< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ (313. sayfa)
-
-
Arkadaşlar Merhaba x1 20i s drive mild hybrid alarak aranıza katıldım daha evvel 318i kullanmaktaydım, bugün ilk kez kullanma şansım oldu çağ atlamış gibi oldum. Android telefon kullanıyorum digital key tanıtımını bir türlü beceremedim cihazınız desteklenmemektedir diyor. Samsung Fold 6 kullanmaktayım. Eşimde iphone var bir sıkıntı cıkarmadan tanıyor. Android de bu sorunu çözebilen varmı acaba.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jrbuji -- 27 Kasım 2024; 20:53:54 > -
3 serisinden sonra konfor olarak nasıl bir değişiklik oldu. Amortisörler engebeleri sönümleme vs
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3 deki yere yapışma hissi bir başka tabi, yuksek araç önden çekiş özellikle keskin dönüşlerde ilk baska tuhaf geliyor ancak performsı kesinle daha iyi gürültü seviyesi daha az tepkileri çok iyi ve daha fazla güven veriyor.
-
Fren çağırması ile ilgili servise gittim 1 saat sonra aracı teslim ettiler. Ama belirsiz bir durum var tekrar mesaj gele bilir dediler. O zaman servo değişim olabilir olmaya bilr. Yani anlayacağınız ekran hata vermediği sürece bir şey yapmıyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam selamlar, ben de birkaç gün önce Msport sdrive20i aldım. Aracın genel karakteristiği ve mini tank yapısından oldukça memnunum.
Şu anda rodaj sürecinde olduğum için dikkat ediyorum. Aklıma takılan bazı şeyler var. bunları cevaplarsanız sevinirim.
Otopark sinanın 1 serisi aynı üniteye sahip motolarla 7.vites 2000 devirde 120ile giderken, ben test ettiğimde ancak 7.vites 2000 devirde 105 yapabiliyorum. Sizde de durum aynı mı ?
Aynalar ısıtmalı mı bunu da bulamadım hiçbir yerde. soğuk memlekette yaşadığım için benim için önemli bir özellik.
Motor yağ sıcaklığını hiçbir ekranda göremedim.
Ayrıca maalesef 2024'de donanım olarak en pahalısını alsakta acc ve drive asist pro versiyonu olmuyor, bazen 2024'ü satıp 2. el 2023 model alsam mı diye düşünüyorum.
kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
-
Merhabalar hocam. Aracınız hayırlı olsun.
Sinan Koç’un testinde aynı şeye dikkat etmiştim. Sanırım şanzıman oranları farkından kaynaklanıyor bu durum. Benim aracım da 105 civarında bir hız yapıyor 2000devirde. X1 hem ağır hem de daha büyük bir araç olduğu için böyle ayarlanmıştır diye düşünüyorum.
Yağ sıcaklığı için idrive 8de aracı sport moduna alıp içeriklerden “adaptif içeriği” seçmeniz gerekiyor. Orada yağ sıcaklığı, turbo basıncı, anlık güç ve torku izleyebiliyorsunuz. Muhtemelen yeni işletim sisteminde de aynıdır.
Geçenlerde aracımı alırken yardımcı olan ST ile görüştüm. O da araçların eskiye donanım eksikleriyle geldiğini ve tam donanımlı bir araba getirmenin çok zor olduğunu söyledi. Açıkçası borusanın bu tutumu oldukça yanlış. Ben aracımı özelliklerini beğendiğim için aldım. Olmazsa olmazım adaptif cruise control idi. Şimdi neredeyse hiçbirinde yok. Yeni araçların tek artısı connected drive desteklemesi. O da elektrikli ix1 almadığınız sürece (uzaktan çalıştırma olmadığı için) çok faydalı değil.
Aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerim. Selamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam,
sdrive 20i' uzakdoğu ülkelerinde 2.00 motor ile geliyor, avrupa otoban videolarını çok takip ettim ancak devir/hız oranını hiçbir video içeriğinde bulamadığım için size alıntı yaptım. Dediğiniz gibi kasa oranıyla ilgilidir, daha önce c4x kullanıyordum, 8ileri vitesli bir şanzımandı. 1.2motor 130hp ile 8.viteste 128-130 yapıyordu ancak genellikle çok hafif bir rampa bile olsa 8. vitesi tercih etmiyordu. Açıkcası en azından bir 2000devirde 120 beklerdim. Hibrit ilk defa kullandığım için şarj olmadığını vs. düşünmüştüm.
live cockpit pro, head-up ve donanım paketi profesyonel ile birlikte satın aldım.
1.5-2.0m bandındaki Toyota, Nissan ve fordta bile acc varken, 3.4m'a aldığımız borusan yanlış konfigürasyon seçimi mağduru olmak biraz içerletti.
Connected drive'da 3. parti uygulamalarına ileride izin verirse belki yukarıda zikrettiğimiz opsiyonlar umarım donanım destekliyorsa para karşılığı aktive edebiliriz. Yabancı forumlarda takip ettiğim için bazı kullanıcılar 2000dolara sınırsız drive assist pro satın alımı yapabiliyorlardı.
3 serisinde güzel bir paket vardı, ancak 3 serisi artık yüzünü eskitti ve kullanıcı profili açısından yaşıma ve anlayışıma hitap etmiyor.
Size de kazasız ve güzel günlerde kulanmanızı dilerim. Esenlikle kalın.
-
-
Merhaba,
bmw.de’de x1 konfigüre ederken inovasyon paketi seçtiğimizde Drive Assistt plus’a hazırlık diye bir opsiyon var. Şahsen kendi aracımda inovasyon paketi içeriğindeki bütün fiziksel donanımlar mevcut.
Drive Assistt plus’a da razı oluruz bence. Pro ile aralarında çok majör farklar yok diye biliyorum.
call serviste 3. Parti uygulamalara izin çalışması sürdüğünü, 2025 yıl sonuna doğru tamamlanacağını bilgisini verdiler.
beklemedeyiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sipariş özetinde görünüyor mu yoksa Vın sorgulamada mı geçiyor ? Görüntü paylaşırsanız nasıl geçiyor detayı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubica007 -- 8 Aralık 2024; 15:49:22 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba hocam, şimdi check ettim. inovasyon paket içeriği değişmiş. drive assist plus' preparatın olan ivonasyon paket içeriğine direkt sürüş asistanı plus'ı eklemişler. bundan bu Arada çok eminim.
Ayrıca siz söyleyince aracıma baktım, 2 adet kamera mevcut. yukaridaki şemadaki gibi tek kamera mevcut değil.
Vin kodu sorgulayınca da açılmamış özelliklerin çıkmayacağını düşünüyorum. Bence sürüş asistanı Plus eklenebilir ancak direksiyondaki ışıklar 2024 modellerinde mevcut değil. ne olacağını tam bilemiyorum.
-
teşekkürler, ben acc razıyım :))
-
Rica ederim, :)
biraz araştırdım, acc belirli donanımlarla yurtdışında aktive ediliyor. mmperformance/ankarayı aradım. Drive asist Plus/pro donanım tedarik ve montaj hizmeti vermiyorlarmış.
Bugün araca baktım, aracın sağ kaputunda bayağı bir boşluk var. ayarı çok kötü ve bariz fark edilemiyor. Ben de aracı teslim alırken gerekli kontrolleri yapmamakla büyük hata yaptım. marka algısından mütevellit. Aracın servis kaydını incelediğimde; böyle birşeylerle karşılaştım. ne olduğunu anlamadım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: PhooenixHocam,
sdrive 20i' uzakdoğu ülkelerinde 2.00 motor ile geliyor, avrupa otoban videolarını çok takip ettim ancak devir/hız oranını hiçbir video içeriğinde bulamadığım için size alıntı yaptım. Dediğiniz gibi kasa oranıyla ilgilidir, daha önce c4x kullanıyordum, 8ileri vitesli bir şanzımandı. 1.2motor 130hp ile 8.viteste 128-130 yapıyordu ancak genellikle çok hafif bir rampa bile olsa 8. vitesi tercih etmiyordu. Açıkcası en azından bir 2000devirde 120 beklerdim. Hibrit ilk defa kullandığım için şarj olmadığını vs. düşünmüştüm.
live cockpit pro, head-up ve donanım paketi profesyonel ile birlikte satın aldım.
1.5-2.0m bandındaki Toyota, Nissan ve fordta bile acc varken, 3.4m'a aldığımız borusan yanlış konfigürasyon seçimi mağduru olmak biraz içerletti.
Connected drive'da 3. parti uygulamalarına ileride izin verirse belki yukarıda zikrettiğimiz opsiyonlar umarım donanım destekliyorsa para karşılığı aktive edebiliriz. Yabancı forumlarda takip ettiğim için bazı kullanıcılar 2000dolara sınırsız drive assist pro satın alımı yapabiliyorlardı.
3 serisinde güzel bir paket vardı, ancak 3 serisi artık yüzünü eskitti ve kullanıcı profili açısından yaşıma ve anlayışıma hitap etmiyor.
Size de kazasız ve güzel günlerde kulanmanızı dilerim. Esenlikle kalın.
C4x te hissettiğiniz durumu 1.3 163 bg Mercedes Glb’de hissettim. Motor şanzıman uyumu bana başarısız gelmişti. En küçük hızlanma ihtiyacında araç 2 vites birden düşürmek zorunda kalıyordu. X1 ona göre çok daha akıcı bir araç. 7. Viteste rampa bile çıkabiliyor çok rahat bir şekilde. Alt devir torku ve mild hybrid etkisi çok iyi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Evet, rampalarda da 7.viteste bayılmadan gidiyor. işin ilginç tarafı şanzıman/devir oranında sdrive18'i de 136hp olmasına rağmen 105-107 arası gidiyor. 170hp versiyonda 120 olmayınca ben kendi motorumda bir sorun olduğunu düşünmüştüm.
Bakalım, 2025'de hangi opsiyonlarla gelecek merak ediyorum. 2023'deki gibi bir opsiyonla gelirse direkt takasa veririm, yada satar 2025'e geçerim. yada yeni x3, 5kasadaki gibi 190hplik bir motorla gelirse bütçe dahilinde satın almak istiyorum. Gelişmeleri buradan yazarız, sevgiler.
AutoBoxyoutube#autobox #bmwx1 #otomobilinceleme Autobox’un bu bölümünde üçüncü nesil, V11 kasa kodlu yeni BMW X1’i test ettik. Türkiye’ye X-Line ve M Sport olmak üzere iki farklı paket ve 1.5 litrelik benzinli tek motor seçeneğiyle gelen BMW X1 sürücüler ne sunuyor? Bir önceki nesliyle farkları ne? Fiyat aralığı rakiplerine göre nasıl? Hepsi ve daha fazlası videomuzda. Diğer kanallarımıza abone olmak için: StoryBox→ https://bit.ly/3LRGX69 ChefStory→ https://bit.ly/3LF9FHc FoodMax→ https://bit.ly/3Nv96Rz SportBox→ https://bit.ly/39IeVMQhttps://www.youtube.com/watch?v=pzY8fsQDOpk&t=542s -
Herkese selamlar. Son zamanlarda bakım için servise giden oldu mu? 7000 km de bakım görünüyor benim araçta. Bakım yaptıran veya fiyat alan varsa bilgilendirirse sevinirim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
7bin km kaç ayda yaptınız? Erken değil mi servis zamanı için ondan soruyorum.
İlk bakım 10bin gibi sanırım prime üyelik ile indirim alırsınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubica007 -- 16 Aralık 2024; 14:29:34 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1 yıl olmak üzere. 6900 km. Araç durumundan baktığımda 7000 km veya mayıs 2025 görünüyor. Hangisi önce dolarsa.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tamam 7bin km sonra servis planlanacak ki siz bu kullanım ort. ile mayıs 2025 de servis görürsünüz.
Ben direk mevcut km olarak 7bin de servis planlaması çıktı sandım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X