Şimdi Ara

yeni astra 1.3 cdti (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
1
Favori
39.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.9 da var GTC olarak.
  • Arkadaşlar Merhaba bendede astra 1,3 cdti var. geçen sene almıştım u an 1 yaşında :bu arabadan açıkçası memnun değilim neden çünkü eşeşek yüküyle para ödeyip kupkuru araba aldım. ikincisi arabanın kasası çok ağır. 5 kişi total 350 kgden hesap edersek bayırda inim inim inliyor araba. bu arabadan almak istiyorsanız bence bekleyin Neden derseniz opel bu arabanın Sedanını türkiyede üretecekmiş. ahberde okumuştum belki 1,7 disel motor seçeneğini. sunar.. 1,7 diesel hatchback olursa bu arabayı alın derim :Bence bu arabanın en düşük motor 1,8 benzinli 1,9 dizel olması lazım gerçekten 1,3 çok ağır kalıor o kasa Bu arabayı almayın arkadaşlar. Başka bir araba alın 110 km ye gelin benim araba 250-300 arası yakıor..90-100 kmden az suratle kulanırsan gerçekten az yakıor..150 milon luk benzşnle 2000 km yaptım şehirler arası ama 150-160 yaparsan devamlı 150 milon luk benzin 700-800 km getirir. sizi bu araba gaza yükelnemye gelmiyor.. size tavsiyem dizel vectrayı çok methediolar.. lalabilrseniz. onu alın ama bu astranın 1,3 dizelini almayın ben aldım pişman oldum Eylülde satıorum arabamı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kirli

    1.9 da var GTC olarak.


    Yok yok GTC için sormadım, normal HB için sormuştum. Çünkü yakın bir arkadaşımın evinin otoparkında görüyorum devamlı. Siyah bi HB Astra, arkasında 1,9'mu 1,7'mi ne yazıyor. CDTI...! Onu görünce bayağı kapılmıştım
  • benimki essentia oldugu icin yol bilgisayarı yok bnm merak ettiim sey 100le giderken 5.vitestemi gitsem yoksa 6. viteste biras daa hissizlestii icin gaza daa fazla bassam daa ii yakıt tasarrufu saglarım
    bide 15000km bakımı fiyatları ne civarda?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacelen


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kirli

    1.9 da var GTC olarak.


    Yok yok GTC için sormadım, normal HB için sormuştum. Çünkü yakın bir arkadaşımın evinin otoparkında görüyorum devamlı. Siyah bi HB Astra, arkasında 1,9'mu 1,7'mi ne yazıyor. CDTI...! Onu görünce bayağı kapılmıştım


    Artık 1.7 dizeli opel getirmiyor, hem saçma sapan vergi sistemi nedeniyle pahallı kalıyor ,hem de 1.3 dizel motor ile arasında beygir ve tork olarak çok bir fark yok; dizeli zaten ekonomi arayanlar alıyor yüksek fiyatıyla kimse almak istemiyordu. Ben olsam konforu açısından gene benzinlisini alırdım, ( arabamı alırken 1.3 yoktu, 1.7nin donanımı da njoy seviyesiydi.) eğer makul kullanırsan çok büyük bir yakıt gideri olmuyor. Ford-PSAnın 1.6 dizel motoru astrada olsaydı o zaman anlamlı bir seçim olabilirdi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacelen


    quote:

    Orjinalden alıntı: Kirli

    1.9 da var GTC olarak.


    Yok yok GTC için sormadım, normal HB için sormuştum. Çünkü yakın bir arkadaşımın evinin otoparkında görüyorum devamlı. Siyah bi HB Astra, arkasında 1,9'mu 1,7'mi ne yazıyor. CDTI...! Onu görünce bayağı kapılmıştım


    Artık 1.7 dizeli opel getirmiyor, hem saçma sapan vergi sistemi nedeniyle pahallı kalıyor ,hem de 1.3 dizel motor ile arasında beygir ve tork olarak çok bir fark yok; dizeli zaten ekonomi arayanlar alıyor yüksek fiyatıyla kimse almak istemiyordu. Ben olsam konforu açısından gene benzinlisini alırdım, ( arabamı alırken 1.3 yoktu, 1.7nin donanımı da njoy seviyesiydi.) eğer makul kullanırsan çok büyük bir yakıt gideri olmuyor. Ford-PSAnın 1.6 dizel motoru astrada olsaydı o zaman anlamlı bir seçim olabilirdi.


    İmzandan bakıp soruyorum; IDSplus ne işe yarıyor. Sitesinde bir çok opsiyon var ama açılımları yok. Mesala merak ettiklerim;

    IDS Plus >> ?
    Cosmo Paket >> ?
    OPC Line >> ?




  • IDS opelin icadı ! adam gibi citroenin benzeri hidroaktif süspansiyon sistemi yapacaklarına , amortisörlerin üzerine elektrik kontrollü sübap koymuşlar araba hızlanınca veya viraja girince amortisörlerde yaylanmayı azaltarak daha sert olmasını sağlıyor hani koni marka amortisörlerde bir düğme vardır çevirince sertliği artar öbür yöne doğru yumuşar bunun elektrikli ve anlık kumanda edilenini düşünün ona benzer birşey.
    + (plus)ı da yeni nesil ESPyi simgeliyor. Yeni nesil ESP de önden kaymaya da sistem müdahalede bulunup birkaç tekerleğe ayrı fren uyguluyor, pek yeni nesilliği de kalmadı ya (Bu segmentte bu nesil ESP ilk önce renault da çıktı, para ve rant hırsı insan hayatının önüne geçtiğinden ülkemizdeki meganelara bir türlü ulaşması mümkün olmadı. Ta ki renault kullananlar da bir gün akılanana kadar...alın işte bu araç 5 yıldızlı, mareşal rütbesinde demekle güvenlik olmuyor )

    Cosmo pakette lastik basınç ölçer ve elektrikli katlanır ayna ile ESP yi kapsıyor.
    OPC line da da OPC lerin ön ve arka rüzgarlıklarına sahip oluyorsun.

    İmzamda IDSplus yazıp durmamın sebebi ESPyi takıntı haline getirmiş olmam çünkü yurtdışında standart olan bir sistemi opsiyona bile almayan markalara karşı savaş olarak görüyorum. İşin kötüsü satın alanların çoğu topu topu 1 milyar civarında tasaruf için bunu es geçmeleri. Ama yavaş yavaş olsa da ilerlemeler var zannedersem , burnundan kıl aldırmayan Doğuş VWde 2007 yılında ESPyi standarta çevirmek zorunda kaldı. Çünkü zemin altından kayıyordu.

    Umarım 2009da opsiyon birşey olmayacak tüm firmalar en azından bu segmentten itibaren araçlarına ESPyi koyacaklar. Bizlerde %23 daha az öleceğiz...Hani ya güvenlik bir ayrıcalık değil haktı??? Bütün araçlarda olana kadar, tüm yeni araç alacak insanlar "hani nerde bu ESPmidir nedir" diyene kadar bıkmadan usmadan tekrar tekrar ben yazmaya devam edeceğim.
    1 milyarı abuk sabuk bir cep telefonuna yatıracağınıza lütfen 100 milyonluk bir telefon kullanın ama ESPli bir araca binin.

    Son olarak yanılmıyorsam astrada eğer 1.3 dizel alırsan IDSPlus alamıyorsun herhalde opel de 1.3ün pek gitmeyeceğini düşünüyor olmalı




  • 1.3 cdti 15000 bakımı 190 ytl,umduğumdan(söylenenlere göre..) iyi çıktı..diğer bakım 30000'de
  • Bende de onun motorundan punto var motor gerçekten bu kasaya yetiyor hatta artıyor bile. Bi tanıdığımızda 70bglik palio var mermi gibi kalkıyor. Bide bu motoru koysalar palio heralde kesin uçar.
  • Arkadaşlar ben astra 1.6 easytronic alcam ama easytronic konusunda tam emin değilim. Kullananlar varsa fikir verebilirmi. easytronic, hayal ederken çok hoş geliyo ama pratikte ne gibi dezavantajlar doğurur???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: allaturcha

    Arkadaşlar ben astra 1.6 easytronic alcam ama easytronic konusunda tam emin değilim. Kullananlar varsa fikir verebilirmi. easytronic, hayal ederken çok hoş geliyo ama pratikte ne gibi dezavantajlar doğurur???

    tek birsey söyleyceğim bende yeni aldım sayılır astra 1.6 easytronic performansından gayet memnunum kullanımıda gayte rahat siddetle tavsiye ederim benim aldığımı gören bazı akrabalarım bile benden hemen sonra aldılar ...sanrooflu tavbsiye ederim cok havalı oluo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkrtrk

    benimki essentia oldugu icin yol bilgisayarı yok bnm merak ettiim sey 100le giderken 5.vitestemi gitsem yoksa 6. viteste biras daa hissizlestii icin gaza daa fazla bassam daa ii yakıt tasarrufu saglarım
    bide 15000km bakımı fiyatları ne civarda?


    90 km ye kadar 4.vitesle gideceksin...dizeli devirli kullanman gerekiyor...sonra 5 e atabilirsin. performans istiyorsan 4 le kullanmaya devam edebilirsin... şehir içinde kullanıyorsan 5. vitese ihtiyacın yok zaten...uzun yolda sollama yaparken 4 le 120-130 a kadar yüklenip 5 e atabilirsin...6. vitesi ben 140 dan sonra kullanıyorum.öncesinde kullanma sakın yoksa araban hafif bir rampa gördüğünde çekişten düşer...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baturalpalp -- 26 Eylül 2006; 17:03:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tween25

    Arkadaşlar Merhaba bendede astra 1,3 cdti var. geçen sene almıştım u an 1 yaşında :bu arabadan açıkçası memnun değilim neden çünkü eşeşek yüküyle para ödeyip kupkuru araba aldım. ikincisi arabanın kasası çok ağır. 5 kişi total 350 kgden hesap edersek bayırda inim inim inliyor araba. bu arabadan almak istiyorsanız bence bekleyin Neden derseniz opel bu arabanın Sedanını türkiyede üretecekmiş. ahberde okumuştum belki 1,7 disel motor seçeneğini. sunar.. 1,7 diesel hatchback olursa bu arabayı alın derim :Bence bu arabanın en düşük motor 1,8 benzinli 1,9 dizel olması lazım gerçekten 1,3 çok ağır kalıor o kasa Bu arabayı almayın arkadaşlar. Başka bir araba alın 110 km ye gelin benim araba 250-300 arası yakıor..90-100 kmden az suratle kulanırsan gerçekten az yakıor..150 milon luk benzşnle 2000 km yaptım şehirler arası ama 150-160 yaparsan devamlı 150 milon luk benzin 700-800 km getirir. sizi bu araba gaza yükelnemye gelmiyor.. size tavsiyem dizel vectrayı çok methediolar.. lalabilrseniz. onu alın ama bu astranın 1,3 dizelini almayın ben aldım pişman oldum Eylülde satıorum arabamı


    sen başka araba kullanmamışsın anladığım kadarıyla.hadi ağır olmasına laf söylüysun anladık.ama donanıma neden laf atıyorsun anlamak mümkün değil. senin gibilere sağ aynası ve paspasları olmayan doğan slx 1.6 i.e vs..vs.. falan lazım. aldığın araç donanım ve işçilik kalitesinde golfü, alfayı, hondayı geride bırakmış bir araçtır.inanmıyorsan nette biraz testleri araştır. ayrıca peugeot, toyota, citroen , megane ı da ayrıca inceleme fırsatım oldu. donanım ve kalite olarak söyleyebileceğim şudur ki; binebileceğin en kaliteli araca sahipsin. sessizliği, yol tutuşu mükemmel. 190 la giderken bile tedirginlik vermez. 110 la gittiğini zannedersin.göstergeye bakarak anlayabilirsin hızı ancak. sahip olduğun araç 90 beygir ve 200 nt tork üretmekte. takılmış kalmışsınız 1.3 olmasına. arabayı götüren sıkıştırma oranları ve buna bağlı olarak ta beygiri ve torkudur. unuttunuz otosanın türkiyede ilk ürettiği 2000 motor olmasına rağmen kalkamayan ford taunuslarını...
    bu arada eylül geçiyor, sattın mı arabanı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baturalpalp -- 27 Eylül 2006; 16:41:24 >




  • İki hafta önce 1.3 cdti test sürüşü yaptım. Performansı çok tatmin edici. Kalkış hızlanma zayıflığı ve yokuşta bayılma eleştirilerini dikkate alarak özellikle denedim. Bizzat sahip olduğum izlenimler sonucunda, "yarışçı" -ve de potansiyel katil- gençlerimizin sapkın takıntılarını tatmin etmese de, yokuşta stop edenlerin acemiliklerini tolere etmese de, 1.3 cdti motorun yeni astra kasası için ideal bir tasarım olduğu kanaatindeyim.
  • ayrıca 1.vitesine ve kalkışına laf soktuğunuz bu aracın nedense 2.vitesteki 1700-3000 devir arasındaki mükemmel performansına kimsenin değinmemiş olmasına da anlam veremiyorum...hele ağır kalkıyor diye bilhassa rampada bulaşmayın sakın astralara, üzülürsünüz sonra...benden söylemesi...
    acemiliğinizden aracı kaldıramıyosunuz, sonrada laf atıyorsunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baturalpalp -- 27 Eylül 2006; 16:49:27 >
  • baturalpalp kardeşime katılıyorum bende dün bir astra sahibi oldum 1700-3000 devir arasındaki mükemmel ivmelenmeye şahitim gercekten çok hoş hatta araca ilk defa binen teyze oglu 1,6 mı diye sordu...ama şu an fazla yüklenmiyorum ilk1000 km dolana kadar ba arada araca laf atanlar birkere içine otursunlar malzeme ve işcilik nereye bakarsanız mede in germany..eee nede olsa o bi alman....yanlız benim bir sorum olacak euro diesel kullanacaksın dediler total ve türk petrol...bana hangini tavsiye edersiniz...SAYGILAR
  • + olarak turbo araçları kolay chipleyebileceğinden 90 bg i hiç kasmadan 100 bg rahatlıkla yaptırırsın kassan herhalde 110~bg falan olur sanırım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baturalpalp

    quote:

    Orjinalden alıntı: brkrtrk

    benimki essentia oldugu icin yol bilgisayarı yok bnm merak ettiim sey 100le giderken 5.vitestemi gitsem yoksa 6. viteste biras daa hissizlestii icin gaza daa fazla bassam daa ii yakıt tasarrufu saglarım
    bide 15000km bakımı fiyatları ne civarda?


    90 km ye kadar 4.vitesle gideceksin...dizeli devirli kullanman gerekiyor...sonra 5 e atabilirsin. performans istiyorsan 4 le kullanmaya devam edebilirsin... şehir içinde kullanıyorsan 5. vitese ihtiyacın yok zaten...uzun yolda sollama yaparken 4 le 120-130 a kadar yüklenip 5 e atabilirsin...6. vitesi ben 140 dan sonra kullanıyorum.öncesinde kullanma sakın yoksa araban hafif bir rampa gördüğünde çekişten düşer...

    bu guzel acıklama dizel arac için gecerli değilmii benzinlidede aynı sey gecerlimiii??




  • Aynen..
  • Arkadaşım benzinde ve dizelde kesinlikle total excellium . Yılda yaklaşık 100.000 km yapıyorum. Her türlü benzini kullandım sayılır. Ama total üzerine görmedim. Aracın motoru nun anlamadığım bi şekilde performansı ve çalışması düzeliyor.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.