 km değer elde ediyorum

    klima tamamen açıkken aynı rampalı yolda çekişte hiç düşüş yaşamadan 5.2 lt tükettiğini gördüm (hız yine 100 km sabit)



    görüşlerinize aynen katılıyorum.
    +1.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni cmax dizel tit x paket oto park falan hersey dahil 60500 fiyat aldık nasıl sizce ?? Arabada sadece kor nokta uyarı sistemi yok , renk icinde 4,5 farklı renk varmış ellerinde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımda vites geçişlerinde özellikle ilk 3 viteste şanzumandan ses geliyor. servise götürdüm
    servisteki arkadaş bu sesin normal olduğunu bunun vites dişli yapısından kaynaklandığını hatta ve hatta yeni focuslarda da aynı olduğunu söyledi.
    Acaba aranızda bu sesi duyanınız varmı servisteki arkadaş doğru söylüyorsa herkesin bu sesi duyuyor olması gerekiyor.


    İlginiz için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba,

    Değerli "fiko_cmax" ve "aob_hatay"

    Öncelik ile sizin sahibi olduğunuz araçları beğeniyorum.

    Ancak kişisel zevklerim sebebi ile 5008 de karar kıldım.

    Manidar konuşmalarımda ve bunların doğru olmamasından felan bahsedilmiş.

    Şimdi siz söyleyin aracı aldınız ve fiyatı 10.000~15.000 değerinde düştü.

    Buna bir de ikinci el değer kaybını ekleyin.

    Neredeyse 25.000 TL lik bir kayıp sözkonusu.

    Bu tür bir durum bir kullanıcı tarafından en istenmeyen durum.

    Bu sayfalarda bunu yazmamın ise tek bir sebebi vardı o da aramızda bir FORD çalışanı var ise bu durumu ona çaktırmadan duyurmak ve yaptıkları yanlış kararın nasıl geri dönüşler doğrucağı yönünde idi.

    Ama sayenizde bu tutum yazdığım bu cevap ile deşifre oldu.

    Dediğiniz satış durgunluğu var; ancak bu 10.000 TL lik bir indirimi haklı çıkarmaz.

    Size araçlarınız ile mutlu; düşük yakıt tüketimli günler dilerim.

    İyi forumlar...



    5008 de karar kılmanıza ve kişisel zevklerinize saygı duyuyorum ama. Bizim sıfır aldığımız c-max ta yaklaşık 25 000 TL lik bir kayıp olduğunu
    nasıl tespit ettiğinizi anlayamadım. Hayır atarken bile biraz destekli atmak lazım değilmi?
    Bu forumdaki kişilerin genelinin bu konulara yabancı olmadığını bilerek yorum yapmanız daha doğru olur.
    Ben aracımı 2011 yılı sonun da aldım. Yaklaşık bir sene önceki satış fiyatlarını da biliyorum. Şu andaki satış fiyatlarından da az çok haberim var.
    Aramızda olabilecek Ford (Koç) çalışanı ile Peugeot veya x marka çalışanının genelinin amacı daha fazla kar ve daha fazla satıştır.
    Bizleri Peugeot çalışanı daha çok düşünüyorda Ford çalışanı daha mı az düşünüyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba,

    Değerli "fiko_cmax" ve "aob_hatay"

    Öncelik ile sizin sahibi olduğunuz araçları beğeniyorum.

    Ancak kişisel zevklerim sebebi ile 5008 de karar kıldım.

    Manidar konuşmalarımda ve bunların doğru olmamasından felan bahsedilmiş.

    Şimdi siz söyleyin aracı aldınız ve fiyatı 10.000~15.000 değerinde düştü.

    Buna bir de ikinci el değer kaybını ekleyin.

    Neredeyse 25.000 TL lik bir kayıp sözkonusu.

    Bu tür bir durum bir kullanıcı tarafından en istenmeyen durum.

    Bu sayfalarda bunu yazmamın ise tek bir sebebi vardı o da aramızda bir FORD çalışanı var ise bu durumu ona çaktırmadan duyurmak ve yaptıkları yanlış kararın nasıl geri dönüşler doğrucağı yönünde idi.

    Ama sayenizde bu tutum yazdığım bu cevap ile deşifre oldu.

    Dediğiniz satış durgunluğu var; ancak bu 10.000 TL lik bir indirimi haklı çıkarmaz.

    Size araçlarınız ile mutlu; düşük yakıt tüketimli günler dilerim.

    İyi forumlar...



    5008 de karar kılmanıza ve kişisel zevklerinize saygı duyuyorum ama. Bizim sıfır aldığımız c-max ta yaklaşık 25 000 TL lik bir kayıp olduğunu
    nasıl tespit ettiğinizi anlayamadım. Hayır atarken bile biraz destekli atmak lazım değilmi?
    Bu forumdaki kişilerin genelinin bu konulara yabancı olmadığını bilerek yorum yapmanız daha doğru olur.
    Ben aracımı 2011 yılı sonun da aldım. Yaklaşık bir sene önceki satış fiyatlarını da biliyorum. Şu andaki satış fiyatlarından da az çok haberim var.
    Aramızda olabilecek Ford (Koç) çalışanı ile Peugeot veya x marka çalışanının genelinin amacı daha fazla kar ve daha fazla satıştır.
    Bizleri Peugeot çalışanı daha çok düşünüyorda Ford çalışanı daha mı az düşünüyor?

    Arkadaşım servis galiba sizi başından savmak için öyle demiş ben nisandan beri kullanıyorum öyle bi sorunla karşılaşmadım. Yine araştırmanı tavsiye edrim




  • Ardarda 7 Arkadaş, Kullanım için önerim olacak, hiç olmasza deneyin, sonucu tartışalım, bizim araçların tork eğrisine bakarsanız ideal devrin 1500-2500 dev/dak olduğunu görürsünüz. Yol durumuna da bağlı olarak aracı mümkün olduğunca 1500 devirde kullanmayı deneyin. Vites büyütümünde ise 2500 dev. i kullanın.Yakıtın düştüğünü göreceksiniz. 2500 dev. üstünde araç performans göstermekle beraber yakıt sarfiyatı artıyor. Yakıt için önerimi ayrıca yazdım. Kişisel önerim 1 Petrol ofisi 2- Total ancak sonuç görmek için enaz 2 depo kullanın ve şimdiki yakıtınız ile karşılaştırın. Sonucu tartışalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exper26 -- 23 Haziran 2012; 22:38:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puma75

    Arkadaşlar aracımda vites geçişlerinde özellikle ilk 3 viteste şanzumandan ses geliyor. servise götürdüm
    servisteki arkadaş bu sesin normal olduğunu bunun vites dişli yapısından kaynaklandığını hatta ve hatta yeni focuslarda da aynı olduğunu söyledi.
    Acaba aranızda bu sesi duyanınız varmı servisteki arkadaş doğru söylüyorsa herkesin bu sesi duyuyor olması gerekiyor.


    İlginiz için teşekkürler








    ben vites gecislerinden cok memnunum herhangi bir ses duymuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb


    quote:

    Orijinalden alıntı: puma75

    Arkadaşlar aracımda vites geçişlerinde özellikle ilk 3 viteste şanzumandan ses geliyor. servise götürdüm
    servisteki arkadaş bu sesin normal olduğunu bunun vites dişli yapısından kaynaklandığını hatta ve hatta yeni focuslarda da aynı olduğunu söyledi.
    Acaba aranızda bu sesi duyanınız varmı servisteki arkadaş doğru söylüyorsa herkesin bu sesi duyuyor olması gerekiyor.


    İlginiz için teşekkürler








    ben vites gecislerinden cok memnunum herhangi bir ses duymuyorum.

    ilginiz için teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascalnouma39

    arkadaşlar yeni c-max sizce ne zaman makyajlanır sahibinden.com un aracı karşılaştır sekmesinde ilk ve son üretim 2010-2013 diyor 2014 ocakta falan makyajlı mı gelecek yani

    arac model ömürlerinin ortalama 6 yada 7 yıl oldugunu varsayarsak 4.yılının başında makyajlanir bence.oda 2014 yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ank64

    Arkadaşlar Ford Güvence yaptıran var mı?
    Ben dün 3 yıl / 100,000 Kilometreye ilave olarak 2 yıl daha güvence yaptırdım.
    2011 Kum gri Benzinli C MAX ım var.
    İlave olarak 613 TL ödedim. Başka güvence yaptıran arkadaş varda bilgi verebilirse sevinirim.
    Ayrıca aracımı Mart 2011 de almama rağmen henüz 15,000 KM. olmadı Daha 11,000 Kilometre, Bakımı 15,000 e kadar beklesem bir sorun olur mu?

    Ben ek garantinin arac yeni alındığında yada cok kısa süre içerisinde yapılabildiğini sanıyordum.
    Ben aracimi aldığımda +1 yıl satın almıştım.Tam hatırlamıyorum ama galiba ek garantide oluşabilecek masrafın %70 ini ford %30 unu araç sahibi karşılıyordu.Bilenler yanlisim varsa duzeltsin.
    Bu arada bana +1 yıl onermislerdi +2 yıl olduğunu bilseydim onu alırdım.Ayrıca bakım konusunda 15000 i bekleyebilirmiyiz yoksa 1 yılda servise gitmelimiyiz bilen birisi bilgilendirirse iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 24 Haziran 2012; 4:13:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bakim konusu şöyle;
    1 yil dolmadan 15000 km dolduysa bakima gidiyosunuz
    Yada;
    1 yil icinde 15000 km yapmadiysaniz ama 1 yil doldugu icin yine gidiyosunuz.
    yani ya 15000 km yada 1 yil... Hangisi once dolarsa her halukarda gitmeniz gerekiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearless_X

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Selamlar, işler icabı foruma çok yazamasam da takip ediyorum. okuduklarımdan anladığım kadarıyla bazı arkadaşlar cmaxten şikayetçi. sanırım ecoboost kullanan arkadaşlar da şikayet daha çok. Sayın YarenYaşar' ın söylediklerine katılıyorum. 1500 kg lık bir araç kullanıp da bunun az yakmasını beklemek sanırım yanlış olur. fabrika verileri hiç bir araçta tutmaz. kullanım şartları en büyük etken. 1500 kg lık araçta 180 beygirlik güç üretmek için enerjiye ve dolayısıyla yakıta ihtiyaç vardır.
    ikinci olarak Sayın melodram fiyatların anormal düştüğünü söylemiş bunun da düşünülmesi gerektiğini, sanki cmaxlerde sorun olabileceğini üstü kapalı vurgulamış. bu aylarda fiyatı düşmeyen veya kampanya yapmayan firma varmıdır sanki. çünkü yakında 2013 modeller piyasaya çıkacak ve ellerindeki 2012 leri bir şekilde firmalar eritmek zorunda. tatile de girildiği için az kârla çok araç satmak daha kârlıdır. sonuçta ticaret bu.
    Son olarak aracımı alalı tam 1 yıl oldu. 1 hafta önce yıllık bakımını yaptırdım. bu güne kadar iki defa servise gittim. birincisi kışın uzun rampa inerken hararet göstergesi anormal düşüyordu, termostat değişti. ikincisi kapı fitilleri gıcırdıyordu sıvı silikon sıktılar geçti. aslında daha önceki marea aracımda da bu sorun vardı kendim arasıra silikon sıktığımda kayboluyordu. yakıt konusu ise tamamen kullanımla ilgili. çok yaktığı söyleniyordu. antakya - iskenderun arası 0 layıp yola çıktım. 4.4 lt gösterdi. ama bazen şehir içinde trafiğe bir yakalanıyorsunuz 3. vitesi bile göremeden eve geliyorsunuz. o zaman 8 i de gördüm 9 u da.
    ben de herkes gibi çok araştırdım bu sınıfın aracını, verso, picasso, 3008, 5008, scenic. hatta suv ların ix35, qashqai vs... ama bineceğim araç bu dedim. aile olarak da çok memnunuz.
    bir not, araçları kötülemek gibi bir niyetim yok aslında ama sorunun sadece cmaxlerde olduğunu düşünen arkadaşlar için söylüyorum. arkadaşımda jetta var, 1 yılda yaklaşık 18 defa servise gitti klima kompresörü bile değişti. almanyaya bile yazdı. bu jettanın kötü araç olduğu anlamına gelmez bence. araçlar da artık fabrikalarda seri olarak üretildiği için arızalar da şansa kalabiliyor. yüzde yüz kusursuz araç ancak el yapımı Bentley ve Messerati gibi araçlardır bence.
    Saygılarımla...

    Sayın Fiko_max,

    1500 kg araç 180 bg güç üretiyor düşük tüketim beklemeyin diyorsunuz da. Yolda benim ralli yaptığım yok . Fabrika versi 5.4 iken, ben çok dikkatli kullanıyorum 5.7 -6 değerini yol bilgisayarında görüyorum.
    Ama gerçek tüketimi 8 lt . Benim kızdığım nokta budur. Ford 1500 kg ve 180 bg olan aracın neden fabrika verisini 5.4 vermiş. Diğer yandan yol bilgisayarı 5.7 gösterirken bir araç nede n7.6-8 lt yakar.
    FORD tecbülerime dayanarak söylüyorum ki tüketiciyi kandırıyor, dolandırıyor. Aksini iddia eden varsa FORD yetkilileri ya da FORD savucunuları iletişime benimle geçebilirler.
    Ecoboost aracı olanlar varsa gelin noter aracılığıyla
    FORD'un bu yaptığı usulsüzlğü resmileştirelim ve dava açalım. Şikayetim üzerine Ford hattından bana geri dönüldü araçlar hakkında bilgisi olmayan bir yetkili beni aradı ben detaylı olarak şikayetimde yazdığım halde sorununun
    (ecoboost yol bilgisayarları ile az tüketim gösteriyormuş gibi olduğunu gerçek tüketimin daha yüksek olduğunu) adam beni konuşturmamak için papağan gibi yok fabrika verisi 40km bilmem v.s anlatıyor. Benim fabrika verisi ile sorunum yok ben yok bilgisayarındna görünen değer ile tüketim değerinin 2 lt fark olduğunu söylüyorum. Ve çevremdeki birçok kişide de aynı durum mevcut.
    Fakat toplum olarak hiçbirşeyin arkasını aramayan bilgisiz bir toplum olduğumuz için buna dikkat eden de yoktur. Ağır araç 180 bg deyip arkasını aramayız, işin içinden çıkarız. 100 km gösterdiğinden 2 lt fazla yakmak nedir.
    10.000 km'de 200 lt fazla yakıt yapar, ben o kadar zengin değilim. Ben bu aracı az yakıyor ve performanslı diye aldım. Aracı kullanıncada aaa ne güzel dedim 5.7 yakıyor, ilk başta yakıttan diye düşündüm defalarca depoyu fulletip tekrar aynı şartlarda uzun ve düz yolda denedim. Yol bilgisayarı 5.6- 6.1 arası gösterirken gerçek tüketim 7.6-8.5 gibi değerlerde çıktı.
    FORD tarafından 10.000 kmde 200lt dolandırılıyorum. Bir de beni servise yönlendirdiler yol testi yapcaklarmış 30 dk arabayı kullanacaklarmış. 100km'de 2-2.5 lt benzinimi yedikleri gibi birde 30 dk aracımı kullanıp benznimi harcayacaklar.
    Alırsın FORD olursun, ZORRRRRT. FORD 'a . Kendime de eski dizel 2009 cmax'imi satıp Ford 'un tüketim değerlerine inanıp bu aracı aldığım için


    Sayın ferless_X, daha önceki yazınızı okuduğumda aracın fazla yaktğından şikayet ettiğini düşünmüştüm. şikayetinizin sbebini anlayınca size hak veriyorum. eğer fazla yakan bir aracı az yakmış gibi göstermek için yol bilgisayarı kasıtlı olarak düşük göstermeye ayarlanıyorsa bence bu aldatmaya girer. bunu anlamanı yolu vardır bence. ecoboost kullanan tüm arkadaşlar klasik olan yöntemi deneyebilir. depo doldurulduktan 300 veya 400 km sonra tekrar doldurarak 100 km de ne kadar yaktığını not edip yol bilgisayarıyla karşılaştırılabilir. eğer tüm araçlarda, gerçek yakıtla yol bilgisayarı arasında çok fark varsa tümden şikayet edilebilir. tabii ki diğerleri normal ve sizin aracınız bu şekildeyse sorunu sizin araçta çözmeleri gerekir diye düşünüyorum.
    saygılarımla...
    Bir not: sloganınıza katılmadığımı belirtmek isterim, ben aracımdan memnunum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fiko_cmax -- 24 Haziran 2012; 9:11:15 >




  • 
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.