Şimdi Ara

YENİ AVEO 1,3 DİZEL LT. ALDIM. (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
633
Cevap
6
Favori
55.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersahin

    aracımı dün akşam teslim aldım.

    ilk izlenimlerime gelince araca alıcı gözle bakmakla sahibi olmak bile insanı farklı hissettiriyor. araç daha bi güzel geliyor.

    ancak dikkatimi çeken bişey oldu. LT pakette kol dayama var sanıyordum 2013 modellerde yokmuş. neden çıkardılar bilmiyorum tabi.ya da sadece dizelde mi yok onu da anlamadım çünkü benzinlide sanki görmüştüm showroom da


    Hayırlı olsun...
    Biz de Cumartesi günü başka bi bayiye daha gidip aracı uzun uzun tekrar inceledik eşimle LT'de kol dayama yoktu. Yalnız benim de bu kez dikkatimi çeken LT'ede arkada orta koltuk için boyun koruması yoktu. Bu kadar dolu araçta orta koltuğa boyun koruma niye konmaz anlamadım. Öbür taraftan aynı kasada 95 beygir daha mı iyi acaba, diye de düşünmeye başladım. Bu sebeple de LTZ'yi de iyice inceliyorum sitesinden. Benim şu an bindiğim araç 88 Beygir ve zaman zaman çok iş görüyor o beygir gücü. Aracı alırsam uzun süreli kullanmak niyetinde olduğum için sonradan keşke daha güçlü olsaydı demek istemem doğrusu. Bakalım artık yıl sonuna doğru kampanya filan olursa belki de LTZ kaptırırız bi tane...
    Bir de dikkatimi çeken ikinci elde az araç var nette ama hep az km yapmış araçlar, insanın aklına düşüyor, acaba ciddi sıkıntıları mı var ya da düşündüğümüz gibi değil mi de bu kadar erken satıyolar diye. Zor iş zor, üstelik altında oldukça memnun olduğun bi araç olup da yeniden araç araştırmak zormuş yav... :)

    LT lerde kol dayama olması gerek benim araçta var çünkü, orta koltuk ise çocuk koltuğu bağlanır düşüncesi ile konulmadığını söylediler. ne kadar doğru bilemem

    kol dayamanın 2013 lerde gelmediğini söyledi bayi. 2012 lerde var sanırım.

    teşekkür ederim bu arada. henüz 35 kmdeyim çok taze araç litre ortalamam ama 14 litre idi teslim aldığımda. 13 km de aldım arabayı.
    25 km de 9.6 litreye düştü ortalaması :)




  • 3000-5000 km aralığında yakıt oturmaya başlayacktır, çalışan tüm parçaların alışması gerekli yani rodaj süresi. bu süre içinde mümkün olduğunca aracı zorlamayın ani kalkışlardan ve ani frenlemelerden kaçının. yüksek devirlere çıkmamaya çalışın
  • Chevrolet İstanbul servisleri ne durumda peki, memnun musunuz? Malum arabada elektronik ve bilgisayar donanımı, sensör v.s. bolca var, insan böyle olunca bu işlerden iyi anlayan usta azlığını da düşünüyor haliyle. Bu sebeple de biraz korkutuyor beni servisler. Aracı kullananlar, servise gidenler ne der?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    Chevrolet İstanbul servisleri ne durumda peki, memnun musunuz? Malum arabada elektronik ve bilgisayar donanımı, sensör v.s. bolca var, insan böyle olunca bu işlerden iyi anlayan usta azlığını da düşünüyor haliyle. Bu sebeple de biraz korkutuyor beni servisler. Aracı kullananlar, servise gidenler ne der?

    15 000 bakımını 2012 Eylül' de Erdemir Oto da yaptırdım, millet z rotu için 20 gün beklerken bir saatte bitirdiler. O zaman İstanbul Avrupa yakasında evime yakın olan Odak B. Paşa - Odak Cevizlibağ - Avrupa - Ataköy - Erdemir - Balkan - Mar' dan da fiyat almıştım en uygununu Erdemir vermişti, bende oraya yaptımıştım. Daha sonra sağ maşpiyeli sürttürdüm yine oraya gittim ancak gerek maşpiyel konusunda gerekse servisteki ilgi ve alakadan dolayı benim nazarımda sınıfta kaldılar. Bundan dolayı maşpiyeli aracı aldığım yer Odak B.Paşada yaptırdım. Hatta Trakyalıları dediği gibi 3 lira fazla olsun kırmızı olsun, bende diyorumki 50 TL fazla olsun Odak B.Paşa' da olsun. Heee işlerden iyi anlama konusunda bende seninle aynı fikirdeyim, ama teknoloji çok hızlı gelişiyor, özel servisler de de durum çok farklı değil bence. Hiö yoktan garanti bitene kadar katlanacağız

    Saygılar




  • Sanırım ben alırsam LTZ 95hp olanını alacağım. Şu an altımdaki Getz 88hp 200nm'ün üstünde torku var muadillerine göre çok seri ve bu kimi zaman çok iş görüyor, 75 hp ile kastırmayalım der oldum, henüz vakit de var nasılsa, bu sebeple şartları az zorlayıp LTZ almak daha mantıklı gelmeye başladı bana, zira zaman zaman o HP farkı çok işe yarıyor.
  • Aveoya bakarken Citroen C-elysee ve 301'i de bi görelim dedik, ardından da yeni clio symbol'e baktık eşimle. Bu konuda başka başlıklara da yazdığım yorumumu merak edenlerin işine yarayabilir diye buraya da koyayım dedim zira benim gibi sedanlar arasında seçim yapmakta zorlanan pek çok kişi var.

    Buyrun o yorumum:

    Bugün gittim hem C-elysee'yi hem 301'i gördüm.Malzeme kalitesi benim için hayal kırıklığıdır. Arabanın arka tarafı yayla gibi ok, ama ön camın darlığı ve ön tavanın basık olması, ön göğüsünde yüksekliği benim içimi bayağı kararttı doğrusu, ayrıca eşim de kullanacağı için bu yüksek konsol ve aracın büyüklüğü bizim gibi çekirdek ailelere gelmez. Kaportadan ve plastiklerden gelen ses hiç iyi gelmedi, elinizde kalacak gibi bi hissiyat var, keza direksiyon simidi ve cruse kontrol v.b. çubuklar da öyle. Uzun süreli kullanımda yüksek ihtimal plastikler çok ses yapacak gibi. Ayrıca bu araç benim için hele de İstanbul'da aşırı uzun. Benim derdim sadece bagaj ve güvenlik demiştim. Bu aracın hemen ardından Ulen bi de yeni clio symbol'e bakalım dedik, böyle arka arkaya bakmak iyi oluyor aradaki kalite farkını anlayabiliyor insan, bana göre Clio symbol açık ara kalite olarak önde, üstelik fiyatı da konfor paketi ile en full modeli 40.290 oluyor(Stepne dahil). Açıkçası bana göre symbol de, Aveo da bu iki araçtan da kalite olarak açık ara önde. Eşim clio'ya önyargılı bakıyordu ama yeni clioyu o da beğendi.
    Benim için C-Elysee ve 301 defteri, tıpkı Sandero stepway gibi kapanmıştır. Alanlara hayırlı olsun güle güle binsinler.
    Ben Clio ve Aveo olarak şimdilik seçenekleri 2'ye indirdim en azından. İyi ki gidip görmüşüm. Henüz görmemiş olanlara da tavsiyem vakit ayırıp gidin görün ve aynı gün aveo ve clioyu da bi görün çok şey fark ettiriyor. Haa bu iki aracın arasında ise 301'in ön tasarımı bana bi nebze daha hoş geldi. Bu araçlar hakikaten tam Türk geniş ailleri için birden fazla çocuğunuz varsa mangala kangala, gelin kaynana çok gidilecekse düşünülebilir ama benim gibi çekirdek aile ve azıcık daha kalite arayanlar için bence uygun seçim değil. Bagajdaki o kaplama malzemelerinin kalitesizliğine ise inanamadım hemen hemen aynı paraya diğer iki model canavar gibi araç yapmış ayıptır yahu. İnsan o koltukları az daha kaliteli yapmaz mı? O arka koltuklara ciddi kafalık koymaz mı? Clioda 3 tane hareket eden kafalık var keza aveoda da 2 adet hareketli. Aynı paraları vereceksem niye daha güvensiz ve düşük kalite araç alayım sırf geniş diye.

    Dediğim gibi tercih meselesi ama iyice inceleyin derim. Para kolay kazanılmıyor, yazıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 7 Nisan 2013; 22:27:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    Aveoya bakarken Citroen C-elysee ve 301'i de bi görelim dedik, ardından da yeni clio symbol'e baktık eşimle. Bu konuda başka başlıklara da yazdığım yorumumu merak edenlerin işine yarayabilir diye buraya da koyayım dedim zira benim gibi sedanlar arasında seçim yapmakta zorlanan pek çok kişi var.

    Buyrun o yorumum:

    Bugün gittim hem C-elysee'yi hem 301'i gördüm.Malzeme kalitesi benim için hayal kırıklığıdır. Arabanın arka tarafı yayla gibi ok, ama ön camın darlığı ve ön tavanın basık olması, ön göğüsünde yüksekliği benim içimi bayağı kararttı doğrusu, ayrıca eşim de kullanacağı için bu yüksek konsol ve aracın büyüklüğü bizim gibi çekirdek ailelere gelmez. Kaportadan ve plastiklerden gelen ses hiç iyi gelmedi, elinizde kalacak gibi bi hissiyat var, keza direksiyon simidi ve cruse kontrol v.b. çubuklar da öyle. Uzun süreli kullanımda yüksek ihtimal plastikler çok ses yapacak gibi. Ayrıca bu araç benim için hele de İstanbul'da aşırı uzun. Benim derdim sadece bagaj ve güvenlik demiştim. Bu aracın hemen ardından Ulen bi de yeni clio symbol'e bakalım dedik, böyle arka arkaya bakmak iyi oluyor aradaki kalite farkını anlayabiliyor insan, bana göre Clio symbol açık ara kalite olarak önde, üstelik fiyatı da konfor paketi ile en full modeli 40.290 oluyor(Stepne dahil). Açıkçası bana göre symbol de, Aveo da bu iki araçtan da kalite olarak açık ara önde. Eşim clio'ya önyargılı bakıyordu ama yeni clioyu o da beğendi.
    Benim için C-Elysee ve 301 defteri, tıpkı Sandero stepway gibi kapanmıştır. Alanlara hayırlı olsun güle güle binsinler.
    Ben Clio ve Aveo olarak şimdilik seçenekleri 2'ye indirdim en azından. İyi ki gidip görmüşüm. Henüz görmemiş olanlara da tavsiyem vakit ayırıp gidin görün ve aynı gün aveo ve clioyu da bi görün çok şey fark ettiriyor. Haa bu iki aracın arasında ise 301'in ön tasarımı bana bi nebze daha hoş geldi. Bu araçlar hakikaten tam Türk geniş ailleri için birden fazla çocuğunuz varsa mangala kangala, gelin kaynana çok gidilecekse düşünülebilir ama benim gibi çekirdek aile ve azıcık daha kalite arayanlar için bence uygun seçim değil. Bagajdaki o kaplama malzemelerinin kalitesizliğine ise inanamadım hemen hemen aynı paraya diğer iki model canavar gibi araç yapmış ayıptır yahu. İnsan o koltukları az daha kaliteli yapmaz mı? O arka koltuklara ciddi kafalık koymaz mı? Clioda 3 tane hareket eden kafalık var keza aveoda da 2 adet hareketli. Aynı paraları vereceksem niye daha güvensiz ve düşük kalite araç alayım sırf geniş diye.

    Dediğim gibi tercih meselesi ama iyice inceleyin derim. Para kolay kazanılmıyor, yazıktır.

    bende sizin gibi saydığınız modellri gördüm en son ya clio ya da aveo dedim clionun arka kısmı kiprit kutusu gibi geldi dar ve sıkıcı , aveo aldım gayet memnunum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacvokem

    quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    Aveoya bakarken Citroen C-elysee ve 301'i de bi görelim dedik, ardından da yeni clio symbol'e baktık eşimle. Bu konuda başka başlıklara da yazdığım yorumumu merak edenlerin işine yarayabilir diye buraya da koyayım dedim zira benim gibi sedanlar arasında seçim yapmakta zorlanan pek çok kişi var.

    Buyrun o yorumum:

    Bugün gittim hem C-elysee'yi hem 301'i gördüm.Malzeme kalitesi benim için hayal kırıklığıdır. Arabanın arka tarafı yayla gibi ok, ama ön camın darlığı ve ön tavanın basık olması, ön göğüsünde yüksekliği benim içimi bayağı kararttı doğrusu, ayrıca eşim de kullanacağı için bu yüksek konsol ve aracın büyüklüğü bizim gibi çekirdek ailelere gelmez. Kaportadan ve plastiklerden gelen ses hiç iyi gelmedi, elinizde kalacak gibi bi hissiyat var, keza direksiyon simidi ve cruse kontrol v.b. çubuklar da öyle. Uzun süreli kullanımda yüksek ihtimal plastikler çok ses yapacak gibi. Ayrıca bu araç benim için hele de İstanbul'da aşırı uzun. Benim derdim sadece bagaj ve güvenlik demiştim. Bu aracın hemen ardından Ulen bi de yeni clio symbol'e bakalım dedik, böyle arka arkaya bakmak iyi oluyor aradaki kalite farkını anlayabiliyor insan, bana göre Clio symbol açık ara kalite olarak önde, üstelik fiyatı da konfor paketi ile en full modeli 40.290 oluyor(Stepne dahil). Açıkçası bana göre symbol de, Aveo da bu iki araçtan da kalite olarak açık ara önde. Eşim clio'ya önyargılı bakıyordu ama yeni clioyu o da beğendi.
    Benim için C-Elysee ve 301 defteri, tıpkı Sandero stepway gibi kapanmıştır. Alanlara hayırlı olsun güle güle binsinler.
    Ben Clio ve Aveo olarak şimdilik seçenekleri 2'ye indirdim en azından. İyi ki gidip görmüşüm. Henüz görmemiş olanlara da tavsiyem vakit ayırıp gidin görün ve aynı gün aveo ve clioyu da bi görün çok şey fark ettiriyor. Haa bu iki aracın arasında ise 301'in ön tasarımı bana bi nebze daha hoş geldi. Bu araçlar hakikaten tam Türk geniş ailleri için birden fazla çocuğunuz varsa mangala kangala, gelin kaynana çok gidilecekse düşünülebilir ama benim gibi çekirdek aile ve azıcık daha kalite arayanlar için bence uygun seçim değil. Bagajdaki o kaplama malzemelerinin kalitesizliğine ise inanamadım hemen hemen aynı paraya diğer iki model canavar gibi araç yapmış ayıptır yahu. İnsan o koltukları az daha kaliteli yapmaz mı? O arka koltuklara ciddi kafalık koymaz mı? Clioda 3 tane hareket eden kafalık var keza aveoda da 2 adet hareketli. Aynı paraları vereceksem niye daha güvensiz ve düşük kalite araç alayım sırf geniş diye.

    Dediğim gibi tercih meselesi ama iyice inceleyin derim. Para kolay kazanılmıyor, yazıktır.

    bende sizin gibi saydığınız modellri gördüm en son ya clio ya da aveo dedim clionun arka kısmı kiprit kutusu gibi geldi dar ve sıkıcı , aveo aldım gayet memnunum..

    Aksine ben yeni clio'nun arka koltuğu ve Aveo'yu ölçtüm clionun arka koltuk daha uzun, ama diz genişliği neredeyse ikisinde de aynı.
    Kişisel olarak 1.3 motorda 95 hp bana daha cazip geliyor, bence Aveo'nun tipi de Cliodan güzel, her ne kadar yeni Clio bizi şaşırtsa da(tipi bayağı düzeltmişler bambaşka bi alet olmuş), ben Aveoyu daha fazla beğendim. Yalnız Aveo'nun (uzun yıllar belki de 8 - 9 yıl kullanacağım) servisi, parça durumu, yaşanacak sıkıntılarda ya da bakımlarda çıkacak masrafları benim için düşündürücü yanı. Ekonomik olarak maceraya atılacak bir aile değiliz, amacımız sadece gelen bebekle az daha büyük bagajlı bi araç olduğu için sonra pişmanlık yaşamak istemiyoruz. Zaten Peugeot ve Citroen'i de genel görünüm ve malzeme kalitesizliği nedeniyle eledik, sonra pişman olunabilecek bi görüntüleri var ikisinin de, içimize sinmedi. Oysa Aveo da Clio'da ilk görüşte bizi şaşırtmayı başardılar iç ve dış dizayn ve kalite olarak. Aveo'da tün B sınıfı dizel sedanlar içinde en fazla donanım olduğu şüphesiz. Mesela yokuş kalkış desteği ve start stop hiç birinde yok, 8 hava yastığı hiç birinde yok. Ama yeni clionun da full donanım olanı yabana atılır gibi değil, çok donanımlı olmuş. Aveonun vergi avantajı da var tabii, şu an kullandığım 4 yaşındaki 1.5 motor aracın vergisi sıfır Aveodan fazla resmen, clioda bu sıfır alacağım için 800 küsür liraya çıkacak. Bunlar da hep önümüzdeki 7 - 8 aylık dilimde bizim düşünüp taşınacağımız konular tabii. Chevrolet'in beni uzun yıllar götüreceğine bi kanaat getirsem zaten başka markaya bakmayacağım ama mantığım Renault'un TR'deki durumunu, tutulurluğunu ve yaygın servis ağını, kaldı ki clionun kendini fazlasıyla ispatlamışlığı v.s. Renault'u ön plana getiriyor. Her şey dış görünüm değil, aracın bizi uzun yıllar sorunsuz taşıması bizim için çok daha önemli. Bu konuda Hyundai Getz'den tüm donanımsızlığına rağmen çok memnunuz mesela. Belki bu sebepten yeni alınacak araçta biraz daha fazla şeyler bekliyoruz. Bu zaman zarfında bu iki markanın önüne geçecek aynı fiyatlarda başka bi araç çıkmazsa ikisinden biri olacak gibi duruyor. Dediğim gibi gönlüm Chevy dese de mantığım ileriyi de düşünerek Renault diyor. Zor dostum zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 7 Nisan 2013; 23:13:51 >




  • zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama benim o kadar param olsa yine aveo alırım başka markaları alırım ama gidip reno almam bundan sonra kesinlikle renonun tofaşın hiç bir aracını almam. neden diye sormayın çok çektim ben onlardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama benim o kadar param olsa yine aveo alırım başka markaları alırım ama gidip reno almam bundan sonra kesinlikle renonun tofaşın hiç bir aracını almam. neden diye sormayın çok çektim ben onlardan.

    Aslını isterseniz ben de Renault, Fiat ve Ford'u sevmiyorum, bunun en büyük nedeni zırt pırt aynı modeli revize etmeleri, ikincisi de her haltı opsiyon yapmaları ama yeni symbol şaşırttı beni biraz beklediğimden iyi göründü gözüme donanımı filan. Aveo gerçekten en donanımlı araç ama dediğim gibi beni korkutan (uzun yıllar kullanacağım için) servisti, parçaydı bi sıkıntı yaşatır mı? Yoksa gerçekten benim için şu anda gerek tip olarak gerekse donanım olarak sınıfında en alınası sedan Chevrolet Aveo. Vergi avantajı da cabası. Ama ülke olarak maalesef belli markalara tapınmışız, satarken pirim yapacak diye hep o markalar alınıyor reel olarak fiyat performansa bakan insan çok az benim gözlemim. Daha almadan yakınımdaki herkes onu satamazsın elinde kalır diyor, bu mantıkla araba almayı ben anlayamıyorum, ama bi yandan da anlıyorum hala fakir bi ülke sayılırız daha doğrusu para zor kazanılıyor bu sebeple de alınan şeyin hep ileride kaça satılacağı düşünülüyor, oysa otomobil artık bi yatırım aracı değil, bunu anlayamadı hala bizim insanımız. Arabaya plakayı taktığın anda değeri düştü demektir.Üstelik her yıl kaskosu vergisi, trafik sigortası bakımı var, safi masraf kısacası. Ama bakıyorsun satanlara inanılmaz ikinci el fiyatları çekiyorlar. 40bin liralar benim için az para değil, bu kadar parayı nasıl kullanıldığı bilinmeyen ikinci el araca vermek bana mantıklı gelmiyor. Bu sebeple de insan kızıp sıfır alıyor. Bundan önceki aracımı sıfır almamın en önemli sebebi hem bu durumdur hem de baktığım tüm ikinci ellerin gidip gördüğümde illa ki bi sıkıntısı olduğunu fark etmemdir, haa yok mu sorunsuzları var var da denk gelecek işte. Bu durum da bana yeniden (uzun süreli de kullanacağım için) sıfır aldırtacak görünüyor. Bugün alacağım full donanımlı Aveo beni 7 - 8 sene sorunsuz götürecek mi? Normal şartlarda benim kullanım tarzımla pek çok araç götürür ama araçta benim dışımda bazı sıkıntılar varsa o zaman bu beni üzer midemi bulandırır, işte bunu yaşamak istemediğim için uzun uzun araştırıyorum neredeyse haftada bir aynı araçlara gidip bakıyorum şu ara. Aveoyu bi kez daha test edeceğim, nasılsa vaktim var. En kötü 2014 modelleri bekleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 8 Nisan 2013; 12:45:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama benim o kadar param olsa yine aveo alırım başka markaları alırım ama gidip reno almam bundan sonra kesinlikle renonun tofaşın hiç bir aracını almam. neden diye sormayın çok çektim ben onlardan.

    Aslını isterseniz ben de Renault, Fiat ve Ford'u sevmiyorum, bunun en büyük nedeni zırt pırt aynı modeli revize etmeleri, ikincisi de her haltı opsiyon yapmaları ama yeni symbol şaşırttı beni biraz beklediğimden iyi göründü gözüme donanımı filan. Aveo gerçekten en donanımlı araç ama dediğim gibi beni korkutan (uzun yıllar kullanacağım için) servisti, parçaydı bi sıkıntı yaşatır mı? Yoksa gerçekten benim için şu anda gerek tip olarak gerekse donanım olarak sınıfında en alınası sedan Chevrolet Aveo. Vergi avantajı da cabası. Ama ülke olarak maalesef belli markalara tapınmışız, satarken pirim yapacak diye hep o markalar alınıyor reel olarak fiyat performansa bakan insan çok az benim gözlemim. Daha almadan yakınımdaki herkes onu satamazsın elinde kalır diyor, bu mantıkla araba almayı ben anlayamıyorum, ama bi yandan da anlıyorum hala fakir bi ülke sayılırız daha doğrusu para zor kazanılıyor bu sebeple de alınan şeyin hep ileride kaça satılacağı düşünülüyor, oysa otomobil artık bi yatırım aracı değil, bunu anlayamadı hala bizim insanımız. Arabaya plakayı taktığın anda değeri düştü demektir.Üstelik her yıl kaskosu vergisi, trafik sigortası bakımı var, safi masraf kısacası. Ama bakıyorsun satanlara inanılmaz ikinci el fiyatları çekiyorlar. 40bin liralar benim için az para değil, bu kadar parayı nasıl kullanıldığı bilinmeyen ikinci el araca vermek bana mantıklı gelmiyor. Bu sebeple de insan kızıp sıfır alıyor. Bundan önceki aracımı sıfır almamın en önemli sebebi hem bu durumdur hem de baktığım tüm ikinci ellerin gidip gördüğümde illa ki bi sıkıntısı olduğunu fark etmemdir, haa yok mu sorunsuzları var var da denk gelecek işte. Bu durum da bana yeniden (uzun süreli de kullanacağım için) sıfır aldırtacak görünüyor. Bugün alacağım full donanımlı Aveo beni 7 - 8 sene sorunsuz götürecek mi? Normal şartlarda benim kullanım tarzımla pek çok araç götürür ama araçta benim dışımda bazı sıkıntılar varsa o zaman bu beni üzer midemi bulandırır, işte bunu yaşamak istemediğim için uzun uzun araştırıyorum neredeyse haftada bir aynı araçlara gidip bakıyorum şu ara. Aveoyu bi kez daha test edeceğim, nasılsa vaktim var. En kötü 2014 modelleri bekleyeceğim.

    benim kullanım profilime yakın olduğunuzu daha önceki mesajlarımda da söylemiştim.
    uzun seneler kullanmak istiyorsanız bence aveo sembolden daha iyi tercih olacaktır zaten tercihimi de o yönde yaptım.

    min 5 sene duruma göre de 6-7 sene kullanmak istiyorum. o yüzden ikinci eldeki değer kaybını hesaba katmıyorum.
    tamam reno nun türkiyedeki algısı kesinlikle chevy den önde ancak 3 sene önceki chevy ile de bugünkü chevy arasında da çok büyük fark var. kaldı ki pazarda gün geçtikçe artıyor. hatta aveo nerdeyse yok satıyor. cruze 1.6 dizel getirmediği sürece de aveo nun satışı kolay kolay düşmeyecektir bence. geçen sene piyasada bu kadar aveo yoktu ancak artık yolda gördüğüm aveoların sayısı artıyor gün geçtikçe (izmirdeyim)

    yedek parça ve servis konusunda da zamanla kendine daha çok çeki düzen verecektir düşünüyorum.

    200 km yi tamamlamak üzereyim ve yol bilgisayarında 4.9lt/100 km yi görünce insan ister istemez mutlu oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersahin

    quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama benim o kadar param olsa yine aveo alırım başka markaları alırım ama gidip reno almam bundan sonra kesinlikle renonun tofaşın hiç bir aracını almam. neden diye sormayın çok çektim ben onlardan.

    Aslını isterseniz ben de Renault, Fiat ve Ford'u sevmiyorum, bunun en büyük nedeni zırt pırt aynı modeli revize etmeleri, ikincisi de her haltı opsiyon yapmaları ama yeni symbol şaşırttı beni biraz beklediğimden iyi göründü gözüme donanımı filan. Aveo gerçekten en donanımlı araç ama dediğim gibi beni korkutan (uzun yıllar kullanacağım için) servisti, parçaydı bi sıkıntı yaşatır mı? Yoksa gerçekten benim için şu anda gerek tip olarak gerekse donanım olarak sınıfında en alınası sedan Chevrolet Aveo. Vergi avantajı da cabası. Ama ülke olarak maalesef belli markalara tapınmışız, satarken pirim yapacak diye hep o markalar alınıyor reel olarak fiyat performansa bakan insan çok az benim gözlemim. Daha almadan yakınımdaki herkes onu satamazsın elinde kalır diyor, bu mantıkla araba almayı ben anlayamıyorum, ama bi yandan da anlıyorum hala fakir bi ülke sayılırız daha doğrusu para zor kazanılıyor bu sebeple de alınan şeyin hep ileride kaça satılacağı düşünülüyor, oysa otomobil artık bi yatırım aracı değil, bunu anlayamadı hala bizim insanımız. Arabaya plakayı taktığın anda değeri düştü demektir.Üstelik her yıl kaskosu vergisi, trafik sigortası bakımı var, safi masraf kısacası. Ama bakıyorsun satanlara inanılmaz ikinci el fiyatları çekiyorlar. 40bin liralar benim için az para değil, bu kadar parayı nasıl kullanıldığı bilinmeyen ikinci el araca vermek bana mantıklı gelmiyor. Bu sebeple de insan kızıp sıfır alıyor. Bundan önceki aracımı sıfır almamın en önemli sebebi hem bu durumdur hem de baktığım tüm ikinci ellerin gidip gördüğümde illa ki bi sıkıntısı olduğunu fark etmemdir, haa yok mu sorunsuzları var var da denk gelecek işte. Bu durum da bana yeniden (uzun süreli de kullanacağım için) sıfır aldırtacak görünüyor. Bugün alacağım full donanımlı Aveo beni 7 - 8 sene sorunsuz götürecek mi? Normal şartlarda benim kullanım tarzımla pek çok araç götürür ama araçta benim dışımda bazı sıkıntılar varsa o zaman bu beni üzer midemi bulandırır, işte bunu yaşamak istemediğim için uzun uzun araştırıyorum neredeyse haftada bir aynı araçlara gidip bakıyorum şu ara. Aveoyu bi kez daha test edeceğim, nasılsa vaktim var. En kötü 2014 modelleri bekleyeceğim.

    benim kullanım profilime yakın olduğunuzu daha önceki mesajlarımda da söylemiştim.
    uzun seneler kullanmak istiyorsanız bence aveo sembolden daha iyi tercih olacaktır zaten tercihimi de o yönde yaptım.

    min 5 sene duruma göre de 6-7 sene kullanmak istiyorum. o yüzden ikinci eldeki değer kaybını hesaba katmıyorum.
    tamam reno nun türkiyedeki algısı kesinlikle chevy den önde ancak 3 sene önceki chevy ile de bugünkü chevy arasında da çok büyük fark var. kaldı ki pazarda gün geçtikçe artıyor. hatta aveo nerdeyse yok satıyor. cruze 1.6 dizel getirmediği sürece de aveo nun satışı kolay kolay düşmeyecektir bence. geçen sene piyasada bu kadar aveo yoktu ancak artık yolda gördüğüm aveoların sayısı artıyor gün geçtikçe (izmirdeyim)

    yedek parça ve servis konusunda da zamanla kendine daha çok çeki düzen verecektir düşünüyorum.

    200 km yi tamamlamak üzereyim ve yol bilgisayarında 4.9lt/100 km yi görünce insan ister istemez mutlu oluyor.


    Haklısınız. Daha önce de dediğimi gibi Aveo şu an benim için de 1.sırada. Sizin yakıt sarfiyatı da gayet güzelmiş. Vaktim var bakalım sonuç ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 8 Nisan 2013; 15:33:05 >




  • Her geçen gün Aveo almaya daha fazla pozitif bakar oldum.

    http://tr.euroncap.com/tr/results/chevrolet/aveo/2011/437.aspx

    Testin altındaki açıklamalarda sürücü ve çocuk güvenliğinde rekora yakın puan aldığı anlaşılıyor.
    Ah bi de şu TR'deki servis ağına güvenebilsem.

    Bu alet giderek daha fazla kafama yatıyor. Aracın arka koltuğunun biraz dar olması kapılardaki güvenlik barlarından olsa gerek, güvenlik mi genişlik mi? Ben güvenliğe genişliği feda ederim doğrusu.
     YENİ AVEO 1,3 DİZEL LT. ALDIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 10 Nisan 2013; 20:05:10 >




  • tepeden emir gelmiş hız yapanlara emniyet kemeri takmayanlara sürekli yapılan denetimlerle ceza yazılıyormuş bilginiz olsun
  • Renalut clio için test sürüşü istiyorum, renault araç müsait mi bakalım sizi arayalım diyor ve bir daha geri dönmüyor, dacia sandero için test diyoruz renaulttan ses yok. Oysa chevrolet'e ilk gittiğim gün test sürüşünden bile bahsetmezken araç müsait buyrum kullanın diyor. Sonra renault ülkede yaygın diye renault al. Almayacam kardeşim bu yaklaşımlar yüzünden almayacam, artık başka markaların da olduğunu renault, fiat ve ford'a muhtaç olmadığımızı anlamanın zamanı geldi. Alternatif olabilecek(fiyat performans donanım bazında) bi araç ortaya çıkmadıkça Chevrolet Aveo dışında seçenekleri eliyorum. Otomobil dediğin plakayı taktığın anda değeri düşen ve artık bi yatırım aracı olmaktan çıkmış bir şey, o halde neden daha fazla güvenli ve beğendiğim aleti almayayım, sırf diğeri yaygın v.s. diye. Ayrıca alternatif markalara yönelmezsek bu iş tekele bağlamış olmuyor mu? Hiç biri babamın oğlu değil, ben en donanımlı en güvenli aracı seçeceğim yüksek ihtimal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 12 Nisan 2013; 16:26:35 >




  • 3 tane sıfır reno aracım ve 4 tanede tofaş sıfır aracım oldu diğerleri hep ikinci el di servisleri berbat ilgi alaka yoktu, hyundai aldım servisi güzeldi şimdi bu araca biniyorum aldığımdan itibaren ilgi yoğundu test sürüşüne gittiğimizde hem ben hem oğlum iki araç denedik önceki corsa idi beğenmedik daha sonra servise bir kaç kez bir şeyler sormaya gittim ilgilendiler zaten ne zaman bu tür araçlar piyasaya girdi ben dedim ne reno ne de tofaş kesinlikle almam aldırmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    3 tane sıfır reno aracım ve 4 tanede tofaş sıfır aracım oldu diğerleri hep ikinci el di servisleri berbat ilgi alaka yoktu, hyundai aldım servisi güzeldi şimdi bu araca biniyorum aldığımdan itibaren ilgi yoğundu test sürüşüne gittiğimizde hem ben hem oğlum iki araç denedik önceki corsa idi beğenmedik daha sonra servise bir kaç kez bir şeyler sormaya gittim ilgilendiler zaten ne zaman bu tür araçlar piyasaya girdi ben dedim ne reno ne de tofaş kesinlikle almam aldırmam.

    Ben eskiden beri bu yukarıda bahsettiğim 3 markaya kızıyorum. Çünkü Hem zırt pırt aynı modelin kasasını yenileyerek bi öncekini çöp ediyor hem de özellikle Türkiye'de nasılsa millet alıp duruyor diye fiyatlarıydı yok opsiyonel aparatlarıydı kafasına göre takılıyor. Devlet de sağ olsun yol yapıp araba satışını sağlamaktan başka denetim yapmadığı için adamlar en uyduruk şeyleri bile opsiyon yapabiliyor. Ne güzel memleket. Halkım da sağolsun hep ileride kaça satarımı düşündüğünden sonuç böyle oluyor. Yav başka markalar sana aynı fiyatlara daha donanımlı araç getirmiş bi bak, bi dene be kardeşim, ne bu adamların bi tarafını kaldırıyorsun sürekli. Ama alışkanlıkları değiştirmek zor tabii. Yine de Hyundai gibi mesela pazara sonradan girip bu tekeli kıran markalar da oldu, olmalı da zaten. Ki bu üç marka dışında araç alan insanlar da almaya devam edebilsin distribütörler başka markalarında sattığını görsün. Ben de Hyundai kullanıyorum ve şimdiye kadar servis yaklaşımından ve ilgisinden memnunum. Belli sabitlere saplanıp ille de o marka diye donanımsız güvenliksez araçlara yönelmenin rasyonaliteyle alakası yok, bu sırf baban oy veriyor diye bi partiye oy vermeye benziyor. Zihniyet böyle gelmiş böyle gider olduğu müddetçede birileri güzel kazıklıyor bizi. Azıcık geniş bakmak lazım fiyat performans nedir, maksimum fayda nedir bunları anlamak lazım. En azından ticari araç almayanların bunu görmeye başlaması lazım ki 2 -3 tane marka kafasına göre at oynatıp yıllardır yaptıkları gibi tenekeleri bize satamasınlar. Bakıyorum Clio symbol'ün yenisine esp dahil donanım koymuşlar, demek ki diğer markaların aynı fiyata daha donanımlı araç satması ve alınıyor olması bi işe yarıyor. Buna rağmen o cilo avrupada model olarak bile yok, güvenlik testi filan hak getire o ayrı. Size hak veriyorum bu yüzden. Ben de açıkçası saydığım üç markadan araç almama eğilimindeyim. Ki beğenmememe rağmen 301, c-elysee gibi araçların bile trafikte görülmesi güzel bence. Herkes linea, clio, ya da focus alacak diye bi yasa yok ki kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 12 Nisan 2013; 20:20:32 >




  • bazıları diyorki neden aldın, ikinci eliyok,

    bu yaşıma kadar 35 civarı araç aldım ve satarkende hepsine müşteri çıktı elimde kalmadı, hepte milletin ikinci eli yok dediği araçları alırdım.
  • asil buraya yazmam gerekmis:) halic reault a gittik aradasa yebi clio hb almaya 43 bin fiyat verdi bide cok ilgisizlerdi neyse arkadasim bindi begenmedi yok ya reno da kalite yok dedi sonra topkapi opel chevrolet odak a gittik cruze hb alicakti yeni aveo ya bindi cok begendi kaliteli dedi dizel hb siyahini 37.300 e aldi dusunenlere fikir olsun bu arada kendi aracim renault :) kardesimde yeni aveo var cok memnun aracindan yakinda insallah kendimde aveo alicam kismetse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    bazıları diyorki neden aldın, ikinci eliyok,

    bu yaşıma kadar 35 civarı araç aldım ve satarkende hepsine müşteri çıktı elimde kalmadı, hepte milletin ikinci eli yok dediği araçları alırdım.

    Aynı düşüncedeyim ben de alırsam uzun süre kullanacağım ve satışı daha almadan düşünen biri hiç olmadım. Ve motosikletlerim de dahil hep satabildim elimdeki araçları. Her aracın bi alıcısı mutlaka vardır koca ülkede.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.