Şimdi Ara

Yeni Auris 2013 Yol Tutuş (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
0
Favori
3.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    120 ıle gıderken en soldan en saga atlayın bakalım nasıl yol tutuyor mu sadece vıraja gır cıkta anlasılmaz bu tutus mevzusu tabırı caızse dıreksıyonu tokatlayın oyle yavas degıl bırden ani kırın ama dıreksıyon hakımıyetın ıyı degılse hıc deneme ters tepebılır.Astra,Golf 7 de denedım gayet basarılı mukemmel kusursuz dıyemem ama basarılı

    Hasta mısın birader sen? Araba karşılaştırırkende bayır aşağı kafa kafaya vuralım kim ölürse onunki kötüdür yapalım ne dersin? Foruma girmek için yetişkin olmak gerekmiyor.Arabalara meraklı küçük çocuklarda giriyor aptal aptal şeyler söyleyipte milletin ocağını söndürmeyin.
  • ankara istanbul yolundaki toyotada auirisin testine çıktık test sürücüsü aracı epey zorladı arka yolda. araç iyi yol tutuyor ve çizgiyi kaybetmiyor.

    araçta 4 kişiydik yaptığı şeyler

    120-0 km hıza kızak fren direksiyonu tutmadan araç milim oynamadı.

    100-110 ile giderken sert bir şekilde 4-5 kez sağ sol yaptı araç kayma yapmadı. ESP'si epey başarılıydı. (arka süspansiyonlar bağımsız yanılmıyorsam yol tutuşa etkisi epey olmuş)

    Auris'in yol tutuşu ortalamadır diyen varsa gidip deneyebilir. Denemeden yazıp çizmek boş iş.
  • Ben de aynı araca(Auris 2013 1.6 Multidrive S) sahibim ve 17 yıldır araba sürmeme rağmen Auris yere yapışıyor diyerek konu açmaya deecek bir fark göremedim...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • forum bekçileri yine konuya damlamış
    yeni aurisin yol tutuşunu bende beğendim, gayet iyi.
    ama tabii ki bir astra olamaz asla.
    golfde kullandım auriste kullandım
    bence auris çok daha iyi
  • Dün mercedes 2013 c180 coupe amg ye bindim oda 120 den sonra yere yapışıyor gibi gelmişti yeni auris gibi ... Şaka bi yana bu yol tutş kavramı aslında hangi araçtan inip hangisine bindiğinizle alaklı bir durum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferik 8000rpm

    kaynak?

    ben yazayım:http://forum.donanimhaber.com/m_59912837/tm.htm

    http://www.edmunds.com/mitsubishi/lancer/2012/ratings.html




  • Yol tutuş dediğiniz olay sadece söföre bağlıdır, yeni araçlarda viraj çizgisininden çıkmak için söför olmamak lazım ayrıca üstüne ESP denen bir donanım var Yol tutuşundan ziyade bence kişinin söförlüğü geliştirmek daha önemli diyorum
  • tahmin etmiştim. (2.0L 4-cyl. 5-speed Manual)

    Varsa lancer 1.6 yol tutuş testini bulabilir misin? bulamazsan evo nun testide olur.
  • Bu forumda ki japon fanatikleri hiç çekilmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferik 8000rpm

    tahmin etmiştim. (2.0L 4-cyl. 5-speed Manual)

    Varsa lancer 1.6 yol tutuş testini bulabilir misin? bulamazsan evo nun testide olur.

    Evo'nun yol tutuş testine ihtiyacı mı var ki, maşallah 1g ye kadar çıkmış slalom testlerinde

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/112_0801_mitsubishi_lancer_evolution_comparison/viewall.html




  • 0,90 g ve üzeri tutuşa sahip araçlar iyi yol tutuyordur. Bizler gibi ortalama sürücüler için sınırlara yaklaşmak pek mümkün olmasa da tutuşun güvenliğe etkisi çok büyük.

    Ayrıca direksyon hissiyatı, yolun hissedilebilmesi, kopmayı veya limite yaklaşıldığını hissettirebilmesi çok önemli. Bunlar aracı daha efektif kullanabilmenize olanak verir. Bu işi iyi yapan markalardan biri orta sınıfta bmw dir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joshstewart

    forum bekçileri yine konuya damlamış
    yeni aurisin yol tutuşunu bende beğendim, gayet iyi.
    ama tabii ki bir astra olamaz asla.
    golfde kullandım auriste kullandım
    bence auris çok daha iyi

    Şu yol tutuş konusunda millet kendi kafasına göre yorum yapıyor.Bakın bu işin testini yapmış adamlar ne diyor.
    GOlf 6 olmasına rağmen skidpad değeri o überleştirilen araçlardan çok geri değil golfün.Üstelik yeni golf 7 nin xds sistemi daha aşşağıdaki ağırlık merkezi ve daha hafif yapısı bu skidpad değerini çok daha yukarılara taşıyacaktır.Çünkü herkes yeni golfün eskisinden çok daha iyi yol tuttuğunu söylüyor.

    "C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver...20d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver...el-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver...ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver...la-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla .."




  • Benim Corolla'm hiç iyi yol tutmuyor. Ama iki şey yazacağım:
    1-Çok virajlı. kırsal bir yerdeyim. Dacia MCV kullanan bir taksici , benden çok dha hızlı viraj dönüyor. Ki ben pek de aile babası gibi kullanmam...
    2-Sadece bu konuda bile, ne kadar da çok zır cahil var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: joshstewart

    forum bekçileri yine konuya damlamış
    yeni aurisin yol tutuşunu bende beğendim, gayet iyi.
    ama tabii ki bir astra olamaz asla.
    golfde kullandım auriste kullandım
    bence auris çok daha iyi

    Şu yol tutuş konusunda millet kendi kafasına göre yorum yapıyor.Bakın bu işin testini yapmış adamlar ne diyor.
    GOlf 6 olmasına rağmen skidpad değeri o überleştirilen araçlardan çok geri değil golfün.Üstelik yeni golf 7 nin xds sistemi daha aşşağıdaki ağırlık merkezi ve daha hafif yapısı bu skidpad değerini çok daha yukarılara taşıyacaktır.Çünkü herkes yeni golfün eskisinden çok daha iyi yol tuttuğunu söylüyor.

    "C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver...20d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver...el-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver...ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver...la-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla .."

    Selamlar,

    Car and Driver'ı takip ederim. Bildiğim kadarıyla yeni aurisi henüz incelemediler. Ya da onların deyimiyle yeni corolla hatchback 'i çünkü amerika menşeyli bir inceleme sitesidir. Bu liste güncel mi ? Çünkü listedeki araç corolla. 2013 auris ya da 2013 corolla hatchback değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prong -- 12 Mayıs 2013; 19:38:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: joshstewart

    forum bekçileri yine konuya damlamış
    yeni aurisin yol tutuşunu bende beğendim, gayet iyi.
    ama tabii ki bir astra olamaz asla.
    golfde kullandım auriste kullandım
    bence auris çok daha iyi

    Şu yol tutuş konusunda millet kendi kafasına göre yorum yapıyor.Bakın bu işin testini yapmış adamlar ne diyor.
    GOlf 6 olmasına rağmen skidpad değeri o überleştirilen araçlardan çok geri değil golfün.Üstelik yeni golf 7 nin xds sistemi daha aşşağıdaki ağırlık merkezi ve daha hafif yapısı bu skidpad değerini çok daha yukarılara taşıyacaktır.Çünkü herkes yeni golfün eskisinden çok daha iyi yol tuttuğunu söylüyor.

    "C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver...20d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver...el-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver...ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver...la-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla .."

    Selamlar,

    Car and Driver'ı takip ederim. Bildiğim kadarıyla yeni aurisi henüz incelemediler. Ya da onların deyimiyle yeni corolla hatchback 'i çünü amerika menşeyli bir inceleme sitesidir. Bu liste güncel mi ? Çünkü listedeki araç corolla. 2013 auris ya da 2013 corolla hatchback değil.

    Güncel değil.Ben arkadaşın golfle karşılaştırma yapmasından dolayı paylaşım yaptım.Siteden araçları takib edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: joshstewart

    forum bekçileri yine konuya damlamış
    yeni aurisin yol tutuşunu bende beğendim, gayet iyi.
    ama tabii ki bir astra olamaz asla.
    golfde kullandım auriste kullandım
    bence auris çok daha iyi

    Şu yol tutuş konusunda millet kendi kafasına göre yorum yapıyor.Bakın bu işin testini yapmış adamlar ne diyor.
    GOlf 6 olmasına rağmen skidpad değeri o überleştirilen araçlardan çok geri değil golfün.Üstelik yeni golf 7 nin xds sistemi daha aşşağıdaki ağırlık merkezi ve daha hafif yapısı bu skidpad değerini çok daha yukarılara taşıyacaktır.Çünkü herkes yeni golfün eskisinden çok daha iyi yol tuttuğunu söylüyor.

    "C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver...20d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver...el-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver...di-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver...-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver...ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver...la-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla .."

    Selamlar,

    Car and Driver'ı takip ederim. Bildiğim kadarıyla yeni aurisi henüz incelemediler. Ya da onların deyimiyle yeni corolla hatchback 'i çünü amerika menşeyli bir inceleme sitesidir. Bu liste güncel mi ? Çünkü listedeki araç corolla. 2013 auris ya da 2013 corolla hatchback değil.

    Güncel değil.Ben arkadaşın golfle karşılaştırma yapmasından dolayı paylaşım yaptım.Siteden araçları takib edebilirsiniz.

    Yanıt için teşekkürler. Tahmin etmiştim çünkü o listedeki 0,79G değerli araç 2008 ya da 2009 corolla'dır tahminen. Bu arada skid pad testleri hala tartışılan testler olup bir aracın yol tutuşu hakkında herşeyi söylemez ama yine de önemli bir veri olarak görülebilir. Yeni aurisin skid pad değerini merakla bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Guiletta ile aynı platformu kullanan Lancia Delta ve Fiat Bravo yol tutuş konusunda aynı performansı sergilemektedir.


    Giulietta ve bravo farklı platform kullanıyor. Şase özellikleri iz genişliği vs gibi değerleri de farklı. Ayrıca bravo ile giuliettanın süspansiyon sistemleri de farklı. Giulietta ile diğer 2 aracın yol tutuşu arasında dünyalar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Şu bir gerçek ki genelde herkesin kendi arabası kendine en iyisi hissi verir.

    Bana oyle gelmiyor yahu. Sirf gelmedigi icin 18 jant lastik yay'a 2500 lira masraf edecegim. Su garantisi bitsinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Şu bir gerçek ki genelde herkesin kendi arabası kendine en iyisi hissi verir.

    Bana oyle gelmiyor yahu. Sirf gelmedigi icin 18 jant lastik yay'a 2500 lira masraf edecegim. Su garantisi bitsinde.

    sana ters tepki yapmış
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.