Şimdi Ara

Yeni Audi A3 (MQB) -ANA KONU- (180. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9.234
Cevap
145
Favori
681.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 178179180181182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorhanFr


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    Arkadaslar bi araba icin lutfen birbirinizi kirmayin. Elbetteki tartisalim ama lutfen kirmadan dokmeden olsun.
    Bana gore sedanla.hb ayni arabalar ama.turkiye pazarindan dolayi dogus sedani kullaniyor hepsi bu.
    Bende golf 7 tdi da vardi. Audinin tornisyon cubugu oldugunu hissettirmesi ona gore daha olumlu cokta arabadan anlamayan audide bunu hissetmez fakat bizler gibi aradan anlayan ve arabayo hissederek surenler icin igrenc bisey bu cubuk isi. Uzun virajlarda ve yuksek hizlarda a3 te malesef yatiyor ve cok dengesiz yatiyor. Arkasi kati bir sekilde kasilmisken viraja gore on sol ya da on sagın uzerine dogru tehlikeli bir yatisi oluyor.
    Sunuda unutmayalim sedan a3 herne kadar sedan da olsa c sınıfıdir be 3 seriside d sınıfı. Aralarinda kalite farki onlarin var ıste.

    Benim aracimda S-Line suspansiyon var, bu yana yatma egilimi neredeyse hic yok, araba tutus olarak basarili bence. Torsiyon/Bagimsiz olayina cok katilmiyorum, duzgun yapildigi zaman Torsiyon iyi de yol tutturur konforlu bir suruste saglar. Yeni Type-R'in torsiyon oldugunu unutmayalim :) . Eskiden bu torsiyon/bagimsiz olayina bu kadar takilan olmuyordu, son yillarda bayagi bir tartismaya yol acti nedense.

    Hocam tornisyon cubuna takilmamimin sahsi nedeni golfte basladi. Arabanin arkasi resmen makasli gibi kim ne derse desin. Bu his a3 te hissedilir derecede daha iyi fakat yinede sert ve uzun virajlarda sanki sadece on taraf esniyor arka taraf sabit kaliyor bunu cok rahat hissedersiniz. Hatta istanbuldaysaniz Atatur Havalimanindan yesilkoy yoluna dondugunuzde ordaki uzun viraja 140 ile bi girin arabanin cok dengesiz yatttigini hissedersiniz. Ama sizde sline suspansiyon varsa belki bu olmaz. Ayrica bu belirttigim his tabiki bizim gibi araci zaman zaman limitlerde kullanmaktan hoslananlar ın farkedebilecegi duzeyde ama golfte herkes hisseder bence:)

    Fikrinizi ornekler ile acikladiginiz icin tesekkur ediyorum Serdar bey. Ben arabanin limitinin guncel C sinifi arabalara gore yuksek buluyorum zaten :) S-Line suspansiyon evet govdeyi guzel tutuyor fakat M Suspansiyon - Amg Suspansiyon - S Line Suspansiyon ucgeni arasindaki en sert suspansiyon. Turkiye sartlarina pek uygun degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: BorhanFr


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    Arkadaslar bi araba icin lutfen birbirinizi kirmayin. Elbetteki tartisalim ama lutfen kirmadan dokmeden olsun.
    Bana gore sedanla.hb ayni arabalar ama.turkiye pazarindan dolayi dogus sedani kullaniyor hepsi bu.
    Bende golf 7 tdi da vardi. Audinin tornisyon cubugu oldugunu hissettirmesi ona gore daha olumlu cokta arabadan anlamayan audide bunu hissetmez fakat bizler gibi aradan anlayan ve arabayo hissederek surenler icin igrenc bisey bu cubuk isi. Uzun virajlarda ve yuksek hizlarda a3 te malesef yatiyor ve cok dengesiz yatiyor. Arkasi kati bir sekilde kasilmisken viraja gore on sol ya da on sagın uzerine dogru tehlikeli bir yatisi oluyor.
    Sunuda unutmayalim sedan a3 herne kadar sedan da olsa c sınıfıdir be 3 seriside d sınıfı. Aralarinda kalite farki onlarin var ıste.

    Benim aracimda S-Line suspansiyon var, bu yana yatma egilimi neredeyse hic yok, araba tutus olarak basarili bence. Torsiyon/Bagimsiz olayina cok katilmiyorum, duzgun yapildigi zaman Torsiyon iyi de yol tutturur konforlu bir suruste saglar. Yeni Type-R'in torsiyon oldugunu unutmayalim :) . Eskiden bu torsiyon/bagimsiz olayina bu kadar takilan olmuyordu, son yillarda bayagi bir tartismaya yol acti nedense.

    Hocam tornisyon cubuna takilmamimin sahsi nedeni golfte basladi. Arabanin arkasi resmen makasli gibi kim ne derse desin. Bu his a3 te hissedilir derecede daha iyi fakat yinede sert ve uzun virajlarda sanki sadece on taraf esniyor arka taraf sabit kaliyor bunu cok rahat hissedersiniz. Hatta istanbuldaysaniz Atatur Havalimanindan yesilkoy yoluna dondugunuzde ordaki uzun viraja 140 ile bi girin arabanin cok dengesiz yatttigini hissedersiniz. Ama sizde sline suspansiyon varsa belki bu olmaz. Ayrica bu belirttigim his tabiki bizim gibi araci zaman zaman limitlerde kullanmaktan hoslananlar ın farkedebilecegi duzeyde ama golfte herkes hisseder bence:)

    Sedan Ambiente aracımla o viraja girdim ama zaten 3-4 şeritli bir yol orası viraja girmenin pek bir durumu olmuyor.

    S-line A5 SB bir araçla o virajı 180'le bile geçtik hatta rahat bir viraj yani.

    Ben standart bir insignia 1.6 t ile belki 180nden bile daha fazla bir hizla bile girdim ama dedigm gibi ozellikle tornisyon cubuklu golf sanki burnunun uzerine yatacakmis gibi oluyor.a3 te oluyor ama bi golf kadar degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ne bağımsız ne torsiyon araba dediğin körüklü olur 740d ye bindim hayata küstüm :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_ex

    ne bağımsız ne torsiyon araba dediğin körüklü olur 740d ye bindim hayata küstüm :))

    binme öyle arabalara abi
  • http://www.demirusta.com/site/car-multimedia/arac-markalari/audi/audi-a3-yeni-kasa-navigasyon-ve-multimedia-orjinal-car-multimedia/

    umarım link sorunsuzdur. google a yazıp arattığımda çıkan bir sonuç bu.
    hem navigasyon hem geri park 2750 TL diyor. şimdi düz mantık düşününce enderde bunu yapsak 8000+1000=9000 TL yani pahalı.
    ama canı sağola firma ne referans vermiş ne de uygulama resmi filan. sitede bulunan resimdeki aracın bile türkiye aracı olduğuna emin değilim.
    ilk defa baktığınızı düşünerek ne düşündüğünüzü merak ediyorum.




  • neron_asi N kullanıcısına yanıt
    Bence navigasyon şu ebay'de satılan dokunmatik olan sahte olanlar. Çünku orjinal mmi plus ekranı dokunmatik değil ve bu dediği fiyatlara ürünü ebay.de'den bile almak mümkün değil.
    Tamam ender'de çok pahalı ama en azından güvenilirler. Bu demirusta bana güven vermedi.
  • Orijinal ürün degil o cakma çin malı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar ,

    Sportback ambiente + advance + xenon 1.6 tdi s-tronic
    ambiente + advance + xenon 1.4 tsi 125 s-tronic için aşağı yukarı ne fiyat verir doğuş ?

    Bir de ambiente , ambition arasındaki jant ve koltuklardan başka temel olarak ne farklar var ?

    Son kombine sorum da ön park sensörü ve arka kol dayama opsiyon olarak eklenebiliyor mu ? veya herhangi bir donanımda mevcut mu ?

    Golf'te istediğim hissiyatı pek bulamadım. Kalite algısı a3 ün içine bindiğimde çok daha iyi hissediliyordu. Aracımı değiştirme ihtimalim var. Beni en çok düşündüren golf high. std. olan ön park sensörü ve showroom da att. donanımına oturduğum a3'te arka kol dayamanın olmaması.

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neron_asi

    http://www.demirusta.com/site/car-multimedia/arac-markalari/audi/audi-a3-yeni-kasa-navigasyon-ve-multimedia-orjinal-car-multimedia/

    umarım link sorunsuzdur. google a yazıp arattığımda çıkan bir sonuç bu.
    hem navigasyon hem geri park 2750 TL diyor. şimdi düz mantık düşününce enderde bunu yapsak 8000+1000=9000 TL yani pahalı.
    ama canı sağola firma ne referans vermiş ne de uygulama resmi filan. sitede bulunan resimdeki aracın bile türkiye aracı olduğuna emin değilim.
    ilk defa baktığınızı düşünerek ne düşündüğünüzü merak ediyorum.

    Oradaki MMI Plus degil zaten ekran degistirilerek dokunmatik farkli bir ekran oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba 1.2 tsı kullanıcıları yardımcı olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buyrun bizde 1.2 var yeni alındı. soruyu sormuş olsanız daha iyiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 15 Aralık 2015; 23:12:12 >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam, bende her 2 araçta mevcut. Bendeki A3'te spor süspansiyon olmamasına rağmen, bağımsız süspansiyonlu Golf'üm den bariz daha iyi yol tutuyor. Ne yazık ki bazı dik kafalı kişiler A3'ü Golf'ün süslenmişi olarak görüyor ama arada oldukça fazla fark var.Hatta forumdan biri A3'ü Ford Focus ile aynı kalite de olduğunu , Volvo V40 A3'den çok daha iyi olduğu iddia ediyor, adamı kaale bile almadım. Daha A3'ün kapısını bile açmamış kişiler , etraftan duyduklarıyla yorum yapmaya bayılıyorlar. Yanlız A3'ün süspansiyonları Golf'e göre biraz daha sert geldi, bağımsız süspansiyonlu Golf tümsekleri A3'e göre daha az hissettiriyor.
  • Selamlar arkadaşlar, xenon olan araçlarda ısıtmalı cam suyu mevcut mu yoksa ekstra donanım mıdır bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    Selamlar arkadaşlar, xenon olan araçlarda ısıtmalı cam suyu mevcut mu yoksa ekstra donanım mıdır bu ?

    Benim araba ambition benimkinde var ama hic ise yaradi mi bilmiyorum:) alirken opsiyon degildi ayrica.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    Kış paketi gibi birşeyler de var sanırım ona mı dahil diye düşündüm. Gece donmaya engel olamaz sonuç olarak ama çalıştırdıktan sonra ısıtıp çözebilirse faydalı olur. Olup olmadığı bir yer de mi belirtiliyor nasıl anladınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    Selamlar arkadaşlar, xenon olan araçlarda ısıtmalı cam suyu mevcut mu yoksa ekstra donanım mıdır bu ?

    Benim araba ambition benimkinde var ama hic ise yaradi mi bilmiyorum:) alirken opsiyon degildi ayrica.

    Benim araçta Ambiente sipariş formuma baktım bende şuan bende de var olduğu yazıyor, sanırsam otomatik olarak fiskiye uçlarını ısıtıyor ki hortumda donma olmasın.

    Yani sıcak su sıkmıyor da donmayı engelliyor gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    Kış paketi gibi birşeyler de var sanırım ona mı dahil diye düşündüm. Gece donmaya engel olamaz sonuç olarak ama çalıştırdıktan sonra ısıtıp çözebilirse faydalı olur. Olup olmadığı bir yer de mi belirtiliyor nasıl anladınız

    Siparis formunda aracin standart ozellikleri bolumunde yaziyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayfanın komple özetini yapacak olursa;zevkler ve renkler gerçekten tartışılmaz bunun ötesi bence boş muhabbet,aynı algıyla Audi A3 almaya gittim,yaşım 42 normal şartlarda 2 kişilik ailem için sedan almam gerek değilmi,fakat Sportback aldım nedenmi,çünkü Sedan çirkin geldi bana,bu kadar basit ve Net.. araç sanki Sedan tayfasınıda alalım,işimize bakalım tıynetinde ve rant kokuyor sanki o segmentten geri kalmayalım edasıyla üretilmiş gibi geldi kısaca,çünkü aracın karakteri sportback; mesela,nasılki Kia sorentoyu Jeep Wrangler ya da rubicon'la mukayese edemiyorsak bunuda aynı kefeye koydum,benim fikrimde bu arkadaşlar:))
  • Proformaya baktım orda sadece opsiyonlar yazıyor xenon vs standart donanımın yazdığı teklifi bulamadım ama standart donanım o zaman bu tüm araçlarda mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chillout

    Proformaya baktım orda sadece opsiyonlar yazıyor xenon vs standart donanımın yazdığı teklifi bulamadım ama standart donanım o zaman bu tüm araçlarda mevcut

    Proformada değilde Araç Sipariş Formu var orada yazar bende kendi aracımında var olduğuna öyle baktım, bir de başka Ambition teklifi vardı ona baktım onda da vardı.
    Attraction için kontrol etmedim ama büyük ihtimal vardır.
  • 
Sayfa: önceki 178179180181182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.